عوارض خوردن زیاد قرص کتوتیفن

قرص کتوایفن یکی از داروهای بیماری آسم می باشد این دارو شدت و تکرار حملات آسم را در کنار دیگر داروهای ضد آسم کاهش می دهد. در این مقاله اطلاعات دارویی این قرص و عوارض جانبی و احتمالی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

یکی از داروهایی که از شدت و تکرار حملان آسم می کاهد کتوتیفن می باشد. این دارو همچنین می تواند استفاده از دیگر داروهای ضد آسم را کاهش دهد. داروی کتوتیفن در درمان حملات حاد آسم موثر نمی باشد. در این مطلب اطلاعات دارویی قرص کتوتیفن را مورد بررسی قرار می دهیم.

قرص کتوتیفن یک نوع دارو برای آسم است که اگر بطور روزانه و همراه با دیگر داروهای ضد آسم مصرف شود می تواند تکرار، شدت و طول زمان علایم و یا حملات آسم را کاهش دهد. این دارو همچنین ممکن است نیاز روزانه ما به دیگر داروهای ضد آسم را کاهش دهد. این دارو برای درمان و یا پیشگیری از حملات حاد آسم موثر نمی باشد. کتوتیفن مواد معینی در بدن که باعث ایجاد تورم و علایم آسم می شوند را مهار می کند. این قرص تنها به تجویز پزشک در دسترس می باشد.

قبل از مصرف هر دارو بهتر است ابتدا با پزشک و متخصص خود مشورت نمایید تا بتوانید عوارض جانبی آن دارو را کاهش دهید. از این رو در این مطلب اطلاعات دارویی قرص کتوتیفن از جمله موارد مصرف و کاربردها و نیز واکنش های دارویی و عوارض جانبی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.عوارض خوردن زیاد قرص کتوتیفن

این دارو را با استفاده از دهان و بطور معمول روزی دوبار مصرف کنید. قرص ها را خرد نکنید و آن ها را نجوید. برای تاثیرگذاری کتوتیفن باید روزانه مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از دیگر داروهای ضد آسم را متوقف نسازید مگر اینکه پزشک شما از شما بخواهد. برای کاهش تاثیر خواب آلودگی قرص کتوتیفن ممکن است دوز مصرفی آن در طول هفته اول به تدریج کاهش یابد. ممکن است چند هفته طول بکشد تا شما تاثیرات عالی و شگرف این دارو را مشاهده کنید. پس از دو تا سه ماه استفاده از این دارو، پزشک شما ممکن است به تدریج دوز مصرفی دیگر داروهای آسم را کاهش دهد. با دقت از دستورات پزشک خود پیروی نمایید. اگر از دارو بیش از دوز معمول استفاده کردید بلافاصله با بخش کنترل سموم در اطراف خود تماس بگیرید. علایم استفاده بیش از حد دارو می تواند خواب آلودگی غیر معمول، سرگیجه، ضربان قلب سریع، غش، تشنج و از دست دادن سطح هوشیاری باشد. اگر یک دوز مصرفی خود را از دست دادید در اسرع وقت آن را بخورید. اگر تقریبا به زمان مصرف دوز بعدی نزدیک می باشد از دوز فراموش شده صرف نظر کنید و به بره معمول خود برای مصرف آن بازگردید. هیچگاه از دو دوز در یک زمان استفاده نکنید.

دوز این دارو برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. از دستورات پزشک و یا اطلاعات دارویی روی بسته قرص پیروی کنید. اطلاعات جمع آوری شده در این بخش تنها شامل دوز میانگین مصرفی این دارو می باشد. اگر دوز شما متفاوت است، ان را تغییر ندهید مگر اینکه پزشک شما بخواهد. مقدار داروی مصرفی به قدرت دارو بستگی دارد. همچنین تعداد دوزهای مصرفی روزانه، زمان مجاز بین دوزها و طول زمان مصرف دارو به شرایط پزشکی شما بستگی دارد. افراد بزرگسال و کودکان از 3 سال باید دو بار در روز هر بار یک قرص کتوتیفن 1 میلی گرم استفاده کنند. یک عدد را در صبح و دیگری را در عصر مصرف نمایند. دوز مصرفی دارو در نوزادان و کودکان 6 ماهه تا 3 ساله به وزن بدن آن ها بستگی دارد و باید توسط پزشک تعیین گردد. معمولا به ازای هر کیلوگرم از وزن آن ها .5 میلی گرم و دوبار در روز باید مصرف شود. برای این دسته از افراد نیز باید یک عدد در صبح و دیگری در عصر میل شود.

اگر از داروهای با نسخه و یا بدون تجویز پزشک استفاده می کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید. این دارو ها عبارتند از: داروهای خوراکی برای بیماران دیابتی. همچنین داروهای که ممکن است باعث خواب آلودگی شوند: قرص خواب، داروهای ضد افسردگی، داروهای آرامبخش، آنتی هیستامین، شل کننده های عضلانی، تسکین دهنده های درد، داروهای ضد تشنج، داروهای سرفه و سرماخودگی که ممکن است باعث خواب آلودگی شما شوند. با پزشک خود مشورت کنید. استفاده از هیچ یک از داروها را بدون اجازه پزشک و یا متخصص متوقف و یا آغاز نکنید.

قبل از استفاده از قرص کتوتیفن تاریخچه پزشکی خود را به پزشک خود بگویید که این موارد عبارتند از: حساسیت ها (بویژه حساسیت های دارویی).  مصرف الکل را محدود سازید زیرا ممکن است عوارض جانبی دارو را تشدید کند. در اجرای کارهایی که نیاز به هوشیاری کامل دارید احتیاط کامل کنید. کاهش دوزهای کورتیکواستروئید باید با دقت تحت نظر پزشک و یا متخصص انجام گیرد. این دارو در دوران حاملگی تنها در مواردی باید مورد استفاده قرار گیرد که استفاده از آن ضروری باشد. در مورد فواید و عوارض آن با پزشک مشورت کنید. داروی کتوتیفن به شیر مادر وارد می شود و از آنجا که خطرات احتمالی برای نوزاد دارد برای استفاده از آن زنان شیرده باید با پزشک مشورت کنند.

اگر این عوارض جانبی ادامه یافت یا بدتر شد با پزشک خود تماس بگیرید. اگر علایمی غیر از علایم ذکر شده را متوجه شدید با پزشک و یا متخصص خود تماس بگیرید.

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با قرص های کتوتیفن جمع آوری و ترجمه شده است. قبل از استفاده از این دارو حتما با پزشک خود مشورت کنید.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید




15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.


در داروها
۱۶ مهر ۱۳۹۷

مصرف داروی کتوفین و عوارض این دارو

داروی کتوتیفن خاصیت هیستامینی و ضدحساسیتی دارد و در درمان سرماخوردگی کاربرد زیادی دارد. این دارو برای بیماری فعلی شما تجویز شده است. لذا از مصرف آن در موارد مشابه و یا توصیه مصرف آن به دیگران خودداری نمائید.

 

عوارض خوردن زیاد قرص کتوتیفن

درمان حساسیت، سرماخوردگی، رینیت، آلرژی، کهیر و در مورد کودکان باعث بهبود خواب می‌شود.

قبل از مصرف این دارو در موارد زیر با پزشک مشورت نمائید:

مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می کند ولی مقدار مصرف معمول کتوتیفن به شرح زیر است:

بزرگسالان: برای پیشگیری از آسم آتوپیک به صورت خوراکی ۵ میلی لیتر شربت (۱ میلی گرم کتوتیفن) دو بار در روز صبح و عصر تجویز می شود.

کودکان ۶ ماه تا ۳ سال: برای پیشگیری از آسم آتوپیک، به صورت خوراکی ۰٫۲۵ میلی لیتر (۰٫۰۵ میلی گرم کتوتیفن) به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، ۲ بار در روز صبح و عصر تجویز می شود.

برای کودکان بزرگتر از ۳ سال مقدار مصرف مطابق بزرگسالان تجویز می گردد.

مطالعات کافی و کنترل شده ای در مورد مصرف کتوتیفن در بارداری انجام نشده است، کتوتیفن در شیر مادر منتشر می شود، بنابراین در دوران بارداری و شیردهی مصرف این دارو توصیه نمی گردد.

دوره درمان را کامل کنید و برای بررسی پیشرفت درمان به طور منظم به پزشک مراجعه نمائید.

این دارو در حملات آسم استفاده نمی شود و فقط برای پیشگیری موثر است.

مواردی از تحریک سیستم عصبی مرکزی شامل هیجان زدگی، بی قراری، بی خوابی بویژه در کودکان مشاهده شده است.

این دارو ممکن است باعث خواب آلودگی و گیجی گردد لذا ضمن درمان با این دارو از رانندگی و کار با وسایلی که نیاز به هوشیاری کامل دارند خودداری نمائید.

در صورت فراموشی مصرف یک نوبت دارو به محض یادآوری آن را مصرف کنید اما اگر زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده است از نوبت فراموش شده چشم پوشی کرده و مقدار مصرف نوبت بعدی را نیز ۲ برابر نکنید.

هر دارو به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز برخی عوارض ناخواسته گردد، اگر چه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی شود. عوارض کتوتیفن که نیاز به توجه پزشکی دارند عبارتند از:

عوارض با شیوع بیشتر: عفونت تنفسی، علائم سرماخوردگی مثل تب، لرز، سردرد، اسهال، سرفه و ناراحتی عمومی بدن

عوارض با شیوع کم: التهابات مثانه، تورم و التهاب، تشنج و اریتم مولتی فرم، هپاتیت، صرع.

عوارض جانبی که فقط در صورت تداوم نیاز به توجه پزشکی دارند عبارتند از:

عارضه شایعتر: افزایش وزن

عوارض با شیوع کم: درد شکمی، تحریک سیستم عصبی مرکزی، گیجی، خشکی دهان، خون دماغ، افزایش اشتها، راش پوستی، اشکال در به خواب رفتن، تورم پلک چشم.

مصرف همزمان کتوتیفن با داروهای ضد دیابت خوراکی، الکل، آنتی هیستامین ها و داروهای خواب آور و آرام بخش بعلت تداخل اثر توصیه نمی شود.

در صورت مصرف اتفاقی دارو بیش از مقدار توصیه شده و بروز علائمی از قبیل گیجی، عدم هوشیاری، تشنج، افزایش ضربان قلب و کاهش فشار خون بیمار را سریعا به اولین مرکز درمانی انتقال دهید.

دارو را دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمائید.

دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

منبع: یادبگیر

۳ آذر ۱۳۹۷

۲۵ آبان ۱۳۹۷

۲۲ مهر ۱۳۹۷

۱۷ مهر ۱۳۹۷

۱۵ مهر ۱۳۹۷

۱۵ مهر ۱۳۹۷

۹ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۷ مهر ۱۳۹۷

۷ مهر ۱۳۹۷

عوارض خوردن زیاد قرص کتوتیفن

آدرس شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

*

وب سایت

متاسفانه از قرص سیلدنافیل به منظور تاخیر در انزال استفاده می کنند و یکی از

“),t.close},t.write(‘

کتوتیفن (Ketotifen) از خانواده آنتی هیستامین هاست که برای درمان حساسیت، سرماخوردگی، رینیت، آلرژی، کهیر و همچنین پیشگیری از آسم تجویز می شود. سرگیجه و ضعف برخی از عوارض مصرف این دارو است. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

عوارض خوردن زیاد قرص کتوتیفن

1

دارو و درمان بر دوش این خانواده ها بسیار سنگینی می کند. وی اظهار کرد: از سویی بیکاری بیمارانی که نان آور خانواده بوده و هزینه های درمانی بالایی نیز دارند، فشار مالی مضاعف و شکننده ای را بر معیشت آنان تحمیل می کند. *کارفرمایان علاقه ای به جذب نیروی بیمار ندارند رئیس انجمن بیماران خاص بروجرد به نقش بیماری بیماران در بیکاری آنان اشاره و عنوان کرد: ناتوانی در انجام

حالا می گوید دلش برای دریا تنگ می شود اما نمی خواهد این حرفه را ادامه دهد. فارغ التحصیل رشته دریانوردی دانشگاه خارگ است و حالا حس اش به دریا با چهار سال پیش، زمین تا آسمان فرق کرده. آن زمان رویای دیدن طلوع و غروب خورشید روی عرشه کشتی را در سر می پروراند و حالا می گوید هر بار که از دریا برمی گردد، آشفته و به هم ریخته است. احسان حسین نژاد ، افسر اول کشتی است. مدرک فرماندهی را به تازگی

یعنی کاهش حجم غذای مصرفی و تغییر الگوی غذایی از ناسب و صنعتی به مناسب و طبیعی همراه با یک فعالیت بدنی مختصر روزانه می تواند از ابتلای فرد مستعد به دیابت جلوگیری کند. استرس به عنوان یک فاکتور اساسی در ایجاد و شدت یافتن بیماری نقش بازی می کند. لذا شخصا برای این دسته از بیماران حتما درمان های گیاهی آرام بخش در کنار داروهای کاهنده قند خون تجویز خواهد شد. چون بدون مد نظر قرار دادن این فاکتور مخدوش

: – دارو درمانی مستمر زیر نظر روانپزشک که ممکن است تا چند سال طول بکشد، چرا که با تشخیص و مراقبت درست اکثریت قریب به اتفاق آنان تا پایان دوره نوجوانی درمان می شوند. – تأمین خواب مناسب شبانه به هر طریق ممکن، حتی با اعلام خاموشی برای تمامی اعضای خانواده، مثلاً ساعت 9 شب. – پرهیز از خوردن قند و شکر، نوشابه گازدار، کاکائو، چیپس، پفک و – آموزش والدین

را در ورای محیط و منطقه خود می بیند و زمانی در حال پرواز در آسمانهاست و هر چه که به صورت غیر عقلانی و غیر ارادی در ذهنش خطور کند عرضه می دارد. آنها در وضع و شرایطی هستند که بین واقعیت و خیال را فرق نمی گذارند و در صورت های حاد چنان به نظر می رسند که گوئی دیوانگانی هستند که هذیان گوئی عادتشان شده است. کسانی که برای اولین بار با آنها برخورد دارند شاید متوجه حالات شان نشوند ولی در همان

پروستات دو روش کلی وجود دارد: درمان دارویی و درمان جراحی. البته همه افرادی که دارای بزرگی پروستات هستند حتما نیاز به درمان ندارند. بسیاری از آنها فقط باید تحت نظر باشند تا در صورت لزوم درمان دارویی یا جراحی صورت بگیرد. از طرفی پس از قطع دارو طی چند ماه معمولا اندازه پروستات به حالت اول خود بر می گردد؛ هر چند درمان دارویی قطعی برای بزرگی پروستات وجود ندارد و اگر لازم شد بیمار باید به موقع تحت

داروهای ضدافسردگی و خطرات ناشی از آنها نگرانند. اخیراً بدلیل افزایش میزان موارد اقدام به خودکشی و همچنین خودکشی های واقعی در میان کودکانی که در حال مصرف برخی از داروهای ضد افسردگی بوده اند، نگرانی های عمده ای بوجود آمده است. همچنین متخصصین هشدار می دهند که پزشکان می توانند فقط برای افسردگی های مزمن و شدید اقدام به تجویز دارو نمایند، ولی برای درمان کودکان درگیر در موقعیت های دردناکی مانند

میگرن استفاده نشود. از جمله این خوراکی ها می توان غذا های حاوی شیرین کننده آسپارتام، شکلات، پنیر، سوسیس سالامی و کافئین را برد، مصرف مواد غذایی سالم می تواند مانع از بروز میگرن شود. دارو های زیادی امروزه در دنیا برای کاهش، درمان و پیشگیری از بروز میگرن وجود دارد و کارشناسان توصیه می کنند افراد به جای خود درمانی و مصرف دارو های مختلف به متخصص مراجعه کنند تا علت اصلی بروز میگرن در آن ها

. وی افزود: در آقایان به دلیل آناتومی خاص و غده پروستات از سنین 3 سالگی به بعد شاهد بزرگی پرستات، تأخیر در شروع ادرار، قطع و وصل ادرار، دفع سخت ادرار هستیم که علائمی از بزرگی پرستات است و این بزرگی پرستات باعث تکرر ادرار بیش از 3 بار در خواب می شود که باعث اختلال در کیفیت زندگی فرد شده و فرد باید با مراجعه زودهنگام از عوارض آن کم کند. مهراد گفت: بزرگی خوش خیم پرستات

های خوراکی (مانند شربت سرفه) موجود باشند. کدئین و هیدروکودون هیدروکودون برای درمان درد های شدید استفاده می شود. این دارو در گروهی به ضد درد های مخدر قرار می گیرد و روی سیستم عصبی مرکزی تاثیر می گذارد و درد را برطرف می کند. اگر هیدروکودون برای مدت طولانی مصرف شود، باعث وابستگی روانی یا جسمی خواهد شد . اگر مصرف دارو به طور ناگهانی متوقف شود، دارای عوارض جانبی خواهد بود که

حتی نماد کتاب اغلب در پارک ها و اماکن عمومی به نمایش در می آید حتی در مراکز و مجتمع های تجاری نیز مکانی به این منظور اختصاص داده اند. بنده خود چندین بار به این مجتمع های تجاری مراجعه کرده ام و خواستار دایرکردن کتابفروشی شده ام اما مورد موافقت قرار نگرفته است. سال 42 انتشارات امیرکبیر 42 نمایندگی فروش در تبریز داشت اما امروز وضعیت به چه شکل است؟ شهرداری باید در جهت توسعه

، حدود یک نخود شیرخشت و نصف قاشق چایخوری ترنجبین را در نصف استکان آب جوش حل کرده با پارچه نخی صاف کنید و به تدریج به نوزاد بخورانید. در صورت ضرورت می توانید این دارو را تا روزی 3-2 بار آماده و مصرف کنید. نکات مهم در مورد مصرف شیرخشت مصرف شیرخشت به تنهایی برای درمان زردی توصیه شده است؛ لیکن مصرف این دارو همراه با ترنجبین، اثربخشی بیشتری دارد. همچنین چون ترنجبین کاملاً شیرین است

در رژیم غذایی این کودکان باید زیر نظر رژیم شناس و پزشک صورت گیرد. حذف غذاهای مهم از رژیم غذایی باعث کمبود موادمغذی خاص می شود. بنابراین چنانچه مواد غذایی خاصی حذف شوند باید با سایر منابع غذایی جایگزین شوند تا از کمبود مواد مغذی پیشگیری گردد. شیرینی ها و بیش فعالی شکر و غذاهای قندی مانند بیسکویت، کیک، شیرینی، آب نبات و نوشیدنی های شیرین باعث افزایش ناگهانی سطح قندخون می

. مصرف دارو مصرف برخی از داروها می تواند فرد را به رابطه جنسی بی علاقه کند. داروهایی مانند داروهای ضدافسردگی، فشار خون، آنتی هیستامین، شیمی درمانی، داروهای ضد ویروس ایدز، درمان کننده های پروستات، معالجات هورمونی و قرص های ضدبارداری می توانند میل جنسی را کاهش دهند. تعویض دارو و یا تغییر میزان مصرف آن می تواند این مشکل را برطرف کند. تصور ناخوشایند از بدن

. پایش ثبت های غذایی و قند خون، راهنمای تغذیه درمانی بوده و لزوم انسولین درمانی را تعیین می کند. انسولین درمانی در دو صورت افزوده می شود: اگر هدف های قند خون در مدت یک تا دو هفته ، برای دو بار یا بیشتر، از دامنه ی مورد نظر فراتر رود (بی آن که ثبت های غذایی تغییر ویژه ای را نشان دهد) یا اگر، به علت بی توجهی بیمار به تغذیه درمانی، میزان قند خون همواره بالا باشد. افزایش یافتن یا نیافتن وزن و آزمایش

: خانم 44 ساله ساکن چین هستم که 6 ماهه باردار میباشم دچار کم خونی با هموگلوبین 1 هستم که قرصهای مکمل مصرف میکنم +کلسیم . هفته گذشته با آزمایش 3 نوبته قند پزشک تشخیص دیابت بارداری داد . من هم شروع به قطع مصرف عسل و شکر و خرما کردم.خیلی گشتم تا یک بره تغذیه متناسب با شرایطم پیدا کنم که موفق نشدم و تنها لیست خوردنی های مجاز و غیر مجاز. قرار است که با دکتر تغذیه اینجا هم صحبت کنم ولی اطلاعات

تحقیقات پیشین و 2 سال تجربه مراقبت از خانم های بیمار مرا به ترک غربالگری وادرا کرد. مشاهده آثار منفی غربالگری باعث شد که دیگر هر چند وقت یک بار غربالگری نکنم . سرطان سینه صرف نظر از اینکه غربالگری بکنید یا خیر، قابل درمان و در عین حال مهلک خواهد بود. آینده ماموگرافی یک مسئله شخصی است ماموگرافی هنوز جای پیشرفت دارد؛ این امر حداقل درباره تصمیم گیری در رابطه با لزوم انجام این عمل صدق می کند. اگر قرار باشد تصمیم نهایی به خانم های بیمار واگذار گردد، باید ساز و کار دقیق تری برای تعیین خطرات احتمالی وجود داشته باشد.

شده را به خوبی رعایت کنید. همیشه توصیه های دکتر را در مورد شیوه ی مصرف دارو دنبال کنید و حتما دارو ها را به موقع مصرف کنید. این کار کمک می کند که دارو ها به طور مداوم وارد جریان خون شوند. فکر نکنید که دارو ها بلافاصله می توانند صرع را درمان کنند، زیرا درمان صرع یک فرایند زمان بر است. رسیدن به نتیجه ی مطلوب برای هر کسی بسته به نوع واکنش دارو در بدن او، ممکن است سریع تر یا طولانی تر باشد. 9

که عامل ابتلا به آلزایمر هستند مهار می کند. کمی پودر جوز هندی را در یک لیوان آب ولرم حل کرده و روزی یک بار قبل از خواب بنوشید. 3. غلبه بر بیخوابی اگر برای خوابیدن مشکل دارید، جوز هندی می تواند به شما کمک کند تا از خوابی باکیفیت و عمیق لذت ببرید. خواص آرامشبخش جوز هندی به عنوان خواب آوری طبیعی عمل می کند. ضمنا این ادویه سرشار از منیزیم بوده که می تواند از تنش های عصبی تان کم

بتوانیم بگوییم او دچار اختلال ملال پیش ازقاعدگی است. به طور مثال اگر یک فرد دو بار در طول سال این موضوع را تجربه کند، دچار اختلال ملال بیش از قاعدگی نیست. میردورقی در خصوص راهکارهای درمان اختلال پیش ازقاعدگی بیان کرد: مصرف مکمل ها در این زمینه بسیار پیشنهاد شده است؛ تحقیقات نشان می دهد مصرف ویتامین E در دوران قاعدگی بسیار موثر است. ورزش منظم، مشاوره های گروهی که سطح استرس فرد را کاهش دهد

را نیز تجربه کنند. از دیگر علائم مشکلات کبدی می توان به جوش در سر و در پشت بویژه بروی کتف ها و همچنین بوی تند عرق اشاره کرد، البته لزوما همه این عوارض ممکن است در یک فرد نمایان نشوند. اگر علت ایجاد خارش سر مشکلات کبدی باشد و درمان مناسب و کاملی برای آن انجام نشود مواد مازاد در بدن که عامل التهاب می باشند به مرور زمان می توانند هر عضو دیگری از بدن را نیز تحت تاثیر قرار دهند و

، زیرا اگر اجبار در کار باشد، کودک عکس آن را انجام می دهد. ورزش کردن منظم، باعث جلوگیری از یبوست می گردد. اگر داروی خاصی مصرف می کند، به پزشک مراجعه کرده و آن دارو را بگویید، زیرا تاثیر بعضی از داروها موجب یبوست می شود. مدفوع کردن به صورت غیر عمدی، می تواند نشان دهنده یبوست باشد. این نکته را از یاد نبرید که اگر یبوست برای مدت طولانی باقی ماند و با رژیم غذایی برطرف

انجام داد زیرا استفاده از برخی ترکیب ها در دوران بارداری ممنوع است. درصورتی که خانمی از لنز استفاده می کند و خشکی چشم باعث بروز مشکل در استفاده از لنز شده است، باید تا بعد از زایمان عینک بزند. حرف آخر استفاده از بسیاری از داروهای چشمی در دوران بارداری ممنوع است. پس اگر از قبل به بیماری چشمی خاصی مبتلا بوده اید و دارو مصرف می کردید یا در طول بارداری گرفتار مشکل خاص چشمی شده اید

هر مراجع به صورت فردی تعیین می گردد. 4- در این مرکز بستری ترک اعتیاد درمان توسط تیم چند رشته ای متشکل از افراد دارای دانش و تخصص در زمینه درمان اختلالات مصرف مواد شامل پزشک دوره دیده، روانپزشک، پرستار، روانشناس دوره دیده، مددکار و کاردرمان گر ارائه می شود. 5- در این مرکزبیماران ارزیابی شده و بره درمان توسط پزشک با مشارکت سایر اعضای تیم چندرشته ای درمان تدوین می شود

و بی نسخه عرضه نمی شود اما در ناصرخسرو به راحتی به دست می آید. ریتالین و ترامادول قرص هایی است که با وجود عوارض سنگین، درمان بعضی بیماری ها هستند و این روز ها گوش دانشجویان با این قرص ها آشناست. ریتالین چیست؟ ریتالین یا متیل فنیدات دارویی است که محرک سیستم عصبی است. معمولا این دارو برای درمان بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز و نارکولپسی (حملات خواب) توسط پزشکان با شرایط و

، و ورزش شدید بخصوص در آب و هوای گرم می تواند منجر به کم آب شدن بدن گردد. با این حال کم آبی خفیف تا متوسط در زنان باردار می تواند منجر به علائمی از قبیل خشکی دهان، خواب آلودگی، اجساس تشنگی، نیاز کم به ادرار کردن، سردرد، یبوست، سرگیجه و شود. اگر خیلی گرمتان شد آب همانند یک ماما بهترین دوست شما محسوب می شود. بنابراین بدن خود را خیس کنید و از رفتن به استخر

این اعتقادند که در نظر گرفتن یک رژیم غذایی پرفیبر در پیشگیری از شب ادراری در کودک بسیار موثر می باشد. 6- کودکانی که اندازه مثانه کوچک دارند و یا مبتلا به تکرر ادرار می باشند، چند ساعت قبل از خواب شبانه باید مایعات کمتری بنوشند و حتما قبل از خواب مثانه شان کاملا تخلیه شود. توصیه مهم به والدین در صورتی که کودک در شرایط طلوب روانی قرار دارد و یا استرس بالایی دارد و

شیمیایی هستند که موجب انتقال انگیزه ها و پیام ها در اعصاب می شوند). افزایش این ماده شیمیایی در مغز باعث تمدد اعصاب شده و سیستم عصبی را با افزایش کیفیت و تنظیم مقدار خواب به استراحت و آسودگی فرا می خواند. مطابق با تحقیقات انجام شده مصرف 5 میلی گرم منیزیم در طول 8 هفته قبل از خواب، اثرات مثبتی در بهبود کم خوابی و یا بی خوابی های شبانه خواهد داشت. افسردگی منیزیم نقش مهمی در

سلامت نیوز :بیماران روانی در گاهی موارد نیازمند دریافت درمان های دارویی و غیردارویی به صورت همزمان هستند، اما متاسفانه گاهی به دلیل ترسی که از استفاده از دارو و عوارض ناشی از آن دارند از آن سر باز می زنند. به گزارش سلامت نیوز، آرمان نوشت: عدم پذیرش درمان دارویی توسط بیمار گاهی سبب ایجاد مشکلات روانی بسیاری برای او می شود، به گونه ای که مشکل روانی در او تشدید شده و به دلیل عدم مصرف دارو

بادام زمینی یا چیپس سیب زمینی سازگار نیست. هنگامی که آن ها با هم ملاقات می کنند، ممکن است فرد مبتلا به اسپاسم معده یا اسید معده شود. برای مثال، یکی از موارد خطرناک تر، درمان لخته شدن خون با کلم بروکلی، اسفناج یا کاهو است، زیرا این غذاها حاوی ویتامین K هستند که بر لخته شدن خون اثر می گذارد و بنابراین اثر ضد لوسمی دارد و در بدترین حالت این می تواند منجر به لخته شدن خون شود. کارشناسان همچنین هشدار می

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

کتوتیفن در موارد دیگری از آلرژی همچون التهاب بینی و التهاب ملتحمه، نیز به کار می رود. اصولا کتوتیفن با کاهش التهاب در مجاری هوایی، باعث حرکت آزادتر هوا در آن ها می شود. کتوتیفن به شکل قرص و شربت در دسترس است. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

عوارض خوردن زیاد قرص کتوتیفن

. بویژه اینکه تجربه نشان می دهد که حبس و اعدام و مجازات های انجام شده تاکنون نتوانسته است به اصلاح امور بینجامد و در واقع علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. همیشه پای فقر و مواد مخدر در میان است در اکثر موارد وقوع این جنایات مصرف مواد مخدر و ابتلای مجرم به اعتیاد یک پای مهم واقعه است. مدت های مدیدی است که ترکش های اعتیاد یا همان بلای خانمانسوز که وقوع چنین جنایاتی تحت تاثیر

. از مهم ترین عوامل این نوع مقاومت دارویی، مصرف خودسرانه یا بیش از حد آنتی بیوتیک ها است. این پدیده کل جامعه انسانی را به خطر می اندازد، به طوری که خطر آن را به تروریسم تشبیه کرده اند. مقاومت باکتری ها به آنتی بیوتیک ها یکی از بزرگترین چالش هایی است که سلامت انسان عصر مدرن را تهدید می کند. الکساندر فلمینگ پنی سیلین را در سال 1928 به صورت اتفاقی کشف کرد ولی

&gt سرکه سیب سرکه سیب می تواند به سرعت و با نازک کردن مخاط بینی، گرفتگی بینی را برطرف کند. برای این منظور باید 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب و یک قاشق غذاخوری عسل را در یک فنجان آب گرم با هم مخلوط کنید و چند روز متوالی، روزانه 2 تا سه بار از این محلول بنوشید. بخور دادن بخور دادن نیز در تسکین درد و رفع گرفتگی بینی موثر است. بخار آب مجرای تنفسی را روان می کند و خروج

معلولیت های ناشی از تصادفات باید ناوگان ریلی به خصوص برای سفرهای خارج از شهر تقویت شوند و در داخل شهرها نیز علاوه بر توسعه ناوگان ریلی ، حرکت پیاده و با دوچرخه نیز فرهنگ سازی شود و توسعه یابد. حریرچی گفت: تردد خودروها به صورت خود به خودی، حادثه آفرین است و هر چقدر هم آموزش داده شود، به هر حال عده ای اصول رانندگی را رعایت نمی کنند، برخی ممکن است به صورت خواب آلود رانندگی کنند، یا دارو یا مواد

که مادر سزارین شده، بدون عارضه از بی دردی بهره مند شود. آیا فشار دادن زیاد دکمه پمپ درد توسط بیمار باعث وارد شدن بیش از حد ماده بی دردی به بدن او می شود و ضرر دارد؟ خیر، متخصصین بیهوشی طوری پمپ درد را تنظیم می کنند که حتی با فشار دادن بیش از حد آن توسط بیمار هم ماده بی دردی از حد مجاز وارد خون نمی شود. آیا عدم استفاده از پمپ درد به دلیل هزینه زیاد آن، باعث می

خستگی بیش از اندازه و شدید در زمان ابتلا به آنفلوآنزا است و به عنوان مثال، ممکن است روز را بخوابید. وضعیت شکم شما چطور است؟ در شرایطی که همه ویروس ها موجب بروز مشکلات معده مانند استفراغ، اسهال، یا گرفتگی های معده نمی شوند، مواجه با این علائم می تواند نشانگر ابتلا به آنفلوآنزا باشد. اگر به طور مکرر به استفاده از توالت نیاز دارید، به احتمال زیاد با یک سرماخوردگی

به وسیله ترشحات دهان و بینی کودک بیمار وارد دستگاه تنفس کودک سالم می شود. علایم بیماری آبله مرغان پس از یک دوره نهفتگی که در حدود 2 تا 3 هفته طول می کشد علایم زیر آشکار می گردند: تب خفیف یا سردرد که چند ساعت قبل از بروز جوش ایجاد می گردد. درد مختصر شکم، بی حالی و بی اشتهایی در 24 ساعت قبل از پیدایش دانه های آبله مرغان بروز دانه های آبله مرغان، این جوش ها در

قلب و تنفس را بالا می برند و عضلات شما را آماده ی حرکت می کنند به استرس جواب می دهد. اما اگر واکنش استرسی شما متوقف نشود و این هورمون ها برای مدت طولانی تری در سطح بالا بمانند می توانند به سلامتی آسیب جدی بزنند. استرس مزمن می تواند علائم گوناگونی داشته باشد و بر سلامت عمومی اثر بگذارد. علائم استرس مزمن شامل: حساس و بد خلق شدن. اضطراب . افسردگی . سر درد . بیخوابی

زایمان هیچ جسم سنگینی را بلند نکنید. ناحیه شکم خود را حمایت کنید جهت جلوگیری از کشیدگی محل جراحی وضعیت شکمتان را حین حرکت ثابت نگه دارید. همیشه هنگام سرفه، خنده، عطسه یا دیگر حرکت های ناگهانی دستانتان روی شکمتان بگذارید. زمانی که نیاز است از دارو استفاده کنید در صورت نیاز از داروهایی مسکن که منع مصرف ندارند استفاده کنید. پزشکتان ممکن است استامینوفن یا ایبوبروفن را تجویز کند

فرساینده را تجربه می کنید. درد مزمن بیماری های مزمن پزشکی که جسم شما را به شدت ناتوان می کنند، بر روان شما هم تاثیر می گذارند. کسانی که درحال درمان بیماری های سختی مثل سرطان هستند، طبیعی است که تحریک پذیرتر از دیگران باشند و آرامش شان زودتر خدشه دار شود. گذشته از این، مصرف برخی از داروهای روانپزشکی هم ممکن است عوارضی مانند موارد گفته شده را ایجاد کند و در این صورت، باید با پزشک تان

موجب افت بیش از حد قند خون شود. 5. مشکلات تنفسی مصرف زیاد دارچین در یک وعده می تواند مشکلات تنفسی ایجاد کند. دلیلش هم این است که این ادویه، بافت ریزی دارد که ممکن است به راحتی وارد بینی شود. تنفس تصادفی دارچین می تواند موجب سرفه، احتقان و تنگی نفس شود. همچنین سیالدهید دارچین، محرکی برای گلو بوده و می تواند موجب بروز مشکلات تنفسی شود. افرادی که مبتلا به آسم یا سایر بیماری

دارای یک ریتم شبانه روزی است که تنظیمات خواب و فعالیت ها را به صورت شبانه روزی کنترل می کند و همچنین به بدن اجازه می دهد که به طور طبیعی عمل کند. اخیرا محققان دریافته اند که اختلال در این ریتم شبانه روزی می تواند منجر به اختلالاتی در خواب شود که به نوبه خود ممکن است سبب بروز مشکلاتی در سلامتی بدن شود. مطالعاتی که اخیرا توسط خبرگزاری مدیکال نیوز تودی منتشر شده است بیان می کند که بی خوابی و

های عضلانی یا درد. عدم تعادل الکترولیت: مایعات در بدن شما به حمل مواد معدنی حیاتی کمک می کنند و برای عملکرد درست اندام ها ضروری هستند. سدیم موجود در نمک یک ماده معدنی است. مواد معدنی که به الکترولیت ها شناخته می شوند، در صورت تعادل بودن منجر هوس نمک و به بروز علائمی از قبیل سردرد، تهوع و استفراغ، خستگی یا از دست دادن انرژی، گیجی، تحریک پذیری و تغییرات خلق و خوی، سردرد، تشنج و

، این قطره را وارد نمی کنند. چندسالی است شرکت سینادارو این قطره را برای بیماران تولید می کند اما میزان اثرگذاری آن در مراحل آزمایشی است و باوجود استفاده از قطره چشمی ساخت داخل، معمولا همچنان رسوب ماده سیستین در قرنیه چشم ها به مقدار کم وجود دارد. ناتوانی خانواده ها برای تهیه دارو عمده مشکلاتی که خانواده های بیماران مبتلا به سیستینوزیس دارند، هزینه های زیاد داروهای

سلامت نیوز :یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و نوجوانان گفت: چنانچه کودک شما مبتلا به حملات تشنج بدون تب ( صرع) است، تا زمانی که پزشک دستور دهد باید داروی ضد تشنج مصرف کند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر ساسان ساکت شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب را تشنج عنوان کرد و افزود: تشنج هنگامی روی می دهد که گروهی از سلول های عصبی مغز ناگهان به صورت همزمان با یکدیگر ولی غیرطبیعی و کنترل

به درد منتشر شونده در قسمت تحتانی لگن و شکم، درد هنگام دفع ادرار، ادرار صورتی، قرمز یا قهوهای، تهوع و استفراغ، نیاز به دفع ادرار مداوم (تکرر ادرار) برد؛ همچنین در مواقعی سنگ کلیه با عفونت همراه است که در این صورت علائمی مانند تب و لرز نیز بروز پیدا می کند. وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل تشکیل سنگ ایجاد زخم در کلیه است؛ بنابراین در محل زخم کلسیم یا اوره رسوب پیدا می کند و باید پس

شنوایی نوزاد را رقم بزند. این مشکل، به خصوص در صورت کمبود اکسیژن، خونریزی مغزی، نقایص فیزیکی هنگام تولد و زایمان زودرس ایجاد می شود. همچنین مصرف بعضی داروها در عفونت های نوزادان، سل، سرطان و مالاریا نیز ممکن است با تحلیل برگشت ناپذیر شنوایی همراه باشد. ناشنوایی در دوران کودکی: مشکلات شنوایی در کودکان 2 تا 6 سال اساسا ناشی از سرماخوردگی، اوتیت یا التهاب لوزه هاست. سرخک، اریون و سرخجه نیز از

خونی و یا صدای زنگ داخل گوش شدند حتما به داروساز یا پزشک خود اطلاع دهند. وی ضمن توصیه به کسانی که خوددرمانی می کنند، افزود: افرادی که خودشان فکر می کنند غلظت خون دارند باید بدانند تنها راه اثبات غلظت خون مراجعه به پزشک و دادن آزمایش خون و اندازه گیری هماتوکریت است. به گفته نوبخت، همانطور که مصرف درست، منطقی و طبق تجویز پزشک این دارو می تواند بسیار مفید باشد مصرف خودسرانه و نادرست آن نیز می تواند همراه با بروز عوارض برای فرد باشد.

ادراری دارودرمانی و وصل کردن سوند توصیه می شود. التهاب پروستات چیست؟ رزقی ملکی به التهاب پروستات اشاره کرد و گفت: التهاب پروستات که به آن پر وستاتیت می گویند بین سنین 35 تا 5 سال بسیار شایع است و در آقایان متاهل دیده می شود که علائم این عارضه دردهای ناحیه کمر، تب ، سوزش ادرار است و درمان آن مصرف سه ماه تا 2 سال داروهای آنتی بیوتیکی است. بی اختیاری ادراری در زنان

باید بر روی موضع آسیب دیده استفاده کرد و اجازه داد که به مدت چند ساعت بر روی ناحیه آسیب دیده قرار گیرد؛ توجه به این نکته ضروری است که اگر در این مدت، دارو از محل پاک شد، دوباره باید از آن استفاده کرد. وی ادامه داد: اگر تنها به دنبال تسکین درد یا کاهش ترشحات منطقه آسیب دیده مورد نظر هستید، با سه مرتبه استفاده آن در روز به نتیجه می رسید. این مدیر با اشاره به این موضوع که این دارو در موارد دیگری جز سوختگی هم تاثیر دارد اظهار کرد:این پماد در موارد دیگری، چون زخم بستر، ادرار سوختگی و التهابات ناشی از لیزر درمانی میتوان از این دارو کمک گرفت. منبع: باشگاه خبرنگاران

رنده شده، یک عدد هل شکسته و یک قاشق عسل را با یک لیوان آب داغ دم و قبل از خواب این دمنوش را میل کنید. سیر حاوی ترکیبات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال طبیعی است، این ماده غذایی علائم سرماخوردگی را به سرعت بهبود می بخشد، شما می توانید سیر را به صورت خام، داخل سوپ یا آش، در سالاد و شیر داغ استفاده کنید،اگر دچار مشکل عطسه شده اید یعنی بینی شما کاملا کیپ شده است می توانید دو حبه سیر را له

مراجعه کنید؟ عطسه به ندرت مسئله نگران کننده ای است. اگر مبتلا به آسم هستید، در مورد داروهایی که در حین بارداری مصرف می کنید، با پزشک مشورت کنید. در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر بلافاصله به پزشک مراجعه کنید: مشکل تنفسی تب بالای 37.8 درجه سانتی گراد مشکل کم آب شدن بدن ناتوانی در خوردن و خوابیدن درد قفسه سینه یا خس خس کردن سرفه کردنی که با مخاط سبز یا زرد همراه است.

معده در مردان سیگاری، میانسال یا مسن، با گروه خونی O و پراسترس دیده می شود. زخم های معده با سرعت کمتری از زخم اثنی عشر التیام می یابند، احتمال بدخیمی دارند و اغلب همراه با التهاب معده (گاستریت) هستند. علایم بیماری درد ناحیه فوقانی شکم (اپی گاستر) و سوزش سردل، سوء هاضمه و وجود خون در مدفوع است. معمولا درد مدت کوتاهی پس از مصرف غذا یا در زمان گرسنگی ایجاد می شود. عکس

دکتر محمد حسن خسروی فارسانی، متخصص اطفال: دوست عزیز، وزن شیرخوار نسبت به سن خوب و عالی است. سنگ اگر در کلیه باشد درد های این چنین شدید نمی دهد و عمده درد زمانی است که بخواهد حرکت کند و از مجرای حالب عبور کند. لذا اگر سنگ داخل کلیه باشد نمی تواند عامل بروز درد به این شدت باشد. در سونوگرافی اگر گزارش رسوب باشد دارو لازم نیست. توصیه به مصرف مایعات (آب) چند وعده در روز می شود. تکرار

، تقویت نیروی جنسی ،تقویت روده ها ، تقویت معده ، تقویت ریه ، حساسیت ، وجود خون در ادرار ، مسمومیت ، استسقاء ، درد گوش ، التهاب معده ، اسکوربیت ، آب ریزش چشم ، خون ریزی رحم ، خارش پوست ، تقویت لثه ، تصفیه خون ، کم خونی ، اسهال خونی استفراغ و کم اشتهایی استفاده نمود. خوردن انار برای کمک به رشد جنین و سلامت فرزند نیز مفید است و خوردن انار در زمان باردار یباعث زیباتر شدن فرزند می شود.علاوه بر جلوگیری از ویار و نیز تقویت مادر، به رشد آینده ی کودک هم کمک می کند.

مایعات طبیعی برای دفع مواد زائد از بدن است. در واقع عمل دفع این مواد زائد به سم زدایی بدن منجر شده و کولون را پاکسازی و عملکرد آن را بهبود می دهد. علاوه بر این، افزودن مقدار کمی آب لیموترش نیز به این شربت باعث افزایش میزان ادرار شده و سلامت دستگاه ادراری را بالا می برد. کران بری: یکی از بیشترین مقادیر آنتی اکسیدان را بین میوه ها در اختیار دارد حتی از چغندر، بلوبری و توت فرنگی. به همین خاطر آنها کاهش دهنده تکرر ادرار ناشی از التهاب های عفونی است. کران بری همچنین می تواند با باکتری های مضر مبارزه کند، التهاب و میزان اسیدیته بدن را کاهش دهد.

می آورد و به همین خاطر با وجود توصیه مرکز بهداشت به دادن این قطره ها، به او نمی دهیم. بنا به تجویز متخصص نوزادان روزی چند بار قطره آب نمک برای رفع گرفتگی بینی او استفاده می کنیم و با فین گیر دماغش را تمیز می کنیم. پس از شیر خوردن اگر بر روی دوش قرار گیرد چند بار آروغ می زند و غالبا پس از این عمل برای مدتی آرام است. به تازگی اول شب ها گریه می کند و با قرارگرفتن در حالت عمودی (گذاشتن بر روی دوش

، به کاهش درد کمک کند. لوسیون های واژن: برای درمان این درد لوسیون هایی وجود دارد که می توانید آن را در طول رابطه جنسی و با به صورت موضعی برای کاهش درد استفاده کنید. ورزش کگل: این ورزش های عضلات کف لگن را تقویت می کنند و باعث کاهش درد می شوند. مشاوره: در صورت بروز مشکلات عاطفی، جلسات مشاوره ممکن است در بهبود ارتباطات، آرامش و انتقال

نوزاد ثابت بماند و سبب میشوند که نوزاد انرژی کمتری صرف گرم نگهداشتن بدن خود کند. هوای مرطوب نیز باعث میشود که نوزاد از طریق پوست خود آب از دست ندهد. نکات تغذیه ای: نوزادانی که قبل از 34 هفته به دنیا میآیند معمولا ازنظر تغذیه با شیشه یا استفاده از شیر مادر ناتوانی دارند. این مشکل به دلیل عدم تنظیم همزمان فرآیندهای بلع، تنفس و مکیدن است. مشکلات دیگری ممکن است با مکیدن شیر مادر

روش تعادل شیمیایی واژن را بهم می زند و باعث التهاب و عفونت در ناحیه واژن می شود. علائم خشکی واژن در خانم ها خانم یائسه و خشکی واژن تکرر ادرار یا نیاز فوری به دفع ادرار عفونت ادراری مکرر سوزش و خارش واژن درد واژن درد یا کمی خونریزی هنگام مقاربت جنسی با همسر نحوه درمان با داروی خشکی واژن استفاده از استروژن واژینال، خطر ابتلا به عفونت

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *