عوارض فیناستراید برای زنان باردار

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.

از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفتار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

در روش SUT هزینه کاشت مو بین  3.. تا 6.. تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک SUT در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار تراکم در خاورمیانه میباشد.

عوارض فیناستراید برای زنان باردار

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان تا 14 تار مو را پیوند زد.

کاشت مو به روش SUT روشی نوین در علم کاشت مو است که این تکنیک بروز شده روش های قبلی همانند روش FUE میباشد که دانش و دستگاه آن به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در سال ۱۳۹۴ وارد ایران گردید که تحولی عظیم در این حوزه محسوب می شود.

نداشتن جراحی، تراکم بسیار بالا نسبت به سایر روش ها، عدم وجود درد و خونریزی از جمله ویژگی های کاشت مو SUT است

1- کاشت مو SUT در کلینیک رنسانس توسط  تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای کاشت مو SUT بطور انحصاری در این مجموعه بطور تمام استریل و یکبار مصرف مورد استفاده قرار داده می شوند.

3- یکی از مهمترین مزایای کاشت مو SUT برداشت گرفت ها با دستگاه می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود.

4- لازم بذکر است روش کاشت مو SUT هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT وSAFER  که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و  تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد .

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی  و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 9122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران  توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE  توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 6 تا 8 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا6 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4 گرفت یا 12 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5 گرفت (14 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16 یا جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی  FITکه  با هولدر دستی برداشت می شود ،  و یا استفاده از روشی ب  (SAFER)  تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود  . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد ،

البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5 گرفت یعنی تا 14 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.

عوارض فیناستراید برای زنان باردار

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

1- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 1 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA  (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

·         نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

·         بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

·         وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

·         وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند  این است که برای  جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی،  لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند . ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست

3- سلول های بنیادی :

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و..

اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 3.. تا 6.. تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات و نوبت دهی با شماره های 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 9122115442 ارسال فرمایید.

همچنین جهت ویزیت مجازی و ارسال عکس آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان مجازی

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد


ما را دنبال کنید در

در روش کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم

کاشت ابرو با تكنيك جديد FUE روش در یک جلسه ، كاملاً بدون درد ، عوارض و بدون كوتاهي موهاي شخص در قسمت برداشت انجام ميشود و از مهمترین تفاوت هاي آن با روش های دیگر استفاده از تيم مجرب و انجام ان با خواب طبيعي ابرو ميباشد كه ديگر همانند روش هاي رايج و قديمي بصورت سيخ سيخ و نظم نخواهد بود

ترمیم مو به روش HRT تنها روش استاندارد ترمیم مو می باشد که تا به امروز معرفی شده است در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و مناسب ترین و بهترین روش برای افرادی است که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری خاصی می باشند موهای آن 1% طبیعی بوده و در یک جلسه انجام می شود

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود که پس از بررسی شرایط متقاضی کاشت مانند سن،میزان موهای ریخته شده و .. بهترین روش برای کاشت مو برای وی پیشنهاد می گردد.

یكی از افتخارات این مرکر انجام ترمیم موی بیش از 4 نفر اقایان وبانوان بوده که با رضایت كامل این عزیزان همراه بوده است .

عوارض فیناستراید برای زنان باردار

کاشت ریش در این مرکز با استفاده از مدرترین ابزار و تجهیزات انجام می شود و تراکم ریش های کاشته کاملا طبیعی است.

کاشت ابرو در مرکز موی رنسانس با جدیدترین متدهای روز دنیا و در یک جلسه بدون احساس درد و ناراحتی انجام می شود.

“خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است”

مرکز فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 15 مورد کاشت مو و ترمیم مو توسط این مرکز انجام شده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روشهای نوین و ارائه آخرین متدهای کاشت مو كه با بنیان گذاری تكنیك های کاشت موی SUTو FUT و ترمیم (HRT)كه بطور انحصاری در ایران میباشد.

جلب رضایت مراجعین مهمترین هدف دستاورد صاحبان این مرکز است.ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین جدید ما از طرف مراجعین قبلی ما به ما معرفی میشوند که این امر نشان دهنده وجود رضایت و اعتماد مراجعین قبلی به خدمات کاشت مو و ترمیم موی انجام شده در این مرکز است.

قبل از کاشت مو چه کارهایی باید انجام دهیم ؟ زمانی که تحقیقات لازم را به عمل آوردید و کلینیک مورد نظر برای انجام کاشت مو را انتخاب کردید و مشاوره های لازم را جهت انجام بهترین روش کاشت مو دریافت نمودید زمان آن رسیده است که پس از تعیین وقت عمل ، خود را برای روز مشخص شده برای کاشت مو آماده کنید.

ابرو بخش مهمی از تقارن صورت است و به زیبایی بخشیدن چهره مردان و زنان کمک می کند.ابرو به چشم ها قاب می دهد و یکی از اولین ساختارهای صوری است که به چهره ما نظم می دهد. در صورتی که با ریزش ابرو مواجهه باشیم با انجام کاشت ابرو می توان ابروها را حفظ کرده و ظاهری جوان به چهره خود بخشید.

خوره یا جزام یک نوع عفونت باکتریایی پیش رونده است که در ابتدا به عصبها و سیستم تنفسی فرد آسیب می رساند. خوره باعث جراحت های پوستی ، تخریب عصب ها و ضعف عضلانی نیز می شود. از سوی دیگر خوره انواع مختلفی دارد که وقتی سیستم ایمنی بدن قوی است اثرات کمی بر فرد می گذارد اما وقتی سیستم بدنی فرد ضعیف است اثرات مخربی به جای می گذارد. در برخی از انواع خوره، اثراتی مثل آسیب زدن به پوست و ریزش مو مشاهده می شود در نتیجه گاهی اوقات افرادی که دچار ریزش مو می شوند بعلت بیماری خوره یا همان جزام است!

در حالت کلی، طاسی به نداشتن مو و یا ریزش و از دست دادن آن در بخش هایی از بدن (به خصوص ناحیه سر) که بطور طبیعی باید مو در آن قسمت ها رشد ‌کند، گفته می‌شود

در روش جدید کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکارو برش نبوده و هیچ گونه عوارضی در آن وجود ندارد، ما می توانیم، به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر از روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست.

دیگر مانند روش های سنتی و قدیمی کاشت مو FIT و FUT نیازی به جلسات مكرر و زمان طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله مزایای این تكنیك کاشت مو ، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد جدید کاشت مو می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های FIT و FUT را انجام دهیم. كه کاشت14تار مو را در یك جلسه با استفاده از این روش شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك کاشت مو به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك کاشت مو، طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه به اندازه یك سانتیمتر است.

در این بخش نظراتی که مراجعین قبلی در پیج اینستاگرام مرکز تخصصی موی رنسانس به اشتراک گذاشته اند را جمع آوری کرده ایم.

شما عزیزان جهت اطلاعات و ارتباط با مراجعین محترم قبلی میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و در پست “نظرات مراجعین قبلی” مراجعه کنید.

ماینوکسیدیل یا Minoxidil علاوه بر درمان کم پشتی موی سر برای درمان کم پشتی موهای ریش و سبیل نیز به کار می رود.کاری که این دارو انجام می دهد گشاد کردن رگ های خونی به صورت موضعی است و با این کار فولیکول های مو تغذیه بهتری خواهند داشت و در نهایت شاهد رشد دوباره مو در

برای هر فردی که با مشکل ریز مو درگیر است، کاشت مو می تواند موجب اعتماد بنفس وی شود. اغلب اوقات مردم مشتاق هستند بدون اینکه در مورد اثرات جانبی احتمالی عمل چیزی بدانند تن به عمل کاشت بدهند. در حالی که کاشت مو عملی آسان است یکسری اثرات جانبی به همراه دارد. توصیه م

FIT جزو روشهای منسوخ شده کاشت مو در دنیا محسوب می شود که در چندین جلسه انجام می شود و در مجموع جلسات حدود 2هزار 4 تا 1 هزار مو برای کاشت، برداشته می شود. بنابراین افرادی که طاسی شدید دارند اگر از این روش استفاده کنند باید به فاصله یکسال بعد مجددا کاشت مو را تک

ریزش مو می تواند منجر به ایجاد طیف گوناگونی از مسائل و مشکلات روانی و احساسی در افراد گردد.از این رو آثار مثبت روانی کاشت مو یا ترمیم مو نیز می تواند مورد بررسی قرار گیرد. فردی که دچار ریزش موی شدید شده است ممکن است درگیر افکار مختلفی شود نظیر اینکه از نظر دیگران

ریزش مو یک موضوع رایج جامعه است که برای افراد مختلف جنبه های متفاوتی دارد مثلا برخی مردان معتقدند کچلی نشانه مردانگی است و به فرد جذابیت می دهد . همچنین برخی زنان اگر دچار ریزش مو شوند اصلا بخود استرس نمی دهند و برایشان اهمیتی ندارد چون می توانند با گریم کردن و ع

قرص فیناستراید که با انگلیسی Finasteride و همچنین تجاری پروپشیا شناخته می شود، قرصی است که عموما برای ریزش موی ارثی و هورمونی مردان و همچنین جهت درمان بزرگی خوش خیم پروستات تجویز می گردد. به بیان ساده قرص فیناستراید برای زنان کاربرد چندانی ندشته و در عین

کاشت مو به روش FUE یک تکنیک پیشرفته پیوند مو است که سالهاست باب شده است و همه ساله هزاران نفر در دنیا خواهان استفاده این روش هستند. روش استخراج واحد فولیکولی یا همان روش FUE روشی است که برای برداشتن پیوندهای دهنده و کاشت آن استفاده میشود. علیرغم اینکه روش FUE جد

به علت گرمایی که فصل تابستان به خود به همراه دارد ، می تواند تاثیر بدی بر روی موی سر بگذارد. مو هایی که دچار آسیب شده اند در هوای گرم تابستان به علت آفتاب مستقیم بسیار شکننده شده و اگر هر روز موی خود را با شامپو بشویید مو دچار خرد شدگی می شود.پس می بایست بین هر

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

پایگاه خبری تحلیلی تلکسیران

حوزه خبری : اخبارسیاسی، اخباراقتصادی،اخبارورزشی، اخباراجتماعی، اخبارحوادث، اخباراستانی، اخبارفرهنگی، اخبار علمی، اخبار روز، اخبار فناوری، اخباربین الملل، اخبارخودرو،اخبارتصویری، اخبار ویدیویی، سوژه های خبری. روزه های ایران، روزه های سراسرجهان.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت داده پردازی دیده بان می باشد . استفاده ازتمامی مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد .

صفحه اصلی » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / طالع بینی سال ۱۳۹۸

فال سال ۹۸ : در این مطلب از بخش فال و طالع بینی نایریکا به فال سال ۱۳۹۸ / ۲۰۱۹ میلادی می پردازیم.

فال ۹۸ برای متولدین فروردین، متولدین اردیبهشت، متولدین خرداد، متولدین تیر، متولدین مرداد، متولدین شهریور، متولدین مهر، متولدین آبان، متولدین آذر، متولدین دی، متولدین بهمن و متولدین اسفند در دو بخش طالع بینی سال ۹۸ و فال حافظ سال ۹۸ تهیه شده است. از آنجایی که سال ۹۸ با سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مصادف هستند می توانید این پیشبینی ها را برای این سالها نیز در نظر بگیرید.

با ما همراه باشید.

فال سالانه, فال سال ۹۸ , فال سال ۲۰۱۹ میلادی , فال ۹۸ , فال ۲۰۱۹ , فال ۱۳۹۸ , فال سال ۹۸ , فال سال ۲۰۱۹ میلادی

عوارض فیناستراید برای زنان باردار

برای دسترسی سریع به فال ۹۸ و ۲۰۱۹ میلادی از لینکهای زیر استفاده کنید:

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین فروردین

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند در سال ۹۸ شما را به دردسر بیندازد ؛

فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این سال ۹۸ ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ،

تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید.

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

روزگاریست که ما را نگران می‌داری / مخلصان را نه به وضع دگران می‌داری
گوشه چشم رضایی به منت باز نشد / این چنین عزت صاحب نظران می‌داری

فال حافظ : برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید فریبکاری و حیله کردن در کارها عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته اند آن ها را ناامید و مایوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین اردیبهشت

کسی ممکن است در اول سال ۹۸ درخواست اضافه کار یا کاری سخت از شما داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد.

البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد.

روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید.

خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید.

یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند.

تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم سال ۹۸ برای شما خوش شانسی بی شمار به همراه آورد.

طایر دولت اگر باز گذاری بکند / یار بازآید و با وصل قراری بکند
دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند / بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

فال حافظ : هدفی دارید که دستیابی به آن برای شما بسیار مهم است و برای به دست آوردنش از خیلی چیزها می گذرید اما گمان می کنید هیچکس به حرف های شما گوش نمی کند. اما این درست نیست و دوستان زیادی هستند که در شرایط خاص به شما کمک خواهند کرد.

نگران نباشید، به زودی به هدف موردنظر خواهید رسید و افراد حسود و بددل ناامید خواهند شد و به زودی خبر ناکامی دشمنان را خواهید شنید. نذر خود را ادا کنید. مسافرت عالی خواهد بود و نتایج خوبی به همراه دارد.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین خرداد

روزهای سال ۹۸ روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. آنچه را که می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید.

ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید.

به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن آنها را دریابید.

تلاش های خود را صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آنها بهره مند شوید.

این که زندگی برای شما تکراری شده، جمله ای بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند.

ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید.

سلیمی منذ حلت بالعراق / الاقی من نواها ما الاقی
الا ای ساروان منزل دوست / الی رکبانکم طال اشتیاقی

فال حافظ : به عشق کسی مبتلا شده اید که به شما بی توجهی کرده و نظری به دل بستگی های شما ندارد. اگرچه حاضرید برای رسیدن به یار به هرکاری دست بزنید. کمی صبر کنید.

از لحظات زندگی کمال استفاده را برده و روزهای عمر را به شادی و لذت بگذرانید که عمر کوتاه است. دوستان خوبی دارید، قدرشان را بدانید که شما را به سوی خیر و برکت هدایت می کنند.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین تیر

به زودی خبرهای بسیار شگفت انگیزی در سال ۱۳۹۸ خواهید داشت.

مراقب نخستین گام های خود باشید.

به کسانی اطمینان کنید که شایستگی اعتماد و مشورت را داشته باشند اما در مورد اطرافیان خود ریزبین و بدبین نباشید.

در سال ۹۸ دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری درمورد زندگی آینده تان.

کسی از شما دلخور بوده، اما پس از روشن شدن واقعیت از کرده خود پشیمان می شود. او را بپذیرید.

عوارض فیناستراید برای زنان باردار

به او دروغ نگویید. او می خواهد اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت بدهید تا جبران کند ممکن است یک کار خوب به شما پیشنهاد شود.

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد / دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد
من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم / که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

فال حافظ : همیشه قبل از هر کلام و نظری خوب فکر کنید که آب رفته به جوی باز نخواهد گشت. قصد شروع کاری دارید، لازم است ابتدا همه جوانب آن را سنجیده و اطلاعات کامل در مورد آن کسب کنید سپس در راه قدم بگذارید تا احتمال شکست را به حداقل برسانید.

مدتی است به خودتان قولی داده اید، قول خود را زیر پا نگذارید که دچار غم و اندوه خواهید شد. به زودی خبر خوبی دریافت می کنید. به خداوند توکل کنید و از افراد حسود و بدنظر دوری کنید.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین مرداد

در اوایل سال ۱۳۹۸ ممکن است از طرف دوست یا برخی افراد نزدیک، مشکلاتی برای تان ایجاد شود.

در سال ۹۸ روابط خانوادگی شما گسترش خواهد یافت. چنان سرگرم شوید که حتی فرصت پیدا نکنید که به ناامیدی فکر کنید.

سخت ترین چیزی را که می توان در زندگی یاد گرفت این است که از روی کدام پل باید رد شد و کدام را باید خراب کرد.

در زمینه کاری با یک رقابت سخت روبرو خواهید شد. شما از رقیبان خود هیچ چیز کمتر ندارید و با تصمیماتی عقلانی موفق خواهید شد.

او دوست دارد که مشکلات خود را با شما در میان بگذارد، به حرفش گوش دهید. او می تواند در شرایط بحرانی به دادتان برسد.

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود / بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ / ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

فال حافظ : مژده باد بر شما که به زودی به سرمنزل مقصود رسیده و یک به یک به تمام اهداف خود دست پیدا می کنید. دست به هرچیزی می زنید به طلا تبدیل می شود و بخت و اقبال به شما روی آورده است. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و از یاد او غافل نشوید.

گاهی دچار استرس و اضطراب می شوید که ریشه آن عدم اعتماد به نفس و تردیدها می باشد. از فرصت های پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، عمر کوتاه است، از زندگی لذت ببرید. در لحظات خوشی همواره به یاد خداوند باشید.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین شهریور

در سال ۹۸ برای متولدین شهریور شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره بره ریزی کنید و شروع به کار نمائید.

روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟

در سال ۹۸ آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

اتفاقات خوبی در این سال منتظر شماست.

رواق منظر چشم من آشیانه توست / کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل / لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

فال حافظ : نگاه و لطف پروردگار شامل حال شما شده و درهای رحمت به رویتان باز است. به مقام و عزت رسیده اید و نعمت و برکت زندگی تان به لطف خداوند فزونی پیدا کرده است.

برای انجام کاری تلاش می کنید که نتیجه خوبی داشته و برایتان سودمند است. در ایام خوشی مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید.

قدرت خود را در جهت مثبت به کار ببرید تا شکرانه نعمت های بی شمار خداوند را به جای آورده باشید. به معشوق و مراد دلتان خواهید رسید.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین مهر

سال ۹۸ را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید.

متولدین مهر در سال قبل کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود ، پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در سال جدید (۱۳۹۸) زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و از گذشته به حقایق توجه کنید ؛

بهتر است در سال ۹۸ زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است / خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست / هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

فال حافظ : در آینده ای نزدیک اتفاقات مهمی برای شما رخ خواهد داد . هوشیار باشید تا در زمان درست کار درست را انجام دهید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و به داشته های آن ها غبطه نخورید، شما نیز استعدادها و توانایی هایی دارید که مختص شخص شماست و دیگران از آن محروم اند.

به خاطر خوشی های فردا، زمان حال را خراب نکنید، سرانجام مشکلات و سختی ها تمام می شود و به مراد دلتان خواهید رسید. به عالم فانی و زودگذر دل نبندید که دل بستن به ظواهر دنیا، نا امیدتان خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

فال حافظ / فال حافظ آنلاین / فال حافظ متفاوت / فال حافظ اصلی : فال حافظ نایریکا

: نایریکا

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین آبان

در سال ۹۸ عملی نیک و خداپسندانه انجام میدهید که در قبال این عمل ، خداوند صد چندان آن را ارزانی خواهد کرد و خودتان نیز خوشحال و مسرور خواهید شد ،

نیتی دارید که بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن باشید که در صورت اجرای این نیت به هدف خود میرسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما در این راه نباید تعجیل کنید.

مدتی است که تصمیم به انجام کاری گرفته اید اما شک و دودلی مانع انجام آن شده است ؛ به دلتان بد راه ندهید و به خدا توکل کنید و مطمئن باشید خداوند شما را همراهی خواهد کرد.

سحرگه ره روی در سرزمینی / همی‌گفت این معما با قرینی
که ای صوفی شراب آن گه شود صاف / که در شیشه برآرد (بماند) اربعینی

فال حافظ : به تازگی دچار مشکل سختی شده اید که به نظر می رسد لاینحل است، مراقب باشید که برای پیدا کردن راه حل به دنبال افراد سودجو و فریبکار نروید.

در آینده نزدیک راه حل مشکل را پیدا خواهید کرد، صبوری پیشه کنید و دل را از اندوه برهانید. با افراد باتجربه مشورت کنید که به زودی نیت دل برآورده خواهد شد.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین آذر

یک سال طبیعی در پیش دارید و بهتر است در سال ۹۸ از دادن تعهدات شفاهی خودداری کنید.

ممکن است اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید. از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید.

پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل می گردد.

ممکن است مجردهای متولدین آذر در سال ۹۸ یک پیشنهاد ازدواج داشته باشند که از یک رابطه پرشور و انرژی حاصل می گردد که سراسر عشق است. شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است.

شرکت در جلسات رقابتی و یا آزمون ها نتایج عالی برایتان خواهند داشت.

اعتماد به نفس ذاتی شما برا انجام تکالیف در زمان مقرر ستودنی است و این احساس را به زیر دستان و اطرافیان خود انتقال می دهید.

این سال کارها بصورت روان پیش می روند. پروژه های بلند مدت با موفقیت دنبال می شوند و در پایان سال به سود یکجای آنها خواهید رسید.

قراردادهای بزرگی باتوجه به شغلتان بدست می آورید. می توانید در امور مالی محتاطانه تر اقدام کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری های بهتری بپردازید.

برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز / بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز
روز اول رفت دینم در سر زلفین تو / تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

فال حافظ : دیگران قصد دارند از شما سواستفاده کنند، کاملا مراقب باشید و در کارها دوراندیشی و آینده نگری را فراموش نکنید. ظاهربینی ممکن است کار دست تان بدهد، چون بی تجربه هستید، حواستان باشد که به بیراهه کشیده نشوید.

بی تاب و خسته شده اید، اما باید بدانید مسیر عشق نیاز به امید و انتظار و صبوری دارد. با کمی واقع گرایی و فراهم کردن مقدمات، مطمئن باشید به مراد دل خود خواهید رسید. به خداوند توکل کنید و از او طلب سلامتی کنید.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین دی

در سال ۹۸ نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست.

اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد.

تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی.

زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی.

پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود.

خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن / منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم / که در طریقت ما کافریست رنجیدن

فال حافظ : حسادت کردن به دیگران و کینه ورزی سرانجام خوشی نخواهد داشت، از این خصلت های نکوهیده برحذر باشید. اهداف مبهم و شخص شما را دچار دردسر و مشکل خواهد کرد.

از افراد دورو و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید. انسان زودرنج و حساسی هستید. در برابر سختی ها و حوادث زندگی سرسخت باشید و زود ناامید نشوید.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین بهمن

در سال ۹۸ احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید.

اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.

در سال ۹۸ به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در جنگهای لفظی اجتناب کنید.

سال خوبی برای شما خواهد بود.

چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری / خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری
ز کفر زلف تو هر حلقه‌ای و آشوبی / ز سحر چشم تو هر گوشه‌ای و بیماری

فال حافظ : به دنبال عشق هستید اما به سراغ هر کسی می روید به شما بی توجهی می کند و ناکام می مانید. این افکار باعث شده بسیار اندوهگین شده و خود را شکست خورده بدانید.

دل را جلا داده و ناامید نشوید که غم و غصه دوای درد نیست، و تلاش کنید تا بالاخره روی سعادت و خوشبختی را ببینید. انشالله پیروزی با شما خواهد بود.

فال سال ۹۸ / فال سال ۲۰۱۹ میلادی / فال ۹۸ / فال ۲۰۱۹ / فال ۱۳۹۸ / طالع بینی سال ۱۳۹۸ : متولدین اسفند

در سال ۹۸ اگر در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کار کنید ، تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید.

این سال برای شما سالی پربرکت و دلپذیر خواهد بود.

قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید ،

قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید.

اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد / شعری بخوان که با او رطل گران توان زد
بر آستان جانان گر سر توان نهادن / گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

فال حافظ : گاهی دچار کبر و غرور می شوید که باید از آن برحذر باشید. توانایی و استعدادهای زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. اراده و تلاش دو رمز موفقیت در هرکاری می باشد.

زمان شروع کارهای مهمی فرا رسیده که لازم است شک و تردید را کنار گذاشته و با هوشیاری و درایت و سرعت وارد میدان شوید. سختی ها به زودی برطرف می شود. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. نذر را ادا کنید.



متاسفانه محتوای مورد در خواست شما در دانشه فرزند موجود نیست، البته ممکن
است آدرس محتوای درخواستی تغییر کرده باشد. لطفاً در مطالب دانشه جستجو کنید.

رجوع به صفحه نخست دانشه

شوهرم به مدت 4 ماه قرص فینستراید مصرف کرده منم تو همین مدت مصرفش ناخواسته باردار شدم شنیدم قرص فینستراید باعث ناهنجاری جنینی میشه الان 4 ماه از بارداریم میگذره ایا باید سقط کنم یا منتظرسونوگرافی سه بعدی باشم و این سونوگرافی رو تو جند هفتگی انجام بدم


پاسخ مشاور نی نی نما:

حداقل تا 3 ماه بعد از مصرف فیناستراید نباید بارداری صورت بگیرد تا آثار آن از بدن خارج شود چون ممکن است باعث ناهنجاریهایی در جنین بشود.

در این مورد با پزشکتان مشورت کنید و در صورت ادامه بارداری سونوگرافی و غربالگری های 3 ماهه اول (از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز) و 3 ماهه دوم (در حدود هفته‌های ۱۸ تا ۲۲ بارداری) را حتما انجام دهید. اگر ناهنجاری دیده شد مجوز سقط صادر می شود.

این دارو از طریق پوست نیز قابل جذب است. به همین دلیل، در صورت شکسته یا کنده شدن لایه پوششی قرص یا خرد شدن خود قرص، زنان باردار یا زنانی که قصد باردار شدن دارند می‌بایست از دست زدن به آن خودداری کنند.

عوارض فیناستراید برای زنان باردار

در دورانی که همسرتان از این قرص استفاده می کند باید از کاندوم استفاده کنید.



نکات مهم:

1. فیناستراید مهار کننده 5 – آلفا – ردوکتاز نوع 2 می باشد و از این طریق تبدیل تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون ( فرم فعال هورمون ) را مهار می کند.

 فیناستراید برای مصرف زنان توصیه نشده و استفاده از آن در دوران بارداری ممنوع است. اگر باردار شده یا احتمال می‌دهید که باردار شده‌اید موضوع را سریعاً به پزشکتان اطلاع دهید. زیرا در تعیین جنسیت جنین دخالت نموده و باعث ایجاد ناهنجاری در ارگان شناسی جنین می‌گردد. فیناستراید از طریق مهار تبدیل تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون ممکن است باعث ایجاد اختلال در دستگاه تناسلی خارجی جنین پسر گردد. 

2. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کاربرد فیناستراید را در دمان هیپرپلازی پروستات و آلوپسی آندروژنیک (طاسی) در مردان تایید نموده است ولی استفاده از این دارو در هیرسوتیسم ( پرمویی صورت و بدن ) زنان مورد تایید FDA نیست.

3. فیناستراید از طریق مهار تبدیل تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون ممکن است باعث ایجاد اختلال در دستگاه تناسلی خارجی جنین پسر گردد.

4. فیناستراید در خانم های باردار یا زنانی که قصد باردار شدن دارند ممنوعیت مطلق دارد.

5. خانم های باردار باید حتی از تماس با قرص های خرد شده فیناستراید اجتناب ورزند.

6. استفاده از فیناستراید به عنوان داروی خط اول درمان هیرسوتیسم یا پرمویی در خانمهای جوان به هبچ وجه توصیه نمی شود و در صورت لزوم به مصرف حتما باید از راههای مطمئن برای پیشگیری از بارداری اقدام شود.

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید. نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *