موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

خواص دارویی و گیاهی

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton
موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

قرص ژریاتریک فارماتون (Geriatric pharmaton) یک مولتی ویتامین و مینرال فوق العاده است، در قرص های مولتی ویتامین مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی و گاها ترکیبات گیاهی و سایر مواد مغذی در یک قرص، کپسول و یا سافت ژل گرد هم آورده می شوند.

قرص فارماتون که در کشور ما با توجه به وجود مارک فارماتون بر روی کپسول ها و در شیشه ها به نام “فارماتون” شناخته می شود که یکی از محصولات مشهور شرکت فارماتون می باشد.

این دارو به دلیل فرم خاص دارویی، سوسپانسیون درون کپسول نرم، دارای فراهمی زیستی بسیار خوبی است و جزء مقبول ترین مولتی ویتامین ها در کشور است.

20 نوع از مهمترین ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب در مقادیری که نیازهای روزانه بدن انسان را تامین کند، در ترکیب ژریاتریک فارماتون وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین ها و مواد معدنی ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را خصوصا در افراد پیر برطرف نماید.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده فعال است :


فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است . جینسینگ دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است.

این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن انسان می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد .

به دلیل وجود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات، ژریاتریک فارماتون یک ترکیب بهبود دهنده خلق و خوی بسیار ضعیف است . در این ترکیب دارویی حدود ۲۰ نوع ویتامین و ماده ی معدنی مناسب برای بدن انسان وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین های ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را برطرف نماید .


عصاره ریشه جینسنگ 40 میلی گرم، دی متیل آمینو آتانول 26 میلی گرم، ویتامین آ 4000 واحد، 2 میلی گرم ویتامین ب1، 2 میلی گرم ویتامین ب2، ویتامین ب3(نیکوتینامید) 15 میلی گرم، ویتامین ب5(کلسیم پانتوتنات) 10 میلی گرم، 1 میلی گرم ویتامین ب6، 1 میکروگرم ویتامین ب 12، ویتامین ث 60 میلی گرم، ویتامین ای 10 میلی گرم، ویتامین د 400 واحد، آهن 10 میلی گرم، کلسیم 90.3 میلی گرم، فسفر 70 میلی گرم، فلوئور 0.2 میلی گرم، پتاسیم 8 میلی گرم، منگنز 1 میلی گرم، مس 1 میلی گرم، منیزیم 10 میلی گرم، روی1 میلی گرم
سایر ترکیبات موجود در آن شامل کولین، اینوزیتول، اسید لینولنیک و لینولئیک است.


جینسنگ

ریشه گیاه جینسنگ از دیرباز به عنوان یک گیاه دارویی برای افزایش قدرت و استفامت بدن مورد استفاده قرار می گرفته است، این گیاه در آقایان باعث تقویت قوای جنسی نیز می گردد.


ویتامین های گروه ب کمپلکس

ویتامین های گروه ب شامل B1, B2, B3, B5, B6, B12، بیوتین و اسید فولیک می باشند، این ویتامین ها برای متابولیزم پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها در بدن مورد استفاده قرار می گیرند، هر آنچه خورده می شود برای هضم، جذب، تبدیل به انرژی و استفاده توسط سلول های بدن نیازمند ویتامین های ب می باشد، ترشح بسیاری از آنزیم ها و هورمون ها نیز وابسته به این ویتامین ها است.

علائم کمبود ویتامین های ب عبارتند از خستگی، ضعف بدنی، کاهش حافظه و ریزش مو


ویتامین C

ویتامین C , یک ویتامین مهم و محلول در آب است یعنی بدن نمی تواند آنرا ذخیره کند و باید به شکل روزانه مصرف گردد، به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی کمک به سلامت پوست، حفظ غشای سلولی، تقویت سیستم ایمنی، استحکام استخوان ها و بافت های همبند و افزایش جذب عناصر آهن و روی می کند. مقدار توصیه شده برای مصرف این ویتامین روزانه 60 میلی گرم است.


معرفی کامل مزایا و عوارض مصرف ویتامین C


ویتامین A

ویتامین A , این ویتامین برای سلامت پوست، چشم و سیستم بینایی ضروری است، کمبود این ویتامین می تواند موجب خشکی پوست، جوش و آکنه و بروز شب کوری و سایر بیماری های چشم بویژه در افراد مسن گردد. این ماده مغذی همراه با ویتامین E از بروز التهاب در بدن جلوگیری می کنند. مقدار نیاز بدن به این ویتامین برای افراد بالغ روزانه 3000 واحد است، که به مقدار قابل توجهی در مولتی ویتامین فارماتون وجود دارد.


فواید مصرف و عوارض مصرف قرص ویتامین آ (Vitamin A)


ویتامین E

ویتامین E , سیستم ایمنی برای فعالیت و تولید گلبول های سفید که نقش سربازهای دفاعی در بدن برای مقابله با عوامل بیماری زا را ایفا می کنند نیازمند ویتامین ای می باشد. این ویتامین از کلسترول خوب(HDL) محافظت می کند و از اکسید شدن کلسترول بد(LDL) و تبدیل آن به ماده ای چسبنده و خطرناک جلوگیری می کند و با این مکانیزم موجب افزایش سلامت قلب می گردد.

مقدار نیاز روزانه به ویتامین E برای افراد بالای 14 سال 15 میلی گرم معادل 22.4 واحد اعلام شده است.


ویتامین E و فواید مصرف آن


آهن

آهن مهمترین نقش آهن در بدن تولید گلبول های قرمز و هموگلوبین است که وظیفه عمل اکسیژن از ریه ها به تمام نقاط بدن را بر عهده دارند. کمبود آهن موجب کم خونی و بروز علائم مرتبط با آن از قبیل خستگی زودرس، سرگیجه، ضعف و رنگ پریدگی می گردد.

انواع قرص آهن / معرفی و شناخت انواع قرص آهن برای درمان کم خونی


روی (زینک)

روی یکی از مهمترین عناصر در بدن انسان است، برخی تحقیقات نشان می دهند بیش از 60 درصد از جمعیت کره زمین دچار کمبود این ماده مغذی می باشند، بدن از روی برای تولید پروتئین و بیش از 100 آنزیم، متابولیزم مواد غذایی، تولید اسپرم در مردان و چندین هورمون مهم از قبیل تستوسترون استفاده می کند. این ماده معدنی برای داشتن ناخن ها، مو و پوستی سالم نیز مورد نیاز است.


همه چیز در مورد قرص زینک


منیزیم

منیزیم فعالیت بیش از 400 آنزیم وابسته به منیزیم است، این ماده معدنی برای تولید انرژی و ATP در بدن مورد استفاده قرار می گیرد، منیزیم برای فعالیت غدد فوق کلیوی(آدرنال) که بسیاری از هورمون های مولد انرژی توسط آن ها ترشح می شوند نیاز است. این ماده به بدن در مقابله با استرس و تنظیم فشار خون نیز کمک می کند.مقدار نیاز روزانه به آن برای افراد بزرگسال 300 الی 400 میلی گرم اعلام شده است. از علائم کمبود آن می توان به اسپاسم عضلات، تحریک پذیری، بی خوابی، ضعف و خستگی مفرط اشاره نمود.


مکمل منیزیم و فواید آن برای بدن


کلسیم

بیش از 98 درصد از کلسیم موجود در بدن در استخوان ها یافت می شود، مهمترین وظیفه کلسیم حفظ و بازسازی استخوان ها، دندان ها و سایر بافت های همبند از قبیل ناخن ها، تاندون ها و غضروف ها می باشد. کمبود کلسیم می تواند به مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان و تخریب دندان ها ختم شود. مقدار نیاز روزانه به کلسیم برای افراد بالغ حدود 600 الی 800 میلی گرم می باشد.


مزایای مصرف قرص کلسیم + ویتامین D


موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

فارماتون برای افرادی که دچار کم خونی فقر آهن بوده، خانم هایی که دچار قاعدگی های طولانی و سنگین می باشند و افرادی که بعد از عمل جراحی مقدار زیادی خون از دست داده و به طور کلی هر فردی که پزشک تشخیص دهد نیاز به دریافت میزان بیشتری آهن و برخی از ویتامین ها دارد مناسب است.


در صورت بروز هر گونه عارضه مصرف را قطع و با پزشک خود مشورت نمایید.

درصورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد. 2 سافت ژل روزانه به مدت 2 تا 3 هفته می توان مصرف نمود. یک سافت ژل به همراه صبحانه و دیگری همراه نهار. پس از این مدت 1 سافت ژل روزانه هنگام صبحانه مصرف می شود.

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد.

اگر از داروهای دیگری استفاده می کنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون می تواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

کودکان زیر 13 سال و خانم های باردار حتما قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت کنند .


** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.


بیشتر بخوانید:

موارد مصرف و فواید کپسول مولتی ویتامین اورامین F دوون فار

مولتی ویتامین ها/ میزان و چگونگی مصرف مولتی ویتامین ها

مزایای باورنکردنی مصرف مولتی ویتامین سنتروم (Centrum)



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

فارماتون برای درمان اختلال در نعوظ آلت تناسلی ، ریزش مو ، آکنه ، دیابت ، کمبود ویتامین A و مشکلات چشمی استفاده میشود.

کپسول های فارماتون حاوی بیوتین ، کلسیم ، مس ، ویتامین D3 ، فولیک اسید ، آهن ، لسیتین ، منیزیم ، منگنز ، نیکوتین آمید ، پاناکس (جین سنگ) ، سلنیوم ، ویتامین A ، B1 , B12 , B2 , B6 , C , E و روی میباشد.

کپسول فارماتون برای درمان ، کنترل ، پیشگری و بهبود بیماری ها ، شرایط و علایمی که در لیست زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار میگیرد:

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص فارماتون ممکن است پیش بیاید ذکر شده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی افتند و احتمال وقوع آنها کم است. برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علایم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید بویژه اگر علایم قطع نشوند و مداوم باشند:

پیش از مصرف فارماتون در مورد داروهای دیگری که مصرف میکنید از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند ویتامین ها و داروهای گیاهی ، آلرژی ، سابقه بیماری ، شرایط پزشکی تان در حال حاضر مانند باردار بودن و یا برنامه ریزی جهت انجام جراحی با پزشک مشورت کنید. برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را در برابر اثرات جانبی دارو آسیب پذیرتر کند. دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را به دقت مطالعه کنید. میزان و نحوه مصرف دارو با توجه به شرایط پزشکی شما ممکن است متغیر باشد. در صورتی که پس از مصرف دارو علایم بیماری همچنان ادامه داشت و یا رو به وخامت گذاشت به پزشک مراجعه کنید.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

موارد مهمی که پیش از مصرف فارماتون باید دانست و با پزشک در میان گذاشت:

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون میتواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد شما صادق است از مصرف فارماتون خودداری کنید:

آیا میتوان از فارماتون در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟در مورد مزایا و معایب مصرف فارماتون در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا میتوان از فارماتون برای درمان اختلالات نعوظ و ریزش مو استفاده کرد؟بله؛ ریزش مو و اختلالات نعوظ از رایج ترین موارد مصرف کپسول های فارماتون است. لازم به ذکر است که در این موارد بدون تجویز پزشک نباید از فارماتون استفاده کرد

از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم بیماری چقدر طول میکشد؟اغلب مصرف کنندگان فارماتون گزارش کرده اند که از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم حد اکثر سه ماه به طول انجامیده است. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

زمان بندی مصرف فارماتون به چه شکل است؟اغلب افرادی که از فارماتون استفاده کرده اند گزارش کرده اند که روزانه یک یا دو عدد از کپسول ها ی فارماتون را مصرف میکنند. در هر صورت دستورات پزشک در مورد زمانبندی مصرف فارماتون در اولویت قرار دارد.

فارماتون را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگام فارماتون گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف فارماتون لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف فارماتون برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف فارماتون نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف دارو را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف فارماتون با پزشک معالج مشورت نمایید.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو : اگر متوجه شدید مصرف دارو را فراموش کرده اید هرچه سریعتر آنرا مصرف کنید؛ در صورتی که به نوبت بعدی مصرف دارو زمان اندکی باقی مانده است از مصرف داروی فراموش شده صرف نظر کنید و مصرف دارو را طبق برنامه پیش ببرید. اگر بصورت مکرر مصرف دارو را فراموش میکنید از تنظیم آلارم استفاده کنید و یا از اعضای خانواده بخواهید مصرف دارو را برایتان یادآوری کنند. در صورتی که تعداد داروهای مصرفی فراموش شده زیاد است جهت نحوه صحیح جبران داروهای فرامووش شده به پزشک مراجعه کنید.

سوء مصرف (اووردوز)  فارماتون: دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف نکنید؛ مصرف دارو به مقدار زیاد تاثیری در سرعت بهبود علایم بیماری نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب مسمومیت و بروز عوارض جانبی جدی شود؛ در صورتی که مشکوک به اووردوز هستید به اورژانس مراجعه نمایید و جهت کمک به پزشک در تسریع درمان جعبه دارو را همراه خود داشته باشید.داروهای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید حتی اگر شرایطی مشابه با بیماری شما داشته باشند؛ مصرف فارماتون بدون تجویز پزشک میتواند اثرات مضری به دنبال داشته باشد.

شیوه صحیح نگهداری دارو: دارو را در دمای اتاق و به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری کنید؛ از قرار دادن دارو در فریزر خودداری کنید؛ دارو را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.از ریختن دارو در مسیر فاضلاب ( دستشویی و یا سینک ظرف شویی) خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آلودگی محیط زیست شود؛ در مورد نحوه صحیح دفع داروهای بلا استفاده با دکتر داروساز صحبت کنید.

در صورت مصرف فارماتون تاریخ گذشته: مصرف فارماتون تاریخ گذشته برای یکبار نمیتواند اثرات جدی داشته باشد با این همه اگر احساس ناخوشی میکنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید؛ فارماتون تاریخ گذشته میتواند روی سایر دارو های مصرفی تاثیر بگذارد؛ در صورتی که از یک دارو بصورت مداوم مصرف میکنید(مثلا در بیماران قلبی) هنگام مصرف فارماتون حتما تاریخ مصرف آنرا بررسی کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص فارماتون دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد نامدار

نوشته شده در 16 شهر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

عالی بود.

ارسال جواب

چه مدت بعد از باز شدن درب دارو ميتران از محتواي ان استفاده كرد؟

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا آن فرا برسد.

می بخشید هر قرص فارماتون حاوی چه مقدار کلسیم و چه مقدار ویتامین D3 است؟

ارسال جواب

سلام
۹۰ میلی گرم کلسیم و ۴۰۰ واحد ویتامین D

ایا فارماتون برایه فوتبالیستهاهم تاثییر داره وچندساعت قبل بایدمیل شود

ارسال جواب

سلام
مصرف این مکمل باعث افزایش کارایی بدن می شود. شما می توانید روزانه یک عدد بعد از صبحانه مصرف کنید.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام
شرایط شما باید توسط پزشک بررسی شود و بعد از انجام آزمایش پزشک باید تصمیم بگیرد که مصرف این مکمل برای شمابلا مانع است.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من مادرم سرطان سينه دارن البته الان بر طرف شده ولى هنر قرص زلوداك٥٠٠وآمپول هرسپتين رو تزريق ميكنن هر ٢١ روز آيا اين دارو ممنوعيت دارد چون من حدود ٢ ماه دارم اين قرص رو براى تقويت به ايشون ميدم

ارسال جواب

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

سلام
با توجه به شرایط بیمار و دارو هایی که مصرف می کنند پزشک معالج باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند از این مکمل استفاده کند یا خیر.

سلام من روزبه روز وزن کم میکنم می توانم ازاین قرص به عنوان چاق کننده استفاده کنم.

ارسال جواب

سلام
این قرص می تواند کمبود ویتامین و مواد معدنی را در بدن شما جبران کند اما برای افزایش وزن نمی توان فقط از این مکمل استفاده کرد. بهتر است در این رابطه با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

سلام کجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام ازکجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام
شما می توانید از طریق خرید اینترنتی این مکمل را تهیه کنید.

ببخشید نوجوان ۱۵ سال هم میتونه ازش استفاده کنه؟؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

فارماتون برای درمان اختلال در نعوظ آلت تناسلی ، ریزش مو ، آکنه ، دیابت ، کمبود ویتامین A و مشکلات چشمی استفاده میشود.

کپسول های فارماتون حاوی بیوتین ، کلسیم ، مس ، ویتامین D3 ، فولیک اسید ، آهن ، لسیتین ، منیزیم ، منگنز ، نیکوتین آمید ، پاناکس (جین سنگ) ، سلنیوم ، ویتامین A ، B1 , B12 , B2 , B6 , C , E و روی میباشد.

کپسول فارماتون برای درمان ، کنترل ، پیشگری و بهبود بیماری ها ، شرایط و علایمی که در لیست زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار میگیرد:

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص فارماتون ممکن است پیش بیاید ذکر شده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی افتند و احتمال وقوع آنها کم است. برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علایم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید بویژه اگر علایم قطع نشوند و مداوم باشند:

پیش از مصرف فارماتون در مورد داروهای دیگری که مصرف میکنید از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند ویتامین ها و داروهای گیاهی ، آلرژی ، سابقه بیماری ، شرایط پزشکی تان در حال حاضر مانند باردار بودن و یا برنامه ریزی جهت انجام جراحی با پزشک مشورت کنید. برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را در برابر اثرات جانبی دارو آسیب پذیرتر کند. دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را به دقت مطالعه کنید. میزان و نحوه مصرف دارو با توجه به شرایط پزشکی شما ممکن است متغیر باشد. در صورتی که پس از مصرف دارو علایم بیماری همچنان ادامه داشت و یا رو به وخامت گذاشت به پزشک مراجعه کنید.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

موارد مهمی که پیش از مصرف فارماتون باید دانست و با پزشک در میان گذاشت:

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون میتواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد شما صادق است از مصرف فارماتون خودداری کنید:

آیا میتوان از فارماتون در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟در مورد مزایا و معایب مصرف فارماتون در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا میتوان از فارماتون برای درمان اختلالات نعوظ و ریزش مو استفاده کرد؟بله؛ ریزش مو و اختلالات نعوظ از رایج ترین موارد مصرف کپسول های فارماتون است. لازم به ذکر است که در این موارد بدون تجویز پزشک نباید از فارماتون استفاده کرد

از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم بیماری چقدر طول میکشد؟اغلب مصرف کنندگان فارماتون گزارش کرده اند که از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم حد اکثر سه ماه به طول انجامیده است. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

زمان بندی مصرف فارماتون به چه شکل است؟اغلب افرادی که از فارماتون استفاده کرده اند گزارش کرده اند که روزانه یک یا دو عدد از کپسول ها ی فارماتون را مصرف میکنند. در هر صورت دستورات پزشک در مورد زمانبندی مصرف فارماتون در اولویت قرار دارد.

فارماتون را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگام فارماتون گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف فارماتون لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف فارماتون برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف فارماتون نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف دارو را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف فارماتون با پزشک معالج مشورت نمایید.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو : اگر متوجه شدید مصرف دارو را فراموش کرده اید هرچه سریعتر آنرا مصرف کنید؛ در صورتی که به نوبت بعدی مصرف دارو زمان اندکی باقی مانده است از مصرف داروی فراموش شده صرف نظر کنید و مصرف دارو را طبق برنامه پیش ببرید. اگر بصورت مکرر مصرف دارو را فراموش میکنید از تنظیم آلارم استفاده کنید و یا از اعضای خانواده بخواهید مصرف دارو را برایتان یادآوری کنند. در صورتی که تعداد داروهای مصرفی فراموش شده زیاد است جهت نحوه صحیح جبران داروهای فرامووش شده به پزشک مراجعه کنید.

سوء مصرف (اووردوز)  فارماتون: دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف نکنید؛ مصرف دارو به مقدار زیاد تاثیری در سرعت بهبود علایم بیماری نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب مسمومیت و بروز عوارض جانبی جدی شود؛ در صورتی که مشکوک به اووردوز هستید به اورژانس مراجعه نمایید و جهت کمک به پزشک در تسریع درمان جعبه دارو را همراه خود داشته باشید.داروهای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید حتی اگر شرایطی مشابه با بیماری شما داشته باشند؛ مصرف فارماتون بدون تجویز پزشک میتواند اثرات مضری به دنبال داشته باشد.

شیوه صحیح نگهداری دارو: دارو را در دمای اتاق و به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری کنید؛ از قرار دادن دارو در فریزر خودداری کنید؛ دارو را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.از ریختن دارو در مسیر فاضلاب ( دستشویی و یا سینک ظرف شویی) خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آلودگی محیط زیست شود؛ در مورد نحوه صحیح دفع داروهای بلا استفاده با دکتر داروساز صحبت کنید.

در صورت مصرف فارماتون تاریخ گذشته: مصرف فارماتون تاریخ گذشته برای یکبار نمیتواند اثرات جدی داشته باشد با این همه اگر احساس ناخوشی میکنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید؛ فارماتون تاریخ گذشته میتواند روی سایر دارو های مصرفی تاثیر بگذارد؛ در صورتی که از یک دارو بصورت مداوم مصرف میکنید(مثلا در بیماران قلبی) هنگام مصرف فارماتون حتما تاریخ مصرف آنرا بررسی کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص فارماتون دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد نامدار

نوشته شده در 16 شهر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

عالی بود.

ارسال جواب

چه مدت بعد از باز شدن درب دارو ميتران از محتواي ان استفاده كرد؟

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا آن فرا برسد.

می بخشید هر قرص فارماتون حاوی چه مقدار کلسیم و چه مقدار ویتامین D3 است؟

ارسال جواب

سلام
۹۰ میلی گرم کلسیم و ۴۰۰ واحد ویتامین D

ایا فارماتون برایه فوتبالیستهاهم تاثییر داره وچندساعت قبل بایدمیل شود

ارسال جواب

سلام
مصرف این مکمل باعث افزایش کارایی بدن می شود. شما می توانید روزانه یک عدد بعد از صبحانه مصرف کنید.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام
شرایط شما باید توسط پزشک بررسی شود و بعد از انجام آزمایش پزشک باید تصمیم بگیرد که مصرف این مکمل برای شمابلا مانع است.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من مادرم سرطان سينه دارن البته الان بر طرف شده ولى هنر قرص زلوداك٥٠٠وآمپول هرسپتين رو تزريق ميكنن هر ٢١ روز آيا اين دارو ممنوعيت دارد چون من حدود ٢ ماه دارم اين قرص رو براى تقويت به ايشون ميدم

ارسال جواب

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

سلام
با توجه به شرایط بیمار و دارو هایی که مصرف می کنند پزشک معالج باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند از این مکمل استفاده کند یا خیر.

سلام من روزبه روز وزن کم میکنم می توانم ازاین قرص به عنوان چاق کننده استفاده کنم.

ارسال جواب

سلام
این قرص می تواند کمبود ویتامین و مواد معدنی را در بدن شما جبران کند اما برای افزایش وزن نمی توان فقط از این مکمل استفاده کرد. بهتر است در این رابطه با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

سلام کجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام ازکجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام
شما می توانید از طریق خرید اینترنتی این مکمل را تهیه کنید.

ببخشید نوجوان ۱۵ سال هم میتونه ازش استفاده کنه؟؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

فارماتون برای درمان اختلال در نعوظ آلت تناسلی ، ریزش مو ، آکنه ، دیابت ، کمبود ویتامین A و مشکلات چشمی استفاده میشود.

کپسول های فارماتون حاوی بیوتین ، کلسیم ، مس ، ویتامین D3 ، فولیک اسید ، آهن ، لسیتین ، منیزیم ، منگنز ، نیکوتین آمید ، پاناکس (جین سنگ) ، سلنیوم ، ویتامین A ، B1 , B12 , B2 , B6 , C , E و روی میباشد.

کپسول فارماتون برای درمان ، کنترل ، پیشگری و بهبود بیماری ها ، شرایط و علایمی که در لیست زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار میگیرد:

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص فارماتون ممکن است پیش بیاید ذکر شده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی افتند و احتمال وقوع آنها کم است. برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علایم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید بویژه اگر علایم قطع نشوند و مداوم باشند:

پیش از مصرف فارماتون در مورد داروهای دیگری که مصرف میکنید از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند ویتامین ها و داروهای گیاهی ، آلرژی ، سابقه بیماری ، شرایط پزشکی تان در حال حاضر مانند باردار بودن و یا برنامه ریزی جهت انجام جراحی با پزشک مشورت کنید. برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را در برابر اثرات جانبی دارو آسیب پذیرتر کند. دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را به دقت مطالعه کنید. میزان و نحوه مصرف دارو با توجه به شرایط پزشکی شما ممکن است متغیر باشد. در صورتی که پس از مصرف دارو علایم بیماری همچنان ادامه داشت و یا رو به وخامت گذاشت به پزشک مراجعه کنید.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

موارد مهمی که پیش از مصرف فارماتون باید دانست و با پزشک در میان گذاشت:

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون میتواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد شما صادق است از مصرف فارماتون خودداری کنید:

آیا میتوان از فارماتون در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟در مورد مزایا و معایب مصرف فارماتون در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا میتوان از فارماتون برای درمان اختلالات نعوظ و ریزش مو استفاده کرد؟بله؛ ریزش مو و اختلالات نعوظ از رایج ترین موارد مصرف کپسول های فارماتون است. لازم به ذکر است که در این موارد بدون تجویز پزشک نباید از فارماتون استفاده کرد

از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم بیماری چقدر طول میکشد؟اغلب مصرف کنندگان فارماتون گزارش کرده اند که از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم حد اکثر سه ماه به طول انجامیده است. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

زمان بندی مصرف فارماتون به چه شکل است؟اغلب افرادی که از فارماتون استفاده کرده اند گزارش کرده اند که روزانه یک یا دو عدد از کپسول ها ی فارماتون را مصرف میکنند. در هر صورت دستورات پزشک در مورد زمانبندی مصرف فارماتون در اولویت قرار دارد.

فارماتون را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگام فارماتون گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف فارماتون لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف فارماتون برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف فارماتون نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف دارو را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف فارماتون با پزشک معالج مشورت نمایید.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو : اگر متوجه شدید مصرف دارو را فراموش کرده اید هرچه سریعتر آنرا مصرف کنید؛ در صورتی که به نوبت بعدی مصرف دارو زمان اندکی باقی مانده است از مصرف داروی فراموش شده صرف نظر کنید و مصرف دارو را طبق برنامه پیش ببرید. اگر بصورت مکرر مصرف دارو را فراموش میکنید از تنظیم آلارم استفاده کنید و یا از اعضای خانواده بخواهید مصرف دارو را برایتان یادآوری کنند. در صورتی که تعداد داروهای مصرفی فراموش شده زیاد است جهت نحوه صحیح جبران داروهای فرامووش شده به پزشک مراجعه کنید.

سوء مصرف (اووردوز)  فارماتون: دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف نکنید؛ مصرف دارو به مقدار زیاد تاثیری در سرعت بهبود علایم بیماری نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب مسمومیت و بروز عوارض جانبی جدی شود؛ در صورتی که مشکوک به اووردوز هستید به اورژانس مراجعه نمایید و جهت کمک به پزشک در تسریع درمان جعبه دارو را همراه خود داشته باشید.داروهای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید حتی اگر شرایطی مشابه با بیماری شما داشته باشند؛ مصرف فارماتون بدون تجویز پزشک میتواند اثرات مضری به دنبال داشته باشد.

شیوه صحیح نگهداری دارو: دارو را در دمای اتاق و به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری کنید؛ از قرار دادن دارو در فریزر خودداری کنید؛ دارو را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.از ریختن دارو در مسیر فاضلاب ( دستشویی و یا سینک ظرف شویی) خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آلودگی محیط زیست شود؛ در مورد نحوه صحیح دفع داروهای بلا استفاده با دکتر داروساز صحبت کنید.

در صورت مصرف فارماتون تاریخ گذشته: مصرف فارماتون تاریخ گذشته برای یکبار نمیتواند اثرات جدی داشته باشد با این همه اگر احساس ناخوشی میکنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید؛ فارماتون تاریخ گذشته میتواند روی سایر دارو های مصرفی تاثیر بگذارد؛ در صورتی که از یک دارو بصورت مداوم مصرف میکنید(مثلا در بیماران قلبی) هنگام مصرف فارماتون حتما تاریخ مصرف آنرا بررسی کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص فارماتون دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد نامدار

نوشته شده در 16 شهر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

عالی بود.

ارسال جواب

چه مدت بعد از باز شدن درب دارو ميتران از محتواي ان استفاده كرد؟

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا آن فرا برسد.

می بخشید هر قرص فارماتون حاوی چه مقدار کلسیم و چه مقدار ویتامین D3 است؟

ارسال جواب

سلام
۹۰ میلی گرم کلسیم و ۴۰۰ واحد ویتامین D

ایا فارماتون برایه فوتبالیستهاهم تاثییر داره وچندساعت قبل بایدمیل شود

ارسال جواب

سلام
مصرف این مکمل باعث افزایش کارایی بدن می شود. شما می توانید روزانه یک عدد بعد از صبحانه مصرف کنید.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام
شرایط شما باید توسط پزشک بررسی شود و بعد از انجام آزمایش پزشک باید تصمیم بگیرد که مصرف این مکمل برای شمابلا مانع است.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من مادرم سرطان سينه دارن البته الان بر طرف شده ولى هنر قرص زلوداك٥٠٠وآمپول هرسپتين رو تزريق ميكنن هر ٢١ روز آيا اين دارو ممنوعيت دارد چون من حدود ٢ ماه دارم اين قرص رو براى تقويت به ايشون ميدم

ارسال جواب

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

سلام
با توجه به شرایط بیمار و دارو هایی که مصرف می کنند پزشک معالج باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند از این مکمل استفاده کند یا خیر.

سلام من روزبه روز وزن کم میکنم می توانم ازاین قرص به عنوان چاق کننده استفاده کنم.

ارسال جواب

سلام
این قرص می تواند کمبود ویتامین و مواد معدنی را در بدن شما جبران کند اما برای افزایش وزن نمی توان فقط از این مکمل استفاده کرد. بهتر است در این رابطه با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

سلام کجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام ازکجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام
شما می توانید از طریق خرید اینترنتی این مکمل را تهیه کنید.

ببخشید نوجوان ۱۵ سال هم میتونه ازش استفاده کنه؟؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

فارماتون برای درمان اختلال در نعوظ آلت تناسلی ، ریزش مو ، آکنه ، دیابت ، کمبود ویتامین A و مشکلات چشمی استفاده میشود.

کپسول های فارماتون حاوی بیوتین ، کلسیم ، مس ، ویتامین D3 ، فولیک اسید ، آهن ، لسیتین ، منیزیم ، منگنز ، نیکوتین آمید ، پاناکس (جین سنگ) ، سلنیوم ، ویتامین A ، B1 , B12 , B2 , B6 , C , E و روی میباشد.

کپسول فارماتون برای درمان ، کنترل ، پیشگری و بهبود بیماری ها ، شرایط و علایمی که در لیست زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار میگیرد:

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص فارماتون ممکن است پیش بیاید ذکر شده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی افتند و احتمال وقوع آنها کم است. برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علایم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید بویژه اگر علایم قطع نشوند و مداوم باشند:

پیش از مصرف فارماتون در مورد داروهای دیگری که مصرف میکنید از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند ویتامین ها و داروهای گیاهی ، آلرژی ، سابقه بیماری ، شرایط پزشکی تان در حال حاضر مانند باردار بودن و یا برنامه ریزی جهت انجام جراحی با پزشک مشورت کنید. برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را در برابر اثرات جانبی دارو آسیب پذیرتر کند. دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را به دقت مطالعه کنید. میزان و نحوه مصرف دارو با توجه به شرایط پزشکی شما ممکن است متغیر باشد. در صورتی که پس از مصرف دارو علایم بیماری همچنان ادامه داشت و یا رو به وخامت گذاشت به پزشک مراجعه کنید.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

موارد مهمی که پیش از مصرف فارماتون باید دانست و با پزشک در میان گذاشت:

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون میتواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد شما صادق است از مصرف فارماتون خودداری کنید:

آیا میتوان از فارماتون در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟در مورد مزایا و معایب مصرف فارماتون در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا میتوان از فارماتون برای درمان اختلالات نعوظ و ریزش مو استفاده کرد؟بله؛ ریزش مو و اختلالات نعوظ از رایج ترین موارد مصرف کپسول های فارماتون است. لازم به ذکر است که در این موارد بدون تجویز پزشک نباید از فارماتون استفاده کرد

از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم بیماری چقدر طول میکشد؟اغلب مصرف کنندگان فارماتون گزارش کرده اند که از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم حد اکثر سه ماه به طول انجامیده است. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

زمان بندی مصرف فارماتون به چه شکل است؟اغلب افرادی که از فارماتون استفاده کرده اند گزارش کرده اند که روزانه یک یا دو عدد از کپسول ها ی فارماتون را مصرف میکنند. در هر صورت دستورات پزشک در مورد زمانبندی مصرف فارماتون در اولویت قرار دارد.

فارماتون را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگام فارماتون گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف فارماتون لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف فارماتون برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف فارماتون نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف دارو را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف فارماتون با پزشک معالج مشورت نمایید.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو : اگر متوجه شدید مصرف دارو را فراموش کرده اید هرچه سریعتر آنرا مصرف کنید؛ در صورتی که به نوبت بعدی مصرف دارو زمان اندکی باقی مانده است از مصرف داروی فراموش شده صرف نظر کنید و مصرف دارو را طبق برنامه پیش ببرید. اگر بصورت مکرر مصرف دارو را فراموش میکنید از تنظیم آلارم استفاده کنید و یا از اعضای خانواده بخواهید مصرف دارو را برایتان یادآوری کنند. در صورتی که تعداد داروهای مصرفی فراموش شده زیاد است جهت نحوه صحیح جبران داروهای فرامووش شده به پزشک مراجعه کنید.

سوء مصرف (اووردوز)  فارماتون: دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف نکنید؛ مصرف دارو به مقدار زیاد تاثیری در سرعت بهبود علایم بیماری نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب مسمومیت و بروز عوارض جانبی جدی شود؛ در صورتی که مشکوک به اووردوز هستید به اورژانس مراجعه نمایید و جهت کمک به پزشک در تسریع درمان جعبه دارو را همراه خود داشته باشید.داروهای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید حتی اگر شرایطی مشابه با بیماری شما داشته باشند؛ مصرف فارماتون بدون تجویز پزشک میتواند اثرات مضری به دنبال داشته باشد.

شیوه صحیح نگهداری دارو: دارو را در دمای اتاق و به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری کنید؛ از قرار دادن دارو در فریزر خودداری کنید؛ دارو را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.از ریختن دارو در مسیر فاضلاب ( دستشویی و یا سینک ظرف شویی) خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آلودگی محیط زیست شود؛ در مورد نحوه صحیح دفع داروهای بلا استفاده با دکتر داروساز صحبت کنید.

در صورت مصرف فارماتون تاریخ گذشته: مصرف فارماتون تاریخ گذشته برای یکبار نمیتواند اثرات جدی داشته باشد با این همه اگر احساس ناخوشی میکنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید؛ فارماتون تاریخ گذشته میتواند روی سایر دارو های مصرفی تاثیر بگذارد؛ در صورتی که از یک دارو بصورت مداوم مصرف میکنید(مثلا در بیماران قلبی) هنگام مصرف فارماتون حتما تاریخ مصرف آنرا بررسی کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص فارماتون دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد نامدار

نوشته شده در 16 شهر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

عالی بود.

ارسال جواب

چه مدت بعد از باز شدن درب دارو ميتران از محتواي ان استفاده كرد؟

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا آن فرا برسد.

می بخشید هر قرص فارماتون حاوی چه مقدار کلسیم و چه مقدار ویتامین D3 است؟

ارسال جواب

سلام
۹۰ میلی گرم کلسیم و ۴۰۰ واحد ویتامین D

ایا فارماتون برایه فوتبالیستهاهم تاثییر داره وچندساعت قبل بایدمیل شود

ارسال جواب

سلام
مصرف این مکمل باعث افزایش کارایی بدن می شود. شما می توانید روزانه یک عدد بعد از صبحانه مصرف کنید.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام
شرایط شما باید توسط پزشک بررسی شود و بعد از انجام آزمایش پزشک باید تصمیم بگیرد که مصرف این مکمل برای شمابلا مانع است.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من مادرم سرطان سينه دارن البته الان بر طرف شده ولى هنر قرص زلوداك٥٠٠وآمپول هرسپتين رو تزريق ميكنن هر ٢١ روز آيا اين دارو ممنوعيت دارد چون من حدود ٢ ماه دارم اين قرص رو براى تقويت به ايشون ميدم

ارسال جواب

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

سلام
با توجه به شرایط بیمار و دارو هایی که مصرف می کنند پزشک معالج باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند از این مکمل استفاده کند یا خیر.

سلام من روزبه روز وزن کم میکنم می توانم ازاین قرص به عنوان چاق کننده استفاده کنم.

ارسال جواب

سلام
این قرص می تواند کمبود ویتامین و مواد معدنی را در بدن شما جبران کند اما برای افزایش وزن نمی توان فقط از این مکمل استفاده کرد. بهتر است در این رابطه با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

سلام کجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام ازکجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام
شما می توانید از طریق خرید اینترنتی این مکمل را تهیه کنید.

ببخشید نوجوان ۱۵ سال هم میتونه ازش استفاده کنه؟؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

فهرست سرفصل ها

 

 

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

بنا به گفته سازنده کپسول های ژریاتریک فارماتون هیچ گونه عوارض جانبی برای شخصی بدون بیماری خاص ندارد.

موارد ذکر شده بر روی بسته کپسول های فارماتون نوشته شده است.

ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده ی فعال است :

۱- عصاره جینسنگ با غلظت بالا .

۲- دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات .

۳- مواد دخیل در متابولیسم. (ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب )

۴- مواد موثر در متابولیسم چربی ها که سبب برداشت یا کاهش ذخابر چربی کبد می شوند. (کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید )

 

اثرات فارماتون
ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است .

 

جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است.

این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد .

 

به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات، ژریاتریک فارماتون یک ترکیب بهبود دهنده ی خلق و خوی بسیار ضعیف است .

 

در این ترکیب دارویی حدود ۲۰ نوع ویتامین و ماده ی معدنی مناسب برای بدن انسان وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین های ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را برطرف نماید .

 

مقدار مصرف (دوز مصرف) فارماتون

بر روی جعبه کپسول توصیه شده است ابتدا روزی دو کپسول، یکی همراه صبحانه و یکی همراه ناهار، برای دو تا سه هفته مصرف شود

و بعد از این مدت روزی یک کپسول همراه صبحانه مصرف می شود که این کار می توان در چند ماه تکرار شودو همان طور که در بالا گفته شد اثرات جانبی ندارد.

 

بهترین زمان برای مصرف ویتامین و مکمل های معدنی مانند “فارمتون” در هنگام صرف غذاست.

اگر آنها را با شکم خالی مصرف کنید، ممکن است بدنتان نتواند به خوبی آنرا جذب کند

و دچار ناراحتی های معده شوید . فارماتون داروی چاقی نیست. سوخت و ساز را بهبود می بخشد و مثل همه مولتی ویتامین ها اشتها آور است .

 

موارد منع مصرف فاماتون
فارماتون دارای قند نیست و برای بیماران دیابتی با تجویز پزشک مشکلی به همراه ندارد.

در صورت داشتن موارد زیر فارماتون مصرف نکنید:

-*- مشکلات کلیوی دارید .
-*- مشکلاتی درافزایش جذب اهن دارید، مانند هموکروماتوزیس
-*- یا اگرسطح کلسیم ادرار یا خونتان بالا ست .
-*- یا اگر به مواد ساخته شده در این دارو حساسیت دارید .
-*- اگر به سویا یا بادام زمینی حساسیت دارید نباید این کپسول را مصرف کنید .

 

منبع :wikipg.com

http://imperia.ir/

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد.

همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است.

این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد

در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی نامناسب موثر می باشد

. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

 

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد.

قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد

که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

 

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد.

جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند.

این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک،

تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند.

در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی نامتعادل موثر می باشد.

همچنین«قرص های فارماتون» عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد.

با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند.

در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید.

با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود.

این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر برچسب روی بسته قرص را بخوانید.

افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند

. ابتدا از این قرص بری ۴ هفته استفاده کنید پس از درمان ۴ هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است

می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای بیشتر از ۱۲ هفته ادامه دهید.

پس از ۱۲ هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید

و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از ۲۵ درجه بیشتر نباشد.

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال،

حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد.

اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز،

غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید.

از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

 

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد.

این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید.

این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید.

اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید.

اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر ۱۶ سال نباید از این دارو استفاده کنند.

اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

 

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

منبع : آرگا

http://arga.ir/

شربت دس‌لوراتادین، تحولی نو در درمان آلرژی کودکان

“مترونیدازول”|موارد مصرف و عوارض,تداخل دارویی (METRONIDAZOLE)

“متی مازول”|موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“لیتیوم کربنات” | موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“کاربامازپین” موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف Carbamazepine

“دکستران Dextran”|موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمیشود و محرمانه است

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام خسته نباشید
قرص فارماتون بعد از صبحانه مصرف بشه بهتره یا بعد از ناهار؟
مچکرم

بسیار عالی و کامل

دیگران می خوانند

بهنوش بختیاری | این آقا مدیر برنامه ی منه ، همسر من نیست

علت اصلی احساس درد در دنده ها,درمان درد دنده ها

پزشكي | آستیگماتیسم ،علائم،عوارض و راههاي درمان بيماري

طرز تهیه رولت مرغ با طعم عسل و زردآلو | رولت مرغ با عسل

آموزش انواع ترشی | طرز تهیه ترشی انبه‌ کال

چهره ها در فيس بوك و اينستاگرام | نيمه اول آذر سري 2


آمفیزم – علائم – دلایل و روش های درمان


مدل های کیف زنانه مجلسی شیک و زیبا | 2016

بارداری در میانسالی – بارداری طبیعی بعد از چهل سالگی…

تربيت كودك | بيش فعالي در كودكان ، دلايل و راههاي تشخيص

خرید بلیط هواپیما برای تمام مقاصد داخلی و خارجی از تمام خطوط ریلی کشور با قیمت مناسب

برای جلوگیری از جریمه گوگل برای وبسایت شما ، ما از روش بالا برای ثبت بک لینک استفاده می کنیم.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09144029928 تماس بگیرید.

تمام توصیه های پزشکی و دارویی موجود در این سایت فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی دارد و به هیچ عنوان جایگزین توصیه های پزشک نیست.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.شما باید قبل از هرگونه اقدام به خود درمانی ، با پزشک خود مشورت کنید.

تماس باما :

توجه : هیچ محصولی برای فروش نداریم.(بخصوص دارو) .هیچ اطلاعی از روش های فروش کلیه نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

ایمیل : info{@}baelm.net

موبایل : 09144029928

تلگرام : 09903724250

پیوندها : جوجه کشی

نبض بازار


قیمت حوله تن پوش – 98/02/27

رپورتاژ

اصول کوهنوردی و 7 نکته اساسی که باید درباره کوهنوردی بدانید

8 نکته ای که پیش از خرید کیف چرم زنانه باید بدانید

مد روز مردانه -6 لباس ضروری برای داشتن بهترین استایل مردانه…

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها…

10 نکته که باید قبل از انجام کاشت مو بدانید

باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

فهرست سرفصل ها

 

 

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

بنا به گفته سازنده کپسول های ژریاتریک فارماتون هیچ گونه عوارض جانبی برای شخصی بدون بیماری خاص ندارد.

موارد ذکر شده بر روی بسته کپسول های فارماتون نوشته شده است.

ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده ی فعال است :

۱- عصاره جینسنگ با غلظت بالا .

۲- دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات .

۳- مواد دخیل در متابولیسم. (ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب )

۴- مواد موثر در متابولیسم چربی ها که سبب برداشت یا کاهش ذخابر چربی کبد می شوند. (کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید )

 

اثرات فارماتون
ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است .

 

جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است.

این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد .

 

به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات، ژریاتریک فارماتون یک ترکیب بهبود دهنده ی خلق و خوی بسیار ضعیف است .

 

در این ترکیب دارویی حدود ۲۰ نوع ویتامین و ماده ی معدنی مناسب برای بدن انسان وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین های ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را برطرف نماید .

 

مقدار مصرف (دوز مصرف) فارماتون

بر روی جعبه کپسول توصیه شده است ابتدا روزی دو کپسول، یکی همراه صبحانه و یکی همراه ناهار، برای دو تا سه هفته مصرف شود

و بعد از این مدت روزی یک کپسول همراه صبحانه مصرف می شود که این کار می توان در چند ماه تکرار شودو همان طور که در بالا گفته شد اثرات جانبی ندارد.

 

بهترین زمان برای مصرف ویتامین و مکمل های معدنی مانند “فارمتون” در هنگام صرف غذاست.

اگر آنها را با شکم خالی مصرف کنید، ممکن است بدنتان نتواند به خوبی آنرا جذب کند

و دچار ناراحتی های معده شوید . فارماتون داروی چاقی نیست. سوخت و ساز را بهبود می بخشد و مثل همه مولتی ویتامین ها اشتها آور است .

 

موارد منع مصرف فاماتون
فارماتون دارای قند نیست و برای بیماران دیابتی با تجویز پزشک مشکلی به همراه ندارد.

در صورت داشتن موارد زیر فارماتون مصرف نکنید:

-*- مشکلات کلیوی دارید .
-*- مشکلاتی درافزایش جذب اهن دارید، مانند هموکروماتوزیس
-*- یا اگرسطح کلسیم ادرار یا خونتان بالا ست .
-*- یا اگر به مواد ساخته شده در این دارو حساسیت دارید .
-*- اگر به سویا یا بادام زمینی حساسیت دارید نباید این کپسول را مصرف کنید .

 

منبع :wikipg.com

http://imperia.ir/

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد.

همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است.

این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد

در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی نامناسب موثر می باشد

. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

 

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد.

قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد

که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

 

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد.

جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند.

این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک،

تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند.

در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی نامتعادل موثر می باشد.

همچنین«قرص های فارماتون» عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد.

با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند.

در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید.

با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود.

این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر برچسب روی بسته قرص را بخوانید.

افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند

. ابتدا از این قرص بری ۴ هفته استفاده کنید پس از درمان ۴ هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است

می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای بیشتر از ۱۲ هفته ادامه دهید.

پس از ۱۲ هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید

و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از ۲۵ درجه بیشتر نباشد.

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال،

حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد.

اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز،

غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید.

از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

 

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد.

این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید.

این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید.

اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید.

اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر ۱۶ سال نباید از این دارو استفاده کنند.

اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

 

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

منبع : آرگا

http://arga.ir/

شربت دس‌لوراتادین، تحولی نو در درمان آلرژی کودکان

“مترونیدازول”|موارد مصرف و عوارض,تداخل دارویی (METRONIDAZOLE)

“متی مازول”|موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“لیتیوم کربنات” | موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“کاربامازپین” موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف Carbamazepine

“دکستران Dextran”|موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمیشود و محرمانه است

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام خسته نباشید
قرص فارماتون بعد از صبحانه مصرف بشه بهتره یا بعد از ناهار؟
مچکرم

بسیار عالی و کامل

دیگران می خوانند

مد و دكوراسيون | مدل هاي تخت خواب اتاق خواب كودك


غذای گیلانی سیر قلیه

اصولی ترین روش سوراخ کردن گوش دختر بچه ها


روش پخت آش شلغم

مسواک زدن شدید باعث ابتلا به حساسیت دندان می شود

| شیک ترین مدل چیدمان اتاق دخترانه با گربه شخصیت…

بیوگرافی دكتر علي‌اكبر جلالي موسس نخستين روستاي الكترونيكي…


چرا هر كاري ميكنم نميتونم وزن كم كنم ؟


تست هوش و معما | قد اين شخص چقدر است؟

علت “سر درد در بارداری” | درمان “میگرن…

خرید بلیط هواپیما برای تمام مقاصد داخلی و خارجی از تمام خطوط ریلی کشور با قیمت مناسب

برای جلوگیری از جریمه گوگل برای وبسایت شما ، ما از روش بالا برای ثبت بک لینک استفاده می کنیم.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09144029928 تماس بگیرید.

تمام توصیه های پزشکی و دارویی موجود در این سایت فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی دارد و به هیچ عنوان جایگزین توصیه های پزشک نیست.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.شما باید قبل از هرگونه اقدام به خود درمانی ، با پزشک خود مشورت کنید.

تماس باما :

توجه : هیچ محصولی برای فروش نداریم.(بخصوص دارو) .هیچ اطلاعی از روش های فروش کلیه نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

ایمیل : info{@}baelm.net

موبایل : 09144029928

تلگرام : 09903724250

پیوندها : جوجه کشی

نبض بازار


قیمت حوله تن پوش – 98/02/27

رپورتاژ

سایت فروش مبلمان کلاسیک -خرید اینترنتی مبلمان


لیفت با نخ ؛ لیفت صورت با نخ سیلوئت و PDO

نکاتی درباره ثبت شرکت و برند در داخل و خارج از ایران

مد و زیبایی – 6+1 قانون مهم قبل از انتخاب زیورآلات

چند راه ساده برای خوشگذرانی نوروزی در شهرهای دیدنی ایران

باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

فهرست سرفصل ها

 

 

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

بنا به گفته سازنده کپسول های ژریاتریک فارماتون هیچ گونه عوارض جانبی برای شخصی بدون بیماری خاص ندارد.

موارد ذکر شده بر روی بسته کپسول های فارماتون نوشته شده است.

ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده ی فعال است :

۱- عصاره جینسنگ با غلظت بالا .

۲- دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات .

۳- مواد دخیل در متابولیسم. (ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب )

۴- مواد موثر در متابولیسم چربی ها که سبب برداشت یا کاهش ذخابر چربی کبد می شوند. (کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید )

 

اثرات فارماتون
ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است .

 

جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است.

این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد .

 

به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات، ژریاتریک فارماتون یک ترکیب بهبود دهنده ی خلق و خوی بسیار ضعیف است .

 

در این ترکیب دارویی حدود ۲۰ نوع ویتامین و ماده ی معدنی مناسب برای بدن انسان وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین های ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را برطرف نماید .

 

مقدار مصرف (دوز مصرف) فارماتون

بر روی جعبه کپسول توصیه شده است ابتدا روزی دو کپسول، یکی همراه صبحانه و یکی همراه ناهار، برای دو تا سه هفته مصرف شود

و بعد از این مدت روزی یک کپسول همراه صبحانه مصرف می شود که این کار می توان در چند ماه تکرار شودو همان طور که در بالا گفته شد اثرات جانبی ندارد.

 

بهترین زمان برای مصرف ویتامین و مکمل های معدنی مانند “فارمتون” در هنگام صرف غذاست.

اگر آنها را با شکم خالی مصرف کنید، ممکن است بدنتان نتواند به خوبی آنرا جذب کند

و دچار ناراحتی های معده شوید . فارماتون داروی چاقی نیست. سوخت و ساز را بهبود می بخشد و مثل همه مولتی ویتامین ها اشتها آور است .

 

موارد منع مصرف فاماتون
فارماتون دارای قند نیست و برای بیماران دیابتی با تجویز پزشک مشکلی به همراه ندارد.

در صورت داشتن موارد زیر فارماتون مصرف نکنید:

-*- مشکلات کلیوی دارید .
-*- مشکلاتی درافزایش جذب اهن دارید، مانند هموکروماتوزیس
-*- یا اگرسطح کلسیم ادرار یا خونتان بالا ست .
-*- یا اگر به مواد ساخته شده در این دارو حساسیت دارید .
-*- اگر به سویا یا بادام زمینی حساسیت دارید نباید این کپسول را مصرف کنید .

 

منبع :wikipg.com

http://imperia.ir/

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد.

همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است.

این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد

در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی نامناسب موثر می باشد

. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

 

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد.

قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد

که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

 

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد.

جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند.

این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک،

تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند.

در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی نامتعادل موثر می باشد.

همچنین«قرص های فارماتون» عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد.

با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند.

در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید.

با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود.

این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر برچسب روی بسته قرص را بخوانید.

افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند

. ابتدا از این قرص بری ۴ هفته استفاده کنید پس از درمان ۴ هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است

می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای بیشتر از ۱۲ هفته ادامه دهید.

پس از ۱۲ هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید

و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از ۲۵ درجه بیشتر نباشد.

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال،

حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد.

اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز،

غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید.

از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

 

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد.

این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید.

این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید.

اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید.

اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر ۱۶ سال نباید از این دارو استفاده کنند.

اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

 

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

منبع : آرگا

http://arga.ir/

شربت دس‌لوراتادین، تحولی نو در درمان آلرژی کودکان

“مترونیدازول”|موارد مصرف و عوارض,تداخل دارویی (METRONIDAZOLE)

“متی مازول”|موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“لیتیوم کربنات” | موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“کاربامازپین” موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف Carbamazepine

“دکستران Dextran”|موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمیشود و محرمانه است

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام خسته نباشید
قرص فارماتون بعد از صبحانه مصرف بشه بهتره یا بعد از ناهار؟
مچکرم

بسیار عالی و کامل

دیگران می خوانند

آموزش آشپزی | طرز تهیه کوکو سبزی در نان تست

آشنایی با مشکلات جنسی آقایان | درمان مشکلات جنسی در مردان

کاهش علائم یائسگی ، مشکلات یائسگی ، علائم یائسگی ، یائسگی…

تغذیه و سلامت | نوشیدنی های مخصوص ماه رمضان

سوپ شلغم درمان سرماخوردگی | طرز تهیه سوپ خوشمزه شلغم

وقتی با کسی ازدواج میکنید که حرفی برای صحبت ندارید ، زجر…

مصرف كدام نوع مواد غذايي در كندي ذهن موثر است؟

“تب کودکان” | درمان تب کودک | پایین آوردن تب…

چرا عادت ماهیانه من عقب افتاده ؟ | آیا من باردارم ؟

كنكور | در زمان تست زدن به اين نكات توجه نماييد

خرید بلیط هواپیما برای تمام مقاصد داخلی و خارجی از تمام خطوط ریلی کشور با قیمت مناسب

برای جلوگیری از جریمه گوگل برای وبسایت شما ، ما از روش بالا برای ثبت بک لینک استفاده می کنیم.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09144029928 تماس بگیرید.

تمام توصیه های پزشکی و دارویی موجود در این سایت فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی دارد و به هیچ عنوان جایگزین توصیه های پزشک نیست.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.شما باید قبل از هرگونه اقدام به خود درمانی ، با پزشک خود مشورت کنید.

تماس باما :

توجه : هیچ محصولی برای فروش نداریم.(بخصوص دارو) .هیچ اطلاعی از روش های فروش کلیه نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

ایمیل : info{@}baelm.net

موبایل : 09144029928

تلگرام : 09903724250

پیوندها : جوجه کشی

نبض بازار


قیمت حوله تن پوش – 98/02/27

رپورتاژ


رژیم لاغری و کاهش وزن با طب سنتی

 جشنواره بهاره بیزانس »» عکس بگیرید و سفر کنید

بودجه لازم برای خرید آپارتمان تا 40 متر در تهران چه قدر است؟


چرا ما نیاز به طراحی سایت فروشگاهی داریم

دکتر عبیدی – تحولی عظیم در درمان دیابت در کشور، تولید…

باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

فهرست سرفصل ها

 

 

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

بنا به گفته سازنده کپسول های ژریاتریک فارماتون هیچ گونه عوارض جانبی برای شخصی بدون بیماری خاص ندارد.

موارد ذکر شده بر روی بسته کپسول های فارماتون نوشته شده است.

ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده ی فعال است :

۱- عصاره جینسنگ با غلظت بالا .

۲- دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات .

۳- مواد دخیل در متابولیسم. (ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب )

۴- مواد موثر در متابولیسم چربی ها که سبب برداشت یا کاهش ذخابر چربی کبد می شوند. (کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید )

 

اثرات فارماتون
ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است .

 

جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است.

این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد .

 

به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات، ژریاتریک فارماتون یک ترکیب بهبود دهنده ی خلق و خوی بسیار ضعیف است .

 

در این ترکیب دارویی حدود ۲۰ نوع ویتامین و ماده ی معدنی مناسب برای بدن انسان وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین های ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را برطرف نماید .

 

مقدار مصرف (دوز مصرف) فارماتون

بر روی جعبه کپسول توصیه شده است ابتدا روزی دو کپسول، یکی همراه صبحانه و یکی همراه ناهار، برای دو تا سه هفته مصرف شود

و بعد از این مدت روزی یک کپسول همراه صبحانه مصرف می شود که این کار می توان در چند ماه تکرار شودو همان طور که در بالا گفته شد اثرات جانبی ندارد.

 

بهترین زمان برای مصرف ویتامین و مکمل های معدنی مانند “فارمتون” در هنگام صرف غذاست.

اگر آنها را با شکم خالی مصرف کنید، ممکن است بدنتان نتواند به خوبی آنرا جذب کند

و دچار ناراحتی های معده شوید . فارماتون داروی چاقی نیست. سوخت و ساز را بهبود می بخشد و مثل همه مولتی ویتامین ها اشتها آور است .

 

موارد منع مصرف فاماتون
فارماتون دارای قند نیست و برای بیماران دیابتی با تجویز پزشک مشکلی به همراه ندارد.

در صورت داشتن موارد زیر فارماتون مصرف نکنید:

-*- مشکلات کلیوی دارید .
-*- مشکلاتی درافزایش جذب اهن دارید، مانند هموکروماتوزیس
-*- یا اگرسطح کلسیم ادرار یا خونتان بالا ست .
-*- یا اگر به مواد ساخته شده در این دارو حساسیت دارید .
-*- اگر به سویا یا بادام زمینی حساسیت دارید نباید این کپسول را مصرف کنید .

 

منبع :wikipg.com

http://imperia.ir/

قرص و کپسول فارماتون مکمل های طبیعی برای رفع خستگی روزانه می باشد.

همچین حاوی عصاره جینسینگ و به عنوان داروی حاوی فیتو شناخته شده است.

این دارو برای درمان شرایط زیادی از جمله خستگی روزانه و استرس مورد استفاده قرار می گیرد

در این مطلب به طور جامع اطلاعات قرص فارماتون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

فارماتون یک مکمل غذایی می باشد که حاوی ترکیباتی است که در رفع خستگی و کاهش استرس و پیشگیری از شرایط ذهنی و فیزیکی ایجاد شده در اثر سن، بیماری یا رژیم غذایی نامناسب موثر می باشد

. این دارو برای تمام رده های سنی افراد میانسال، ورزشکاران، کودکان، زنان حامله و زنان تحت مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون مشورت با پزشک این دارو را به کودکان ندهید. تا پایان با بررسی موارد کاربرد و عوارض قرص فارماتون همراه ما باشید.

 

فارماتون برای بهبود توانایی های فیزیکی و کمک به بدن برای مقابله با خستگی و فرسودگی ایجاد شده بر اثر استرس مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر گذاشته و باعث به حداقل رسیدن استرس و فشار فیزیکی و ذهنی می گردد و همچنین تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی فرد دارد.

قرص فارماتون حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی از جمله ویتامین A ,B1, B2, B6, B12, C, C, E, D، نیاسین، اسید پانتوتنیک، اسید فولیک و عصاره جینسینگ می باشد

که روزانه باید یک تا دو کپسول یا قرص قبل و یا بعد از غذا مصرف گردد.

 

مواد اولیه موجود در مکمل فارماتون عصاره جینسینگ می باشد.

جینسینگ از عملکرد سیستم ایمنی حمایت کرده و به افزایش سطح انرژی کمک می کند.

این قرص همچنین حاوی ویتامین D، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین A, E, B اسید فولیک،

تیامین، ویتامین B6, B12 می باشد. برای رفع دوره های کوتاه مدت خستگی روزانه در یک زندگی شلوغ و گیج کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

علایم خستگی روانه شامل دوره های موقت فرسودگی، خستگی و احساس ضعف یا نبود سرزندگی و انرژی می باشند.

در پیشگیری و درمان علایم ایجاد شده بر اثر رژیم غذایی نامتعادل موثر می باشد.

همچنین«قرص های فارماتون» عملکرد ذهنی، فیزیکی و فرآیند سوخت و ساز را با استفاده از ترکیب جینسینگ، ویتامین ها و مواد معدنی افزایش می دهد.

با کاهش خستگی و افزایش عملکردهای ذهنی و فیزیکی در طول روز خستگی روزانه را درمان می کنند.

در صورت مصرف منظم آن ها باید تاثیرات آن را در طی هفته های کمی مشاهده کنید.

با کاهش خستگی و فرسودگی سطوح انرژی را حفظ و مدیریت می کند و در نتیجه باعث افزایش تمرکز ذهن و عملکردهای فیزیکی می شود.

این قرص ها فواید زیادی در زمینه های شخصی و حرفه ای دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر برچسب روی بسته قرص را بخوانید.

افراد بزرگسال هر روز یک کپسول فارماتون را قبل و یا بعد از غذا باید مصرف کنند

. ابتدا از این قرص بری ۴ هفته استفاده کنید پس از درمان ۴ هفته ای اگر احساس کردید حال شما بهتر شده است

می توانید به استفاده از قرص فارماتون برای بیشتر از ۱۲ هفته ادامه دهید.

پس از ۱۲ هفته در صورت تمایل استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

دکتر علایم شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. این کپسول فارماتون را هرگز به کودکان ندهید

و آن ها در ظروفی در بسته و محکم قرار داده و دمای محل نگاهداری از ۲۵ درجه بیشتر نباشد.

استفاده از قرص های فارماتون می تواند عوارض جانبی مثل مشکلات در خواب، خارش پوست، سردرد، سرگیجه یا مشکلات گوارشی مثل اسهال،

حالت تهوع، استفراغ و دردهای شکمی را به همراه داشته باشد.

اگر به اختلالات کبدی، یا هر گونه مشکل گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز، اختلالات ذخیره سازی آهن مثل هموکروماتوز،

غلظت بالای کلسیم، ویتامین A,D در خون خود مبتلا هستید نباید از فارماتون استفاده کنید.

از آنجا که فارماتون ممکن است حاوی روغن بادام یا سویا و لاکتوز باشد بنابراین اگر به هریک از این مواد حساسیت دارید نباید از فارماتون استفاده نمایید.

 

هرگز بیش از دوز مصرفی بیان شده در بالا استفاده نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد.

این قرص ها حاوی ویتامین A می باشند. اگر حامله هستید یا قصد حاملگی دارید یا در حال شیردهی می باشید از این دارو استفاده نکنید.

این دارو برای زنان و مردان مسن و بالغ مناسب می باشد هرگز به کودکان این دارو را ندهید.

اگر شرایط پزشکی دارید یا از دیگر داروها یا درمان مکمل استفاده می کنید و یا اگر علایم شما مدت زمان بیشتری بطول انجامید با پزشک یا متخصص خود مشورت کنید.

اگر دارای حساسیت ها می باشید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تمام داروها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. افراد زیر ۱۶ سال نباید از این دارو استفاده کنند.

اگر از داروهای رقیق کننده خون مثل لودوپا، تتراسایکلین یا داکسی سایکلین یا ویتامین ها و مکمل های معدنی استفاده می کنید این دارو را مصرف نکنید.

 

این مطلب صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در رابطه با کپسول و قرص فارماتون جمع آوری و ترجمه گشته است. برای استفاده از این دارو قبل از آن حتما با پزشک مشورت نموده و برچسب روی جعبه دارو را بخوانید.

منبع : آرگا

http://arga.ir/

شربت دس‌لوراتادین، تحولی نو در درمان آلرژی کودکان

“مترونیدازول”|موارد مصرف و عوارض,تداخل دارویی (METRONIDAZOLE)

“متی مازول”|موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“لیتیوم کربنات” | موارد مصرف,عوارض جانبی,تداخل دارویی,نحوه مصرف

“کاربامازپین” موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف Carbamazepine

“دکستران Dextran”|موارد مصرف,عوارض,تداخل دارویی,نحوه مصرف

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمیشود و محرمانه است

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام خسته نباشید
قرص فارماتون بعد از صبحانه مصرف بشه بهتره یا بعد از ناهار؟
مچکرم

بسیار عالی و کامل

دیگران می خوانند

خانه و خانواده | بهترین شیوه ی برخورد با احساسات منفي چیست؟

چکار کنیم در لباس عروسی لاغرتر بنظر برسیم؟

“طرز تهیه شیرینی مربایی” | شیرینی مربایی با طعم…

آموزش غذای فانتزی | طرز تهیه پیتزا به شکل ساعت مخصوص کودک


طرز تهیه پلو با میگو مکزیکی

ورزش و سلامتی | با چه روشی ساق پا را لاغر کنیم؟؟


آشنایی با برخی عوامل موثر در کاهش وزن

مد و زیبایی |کلکسیون طلا و جواهرات عروس 2014

تغذيه و سلامت | روزه داري براي افراد ديابتي ميتواند مفيد…

آشنایی با رشته های تحصیلی | معرفی رشته طراحي پارچه و لباس

خرید بلیط هواپیما برای تمام مقاصد داخلی و خارجی از تمام خطوط ریلی کشور با قیمت مناسب

برای جلوگیری از جریمه گوگل برای وبسایت شما ، ما از روش بالا برای ثبت بک لینک استفاده می کنیم.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09144029928 تماس بگیرید.

تمام توصیه های پزشکی و دارویی موجود در این سایت فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی دارد و به هیچ عنوان جایگزین توصیه های پزشک نیست.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.شما باید قبل از هرگونه اقدام به خود درمانی ، با پزشک خود مشورت کنید.

تماس باما :

توجه : هیچ محصولی برای فروش نداریم.(بخصوص دارو) .هیچ اطلاعی از روش های فروش کلیه نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

ایمیل : info{@}baelm.net

موبایل : 09144029928

تلگرام : 09903724250

پیوندها : جوجه کشی

نبض بازار


قیمت حوله تن پوش – 98/02/27

رپورتاژ


تامین زیرساخت های کسب و کار آنلاین

تاریخچه صلح در میدان آرژانتین – علت نامگذاری آن موضوع…

چند راه ساده برای خوشگذرانی نوروزی در شهرهای دیدنی ایران


کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

دانلود بسته طلایی نمونه سوالات آيین نامه اصلی

درصورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد. 2 سافت ژل روزانه به مدت 2 تا 3 هفته می توان مصرف نمود. یک سافت ژل به همراه صبحانه و دیگری به همراه نهار.
پس از این مدت 1 سافت ژل روزانه هنگام صبحانه مصرف می شود.

این دارو که در کشور ما با توجه به وجود مارک فارماتون بر روی کپسول ها و در شیشه ها به نام “فارماتون” شناخته می شود، یکی از محصولات مشهور شرکت فارماتون می باشد. این دارو به دلیل فرم خاص دارویی، سوسپانسیون درون کپسول نرم، دارای فراهمی زیستی بسیار خوبی است و جزء مقبول ترین مولتی ویتامین ها در کشور است. ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده ی فعال است: 1- عصاره جینسنگ با غلظت بالا 2- دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات 3- مواد دخیل در متابولیسم (ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب) 4- مواد موثر در متابولیسم چربی ها که سبب برداشت یا کاهش ذخابر چربی کبد می شوند (کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید) ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است. جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است. این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد. به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات (DMAE)، ژریاتریک فارماتون بر روی عملکرد مغز و خلق و خو اثرات مطلوبی دارد. 20 نوع از مهمترین ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب در مقادیری که نیازهای روزانه بدن انسان را تامین کند، در ترکیب ژریاتریک فارماتون وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین ها و مواد معدنی ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را خصوصا در افراد پیر برطرف نماید. منبع: بروشور محصول

سلام روزتون بخیر
بهترین جایگزین برای ژریاتریک فارماتون چی هستش ؟
من صورتم در حین بدنسازی زرد رنگ میشه و احساس خستگی دارم و علائم کم خونی رو دارم تقریبا
چه دارویی میتونه این علایم رو از بین ببره و املاح معدنی بدن رو هم تامین کنه؟
اگر چند دارو باید مصرف کنم لطفا اونا رو ذکر کنید
متشکرم

کاربر گرامی با سلام،
توصیه می شود که از مکمل Opti-men اسفاده شود. این مکمل با بیش از 76 ترکیب مختلف ، یک مولتی ویتامین کامل بخصوص برای افراد ورزشکار می باشد. لطفا به لینک محصول مراجعه نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

سلام.
آیا ممکن است این محصول بزودی موجود شود؟!

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام من این کپسولو مصرف نکردم.یکماه از تاریخ انقضاش گذشته تو یخچال بوده خاستم ببینم قابل مصرف هست؟عوارض نداره ؟

با سلام

کاربر گرامی، احتمالا اثربخشی محصول کاهش یافته منتها در صورتی که شرایط نگهداری محصول مناسب باشد، مصرف این محصول مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
ممنون از پیج خوبتو.
به مدت یکسال و نیم هست که از این محصول به صورت مستمر هر روز بعد از نهار استفاده میکنم.میخواستم بدونم مصرف مداوم این محصول عوارض نداره؟
چه پیشنهادی برای استفاده مکمل به صورت مداوم دارید.
با سپاس

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصول در طولانی مدت مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام. میسه بگید پس این مکمل چه موقع موجود میشه؟!

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام و خسته نباشید
چند تا سوال دارم
1.به نظر شما کدام مولتی ویتامین برای کاهش ریزش مو و ورزش بهتر و کامل تر (فارماتون بهتر اپتی من)
2. برای دوره چربی سوزی در روز چند تا مولتی ویتامین باید مصرف کنم
3.آیا مصرف مولتی ویتامین و b کمپلکس و امگا 3 و زینک پلاس در دوره چربی سوزی باعث جلوگیری از ریزش مو میشه
ممنون از اینکه همیشه پاسخ می دهید

باسلام

کاربر گرامی، با توجه به شرایط عنوان شده اپتی من انتخاب مناسب تری برای شما بوده و شما می توانید روزانه یک عدد از اپتی من استفاده نمایید.
مصرف ویتامین های خانواده ب و زینک نیز می تواند اثرات مناسبی برای جلوگیری از ریزش مو داشته باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
میشه محبت کنید بفرمایید کی موجود میشه ؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام و خسته نباشید
من به مدت 10 روز هست که روزانه یک قرص فارماتون + قرص جوشان میل سی + فیفول + فیناستراید مصرف میکنم . بعد از ماه مبارک رمضان به شدت ریزش مو داشتم و الان ریزش موم بعد از مصرف این داروها بسیار بسیار کم شده . اما مشکلی که دارم حدود یک هفته هست بدنم به شدت در حال تولید خال هست ، خال های قبلی هم پر رنگتر میشن ، آیا امکانش هست که مشکل از این داروها باشه ؟ درصد تاثیر کدام دارو در چنین عارضه ای بیشتر هست ؟ قطع کنم مصرف همشون رو به صورت همزمان ؟
سپاس فراوان

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این محصولات باعث ایجاد این عارضه نشده و بهتر است سایر دلایل را در این مورد بررسی نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
من برای ریزش موهام روزی یه دونه قرص پرفکتیل میخورم .
قبلترها به مدت دوماه روزی یه دونه فارماتون مصرف میکردم و از نظر انرژی زایی و رفع کسالت و خستگی و کوفتگی بدن و افزایش وزن خیلی خوب بود برام واقعا .
الان سوالم اینه که کنار پرفکتیل میتونم فارماتون هم مصرف کنم ؟
چون یه سری ویتامین ها رو مشترک دارن ، باهم مصرف بشه ، مسمومیت ایجاد نمیکنه ؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این دو محصول با دو ساعت فاصله از هم و همراه با آب کافی مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با تسکر ازپاسخ شما
حدود 1.5ماه پیش باکتری اچ پیلوری من مثبت بود با مصرف آنتی بیوتیک 14 روزه که شامل آموکسی میترانیدازول و کلایترومایسین دوره درمانو تکمیل کردم و بعد از اون عوارض این داروها نشون داده شد از جمله کاهش وزن و ریفلاکس حالا این مکمل ها که معرفی کردید خوبه یا با توجه به باکتری داروی بهتری رو پیشنهاد میدید؟(برای بازیابی)
با تشکر و شرمندگی از زیاد شدن مطلب

باسلام

کاربر گرامی، این محصولات انتخاب مناسبی برای شما می باشد منتها بهتر است از یک محصول پروبیوتیک مانند پروبی دایجستیس نیز به منظور تنظیم فلور دستگاه گوارش استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

درصورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد. 2 سافت ژل روزانه به مدت 2 تا 3 هفته می توان مصرف نمود. یک سافت ژل به همراه صبحانه و دیگری به همراه نهار.
پس از این مدت 1 سافت ژل روزانه هنگام صبحانه مصرف می شود.

این دارو که در کشور ما با توجه به وجود مارک فارماتون بر روی کپسول ها و در شیشه ها به نام “فارماتون” شناخته می شود، یکی از محصولات مشهور شرکت فارماتون می باشد. این دارو به دلیل فرم خاص دارویی، سوسپانسیون درون کپسول نرم، دارای فراهمی زیستی بسیار خوبی است و جزء مقبول ترین مولتی ویتامین ها در کشور است. ژریاتریک فارماتون دارای چهار گروه ماده ی فعال است: 1- عصاره جینسنگ با غلظت بالا 2- دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات 3- مواد دخیل در متابولیسم (ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب) 4- مواد موثر در متابولیسم چربی ها که سبب برداشت یا کاهش ذخابر چربی کبد می شوند (کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید) ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است. جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است. این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد. به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات (DMAE)، ژریاتریک فارماتون بر روی عملکرد مغز و خلق و خو اثرات مطلوبی دارد. 20 نوع از مهمترین ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب در مقادیری که نیازهای روزانه بدن انسان را تامین کند، در ترکیب ژریاتریک فارماتون وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین ها و مواد معدنی ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را خصوصا در افراد پیر برطرف نماید. منبع: بروشور محصول

سلام روزتون بخیر
بهترین جایگزین برای ژریاتریک فارماتون چی هستش ؟
من صورتم در حین بدنسازی زرد رنگ میشه و احساس خستگی دارم و علائم کم خونی رو دارم تقریبا
چه دارویی میتونه این علایم رو از بین ببره و املاح معدنی بدن رو هم تامین کنه؟
اگر چند دارو باید مصرف کنم لطفا اونا رو ذکر کنید
متشکرم

کاربر گرامی با سلام،
توصیه می شود که از مکمل Opti-men اسفاده شود. این مکمل با بیش از 76 ترکیب مختلف ، یک مولتی ویتامین کامل بخصوص برای افراد ورزشکار می باشد. لطفا به لینک محصول مراجعه نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

سلام.
آیا ممکن است این محصول بزودی موجود شود؟!

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام من این کپسولو مصرف نکردم.یکماه از تاریخ انقضاش گذشته تو یخچال بوده خاستم ببینم قابل مصرف هست؟عوارض نداره ؟

با سلام

کاربر گرامی، احتمالا اثربخشی محصول کاهش یافته منتها در صورتی که شرایط نگهداری محصول مناسب باشد، مصرف این محصول مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
ممنون از پیج خوبتو.
به مدت یکسال و نیم هست که از این محصول به صورت مستمر هر روز بعد از نهار استفاده میکنم.میخواستم بدونم مصرف مداوم این محصول عوارض نداره؟
چه پیشنهادی برای استفاده مکمل به صورت مداوم دارید.
با سپاس

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصول در طولانی مدت مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام. میسه بگید پس این مکمل چه موقع موجود میشه؟!

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام و خسته نباشید
چند تا سوال دارم
1.به نظر شما کدام مولتی ویتامین برای کاهش ریزش مو و ورزش بهتر و کامل تر (فارماتون بهتر اپتی من)
2. برای دوره چربی سوزی در روز چند تا مولتی ویتامین باید مصرف کنم
3.آیا مصرف مولتی ویتامین و b کمپلکس و امگا 3 و زینک پلاس در دوره چربی سوزی باعث جلوگیری از ریزش مو میشه
ممنون از اینکه همیشه پاسخ می دهید

باسلام

کاربر گرامی، با توجه به شرایط عنوان شده اپتی من انتخاب مناسب تری برای شما بوده و شما می توانید روزانه یک عدد از اپتی من استفاده نمایید.
مصرف ویتامین های خانواده ب و زینک نیز می تواند اثرات مناسبی برای جلوگیری از ریزش مو داشته باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
میشه محبت کنید بفرمایید کی موجود میشه ؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام و خسته نباشید
من به مدت 10 روز هست که روزانه یک قرص فارماتون + قرص جوشان میل سی + فیفول + فیناستراید مصرف میکنم . بعد از ماه مبارک رمضان به شدت ریزش مو داشتم و الان ریزش موم بعد از مصرف این داروها بسیار بسیار کم شده . اما مشکلی که دارم حدود یک هفته هست بدنم به شدت در حال تولید خال هست ، خال های قبلی هم پر رنگتر میشن ، آیا امکانش هست که مشکل از این داروها باشه ؟ درصد تاثیر کدام دارو در چنین عارضه ای بیشتر هست ؟ قطع کنم مصرف همشون رو به صورت همزمان ؟
سپاس فراوان

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این محصولات باعث ایجاد این عارضه نشده و بهتر است سایر دلایل را در این مورد بررسی نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
من برای ریزش موهام روزی یه دونه قرص پرفکتیل میخورم .
قبلترها به مدت دوماه روزی یه دونه فارماتون مصرف میکردم و از نظر انرژی زایی و رفع کسالت و خستگی و کوفتگی بدن و افزایش وزن خیلی خوب بود برام واقعا .
الان سوالم اینه که کنار پرفکتیل میتونم فارماتون هم مصرف کنم ؟
چون یه سری ویتامین ها رو مشترک دارن ، باهم مصرف بشه ، مسمومیت ایجاد نمیکنه ؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این دو محصول با دو ساعت فاصله از هم و همراه با آب کافی مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با تسکر ازپاسخ شما
حدود 1.5ماه پیش باکتری اچ پیلوری من مثبت بود با مصرف آنتی بیوتیک 14 روزه که شامل آموکسی میترانیدازول و کلایترومایسین دوره درمانو تکمیل کردم و بعد از اون عوارض این داروها نشون داده شد از جمله کاهش وزن و ریفلاکس حالا این مکمل ها که معرفی کردید خوبه یا با توجه به باکتری داروی بهتری رو پیشنهاد میدید؟(برای بازیابی)
با تشکر و شرمندگی از زیاد شدن مطلب

باسلام

کاربر گرامی، این محصولات انتخاب مناسبی برای شما می باشد منتها بهتر است از یک محصول پروبیوتیک مانند پروبی دایجستیس نیز به منظور تنظیم فلور دستگاه گوارش استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

برترین ها: قرص فارماتون (pharmaton) یک مکمل ویتامین سوئیسی است که برای رفع خستگی روزانه و افزایش انرژی استفاده می شود. این کپسول کاملا طبیعی است و به عنوان یکی از پرمصرف ترین مولتی ویتامین ها در دنیا شناخته می شود. قرص فارماتون باعث بهبود توانایی های فیزیکی می شود چرا که این قرص حاوی مواد معدنی، ویتامین های D ،E ،C ،B12 ،B6 ،B2 ،B1 ،A، نیاسین، بیوتین، کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، نیکوتین‌آمید، سلنیوم، روی، اسید‌پانتوتنیک، اسید‌فولیک و عصاره‌ی جنسینگ می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات نسبتاً کاملی در مورد قرص فارماتون را با هم مرور کنیم.

قرص فارماتون از چه موادی تشکیل شده است؟

توجه داشته باشید که سازندگان این قرص ادعا می کنند که در قرص فارماتون ترکیبی متناسب و متعادل از تمام آنچه نیاز روزانه فرد را به ویتامین، املاح و عناصر کمیاب تشکیل می دهند، وجود دارد. البته قرص فارماتون هم همانند اغلب مولتی ویتامین ها از مواد زیادی تشکیل شده که با یک جستجوی ساده می توانید به آن دست پیدا کنید. در عوض در اینجا برخی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این قرص را با هم مرور می کنیم:

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

• کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و عناصر دیگری از این دست که عمده تاثیر آن بر بدن بهبود چربی سوزی در جهت کاهش چربی کبدی است.

• مواد معدنی ، ویتامین و عناصر نادر و اثرگذار بر متابولیسم

• دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات

• عصاره جینسینگ غلیظ شده، جینسینگ می تواند بر سیستم عصبی تاثیر بگذارد که همین امر موجب کاهش و یا حتی رفع استرس خواهد شد.

مشخصه های قرص فارماتون چیست؟

بنا بر گفته های تولید کنندگان قرص فارماتون، به دلیل مکانیسم این قرص و توانایی آن در مقابله با خستگی، افرادی که به استرس بیش از اندازه دچار هستند بیشتر از این قرص استفاده می کنند. با هم مرور می کنیم که قرص فارماتون به چه کسانی و در چه زمینه هایی کمک می کند:

• افزایش کارایی بدن در تمرینات ورزشی و جلوگیری از خستگی سریع

• کمک به بهبود شرایط روحی ، روانی و افزایش تمرکز ذهنی

• کمک به بهبود علایم عمومی ناشی از افزایش سن

• جلوگیری از فقر ویتامین ها و مواد معدنی

• کمک به کاهش چربی خون

• کمک به حفظ توان بدن در طول رژیم های مختلف (مانند رژیم های لاغری، رژیم های پزشکی و…)

• کمک به بازیابی توان بدن در دوره نقاهت (پس از بیماری ها، عفونت ها، اعمال جراحی و …)

قرص فارماتون چه عوارضی دارد؟

هر قرص عوارض خاصی بر بدن مصرف کننده به جا می گذارد و پیامد های به خصوصی دارد. بدیهیست که قرص فارماتون هم از این قاعده کلی مستثنا نیست.علاوه بر سرگیجه و استفراغ که از عوارض مشترک میان همه قرص هاست، مصرف فارماتون می تواند موجب اختلال در خواب و یا خارش های جزئی پوست شود. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت مصرف نا درست یا بیش از اندازه قرص فارماتون ممکن است به درد در ناحیه شکم، حالت تهوع و استفراغ دچار شوید.

چه کسانی نباید فارماتون مصرف کنند؟

در زمان تولید هر قرصی ( حتی مولتی ویتامین ها ) عموما افرادی که به هر دلیلی مجاز به مصرف آن دارو نیستند اعلام می شود. مصرف قرص فارماتون هم با وجود اینکه حاوی ویتامین و مواد معدنی و طبیعیست، برای این افراد منع شده است:

• اگر مشکلات کبدی دارید و یا غلظت کلسیم در خون و ادرارتان بالاست.

• اگر به مشکلات کلیوی دچار هستید.

• بیماران هموکروماتوزیس که در جذب آهن مشکل دارند در لیست موارد منع مصرف فارماتون هستند.

• اگر در جذب گلوکز یا گالاکتوز مشکل دارید.

• با توجه به اینکه قرص فارماتون حاوی مقدار زیادی مس است، اگر مبتلا به بیماری ویلسون هستید قرص فارماتون را مصرف نکنید.

• همچنین در صورتی که به هریک از مواد تشکیل دهنده قرص فارماتون، سویا و یا بادام زمینی حساسیت دارید از مصرف این کپسول خودداری فرمایید.

کپسول فارماتون با چه داروهایی تداخل دارد؟

اگر پیش از شروع مصرف قرص فارماتون داروهای دیگری مصرف می کنید حتما بررسی کنید که با هم تداخل دارویی نداشته باشند. بنا بر گفته تولید کنندگان این کپسول، قرص فارماتون با این مواد تداخل دارویی دارد:

• الکل

• داروی قلب آمیودارون

• داروی کنترل فشار آملودیپین

• داروی ضد سرطان آرسنیک تری اکسید

• ویتامین ث یا اسکوربیک اسید

• باربیتورات ها

مقدار و زمان مصرف فارماتون:

بنابر توصیه ای که سازندگان کپسول فارماتون بر روی جعبه این محصول درج کرده اند بهتر است ابتدا به مدت 2 تا 3 هفته روزی 2 کپسول فارماتون، یکی همراه با صبحانه و دیگری همراه با ناهار مصرف شود. پس از گذشت این مدت روزی یک کپسول همراه با صبحانه مصرف شود. دوره های مصرف قرص فارماتون می تواند به چند ماه هم برسد و اثرات جانبی ندارد.

در مورد بهترین زمان برای مصرف قرص فارماتون باید گفت بهتر است مصرف این قرص هم همانند دیگر ویتامین ها و مکمل های معدنی همراه با صرف غذا مصرف شود.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton

آیا زنان باردار، زنان شیرده یا کودکان می توانند فارماتون مصرف کنند؟

کودکان زیر سن 13 سال حتما با اجازه پزشک و پس از مشاوره با او این قرص را مصرف کنند.

در مورد زنان باردار هم به دلیل حساسیت زیاد بدن در دوران بارداری بهتر است پس از مشاوره با پزشک اقدام به مصرف فارماتون کنند. البته می دانیم مصرف مولتی ویتامین ها در 3 ماه اول بارداری به طور معمول هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. اما در ماه های بعد به دلیل آسیب پذیری زیاد مادر و جنین بهتر است پزشکتان را پیش از مصرف هر دارویی ( حتی مولتی ویتامین ها ) در جریان بگذارید.

در نظر داشته باشید که هرچند مولتی ویتامین ها به ظاهر بی ضرر هستند اما مصرف آن ها در زمان بارداری ممکن است سطح ویتامین دی در بدن را بالا ببرد که این موضوع باعث ایجاد هیپرکلسمی و بالا رفتن میزان کلسیم خون جنین می گردد.

به زنان در زمان شیردهی هم توصیه می گردد بدون مشورت با پزشک قرص فارماتون مصرف نکنند.

موارد استفاده قرص geriatric pharmaton
موارد استفاده قرص geriatric pharmaton
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *