شرایط تحصیل پزشکی در کانادا

خواص دارویی و گیاهی


کاربری و یا آدرس *


رمز ورود *


Lost your password?


Sign Up

شرایط تحصیل پزشکی در کانادا


آدرس *


رمز ورود *

Login


کاربری و یا آدرس *


رمز ورود *


Lost your password?


آدرس *


رمز ورود *

موسسه حقوقی ملک پور Malekpour Institute Of Elites ،سیستم جدیدی در خصوص مشاوره مهاجرتی بنا نهاد که امروزه الگوی انتخاب مسیر حقوقی و مهاجرتی برای بسیاری از سروران عزیز میباشد .مهاجرت از طریق کار ، مهاجرت از طریق تحصیل ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ، موارد حقوقی تعارض قوانین ایرانیان با خارجی ها ، آثار تابعیت مضاعف برای ایرانیان از جمله مواردیست که ما تحلیل نموده و به آن میپردازیم ، موسسه حقوقی ملک پور با نگرشی متفاوت برای موارد مختلف وکلای متخصص و مقیم کشورهای دیگر را به شما معرفی مینماید ، و به این ترتیب شما برای موضوع بین المللی خود همیشه از بهترین متخصصین و وکلای جهان بهره میبرید .

شما میتوانید لیست خدمات مهاجرتی ما را در پایین صفحه مشاهده بفرمایید.

با وب سایت و شبکه های موسسه حقوقی ملک پور MIE همراه باشید و از ما

در زمینه های اقامت و تابعیت کشورها ، طرح تمکن مالی ، خود حمایتی ، ویزای جستجوی کار

بهترین و تخصصی ترین مشاوره ها را دریافت کنید

ما از بهترین وکلا و مشاورین در راستای ارائه خدمات برتر مشاوره ای، مهاجرتی، تجاری و حقوقی استفاده می کنیم




نکته مهم: به علت حجم بالای تماس ها لطفا از شماره خط ویژه ( ۴۹۱۹۶۰۰۰ ۰۲۱) جهت تماس استفاده نمایید. خطوط دیگر به علت تماس های مکرر ممکن است اشغال باشد و یا پاسخ داده نشود. پیشاپیش ممنون از صبر و شکیبایی شما

شما میتوانید از آخرین اخبار و اطلاعات وب سایت و همچنین موسسه حقوقی ملک پور

به سادگی مطلع شده و یا با ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

  

اقامت و تابعیت کشورها

طرح تمکن مالی

خودحمایتی

ویزای جستجوی کار


خدمات موسسه حقوقی ملک پور

حقوق و وکالت

خدمات اقامتی تابعیتی

مشاوره رایگان

موسسه حقوقی ملک پور بنیانگزار تفکرات نوین آماده  ارائه خدمات حقوق بین المللی به شما عزیزان میباشد .در ذیل به صورت خلاصه وار به عرض شما میرسانیم که چرا موسسه حقوقی ملک پور را بایستی برگزید.

و دلایل بسیاری که به سادگی قابل دریافتن است شما حق انتخاب دارید.

شرایط تحصیل پزشکی در کانادا

این به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل

رشته پزشکی همواره جز رشته‌های پرطرفدار در تمام دنیاست و سالانه افراد زیادی متقاضی تحصیل در این رشته هستند. تحصیل این رشته در یک دانشگاه معتبر تضمین کننده آینده شغلی فرد خواهد بود. کانادا به لحاظ سیستم آموزش پزشکی جز یکی از بهترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود. بسیاری از دانشجویان به دلیل سطح بالای زندگی در کانادا علاقه ­مند به تحصیل پزشکی در کانادا هستند.

دانشجویانی که در رشته پزشکی در کانادا تحصیل می­ کنند به بهترین محیط­ های آموزشی پزشکی در جهان دسترسی دارند و از پیشرفته ­ترین امکانات برای آموزش بهره می­ برند. اخذ پذیرش در رشته پرشکی در کانادا کاری سخت است و نیازمند آن است که متقاضی تمام الزاماتی که دانشگاه‌ها مقرر کرده است را فراهم کند. دانشجویانی که زبان اول آن ­ها زبان انگلیسی نیست باید بتوانند توانایی تسلط خود به زبان انگلیسی را نشان دهند. این دانشجویان باید بتوانند در یکی از آزمون­ های ارزیابی MELAB ،IELTS ،TOFEL و CAEL نمره خوب و قابل قبولی کسب کنند.

 

 

شرایط تحصیل پزشکی در کانادا

 دوره پزشکی در کانادا از ۳ تا ۵ سال متغیر است و بستگی به دانشگاه و عملکرد دانشجو دارد.

دوره ۵ ساله برای کسانی است که لیسانس مرتبط با پزشکی ندارند.

اکثر دوره­ ها شامل یک سال کارهای مقدماتی است که برای دانشجویانی که لیسانس مرتبط با پزشکی ندارند بسیار مناسب است. برای ثبت‌ در دوره‌های ۴ ساله فرد باید در رشته زیست‌شناسی یا دیگر رشته های مرتبط، لیسانس داشته باشد.

با وجود این که کانادا  با ۱۷ دانشگاه ارائه دهنده دوره‌های علوم پزشکی ( پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری و) در ارتباط است اما پذیرش در رشته پزشکی در کانادا بسیار رقابتی و سخت است و سالانه تنها ۱۵% افرادی که دوره‌های پیش پزشکی را گذرانده‌اند موفق به ورود به دوره‌های پزشکی در کانادا می‌شوند. گذراندن آزمون  MCAT برای بسیاری ار دانشگاه‌ها و دوره‌های پزشکی الزامی می باشد. بسیاری از کانادایی‌های علاقمند به تحصیل در شاخه پزشکی برای تحصیل راهی کشورهای حوزه دریای کاراییب در اروپای شرقی می‌شوند. دانشجویان فارغ ­التحصیل پزشکی در این کشور برای کار کردن به عنوان پزشک در کانادا باید توسط شورای پزشکی در کانادا مورد ارزبایی و بررسی قرار بگیرند. پس از ارزیابی و بررسی، شورای پزشکی کانادا مجوز پزشکی را برای فارغ­ التحصیلان صادر می­ کند و دانشجویان می­ توانند کار خود را آغاز کنند.

 

 

 

امتحان ورودی دوره پزشکی یک امتحان چندگزینه ای است که توانایی‌های داوطلبان در حل مساله، تفکر انتقادی و مهارت‌های نوشتاری را در کنار سطح علمی آن­ها می‌سنجد. این آزمون شامل ۴ بخش مختلف است. استدلال کلامی، علوم فیریکی و علوم زیستی که چهار گزینه‌ای هستند و نمره هر بخش از ۱ تا ۱۵ محاسبه می‌شود. بخش نوشتاری شامل دو متن است که نمره هر دو قسمت از J تا T سنجیده می‌شود.

امتحان اینترنتی  MCAT در کانادا، آمریکا و سایر نقاط دنیا به صورت منظم برگزار می‌شود. داوطلبان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی ثبت کنند و تاریخ و آخرین مهلت ثبت را ملاحظه کنند. هزینه این آزمون تقریبا ۲۷۰ دلار است.

اکثر دانشکده‌های پزشکی در کانادا دانشجویان خارجی را نمی‌پذیرند. برخی از دانشکده‌ها نیز از طریق مکاتبه با دولت‌ها و موسسات خارجی ممکن است تعدادی دانشجوی خارجی را پذیرش کنند که این دانشجویان باید تمام هزینه تحصیل خود را شخصا پرداخت کنند و پس از اتمام دوره عمومی اجازه گذراندن دوره‌های تخصصی را در کانادا ندارند و باید به کشور خود بازگردند .

 

 

 

 

این دانشگاه دارای دو دانشکده پزشکی و دندان­ پزشکی است که دارای ۲۰ بخش عمومی، ۲ بخش علمی، ۸ گروه تحقیقاتی و ۱۵ مرکز به صورت موسسه است. دانشگاه آلبرتا به دانشجویان خود بهترین آزمایشگاه­ های پیشرفته و امکانات آموزشی را ارائه می ­دهد. این دانشگاه دارای بهترین اساتید در کشور کانادا است و هدف آن تدریس و آموزش عالی و در نهایت نحوه صحیح مراقبت از بیمار است. دانشگاه آلبرتا با توجه به شرایط دانشجویان امکان اخذ بورس تحصیلی به آن­ها می ­دهد. این دانشگاه در شهر ادمونتون واقع شده و هزینه تحصیل در رشته پزشکی در آن ۷,۴۹۸٫۵۶ دلار است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

 

 

این دانشگاه پزشکی بره­ های ابتکاری در زمینه علوم بهداشتی و علوم زیستی ارائه می ­دهد. بره­ های این دانشگاه برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی مناسب است. این دانشگاه تاکید فراوانی بر توسعه دانشجویان از لحاظ علمی و پزشکی دارد و در سال ۲۰۱۷ جوایز معتبر زیادی کسب کرده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور قرار دارد و هزینه تحصیل در این رشته ۱۶,۷۳۱ دلار است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

 

 

 

دانشکده پزشکی تورنتو بیش از یک قرن در زمینه تحقیقات پزشکی در کانادا سابقه فعالیت دارد. این دانشگاه سعی دارد محیط علمی و آموزشی مناسبی در اختیار دانشجویان قرار دهد و در نتیجه آن پزشک­ هایی متعهد به جامعه کانادا و جهان ارائه دهد. دانشگاه تورنتو در ایالت اونتاریو قرار دارد و هزینه تحصیل در این رشته ۲۱,۱۳۰ دلار است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

 

 

این دانشگاه دانشجویان و متخصصانی را تربیت می­ کند که آمادگی رسیدن به نیازهای پزشکی مردم کانادا را داشته باشند. بره­ های پزشکی این دانشگاه مبتنی بر توسعه و پیاده­ سازی تکنیک ­های آموزشی مدرن است. یکی از نکات قابل توجه در دانشکده پزشکی مک گیل بره­ های تحقیقاتی برای درک مکانیسم ­های اولیه بهداشت است. هزینه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه مک گیل که در شهر مونترال قرار دارد در حدود ۲۵۰۰۰ دلار است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

 

 

شرایط تحصیل پزشکی در کانادا

این دانشگاه تحقیقات بهداشتی را در طیف وسیعی ترویج می­ دهد و تحقیقاتی که در این دانشگاه انجام می ­شود سیاست ­های اجتماعی و بهداشتی در کانادا را تحت تاثیر قرار می­ دهد. دانشگاه دالهوزی در هالیفکس از دانشگاه‌های خوب کاناداست و هزینه پزشکی  در این دانشگاه ۱۷,۴۳۰ دلار است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

 

 

در حالت کلی می­توان گفت هزینه تحصیل رشته پزشکی در کانادا برای یک سال در حدود ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار است.

برای داشتن اطلاعات در مورد رشته پزشکی در کانادا و هزینه ­های تحصیلی در کانادا می ­توانید با مشاوران آسمان آبی تماس بگیرید.


بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل فرمایید

تهران – ولیعصر – نرسیده به پارک وی

خیابان خاکزاد – پلاک ۴۶

۲۶۲۹۰۷۵۱ ۲۱ (۹۸+)
۲۰۸۱۲۳۱۴۹۶ (۴۴+)

  تلگرام

  توئیتر

 

  اینستاگرام

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *