عوارض داروی jointace

خواص دارویی و گیاهی

عوارض داروی jointace
عوارض داروی jointace

روزی 2 عدد هنگام غذا و همراه با 1 لیوان آب

گلوکزامین چیست؟ گلوکوزامین به راستی یکی از متداول ترین داروها در جهان است. پزشکان و دامپزشکانی که عموما حداقل دارو را برای بیماران توصیه می کنند؛ مکرراً گلوکوزامین را جهت درمان پوکی استخوان و ناراحتی مفاصل و برطرف کردن دردهای مفصلی تجویز می کنند. در مقایسه گلوکوزامین با داروهای ضدالتهاب همچون ایبوپروفن، این دارو ضمن اینکه در برطرف کردن، دردهای مفصلی کارسازتر می باشد، دارای اثرات جانبی به مراتب کمتری می باشد. گلوکزامین دارای ملکول پیچیده ای است که از سنتز ترکیب قند(گلوکز) و آمینو اسید (آمین) به وجود میآید و در شکل های مختلفی وجود دارد. این ماده موجب تحریک بدن در رشد غضروف می شود. غضروف ها در تمامی مفاصل بدن یافت می شود و برخلاف دیگر بافتهای بدن هیچ وقت به صورت مستقیم توسط خون تغذیه نمی شوند. به همین دلیل بایستی مواد مغذی خود را از طریق گردش مایعات داخل بدن تأمین نمایند. فشار وارده بر مفاصل باعث می شود که مایع داخل غضروف به سمت خارج بافت حرکت نماید و سپس همین مایع در شرایط خارج از مفصل مواد مغذی خود را جذب می نماید و هنگامی که فشار وارده از روی مفصل برداشته شد، دوباره این مایع داخل غضروف برمیگردد. و آن را با مواد غذائی کامل تغذیه می نماید. گلوکزامین بطور طبیعی در بدن تولید می شود. مکمل غذایی گلوکوزامین نیز معمولا بصورت ترکیبی و غالباً در چین ساخته می شوند. این ترکیبات از پوسته‌ صدف ‌ها یا در آزمایشگاه ساخته می‌شود و به عنوان کمک‌کننده به ترمیم غضروف‌ های مفاصل به فروش می ‌رسد. گلوکزامین بصورت یکی از این سه ترکیب تهیه می شود؛ گلوکزامین سولفات، گلوکزامین هیدرو کلراید( نمک D-glucosamine نهایتاً توسط بدن به سولفات گلوکزامین تبدیل می شود) و اَستیل گلوکزامین اِن. طبق مطالعات انجام گرفته هر سه نوع فرم گلوکزامین موثر می باشد، اما گلوکزامین هیدروکلراید و گلوکزامین سولفات به مراتب از استیل گلوگزامین اِن موثر ترند. معمولاً اثر دارو پس از گذشت 4 الی 8 هفته نمایان می شود، با این وجود گاهی اوقات ممکن است اثر دارو پس از هفته ها از زمان قطع گلوکزامین بروز کند. بدیهی است که تاثیر دارو بر روی بیماران مختلف، متفاوت است. حیوانات مسن به لحاظ ابتلا به عوارضی همچون آرتروز و ناراحتیهای مفصلی بسیار مستعد بیماری های مفاصل و دیسک می باشند. به مروز زمان و به تدریج غضروف ها قدرت نگه داشتن مایعات را از دست می دهند ه همین موضوع دردهای مفصلی را به همراه می آورد. مصرف روزانه گلوکزامین طبق تجویز موجب می شود که این مایعات سفتتر شده و خاصیت ژلاتینی به خود بگیرند و بنابراین غضروف بتواند مایع بیشتری را در میان خود نگه دارد. این خاصیت ضمن اینکه باعث افزایش دسترسی غضروف به مواد غذائی می شود، تحمل فشار بیشتر بر روی مفصل را نیزافزایش می دهد. بنابراین باعث کاهش اصطحلاک و کاهش درد اطراف مفصل می شود. کندروئیتین: کندروئیتین یک ماده طبیعی است که در بافتهای پیوندی یافت می شود. کندروئیتین از تخریب غضروف جلوگیری کرده و باعث افزایش کارایی مایع لغزاننده درون مفاصل , افزایش خاصیت الاستیته و بهبود حرکت طبیعی مفاصل می شود. همچنین این ماده به دلیل خاصیت ضد التهابی در کاهش درد مفاصل موثر است.

سلام،من بدنسازی کار میکنم موقعه ورزش و وقتایی که خونه ام وقتی دستمو تکون میدم بخصوص سرشانه هام صدای تق تق میدن گلوکزامین برای من خوبه از چه برندی خوبه،یا دلیل دیگه ایی داره

با سلام

کاربر گرامی، این محصول انتخاب مناسبی بوده و شما می توانید روزانه یک عدد از این محصول بعد ناهار میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )عوارض داروی jointace

سلام وقت بخیر پاهای من پارانتزی دارن و انحراف ساق هم دارم الان مفاصلم صدا میدن و دردم دارن الان به نظرتون گلوکزامین واسه مفاصلم خوبه یا باید داروی دیگه ای استفاده کنم؟ میخاستم تریپل فلکس بخرم قیمتش زیاد بود نتونستم بخرم.الان میخام اینو بخرم به نظرتون کیفیتش چطوره؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول از ترکیبات کامل و کیفیت بالایی برخوردار بوده و جایگزین مناسبی برای تریپل فلکس می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
عرض ادب ، وقتتون بخیر
حدود 2 سالی میشه عمل مینیسک و بازسازی رباط acl رو انجام دادم
طبق mri عمل خوب انجام شده ولی بعد از عمل متاسفانه کشکک زانوم صدایی شبیه استخوان خورده میده و این صدا فقط در صورت خم و راست کردن اونم در صورتی که فشار روش باشه هست ولی اگه فشاری روی زانو نباشه و خم بشه صدایی داده نمیشه
خود دکترم و دکترای دیگه گفتند که ربطی به عمل نداره و این کشکک و غضروف هست که تحلیل رفته
میخواستم نظر جنابعالی رو بدونم که چه کاری بکنم و چه چیزی استفاده کنم؟
ممنونم از زحماتتون

با سلام

کاربر گرامی، ترکیبات ترمیم کننده مفاصل نظیر این محصول می توانند تا حدود مناسبی به بهبود سلامت مفاصل کمک نمایند و می توانید به منظور تکمیل اثرات این محصول از آوودین نیز در کنار این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام میشه بهترین زمان مصرف این قرص که گفته شده روزی 2 عدد را اعلام نمایید.

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید این محصول را یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد بعد از ناهار میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام. مدت 3 ماه هست که کپسول جوینت آیس را روزی یکعدد استفاده میکنم. من زانوهایم آرتروز دارند. همچنین پای راستم سیاتیک دارد که پشت ران و زانویم درد شدیدی دارد. سئوالم این است که این قرص را من برای آرتروز استفاده میکنم. آیا برای درد سیاتیک نیز مفید هست یا نه. ممنون میشم راهنماییم کنید. آیا بایستی روزی 2 عدد مصرف کنم.

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول می تواند تا حدودی در کاهش درد سیاتیک نیز موثر باشد، بهترین اثر محصول در زمان مصرف روزانه دو عدد نمایان خواهد شد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

اینکه نوشته ترکیبات در محصول منظور در یک قرص هست؟و بین این قرص و جوینتیس کلاژن کدوم برا نرمی غضروف زانو مفیدتره با توجه به اینکه من ویسکودرم هم مصرف میکنم که خودش کلاژن داره؟شما به من جوینتیس کلاژن پیشنهاد دادین و گفتید روزی یکی بخورم.الان که اینو دیدم ترکیباتش از اون بیشتره.به نظرتون این مناسب تره یا همونو مصرف کنم؟

با سلام

کاربر گرامی، ترکیبات درج شده در سایت به ازای هر دو قرص می باشد. هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می توانید به انتخاب خود یکی از دو محصول را انتخاب نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و تشکر از راهنمایی های شما
مصرف این قرص برای بیمار قلبی که قرص فشار و اسپرین و سوستاک میخوره منعی دارد یا خیر؟ قرص تریپل فلکس چطور؟چون انگار داخل اون قرص سدیم داره. با تشکر

کاربر گرامی با سلام،
مکمل های گلوکوز آمینی در بیماران قلبی منع مصرفی ندارد ولی باید زیر نظر پزشک مصرف شوند. این مکمل ها در بیماران دیابتی نباید مصرف گردند. بله joint ace فاقد سدیم در ترکیب خود می باشد .

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام آیا این دارو برای کارمندان که یکجانشینی عوارض بدی براشون داره مفیده؟و کلا چه داروهای تقویتی و مکمل در همه زمینه ها رو برای یه کارمند پیشنهاد میدید؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول در جهت بهبود عملکرد مفاصل اثر مفیدی داشته و می توانید از این محصول استفاده نمایید.
همچنین مصرف ترکیبات مولتی ویتامینی به منظور تامین نیاز روزانه به شما توصیه می شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام

کاربر گرامی، بله. مصرف این محصولات انتخاب مناسبی بوده و در حال حاضر مصرف این محصولات کافی می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

2 عدد قرصو هم زمان بخوریم یا یکی ظهر یکی شب؟

با سلام

کاربر گرامی، بهتر است دو قرص با فاصله از هم مصرف شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من مامانم پوکی استخوان داره روزی یک عدد قرص جوشان کلسیم سان لایف میخوره.میخوام جوینت ایس هم براش بگیرم.مصرف هم زمان این دو قرص در یک دوره اشکال نداره؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که فرد بیماری زمینه ای دیگر مانند دیابت نداشته باشد، مصرف این محصولات مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

بیماری خاص فقط چربی خونش بالاست.اشکال نداره؟

با سلام

کاربر گرامی، خیر. مصرف این محصول تاثیری در افزایش چربی خون ندارد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

توضیحات :قرص جوینتیس  به دلیل دارا بودن گلوکزامین و کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد، درد را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می‌برد.غضروف یا کارتیلاژ (Cartilage) ساختمان قابل ارتجاعی است که عمدتا در انتهاهای استخوان ها، جایی که مفاصل قرار دارند وجود داشته و وظیفه آن تسهیل حرکت مفصل است. دردهای مفصلی از شایع ترین دلایل مراجعه ی افراد به پزشک می باشند. این مشکلات غالبا در افراد مسن دیده می شود اما امروزه با تغییر سبک زندگی، تغذیه ی نامناسب و فشارهای وارده بر ساختمان مفاصل، بسیاری از افراد در سنین پایین دچار درد های مفصلی می شوند. درمان بیماری های مفصلی با چالش های بسیاری همراه است، زیرا عموما تخریب و تحلیل ساختمان غضروف بر اثر افزایش سن و استفاده ی نادرست از مفصل، باعث این مشکلات می شود. بافت غضروف رگ خونی ندارد بنابراین بازسازی و ترمیم آن به طور تخصصی نیازمند تامین ریزمغذی هاییست که در ساختمان غضروف شرکت میکنند. گلوکزامین و کندروئیتین از این دسته موادند.از شایع ترین بیماری های مفصلی می توان آرتروز (استئوآرتریت) را نام برد. با تحلیل و تضعیف غضروف، ساختمان مفصل دچار آسیب شده، حرکات مفصل دردناک و دچار التهاب می گردد.  این بیماری امروزه حتی در افراد جوان نیز دیده می شود که این موضوع نشان دهنده ی اهمیت تامین ریزمغذی های موثر در بافت غضروف از سنین پایین می باشد. علاوه براین، بهترین راه مقابله با آرتروز و بیماری های مفصلی، پیشگیری از وقوع و پیشرفت آن می باشد، زیرا با تحلیل کامل بافت غضروف، بازسازی آن بسیار سخت خواهد بود. 

موارد مصرف :کمک به حفظ سلامت و بهبود عملکـرد و فعالیت مفاصـل با جلوگیری از فرسایش غضروف و کمک به تشکیل و ترمیم کلاژن. حاوی گلوکزامین، کندروئیتین و ویتامین هـا و مواد معدنـی و عصاره ریشه زنجبیـل.

دستور مصرف :روزانه 2 عدد قرص به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب مصرف شود

شرایط نگهداری :در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد ، در جای خشک و خنک نگهداری شود.

موارد هشدار و نکات قابل توجه : – افراد مبتلا به دیابت و کسانی که از دارو های رقیق کننده خون مثل وارفارین استفاده می کنند ، قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایند.- جویده نشود.- بیش از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.- مصرف منظم این محصول توصیه می گردد.- پس از صبحانه یا به همراه چای و قهوه و با معده خالی مصرف نشود.- در زمان بارداری و شیردهی و چنانچه به داروی خاصی حساسیت دارید با پزشک خود مشورت نمایید.- این فراورده جهت تشخیص ، پیشگیری و درمان نمی باشد.- چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید ، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت کنید.عوارض داروی jointace

اجزای تشکیل دهنده :گلوکزامین : ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت‌های پیوندی مثل غضروف‌ها وجود دارد و برای تشکیل و ترمیم کلاژن بسیار ضروری است. با افزایش سن، بدن توانایی خود را برای ساخت مقادیر کافی گلوکزامین از دست می‌دهد. به دنبال کاهش سنتز گلوکزامین، غضروف دچار فرسایش شده و بیماری‌های مفصلی بروز می‌کند. گلوکزامین سبب ترمیم و بازسازی غضروف و توقف در روند تخریب آن شده، علائم مرتبط با بیماری‌های مفاصل را کاهش می‌دهد و در رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل نقش بسزایی دارد.کندروئیتین: در ساخت و نگهداری بافت غضروف‌ها نقش دارد و موجب افزایش تاثیر گلوکزامین بر سلامت غضروف می شود. کندروتین نیز به صورت طبیعی در غضروف بدن انسان وجود دارد. به نظر می رسد که کندروتین باعث حمل مایعات به بافت ها شده تا در نهایت خاصیت ارتجاعی غضروف ها را حفظ کند و غضروف ها را در برابر از بین رفتن توسط آنزیم های مخرب محافظت کند.عصاره ریشه زنجیل : ماده ای گیاهی است که در طب سنتی برای کاهش التهاب و درد مفاصل استفاده می شود . مطالعات نشان داده اند که خواص ضد التهابی زنجبیل مربوط به وجود ماده ای به نام Zengibain در این گیاه است که باعث کاهش دردهای ماهیچه ای – مفصلی می شود.به علت اثر تشدیدکنندگی که گلوکزآمین در کنار مصرف همزمان با زنجبیل در پژوهش ها نشان داده است و همچنین کاهش عوارض گوارشی ناشی از مصرف گلوکز آمین با وجود زنجبیل، محققان به سمت استفاده همزمان از این دو ترکیب سوق داده شده اند.مواد معدنی و ویتامین‌ها:ویتامین  C : علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی، دارای نقش کوفاکتوری در مسیر آنزیمی سنتز کلاژن می باشد. کمبود ویتامین C باعث تضعیف انواع بافت پیوندی، از جمله غضروف در بدن می گردد.ویتامین E و سلنیوم: با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و در کاهش التهاب در مفصل دردناک موثر می باشند.ویتامین  D3: مهم ترین عامل جذب کامل کلسیم از روده و سلامت بافت استخوانی می باشد.منگنز مس: با کمک به جذب کلسیم و فرآیندهای متابولیسمی، در استحکام بافت اسختوانی و غضروف نقش دارند.زینک (روی): به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین سبب حفاظت از بافت‌های پیوندی می‌شود.فولیک اسید و B12: موثر در فرآیند تقسیم سلولی و بهبود ترمیم بافتی.بدون گلوتن – بدون نمک – بدون مخمر– بدون لاکتوز – بدون مواد نگهدارنده

آیا مصرف قرص جوینتس به تسکین درد کمک میکند؟بله ، این محصول به دلیل وجود عصاره ریشه زنجبیل، درد را کاهش میدهد. ضمن اینکه به دلیل وجود ترکیباتی مانند گلوکزآمین، کندروئیتین و.. در حفظ سلامت مفاصل موثر است.

کاربرد قرص جوینتس ویتابیوتیکس چیست؟قرص جوینتس برای سلامت مفاصل می باشد. این محصول به دلیل دارا بودن گلوکزامین و کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد، درد را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می‌برد. ضمن اینکه جوینتس حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی (ویتامین D3,C,E و زینک-منیزیم و..) نیز میباشد.

Reference1Reference2

قرص جوینتیس (JOINTACE) حاوی گلوکزامین، کندروئین و انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی مفاصل می باشد. این محصول با ترکیب ویژه خود می تواند باعث بهبود و کاهش درد مفاصل گردد.

با بالا رفتن سن، توانایی بدن برای تولید مقادیر کافی گلوکزامین کاهش می یابد. به همین دلیل غضروفها به مرور دچار فرسایش و ساییدگی می شوند. به این ترتیب فرد دچار استئوآرتریت و بیماریهای مفاصل می شود. با مصرف مکمل گلوکزامین، روند تخریب غضروفها متوقف شده و به مرور غضروفهای آسیب دیده ترمیم پیدا می کنند. مصرف مداوم این محصول، باعث کاهش تدریجی علایم بیماریهای مفاصل، رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل خواهد شد.

استفاده از قرص جوینتیس علاوه بر محافظت از مفاصل ورزشکاران و مهار تخریب آن ها در بهبود مفاصل آسیب دیده، افزایش انعطاف پذیری غضروف های اطراف آن و کاهش تدریجی درد و التهاب موثر می باشد.

در مقایسه جوینتیس با داروهای ضدالتهاب همچون ایبوپروفن، این دارو ضمن اینکه در برطرف کردن، دردهای مفصلی کارسازتر می باشد، دارای اثرات جانبی به مراتب کمتری می باشد.
عوارض داروی jointace

هر قرص از این محصول حاوی 500 میلی گرم گلوکزامین می باشد. این ماده که به طور طبیعی در غضروفها و سایر بافتها پیوندی بدن وجود دارد، در تشکیل و ترمیم کلاژن نقش اساسی دارد. دیگر ماده تشکیل دهنده این محصول کندروئین می باشد. کندروئین برای ساخت و محافظت از بافت غضروفها ضرروی است و باعث افزایش تاثیر گلوکزامین می شود. این محصول حاوی عصاره ریشه گیاه زنجبیل می باشد که یک مسکن طبیعی است. این ماده باعث کاهش درد و التهاب در مفاصل میشود. ویتامین ای و سلنیوم موجود در این محصول، دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و با از بین بردن رادیکالهای آزاد، باعث پیشگیری از تخریب مفاصل می شوند.


مصرف روزانه این قرص ها می تواند در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بدن بسیار مؤثر باشد. برای پیشگیری از عوارض گوارشی احتمالی، حتما همراه غذا اصلی مصرف شود. از مصرف این محصول با شکم خالی و همچنین به همراه چای یا قهوه خودداری کنید.

دو عدد قرص جوینتیس در روز به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب مصرف شود.

گلوکزامین : ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت‌های پیوندی مثل غضروف‌ها وجود دارد و برای تشکیل و ترمیم کلاژن بسیار ضروری است. با افزایش سن، بدن توانایی خود را برای ساخت مقادیر کافی گلوکزامین از دست می‌دهد. به دنبال کاهش سنتز گلوکزامین، غضروف دچار فرسایش شده و بیماری‌های مفصلی بروز می‌کند. گلوکزامین سبب ترمیم و بازسازی غضروف و توقف در روند تخریب آن شده، علائم مرتبط با بیماری‌های مفاصل را کاهش می‌دهد و در رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل نقش بسزایی دارد.

کندروئیتین: در ساخت و نگهداری بافت غضروف‌ها نقش دارد و موجب افزایش تاثیر گلوکزامین بر سلامت غضروف می شود. کندروتین نیز به صورت طبیعی در غضروف بدن انسان وجود دارد. به نظر می رسد که کندروتین باعث حمل مایعات به بافت ها شده تا در نهایت خاصیت ارتجاعی غضروف ها را حفظ کند و غضروف ها را در برابر از بین رفتن توسط آنزیم های مخرب محافظت کند.

عصاره ریشه زنجبیل : ماده ای گیاهی است که در طب سنتی برای کاهش التهاب و درد مفاصل استفاده می شود . مطالعات نشان داده اند که خواص ضد التهابی زنجبیل مربوط به وجود ماده ای به نام Zengibain در این گیاه است که باعث کاهش دردهای ماهیچه ای – مفصلی می شود.
به علت اثر تشدیدکنندگی که گلوکزآمین در کنار مصرف همزمان با زنجبیل در پژوهش ها نشان داده است و همچنین کاهش عوارض گوارشی ناشی از مصرف گلوکز آمین با وجود زنجبیل، محققان به سمت استفاده همزمان از این دو ترکیب سوق داده شده اند.

مواد معدنی و ویتامین‌ها:

ویتامین C : علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی، دارای نقش کوفاکتوری در مسیر آنزیمی سنتز کلاژن می باشد. کمبود ویتامین C باعث تضعیف انواع بافت پیوندی، از جمله غضروف در بدن می گردد.

ویتامین E و سلنیوم: با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و در کاهش التهاب در مفصل دردناک موثر می باشند.

ویتامین D: مهم ترین عامل جذب کامل کلسیم از روده و سلامت بافت استخوانی می باشد.

منگنز و مس: با کمک به جذب کلسیم و فرآیندهای متابولیسمی، در استحکام بافت اسختوانی و غضروف نقش دارند.

زینک (روی): به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین سبب حفاظت از بافت‌های پیوندی می‌شود.

فولیک اسید و B۱۲: موثر در فرآیند تقسیم سلولی و بهبود ترمیم بافتی


بله ، این محصول به دلیل وجود عصاره ریشه زنجبیل، درد را کاهش میدهد. ضمن اینکه به دلیل وجود ترکیباتی مانند گلوکزآمین، کندروئیتین و.. در حفظ سلامت مفاصل موثر است.

قرص جوینتس برای سلامت مفاصل می باشد. این محصول به دلیل دارا بودن گلوکزامین و کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد، درد را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می‌برد. ضمن اینکه جوینتس حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی (ویتامین D,C,E و زینک- منیزیم و..) نیز می باشد.



بیشتر بخوانید:


فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل


فواید مصرف مکمل گیاهی سورنجان ( درد مفاصل)


فواید پیلاتس برای التهاب مفصل



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

سلامت نیوز:رئیس انجمن جراحی‌ زانو ضمن هشدار در ارتباط با مصرف قرص‌های غضروف‌ساز، ضد آرتروز و پوکی استخوان که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود، گفت: بسیاری از این داروها مشکل بیمار را رفع نکرده و تنها سبب زیان اقتصادی آن می‌شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمد رازی با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی، اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌ای که توسط کشور آمریکا پس از برجام انجام گرفت در صورتی که افراد به کشور ما سفر کنند در ورود آنها به کشورهای مهم اختلال ایجاد می‌شود.وی افزود: بر همین اساس بسیاری از اساتید و شخصیت‌های بین‌‌المللی از جمله رئیس انجمن بین‌المللی جراحی زانو علیرغم تمایل برای شرکت در این کنگره موفق به حضور نشد ولی با این وجود از کشورهای اروپایی و آمریکا و بسیاری از کشورهای همسایه جهت شرکت در کنگره میهمانان زیادی حضور یافتند.رئیس انجمن جراحی‌ زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌‌های ورزشی با بیان اینکه تمامی مباحث علمی و یافته‌های جدید در ارتباط با جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی امروز در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت، گفت: انحراف مفصل زانو و تعویض آن از جمله مسائل مهمی بود که مدعوین از سخنرانی صاحبنظران در این زمینه بهره‌مند شدند.رازی در ادامه به عدم مدیریت خرج پول در حوزه بهداشت اشاره کرد و گفت: متأسفانه انواع مکمل‌ها در بازار کشور همچون نقل و نبات وجود دارد و بخشی از افراد جامعه همچون کارمندان بازنشسته قسمتی از حقوق و درآمد خود را صرف هزینه خرید این مکمل‌ها جهت درمان آرتروز و دردهای مفصلی می‌کنند.وی تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از داروهای حیاتی ممکن بوده دسترسی به آن اندک باشد و علیرغم گران بودن برخی از مکمل‌ها مردم به دلیل اینکه تصور می‌کنند اگر این مواد را مصرف کنند مشکل غضروف یا آرتروز آنها برطرف خواهد شد نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند.رئیس انجمن جراحی‌ زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌‌های ورزشی با تأکید بر اینکه فروش و دسترسی مکمل‌های غذایی و دارویی باید با مدیریت دقیق وزارت بهداشت انجام شود، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای نسبت به تبلیغ قرص و مکمل‌هایی جهت ساخت غضروف و درمان آرتروز و پوکی استخوان اقدام می‌کنند و متأسفانه بخشی از جامعه نیز اغفال این تبلیغات می‌شوند.رازی نسبت به مصرف این مکمل‌های غضروف‌ساز هشدار داد و گفت: برخی برای کاهش درد مفصل در میانسالی تزریق آمپول‌هایی همچون کورتون را پیشنهاد می‌کنند که استفاده از این روش درمانی دو تا سه بار در سال مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

قرص جوینتیس ویتابیوتیکس ۳۰ عددی

99,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

قرص جوینتیس ویتابیوتیکس به حفظ سلامت و بهبود عملکرد و فعالیت مفاصل و بافت های پیوندی مثل غضروف ها کمک می کند و با جلوگیری از فرسایش غضروف و کمک به تشکیل و ترمیم کلاژن، در افزایش انعطاف پذیری و عملکرد صحیح مفاصل و همچنین کاهش درد تاثیر بسزایی دارد.

1228158452

عوارض داروی jointace

5021265222407

افزایش تراکم توده استخوانی, حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها

زینک, کندرویتین, گلوکوزامین, مس, منیزیم

D, E

قرص

بزرگسالان

30 عدد

زنجبیل

مقوایی

بریتانیا

ویتابیوتیکس تهران

ویتابیوتیکس

قرص جوینتیس ویتابیوتیکس به دلیل دارا بودن گلوکزامین و کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد، درد را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می برد.

قرص جوینتیس ویتابیوتیکس حاوی ویتامین های C ،E ،D3 ،B12، مواد معدنی و عصاره ریشه زنجبیل است. این مکمل به حفظ سلامت و بهبود عملكرد و فعاليت مفاصل کمک می کند و با جلوگیری از فرسایش غضروف و کمک به تشکیل و ترمیم کلاژن در افزایش انعطاف پذیری و عملکرد صحیح مفاصل و همچنین کاهش درد تاثیر بسزایی دارد.

ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت های پیوندی مثل غضروف ها وجود دارد و برای تشکیل و ترمیم کلاژن بسیار ضروری است. با افزایش سن، بدن توانایی خود را برای ساخت مقادیر کافی گلوکزامین از دست می دهد. به دنبال کاهش سنتز گلوکزامین، غضروف دچار فرسایش شده و استئوآرتریت و بیماری های مفصلی بروز می کند. گلوکزامین موجود در قرص جوینتیس ویتابیوتیکس سبب ترمیم و بازسازی غضروف و توقف در روند تخریب آن شده، علایم مرتبط با بیماری های مفاصل را کاهش می دهد و در رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل نقش بسزایی دارد.

در ساخت و نگهداری بافت غضروف ها نقش دارد و موجب افزایش تاثیر گلوکزامین بر سلامت غضروف می شود.

ماده ای گیاهی است که در طب سنتی برای کاهش التهاب و درد مفاصل استفاده می شود. مطالعات نشان داده است که خواص ضد التهابی زنجبیل مربوط به وجود ماده ای به نام Zengibain در این گیاه است که باعث کاهش دردهای ماهیچه ای – مفصلی می شود.

 ویتامین E و سلنیوم رادیکال های آزاد را از بین می برند. ویتامین D3 و زینک (روی) به سلامت استخوان ها کمک می کند. زینک (روی) همچنین سبب حفاظت از بافت های پیوندی می شود. ویتامین C نیز در تشکیل کلاژن و سلامت غضروف نقش دارد.

گلوکوزامین سولفات، مالتودکسترین، کندرویتین سولفات سدیم، میکرو سلولز، پوشش قرص: (منبع رنگ های طبیعی {مس کلروفیل، دی اکسید تیتانیوم}، هیدروکسی پروپیل سلولز، گلیسیرین)، ویتامین C، دی اکسید سیلیکون، اسید استئاریک و منیزیم استئارات، ویتامین E، ویتامین B12 (سیانوکبالامین)، سولفات روی، منگنز سولفات، ویتامین D3، عصاره ریشه زنجبیل، سولفات مس، فولیک اسید (ویتامین B9)، سدیم سلنات

افراد مبتلا به دیابت و کسانی که از داروهای رقیق کننده خون مثل وارفاین استفاده می کنند، قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایند. در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید. دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. پس از صبحانه یا به همراه چای و قهوه و با معده خالی مصرف نشود. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

دو عدد قرص در روز به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب مصرف شود.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

عوارض داروی jointace

کد تایید *

(3R4R5S)-3-Amino-6-(hydroxymethyl)oxane-245-triol

2-Amino-2-deoxy-glucose
Chitosamine

N[C@H]1C(O)OC(CO)[C@@H](O)[C@@H]1O

عوارض داروی jointace

InChI=1S/C6H13NO5/c7-3-5(10)4(9)2(1-8)12-6(3)11/h2-6,8-11H,1,7H2/t2?,3-,4-,5-,6?/m1/s1 NKey: MSWZFWKMSRAUBD-SPZCMYQFSA-N N


گلوکزامین (به انگلیسی: Glucosamine)

رده درمانی: مکمل خوراکی

اشکال دارویی: قرص، کپسول و پودر شیاف

۱. تسکین و درمان بیماری‌های تخریبی مفاصل مانند استئوآرتریت

۲. صدمات و آسیب‌های غضروفی مفصلی در ورزشکاران

اگرچه امروزه مکمل‌های گلوکوزامین به‌طور گسترده برای تسکین درد مفاصل و ترمیم غضروف آسیب دیده در آرتروز استفاده می‌شود ولی تأثیر گلوکوزامین در بهبود آرتروز بسیار کمتر از باورهای مردم است که البته این موضوع با نوع گلوکزامین مصرف شده ارتباط مستقیم دارد. در حال حاضر گلوکز امین‌های موجود به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. بر اساس ملح پایه، گلوکزامین‌ها به گلوکزامین سولفات و گلوکزامین هیدروکلراید دسته‌بندی می‌شوند که در مطالعات صورت گرفته تنها گلوکزامین سولفات تأثیرات مثبتی در توقف روند تخریب غضروف و بازسازی مجدد آن نشان داده است.

۳. پسوریازیس آئورتیک

این ماده برای ساخته شدن اجزای تاندون‌ها، غضروف و مایع سینوویال (مایع احاطه‌کننده فضای بین مفصلی) ضروری می‌باشد. این ترکیب با مهار آنزیم کلاژناز (تجزیه‌کننده کلاژن) و آنزیم‌های پروتئولیتیک (تجزیه‌کننده پروتئین‌ها) سبب محافظت از بافت غضروفی شده و تا حدود کمی اثرات ضد التهابی دارد ولی اصلاً مسکن نیست. معمولاً برای تأثیرگذاری بیشتر گلوکزآمین، نوعی ماده ترکیبی دیگر بنام کندرویتین سولفات به این ماده اضافه می‌شود.
در درمان پسوریازیس آئورتیک نیز پیشنهاد شده‌است و درد مفاصل و عوارض ناشی از آن را می‌کاهد .

عوارض جانبی گلوکزامین در موارد نادر ناراحتی‌های خفیف گوارشی و اسهال بوده‌است که با قطع مصرف گلوکزامین برطرف شده‌است. مصرف این دارو ممکن است موجب ایجاد بیماری فشار خون در بیماران گردد.

Jointace به دلیل دارا بودن گلوکزامین و کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد، درد را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می‌برد.

گلوکزامین : ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت‌های پیوندی مثل غضروف‌ها وجود دارد و برای تشکیل و ترمیم کلاژن بسیار ضروری است. با افزایش سن، بدن توانایی خود را برای ساخت مقادیر کافی گلوکزامین از دست می‌دهد. به دنبال کاهش سنتز گلوکزامین، غضروف دچار فرسایش شده، استئوآرتریت و بیماری‌های مفصلی بروز می‌کند. گلوکزامین سبب ترمیم و بازسازی غضروف و توقف در روند تخریب آن شده، علائم مرتبط با بیماری‌های مفاصل را کاهش می‌دهد و در رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل نقش بسزایی دارد.

کندروئیتین : در ساخت و نگهداری بافت غضروف‌ها نقش دارد و موجب افزایش تاثیر گلوکزامین بر سلامت غضروف می شود. عصاره ریشه زنجیل: ماده ای گیاهی است که در طب سنتی برای کاهش التهاب و درد مفاصل استفاده می شود . مطالعات نشان داده اند که خواص ضد التهابی زنجبیل مربوط به وجود ماده ای به نام Zengibain در این گیاه است که باعث کاهش دردهای ماهیچه ای – مفصلی می شود.

 

مواد معدنی و ویتامین‌ها : ویتامین E و سلنیوم رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. ویتامین D3 و زینک (روی) به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. زینک (روی) همچنین سبب حفاظت از بافت‌های پیوندی می‌شود. ویتامین C نیز در تشکیل کلاژن و سلامت غضروف نقش دارد.عوارض داروی jointace

– بدون طعم دهنده مصنوعی

– بدون گلوتن

– بدون نمک

– بدون مخمر

– بدون لاکتوز

-بدون مواد نگهدارنده

شرایط نگهداری :

در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود

موارد هشدار و احتیاط :پس از صبحانه یا به همراه چای و قهوه و با معده خالی مصرف نشود. در زمان بارداری و شیردهی و چنانچه به داروی خاصی حساسیت دارید با پزشک خود مشورت نمایید.

روزانه ۲ عدد قرص به همراه وعده غذای اصلی مصرف شود.

 

عوارض داروی jointace
عوارض داروی jointace
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *