شرکت های گیاهان دارویی در مشهد

خواص دارویی و گیاهی

صدای مشتری :3541138 -51

شرکت اکسیر گل سرخ تولید کننده داروهای گیاهی -فرآورده های گیاهان دارویی (اسانس ، عصاره، طعم دهنده های طبیعی)  شماره تماس : 6- 3541964 – 51

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت اکسیر گل سرخ می باشد. © 29 – 215 Herbalexir.com

صدای مشتری :3541138 -51

شرکت اکسیر گل سرخ تولید کننده داروهای گیاهی -فرآورده های گیاهان دارویی (اسانس ، عصاره، طعم دهنده های طبیعی)  شماره تماس : 6- 3541964 – 51

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت اکسیر گل سرخ می باشد. © 29 – 215 Herbalexir.com



سه شنبه

ویژه ها:

لیست شرکتهای فعال در زمینه تحقیقاتی و تولیدی در بخش گیاهان دارویی و داروهای گیاهی را که توسط ستاد توسعه علوم و فنون گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه گردیده دانلود نمایید.

در این مطلب می توانید لیست شرکتهای فعال در زمینه تحقیقاتی و تولیدی در بخش گیاهان دارویی و داروهای گیاهی را که توسط ستاد توسعه علوم و فنون گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۱ تهیه گردیده، دانلود نمایید.


سلام من مدرک گیاهان دارویی از فنی و حرفه ای دارم جایی امکان اشتغال دارم؟

با سلام و خسته نباشید من فوق لیسانس گیاهان دارویی هستم و تمایل به کار دررشته خودم را دارم خواهشمند در صورت نیاز به نیروی کار خوشحال میشم در خدمتتون باشم

سلام دارای مدرک ارشد فراوری گیاهان دارویی هستم امکان همکاری رابا شما دارم

سلام من به دنبال کاتچین (آنتی اکسیدان چای سبز)هستم چطور میتونم این ماده را تهیه کنم؟

سلام
من یه دارویی درست میکنم از چند تا گیاه واسه بیماری ویتیلیگو ،، از دوستان خواهشمندم راهنمایی بفرمایید چطوری میتونم این دارو را به ثبت برسونم
ممنونم

فراوان از لطف شما

سلام . خیلی خیلی ممنونم .

سلام مرسی من وقعا به این لیست نیاز دارم چون دارم شرکت گیاهان دارویی میزنم

چه زیباست برای انسان که به اندک بسازد و فراوان ببخشد

فراوان از فایل کامل و ارزنده شما. دانلود انجام شد.

واقعا بهش نیاز داشتم ممنون.

شرکت بازرگانی بیکران کالای هیراد در سال 1394، با هدف فروش و صادرات فراورده‌های گیاهان دارویی، فرش ماشینی، ظروف دارویی و برخی دیگر از محصولات صادراتی نظیر قارچ خوراکی، زعفران، عسل و عصاره های گیاهی تاسیس شد. این شرکت محصولات خود را در صنایع مختلف نظیر داروسازی ها، تولیدکننده های آرایشی و بهداشتی، صنایع عطرو ادکلن، نوشیدنی‌ها و دیگر صنایع مرتبط در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می‌رساند.

با توجه به اینکه فعالیت در هر یک از حوزه های تولیدی مستلزم دانش و تخصص می باشد از این رو گروهی متشکل از چندین شرکت که هرکدام در حوزه تولیدی خود سرآمد هستند بعنوان تامین کننده با شرکت بازرگانی هیراد همکاری می کنند. در ذیل و معرفی کوتاهی از هر شرکت را بخوانید:

 

مشاهده شرکت طبیب دارو

شرکت طبیب‌دارو در سال 1383، توسط “مهندس علیرضا مظاهری” کارشناس تولید و بهره‌برداری از گیاهان دارویی و معطر از دانشگاه فردوسی مشهد تاسیس شده است. هدف ایشان از همان ابتدا تولید اسانس، گلاب و عرقیات، طعم‌دهنده‌ها، گیاهان دارویی خشک و دیگر فراورده‌های گیاهان دارویی و معطر بوده است.

شرکت طبیب‌دارو با هدف تولید مواد اولیه‌ی مورد استفاده در صنایع داروهای گیاهی، آرایشی و بهداشتی و غذایی فعالیت‌های خویش را در دامنه‌ی وسیعی توسعه داده است. امروزه، این شرکت قادر به تولید حدود 1 تن اسانس،2 تن طعم‌دهنده،1تن روغن‌های کلدپرس دارویی، 1 تن گلاب و عرقیات، سبزیجات و گیاهان دارویی خشک و غیره می‌باشد. با در نظر گرفتن این توانایی، شرکت طبیب‌دارو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی در این زمینه شناخته می‌شود.

 

شرکت فرش مرصع از سال 1387، توسط مهندس علیرضا مظاهری تاسیس شده و فعالیت خود را بطور رسمی در شهر کاشان آغاز نمود . در سالهای اولیه ، فعالیت شرکت بر تولید مستقیم فرش متمرکز بود .

این شرکت توليد كننده انواع فرشهاي ماشيني ميباشد. این واحد تولیدی با تولید انواع فرش های زیبا در طرح ها و نقش های متنوع توانسته است ضمن جلب حمایت و رضایتمندی مشتریان خود، جایگاه شایسته‌ای در صنعت فرش ماشینی کشور پیدا کند.

 

مشاهده شرکت قارچ نارین

شرکت کشت و توزیع قارچ نارین سپاهان در سال 1388 به همت برادران مظاهری در زمینه محصولات کشاورزی و علاقه مند به تولید داخلی با 4 سالن تولیدی ایجاد شده است که در سال 1389 به تعداد 9 سالن تولید بیست و پنج تنی و در سال 1393 به 2 سالن ارتقاء ظرفیت داده شد.

قارچ خوراکی شرکت نارین ماده غذایی سالم، لذیذ و سرشار از پروتئین، انواع ویتامین ها، املاح و آنتی اکسیدان هاست ک با دارا بودن طعم، بو و بافت مطبوع در سراسر کشور طرفداران زیادی دارد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *