عوارض تاتو چشم

تاتو خط چشم عوارض و آسیب های جدی را به همراه دارد و در این مطلب ما سعی کرده ایم تا تمامی عوارض ناشی از تاتو کردن خط چشم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم برای مشاهده این نوع عوارض احتمالی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خانم ها به دلیل افتادگی پلک هایشان و یا داشتن مژه هایی کم پشت تمایل دارند که از تاتو خط چشم استفاده کنند و حالت و فرم چشم هایشان را با کمک تاتو کردن چشم هایشان تغییر دهند اگر شما هم از این دسته از خانم ها هستید بهتر است که بدانید تاتو کردن خط چشم ممکن است آسیب های جدی را به سلامت چشم های شما وارد کند که جبران ناپذیر باشد.

از تاتو چشم اولین بار در سال 1984 به عنوان یک وسیله آرایشی برای رنگی کردن لبه پلک های چشم استفاده شد و امروزه نیز خانم های ایرانی برای داشتن آرایش های دائم از تاتو خط لب و یا تاتو خط چشم و تاتو ابرو و یا هاشور ابرو ستفاده می کنند. در ادامه این مطلب آسیب های ناشی از تاتو کردن خط چشم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

با توجه به مجاورت تاتو با چشم ها احتمال آسیب رساندن تاتو به چشم ها بسیار زیاد است و امروزه عوارض گزارشات ناشی از تاتو کردن خط چشم در مقالات چشم پزشکی افزایش یافته است.
به طور کلی چشم ها قسمت های حساسی از اعضای بدن هستند و سوزن زدن مکرر در قسمت های رویش مژه ها و تزریق مواد رنگی بر روی پلک چشم می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد که در ادامه این مطلب عوارض ناشی از تاتو خط چشم را ملاحظه خواهید کرد.عوارض تاتو چشم

1.ریزش مژه ها
2. ریزش ابرو ها

3. واکنش های آلرژیک تاخیری یا فوری
4. گرانولوم ( با ایجاد کردن توده در اثر التهاب )
5. آوردن گوشت اضافه ( کلویید )
6. عفونت های موضعی
7. انتقال عوامل عفونت زا

8. انتقال عفونت های ویروسی نظیر هپاتیت و ایدز
9. عفونت های باکتریایی و قارچی
1. تحریک کردن سیستم ایمنی بدن
11. بروز آلرژی مانند کهیر
12. ایجاد حساسیت های پوستی
13. حسایت زیاد به نور خورشید

اختلال های التهابی پوست که بر اثر تاتو بوجود می آیند 2 روز تا 3 روز بعد از تاتو گزارش شده اند و علاوه بر این ممکن است در اثر تاتو کردن فرد به بیماری های بدخیمی پوستی مانند ملانوم مبتلا شود.

انجام دادن تاتو خط چشم حتی اگر توسط افراد با تجربه و متخصص و با مواد استریل انجام شود باز هم خطرات و عوارضی را به دنبال دارد زیرا رنگی که برای تاتو استفاده می شود از مواد شیمیایی تولید شده است بنابراین هرگز نمی توان اطمینان پیدا کرد که این مواد شیمیایی هنگامی که به عنوان خط چشم بر روی پلک های چشم استفاده می شوند خطری را به دنبال نداشته باشند. رنگ های شیمیایی که برای تاتو کردن خط چشم از آن ها استفاده می شود حاوی مواد سمی مانند مس و روی هستند و این مواد سطحی ترین مشکلات تاتو را بوجود می آورند. و هم چنین اگر سوزن های تاتو استریل شده نباشند فرد ممکن است به بیماری های عفونی مانند هپاتیت و ایدز مبتلا شود که این بیماری ها جبران ناپذیر هستند.

مسلما تجدید تاتو عوارضی را که در این مطلب ذکر کردیم به همراه خواهد داشت. پاک کردن تاتو با لیزر و یا مواد شیمیایی توام با آزاد شدن مواد شیمیایی در بافت های حاوی رنگدانه می باشد که این موارد حتی از آسیب های ناشی از رنگدانه ها هم عوارض بیشتری را به همراه خواهند داشت و طبق تحقیقاتی که انجام گرفته است غلظت مولکول های سمی ناشی از رنگدانه های زرد و قرمز تاتو بعد از لیزر بیش از 7 برابر افزایش پیدا می کند.

همانطور که رنگ کردن موها در دوران بارداری برای خانم های باردار مضر است تاتو کردن خط چشم نیز می تواند آسیب های جدی را به جنین و خانم های باردار وارد کند. هم چنین افراد زیر 18 سال و افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند بهتر است که دور تاتو کردن پلک چشم های خود را خط بکشند.
تاتو کردن خط چشم هم چنین می تواند برای افرادی که از بیماری های قلبی و دیایتی و هموفیلی و سایر اختلالات انعقادی رنج می برند مضر باشد.
افرادی که دچار بیماری های چشمی هستند و یا در معرض تماس با فلزات سنگین و اشعه ماورای بنفش می باشند نباید از تاتو در ناحیه پلک چشم های خود استفاده کنند.

در این مطلب عوارض ناشی از تاتو خط چشم را مطالعه کردید و اگر شما قصد تاتو در ناحیه چشم های خود را دارید بهتر است زیبایی طبیعی خود را با عوارضی که گفته شد هرگز به خطر نیاندازید.

منبع : آرگا










قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد
supports HTML5 video

نمایش ها: 68682

تگ:
هاشور مژه  
تاتو  
مدرس میکروپیگمنتیشن  
مدرس تاتو  
tatoo  
micropigmentation  
eyeline  
میکروپیگمنتیشن مژه  
بن مژه  
هاشور خط چشم  
آموزش بن مژه  
مدرس میکروپیگمنتیشن  

آپلود شده توسط: shayegan

عوارض تاتو چشم

تاریخ بروز شده: 7/23/216

خانم شایگان مدرس با سابقه میکروپیگمنتیشن- میکروشیدینگ- میکروبلیدینگ- فیبروز با ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای – 9391794999

توضیحات: در این ویدئو خانم شایگان زدن بن مژه به روش میکرو پیگمنتیشن را به شما آموزش میدهد.و کلیه مشکلات و سوالاتی که در حین کار برای شما پیش می آید را پاسخ میدهد.جهت مشاوره و ثبت کلاس آموزشی با شماره 9391794999 تماس حاصل فرمائید.


نظرات

پخش شدن رنگ هیچ ربطی به کشش پوست نداره در اثر پارگی مویرگهای بوجود میاد

Elibazp
– 12/1/216 گزارش سوء استفاده

پخش شدن رنگ هیچ ربطی به کشش پوست نداره در اثر پارگی مویرگهای بوجود میاد

Elibazp
– 12/1/216 گزارش سوء استفاده

ارسال نظر

تبلیغات

فیلم های پیشنهادی

آموزش میکروپیگمنتیشن – آرایش دائم

آپلود شده توسط: shayegan

نمایش ها: 74881

میکروپیگمنتیشن لب

آپلود شده توسط: shayegan

نمایش ها: 34696

مراحل هاشور ابرو

آپلود شده توسط: anahidbeauty

نمایش ها: 26555

فیلم تاتو رژلب

آپلود شده توسط: microkhorshidi

نمایش ها: 7444

آموزش تاتو خط لب

آپلود شده توسط: microkhorshidi

نمایش ها: 14261

آموزش هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ

آپلود شده توسط: microkhorshidi

نمایش ها: 635

هاشور مژه

آپلود شده توسط: faezejafari

نمایش ها: 52434

تاتو سایه لب

آپلود شده توسط: nika

نمایش ها: 1272

عوارض تاتو چشم

هاشور ابرو با سایه آمبره

آپلود شده توسط: microkhorshidi

نمایش ها: 7663

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *