عوارض شامپو ضد شپش در بارداری

مشاوره متنی
شروع از 9،9 تومان


ویزیت ویدئویی
شروع قیمت از 19،5 تومان


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

عوارض شامپو ضد شپش در بارداری


۰۷:۵۸:۵۳ ۱۳۹۵/۰۳/۲۹


۲۲:۵۵:۰۲ ۱۳۹۵/۰۳/۲۹


۲۲:۵۵:۰۲ ۱۳۹۵/۰۳/۲۹

دکتر محمد سعیدی
(متخصص پوست، مو و زیبایی)

سس مایونز به کل بزن و کلاه پلاستیکی روش بزار چند ساعت بمونه.ودر طول روز بد شانه اغشته به سرکه موها رو شانه بزن.بقیه هم شامپو پرمترین بزنن.

سوال قبل


خونریزی مقعد

سوال بعد


endometrioma

شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.

قرمز شدن پوست دور دهان

۱۲:۱۷:۴۳ ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

سلام خسته نباشید دور دهان و کناره بینی من قرمز شده بدون درد و خارش هس فقط قرمز شدن دکتر پماد تربمایسون دادن شب اول کمرنگ شد ولی باز شروع شد گفتن چون سرم شوره داره باکتری روی سرم اینجا فعالیت داره پماد بتامتازون خیلی کمرنگش میکنه اگه ممکنه ی دارو معرفی کنید کاملا برطرف شه ممنونمم


مزوتراپی مو

۱۱:۳۵:۵۴ ۱۳۹۵/۰۴/۱۳

عرض سلام خدمت دکتر باصفای خودمون. حداکثر تعداد جلسات مزوتراپی مو چقده؟ ینی میخوام بدونم که حداکثر چه تعداد جلسه مزوتراپی انجام بدم تا بیشترین حجم ممکنی که با مزوتراپی میشه به موهام اضافه بشه&gt اضافه بشه؟


ریزش مو

۱۹:۲۳:۳۵ ۱۳۹۴/۱۱/۲۱

با سلام من پسری 3 ساله هستم که از حدود 3 سال پیش دچار ریزش مو به مقدار زیاد در قسمت تاج سر (فرق سر) شده ام . چند سال پیش داروی فیناستراید 5 و داروهایی ویتامین مصرف کردم ولی جواب دلخواه را نگرفتم و از انجایی که ترسیدم فیناستراید تاثیر بد جنسی بگذارد ان را قطع کردم در حال حاضر ازمایش هورمونی دادم که میزان ان به شرح زیر است.15DHT,5testosteron4DHEA S49.5Prolactinسوال من این است که ایا راه بازگشت مو به طور کامل وجود دارد؟ و اینکه اگر داروی فیناستراید مصرف شود عوارض جنسی در اینده ایجاد نمیکند؟ راه حل مناسب چیست؟ ایا محلول ماینوکسیدیل 5% جوابگو است یا خیر و ایا با مصرف ماینوکسیدیل موهایی که باقی مانده است را وابسته نمیکند که با قطع ماینوکسیدیل ان ها هم ریزش کند؟ اگر امکان است شامپوی مناسب هم معرفی بفرمایید. با عرض پوزش فراوان از سوالات زیادم فراوان از شما


مو

۰۵:۱۵:۳۹ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹

سلام من 23 ساله هستم 5 سال پیش عمل بای پس معده انجام دادم و تا الان مکمل میخوردم حالا ب جز آهن دکتر خون شناسم مکمل دیگه ای رو لازم نمیدونن سه ماه هم میشه که به جای استفاده از شامپو های معمولی مخصوص موی چرب که مناسب من هست از شامپو بچه استفاده میکنم به این باور که ضرر کمتری داره اما الان با این وضعیت موهام شکننده شده و ریزش دو برابر چه پیشنهادی دارین؟ تار موهامم بسیار نازک هست و هفته ای یک بار ماسک حنا بدون رنگ و تخم مرغ میزارم اما فایده نداره لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم.


ویتامین آ چشمی

۱۴:۴۴:۴۸ ۱۳۹۵/۰۱/۲۰

سلام ایا ویتامین آ چشمی باعث پرپشت شدن مژه ها می شود یا نه در کل برای پوست چشم خوبه یا نه بهتر هم وجود داره معرفی کنید .

استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی یا تلگرامی با پزشکان هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.

يک متخصص پوست و مو گفت: خارش غيرمعمول سر اولين نشانه ابتلا به شپش است که در اثر تخم اين انگل بروز مي‌کند، افراد به محض بروز اين علامت بايد سريعا به پزشک مراجعه کنند.دکتر ريحانه مهرگان گفت: برخلاف تصور عامه مردم، نظافت روزانه و حمام کردن تاثيري در افزايش خطر ابتلا به شپش ندارد.وي گفت: شپش از فردي به فرد ديگر سرايت مي‌کند، اين انگل به راحتي قادر به حرکت بوده و از فردي به فرد ديگر منتقل مي‌شود.مهرگان يادآور شد: شپش تمايل زيادي به زندگي در موهاي بلند دارد، بنابراين شيوع بيماري در زنان به مراتب بيشتر از مردان است.وي گفت: خارش غيرمعمول سر اولين نشانه ابتلا به شپش است که در اثر تخم اين انگل بروز مي‌کند، افراد به محض بروز اين علامت بايد سريعا به پزشک مراجعه کنند. بنابراين در صورت مشاهده يک فرد مبتلا به شپش در يک مجموعه، بايد درمان‌هاي لازم براي کليه افراد انجام شود.اين متخصص پوست و مو گفت: در صورتي که ابتلا به شپش در يکي از دانش آموزان مدرسه‌اي نمايان شود، کليه دانش آموزان بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرند.دکتر مهرگان گفت: مبتلايان بايد از شامپوليندان” استفاده کنند که با دو روش قابل استفاده است، در روش اول مي‌توان در 3 هفته متوالي، هر هفته يک نوبت از شامپو استفاده کرد، ولي بهتر است 3 روز متوالي در يک هفته، از اين شامپو مصرف کرد و در صورت صلاحديد پزشک يک هفته ديگر (در 3 روز متوالي) مصرف شامپو تکرار شود تا تخم انگل به طور کامل از بين بروند.اين متخصص پوست و مو تصريح کرد: استفاده از شامپوليندان” در زنان باردار، کودکان کمتر از 2 سال و افرادي که سابقه تشنج دارند، منع مصرف دارد.وي در خصوص درمان بيماري گفت: استفاده از شامپوي ضدشپش به تنهايي کفايت نمي‌کند، جوشاندن لباس‌ها يا قرار دادن وسايل و لباس‌هاي آلوده در يک کيسه بسته نايلوني به مدت 2 تا 3 هفته، موجب از بين رفتن شپش مي‌شود.از بين بردن شپش در زنان باردارمهرگان گفت: در زنان باردار استفاده از شامپوپرمترين” ممنوعيتي ندارد، ولي در کودکان کمتر از 2 سال و افرادي که سابقه تشنج دارند، نبايد استفاده شود.وي يادآور شد: افرادي که به هر دليل نمي‌توانند از اين شامپوها استفاده نمايند، بايد با استفاده از آب و سرکه رقيق شده ( به نسبت حداقل 5 درصد سرکه) و شانه کردن موهاي آغشته به اين مواد، تخم شپش را از سر جدا کنند. البته هر چه ميزان غلظت سرکه بيشتر باشد، اثربخشي بالاتري دارد.مهرگان در پايان تاکيد کرد: کوتاه کردن موها در مبتلايان تاثير بسزايي در مقابله با شپش دارد.

پرمترین یک داروی ضد شپش است و برای رفع شپش سر به صورت شامپوی ضد شپش کاربرد دارد. طریقه استفاده از شامپو پرمترین 1 درصد: بعد از شستشو و خشک کردن کامل موها به شامپو پرمترین آغشته شده و بعد از 1 دقیقه موها با آب شسته می شود. نکته قابل توجه اینکه از تماس شامپو با چشم ها خودداری نمائید. بی خطر بودن شامپو پرمترین در کودکان زیر 2 سال ثابت نشده است.

طرز استفاده شامپو پرمترین در بالغین و کودکان:

روش استفاده پرمترین با اندیکاسیون ضد شپش سر به این ترتیب است که بعد از شستشوی موها با شامپو و خشک کردن کامل موها، از شامپو پرمترین به مقداری که موها و پوست سر را بپوشاند استفاده می شود. بعد از 1 دقیقه باید سر را با آب شست.

یک بار درمان با پرمترین معمولا باعث از بین رفتن شپش ها می شود اما کمتر از 1 درصد بیماران به استفاده مجدد از کرم یا شامپو پرمترین نیاز دارند که در این موارد 7 روز بعد مجددا از پرمترین استفاده می شود.

می توان باقی مانده تخم شپش ها را با کمک شانه دندانه ریز بعد از درمان خارج نمود.عوارض شامپو ضد شپش در بارداری

در کودکان تا سن 2 سالگی میزان دوز دارو مشخص نشده است و در کودکان بالای 2 سال دوز پرمترین مشابه بالغین است.

هر دارو به موازات ایجاد اثرات درمانی مورد نظر، ممکن است سبب بروز عوارض ناخواسته نیز بشود. اگرچه کلیه این عوارض در یک فرد مشاهده نمی شود ولی در صورت بروز هر یک از عوارض زیر با پزشک معالج مشورت نمایید.

از جمله عوارض جانبی پرمترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درسه جامع داروهای رسمی ایران- ایران فارما تالیف دکتر سعید شهراز- دکتر طاهره غازیانی

مرجع جامع داروهای ژنریک ایران با اقدامات پرستاری و مراقبت تالیف و ترجمه پوران سامی

داروهای ژنریک ایران تالیف دکتر رامین خدام

فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ

http://www.rxlist.com

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا) دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.با دروانا همراه شوید.

“),t.close},t.write(‘

استفاده از شامپو ضد شپش هگور برای خانم های باردار ضرر داره؟ ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

عوارض شامپو ضد شپش در بارداری

دستگاه بی خطر است، اما ممکن است تحریکات پوستی کمی به همراه داشته باشد (حتماً از ژلی که به همراه این دستگاه ارائه می شود، استفاده کنید تا دچار تحریک پوستی نشوید). آیا داروهای ضد تهوع تاثیر گذارند؟ اگر نتوانستید حالت تهوع بارداری را تسکین دهید، با پزشکتان راجع به استفاده از دارو مشورت کنید. لازم نیست که به خودتان عذاب بدهید و درمان را به تاخیر بیاندازید، زیرا تاخیر در استفاده از

خانم های باردار یا شیرده: 8 واحد یا 2 میکروگرم بسیاری از محققان معتقدند میزان ویتامین D لازم برای دور ماندن از بیماری ها و بهبود سطح سلامت بیش از ng/mL3 است. البته این مقدار برای افراد در معرض کمبود ویتامین دی حدود 4 هزار واحد یا 1 میکروگرم است که گاهی با تشخیص پزشک، مقدار بسیار بیشتری تجویز می شود. فقط موقع خرید مکمل، حتما کپسول ویتامین D3 تهیه کنید چون کپسول ویتامین D2 هم

به سایر خانم ها زودتر دچار پرفشاری خون و حتی دچار مسمومیت بارداری (پره اکلامپسی) شوند. البته احتمال لخته شدن خون در پاها در این افراد هم است. فلوشیپ مادر و جنین در ادامه توصیه کرد: پس خانم هایی که قصد باردار شدن دارند و چاق هستند، اول باید اقدام به کاهش وزن کنند و سپس باردار شوند. این افراد باید در طول بارداری رژیم غذایی خاصی داشته باشند تا افزایش وزن بیشتری نداشته باشند.

خانم هایی که قصد باردار شدن دارند و چاق هستند، اول باید اقدام به کاهش وزن کنند و سپس باردار شوند و در طول بارداری رژیم غذایی خاصی داشته باشند تا افزایش وزن بیشتری نداشته باشند . دکتر لاله اسلامیان، متخصص زنان و فلوشیپ مادر و جنین درباره نکاتی برای حفظ سلامت بارداری پاسخ داد که در ادامه می خوانید: خانم هایی که قصد باردار شدن دارند، بهتر است چه زمانی به پزشک مراجعه کنند؟ این

)نیاز است .بنا براین مادر آبستن باید مواد غذایی پروتئین دار مانند گوشت قرمز ,ماهی و مرغ که چربی آن گرفته شده باشد ,حبوبات و شیر و فراورده های آن استفاده نماید.(شکل شماره 6)گوشت ماهی دارای پروتئین با کیفیت بالاست و چربی آن نیز از چربی های خوب می باشد.مادر آبستن باید جگر مصرف نکند ,زیرا ویتامین آ در آن زیاد است و ممکن است برای جنین ضرر داشته باشد.بدن خانم آبستن به تمام ویتامین ها نیاز دارد که باید از

بهتر است دیگر این درمان را ادامه ندهند و به پزشک مراجعه کنند. ترشحات پاتولوژیک نیز حتما نیاز به تشخیص و درمان پزشک دارد. بارها مشاهده شده است چون بیمار یک بار در گذشته مراجعه کرده بوده و درمان ضدقارچ گرفته بعد برای هر ترشحی به طور سرخود و بدون مشورت پزشک از همان درمان ضد قارچ استفاده می کند و وقتی به پزشک مراجعه می کند که متاسفانه وضعش از روز اول بدتر شده است. درحقیقت درمان هر ترشحی برحسب عامل

&gt عباسی با بیان اینکه این گیاه دارای خاصیت ضد باکتری است، تصریح کرد: ویتامین K موجود در آویشن باعث افزایش کلسیم، آهن بدن و بهبود پوکی استخوان می شود.وی درباره دمنوش آویشن گفت: مصرف این دمنوش در فصل زمستان باعث بهبود سیاه سرفه، برونشیت، خلط گلو، تنفس و هضم غذا می شود.وی با بیان اینکه تیمول، یکی از مواد شیمیایی موجود در آویشن است، تصریح کرد: وجود مواد شیمیایی مانند کلرهگزیدین و تیمول در گیاه آویشن در زمان

مهم می باشد. برای این منظور، مرتبا مو های سر خود را شسته و در صورت بروز شوره حتما از شامپو های ضد شوره استفاده کنید. کمتر به مو های خود روغن بمالید و چنانچه از روغن های درمانی مو استفاده می کنید، پیشانی تان را با پارچه ای مرطوب، تمیز کنید. تغذیه سالم با تغییر رژیم غذایی و تغذیه سالم می توان تا حد زیادی جوش و آکنه های ایجاد شده روی پوست پیشانی را کاهش داد

با دقت بخوانید. هیچ قرصی همزمان با استامینوفن بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید. هیچ گزارشی مبنی بر تداخل قرص های دیگر با استامینوفن وجود ندارد اما بهتر است پیش از مصرف قرص استامینوفن درباره قرص های مصرفی خود به پزشک اطلاع دهید. مصرف قرص استامینوفن در دوران بارداری مطالعات جدیدی در خصوص تاثیر استامینوفن بر جنین و بیماری های بیش فعالی انجام شده است. مطابق مطالعات

کلوتریمازول چیست؟ کلوتریمازول قرصی برای درمان عفونت های قارچی مانند عفونت واژن می باشد. کلوتریمازول به صورت کرم برای استعمال خارجی موجود است، همچنین به صورت پساری برای داخل واژن نیز وجود دارد. کرم و پساری به صورت همزمان تجویز می شوند. مصرف کلوتریمازول در بارداری کلوتریمازول در طول بارداری قابل استفاده است و مشکلی ایجاد نمی کند. اگر پساری را برای درمان عفونت واژن

تغذیه مناسب در دوران بارداری بسیار حائز اهمیت است و مادران باردار باید علاوه بر سلامتی خود سلامتی جنین را نیز در نظر داشته باشند زیرا جنین از طریق جفت تغذیه می کند و اگر مادر از تمام گروه های غذایی استفاده نکند، جنین را در معرض خطر قرار می گیرد. یک مادر باردار باید علاوه بر سه وعده غذای اصلی سه میان وعده نیز داشته باشد. صحیح غذا خوردن در دوران بارداری حائز اهمیت بالایی است و مادر باردار باید

مراقبت های ویژه در دوران بارداری هرگز نباید فراموش شود و خانم های باردار در این دوران مهم باید بصورت مخصوص از خودشان و جنین مراقبت نمایند.جدیدترین مطالعات نشان دهنده این است که مصرف داروهای سوزش سر معده و ضد ریفلاکس در دوران مهم بارداری میزان ابتلای جنین به آسم را تا حدی افزایش میدهد. محققان دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند و دانشگاه تمپر در فنلاند با بررسی اطلاعات پزشکی بیش از 1.3 میلیون

داروخانه ها یا مراکز خرید بزرگ بیابید. تشخیص اینکه بالش مناسب از نظر نوع پارچه و مدل دوخت، اندازه و از همه مهم تر مواد داخلی آن کدام است از ضروریات است؛ چرا که استفاده از بالش ناسب نه تنها سلامتی سر و گردن و ستون فقرات تان را به خطر می اندازد بلکه باعث پایین آمدن کیفیت خواب شما خواهد شد. قطعا اگر شما خواب خوبی نداشته باشید، میزان انرژی و شادابی تان برای شروع روز به حداقل می رسد. جنس

سپس باردار شوند. این افراد باید در طول بارداری رژیم غذایی خاصی داشته باشند تا افزایش وزن بیشتری نداشته باشند. اسلامیان در گفتگو با رایوسلامت با بیان اینکه 12 تا 18 کیلوگرم افزایش وزن در بارداری محتمل است، اظهارداشت: در خانم های چاق این افزایش وزن باید پنج تا هفت کیلوگرم باشد. در خانم هایی که وزن بالا دارند، در تمام طول بارداری شاید مجبور باشیم از درمان ضد انعقاد استفاده کنیم تا خانم ها دچار لخته شدن خون در رگ ها نشوند.

خیلی از خانم های باردار در دوران بارداری از ترشحات واژن کلافه می شوند و برایشان نگران کننده است و این سوال برایشان مطرح می شود که آیا این ترشحات خطرناک است؟ به این دلیل قصد داریم در این مطلب در مورد ترشحات واژن در بارداری شما را آگاه کنیم.چرا ترشحات واژنم در بارداری زیاد است؟این مساله کاملا طبیعی است که در طی بارداری ترشحات واژینال داشته باشید. این ترشحات معمولا بی ضرر است و تفاوت

ویتامین A وجود دارد، استفاده نکنید. از مصرف داروهای خوراکی مثل تتراسایکلین و انواع کرم ها بدون نسخه پزشک، برای درمان اکنه خودداری کنید. کرم های ضد آفتاب (غیر شیمیایی) نه تنها برای بانوان باردار خوب، بلکه ضروری است. گردن: در بعضی عطرها از مواد شیمیایی استفاده شده است که می تواند برای سلامتی بانوان باردار و جنین آنها مضر باشد. معمولاً بر روی برچسب عطرها می توان از مواد شیمیایی مورد استفاده در

سوال مخاطب نی نی بان: لیزر موی زائد در دوران شیردهی ضرر داره؟ پاسخ دکتر فاطمه هدی فلاح، متخصص کودکان: خیر، منع خاصی ندارد و شما می توانید در این دوران عمل لیزر را انجام دهید. پاسخ محمد حسن خسروی فارسانی، متخصص اطفال: دوست عزیز، انجام لیزر در دوران شیردهی ممنوع نیست ولی بهتر است انجام آن به بعد از دوران شیردهی موکول شود زیرا اولا داروهای بی حسی مورد استفاده امکان

به خصوص در سه ماهه اول بارداری به این انگل مبتلا شود و انگل به جفت و جنین برسد، به شدت باعث معلولیت می شود و در جنین آسیب های جبران ناپذیری مانند آسیب های مغزی، چشمی و عقب ماندگی ذهنی بروز می کند. به همین دلیل خانم های باردار باید به مراتب بیش از سایر افراد از عوامل آلوده کننده اجتناب کنند و سعی نمایند که با عوامل مشکوک به آلودگی در تماس نباشند. خانم های باردار نباید در

از سایر خانم ها خسته می شوید. پس نیازی نیست که دسته بندی کردن را در یک و یا دو روز انجام دهید. می توانید هر هفته یک روز را به این کار اختصاص بدهید. بره ریزی از روی تقویم به شما کمک می کند. برای برخی از وسایلی که دوست ندارید دور بیندازید، جعبه ای را در نظر بگیرید. وقتی که جعبه پر شد، آن را جابه جا نکنید، اجازه بدهید همسر و یا یکی از اطرافیان تان این کار را انجام دهد.

و مشکلی برای مادر و جنین نخواهد داشت و کاملا بی ضرر است. خانم باردار به پشت می خوابد(سطح شکم او را با روغنی چرب می کنند تا تصویر بهتر نمایان شود) و پزشک دسته کوچکی که در دست دارد در جهات مختلف شکم مادر حرکت می دهد و با تصویرهایی که از برگشت امواج روی صفحه می بیند و یا عکس از آن می گیرد(سونوگرافی)، سن جنین را مشخص می سازد، پزشک می تواند در همان حال تصاویر را به مادر نشان داده و شرح دهد.

می کند. در این مقاله می خواهم در مورد تمام تغییرات هورمونی دوران بارداری راهنمایی تان کنم تا درست و کامل درک کنید که قرار است چه اتفاقی برای بدنتان بیفتد تا به کمک آن بتوانید در طول بارداری احساس قدرت و کنترل داشته باشید. همه چیز با آزاد شدن یک تخمک از تخم دان در زمان تخمک گذاری شروع می شود. اگر آن تخمک با اسپرم باردار شود، شروع به تقسیم شدن به گروهی از سلول ها به تروفوبلاست می کند

در سنین بالا باردار شده اید یا سابقه واریس در خود و خانواده تان دارید، حتما از اوایل سه ماهه دوم از جوراب های ضد واریس استفاده کنید و در حمام دوش آب سرد را آرام از مچ پا به طرف بالا بیاورید. همچنین بهتر است روزی 3 دقیقه پیاده روی با کفش راحت داشته باشید و برای مدت طولانی در حالت نشسته یا ایستاده قرار نگیرید. صبور باشید! مشکلات پوستی بارداری چه زمانی به وجود می آیند و تا چه موقع

آن ها را جذب نماید. 4 . از حمام خورشیدی یا سالن های برنزه کننده استفاده می کنید زمانی که هوا ابری است خیلی از افراد کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند ولی در این حالت پوست ما به خصوص صورت در معرض خطر پیری زودرس قرار می گیرد. این پیری پوست در اثر نور به دلیل وجود سه اشعه ماورا بنفش UVA/UVB و مادون قرمز A است که نه تنها باعث ایجاد خطوط ریز و چین و چروک می شوند بلکه باعث افزایش

های مختلف پوستی،دیابت مفید و موثر است. میوه هایی مانند: پرتقال، گریپ فروت، نارنگی، لیمو و انگور منشا بسیار خوبی برای ویتامین C هستند که به همین علت هر خانم باردار می تواند در روز چندین بار از این گروه استفاده و نیاز خود را به ویتامین هایی ث برآورده کند. کسانی که به نفخ شکم مبتلا میباشند با مصرف میوه نارنگی به تنهایی می توانند به درمان نفخ شکم خود بپردازندبرای رفع مشکل میتوانند

کیت های زیادی برای پیش بینی روزهای تخمک گذاری در بازار وجود دارد، اما یکی از آنها داخل بدن خانم ها تعبیه شده که کاملا رایگان است. تغییرات دوره ای ترشحات دهانه رحم یک راه ساده و آسان برای پیش بینی روزهای تخمک گذاری در خانم هاست. همانطور که پس از تخمک گذاری دمای بدن تغییر می کند، ترشحات دهانه رحم نیز دچار تغییر و تحول می شوند. دهانه رحم حکم گردنه رحم را دارد که به واژن منتهی

حین مصرف قرص های ضدبارداری در نظر گرفته و با پزشک متخصص مشورت کنید. قرص های ضدبارداری و کاهش ویتامین B اگر از قرص های ضدبارداری استفاده می کنید، باید بدانید احتمال اینکه در معرض کمبود ویتامین ب قرار بگیرید وجود دارد. این ویتامین برای تحریک حافظه، کاهش استرس و همچنین کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ضروری است. اخیرا به برخی از قرص های جدید ضدبارداری، اسید فولیک (ویتامین ب9) افزوده

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *