رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز

رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز
رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز

یک مهمانی مهم پیش رو دارید و می‌خواهید لباس مورد علاقه خود را بپوشید، اما متاسفانه می‌بینید لباس دوست داشتنی شما دیگر اندازه‌تان نیست. واضح است که تنها راهی که برای شما باقی مانده این است که چند کیلو لاغر شوید تا بتوانید لباس مورد علاقه‌تان را بپوشید. رژیم شیر و موز یکی از رژیم‌هایی است که در یک بازه ۳ الی ۴ روزه به شما کمک خواهد کرد به وزن دلخواه خود برسید. در این مطلب هرآنچیزی که در مورد رژیم شیر و موز باید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد.

 

رژیم شیر و موز بر اساس یک اصل ساده به لاغر شدن شما کمک می‌کند. خوردن مواد غذایی کم کالری و مغذی! در این رژیم شما سه بار در روز حدود ۲ الی ۳ عدد موز و ۲ الی ۳ فنجان شیر پرچرب مصرف خواهید کرد. هر موز حدود ۱۰۰ کالری دارد و هر فنجان شیر ۸۰ کالری. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که مصرف سه وعده از این مواد غذایی باعث می‌شود کالری دریافتی روزانه شما کمتر از ۱۰۰۰ باشد. علاوه بر موز و شیر شما باید چند غذای غنی از پروتئین فیبر نیز مصرف کنید که احساس گرسنگی نداشته باشید.

در این رژیم شما می‌توانید شیر موز درست کنید و یا اینکه شیر و موز را جداگانه مصرف کنید این به سلیقه شما برمی‌گردد. همچنین در طول مدتی که این رژیم غذایی را رعایت می‌کنید باید به مقدار کافی آب بنوشید. چرا در این رژیم از موز استفاده می‌شود؟ این میوه چه ویژگی‌هایی دارد؟رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز

موز، همانطور که همه ما می‌دانیم، میوه‌ای بسیار مغذی است که غنی از ویتامین‌ها، فیبر و مواد معدنی است، به ویژه پتاسیم (حدود ۴۲۲ میلی گرم در یک موز) که برای عملکرد طبیعی بدن حیاتی است. موز همچنین شامل فیبر (حدود ۳ گرم در یک موز) است و باعث می‌شود مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید. در موز ماده‌ای به نام سروتنین وجود دارد که باعث نشاط در انسان می‌شود و خبر خوب این است که با گرفتن رژیم شیر و موز احساس بی‌حالی و افسردگی نخواهید داشت.

مواد مهم شیر عبارتند از؛ پروتئین، کلسیم، فسفر، بعضی از انواع ویتامین‌های گروه B و ویتامین A. شیر غنی از کلسیم و پروتئین است که باعث تقویت عضلات و استخوان‌های می‌شود. از دیگر فواید شیر می‌توان به کاهش فشار خون، تنظیم تولید انسولین در بدن و بهبود متابولیسم اشاره کرد.

ترکیب شیر و موز باهم منبع خوبی برای پروتئین، ویتامین‌ها، فیبر و مواد معدنی است. مواد مغذی دریافت شده از این رژیم غذایی برای تامین انرژی بدن برای مدت ۳ الی ۴ روز کافی است. اما این را باید بدانید که رژیم شیر و موز هم به اندازه باقی رژیم‌ها که فقط روی مصرف چند ماده غذایی خاص در طول روز تاکید دارند، برای مدت طولانی نه تنها کاربری نیست بلکه مضر هم هست.

برای وعده صبحانه همراه شیر و موز خود می‌توانید یک عدد تخم مرغ آب پز بخورید تا هم پروتئین مورد نیاز بدن تامین شده باشد و هم دیرتر گرسنه شوید. می‌توانید در وعده صبحانه چند عدد بادام نیز میل کنید. برای وعده ناهار علاوه بر یک لیوان شیر و موز می‌توانید، آب میوه طبیعی نیز میل کنید فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن تامین شود. برای وعده شام هم علاوه بر موز و شیر می‌توانید یک فنجان سالاد سبزیجات میل کنید.

۱- به غیر از اندازه‌گیری کالری مصرفی روزانه باید تمرینات سبک نیز داشته باشید. بدنسازی و ورزش‌های سنگین هنگامی که رژیم شیر و موز را رعایت می‌کنید مناسب نیست، زیرا این رژیم یک رژیم کم کالری است. بهترین ورزش‌های برای کسانی که رژیم شیر و موز گرفته‌اند یوگا و مدیتیشن است.

۲- از خوردن شکر تصفیه شده، نوشیدنی‌های صنعتی، غذاهای آماده و سرخ شده خودداری کنید.

۳- حداقل ۳ لیتر آب در طول روز بنوشید.

۴- ۷ الی ۸ ساعت خواب داشته باشید.

۵- استرس اضافه وزن را از خود دور کنید و سعی کنید آرامش داشته باشید.

۶- اگر احساس ضعف دارید سریع رژیم را متوقف کنید و برای مشاوره بیشتر با پزشک خود تماس بگیرید.

۷- بعد از روز چهارم این رژیم باید به یک رژیم غذایی سالم بازگردید و برای جلوگیری از بازگشت وزن ورزش کنید.

هنگام گرفتن این رژیم ممکن است احساس ضعف داشته باشید زیرا مصرف کالری در طول این رژیم به شدت کاهش می‌یابد. اگر ضعف شما شدید بود می‌توانید از مواد غذایی دیگری نیز در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

خانم‌ها در دوران قاعدگی به هیچ وجه نباید این رژیم را دنبال کنند. مواد معدنی مانند آهن، روی و برخی دیگر از ویتامین‌ها با این رژیم غذایی به بدن شما نخواهند رسید.

طول دوره این رژیم نباید بیشتر از ۴ روز باشد زیرا عناصر حیاتی که بدن به آن‌ها نیاز دارد در طول این دوره به بدن شما نخواهد رسید و عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. این رژیم ۴ روزه می‌تواند حدود ۴ کیلو از وزن شما کم کند. اگر تصمیم دارید با این رژیم بیشتر از ۴ کیلوگرم وزن کم کنید می‌توانید با فاصله‌ای یک هفته‌ای دوره‌ای جدید از این رژیم را شروع کنید، البته بهتر است تمام این موارد تحت نظر پزشک تغذیه باشد.

 

بیشتر بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

امروزه بسیاری از افراد به دنبال رژیم کاهش وزنی هستند که سرعت سوزاندن چربی در آن زیاد باشد. رژیم شیر و موز یکی از این رژیم های لاغری به شمار می رود که تنها با 3 روز انجام آن می توان حدود 3 کیلو وزن کم کرد.

یکی از سریع ترین و ساده ترین رژیم های کاهش وزن و لاغری, رژیم شیر و موز می باشد. این رژیم غذایی به خصوص برای زمانی که افراد قصد دارند به سرعت چربی بسوزانند, کاربرد دارد. از آن جایی که شیر و موز دو تا از مواد طبیعی سالم و مفید برای سلامتی می باشد, رژیم حاوی آن نیز سلامتی را به خطر نمی اندازد. در ادامه با این رژیم لاغری بیشتر آشنا می شویم.

امروزه ثابت شده رژیم لاغری شیر و موز یک روش موثر برای کاهش وزن می باشد که تنها 3 تا 4 روز نیاز است تا به آن عمل کرده تا نتایج شگفت انگیز آن مشاهده شود. همانگونه که بسیاری از افراد به دنبال شکم می باشند, بسیاری از افراد به دنبال سوزاندن سریع چربی های بدن خود هستند. در این رژیم غذایی روزانه 3 تا 5 عدد موز متوسط همراه با یک فنجان شیر بدون چربی مصرف می شود. اینکه موز قبل و یا بعد از نوشیدن شیر مصرف شود با اینکه با شیر مخلوط و مصرف شود, اختیاری است. یکی دیگر از مواد اصلی مورد نیاز رژیم لاغری شیر و موز, آب می باشد. در واقع در طول انجام این رژیم باید آب به مقادیر زیادی مصرف شود. خواص شیر و خواص موز باعث شده است این دو ماده غذایی از اساسی ترین مواد مورد نیاز در رژیم لاغری شیر و موز باشد. از مهمترین خواص موز برای کاهش وزن می توان به سطح پایین قند و سطح کم کالری و میزان بالای فیبر در آن اشاره کرد. همچنین موز سرشار از پتاسیم است که برای عملکرد طبیعی بدن حیاتی است. شیر یکی از مهمترین منابع کلسیم و پروتئین به شمار می رود. کلسیم موجود در شیر به توسعه و حفظ استحکام استخوان ها و عملکرد طبیعی هورمون ها در بدن کمک می کند. به علاوه شیر حاوی پروتئین هایی است که برای توسعه ماهیچه های بدن مورد نیاز می باشد.رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز

با دنبال نمودن رژیم شیر و موز به مدت 3 تا 4 روز می توان حدود 3 کیلو وزن کم کرد. در واقع این رژیم غذایی به کاهش چربی اضافی در بدن کمک می کند. انجام رژیم شیر موز باعث می شود بدن کمتر از 1000 کالری در روز دریافت کند و به همین دلیل سرعت سوزاندن چربی و کاهش وزن این رژیم بسیار زیاد است. یک موز متوسط حدودا 100 کالری دارد و یک فنجان شیر نیز 80 کالری بیشتر برای بدن تامین نمی کند. بنابراین با فرض مصرف 5 عدد موز و 3 فنجان شیر در طول روز این رژیم لاغری مانند بسیاری از رژیم های کاهش وزن مثل رژیم مدیترانه ای بیش از 900 کالری به بدن نمی رساند.

با توجه به مطالب بیان شده, یکی از بهترین روش های لاغری و سوزاندن چربی های اضافی بدن پیروی از رژیم شیر و موز می باشد. این رژیم لاغری نه تنها برای سلامتی ضرر ندارد بلکه مواد تشکیل دهنده شیر و موز می توانند به حفظ سلامت بدن کمک کنند.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر از اضافه وزن خود کلافه شده اید و تنوعی در رژیم های غذایی خود ندارید تا پایان همراه ما باشید تا با معرفی 3 رژیم شیر مفید و موثر برای کاهش وزن شگفت زده شوید. تنها با چند روز استفاده از این رژیم ها می توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار قابل توجهی از وزنتان را کاهش دهید.

همانطور که می دانید شیر دارای خواص فراوانی برای بدن است که یکی از این خاصیت های شیر کاهش وزن و کاهش رسوبات چربی در بدن می باشد. شیر با احساس سیری طولانی مدتی که به شما می دهد می تواند در کاهش وزن و رسیدن شما به اندام متناسب مفید باشد. در این بخش از رژیم غذایی آرگا شما را با انواع متنوع رژیم شیر برای کاهش وزن آشنا می شازیم.

رژیم های متفاوت و متنوعی برای کاهش وزن وجود دارند که از موثرترین این رژیم ها می توان به رژیم لاغری کانادایی 15 روزه و رژیم شیر و رژیم مدیترانه ای اشاره کرد. اگر اضافه وزن شما به بزرگترین معضل زندگی تان تبدیل شده است می توانید با رژیم های لاغری علمی و موثر به کاهش وزن خود و رسیدن به اندام متناسب و ایده آل کمک کنید.

شیر یکی از انواع لبنیات های مفید برای کاهش وزن در افراد چاق محسوب می شود. افراد با وزن بالا بهتر است که در بین رژیم غذای اصلی خود هر چند ماه یکبار از رژیم لاغری شیر استفاده نمایند. در ادامه این مطلب 3 نوع رژیم غذایی شیر مفید و موثر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم .رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز

رژیم شیر و موز یکی از برنامه های مفید غذایی برای کاهش وزن سریع است شما می توانید در مواقع اضطراری و در مواقعی که می خواهید به سرعت وزن کنید از این رژیم غذایی استفاده نمایید.
با رژیم غذایی شیر و موز در 3 روز تقریبا 2.5 کیلو وزن کم می کنید که تاثیر این رژیم با ورزش هم بیشتر می شود. بنا بر نظریه دکتر جورج هروپ رژیم غذایی شیر و موز یک برنامه غذایی ساده است که برای کاهش وزن بسیار موثر است و علاوه بر کاهش وزن این رژیم سلالمت بدن شما را نیز حفظ می کند.

رایج ترین دستور غذایی شیر و موز بدین صورت است که شما می توانید روزانه 3 موز را همراه با یک لیوان شیر بدون چربی به عنوان یک وعده غذایی در صبح و ظهر و شب میل کنید. می توانید شیر و موز را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آن را میل کنید و یا به صورت جداگانه هر کدام از این مواد غذایی را میل نمایید. توجه داشته باشید که برای رژیم غذایی اگر می خواهید از مخلوط شیر و موز استفاده نمایید باید شیر موز فاقد شکر باشد. اگر ترجیح می دهید که شیر را به تنهایی و جدا از موز میل کنید می توانید به شیر طعم دهنده های کم کالری مانند وانیل و قهوه بزنید. نوشیدن آب را در طول انجام این رژیم غذایی فراموش نکنید. اگر در طول این رژیم غذایی احساس ضعف و یا ناتوانی کردید می توانید در وعده های روزانه غذایی خود مصرف سبزیجات و ماهی یا مرغ را هم اضافه کنید. بهتر است که از این رژیم غذایی در دروان قاعدگی اجتناب کنید زیرا این رژیم غذایی فاقد آهن و برخی از ویتامین ها است. این رژیم غذایی را در طولانی مدت هرگز استفاده نکنید و ایده آل ترین دوره این رژیم غذایی سه یا چهار روز است. با این رِژیم غذایی روزانه 900 کالری انرژی دریافت می کنید.

خواص موز برای بدن بسیار زیاد است و هم چنین موز سرشار از همه ویتامین هایی است که بدن برای داشتن یک عملکرد نرمال به آن ها نیاز دارد. موز دارای 422 میلی گرم پتاسیم و 3 گرم فیبر است و یک منبع غنی از فیبر محسوب می شود. فیبر موجود در موز بدن را از همه سم های مضر پاک می کند و احساس سیری را در شما بیشتر می کند.
علاوه بر موز نوشیدن شیر کم چرب هم دارای خواص زیادی برای بدن است و کلسیم موجود در شیر در طول انجام این برنامه غذایی از استخوان ها و اسکلت شما محافظت می کند و اختلالات هورمونی ناشی از رژیم را از بین می برد و باعث می شود که در طول رژیم هورمون های شما عملکرد صحیحی را داشته باشند. پروتئین  موجود در شیر در طول اجرا این رژیم غذایی به پرورش عضلات شما کمک فراوانی را می کنند.

این رژیم غذایی را می توانید به مدت 1 تا 2 هفته انجام دهید اگر می خواهید وزن بیشتری کم کنید بهتر است که این رژیم را به مدت 2 هفته رعایت کنید تا تجربه کاهش وزن 7 کیلو فقط در 14 روز را تجربه کنید. این رژیم غذایی بدن را به خوبی پاکسازی می کند و اگر شما دارای اضافه وزن بیش از حدی هستید بهتر است که قبل از انجام رژیم اصلی کاهش وزن تان این رژیم غذایی را به مدت 2 هفته انجام دهید تا بدن تان از سموم مضر پاک شود. هم چنین می توانید در طول رژیم اصلی کاهش وزن خود هر سه ماه یکبار رژیم غذایی شیر و خرما را تکرار کنید. بهتر است به همراه این رژیم غذایی در طول روز ورزش کنید تا با کمک ورزش از افتادگی عضلاتتان جلوگیری نمایید. مانند رژیم غذایی شیر و موز نوشیدن آب را در طول روز فراموش نکنید.

صبحانه :

یک لیوان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یک عدد + یک عدد خرما

نهار :

دو عدد خرما + دو لیوان شیر کم چرب + 1/2 موز

عصرانه :

یک عدد خرما + یک لیوان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یک عدد

نکته : توجه داشته باشید که وعده غذایی شام خود را باید به صورت کامل انجام دهید زیرا بدن در هنگام خواب به انرژی بیشتری برای تنظیم و متابولیسم نیاز دارد و برای این که دچار اختلالات عصبی و بیماری نشوید بهتر است که دستور غذایی شما در شب کاملا متفاوت با روز باشد.

شام :

1/2 سینه مرغ ( آب پز یا کبابی ) + یک کاسه سالاد فاقد چربی ( که می توانید آن را بدون سس و با کاهو و هویج و خیار و گوجه و کلم و هر نوع سبزیجات دلخواهی تهیه کنید) + یک عدد سیب زمینی کوچک ( آب پز و یا کبابی)

این رژیم همانند رژیم لاغری شیر و موز همه سموم مضر در درون بدن را دفع می کند و تسکین دهنده اعصاب و فشار روانی در فرد رژیم گیرنده است. و هم چنین این رژیم غذایی علاوه بر خاصیت پاک کنندگی با کلسیم فراوانی که دارد از استخوان ها و اسکلت شما به ویژه در خانم ها به خوبی محافظت می کند و پروتئین موجود در شیر نیز اندام های شما را پرورش می دهد.

این نوع رژیم برای تنوع در رژیم غذایی افراد چاق می تواند پیشنهاد خوبی باشد می توانید این رژیم را به حداکثر به مدت 2 روز اجرا کنید. بهتر است که به مدت 30 دقیقه هم در طول انجام این رژیم ورزش و یا پیاده روی نمایید. با این نوع رژیم روزانه 500 گرم از وزن بدنتان را کاهش می دهید.

می توانید روزانه از 3 لیوان شیر و 10 عدد بیسکویت ساقه طلایی برای وعده های صبحانه و نهار و شام و عصرانه خود استفاده نمایید. در صورت ضعف می توانید از 4 عدد خرما در طول روز استفاده کنید.

در این نوع بیسکویت از طعم دهنده های مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی کنند و میزان انرژی که از خوردن این نوع بیسکویت در روز می توانید کسب کنید حدود 61.5 کیلو کالری است. و شیر موجود در این نوع رژیم هم دارای فواید زیادی برای بدن است که در مطالب قبلی رژیم های غذایی این مطلب فواید شیر را ذکر کرده ایم.

همانطور که مشاهده کردید شیر یک نوع رژیم مفید برای کاهش وزن چند کیلویی شما محسوب می شود ولی اگر دارای اضافه وزن زیادی هستید رژیم شیر را به عنوان رژیم اصلی خود محسوب نکنید و تنها برای تنوع در برنامه رژیم اصلی لاغری تان این نوع رژیم را قرار دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع برنامه های رژیم لاغری کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟

رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در مورد سرطان سینه چه اطلاعاتی دارید؟ آیا ماموگرافی می تواند تمام اطلاعات لازم در مورد سرطان سینه را به شما بدهد؟ سرطان سینه در حال حاضر حدود ۱ تا ۸ زن آمریکایی را در برخی نقاط در طول زندگی خود تحت تاثیر قرار می دهد. این دومین سرطان شایع در میان زنان (بعد از سرطان پوست) و دومین عامل مرگ در میان انواع سرطان می باشد. با این مقاله از بخش بیماری ها دکتر سلام همراه باشید تا در مورد ماموگرافی و سرطان سینه …

در مورد تکنیک افلوراژ چه می دانید؟ اگر در مورد تکنیک های ماساژ سوئدی اطلاعاتی داشته باشید بدون شک، نام افلوراژ نیز به گوشتان خورده است. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به آموزش نحوه انجام افلوراژ می پردازیم. افلوراژ فشار بسیار بیشتری را نسبت به لمس کردن وارد می کند که می تواند بر بافت های زیر پوستی اثر بگذارد و به عنوان تغییر شکل نیز تعریف می شود. گفته می شود که افلوراژ تأثیر کلی بر گردش خون دارد و درمانگر در بیشتر …

در مورد جوانسازی واژن چه می دانید؟ برای بسیاری از خانم ها با افزایش سن و گذراندن مراحل خاصی از زندگی، تجربه تغییر در بدن از جمله تغییرات در ناحیه واژن کاملاً طبیعی است. هرچند، بسیاری از خانم ها با تغییر در ظاهر و احساس، احساس خجالت و ناراحتی می کنند. تغییرات در ناحیه واژن ممکن است توسط عوامل بسیاری از جمله بارداری، زایمان، تغییرات وزن و روند پیری طبیعی به ایجاد شود. خانم هایی که با اين تغييرات ناراحت هستند اغلب خواهان جوانسازی واژن …

چه نوعی از درمان زیبایی غیر تهاجمی برای آقایان وجود دارد؟ همانطور که درمان های  زیبایی غیر تهاجمی در بین افراد مختلف پرطرفدار تر می شود تقاضای آن در میان مردان هم زیاد شده است. درمان های غیر تهاجمی می توانند نتایج فوق العاده ای هم برای زنان و هم برای مردان داشته باشند. اما مردان نگرانی های زیبایی مختص خودشان را دارند. اغلب مردان دوست دارند علامت های پیری آنها از بین رفته و در عین حال ظاهر مردانه خود را حفظ کنند. بعضی …

آیا می دانید چگونه خاصیت کشسانی پوست خود را بهبود ببخشیم؟ کلاژن و الاستین دو پروتئین طبیعی هستند که با هم کار می کنند تا پوست را صاف و انعطاف پذیر نگه دارند. تجزیه این پروتئین یکی از ویژگی های رایج در پیری است که باعث ایجاد تغییرات ساختاری در اپیدرم و درم می شود. در حالی که بعضی از روش های آرایشی و بهداشتی با شل شدن بیش از حد پوست، اثری نمی گذارند، درمان های مختلفی ممکن است انجام شود تا پوست به …رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز

سرفه نوعی واکنش سیستم دفاعی بدن به منظور دفع ترشحات مواد زائد در هنگام بیماری می باشد. با شروع سرفه، سیستم دفاعی بدن به پاکسازی مجاری تنفسی اقدام …

شاید شما از “کرم های ضد آفتاب طبیعی و دست ساز” خبر داشته باشید که از روغن های گیاهی برای حفاظت از نور خورشید استفاده می کنند. عمدتا، …

درمان های طبیعی برای درمان پارکینسون شامل استفاده از میوه های تازه، خام و سبزیجات، سم زدایی بدن، خوردن بیشتر مواد پروبیوتیک، اجتناب از مصرف آهن بیش از …

در مورد اختلالات تغذیه و جنسیتی افراد چه می دانید؟ بیشتر مطالبی که ما در مورد اختلالات خوردن و جنسیت تحت تاثیر این اختلالات فکر می کنیم، اشتباه …

در مورد پوست ترکیبی چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید پوست ترکیبی چیست؟ آیا مراقبت های لازم از این نوع پوست را می شناسید؟ پوست ترکیبی نه خشک …

وظایف و آماده شدن پدرها در ماه نهم چیست؟ پدر بودن یک مسیر طولانی و هیجان انگیز است. زن و شوهر، زمانی که نتیجه …

علت زیاد شدن ترشح بزاق دهان در دوران بارداری چیست؟ آیا شما باردارید و ترشح بزاق دهان شما بیش از حد معمول است؟ افزایش …

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

ورزش کبدی یک ورزش تیمی محبوب و آسان است که ریشه ای هزارساله در کشور هند باستان و آسیای جنوبی دارد. قوانین اصلی ورزش …

برای زنان باردار حرکت های کششی مفید تر است. این کار به شما کمک می کند که در وزن متعادل باقی بمانید، ریلکس کنید …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز
رژیم لاغری سه روزه با شیر و موز
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *