رژیم لاغری سه روزه با شیر

رژیم لاغری سه روزه با شیر
رژیم لاغری سه روزه با شیر

یک مهمانی مهم پیش رو دارید و می‌خواهید لباس مورد علاقه خود را بپوشید، اما متاسفانه می‌بینید لباس دوست داشتنی شما دیگر اندازه‌تان نیست. واضح است که تنها راهی که برای شما باقی مانده این است که چند کیلو لاغر شوید تا بتوانید لباس مورد علاقه‌تان را بپوشید. رژیم شیر و موز یکی از رژیم‌هایی است که در یک بازه ۳ الی ۴ روزه به شما کمک خواهد کرد به وزن دلخواه خود برسید. در این مطلب هرآنچیزی که در مورد رژیم شیر و موز باید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد.

 

رژیم شیر و موز بر اساس یک اصل ساده به لاغر شدن شما کمک می‌کند. خوردن مواد غذایی کم کالری و مغذی! در این رژیم شما سه بار در روز حدود ۲ الی ۳ عدد موز و ۲ الی ۳ فنجان شیر پرچرب مصرف خواهید کرد. هر موز حدود ۱۰۰ کالری دارد و هر فنجان شیر ۸۰ کالری. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که مصرف سه وعده از این مواد غذایی باعث می‌شود کالری دریافتی روزانه شما کمتر از ۱۰۰۰ باشد. علاوه بر موز و شیر شما باید چند غذای غنی از پروتئین فیبر نیز مصرف کنید که احساس گرسنگی نداشته باشید.

در این رژیم شما می‌توانید شیر موز درست کنید و یا اینکه شیر و موز را جداگانه مصرف کنید این به سلیقه شما برمی‌گردد. همچنین در طول مدتی که این رژیم غذایی را رعایت می‌کنید باید به مقدار کافی آب بنوشید. چرا در این رژیم از موز استفاده می‌شود؟ این میوه چه ویژگی‌هایی دارد؟

رژیم لاغری سه روزه با شیر

موز، همانطور که همه ما می‌دانیم، میوه‌ای بسیار مغذی است که غنی از ویتامین‌ها، فیبر و مواد معدنی است، به ویژه پتاسیم (حدود ۴۲۲ میلی گرم در یک موز) که برای عملکرد طبیعی بدن حیاتی است. موز همچنین شامل فیبر (حدود ۳ گرم در یک موز) است و باعث می‌شود مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید. در موز ماده‌ای به نام سروتنین وجود دارد که باعث نشاط در انسان می‌شود و خبر خوب این است که با گرفتن رژیم شیر و موز احساس بی‌حالی و افسردگی نخواهید داشت.

مواد مهم شیر عبارتند از؛ پروتئین، کلسیم، فسفر، بعضی از انواع ویتامین‌های گروه B و ویتامین A. شیر غنی از کلسیم و پروتئین است که باعث تقویت عضلات و استخوان‌های می‌شود. از دیگر فواید شیر می‌توان به کاهش فشار خون، تنظیم تولید انسولین در بدن و بهبود متابولیسم اشاره کرد.

ترکیب شیر و موز باهم منبع خوبی برای پروتئین، ویتامین‌ها، فیبر و مواد معدنی است. مواد مغذی دریافت شده از این رژیم غذایی برای تامین انرژی بدن برای مدت ۳ الی ۴ روز کافی است. اما این را باید بدانید که رژیم شیر و موز هم به اندازه باقی رژیم‌ها که فقط روی مصرف چند ماده غذایی خاص در طول روز تاکید دارند، برای مدت طولانی نه تنها کاربری نیست بلکه مضر هم هست.

برای وعده صبحانه همراه شیر و موز خود می‌توانید یک عدد تخم مرغ آب پز بخورید تا هم پروتئین مورد نیاز بدن تامین شده باشد و هم دیرتر گرسنه شوید. می‌توانید در وعده صبحانه چند عدد بادام نیز میل کنید. برای وعده ناهار علاوه بر یک لیوان شیر و موز می‌توانید، آب میوه طبیعی نیز میل کنید فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن تامین شود. برای وعده شام هم علاوه بر موز و شیر می‌توانید یک فنجان سالاد سبزیجات میل کنید.

۱- به غیر از اندازه‌گیری کالری مصرفی روزانه باید تمرینات سبک نیز داشته باشید. بدنسازی و ورزش‌های سنگین هنگامی که رژیم شیر و موز را رعایت می‌کنید مناسب نیست، زیرا این رژیم یک رژیم کم کالری است. بهترین ورزش‌های برای کسانی که رژیم شیر و موز گرفته‌اند یوگا و مدیتیشن است.

۲- از خوردن شکر تصفیه شده، نوشیدنی‌های صنعتی، غذاهای آماده و سرخ شده خودداری کنید.

۳- حداقل ۳ لیتر آب در طول روز بنوشید.

۴- ۷ الی ۸ ساعت خواب داشته باشید.

۵- استرس اضافه وزن را از خود دور کنید و سعی کنید آرامش داشته باشید.

۶- اگر احساس ضعف دارید سریع رژیم را متوقف کنید و برای مشاوره بیشتر با پزشک خود تماس بگیرید.

۷- بعد از روز چهارم این رژیم باید به یک رژیم غذایی سالم بازگردید و برای جلوگیری از بازگشت وزن ورزش کنید.

هنگام گرفتن این رژیم ممکن است احساس ضعف داشته باشید زیرا مصرف کالری در طول این رژیم به شدت کاهش می‌یابد. اگر ضعف شما شدید بود می‌توانید از مواد غذایی دیگری نیز در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

خانم‌ها در دوران قاعدگی به هیچ وجه نباید این رژیم را دنبال کنند. مواد معدنی مانند آهن، روی و برخی دیگر از ویتامین‌ها با این رژیم غذایی به بدن شما نخواهند رسید.

طول دوره این رژیم نباید بیشتر از ۴ روز باشد زیرا عناصر حیاتی که بدن به آن‌ها نیاز دارد در طول این دوره به بدن شما نخواهد رسید و عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. این رژیم ۴ روزه می‌تواند حدود ۴ کیلو از وزن شما کم کند. اگر تصمیم دارید با این رژیم بیشتر از ۴ کیلوگرم وزن کم کنید می‌توانید با فاصله‌ای یک هفته‌ای دوره‌ای جدید از این رژیم را شروع کنید، البته بهتر است تمام این موارد تحت نظر پزشک تغذیه باشد.

 

بیشتر بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

رژیم شیر چیست؟ سخت گیرانه ترین رژیم شیر رژیمی هست که در آن به مدت دو هفته یا حتی یک ماه تنها از شیر استفاده میشود. در این رژیم که به هیچ وجه اصولی نیست و توصیه نمیشود، روزی 2 پیمانه شیر به عنوان صبحانه، ناهار، عصرانه و شام صرف میشود. یعنی در مجموع روزی 8 پیمانه! بدیهی است که این رژیم منطقی نیست. هیچ وقت به رژیمی که از شما میخواهد تمام مواد غذایی را به این شکل ترک کنید اعتماد نکنید. بدون شک چنین رژیم های لاغری عوارض بسیار بدی خواهند داشت. چون نیازهای بدن شما را تامین نمیکنند.

اما خب عده زیادی هستند که به لبنیات و به ویژه شیر علاقه دارند  دنبال رژیم لاغری شیر میگردند. بنابراین از یک متخصص تغذیه خواستیم رژیم مناسبی با شیر به ما پیشنهاد دهد. پس قبل از این که یخچال خانه را با پاکت های شیر پر کنید یا گاو شیردهی را به حیاط خانه بیاورید و شروع به نوشیدن شیر کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

 

 

رژیم لاغری سه روزه با شیر

از شیر کم چرب به این دلیل استفاده میشه که کالری و همچنین چربی کمی داره اما در عین حال یه سری از مواد مغذی مورد نیاز بدن از قبیل کلسیم، فسفر، منیزیم و ویتامین B رو تأمین میکنه که برای سلامتی ضروری هستن. جالبه که نشون داده شده کلسیم موجود در شیر به کاهش وزن کمک میکنه. البته مواد دیگه ای مثل پروتئین آب پنیر هم در شیر هستن که در رسیدن به نتیجه مطلوب شما در رژیم لاغری مؤثرند.

 

رژیم لاغری امروز ما، همان رژیم شیر هست. رژیم شیر تنها برای 2 هفته است. این رژیم برای افرادی مناسبه که میخوان چند کیلو از وزن شون رو برای شرکت در مهمونی سریع کم کنند. همچنین میشه از این رژیم برای پاکسازی بدن قبل از انجام رژیم اصلی استفاده کنید. البته چنانچه وزن تون بالاست میتونید در کنار رژیم های متعادل هر 3 ماه یک بار این رژیم رو تکرار کنید. خیلی ها گفتند که با این رژیم لبنیات تونستن حدود 7 کیلو در دو هفته وزن کم کنن که خب پیشرفت خیلی خوبیه. اما مطمئنا بدن همه افراد مثل هم نیست و از سن، جنس و عوامل ژنتیکی گرفته تا عوامل محیطی همه و همه در مقدار کاهش وزن شما مؤثرند. بنابراین اگه مقدار کاهش وزن در شما کمتر بود ناامید نشید و ادامه بدید. در ضمن سرعت کاهش وزن معمولا در ابتدای هر رژیمی بیشتر هست. اما مهم این هست که ثبات قدم در رژیم داشته باشید و روحیه تون رو حفظ کنید.

 رژیم شیر نوعی رژیم پاک کننده بدن از سموم است و به همین دلیل مسکن اعصاب بوده و فشار روانی ای بر فرد رِژیم گیرنده وارد نمیشود. رژیم شیر به دلیل دارا بودن کلسیم فراوان سلامت اسکلتی و عضلانی بخصوص در خانم ها را در بر دارد. در این رژیم علاوه بر شیر، خرما و موز هم نقش مؤثری دارند. به همین دلیل گاهی رژیم شیر و خرما یا رژیم شیرموز هم به آن گفته میشود. در واقع در رژیم شیر چهار وعده وجود دارد. صبحانه، ناهار و عصرانه بدون استثنا شامل شیر و خرما یا موز  هستند. ولی در وعده شام دیگر شیر وجود ندارد.

 

 

 قبل از گرفتن رژیم به بخش محاسبه BMI بروید و ببینید وزن شما در محدوده نرمال هست یا نه. عموما BMI بین 18/5 تا 25 نرمال حساب میشود.

 

 

1 لیوان شیر کم چرب + 2 عدد خرما + 1 عدد میوه فصل

 

2 لیوان شیر کم چرب + نصف موز + 2 عدد خرما

 

1 لیوان شیر کم چرب + 1 عدد خرما + 1 عدد میوه فصل

 

نصف سینه مرغ کباب شده یا آب پز + 1 سیب زمینی کوچک آب پز یا کباب شده + 1 کاسه کوچک سالاد (کاهو ، هویج ، گل کلم ، اسفناج ، کرفس ، خیار ، گوجه و …).

 

 

– میتوانید به جای مرغ از همان مقدار گوشت کبابی بدون چربی یا 2 عدد تخم مرغ یا 1 ماهی کوچک کباب شده استفاده کنید.

– میتوانید داخل سالاد 1 قاشق غذاخوری ماست اضافه کنید.

 

برای دریافت بروزرسانی ها عضو خبرنامه ما شوید.

اب کردن چربی ها, پاکسازی بدن, چربی سوزی, راز لاغر شدن, رژیم, رژِیم برای پاکسازی بدن, رژِیم پاکسازی, رژِیم چربی سوزی, رژِیم شیر, رژِیم ضد چاقی, رژِیم کاهش وزن, رژیم لاغر شدن, رژیم لاغری, رژیم , رژِیم لبنیات, کاهش وزن, کاهش وزن سریع, لاغری

سلام به همه عزیزان پیشاپیش فرا رسیدن سال ۹۸ رو بهتون تبریک میگم انشالله سال خوبی داشته باشین و ی تشکر از مسئولین سایت که این رژیم رو داخل سایت قرار دادن من از این رژیم ب کمک خدا جواب گرفتم تونستم ۱۰ کیلو کم کردم البته تو ۲ دوره ولی کاملا راضیم ی چند تا نکته داشتم برای دوستانی ک در حال رژیم گرفتن هستن ۱ هر رژیمی قابل برگشته و اینو بدونید ک برای اونایی ک زود چاق میشن، رژیم برای ماها رک زود چاق میشیم همیشگی است و یک چالش مادم العمره😊۲اینک در حین رژیم حتما ورزش داشته باشید ساده ترین ارزون ترین ورزش هم پیاده روی هست ک دوتا تایم مختلف میتونیتید پیاده روی کنید هر تایم هم ۲ ساعت۳ خوردن اب ناشتا و در طول روز حداقل ۱۲ لیوان۳پشتکار و نا امید نشدن تو رژیم و اینکه اعداد ترازو گولتون نزنه امکان بالا پایین شدن وزن تو طول رژیم هست امکان داره مثال امروز با رعایت رژیم ۲۴ و فردا ۲۵ این بالا پایین شدن وزن به کیفیت غذایی ک میخورید بستگی داره شوری شیرنی و و و ۴مصرف مکمل های ویتامینی ب شکل قرص فراموش نشه حتما،
مولتی ویتامین ها ویتامین d ویتامین e با مشورت دکتر البته۵ اینکه من ب عنوان کسی ک تونسته از وزن ۱۶۷ با خواست خودم و کمک خدا تونسته به وزن ۸۰ کیلو برسه قسمتی از تجربیاتم رو گفتم موفق پیروز باشید امیدورام ب تمام خواسته ها و مراد دلتون برسید دوستون دارم یاعلی

سلام خسته نباشید این رژیم برگشت نداره
اخه میگن این رژیما برگشت خیلی سریعی دارن و ممکنه بیشتر از قبلم چاق بشی
خواهشا زود جوابمو بدید

یه سوال دیگه هم داشتم گفتید میتونیم بجای مرغ برای شام دوتا تخم مرغ بخوریم
یعنی برای شام میتونیم دوتا تخم مرغ اب پز +یک سیب زمینی کوچک اب پز +یک کاسه کوچک سالاد بخوریم؟

سلام . میشه از شیر گیاهی مثل شیر بادام استفاده کنم ؟

بله هیچ موردی نداره

سلام به همه این رژیم کاملا جواب میده ولز ی نکته هست تو تمامی رژیم ها از نظر من ۳۰ درصد تغذیه اس ۷۰ درصد بقیه فقط ورزشه دقت کنید ورزش من خودم روزی ۳ ساعت پیاده روی داشتم که جواب میده قل میدم اونایی که ورزش دارن راحت تو دهفته ۱۰ کیلو کم کنن😊

سلام من ابن رژیم رو از دیروز شروع کردم ولی نمیتونستم دقیق تجرا کنم مثلا خابم برد عصرونه نخوردم یا وعده شام کلا خودم کم میخورم. و ایمکه بینشم میوه خیلی کم میخورم. میخاستم بدونم اشکالی داره اینجوری ادامه بدم؟ یا حتما باید دقیق دقیق باشه تا جواب بگیرم؟ ممنون میشم جواب بدین

اگه میشه جواب بدین منتظرم?

شیر و باموز و خرما میشه میکس کرد خورد؟؟؟

سلام خسته نباشین حتما باید ناهار دوتا لیوان شیر باشه من بیشتراز یکی نمیتونم توروخدا زودتر جواب بدین من تو رژیمم؟؟؟؟

رژیم لاغری سه روزه با شیر

سلام من 14سالمه می تونم این رژیمو بگیرم
یکی از فامیلامون گرفت بعد از اون موهاش کم پشت شد
امکان داره واسه من هم اتفاق بیفته اونم سن من بود

سلام یامین جان…شما تو سن حساسی هستی بهتره به جای رژیم گرفتن بیشتر ورزش کنی. وقت داشتی بخش تناسب اندام و توصیه های غذایی سایت رو یه نگاهی بنداز. اگه به جای رژیم گرفتن از این سن شروع کنی سبک زندگی سالم بسازی برای خودت همیشه هم تناسب اندام خواهی داشت و هم سالم خواهی بود. درود

سلام
یه سوال داشتم…
حتما باید سینه مرغ باشه؟ یعنی قسمت های دیگه ی مرغ نمیشه؟

سینه کم چرب ترین قسمت مرغه. ترجیحا در دوران رژیم از سینه استفاده کنید.

سلام بانو جان.ممنون بابت سایت عالیتون.من از رژیم شماره ۲ که هفتگی بود استفادهکردم و جواب گرفتم قبلا.الان باز اصافه وزن دارم.حدود ۹ کیلو.خورد و خوراکمم قاطیه.یعنی گاهی کم میخورم گاهی زیاد.میخوام دوباره رژیم بگیرم.اینبار گفتم ابتدا ۲ هفته این رزیم شیرو بگیرم بعد از اتمامش رزیم هفتکی شماره ۲ رو شروع کنم.مشکلی نداره؟از نطر بدنی خدای نکرده اسیب نمیزنم به خودم اینطور؟ممنون میشم پاسخم رو بدید

سلام.من ازاینجارژیم لاغری برای افرادبالای۷۵کیلوگرفتم.الان ۴روزه رژیم هستم.وزنم۹۰وقدم۱۶۰.این رژیم توی چندماه منو به وزن ایده آل میرسونه؟ممکنه به وزن مورد نظر برسم یانه؟خواهش میکنم جواب بدید?

سلام من ورزش نمیکنم کارمم جوریه که همش پشت میز نشستم در عرض یک هفته 3 کیلو اضافه وزن داشتم.از امروز شروع کردم اما فقط شیرمیخورم .خرما زیاد علاقه ندارم .تاثیر داره؟؟؟؟؟؟

سلام. دوتا سوال دارم، اول اینکه میشه جای شام و نهار رو عوض کرد؟؟ و دوم اینکه اگه تو وعده ای گرسنه نباشیم، میتونیم حذفش کنیم و مثلا شیر یا خرما یا کلا اون وعده رو حذف کنیم؟

سلام من رژیمو از فردا شروع میکنم…
ولی میخام یکم تغیرش بدم مثلا بجای هر وعده غذایی فقد 2خرما و ی لیوان شیر بخورم اینجوری بدرد میخوره؟؟

سلام خانوما خسته نباشید من امروز روز دوم رژیمم هست و خوشبختانه دو کیلو وزن کم کردم از 58 رسیدم به 56 واسم دعا کنید تا هفته آینده برسم 53.تا هفته آینده باز میام گزارش میدم

با ورزش یا بدون ورزش؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا کم میشی اما من نسبت به قد و وزنم همه چیزم خوبه و متعادلم.جلو خودم نگیرم بیشتر میشم

سلام به همه عزیزان من یک هفته هست که این رژیم رو شروع کردم و از ٧۵ رسیدم به ٧١/٧٠٠ ولی متاسفانه سه روز روی همین وزن موندم امیدوارم به ۶٩ برسم

سلام این رژیم بازگشت سریع ک نداره؟؟

این ک فقط یک روزه یعنی اینو یک هفته تکرار کنیم؟

سلام من میخام از فردا این رژیم رو شروع کنم لطفا واسم دعا کنید 10 کیلو کم کنم تو این رژیم 14سالمه وزنه الانه خودم 58 هست و قدم 158 میخام به 48 برسم 8شهریور عروسی داریم میخام تا اون موقع خودمو لاغر کنم لطفا دعا کنید

سلام بانوجان کاش یه گروه تلگرامی داشتین همه ی این بچه های پرانگیزه رو اونجا ادکنین اونجوری ارتباط برقرار کردن خیلی راحت تره . لطفا منم اد کنین???

سلام به شما
کانال داریم ولی گروه نه متاسفانه
https://t.me/irancookir

سلام خسته نباشید ببخشید میشه بجای تعداد خرما از همان تعداد انجیر استفاده کنیم ؟ و بجای نصف موز از 8تا توت خشک یا4تا انجیر استفاده کنیم ؟ ممنون

سلام خسته نباشین حتما باید ناهار دوتا لیوان باشه؟من بیشتراز یکی نمیتونم بخورم؟؟؟توروخدا جواب بدین چون من تو رژیمم الان

میوه فصل میشه از خربزه و هندونه انگورم استفاده کرد یا قندش زیاد چرا جواب نمطدین

بله میشه مشکلی نداره

سلام خانما من یک هفته اس این رژیم رو شروع کردم و ۵کیلو کم کردم البته روزای اول ورزش داشتم خیلی خوب کم کردم اما ۴روزی هست ک ورزش نکردم اما هر ۲روز یک کیلو کم کردم.اگه بازگشت نداشته باشه عالیه.از فردا باز ورزش میکنم ک بیشتر وزنم کم بشه.عالی بود خیلی هم گشنم نشد

رویا جان من روز اول شروع کردم میشه تو تلگرام باهات صحبت کنم؟

سلام خسته نباشید من 14سالمه قدم 158 وزنمم 58 هستش میخام از فردا این رژیمو شروع کن عایا ضرری نداره چون افرادی میگن چون تو سن رشد هستم اصلا رژیم نگیرم ولی من میخام وزنم برسه به 48

سلام خوبین من 14سالمه قدم 158 وزنمم 58 میخام از فردا همین رژیم رو شروع کنم آیا ضرری نداره!؟

سلام بانو جان من میتونم از شیر محلی استفاده کنم.اخه شیر کار خونه با مزاج من سازگار نیس.و اینکه میشه عصرانه حذف. بشه من از فردا استارت میزنم نتیجه رو گزارش میکنم دوستان گلم.

سلام به همه دوستان
من امروز این رژیم را شروع کردم. من حدود 20 کیلو اضافه وزن دارم و می خواهم بخشی از این اضافه وزن را به کمک این رژیم کم کنم. 37 ساله ام. به امید خدا گزارش کاهش وزنم را اینجا می نویسم.

سلام ممنون از توصیه های خوبتون ببخشید مدت اصلی این رژیم یک هفته هست یا دو هفته؟

کسایی ک شیر دوس ندارندمیتونن چیز دیگه ای جایگزینش کنن؟

سلام میتونیم جای ناهار و شامو عوض کنیم

سلام ممنون بابت راهنماییهاتون من میتونم جای نهار وشام رو عوض کنم؟

Salm mn drm emroz shro mikonm

سلام وقت بخیر میشه موقعی ر ژ یم شیر از دم نوش هم استفاده کنیم دم نوش نعنا ویا اویشن

سلام….من ۳۹ سالمه قدم ۱۶۸ ولی وزنم بخاطر کورتن درمانی خیلی بالا رفته از ۷۰ تو یک ماه رسید به ۹۷ برام دعا کنین بتونم با این رژیم وزنمو دوباره نرمال کنم…هفته دیگه میگم چقدر کم کردم

سلام میشه کمکم کنین من ۱۷۰قدم وزنم۹۸کیلوخیلی اضافه وزن دارم من استعداد چاقی دارم حتی بایه لیوان ابم چاق میشم یعنی منم جواب میگیم اگه ازفردااین رژم بگیرم راستی من ارادم خیلی ضعیفه توغذا

سلام این رژیم باید به مدت 2 هفته فقط همین وعده های تکراری باشه ؟

سلام
بچه ها خداییش این رژیم تأثیر داره من ٨ کیلو أضافه وزن دارم

اره تاثیر داره شروع کن و ادامه بده

سلام بانو جان، من 20کیلو اضافه وزن دارم میتونم از این رژیم به مدت 2ماه پشت سرهم استفاده کنم؟؟

سلام دوستان من کم کاری تیرویید دارم و الان تحت درمان هستم و قرص میخورم وزنم خیلی بالاست و حدود ۱۵کیلو اضافه وزن دارم .
قدم ۱۶۵ و وزنم ۸۶کیلوه میخواستم‌ببینم این رژیم روی من جواب میده ؟
میشه توی ماه رمضون گرفت ؟؟

سلام من وزنم از ۶۹ به ۶۷ رسیده روز چهارمم امیدوارم ۵ کیلو کم‌کنم چونعروسی در پیش داریم تخلف زیلد داشتم ولی خب پیاده روی هم خیلی میکنم

سلام ببخشید میشه شام هم شیر خورد ؟؟؟ بعد خرما و موز و …. همه رو حذف کرد فقط فقط شیر و آب بخوری

سلام دوستان کسی میدونه این رژیمی که بالا گفته شده برای کل روزهای دو هفته است یا خیر؟ یعنی برنامه هر روز همینه؟

بچه ها من همونم که وزنم 64 شده بود با این رژیم الان وزنم 58 شده همه فامیلا دهنشون وا مدنده از تعجب به تمام دوستام این رژیمو پیشنهاد میکنن اونام چون میبینن نتیجه گرفتم انجام میدن من 1 دوست دارم 120 کیلو بود الان نزدیک 108 کیلو شده با این رژیم مطمئنن شماهم میتونید

سلام برگشت نداشته

سلام عزیزم شما این رژیم گرفتی بعد میشه چیزهای دیگه مثل چای هم بخوریم

سلام من روز چهارم رژیمم چرا هیچی کن نکردن ؟؟؟?

سلام خسته نباشین با گرفت این رژیم ایا میشه در طور روز خیلی کم آجیل خورد چون من خیلی ضعف میکنم؟!!

سلام خسته نباشین ،، من تازه میخوام شروع کنم ، وزنم ۶٠ هست و باید به ۵٢ برسم که وزن ایده الم هست ،، تا چه مدتی باید این رژیمو بگیرم که به وزن ایده آل برسم ، من یکم معدم با شیر مشکل داره ??وقتی شیر میخورم هییی صدا میده ، با این مشکل چه کنم ؟؟؟ لطفا راهنمایی کنین

سلام میشه از شیر2/5درصداستفاده کرد؟؟؟واینکه من قصد بارداری دارم بایدوزن کم کنم مشکلی نداره؟

سلام سلام
من روز اوله که شروع کردم
میتونم میوه رو وسط تایم بخورم ؟!؟
اخه بعد شیر تمیتونم میوه بخورم

سلام و تبریک سال نو بر شما
قد من۱۷۹ و وزنم ۱۷۹ بهترین رژیم لاغری برای من چیه

سلام و تبریک سال نو
من قدم۱۷۹ و وزنم ۹۶کیلو میشه راهنمایی کنید چه رژیمی بگیرم

اساس چربی سوزی توی بدن فقط ماهی ۴ کیلو هست اگه بیشتر از این باشه خطرناکه و این یعنی بجای چربی های زاید ماهیچه های بدن تحلیل رفته اند.

تو شام باید اون گوشت یا تخم مرغ رو با نون خورد یا خالی؟؟

سلام من قدم ۱۶۵ وزنم ۶۵ کیلو بود الان ۱ هفته از پایان رژیمم میگذره و در کل ۲ هفته رژیم گرفتم هر روز روزی حداقل نیم ساعت میدویدم و طی ۱۴ روز از ۶۵ به ۵۷ رسیدم حالا میخام ۲ هفته استراحت کنم و دوباره شروع کنم میخام خودمو برسونم ب ۵۰

سلام ، من از سه هفته ی پیش رژیم بودم الان ۴ روزه وزنم ثابت شده هیچی هم نمیخورم جز اب یا کافی و خرما این رژیم رو از فردا بگیرم تا ۴ روز دیگه ۳ کیلو کم میکنم ؟؟؟؟

سلام
ببخشید اگه پیاده روى نریم مانعى داره؟
من ۶١ هستم میخوام بشم ۵۵

سلام منظورش تخم مرغ ابپز یا روغنی؟

سلام یه سوال داشتم این رژیم برگشت وزن داره؟؟من ۱۰کیلو اضافه وزن دارم میخواستم این رژیم شروع کنم ولی میخوام بدونم چجوری ثابتش کنم

سلام من روز پنجم رژیمم تموم شد.دور کمرم ۲ سانت کم شده.
آخر هفته اول خودمو وزن میکنم. نتیجه رو حتما اعلام میکنم.

سلام در وعده ناهار به جای نصف موزمیشه از میوه ی دیگه ای استفاده کرد؟؟؟

سلام .میشه جواب منو بدین
من قدم ۱۷۵ وزنم ۱۱۰ هست..این رژیم تاثیر داره بر من
این برنامه بر تمامی روز های هفته همینه؟؟؟
من ورزش هم میکنم بدنسازی البته برای کاهش وزن …میشه در کنار این برنامه به ورزش هم ادامه بدم؟؟؟
ممنون از شما

سلام من میخوام از امروز شروع کنم امیدوارم نتیجه بگیرم

شروع کن موفق میشی

سلام
امکانش هست که وعده ناهار با شام عوض شه؟

سلام ببخشید من تاحالا رژیم سخت نگرفته بودم برای اولین بار این رژیم رو گرفتم اما فقط ۲ کیلو کم کردم به نظر شما چرا؟و اینکه ۲۲ سالمه

سلام .من روز دوممه که این رژیمو میگیرم ۲۶سالمه و۶۸کیلو ؛قدمم ۱۶۳هستش امیدوارم بعد دوهفته لاغر بشم و حتما میام نظرمو میگم.فقط یه سوال چه فرقی داره شیر گرم بخوریم یا سرد من شیرو گرم نمیکنم و ازیخچال درمیارم و میخورم ایا اشکالی داره ؟

سلام من میخوام از فردا شروع کنم وزنم ۶۸ و باید به ۶۰ برسم قدم ۱۶۷ و سنمم ۲۹ سال است به نظر شما چقد باید این دوره رو انجام بدم و سوال دیگه اینکه من تا ۳ یا چهار کیلو رو راااحت کم گیکنم اما بعد از اون هر چی تلاش کنم تاثیری نداره چکار کنم؟؟

سلام من امروز روز ۴ هستم. و ۱/۵ کیلو کم کردم فقط اونم حتما برای اینه که رژیم های متعدد میگرفتم که کم وزن کم کردم. اما به شیر حساسیت پیدا کردم و مجبور شدم به خاطر مشکلات گوارشی شیر مدت دار و بدون لاکتوز بخورم.

سلام خسته نباشید،من تقریبا همه نظرهای دوستانو خوندم تصمیم گرفتم شروع کنم رژیمو،من چون قبلا ٢سال ورزش کردم و الان٧ماهه ولش کردم١٢کیلو اضافه شده وزنم،رژیم گرفتم ورزش وشروع کردم ولی هیچ تاثیری نداشت،سوخت و سازبدنم وایساده،امیدوارم بااین روش حتما ب نتیجه دلخواهم برسم.

عالی بود توی 2 دوره از 70 اومدم 64 واقعا بخدا تاثیر داره اصلنم برام سخت نبود به هیچ وجه گشنم نشد

سلام من ۷ روزه این رژیمو گرفتم اما فقط ۱.۵ کیلو کم کردم امکان داره تا آخرش چقد کم کنم بنظرتون؟لطفا جواب بدید

واقعا تا دوروز؟?

واقعا چرا من کم نکردم الان چهار روز

جون من راست میگی من اراده ندارم ینی یا این میشه

سلام. میشه .من در عرض ی ماه 6 کیلو کم کردم

2 دوره یعنی 1 ماه پشت سر هم؟

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم این رژیم دچار ریزش مو میشه
ببخشید من مشکل یبوست دارم این رژیم باعث لاغیریم میشه ممنون از شما

سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه میخواستم ببینم این رژیم باعث ریزش مو نمیشه و من یبوست دارم برام مناسبه

سلام به جای موز از چه از میوه های دیگه هم میشه استفاده کرد؟ اگه اره از چه میوه ای؟

سلام منم میخام از فردا شنبه رویایی شروع کنم من ۳۵ سالمه قدم ۱۶۵ وزنم ۶۷
برام دعا کنین میخاااام به ۵۹ برسم????????

به جایی رسیدی؟

سلام من پارسال این رژیمو 25 روز پشت سرهم گرفتم و 12 کیلو کم کردم این یه رژیم کم خرج و بدون دردسره که گرفتنش راحته وزیاد احساس گشنگی نمیکنید الانم 4 روزه شروع کردم شما میتونید ب عنوان مثال صبحانه یک عدد میوه دارید نصفشو بخورید نصفضو بزارید تا موقع ناهار اگه احساس گشنگی کردید بخورید یا موقع شام میتونید همراه مرغ کدو یا هویج پخته هم باهاش بخورید

در زمان شیردهی هم میشه این رژیم و گرفت ،البته بچه من ده ماهشه و غذا میخوره ولی موقع خواب حتما باید شیر بخوره،،میشه جوابمو زود بدید که شروع کنم

سلام دوست عزیز نه در زمان بارداری و شیر دهی رژیم نگیرین بهتر است یعد از این زمان پیام بدین راهنمایی میشین

میشه شب گوشت نخورد من از هر نوع گوشت بدم میاد چون توی همه رژیم ها گوشت هست میخام این رژیم رو بگیرم میشه شب هم شیر خورد یا مثلا چیز هایی مثل عدسی

بانوی عزیزم میشه جای شامو با نهار عوض کرد؟

سلام ♡بانو جان! ببخشید ی سوال داشتم من میتونم این رژیمو پشت سر هم چند هفته ی دیگه هم بگیرم؟؟؟؟

سلام دوست عزیز بستگی به توان بدنی شما داره

ببخشید یعنی اگه اراده داشته باشم؟؟؟
در اونصورت هفته های بعدم مثل دفعه ی اول تاثیر گذاره؟؟؟

سلام من تازه میخام این رژیموشروع کنم چون واقعااحساس میکنم ک کمبودکلسیم دارم
کم خونی هم دارم
وقرص های ال دی برای کیستم استفاده میکنم آیاضرری نداره؟چون شیرسرده شایدبرای تخمدان بدباشه

وای وزنمو اشتباه گفتم ۷۰ کیلوام

سلام روز بخیر من امروز شروع کردم امیدوارم بتونم ۱۰ کیلو وزن کم کنم چون خیلی میخورم هر چقد میخورم سیر نمیشم مثلا ۲ نصف شب یهو گشنم میشه?
اصلا اراده خوبی ندارم ولی وقتی خودمو لاغر تصور میکنم انگیزم میره بالا الان اگه اشتباه نکنم ۷۸ کیلو وزنمه. من خیلی میخوابم میخواستم ببینم خواب رو چاقی تاثیر داره؟ و اینکه اگه این رژیمو بگیریم به وزن دلخواهمون برسیم ایا معدمون هم کوچیک میشه که دیگه پرخوری نکنیم؟؟ ممنون از سایتتون و نظر دوستان که واقعا انگیزمونو بالا میبره

من صبحا زود بیدار نمیشم…حداقل 10…چجور بگیرم این رژیمو…یعنی یه هفته ای هست میگیرم…10 ک بیدار میشم صبحونه رو میخورم..ساعت 2 ناهار ک همون شیره..میان وعده هم 4…و شامم 8 تقریبا میخورم…ولی هیچی کم نکردم….حلقه هم میزنم

پس چرا من کم نکردم….یک هفته میشه ک گرفتم…ورزش هم 20 دیقه حلقه میزنم.صبحونه رو 10 میخورم ناهارو 2 و میان وعده رو نمیخورم و شامم کبابی هر چیزی یا آب پز….

سلام.ببخشید برنامه بقیه روزها کجاست؟

سلام من روز دومه میگیرم .چایی خوردن اشکال داره ؟

سلام دوست عزیز نه چایی مشکلی نداره به شرط اینکه بدون قند بنوشید

سلام حتمابایدشیرسردباشه؟؟؟

سلام من قبلا ۷۰ کیلو بودم،رژیم جنرال موتورز گرفتم و دو کیلو و نیم کم کردم ولی رفتم مسافرت و نتونستم رعایت کنم و وزنم برگشت،بعد یه دوره رژیم شیر و خرما گرفتم وزنم ۶۷ شد و بعد شام فقط سالاد می خوردم و با همین روش(شام سالاد) وزنم ۶۵ شد ولی الان وزنم استپ کرده و دیگه کم نمیشه و تصمیم دارم از فردا دوباره رژیم شیر و خرما رو شروع کنم،نتیجه رو هم اعلام میکنم،به امید لاغری بیشتر

سلام ..منم 5 روزه این رژیم رو شروع کردم و 2.5 کیلو کم کردم! قد 172 و وزنم بعد زایمان 88.600 بود الان با این رژیم وزنم 86.200 شده!

میشه ۲بارپشت سرهم این رژیمو گرفت؟لطفا پاسخ بدین

سلام دوست عزیز بستگی به شرایط بدنی و میزان فعالیت شما داره

میشه تو این رژیم ویتامین یا قرص آهن مصرف کرد؟و اینکه من باشگاهم میرم ولی نمیتونم رژیم بگیرم میخوام اینو امتحان کنم میترسم ریزش موپیدا کنم برا اینـمیگم ویتامین مصرف کنم تاثیر تو رژیم داره یا نه

بله البته من توانشو داشتم شمارو نمیدونم

بله

سلام عزیزم
چه مدت بعد از زایمان شروع به رژیم کردین؟؟

سلام ۴٠ سالمه ٨٩ کیلو هستم از پنج شنبه ۲۱دی ماه شروع کردم.میخواستم بپرسم میتونم ۱ماه این رژیمو ادامه بدم؟

سلام
این رژیم برای دوران شیردهی خوبه؟؟؟؟

سلام وقت به خیر تو این رژیم میشه ورزش کرد (بدن سازی ) باعث کمی انرژی یا آسیب به بدن نمیشه؟ و اینکه چه کار میشه کرد که وزن کم شده سریع برنگرده چون تو یه جوابی گفته بودین زود وزن کم شده بر میگرده

من یک ماهه زایمان سزارین کردم.میتونم از رژیم شیر استفاده کنم؟؟؟وزن الانم ۶۹ قد ۱۶۴ و سنم ۲۱سال

سلام دوستان منم روز سوم که شروع کردم به رژیم شیر و وزنم 64 بود الان 62 و نیم شدم به امید لاغری بیشتر

فقط رژیم یا فعالیت هم داشتید؟؟

سلام میبخشید تو این رژیم ریزش مو اتفاق نمی افته؟اگر می افته میشه زینک مصرف کنیم؟چند ساعت یک بار؟

ببخشید من شنیدم ممکنه این رژیم باعث اکنه بشه درسته؟

سلام , منم امروز شروع کردم , وزنم ۵۶,۵ کیلو هست, به نظر من سن هم تو کم کردن وزن خیلی مهمه, پس لطفا سنم بگیم, چون ۳۰ سال به بالا سوخت و ساز بدن پایین میاد و سخت تر میشه وزن کم کرد , من ۳۳ سالمه ۱۵۶ قد, ۵۶,۵ وزنم, و اینکه من ویتامین ب کمپلکس با زینک پلاس مصرف میکنم , بازم میگم چقد کم کردم?

من امروز روز ۴ رژیممه و حتما بعداز ۱۰ روز دیکه میام و گزارش میدم وزن اولیه ۷۰ با قد ۱۷۰ البته الان ۱ کیلو تو این ۴ روز کم کردم شدم ۶۹???

عالیه…موفق باشین

کسی هست ؟؟؟

سلام ممنون بابت سایت خوبتون من میتونم عصرانه و شام رو حذف کنم تا زود وزن کم کنم؟

من این رژیم یکبار عید گرفتم سه کیلو کم کردم البته سختی هایی داره ولی میارزه . دوباره از امروز شروع کردم . بچه ها لطفا گزارش کنید تا انگیزمون بره بالا چون گاهی ادم دچار تردید میشه …وزن فعلی من 74هست امیدوارم 70بشم ممنون از ادمین عزیز

ممنون از نظرتون…حتما به ما هم خبر بدید نتیجه رو.
موفق باشین

من امروز سومین روز رژیمم هست ۱ کیلو کم کردم

سلام من روز دهم رژیم شیر هستم . فقط یک کیلو کم کردم . دیگه انگیزه ندارم . واقعا بی فایده شده . من 163 قد و 68 وزن دارم .چکارکنم ؟رژیم رو ادامه بدم ؟

سلام ،من 163 قدمه ،روز چهارم رژیم هستم یک کیلو کم کردم والان وزنم شده 68 کیلو ،متآسفانه بعضی اوقات تخلف داشتم ولی از این به بعد دیگه کاملا رژیمو رعایت میکنم .بانو جان آیا باید برگردم به روز اول یا همینو ادامه بدم؟

سلام من 4 روزه رژیم شیر دارم بعد از مدتها یک کیلو کم کردم . بعضی اوقات تخلف داشتم ولی پیاده روی روانجام دادم باید از اول شروع کنم یا همینو ادامه بدم .

سلام
به همین روند ادامه بدید…احتیاجی به برگشت نیست. موفق باشین دوست عزیز.

سلام یه سوال داشتم خواستم ببینم این رژیم و بگیرم رو پاهام تاثیر داره مخصوصا ناحیه ران من بالا تنم لاغره ولی ناحیه ران خیلی بزرگم قدم ۱۶۴وزنم۶۶ممنون میشم اگه راهنمایی، کنید

سلام

ادامه بده منم دقیقا مثل شما بودم بهترین توصیه اینه خیلی زیاد آب بخور من از 70 اومدم 64 پیاده روی معجزه میکنه هی نشین تحرک کن اگه میتونی

سلام روزتون بخیر من به شیر حساسیت دارم ایا می شود بجای شیر از ماست استفاده کنم و اگر امکانش هست به ازای هر لیوان شیر چه مقدار ماست می تونم مصرف کنم

عزیزان من رژیم سیرو گرفتم الان روز سومه ٧۴٣٠٠ بودم الان شدم ٧٢ خیلی راضیم عالیه

چه عالی… آفرین بر شما. موفق باشی دوست عزیز.

سلام خسته نباشید من میخام از امروز شروع کنم این رژیم رو بگیرم. من کلا وزن خیلی کم، کم میکنم کلی رژیم هم گرفتم ولی وزنم پایین نمیاد یا ممکنه ی ذره کم کنم. ب نظرتون بگیرم این رژیم رو. لطفا جوابمو بدین.

سلام عزیزم
البته میتونید این رژیم رو هم امتحان کنید. اما اگر اثر نکرد پیشنها میکنم به دکتر مراجعه کنید و حتماً یه چکاپ برید. چون ممکنه مشکل هورمونی داشته باشید. این مطلب رو هم بهتون توصیه میکنم:
http://www.irancook.ir/تعادل-هورمونی-کاهش-وزن-ارتباط-تنگ/

سلام بانو جون زود جواب بده .
من میخوام دوشنبه این رژیم شروع کنم .قدم 170
و زنم 85کیلوهه. میخوام کنار رژیم قهوه سبزم بخورم ایراد نداره

سلام
سایز هم کم میکنه؟؟

سلام…بله با کم شدن وزن به مرور سایزتون هم کم میشه.

سلام وقت بخیر من میخوام از فردا شروع کنم مشگلی نیس اگر شامم همون شیر وخرما رو بخورم ؟ و چای سبز یا قهوه ی تلخ بخورم وسط روز ؟

سلام دوستان ایا رژیم شیر شکم و پهلو رو از بین میبره ?

سلام
ببخشید من این رژیم شروع کردم اما ظهر نمی تونم دو لیوان شیر بخورم حالم بد میشه و عصر هم شیر نمیخورم
اما کاملن رعایت می کنم
فقط زمانی که ضعف شدید میکنیم چی بهتره بخوریم

با سلام
میشه جای نهار با شام عوض کرد یعنی شب شیر بخوریم نهار مرغ

سلام مهری عزیز
بله میشه مانعی نداره

سلام بانوی عزیزمرسی که وقت میذاری برامون…یسوال داشتم میشه ازشیرمحلی استفاده کرد؟درصورتی که چربی سرشو گرفته باشم ؟مثلانصف لیوان شیرمحلی بقیش اب جوش بریزم ؟بخاطر موهام اخه موهام ریزش دارن لطفا زودی جوابموبده عجله دارم ازخدا برات سلامتی میخوام????

سلام عزیزم…بله حتما میتونید استفاده کنید. خیلی هم بهتر هست. تحقیقات جدید میگن چربی لبنیات خیلی هم مفیده. بهتون توصیه میکنم مطلب خرافات غذایی رو حتماً بخونید:
http://www.irancook.ir/خرافات-غذایی-را-بشناسیم-قسمت-دوم

من خیلی راضی بودم 4 کیبو اومدم پایین البته ورزشم کردم میشه ادامش بدم تاعید؟

سلام من امروز این رژیمو شروع کردم . قدم ۱۶۹ و وزنم ۷۲،قبلا وزنم ۶۹ بود یهو خودمو ول کردم شد این.
خیلی ضعف میکنم و هنش احساس گشنگی دارم امیدوارم تو طول این رژیم این مورد اذیتم نکنه .خیلی دوس دارم به وزن ۶۵ برسم
روزی نیم ساعت حلقه میزنم و ورزش های دیگه.
فقط اینکه من صبحا دیر از خواب بلند میشم به صبحانه نمیرسم و ناهار میخورم .نمیدونم مشگلی داره یا نه .و مصرف آبمم زیاد.
یک هفته این رژیمو میگیرم و بعد گزارششو اینجا میدم
برام دعا کنید که موفق بشم.
چون قبلا ۸۸ کیلو بودم و به ۷۰ خودمو رسوندم نمیخام بازم برگردم به اون وزنل

وای شبیه منی چقد پریسا جون

سلام. من قبلا این رژیمو گرفتم هفته اول 3-4کیلو و هفته دوم 2کیلو کم کردم. چون بدن مقاوم میشه. از هفته دوم ورزش هم اضافه کنید فکنم نتیجه بهتری بگیریم. تز امروز دوباره دارم شروع میکنم. عروسی دختر خامه. واسم دعا کنید.خخخخخ

سلام.با توجه به اینکه میگن لاکتوز شیر شکم سازه ایا این رژیم باعث افزایش حجم شکم نمیشه؟

سلااااااااااااام من از فردا این رژیم و میخوام شروع کنم یکی از دوستام معرفی کرد خودش خیلی خوب نتیجه گرفته حتما نتیجه رو اعلام میکنم مرسی برای سایت خوبتون

ممنون مصی جان…موفق باشی

سلام وقت بخیر…میشه بجای شیر پاستوریزه شیر محلی استفاده کرد؟

سلام
من هفته ای ۳ بار بدنسازی کار میکنم هر جلسه ای ۲ ساعت
می‌خوام.وزنم ۶۳۰۵ قدم ۱۶۸ اما می‌خوام ۶۰ کیلو بشم بدونم من هم میتونم این رژیم رو بگیرم؟ به عضلات آسیب نمیرسونه؟

سلام ببخشید من مدرسه میرم چی بخورم تو مدرسع؟

ببخشید من مدرسه میرم کسی میدونه تو مدرسه تغذیه چی بخورم؟؟

راستی چای سبز خوردن مجازه؟

من از امروز شروع کردم بهتون نتیجه رو میگم?
یه سوال:به جای یک میوه میشه یک کاسه انار خورد؟

سلام من الان 2
روز هست این رژیمو گرفتم و 1 کیلو کم کردم عالیه البته من ورزش هم میکنم

سلام سرد بودن یا گرم بودنش تاثیر داره؟!

سلام دوستان.من حدودا 14 سالمه و 170 قد دارم و 72 کیلو وزن دارم.چند روزه دیگه مدارس باز می شه و می خوام تا اون موقع 7 تا 8 کیلو وزن کم کنم.می خواستم بدونم ایا این رژیم تا اون موقع جواب می ده یا انجامش وقت تلف کردنه؟ لطفا جواب بدید.

سلام میشه بگید چرا این رژیم واسه نوجونا خوب نیس و اگر بگیریم چه تعثیراتی داره و به بلند شدن قد کمک میکنه؟با تشکر از سایت خوبتون

سلام امکانش هست به جای خرما از رٌتب استفاده بشه؟

سلام من ۱۶ سالمه میخواستم بدونم برای من مشکلی ایجاد نمیشه اگه این رژیمو بگیرم؟

با عرض سلام سوال من اینه که از سبوس میشه تو این رژیم استفاده کرد یا خیر ممنونم

من دو روزه این رژیم رو شروع کردم خدا کنه بتونم کم کنم چون واقعا افسرده شدم از بس رژیم گرفتم و ورش کردم ولی لاغر نشدم

منم میخوام شروع کنم ایشاا…جواب بگیرم

سلام سینه مرغو باید بانون بخوریم یا نه

سلام اگه یک ماه این رژیمو بگیری چند کیلو میشه کم کرد

سلام من 18 سالمه قدم 190 وزنم 130 کیلو این رژیم بدردم میخوره روزی یه لیتر شیر کافیه؟

سلام من از فردا میخوام شروع کنم تواین رژیم میشه چای یا چای سبز خورد

من شیر داغ میخورم چون بیشتر سیرم نگه میداره،آیا مشکلی داره؟

سلام بچه هاااا??
من دیروزاین رژیموشروع کردم
وزنم دیروز۶۱/۹۰۰بود امروزکه وزن کردم ۶۰/۳۰۰شدم??همینطوری کم کنم تااخردوهفته به وزن ایدالم میرسم??فقط اینکه من قدم۱-۶۰میخوام بدونم وزن نرمال برای رنج قدی من چندهست؟اگه وسط رژیم به اون وزن رسیدم میتونم دیگه ادامه ندم؟

سلام.من پارسال پیارسال گرفتم این رژیمو و ول کردم خیلی طول کشید تا وزنم برگشت
اما الان دوباره میخوام بگیرم اضافه وزنم خیلی بالاس برام دعا کنید???

سلام.
من از فردا میخوام این رژیم شیر رو بگیرم البته تا یک هفته.
بعد از یک هفته میام نتیجه رو بهتون‌میگم?

سلام عزیزم. ببخشید من ۵؟کیلو بعد سزارینم اظافه وزن پیدا کردن. روز ششم از این رژیم هستم و از ۶٣/۴۵٠ رسیده به ۶٢/١٠٠ خیلی کاهش وزن نداشتم. با اینکه باشگاه هم میرم از روز اول رژیم ولی کاهش وزن چشمگیری نداشتم با اینکه رژیم و کامل رعایت میکنم؟؟ به نظرتون علت چیه؟ تو هفته دون میرسم به ۵٧-۵٨ به نظرتون؟؟ واسم عجیبه آخه. یعنی ۴ کیلو تو هفته دوم کم میکنم آیا؟
تازه ۴ ماهه سزارین کردن

درعرض یک هفته چند کیلومیشه کم کرد؟

سلام.بانو جان من ۱۸سالمه اگ این رژیم رو بگیرم باعث چربی کبد یا ریزش مو یا افت و افزایش فشار نمیشه؟؟؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

سلام
ببخشید میشه جای ناهار و شام رو عوض کرد؟

سلام ببخشید میخواستم بدونم در زمان عادت ماهیانه هم میشه این رژیم رو گرفت یا نه؟لطفا جواب بدید

سلام.
ببخشید ی سوال داشتم.
تو طول روز چایی هم میتونیم بخوریم؟
من اگه چایی نخورم سر درد میشم.

با سلام میخواستم بدونم میشود سبزیجات شب را با مرغ طپخ کرد و از سرکه ی سیب و عسل هم میتوان همراه این رژیم استفاده کرد ؟

من این رژیم ۳ روزه گرفتم ولی یه گرمم لاغر نشدم نمیدونم چرا

سلام
من خیلی شغل پر تحرکی دارم و در طول روز خیلی گرسنه میشم
شما راه حلی برای من ندارید؟؟
و یا نمیشه جای ناهار و شام رو عوض کنم؟؟

سلام به همه من از دیروز شروع کردم و یک کیلو کم کردم امیدوارم همینطور خوب پیش بره
ممنون بانو جان

سلام دوستای گلم
من از دیروز رژیم رو شروع کردم
فقط نهار رو به جای شیر ماست کم چرب خوردم

ولی الان به کم سرگیجه دادم
شاید امروز وعده ناهار رو با شام عوض کنم

قدم 163
وزن شروع رژیمم 65 بود
نتیجه رو حتما اطلاع میدم

سلام من 4 کیلو کم کردم ولی هنوز اضافه وزن دارم و دوروز اخر اصلا وزن کم نکردم جند وقت باید بینش وقفه باشه دوباره انجامش بدم؟

سلام خسته نباشید…یه نکته ای هست…یکی از خانومها نوشتن که میشه این ۹ تا خرما رو یه جا نخوریم؟ ولی من هر چی نگاه کردم ۹ تا خرما ندیدم…میشه رژیم رو یه بازبینی بکنین؟

سلام میشه دوباره این رژیمو بعد دوهفته تکرار کنم؟

سلام دوستان
من شکم و پهلو دارم
با این رژیم تاثیر داره یانه؟
و با این رژیم صورتم لاغر میشه ایا؟

سلام من ازفردا میخام این رژِیم وشروع کنم فقط رو پوست یاریزش مو تاثیری نمیزاره؟؟؟؟

سلام.
من روز اول رژیم شیر هستم امیدوارم بتونم دوتو هفته ۷کیلو کم کنم .
لطفا میشه بیشتر از تجربیاتتون بگین راجب رژیم

خسته نباشین من ۲۵سالمه حدود ۵کیلو اضافه وزن دارم چقدر کم میشه اگ زیاد کم نمیشه یا نمیتونم ۵کیلو رو کم کنم بهم بگین خواهشا سریع تر

سلام من ورزش کنم با این رژیم بدنم به مشکل نمیخورم بعد چایی آب میتونم بخورم بدون قند اگ میشه سریع جواب بدین خواهشا

سلام ببخشید من ۱۵ سال دارم میخوام از این رژیم استفاده کنم میشه بهم بگین برام ضرر داره یا نه؟یدونه ام عوارض این رژیم چیه؟

سلام بانو جان,ممنون از معرفی این رژیم.عزیزم من یه سوال داشتم: از اونجایی که این رژیم فقط برای دوهفته اس,میشه دو هفته این رژیم رو بگیریم و بعد دو هفته وقفه بندازیم و بعد دوباره رژیم شیر رو برای دو هفته ی دیگه شروع بکنیم؟ یا باید یه دو سه ماهی بین دوره های رژیممون فاصله بندازیم؟ ممنون میشم جواب بدید.

میشه مثلا شب یا وقتی شیر نمی خوریم چای سبز یا چای زنجبیل یا نوشیدنی های چربی سوز بخوریم میشه لطفا زود جواب بدید میخوام امروز این رژیم بگیرم:-)

سلام با این رژیم در روز چند کالری مصرف میکنیم

سلام من روز 5 ام این رژیم هستم و 2 کیلو کم کردم نه احساس گشنگی دارم نه ضعف فقط یکم آب بدن کم میشه باید زیاد آب خورد

من این رژیم تازه امروز شروع کردم 400 گرم کم کردم باورم نمیشه اگه تا دو هفته اینجوری ادامه پیدا کنه عالیه

سلام نمیشه میوه های رزیم اختیاری باشن و شام هم به نسبت کالری که گفتین غذاهای معادل خورد

توماه رمضون میشه أین رژیمو گرفت؟

منم میخام لاغرشم،برا ماه رمضانم میشه رژیم رو گرفت؟؟

سلام.میشه این رژیم رو جای دوهفته سه هفته گرفت؟اگه نمیشه چرا نمیشه؟

سلام وخداقوت خدمت دوستان.من امروز رژیم شیرشروع کردم.تاعصرمشکلی نداشتم،ازساعت5ضعف دارم.باتوجه ب اینکه توامتحاناتمه میتونم مواقع ضعف 1برگ کاهوبخورم؟

سلام. من ۱۳ سالمه. قدم ۱۵۵ و وزنم ۶۵ میخواستم بدونم چه مدت این رژیم و انجام بدم تا وزنم به ۵۵ برسه.

سلام عزیزم میشه گیلاس یا توت چنتا بلید خورد چون زدین یک واحد میوه؟؟ ممنون جواب بدین

سلام من ۳۰ کیلو اضافه وزن دارم.میتونم این رژیمو بیشتر از ۱۲ روز ادامه بدم؟

میشه دستور رژیم ثبات وزن بعد ازین رژیم را هم بگید.قطعا باید کم خوری کرد ولی شاید راه بهتری شما داشته باشید.

سلام من وزنم ۷۲ هستش و میخوام به ۶۰برسم از امروز شروع کردم این رژیم پایان رژیمم میگم ک چقد تغییر کردم

سلام روزتون بخیر من روز پنجم رژیم هستم ۲ کیلو کم کردم بار دومه که این رژیمو میگیرم خیلی راَضیم به همه دوستامم توصیه کردم.قبلا رژیم های زیادی گرفتم رژیم کانادایی رو هم گرفتم ولی از این رژیم راَضیم هم هزینه زیادی نداره هم عصبی نیستم و پوستم خوبه

سلام.من شیر پاستوریزه دوست ندارم.شیر محلی میخورم.چجوری چرببشو ازش جدا کنم؟؟؟

سلام من این رژیمو یک هفته گرفتم نزدیک 2کیلو کم کردم و برگشتم نداشت واقعا رژیمه خوبیه گرسنه ام نمیشه آدم

سلام میخواستم بدونم این رژیم واسه پوست و مو مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟

5 روز رژیم رو رعایت کردم 6.5 کیلو کم کردم. خستگی و استرسمم برطرف شده. ولی در کنار رژیم روزی 20کیلومترم با دوچرخه رکاب میزنم. من کاهو و هویج و سیب(با پوست) رو بدون محدودیت استفاده کردم برای رفع گرسنگی کاذب. امیدوارم بعد از دوره دو هفته ایه این رژیم، 10تا دیگه هم کم کنم.

سلام
من این رژیم رو از امروز شروع کردم.
سوال۱: چای بدون قند و شکر اشکال نداره؟
سوال ۲: قهوه بدون شکر اشکالی نداره؟
برای شام که سالاد کفتین، لیموترش و کمی روغن زیتون میشه ریخت؟

سلام میشه داخل شیر عسل یا دارچین اضافه کرد

سلام ببخشید میشه 1هفته گرفت؟
من روز 4امم تموم شده ولی هیچی کم نکردم

سلام میشه وعده مرغش رو حذف کرد یا یک شب در میون خورد؟

سلام،در این رژیم اب بدم کم می شه یا چربی ها ؟؟می خواستم بدونم وقتی وزنمون کم می شه بخاطر اب هستش یا چربی سوزی؟

سلام من الان روز چهارم هست که این رژیم گرفتم همه چیز هم رعایت میکنم ولی هنوز چیزی کم نکردم

سلام میشه بگید تو این رژیم از زرده تخم مرغ هم استفاده میکنند یا فقط سفیده.ممنکن

من یه بار تصادفن همین رژیمو گرفتم. چون دندونمو جراحی کردم و درد شدیدی داشتم. از درد دو هفته فقط میتونستم شیر و خرما بخورم و بعصی وقتها یکم سالاد. معجزه ای بود. چون خیلی دور کمرم لاغر شد و وزنم هم برنگشت و اصلن فشار نیامد بهم موقع خوردن شیر و خرما.

سلام،وقت بخیر
میخواستم رژیم شیر بگیرم اما با‌توجه به اینکه بیماری ام.اس دارام خواستم ازتون راهنمایی بگیرم که مجاز هست رژیم شیر یا نه؟
اگر نه‌چه رژیمی پیشنهاد میدین بهم؟؟

ببخشبد کل دوازده روز باید مثل هم باشه رژیمش؟ یعنی روزا با هم فرقی نداره؟

سلام من اولین روزه که این رژیمو گرفتم ولی خیلی احساس گرسنگی میکنم چیکار کنم؟؟؟من قبلا تلاش کردم این رژیمو بگیرم ولی حالم بد شد قطعش کردم میشه یکی راهنمایی کنه؟؟

سلام من روز پنجم هستم هنوز خودمو وزن نکردم ولی احساس خیلی خوب و سبکی دارم.

سلام
من تابستوک جراحی تیروئیدکتومی داشتم و چاق شدم
از دیروز از برنامه رو شرو کردم
اگه لاغر شدم اطلاع میدم

سلام من قدم ۱۶۴ وزنم ۵۳
با این رژیم چقدر میتونم کم کنم و ایا وزنم دوباره بر میگرده

سلام
من قدم ۱۶۴ و وزنم ۵۲ کیلو
با این رژیم حدودا چقدر کم میکنم

سلام بانو جان
من تقریبا ۵.۶ ماه پیش این رژیم را گرفتم تا وقتی که واقعا در ۵روز ۴کیلو لاغر شدم ^.^
فک میکنم دلیلشم این بود که مدرسه ای بودم و به شدت سختی همه چیزو به گردن گرفتم.. ۵۵ کیلو بودم که ۵۱ کیلو شدم
و بعدش به عنوان تجربه میتونم بگم که همه چیز به خود آدم بستگی داره.. ما باید بعد از رژیم خوردنمون هم رعایت کنیم
من بعد از ۵ ماه دوباره ۵۵ شدم.. البته بگم که ما در خانواده استعداد چاقی به شدت داریم.. من میخوام دوباره این برنامه رو شروع کنم و از بانو جان خیلی ممنونم

سلام خسته نباشید بانوجان میشه راهنمایی کنید ک این رژیم رو میشه زمان شیردهی انجام داد یا نه؟ من دخترم 6 ماهشه ممنون

سلام میشه جای ناهارو شام رو با هم عوض کنیم؟

بانو سلام
ممنون از این سایت زیبا و مطالب مفیدتون
سوالاتی پیرامون رژیم شیر داشتم که امیدوارم به زودی جواب بدید
۱-دروعده شام نصف سینه مرغ داریم آیا منظور یک سینه کامل مرغ را باید نصف کنیم بخوریم یا اینکه در اصطلاح عوام نصف سینه مرغ را یک وعده سینه میدانند آن را باید نصف کنیم و بخوریم؟
۲_در پخت سینه مرغ بصورت آب پز از پیاز(بدون سرخ کردن)حلقه ای شده و هویج و کلم و فلفل دلمه با آب فراوان بدون حتی یک گرم روغن استفاده میکنیم.آیا این مخلفات وآب آن را میتوانیم به همراه نصف سینه مرغ بخوریم؟چون باعث میشه معده مان زودتر و کامل تر پر بشه
۳_آیا خرمای وعده هایمان را میتوانیم در ساعات دیگر بخوریم؟مثلا از دو خرمای صبح یکی را نگه داریم و ساعت ده با یک لیوان چای سبز بخوریم؟یا از دو خرمای نهار یکی را نگه داریم و یکی دو ساعت بعد از نهارباچای سبز بخوریم؟
۴_همانطور که میدانید شکر استویا جذب بدن نمیشود و کالری آن صفر است.آیا می توان در طول رژیم چای سبز با سکر استویا خورد؟
ممنون میشم جواب سوالات بنده را بدهید
متشکرم

بانو جان میشه جای ناهار و شام رو عوض کرد؟

سلام میشه این رژیم رو 1ماه گرفت؟من اصلا اذیت نمیشم خیلیم ازش راضیم،مشکلی پیش نمیاد؟

سلام..منم 2 روز که این رژیم شروع کردم..خداروشکر اصلا احساس گشنگی نمیکنم..

رژیم شیر برای دوهفته اگه همه موارد رعایت شود استاندارد چند کیلو کاهش وزن دارد؟

سلام مصرف چای در طول روز چقد باشه در ضمن یکی ک سیگاری هستش مشکلی نیس لین رژیمو بگیره

سلام ببخشید من روز اول از رژیمم هستش میخواستم بدونم میتونم اب و چای مصرف کنم یا نه؟ و اینکه چکار باید بکنم که رژیمم برنگرده؟

سلام میشه شیر رو با موز قاطی کنیم؟؟ شیر موز بشه
من میخوام از فردا بگیرم نتیجه اش رو هم میگم

سلام آیا در زمان پریودی هم میشه این رژیم رو گرفت؟

سلام آیا در زمان پریودی هم میشه این رژیم رو گرفت وزن کم میشه؟

واقعا رژیم خوبی هستش ممنونم

سلام من شوهرم گیر داده زود لاغرشم داره اذیتم میکنه
به نظرتون رژیم کانادای بهتره؟ یا شیر؟؟؟
و کدومشون بازگشت ندارن یا بازگشتشون کمتره؟؟؟؟

سلام
خرما خشک یا تر
کدوم رو میشه استفاده کرد؟

سلام بانوی عزیز،من میخوام این رژیمو بگیرم،منتها خرما اصلا دوست ندارم،موز هم نمیخورم هیچوقت،میشه بجای موز از هویج وخیاروسیب استفاده کنم؟ بجای خرما چی رو پیشنهاد میدین؟ باتشکر

سلام دوستان . من از امروز شروع کردم . تغییرات رو اینجا می زارم

وزن : 90

بانو جان سالاد رو از یه کاسه کوچک بیشتر مصرف کنیم اشکال داره !؟
من۱۵دقیقه قبل هر وعده چای سبز میخورم اشکال نداره !؟

سلام ایا میشه روغن زیتون رو به رژیم اضافه کرد؟اخه شیر باعث یبوست میشه

سلام میخواستم بدونم‌میشه روغن زیتون به رژیم اضافه بشه اخه شیر باعث یبوست میشه

سلام
من امروز این رژیم شروع کردم بعد 2 هفته چه رژیمی میتونیم بگیریم که وزنمون سریع برنگرده

سلام من از امروز این رژیم شروع کردم بعد 2 هفته چه رژیمی بگیریم ک برنگرده سریع؟

سلام من دو تا بچه دارم تازه پسرمو از شیر گرفتم حدودا هفت کیلو اضافه وزن دارم میخوام در کنار رژیم حلقه هولاهوپم بزنم تا شکم و پهلوهام آب بشه برام دعا کنید بتونم هفته دیگه میام نتیجه رو میگم

سلام من 2سال پیش توی 2 ماه از 63 کیلو وزن خودمو رسوندم به 46 کیلو و قدم هم 163 بود
خداییش عالی شده بودم پاهای کشیدع و کمر باریک اصلا باربی شده بودم
اما الان شدم 65/66
میخوام تا عید حداقل 55 بشم یعنی باید بشم
از فردا قراره هفته ای 3 جلسه برم ایروبیک
و محصل هم هستم کلاس دهم هستم و روزی 2/3 باراد قصد پله هارو بالا پایین میکنم تو مدرسه:|||
من ارادم ضعیفه اما زود وزن کم میکنم من توی 2روز فقط با غذای کم (اونم نه خیلی کم) 1کیلو و خورده ای کم کردم
میخواستم بدونم که من میتونم تا عید حداقل 7/8کیلو کم کنم؟
خواهش میکنم جواب منو بدین

سلام، میخواستم بدونم این رژیم باعث گود شدن زیر چشم نمیشه؟

سلامً من دو روز هست که شروع کردم ولی جای ناهار و شامو إجبارا تغییر دادم مشکلی نداره؟

سلام
من تو دو هفته ٣ کیلو کم کردم از ٧۶ به ٧٣ کیلو رسیدم (فعالیتم بجز چند روز که رفتم امتحان دادم و برگشتم صفر بوده)
میخوام برای چند هفته دیگه ادامه بدم، با این تفاوت که یک روز تو هفته رو نون یا برنج و چیزای دیگه بخورم.
بنظرتون مشکلی پیش نمیاد؟

سلام من قبلا رژیم کانادایی گرفته بودم و از 90 شدم 80 دقیق 10کیلو کم کردم ولی درکنارش باش.اه بدنسازی میرم و تمرینات سخت انجام میدم و قدم 180 و تقریبا به وزن ایدال رسیدم ولی میخوام دوباره کم کنم رژیم کانادایی رو گرفتم جواب نداد دیگه بنظر شما اگه این رژیمو بگیرم جواب میده مچکرم اگه جواب بدین بانو خانوم

سلام بانو خانوم این رژیم فوق العادس من دو روزه گرفتم دو کیلو کم کردم فقط ی چیزی رو میخواستم بدونم اینکه بعد از دو هفته دوباره میتونم ی دوهفته ی دیگه این رژیمو بگیرم؟؟؟

سلام ممنون از مطال مفیدتون
میخاستم ببینم مصرف قهوه و چایی به صورت تلخ در این رژیم موردی نداره؟

سلام بانو جان. من امروز روز دوازدهم هستم .سازیم یکم تغییر کرده اما وزنم فقط دو کیلو کم شده…انتظار بیشتری داشتم:|

سلام من اگر همراه شیر سبوس برنج یا جو دو سر مصرف کنم ایراد نداره؟؟واسه ریزش مو و رفع یبوست؟؟

سلام
ببخشید من ١4 سالمه می تونم این رژیمو بگیرم؟
چون نمیخوام برگرده یا اسیبی بهم برسونه
مثلا ریزش مو یا…..

سلام من روز دهمِ رژیم هستم وفقط ۳کیلو ۱۰۰ کم کردم و ۳ روزه که وزنم استپ کرد.
به نظر شما تا پایان رژیم من ۷ کیلو کم میکنم با توجه به اینکه ۳ روزه استپ کردم.

سلام ببخشید من ١٠کیلو اضافه وزن دارم و از این بابت خیلی افسرده شدم میخواستم ببینم این رژیم واقعا تاثیر داره ؟؟ ?

سلام من 6 کیلو اضافه دارم این رژیم واقعا خوبه ؟؟ می ترسم چاق تر بشم

هر کس تجربه داره بگه کاری این رژیم حدود 900 تا میشه اما حس می کنم آدم گرسنه نمیشه

سلام ببخشین من تیرویید دارم چاق کنندس بااین رژیم وزنم کم میشه ایا

سلام ۴۷روز دیگه عروسیم ۸۵کیلو وزنم میخوام خیلیییی زود لاغربشم رژیم خوبی هستش رژیم شیر که بگیرم نتیجه خوبی داربرام ممنون میشم اگه رژیمای دیگه ام هستش راهنمایم کنی

سلام بچه ها منم قبل ازدواج 50بودم قبل حاملگی۶٠ ولی الان ٧٣کیلو بودم با رژیم سیب و نون پنیر و رژیم من در اوردی خودمو رسوندم به ۶۶ وزن الانم باید بشه۶٠ولی دوست دارم بشم55 اول میخوایم کانادایی بگیرم بد دیدم. اسن اسون تره گفتم فردا از این شروع کنم واسم دعا کنید بتونم سایز کم کنم اخه شوهرم هی داره بهم میگه لاغو شو لاغر شو

سلام. خسته نباشید. من ۶۷ کیلو هستم میخوام ۵ کیلو کم کنم. ورزش هم‌ میکنم. TRX. یک روز در میون هم‌ نیم ساعت پیاده روی میکنم. دو روز میشه که این رژیمو میگیرم. احساس بدی ندارم. ولی امیدوارم وزن کم کنم. به نظرتون میشه؟

سلام
من فقط میخواستم چربی های شکم و پهلو رو اب کنم و 21 سال دارم به نظرتون این رژیم رو استفاده کنم؟

سلام من این رژیمو دو هفته دقیقا مثل چیزی که اینجا گفتید انجام دادم اما اصلا وزن کم نکردم چرا؟؟؟؟

سلام میشه این رژیم رو فقط یک هفته گرفت؟؟

سلام ببخشید میشه جواب بدین.
میشه بین وعده ها اب یا چای استفاده کرد

سلام وقتتون بخیرر.
ببخشید من از امشب شروع کردم.
بین وعده هاا میشه اب یا چایی استفاده کرد.

سلام من این رژیمو گرفتم توی پنج روز ۴کیلو و نیم کم کردم خیلی خووووووووبه

سلام
من این رژیم رو شروع کردم، اما چون ریزش مو دارم و از ماینوکسیدل استفاده میکنم میترسم باعث ریزش مجدد و تشدیدش بشه.
میخواستم بدونم میشه به جای آب از دم کرده سبوس برنج استفاده کنم که واسه موهام هم خطری نداشته باشه؟
و چه چیزایی مجاز به استفاده هستم که هم به رژیمم آسیب نزنه هم به رشد موهام کمک کنه؟ (حداقل ریزشش بیشتر نشه!)
خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام من این رژیمو خواستم شروع کنم وسط روز اول حالم بد شد و کارم به سرم کشید کسایى که معدشون ضعیفه یا بنیه قوى ندارن اصلا این رژیمو امتحان نکنن

سلام ببخشید میشه تو این رژیم همراه با شام سبزی هم بخوریم؟؟و اینکه دقیقا چند روز باید بگیریم رژیم رو؟؟شبا اگه ضعف کردیم میتونیم میوه بخوریم؟؟ممنون اگه جواب بدین

سلام من گرفتم اما وزن کم نکردم

۱۸سالمه چون دارم واس کنکور میخونم این مدت خیلی خوردمو‌ هیچ فعالیتی‌نداشتم و‌نسبت ب پارسالم حدود ۲۰ کیلو اضافه شده ب وزنم.استعداد چاقیم خیلییییی دارم.
امیدوارم بتونم باز برگردم به وزن قبلیم.هیچ کدوم لباسامم‌دیگ‌اندازم‌نیست:|

سلام من خیلی کم خونم خیلی با این رژیم اذیت میشم فقط هم میخوام دو کیلو کم نمیشه به جای شیر چیز دیگه مصرف کرد؟

سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام روزه بگیرم و ورزش کنم اما درکنارش میخوام این رژیمو بگیرم میشه تعدا لیوان های شیر رو توی افطار و سحر تقسیم کنم ؟؟؟

سلام میخواستم بدونم خرمای سیاه باید استفاده کرد .یا از خرمای زاهدی یا همون رژیمی هم میشه استفاده کرد

سلام
ممنون از مطلب خوبتون
این رژیم برای کوچک کردن باسن و ران ها هم مؤثر هست ؟؟؟؟

سلام خسته نباشیدمن۴۰کیلواضافه وزن دارم میخاستم بدونم میشه ازاین رژیم استفاده کنم ودرکنارش میشه سرکه سیب وعسل ی تخم کتان وقهوه سبزوچایی سبزاستفاده کنم جواب بدیدممنون میشم

ببخشید این رژیم رو میشه بعد چند وقت تکرار کرد؟

سلام
من واقعا خوشم امد رژیم خوبی به نظر میرسه و اینکه من رژیم روی بدنم خیلی زود تاثیر میزاره و وزنم رو میاره پایین .حتما میگیرمش و اعلام میکنم چطوری بود.

کسی اگه میخواد شروع کنه بیاد با هم رقابت کنیم .شاید اینجوری شیطون کمتر گولمون بزنه

سلام دوستان من ۲۰ کیلو اضافه وزن دارم به دلیل بیماری باید تو مدت کوتاهی وزن کم کنم بنظرتون رژیم شیر میتونه کمکم کنه؟

سلام من تمام نظرات دوستان رو خوندم وای چقدر خوبه واقعا جواب میده آخه چند ماه دیگه عروسیم میخوام هرچی زودتر جواب بگیرم تورو خدا حقیقت داره

سلام.من این رژیم رو ۵ ماه قبل گرفتم و ۶ کیلو کم کردم بعد زایمانم.و جای ناهار و شامش رو عوض کردم.در دوران شیردهی رژیم خیلی خوبیه.الان دوباره می خوام بگیرک تا بقیه اضافه وزنمو چاره کنم

سعیدماکویی اززنجان.سپاس مجدد

سپاس فراوان.خیلی رژیم جالبی بود.بنده علاوه بر لاغری ازناراحتی معده هم که از کودکی باآن درگیری داشتم رهایی پیداکردم.

سلام
تاثیر این رژیم روی اقایان چطوره؟
اخه تمام کامنت ها از طرف خانم ها بود

سلام.
میشه تو وعده شام هم شیر و خرما بخوریم یا حتما باید مرغ و سالاد و سیب زمینی بخوریم؟
بعد آدامس که اشکالی نداره؟

سلام من ۳ روزه این رژیم رو گرفتم تو یوسالاد شب میتونم روغن زیتون استفاده کنم و در طول روز میتونم اب با تخم شربتی بخورم؟؟یا تخم کتان؟لطفا جوابمو بدین

سلام من روزاولمه گرفتم نیم کیلو کم کردم ولی سردرد کردم،نمیشه چایی خورد؟

سلام من و مادرم میخوایم از فردا شروع کنیم واسمون دعا کنید…

سلام
میشه غذاهای باهمون مقدار کالری رو جایگزین کرد؟

سلام
من الان 5 امین روزه که مرتب این رژیمو گرفتم و رعایتشم کردم کامل و دقیق اما فقط 1 کیلو کم کردم و وزنم 66.5 بوده شده 65.5 ….آخه مگه میشه اینجوری؟؟؟توروخدا جواب بدین

سالاد و با چی میشود خورد مثلا سرکه یا آبلیمو؟

سلام من دومین روز از رژیمم هست امیدوارم تا آخر بتونم ادامه بدم .مرسی از شما دوستان

سلام میخوام این رژیم رو شروع کنم من سی کیلو اضافه وزن دارم باید تا عید کم کنم آخه میخوام مادر شم و همینطور کبد چرب دارم …میشه بمدت یک ماه این رژیم رو ادامه بدم؟اگ ادامه بدم استپ نمی کنه وزنم؟

سلام من ١٧ سالمه قدم ١٧۶ وزنم ٩٨ کیلو البته استخوان بندیم خیلی درشته ولی میخوام به وزن ٨٠ برسم میتونم بگیرم این رژیم رو؟؟؟ ممنون

سلام بانو منم 14 کیلو اضافه وزن دارم دلم میخاد با این رژیم حداقل 5 کیلو کم کنم ولی متاسفانه اراده ندارم ولی این دفعه سعی خودمو میکنم چون تا 20 روز دیگه مراسم داریم. از فردا شروع میکنم توروخدا برام دعا کنین دوستان.میام نتیجه شو میگم.

سلام دوستان من این رژیم دو هفته گرفتم ولی فقط یک کیلو کم کردم تازه در کنارش هر روز یک ساعت ورزش کششی انجام میدم. مشکل کار من کجاست؟ لطفا راهنماییم کنید.ممنونم

با سلام
من با این رژیم تا انتهای روز پنج از 69 به 66 کیلو رسیدم . البته دو وعده ناهار رو رعایت نکردم .

مرسی از اینکه این رژیم رو گذاشتین .

واقعا ممنون . عالی بود

باسلام.بنده بعداز رژیم کانادایی سه کیلووزن کم کردم.
الانم دو هفته ای هست که گذشته.واز امروز رژیم شیر گرفتم.آیا بعداز رژیم کانادایی درسته که رژیم شیر رو انجام دادم.یا باید زمان بیشتری رو طی میکردم.

واقعا؟ شما چند سالتونه خانوم؟

باسلام . من تازه دیروز شروع کردم احساس ضعفزیا ی دارم در طول روز .وزنم 50 . قدم 160. کمی شکم ولی پهلو و پشتم چربی زیاد داره

افرین

سلام
میشه به جای سینه مرغ از بوقلمون استفاده کرد؟

سلام میشه قهوه هم خورد من عادت به قهوه و چای دارم

سلام به همه من ٧١ وزنمه و قدم ١۶٠ دوست دارم این رژیمو امتحان کنم بلکه یه تکونی به خودم داده باشم
امیدوارم حداقل ۵ کیلو کم کنم
همگی موفق باشین
تو این جمع حس خوبی پیدا کردم بانو جان ممنون ازتون

برگشت وزنتون
یا اون مقداری که کم کردید اوکی بود

سلام
شما ازین رژیم راضی بودین؟
برگشت هم داره؟
منطورتون از رعایت نکردن چیه؟

خیلی هم عالی…موفق باشید

سلام من ۶۵ کیلو هستم و میخوام ۵ کیلو کم کنم به نظرتون این رژیم جواب میده؟ چون به نظرم مقدارش زیاده

من 16 سالمه و 30 کیلو اضافه وزن دارم خواهش میکنم یه راه های دیگه هم بگید که باعث بشه

من هفته ی اول رژیم و تموم کردم ولی چیزی کم نکردم? چرااا؟؟؟ ؟؟؟ چیکار کنم؟؟؟؟

سلام من 5 روزه این رژیم رو گرفتم و فقط شیر صبحونه و ناهار رو میخورم و شام سیب زمینی یا تخم مرغ اب پز میخورم وزنم 68کیلو و 800 گرم بوده و توی این 5 روز هیچ تغییری نکردم میشه بگین چرا ؟؟؟ادامه بدم یا نه؟؟؟

سلام
من 75 کیلو بودم با قد 167 و 27سالمه .رژیم کانادایی رو گرفتم اما ب دلیل این ک بچه شیر میدادم بعضی چیزاشو کامل رعایت نکردم و در طول 2 هفته 4کیلو کم کردم و 3ماهی طول کشید تا وزنم برگرده خیلی خوب بود ب نظرم از این رژیم بیشتر جواب میده.

وببخشید که سوال میپرسم میشه بجای مرغ یا گوشت آبپز از سوپ رشته استفاده کرد لطفا جوابمو بدید ممنونم؟

این رژیم تو تاخیر افتادن پریود هم نقشی دارد؟

سلام من روز 11رژیمم و وزن زیادی کم نکردم هیچ پریودم نمیشم امکان تاخیر افتادنش میتونه رژیم باشه؟

ببخشیددرطی این دوهفته میشه شکلات تلخ۸۵%استفاده کرد؟؟چون من کنکوردارم بایدبخورم?

چرا من هرچی سوال میپرسم کسی جوابم رو نمیده ؟ و سوالاتم پاک میشه ؟

سلام ….خیلی خوب بود من 6 کیلو کم کردم

سلام سایه خانم
من 164 قدم هست و 75 وزن
میتونم کم کنم با این رژیم.
شما چطور کم کردین??

واقعا چقدر خوب منم میخوام بگیرم از فردا اما شاید این همه خرما نشه ک بخورم اشکال نداره؟ تو طول روز میشه کرفس بخورم؟

خوشبه حالت من فقط 6کیلو اضافه وزن دارم ولی الان 11روزه این رژیمو گرفتم 2کیلو کم کردم فقط هیچ پریودم نمیشم

شما چطور کم کردین؟ورزش هم انجام میدادین؟

سلام بانوجان. خوبید.ببخشید میشه داخل شیر سبوس برنج یا جوانه گندم استفاده کنیم برای جلوگیری از ریزش مو ها

سلام بچه ها منم میخوام از فردا شروع کنم دعا کنین واسم

سلام ببخشید من دو روز این رژیم رو گرفتم بعد شب
دیگه نگرفتم. از فردا دوباره شروع میکنم. یعنی بعدازدوهفته تاثیر داره یا ن بخاطر اون دوروز دیگه بی فایده میشه؟؟؟؟؟
ریزش مو .و شل شدن پوست بعداز رژیم ندارم؟؟؟؟؟؟؟لطفا حوابمو بدید

این رژیم رو ک گرفتیم یعنی وزنمون دوماه دیگه برمیگرده؟؟??چ بد

سلام
من یکبار دیگه هم چند روز پیش اومدم پیام گذاشتم نه تنها جواب نگرفتم ازتون بلکه پیامم هم از لیست پیام ها حذف شده!
من بعد از ۵ روز رژیم فقط ١ کیلو کم کردم میخواستم بدونم ادامه بدم تاثیری داره یا نه؟
٢٧ سالمه وزن در شروع ٧٠.۵ قدم ١۶٨
یه سواله دیگه اینکه بعد از اینکه این دو هفته تموم شد چطوری میتونم نگهش دارم رژیم دیگه ای باید بگیرم؟ من دوس دارم به وزن ۶٠ کیلو برسم

سلام نیلوفر جان، امروز اولین روز رژیم منه، هنوز احساس گرسنگى ندارم و خیلى خوشحالم إز این بابت.
سوالى که دارم اینه که میشه شیر وعده صبحانه رو نخورد و تا عصر ٣ لیوان شیر رو آروم آروم خورد؟! سؤال آخرهم اینه که میشه یه جایگزین واسه خرما داشت؟! ممنون میشم جایگزین ها رو اسم ببرید.

من الان روز اخر هفته اولم هستم ولی چیزی کم نکردم بنظرتون ادامه بدم؟

سلام بچه ها من حدود ۶ ماه قبل این رژیم و گرفتم ۴ کیلو کم کردم ولی برخلاف بقیه رژیم های سریع این رژیم بازگشت وزنش خیلی با تاخیر بود من که خیلی راضی بودم و میخوام از شنبه? دوباره شروع کنم

موفق باشی ساناز جان!

سلام خوبید من تازه امروز شروع کردم فقط یه مسئله ایی هست اینکه من باید رژیمی بگیرم که بهم شوک وارد کنه چون تمام زندگیم رو رژیم بودم با ورزش الان این رژیم شوک میده به نظرتون دو روز در هفته هم میرم اسپینیگ

سلام ممنون از مطال مفیدتون
میخاستم ببینم مصرف قهوه و چایی به صورت تلخ در این رژیم موردی نداره؟

سلام من ٢ روزه که رژیممو شروع کردم ۶ماهه پیش زایمان داشتم و ویزش مو دارم میخواستم بدونم این رژیم باعث ریزش بیشتر موهام نمیشه؟تو این رژیم چی میتونم بخورم که موهام نریزه

سلام بانو جان
وقت بخیر عزیزم
من این رژیم رو قبلا گرفتم ودر طی یک هفته 4 کیلو کم کردم خیلی عالی بود
من دوباره الان این رژیم رودوباره شروع کردم ولی متاسفانه من موز دوست ندارم جاش چه چیزی میتونم بخورم عصر هم فقط یک عدد میوه میخورم شام هم یک تخم مرغ ویک سیب زمینی و یک کاسه متوسط کاهو میخواستم ببینم اینجوری برام مشکل ایجاد نمیشه
ممنونم بابت کامل

اولش سخت وزن پایین میاد .. بعدش یهو شروع میکنه به پایین اومدن… من خودم خیلی راحت طی 4ماه 9 کیلو کم کردم.. وزنم هم خیلی بالا نبود.

سلام من 170قد و وزنم71کیلو هست چهار روزه این رژیمو گرفتم و وزنم اصلاً پایین نیومده !دوست دارم به 66کیلو برسم.امکان داره چون معمولاً مراقب وزنم هستم این رژیم برام تاثیر ی نداشته باشه؟

اگه رعایت شده باشه کم میکنید
اگه رعایت نکرده باشید کم نمیکنید
مریم جون اگه وزنت بالاس میخوای8تا10کیلو وزن کم کنی رژیم کانادایی رو پیشنهاد میدم اونم عالیه

من قدم ۱۶۰ و وزنم ۵۵/۵ هستش و امروز روز هفتمی هست که این رژیم رو میگیرم اما متاسفانه چیزی کم نکردم? و سعی کردم طبق دستور رژیم پیش برم،میشه لطفا زاهنماییم کنید. ممنون از اینکه وقت میزارید.

سلام من تازه شروع کردم ولی مشکلم اینکه مدرسه میرم هشت ساعت کلاس دارم یعنی فاصله صبحانه تا ناهار نمیدونم اون موقع چی بخورم که رژیمو بهم نزنه???

سلام ترانه جان. به نظرم بهتره به جای این رژیم یه رژیم سالمتر بگیری که توش میان وعده هم داشته باشه. مثلا یک لقمه نان و پنیر با گردو خیلی مناسبه.

سلام تو این رژیم میشه از چایی هم استفاده کرد؟در طول روز

ببخشید این رزیم و چند ردز باید داشته باشم؟

میشه کنار این رژیم از قرص لاغری هم استفاده کرد ؟

سلام،ممنون بابت جواباتون بانو جان تو این رژیم فقط تو وعده ى ناهار نصفه موز هست،میشه تو وعده ى صبحانه یا عصرانه هم که نوشته میوه فصل از موز استفاده کنیم؟ممنون میشم اگه زودتر جوابمو بدین

سلام عزیزم. میتونید به جای یک عدد میوه از نصف موز استفاده کنین.

ممنون و ببخشید من یک سوال دیگه هم داشتم:من الان با دستور یک پزشک رژیم میگیرم و به من گفتن که میتونم هر مقداری که خواستم سالاد بخورم،آیا تو رژیم شیر هم میشه در طول روز از سالاد استفاده کرد؟

سلام آرزو جان. این رژیم سالاد نداره. فقط شیر باید مصرف بشه.

این رزیم و چند روز باید رعایت کرد؟

ارزو جان کالری موز بالاهستش و برای رژیم لاغری چندان مناسب نیست …از سیب استفاده کنی خیلی بهتره

میشه 9 عدد خرما رو یه دفه نخورد مثلا تو دو ساعت بخوریم

لطفا از کسایی که این رژیمو استفاده کردن میخوام نتیجشو بگن
مخصوصا اونایی که وزن خیلی بالایی داشتن

man ghadam 160 cm hast va 2 rooze in regime ro gereftamvazane ghabl az regim 60 boodam bad az 2 rooz 850 geram kam kardam
pishraftamo baz inja etela midam

موفق باشی آذین جان!

سلام دوستان من این رژیم رو گرفتم –
من زمانی که این رژیم رو شروع کردم ٨٢ کیلو بودم ،
١۶ روز این رژیم رو گرفتم و در این مدت حدودا ٨-١٠ کیلو کم کردم –
خیلییی عالیه اگه واقعا رعایت کنید –
البته اینم بگم که من شام رو نمیخوردم –

من 70 بودم شدم 64 2 بار پشت هم انجام دادم تازه یکمم رعایت نکردم ولی شما 100درصد میتونی من اصلا اراده نداشتم ولی یهو اراده کردم

هانیه جون..2بار با چه ندت فاصله ای دوباره این رژیمو گرفتی؟

سلام نیلوفر جان می خواست بدونم من معیارم برای لیوان چند تا اندازه متفاوته میشه بگید هر لیوان تقریبا چند گرم شیر رو شامل میشه؟؟؟یا اینگه کل شیر روزانمون باید چقدر وزن داشته باشه و اینکه همه جا گفتن شیر چاق کنندست-واقعا تکلیف چیه؟؟؟

من از امروز میخوام شروع کنم .وزنم 62قد165میخوام 54برسم

۲۰۰گرم خوبه
اندازه ی شیر پاکتی کوچیک
ب مرور حتی کمترم میخورین …من قبلا گرفتم با ورزش البته خیلییی تاثیرش چشم گیره …

سلام.بچه ها من بااین رژیم تو 2هفته 7کیلو کم کردم.

قد و وزنتون چقدره؟

سلام ببخشید من جای ناهارش سبزیجات پخته شده خوردم الان یعنی دیگه نتیجه نمیگیرم ؟ خیلی مهمه لطفا پاسخ بدید

پس من چرا کم نشدم
امروز 8 روزم تموم شد ولی فقط 1 کیبو کم کردم
ورزشمم میکنم
تحرکمم زیاده

رژیمی که سریع باعث کاهش وزن بشه سریع هم وزنتون رو به حالت اول برمیگردونه .. جای سریع لاغرکردن بایددرست غذا خوردن رو یادبگیرید ک دوباره برنگرده

سلام نیلوفر جان می خواست بدونم من معیارم برای لیوان چند تا اندازه متفاوته میشه بگید هر لیوان تقریبا چند گرم شیر رو شامل میشه؟؟؟یا اینگه کل شیر روزانمون باید چقدر وزن داشته باشه

سلام ماهرخ جان، 1 لیوان تقریبا 200 میلی لیتر شیره.

سلام من یک نوجوان هستم میخواستم بدونم این رژیم برای من ایرادی داره یا نه?اگه میشه سریعا جواب بدید.

سلام. بهتر هستش که این رژیم رو نگیرید.

ببخشین صبونه ونهاروشام ساعت چندبایدبخوریم وقارچ کبابی یاگوشت چقدباشه؟

سلام من امروز شروع کردم به رژیم اما بعد از ناهار مده درد عجیبی گرفتم، می تونه از نفخ شیر باشه؟ برای جلوگیری از این درد هم چه میشه کرد؟ مرسی

ن هیچ مشکلی نداره چون رژیمی نیس ک بخواد ب مشکل بندازه

سلام بانو جان من 165 قدم و وزنم 59 کیلو میخوام 5 کیلو از فردا کم کنم تو سوالات دوستان بارها تکرار شده که آیا این رژیم برگشت دارد یا خیر یا دوبرابر بازگشت دارد؟ولی پاسخی دریاف نشده میشه بیشتر راهنمایی کنین با تشکر

سلام النا جان. ببینید رژیم های سریع معمولا بازگشتشون هم سریع هست اما تجربه نشون داده که کسانی که به این صورت رژیم میگیرن، وزنشون بین 1 تا 3 ماه ثابت میمونه. البته رژیم کانادایی بازگشتش با تاخیر بیشتری بوده.

سلام بانوجان اگر بعداز تموم شدن این رژیم بازهم کم خوری وورزش کنیم بازهم بازگشت داره؟

سلام – من 4 روزه این رژیم رو گرفتم ولی 2 کیلو اضافه کردم.میشه بگین چرا؟ خیلی امیدوار بودم به این رژیم:(

سلام عزیزم. رژیم رو درست رعایت کردی؟

چرا عزیزم؟؟

سلام بانو جان مرسی از سایت خوبتون. من هفته اول رژیم کانادییم تموم شد میشه هفته دوم رو رژیم شیر بگیرم؟ چون واقعا دیگه از گوشت و مرغ حالم بهم میخوره درضمن ۲/۵ کیلووزن کم کردم توروخدا اگه میشه زود جواب بدین.

سلام گلی جان! خوشحالم که مطالب کمک کرده. تنها نکته ای که هست اینه که دوستانی که رژیم کانادایی گرفتن معمولا بعد از 15 روز دچار ریزش شدید مو میشن. بنابراین استفاده از سبوس فراموش نشه. در ضمن فکر میکنم اگر با فاصله شروع کنید بهتره و ترجیحا برای لاغری طولانی مدت حتما از متخصص تغذیه رژیم مخصوص بگیرید.

ببینید دوستان! من تجربه خودم رو میگم. به عنوان شخصی که خیلی اضافه وزن ندارم (الان حدود 7 کیلو اضافه دارم. اونم اضافه اندامی نه اضافه سلامتی. من قدم 167 و وزنم 67 هست و 27 سالمه. البته قبلا 72 کیلو بودم)
برای چنین رژیم سختی بهتره با یه رژیم سبک شروع کتید و هرروز ورزش یا پیاده روی کنید(رژیم سبک یعنی همه چی بخورید ولی کم). چند کیلو که کم کردید ناخواسته دچار ثبات وزن می شید. و دیگه وزن پایین نمیاد. به این نقطه که رسیدید این رژیم شیر و یا رژیم میوه ها رو شروع کنید تا بدنتون دچار شوک بشه و دوباره وزن کم کنید. اینجاست که دیگه وزنتون هم بر نمیگرده. در غیر اینصورت این رژیم فقط برای مواقعی که وقت ندارید خوبه (همونطوری که در توضیحات خودش هم ذکر شده)

سلام بانو من منتظر جوابتون هستم

سلام عزیزم چه کمکی میتونم بکنم بهت؟

سلام خسته نباشی عزیز دلم
عزیزم منظور از شیر کم چرب همون 1/5 درصد هستش دیگه؟

سلام نگار جان. بله عزیزم 1.5 درصد شیر کم چرب هستش

سلام خسته نباشید.من روز اول رژیمم فقط نمیدونم چراپوستم خشک شده. خیلی زیاد دستشویی میرم و اب بدنم میره؟این مشکلی نیس؟ممنون میشم اگه جواب بدین

سلام عزیزم. دلیلیشو نمیدونم ولی به نظرم آب زیاد مصرف کن

روزی ۸ تا لیوان اب رووو حتما بخور اگه همراه با تخم شربتی هم باشه خیلی خوبه….اب خیلی مهمه تو رژیم!!!!

بازم سوال دارم?،،بانو جان میشه شیر رو با دارچین یا زعفران یا هل زنجبیل اینا طعمدارش کرد؟

سلام اینایی که گفتی فکر نمیکنم تفاوت خاصی ایجاد کنه ولی مراقب باش تداخل غذایی نداشته باشه تا باعث مسمومیت نشه

سلام بانو جان،،میشه ساعت های تقریبی صبحانه ، ناهار و شام رو بگید؟ چون این جور رژیم ها بایذ دقیق اجرا بشه تا نتیجه دلخواه بده بنابراین ساعت صبحانه و شام خیلی مهمه،
و یه سوال دیگه،میشه روزانه ٢-٣ لیتر آب مصرف کرد؟ چون خیلی رو بهبود سلولیت تاثیر داره،،
و باز یه سوال دیگه، نکنه تو این رژیم بیشتر آب بدن از دست بدیم تا چربی؟
یعنی تغییر سایز به وضوح مشخصه یا فقط عدد رو ترازو کم میشه؟

سلام عزیزم. مقاله ای رو خوندم که در مورد صرف وعده های غذایی اینطور نوشته بود: صبحانه، حدود ساعت 8 صبح، ناهار، حدود ساعت 12 ظهر، میان‌وعده، حدود ساعت 3 – 4 بعدازظهر، شام، حدود ساعت 7 شب.

سلام بانو جون من این رژیمرو گرفتم البته با یه کم تغییرات. شیر رو که سرد سرد میخورم مثلا روزی دو سه لیوان صبحانه چهار تا لقمه کوچولو، ولی تا چهار روز پشت سرهم نهار و شام تعطیل کردم .چایی هم میخورم. و تونستم تو این چهار روز سه کیلو لاغر بشم. شب هم موقع خواب عسل و دارچین میخورم.

موفق باشید صبا جان!

سلام ببخشید راجعبه نوشیدن آب تو این رژیم چیزى نگفتین … چقدر آب براى نوشیدن لازمه؟

سلام آیدا جان. برای این رژیم محدودیتی برای نوشیدن آب ذکر نشده

با شام میشه نان هم خورد??

نه متاسفانه!

سلام خیلی ممنون ک این رژیم رو گذاشتید میخواستیم بدونم میشه میوه وعده ها رو جدا بخوریم یعنی اگه ساعت 9 شیر وخرما خوردیم ساعت 11 میوه بخریم

سلام عزیزم. هرقدر فاصله کمتر باشه فکر میکنم بهتره جواب میده

سلام خانوم هامن میخام ازفرداشروع کنم رژیم شیررو.فقط یه سوال من شیرسردوخام میخورم دوست ندارم قبلا داغ بشه بعدخنکشوبخورم آیاخوردن شیرپاستوریزه به مدت دوهفته برابدن ضررنداره اونم نپخته

سلام مهسا جان من مهندس صنایع غذایی هستم و در مورد شیرهای پاستوریزه و حتی استریلیزه باید بگم که مصرفشون بدون جوشوندن هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه. حتی میتونم بگم اگر جوشیده نشه خیلی بهتره چون در ایران اکثر شیرهایی که تولید میشن از نظر محتوای ویتامینی و مواد مغذی در پایینترین حالت خودشون قرار دارند.

سلام عزیزم یک میوه گیلاس باشه همون یه دونه یا توت چه میوه ای باید باشه ممنون جواب بدین?

سلام.واسم دعا کنید 15کیلو اضافه دارم دوست دارم حداقل 5کیلو کم کنم.خیلی اراده دارم.فقط از اینکه شیرده هستم نگرانم

سلام مرسی بابت رژیم خوبی که معرفی کردین
من این رژیم رو گرفتم و ۶کیلو و نیم کم کردم
میشه اگه درباره ی رژیم سیب میدونین بهم بگین؟؟

سلام عزیزم.خواهش میکنم. در مورد رژیم سیب اطلاعاتی ندارم اما اگر پیدا کردم حتما مطلبشو میذارم!

سلام یه سوال داشتم من روز دوم رژیم هستم ولی به شدت سرما خوردم وعده صبحونه وناهارو رعایت کردم میخوام ببینم میشه شام سوپ بخورم؟؟؟

سلام رژیم سیب باید در روز فقط 8 عدد سیب بخرید

سلام عزیزم استفاده از لیموترش مجاز است؟

سلام مریم جان. به میزان خیلی کم در وعده شام استفاده کنید فکر نمیکنم مشکلی ایجاد کنه. البته فراموش نشه که لیمو ترش هم خودش کالری داره!

سلام
من امروز رژیم رو شروع کردم مواد غذایی در صبحانه رو همه رو با هم نخوردم در عرض 1ساعت خوردم ک احساس گرسنگی نکنم تو رژیم با این روش اختلال به وجود نیاد
میش این روش رو استفاده کرد تو وعده های غذایی؟
ممنون میشم جوابم رو بدید

سلام عزیزم. در رژیم مثلا عصرانه به صورت جداگانه اومده بنابراین فکر میکنم اگر وعده ها در تایم خودشون مصرف بشن بهتره

سلام
میشه شام و نهار رو جابجا کنیم یعنی سینه مرغ و سیب زمینی و سالاد رو برای ناهار بخوریم؟!

سلام نه متاسفانه نمیشه جا به جا کرد.

سلام. ببخشید، من اصولا اهل خوردن شام نیستم، چرا میفرثایید جای شام و ناهار رو نمیشه تغییر داد. شامی که قراره ساعت ١٠ شب خورده بشه

سلام. من ۹ روز هست که این رژیم رو دارم دقیق رعایت میکنم. همه فکر میکنن لاغر شدم اما فقط ۱.۵ کیلو کم کردم. به نظرتون تو این چند روز باقیمانده ممکنه اتفاقی بیفته ؟؟

این رژیم خیلی خوب بود به خاطر اینکه اصلا احساس ضعف و گرسنگی نداشتم
ولی من فقط 1/5کیلو در 9 روز کم کرد!مسخره است واقعا که فقط شیر بخور 9 روز بعدم وزنت فقط1/5 کم بشه

من امروز تازه این رزیم رو شروع کردم ، تا به الان که مشکلی نداشتم . ۶۵ کیلو وزنمه میخام ۵ کیلو کم کنم . امیدوارم که بدنم جواب بده . چون عادت دارم به رژیم گرفتن . میتونم ادامه بدم . در پایان هر هفته نتیجه رو اعلام میکنم . ممنون از شما

من این رژیم رو گرفتم و 4کیلو کم کردم اما بعدش فوری وزنم برگشت

عزیزم بعدش پرخوری کردین یا بعدسم رعایت کردین ؟

با سلام و خسته نباشید ببخشید من الان رژیم جی ام هستم از چهارشنبه که تموم شد میخوام این رژیمو بگیرم در 15همیشه غذایم همین باشه یا این فقط مال به روزه ؟؟توراخدا جواب بدین

سلام سلامت باشید . من سوالتون رو متوجه نشدم متاسفانه!

سلام بانو میشه قرص لاغری هم استفاده کرد

صدف جان کلا من با قرص لاغری مخالفم البته اگر تصمیم گرفتی استفاده کنی حتما با پزشک مشورت کن.

مرسی عزیزم.

سلام میشه ظهر به جای 2 لیوان شیر 1 لیوان خورد

سلام . بهتره 2 لیوانو بخورید ولی اگر نخوردید هم مشکلی نیست.

سلام خسته نباشید چاى سبز میشه خورد؟

سلام سلامت باشید عزیزم. بهتره کم مصرف کنید. مثلا روزی 1 یا نهایت 2 فنجان و 10 دقیقه بعد از خوردن غذا. در مورد رژیم ها معمولا عین رژیم رو رعایت کنید بهتره.

سلام
برای رژیم شیر در وعده صبحانه و عصر میوه گذاشتین ولی اندازه وزنی برای اون قید نشده و موز نهار که نصف هستش. نوشته بودین مصرف خیار مجاز هستش ولی اندازه اون رو هم مشخص نکردین. لطفا بفرمایین که خوردن قهوه تلخ مجاز هست یا خیر.

سلام میوه با واحد سنجیده می شه که در مورد میوه های مختلف متفاوته. منظور از یک عدد 1 واحد هست که با جستجو در گوگل هم میتونید برای میوه های مختلف پیدا کنید. بهتره که نوشیدنی های کافئین دار به حداقل برسه خوردنشون یعنی مثلا 1 فنجان در روز

من ۵ روزه این رژیمو گرفتم ولی وزن کم نکردم ممکنه روی من تاثیر نداشته باشه

ببخشید میتونیم همراه این رژیم از تخم کتان استفاده کنیم

با سلام
من یکبار دسگه هم اسن سوال و کردم ولی جوابی درسافت نکردم لطفا چون میخوام این رژیم را هر چه زودتر بگیرم حواب من رو بدهید
آیا محاز به نوشیدن آب و چای و قهوه در طول رژیم هستیم مثلا میشه چای رو با خرما خورد یا میشه داخل شیر نسکافه ریخت خیلی ممنون میشم اگر جواب من رو هر چه زودتر بدعید

سلام دوست عزیزم. رژیم و بگیرید اما باید دقیق اجرا کنید. خوردن چای زیاد آهن بدتون رو دفع می کنه و مناسب نیست.

سلام
من میخوام از امروز این رژیم و شروع کنم ولی چند نکنه ذکر نشده أیا میشه چای و قهوه و أب در طول رژیم خورد یا میشه داخل شیر نسکافه ریخت متشکرم اگر جواب من و بدهید

سلام. چای و قهوه رو خیلی کم مصرف کنید مثلا نهایت 1 یا 2 فنجان در روز

Meqdaremojaze chayi 4 fenjan va qahve yek fenjan dar roze

سلام من امروز رژیم شیر رو شروع کردم
فقط یک سوال اینکه من ورزشم خیلی سنگین و زیاده با این رژیم بدنم ضعیف نمیشه؟

سلام عزیزم. اگر ورزشکار هستید بهتره با مربیتون مشورت کنید. من اطلاعات کافی برای راهنماییتون ندارم متاسفانه!

سلام عزیزم. اگر ورزشکار هستید بهتره با مربیتون مشورت کنید. من اطلاعات کافی برای راهنماییتون ندارم متاسفانه!

سلام . مدت این رژیم میشه از مولتی ویتامین مینرال و قرص جوشان ویتامین سی استفاده کرد؟ تاثیر منفی نمذاره به رژیم که کاهش وزن با این ویتامینها کم دبشه؟؟

سلام در همه رژیم ها با رعایت دستور پزشک می تونید از قرص های مکمل استفاده کنید.

سلام عزیزم با خوردن میتونید مکملهای غذایی در وقت مناسب مشکلی پیش نمیاد. با پزشکهای داروخانه مشورت کنید.

تو این رژیم می شه از قرص های تقویتی کلسیم، روی و آهن استفاده کرد؟

سلام در همه رژیم ها با رعایت دستور پزشک می تونید از قرص های مکمل استفاده کنید.

سلام میشه مقدار شام رو کمتر کرد مثلا فقط سیب زمینی خورد با سالاد

گوشت رو مصرف کنید بهتره چون این رژیم مقدار گوشتش خیلی کمه

شیر سویا میشه خورد

بله عزیزم

خیلی ممنون
من سوخت وساز تقریباً خوبی داره بدنم با خوردن روزى 4 لىوان چای سبز هم به برنامه اضافه کنم میتونم 8 کیلو کم کنم

خواهش می کنم. البته مصرف کافئین رو کمتر کنید بهتره تا دچار کم خونی نشید. موفق باشید!

سلام، میشه چای و قهوه ی بدون شکر در طى روز خورد؟ آخه سر درد میگیرم

سلام روز ی 1 یا نهایت 2 فنجان بخورید ایرادی نداره

سلام دوستان من خیلی از اضافه وزنم ناراحتم 10-15 کیلو باید لاغر بشم ازین رژیم های سریع خیلی دارم ولی نتونستم بهشون پایبند باشم امروز روز اولمه که این رژیمو شروع کردم بنظرتون میتونم ادامه بدم تا الان که اوضاع بد نیست میخوام به هدفم فکر کنم تا اگه عصبی شدم یا گرسنم شد بتونم ادامه بدم!!!
میخواستم بدونم کسی تا حالا این رژیمو گرفته که برگشتم نداشته باشه؟! موی سرشو پوستش خراب نشد؟ خوب میشه لاغر کرد ولی ثبات وزن مهمه

ممنون میشم جوابمو بدید

سلام نمیشه وسطش چای تلخ خورد؟

سلام. 1 یا نهایت 2 فنجان در روز ایراد نداره.

سلام به همه شما دوستای خوبم. از اینکه همیشه مارو حمایت می کنید بسیار ممنونم. یک نکته رو میخواستم بگم اینکه رژیم های منتشر شده در سایت از منابع معتبر نوشته شده اما گرفتن این رژیم ها بستگی به شرایط سلامتی جسمانی یا فیزیکی هر فرد داره. تمام توضیحات لازم در متن رژیم نوشته شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست. برای پیدا کردن جواب سوالات تخصصی و یا پزشکی حتما با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

از لطف همه شما ممنونم:)

سلااام من روز سوم این رژیمم قدم163و وزن شروعم58 بود باورم نمیشه الان شدم56 این رژیم عاالیه اگ برنگرده

سلام عزیزان من روز چهارم ولى ٢ کیلو کم کردم

دو روزه این رژیم شروع کردم احساس گرسنگی ندارم پایان هفته اول میام مقدار کاهش وزنمو اعلام میکنم

سلام من وزنم خیلی بالاست ی دوره رژیم کانادایی گرفتم 2 هفته 15 کیلو کم کردم میخواستم بدونم رژیم شیرم همین طوره بعد اینکه صورت بیش از حد لاغر نمیشه؟؟ من رژیم کانادایی گرفتم گشنگی خیلی داشت و عصبی بودم همش این رژیمم همین طوره ؟ قرص اهن میشه استفاده کرد درطول رژیم ؟؟ ممنونم اگه جواب بدید

عزیزم ببخشید وزنتون برنگشت؟؟؟؟

سلام دوست عزیز،رژیم شیرو خرما از رژیم کانادایی و جنرال موتورز بهتره و گرسنگی کمتری داره،من قبلا این رژیم هارو گرفتم.

سلام.من روز چهارم رژیممه ولی هیچ کاهش وزنی نداشتم.میشه لطفا راهنمایی کنید

سلام. تا انتهای رژیم صبر کنید.

سلام عزیزان.من شکم و پهلو دارم میخوام بدونم این رژیم توی کوچیک کردن شکم و پهلو موثره؟ممنون میشم راهنماییم کنین هر راهی را امتحان کردم بی فایده بوده اگه بهم کمک کنین ممنون میشم.مرسی

سلام دوستان منم این رژیمو خدود ٢ماه پیش گرفتم و ۵کیلو کم کردم و مجدد میخوام بگیرم خیلی عالی بود تجربه خوبی بود واسه من

سلام
می شه جای نهار و شام رو عوض کرد

سلام عزیزم. نه متاسفانه

سلام .
من یه بچه دوماهه دارم میخوام این رژیم و بگیرم تا به وزن قبل بارداری برسم میخواستم بدونم این رژیم تداخلی در شیردهی به بچه ایجاد نمیکنه ؟

ببخشید هرشب شام باید یه چیز باشه یا مثلا میشه یکشب تخم مرغ یک شب ماهی خورد؟

می تونید جایگزین کنید باهم.

سلام این رژیم رو خواهرم گرفت و 9 کیلو کم کرد عالی بود اصلا هم برنگشت من هم میخوام شروع کنم. از شما هم ممنون بانو

میشه کمتر شیر خورد؟!در طوله روز یا صبحانه نخورد

در خیلی از رژیم ها اگر دقیق رعایت کنید سوخت و سازتون بیشتر میشه و بهتر لاغر میشید. صبحانه رو حتما بخورید تا انرژی روزتون تامین بشه.

من منتظر پاسخ شما هستم بانو جان.
خیلی ناراحت هستم ازین وزنم64 کیلو هستم و همه ی لباس ها و مانتو هام برام تنگ شده..
بنظر شما ممکنه بعد از دو هفته رژیم، با قطع رژیم دوباره وزنم برگرده؟

سلام عزیزم از دوستایی که این رژیمو گرفتن بپرس. اما معمولا برگشت وزن بعد از دو یا سه ماه اتفاق میفته.

سلام،من تجربه داشتم،اگه بعد از رژیم،شام رو رعایت کنید و کم بخورید و برنج و ماکارونی و نون در وعده شام نخورید و کلا مصرف شیرینی رو کم کنید و از سس سفید و نوشابه استفاده نکنید اصلا برگشت نخواهید داشت،اگه این موارد رو رعایت کنید هرگز به وزن قبلتون که زیاد بوده برنمیگردید

سلام ببخشید تخم مرغ را باید با زرده خورد یافقط سفیده؟ممنون

سلام دوسان من که کم کاری تیروئید دارم این رژیم بگیرم؟

اگر سه یا چهار روز فقط این رژیم رو بگیریم چند کیلو کم میکنیم؟؟لطفا بگین؟؟

فکر نمی کنم خیلی وزن کم کنید. مدت این رژیم دو هفته هست.

با ورزش تا ۲کیلو کم میکنید
من قبلا سه روزه گرفتم ۲/۵کم کردم البته با کالری شماری
میگن دوهفته رژیم شیر ضرر داره بدن کمبود میگیره!!!!

سلام دوستان من روز هشتم این رژیمم و تقریبا 4 کیلو کم کردم خیلی خوشحالم چون من اصلا اراده نداشتم واسه هیچ رژیمی. …….فقط آرزو دارم که وزنم برنگرده??

بانو جان من 8 کیلو اضافه وزن دارم بنظرت این میزان کم میشم؟؟؟

سلام دوستان من الان روز دهم رژیم هستم و5کیلو کم کردم البته باورزش

با سلام.
من چهار روز است که این رژیم را شروع کرده ام.دو روز اول را مشکلی نداشتم
ولی دو روز دوم جای نهار و شام را عوض کردم.
آیا میتوان ای کار را کرد زیرا من ظهرها فشارم می افتد.
آیادر روند لاغری تاثیری داد???
باتشکر

با سلام من از امروز رژیم رو شروع کردم فقط میترسم بعد تموم شدن اضافه وزن بیارم یک نقطه دیگه هم این که من۶۳ کیلو هستم ولی قصدم از رژیم سایز کمتره و تقریبا ۵ تا ۷کیلو میخوام لاغر شم به نظرتون این رژیم در مدت دو هفته به من تاثیر داره ممنون ‍?

سلام. براتون آرزوی موفقیت میکنم!

سلام
میشه نهار به جاى شیر ماست کم چرب خورد؟

سلام ممکنه از ماست استفاده بشه ؟ من نمی تونم اصلا شیر بخورم

سلام به جای 1 لیوان شیر، نصف لیوان ماست کم چرب میل کنید.

من امروز رفتم شیر صفر درصد چربی و موز و خرما گرفتم از فردا رژیمو شروع میکنم حدود ده کیلو اضافه وزن دارم.آخر هفته اول و آخر هفته دوم میام نتیجه رو مینویسم.فایتینگ دوستان

میان وعده چی بخوریم تواین رژیم؟؟؟؟

میان وعده نداریم در این رژیم!

سلام.من این رژیمو برای بار دوم میگیرم.واقعا عالیه بار اول بعد از یک هفته 3200 کم کردم.بعد از 3 ماه دیروز رژیم شیر رو شروع کردم.من این رژیمو به همه توصیه میکنم.الان حدود 15 نفریم که بطور رقابتی رژیمو پیش میبریم و این باعث ایجاد انگیزه میشه

موفق باشید عزیزم!

میش منم ادد اگر تو گروهی چیزی هستی من کسی ندارم ک باهاش رقابت کنم

سلام دوستان.بنده این دومین روزه که این رژیموشروع کردم اصلا احساس گرسنگی ندارم وخیلی راحته به امیداینکه تا آخرین روز به همین شیوه باشه وبه وزن دلخواهم برسم.قول میدم نتیجشو همین جا اعلام کنم شاید بقیه دوستان بخوان استفاده کنن

من اسم این رژیم رو گذاشتم “رژیم پیامبر”.
یاد پیامبر می افتم که غذاش شیر و خرما بوده …
وقتی تو این رژیم هستم احساس ملکوتی بودن می کنم ؛-)
خیلی رژیم سبکیه و روی پوست هم خیلی اثر خوبی داره و پوست رو روشن می کنه.
ضمنا اصلا احساس گرسنگی نداره.
برای دو هفته فوق العاده اس…

سلام میشه کسانی که تجربه این رژیم را دارن بگن که بعد از انمام رژیم آیا بازگشت وزن وو برایر و زیاد داده باید خیلی مراقب بود یا نه

سلام،اگه بعد از رژیم وعده شام رو رعایت کنید و شیرینی و نوشابه و فست فود نخورید برگشت نخواهید داشت

ببخشید این رژیم همگام باورزش جواب میده یا بدون ورزش هم اثرمیکنه؟

ورزش کنید مسلما تاثیرش بیشتره اما بدون ورزش هم این رژیم موثره!

رژیم خوشمزه ای به نظر میاد:)
ممنون جالب بود بعد از تعطیلات عید رژیم لاغری واجبه برای ما خانم ها

امروز رژیم شیر شروع کردم امیدوارم نتیجه بخش باشه

با سلام عزیزان من دو هفته خودم ابن رژیم و گرفتم البته با ورژش پیاده روی 4 کیلو کم کردم و در موقع رژیم تاثیر بسزایی روی زیبایی و روشن شدن پوست داشت ازش راضی بودم این رژیم چون نهار و حذف کرده خیلی تاثیر گذاره در کم کردن وزن

خانم عزیز سانی این رژیم به گفته بعضی از عزیزان که برگشت دوبرابر دارد آیا درست است ولواینکه بعد هم مواظب باشیم.آیا وزن شما برگشت

خیلى رژیم خوبى هست ،نه احساس گرسنگى من دارم نه ضعف،حتى تمایل خوردن شیرینى در من کم شده،دو بار به فاصله ۶ ماه گرفتم و موثر بوده.ممنون

باسلام دوستان عزیز رژیم هایی که به این سرعت وزن رو پایین بیاره با سرعت دوبرابز وزن دوبرابر برگشت خواهد داشت . این تجربه ی منه .

این اشتباه است،تو دل دوستان رو خالی نکنید لطفا،اگر بعد از رژیم رعایت شود یک برابر هم برگشت نداره تا چه برسه به دو برابر

سلام ببخشید من رژیمو یک هفتس شروع کردم ولی شیر داغ خوردم ایا درسته یا باید سرد بخورم ؟

سلام. آب و چایی میشه خورد در طول روز؟

سلام بله می تونید بخورید اما زیاده روی نکنید تا حالتون بهم نخوره. موفق باشید

من این رژیم رو نشون یک دکتر تغذیه دادم و گفتن اصلا صحیح نیس خیلیا گرفتن براشون مشکل پیش اومده
شیر خوبه ولی اینکه دو هفته فقط شیر بخوری و مشکلی پیش نیاد با عقل جور در نمیاد
برنامه غذایی باید کامل باشه بدنمون ب قند و کربوهیدرات و…هم نیاز داره
به جای این رژیمای یه هفته ای که میخواید راه جن ماهه رو ی شبه برید بهتره ورزش کنید و یه رژیم درست بگیرین

سلام من رژیم شیر رو که از دوستم شنیدم این بود که فقط شیرمیخورد و یک عدد خرما درطول روز همین,و 5کیلو هم کاهش وزن در دوهفته داشت خب این که شام گوشت داره برنامه پیشنهادی شما که طولانی تر میکنه روند کاهش وزن رو لطفا پاسخ بدین ممنونم

من سوالتون رو دقیقا متوجه نشدم.

آیا میتونیم د رمیان روز هویج و خیار هم خورد

خیار ایراد نداره ولی هویج تعادل رژیم رو بهم میزنه بهتره که یا هویج خیلی کوچیک بخورید یا اصلا نخورید!

سلام میشه بگید که میشه جای شام و ناهار رو عوض کرد یا خیر

سلام عزیزم متاسفانه اصلا نمیشه رژیم رو تغییر داد وگرنه نتیجه نمیگیرین!

سلام چقد وزن کم میشه

سلام دوستان.حتما حتما اجرا کنین امروز سومین روزم بود 2 کیلو و 200 گرم کم کردن

سلام این رژیم دوهفته ای چند کیلو از وزن کم میکنه؟

سلام. اگر دقیقا رعایت کنید بین 7 تا 10 کیلوگرم وزنتون کم میشه.

یه سوال داشتم اگه جای شام و ناهار عوض کنیم موردی نداره؟

دوست عزیز رژیم باید دقیق انجام بده تا به نتیجه دلخواه برسید ، امکان تغییر وعده های غذایی نیست

سلام میخواستم بدونم این رژیم چند کیلو حدودا کم میکنه؟ من میخوام تو دو هفته ٧ کیلو کم کنم این واقعا کمکی میکنه؟

سلام ، تینا جان کاهش وزن بستگی به خیلی چیزا داره بخصوص اینکه چقدر افزایش وزن داشته باشی … فکر میکنم میتونی با این رژیم خوب وزن کم کنی

سلام . این رژیم واقعا جواب میده ؟ مثلا میشه 8 کیلو در این مدت کم کرد ؟

سلام . بله سیما جان من خودم چند سری گرفتم و موثر بوده ، کاهش وزن بستگی به عوامل مختلفی چون سن ، وزن و … داره ، اگه بتونی از شیرهای گیاهی مثل شیر بادام یا شیر سویا استفاده کنی نتیجه رضایت بخش تره

سلام . به جز موز چیز دیگه ای هم میشه خورد ؟

سلام ، میتونید از میوه های دیگه ای مثل گلابی یا سیب استفاده کنید

باسلام میشه بگین این رژیم اگه صحیح انجام بگیرد چندکیلو وزن کاهش پیدامیکند

سلام ، هانای عزیز کاهش وزن در افراد مختلف متفاوته … شما 1 هفته رژیم رو بگیر ببین چقدر کم میکنی

ببخشید ممکنه مضرات این روش را هم لطف کنین بگین چون من میخام اسن رژیم را واس 2هفته بگیرم اما میترسم

سمیرا جان من با دکتری که این رژیم رو دادن مشورت کردم و گفتند مشکلی نداره و میتونید رژیم رو با خیال راحت بگیرید

4 لیوان شیر حدود 420 کیلو کالری انرژی داره این رژیم مطمعن هستید درسته؟ لطفا جواب بدین

صفورای عزیز شما چیکار به کالری داری عزیزم ؟ درسته … شما رژیم رو بگیر مطمئنم نتیجه خوبی میگیری …

میشه جای نهار و شام رو عوض کرد؟

نه سمانه جان نمیشه …

من الان 124 کیلو هستم تو رو خدا واسم دعا کنید بتونم امسال وزنمو بیارم پایین . لطفای سایت بهم معرفی کنید که بت.نم اونجا عضو باشم و روزانه گزارش رژیممو بزارم و از فردا هم رژیم شیر رو شروع میکنم

الهام جان مطمئن باش با پشتکار میتونی خیلی راحت وزنت رو بیاری پایین ، میتونی در انجمن ایران کوک عضو شی و در بخش رژیم گزارش روزانه ات رو ثبت کنی عزیزم

سلام من خیلی راجب این رژیم شنیدم ۵روز وقت دارم و فقط میخوام ٣یا ۴کیلو وزن کم کنم خداکنه بتونم و وسوسه نشم نتیجه رو اینجا اعلام میکنم

آیا کسی این رژیم رو گرفته ؟ با این رژیم چند کیلو کم میشن ؟

بله سارا جان من این رژیم رو چند بار گرفتم و راضی بودم ، کاهش وزن بستگی به عوامل مختلفی داره اما در کل کاهش وزنش رضایت بخشه

سلام خسته نباشید سوالم اینه که هر 2 هفتش هر روزش باید مثل هم باشه ؟ تکرار میشه ؟

سلام ، بله زیبا جان باید همین رو تکرار کنید

سلام . وزن من 100 کیلوئه ، یه رژیم مناسب برای کم کردن لطف کنید . ممنون

حمید عزیز از رِژیم های سایت استفاده کنید ، همچنین میتونید صبحانه و نهار معمولی بخورید اما شام فقط میوه و غذاهای سبک مثل خیار ماست یا سالاد میل کنید که وزن تون رو سریع کاهش میده

سلام خسته نباشید
من ١۵ کیلو اضافه وزن دارم امروز شروع کردم از ناحیه شکم بیشتر دوس دارم کوچیک بشه این رژیم کافیه؟؟
با تشکر

سلام سلامت باشید. بهتره برای 15 کیلو اضافه وزن از رژیم های طولانی مدت استفاده کنید. اما فکر کنم بتونید با این رژیم 3 یا 4 کیلو کم کنین.

سلام ، تا حالا کسی رژیم شیر گرفته ؟

پگاه جان من خودم 2 هفته رژیم شیر گرفتم و واقعا راضی بودم

سلام در ماه رمضان هم این رژیم را بگیریم

سمانه جان رژیم مناسب ماه رمضان نیست ، بهتره در ماه رمضان کم بخوری و بعد اتمام این ماه رژیمت رو شروع کنی

مرسی

ممنون

عالی بود

مطالبی که در این سایت هست بسیار عالیه

سلام نیلو جونممممممممم ، من امروز رژیم شیر رو گرفتم ولی مجبور شدم جای ناهار و شام و عوض کنم … 1 هفته میخوام بگیرم و وزن شروعم 84 هست با اون پیش بینی که میکنم باید 82 بشم حداقل . بوس

اشکالی نداره الهام جون ، عزیزم تا 2-3 روز اینده انجمن سایت راه میفته و میتونی اونجا هم از رژیمت بگی ، امیدوارم موفق شی ، منم بوس

جالب بود

ممنون

با سلام آیا رژیم شیر منشاء علمی دارد و اینکه چه جایگزین های غذایی برای آن وجود دارد و اینکه خوردن چای آزاد است و یا برای سالاد سسی نمی توان خورد یا مشود داخل سالاد از کنسرو نخود فرنگی استفاده کرد و یا بجای شیر ماست خورد ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام . سام عزیز این رژیم ها از دکتر تغذیه گرفته شده و مطمئن باش معتبره و جای نگرانی نیست ، علاوه بر این خود من هم از این رژیم ها استفاده کردم ، هیچ ماده غذایی دیگه ای به جز مواردی که گفتم نمیتونی مصرف کنی ولی میشه به جای شیر از همون مقدار ماست کم چرب هم استفاده کرد ، موفق باشی

رژیم شیر از امروز شروع کردم نمیدونم وزنم کم میشه یا نه تا حالا انواع رژیمها رو امتحان کردم وزنم هم کم شده ولی دوباره برگشتم .الان خیلی از هیکل خودم ناراضی ام امیدوارم بشه .ممنون ازرژیمتون دعا کنید وزنم کم شه.

نازی جان نگران نباش ، با رژیم شیر میتونی حتما میتونی وزن کم کنی بدون اینکه هیچ مشکلی برات پیش بیاد ، دلیل اینکه برگشت میکنی هم اینه که بعد یه مدت دوباره پرخوری میکنی ، بهتره بعد از رژیم تا یه مدت کالری مواد غذایی رو حساب کنی تا ببینی چرا وزنت برمیگرده

با سلام و خسته نباشید امیدوارم ای رژیمتون جواب بده فقط میخواستم بدونم تو این 2 هفته این رژیم چند کیلو لاغر می کنه؟ممنونم

ممنون برتین جان ، همونطور که قبلا هم گفتم مقدار کاهش وزن بستگی به این داره که چقدر افزایش وزن داشته باشی ، به طور متوسط 5 کیلو کاهش وزن

سلام یه سئوال دارم این رژیم باعث کاهش چند کیلو وزن میشه؟

مینا جان بستگی داره چقدر اضافه وزن داشته باشی ، هرچی اضافه وزن بیشتری داشته باشی بیشتر کم میکنی ، به طور میانگین 2-3 کیلو کاهش وزن

سلام.یه سؤال داشتم میشه لطفا جوابمو بدین. میشه به جای شیر پاستوریزه کم چرب از شیر محلی استفاده کرد اما کمتربه جای یه لیوان پر یه لیوان سر خالی. آخه شنیدم شیر پاستوریزه شیرخشکه و بهتره از شیر کیلویی استفاده کرد.

بله عزیزم میشه اما مقدارش باید نصف شه

مرسى عالیه فردا شروع مى کنم

امیدوارم موفق باشی

با این رژیم چقد لاغر میشیم؟

سپیده جان بستگی داره به اضافه وزنی که داری ، هرچی وزنت بیشتر باشه بیشتر از دست میدی ، 2 تا 5 کیلو کاهش وزن

سلام من شروع کردم دو روزه میشه ایا شیر کاملاً صفر باشه یا کم چرپ

بنابر رژیم باید کم چرب باشه.

سلام نیلوفر بانو ، می خواستم بدونم در وعده شام رژیم لبنیات به جای مرغ یا گوشت نمی شه از جایگزین دیگه ای استفاده کرد؟

آمنه جان میتونی از تخم مرغ یا ماهی کبابی یا حتی قارچ کباب شده استفاده کنی ، به دستور رژیم اضافه اش کردم

سلام من 14 روز از این رژیم استفاده کردم واقعا عالی بود اصلا احساس گرسنگی یا ضعف نداشتم چند کیلو هم کم کردم

سلام ممنون با اجازه دستور رژیمتونو میذارم تو وبلاگم

خوشحال میشم شیما جان

ممنونم

شیروسردبخوریم یا گرم

شیر رو باید ولرم مصرف کنید.

بانو خانوم میخوام تازه شروع کنم مثلا میشه شام فقط سیب زمینی بخورم ؟؟؟

سلام میشه روی سالادمون روغن زیتون با ابلیمو بریزیم ؟؟ ممنون از دستووور خوب و عالیتون

سلام.من اولین روزه رژیم رو به اتمام رسوندم.اصلا برام سخت نبود.فقط میخوام بدونم که میشه به جای موز میوه ی دیگه ایی استفاده کرد? و اینکه به طور متوسط چند روز باید این رژیم رو بگیریم? ممنون میشم جواب بدید

سلام بانو جان من ۳۰ کیلو اضافه وزن دارم ب نظرتون میتونم بیشتر از ۱۲ روز ادامه بدم تا ب وزن ایده ال برسم؟

سلام من امروز این رژیمو شروع کردم…اما من اگر چایی نخورم سر درد شدید میگیرم ..تو این رژیم از چایی میشه استفاده کرد با خرما

سلام…بله میتونید…ولی مقدار خرما باید حتما کنترل شده باشه.

سلام ممنونم بابت راهنمایی هاتون…الان یک هفتس که این رژیمو گرفتم و تاثیرشو واقعا به چشم میبینم ولی خب هنوز وزن نکردم ببینم چقدر کم کردم…

خواهش میکنم…امیدوارم به وزن ایده آلتون برسید

عالیه من روز چهارمم هست دوکیلو کم کردم??

وقت بخیررهاهستم 175قدوزن 78برام جالب بوداین همه نتیجه های خوب وتصمیم گرفتم این رژیم راشروع کنم 6روزهفته ورزش میکنم والبته خوب هم میخورم و45سال هم دارم ودیگه بایدوزن کم کنم.

بانو جان من یکم نون پنیر دوست دارم اشکالی داره بعضی وقتا بخورم پنیرم پگاه نسبتا پر چربه

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

اگر از اضافه وزن خود کلافه شده اید و تنوعی در رژیم های غذایی خود ندارید تا پایان همراه ما باشید تا با معرفی 3 رژیم شیر مفید و موثر برای کاهش وزن شگفت زده شوید. تنها با چند روز استفاده از این رژیم ها می توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار قابل توجهی از وزنتان را کاهش دهید.

همانطور که می دانید شیر دارای خواص فراوانی برای بدن است که یکی از این خاصیت های شیر کاهش وزن و کاهش رسوبات چربی در بدن می باشد. شیر با احساس سیری طولانی مدتی که به شما می دهد می تواند در کاهش وزن و رسیدن شما به اندام متناسب مفید باشد. در این بخش از رژیم غذایی آرگا شما را با انواع متنوع رژیم شیر برای کاهش وزن آشنا می شازیم.

رژیم های متفاوت و متنوعی برای کاهش وزن وجود دارند که از موثرترین این رژیم ها می توان به رژیم لاغری کانادایی 15 روزه و رژیم شیر و رژیم مدیترانه ای اشاره کرد. اگر اضافه وزن شما به بزرگترین معضل زندگی تان تبدیل شده است می توانید با رژیم های لاغری علمی و موثر به کاهش وزن خود و رسیدن به اندام متناسب و ایده آل کمک کنید.

شیر یکی از انواع لبنیات های مفید برای کاهش وزن در افراد چاق محسوب می شود. افراد با وزن بالا بهتر است که در بین رژیم غذای اصلی خود هر چند ماه یکبار از رژیم لاغری شیر استفاده نمایند. در ادامه این مطلب 3 نوع رژیم غذایی شیر مفید و موثر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم .

رژیم لاغری سه روزه با شیر

رژیم شیر و موز یکی از برنامه های مفید غذایی برای کاهش وزن سریع است شما می توانید در مواقع اضطراری و در مواقعی که می خواهید به سرعت وزن کنید از این رژیم غذایی استفاده نمایید.
با رژیم غذایی شیر و موز در 3 روز تقریبا 2.5 کیلو وزن کم می کنید که تاثیر این رژیم با ورزش هم بیشتر می شود. بنا بر نظریه دکتر جورج هروپ رژیم غذایی شیر و موز یک برنامه غذایی ساده است که برای کاهش وزن بسیار موثر است و علاوه بر کاهش وزن این رژیم سلالمت بدن شما را نیز حفظ می کند.

رایج ترین دستور غذایی شیر و موز بدین صورت است که شما می توانید روزانه 3 موز را همراه با یک لیوان شیر بدون چربی به عنوان یک وعده غذایی در صبح و ظهر و شب میل کنید. می توانید شیر و موز را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آن را میل کنید و یا به صورت جداگانه هر کدام از این مواد غذایی را میل نمایید. توجه داشته باشید که برای رژیم غذایی اگر می خواهید از مخلوط شیر و موز استفاده نمایید باید شیر موز فاقد شکر باشد. اگر ترجیح می دهید که شیر را به تنهایی و جدا از موز میل کنید می توانید به شیر طعم دهنده های کم کالری مانند وانیل و قهوه بزنید. نوشیدن آب را در طول انجام این رژیم غذایی فراموش نکنید. اگر در طول این رژیم غذایی احساس ضعف و یا ناتوانی کردید می توانید در وعده های روزانه غذایی خود مصرف سبزیجات و ماهی یا مرغ را هم اضافه کنید. بهتر است که از این رژیم غذایی در دروان قاعدگی اجتناب کنید زیرا این رژیم غذایی فاقد آهن و برخی از ویتامین ها است. این رژیم غذایی را در طولانی مدت هرگز استفاده نکنید و ایده آل ترین دوره این رژیم غذایی سه یا چهار روز است. با این رِژیم غذایی روزانه 900 کالری انرژی دریافت می کنید.

خواص موز برای بدن بسیار زیاد است و هم چنین موز سرشار از همه ویتامین هایی است که بدن برای داشتن یک عملکرد نرمال به آن ها نیاز دارد. موز دارای 422 میلی گرم پتاسیم و 3 گرم فیبر است و یک منبع غنی از فیبر محسوب می شود. فیبر موجود در موز بدن را از همه سم های مضر پاک می کند و احساس سیری را در شما بیشتر می کند.
علاوه بر موز نوشیدن شیر کم چرب هم دارای خواص زیادی برای بدن است و کلسیم موجود در شیر در طول انجام این برنامه غذایی از استخوان ها و اسکلت شما محافظت می کند و اختلالات هورمونی ناشی از رژیم را از بین می برد و باعث می شود که در طول رژیم هورمون های شما عملکرد صحیحی را داشته باشند. پروتئین  موجود در شیر در طول اجرا این رژیم غذایی به پرورش عضلات شما کمک فراوانی را می کنند.

این رژیم غذایی را می توانید به مدت 1 تا 2 هفته انجام دهید اگر می خواهید وزن بیشتری کم کنید بهتر است که این رژیم را به مدت 2 هفته رعایت کنید تا تجربه کاهش وزن 7 کیلو فقط در 14 روز را تجربه کنید. این رژیم غذایی بدن را به خوبی پاکسازی می کند و اگر شما دارای اضافه وزن بیش از حدی هستید بهتر است که قبل از انجام رژیم اصلی کاهش وزن تان این رژیم غذایی را به مدت 2 هفته انجام دهید تا بدن تان از سموم مضر پاک شود. هم چنین می توانید در طول رژیم اصلی کاهش وزن خود هر سه ماه یکبار رژیم غذایی شیر و خرما را تکرار کنید. بهتر است به همراه این رژیم غذایی در طول روز ورزش کنید تا با کمک ورزش از افتادگی عضلاتتان جلوگیری نمایید. مانند رژیم غذایی شیر و موز نوشیدن آب را در طول روز فراموش نکنید.

صبحانه :

یک لیوان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یک عدد + یک عدد خرما

نهار :

دو عدد خرما + دو لیوان شیر کم چرب + 1/2 موز

عصرانه :

یک عدد خرما + یک لیوان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یک عدد

نکته : توجه داشته باشید که وعده غذایی شام خود را باید به صورت کامل انجام دهید زیرا بدن در هنگام خواب به انرژی بیشتری برای تنظیم و متابولیسم نیاز دارد و برای این که دچار اختلالات عصبی و بیماری نشوید بهتر است که دستور غذایی شما در شب کاملا متفاوت با روز باشد.

شام :

1/2 سینه مرغ ( آب پز یا کبابی ) + یک کاسه سالاد فاقد چربی ( که می توانید آن را بدون سس و با کاهو و هویج و خیار و گوجه و کلم و هر نوع سبزیجات دلخواهی تهیه کنید) + یک عدد سیب زمینی کوچک ( آب پز و یا کبابی)

این رژیم همانند رژیم لاغری شیر و موز همه سموم مضر در درون بدن را دفع می کند و تسکین دهنده اعصاب و فشار روانی در فرد رژیم گیرنده است. و هم چنین این رژیم غذایی علاوه بر خاصیت پاک کنندگی با کلسیم فراوانی که دارد از استخوان ها و اسکلت شما به ویژه در خانم ها به خوبی محافظت می کند و پروتئین موجود در شیر نیز اندام های شما را پرورش می دهد.

این نوع رژیم برای تنوع در رژیم غذایی افراد چاق می تواند پیشنهاد خوبی باشد می توانید این رژیم را به حداکثر به مدت 2 روز اجرا کنید. بهتر است که به مدت 30 دقیقه هم در طول انجام این رژیم ورزش و یا پیاده روی نمایید. با این نوع رژیم روزانه 500 گرم از وزن بدنتان را کاهش می دهید.

می توانید روزانه از 3 لیوان شیر و 10 عدد بیسکویت ساقه طلایی برای وعده های صبحانه و نهار و شام و عصرانه خود استفاده نمایید. در صورت ضعف می توانید از 4 عدد خرما در طول روز استفاده کنید.

در این نوع بیسکویت از طعم دهنده های مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی کنند و میزان انرژی که از خوردن این نوع بیسکویت در روز می توانید کسب کنید حدود 61.5 کیلو کالری است. و شیر موجود در این نوع رژیم هم دارای فواید زیادی برای بدن است که در مطالب قبلی رژیم های غذایی این مطلب فواید شیر را ذکر کرده ایم.

همانطور که مشاهده کردید شیر یک نوع رژیم مفید برای کاهش وزن چند کیلویی شما محسوب می شود ولی اگر دارای اضافه وزن زیادی هستید رژیم شیر را به عنوان رژیم اصلی خود محسوب نکنید و تنها برای تنوع در برنامه رژیم اصلی لاغری تان این نوع رژیم را قرار دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع برنامه های رژیم لاغری کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟

رژیم لاغری سه روزه با شیر



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رژیم لاغری سه روزه با شیر
رژیم لاغری سه روزه با شیر
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *