رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع
رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

در مورد تکنیک افلوراژ چه می دانید؟ اگر در مورد تکنیک های ماساژ سوئدی اطلاعاتی داشته باشید بدون شک، نام افلوراژ نیز به گوشتان خورده است. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به آموزش نحوه انجام افلوراژ می پردازیم. افلوراژ فشار بسیار بیشتری را نسبت به لمس کردن وارد می کند که می تواند بر بافت های زیر پوستی اثر بگذارد و به عنوان تغییر شکل نیز تعریف می شود. گفته می شود که افلوراژ تأثیر کلی بر گردش خون دارد و درمانگر در بیشتر …

در مورد جوانسازی واژن چه می دانید؟ برای بسیاری از خانم ها با افزایش سن و گذراندن مراحل خاصی از زندگی، تجربه تغییر در بدن از جمله تغییرات در ناحیه واژن کاملاً طبیعی است. هرچند، بسیاری از خانم ها با تغییر در ظاهر و احساس، احساس خجالت و ناراحتی می کنند. تغییرات در ناحیه واژن ممکن است توسط عوامل بسیاری از جمله بارداری، زایمان، تغییرات وزن و روند پیری طبیعی به ایجاد شود. خانم هایی که با اين تغييرات ناراحت هستند اغلب خواهان جوانسازی واژن …

چه نوعی از درمان زیبایی غیر تهاجمی برای آقایان وجود دارد؟ همانطور که درمان های  زیبایی غیر تهاجمی در بین افراد مختلف پرطرفدار تر می شود تقاضای آن در میان مردان هم زیاد شده است. درمان های غیر تهاجمی می توانند نتایج فوق العاده ای هم برای زنان و هم برای مردان داشته باشند. اما مردان نگرانی های زیبایی مختص خودشان را دارند. اغلب مردان دوست دارند علامت های پیری آنها از بین رفته و در عین حال ظاهر مردانه خود را حفظ کنند. بعضی …

آیا می دانید چگونه خاصیت کشسانی پوست خود را بهبود ببخشیم؟ کلاژن و الاستین دو پروتئین طبیعی هستند که با هم کار می کنند تا پوست را صاف و انعطاف پذیر نگه دارند. تجزیه این پروتئین یکی از ویژگی های رایج در پیری است که باعث ایجاد تغییرات ساختاری در اپیدرم و درم می شود. در حالی که بعضی از روش های آرایشی و بهداشتی با شل شدن بیش از حد پوست، اثری نمی گذارند، درمان های مختلفی ممکن است انجام شود تا پوست به …

شایع ‌ترین علامت شپش، خارش است. اگرچه شپش بیماری خاصی ایجاد نمی ‌کند اما گزش آن باعث ایجاد حساسیت روی پوست می ‌شود. شپش‌ ها می‌ توانند باعث ایجاد حس قلقلک روی سر یا بدن شوند طوری که احساس می‌ کنید چیزی درحال راه رفتن روی پوستتان است! در این مطلب از بخش عمومی دکتر سلام، راه های طبیعی از بین بردن شپش توضیح داده شده که در صورت انجام آن ها نیازی به مصرف داروهای شیمیایی نخواهید داشت. راه های از بین بردن شپش …

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

به احتمال زیاد مطالب زیادی را درباره چرخه قاعدگی شنیده و اطلاعاتی راجع به آن دارید، مانند اینکه دوره های پریودی شما اغلب چه مدت است و میزان …

لوبوپلاستی چیست؟ برخلاف انتهای خارجی گوش، لاله یا نرمه گوش هیچ غضروفی ندارد و مستعد کش آمدگی می باشد. لاله گوش معمولا در دو مدل دیده می­شود: چسبیده …

حتی فکر کردن در مورد هموروئید یا بواسیر نیز می تواند ناراحت کننده باشد. با اینکه این شرایط در میان بزرگسالان شایع است، می تواند در بین نوزادان …

فواید سویا چیست؟ دانه سویا یا گلیسیک مکس نوعی از گیاهان دو لپه ای از آسیای شرقی هستند. سویا جزء مهمی از رژیم غذایی آسیایی ها می­ باشد …

چگونه میتوان باعث افزایش وزن سالم کودکان شویم؟ کودکان به طور طبیعی تمایل به افزایش وزن دارند. اکثر کودکان دارای وزن سالمی هستند در حالی که برخی از …

وظایف و آماده شدن پدرها در ماه نهم چیست؟ پدر بودن یک مسیر طولانی و هیجان انگیز است. زن و شوهر، زمانی که نتیجه …

علت زیاد شدن ترشح بزاق دهان در دوران بارداری چیست؟ آیا شما باردارید و ترشح بزاق دهان شما بیش از حد معمول است؟ افزایش …

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

برای زنان باردار حرکت های کششی مفید تر است. این کار به شما کمک می کند که در وزن متعادل باقی بمانید، ریلکس کنید …

همه ما می دانیم که انواع حرکات یوگا مزایای زیادی برای بدن خواهند داشت. یوگا نه تنها یکی از بهترین ورزش ها برای از …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

چربی شکم برای سلامتی شما خطرناک است و کم کردن سایز کمر به غیر از تأثیری که در زیبایی دارد، سلامتی شما را نیز افزایش می‌دهد. میانگین سایز کمر از حدود ۷۰ سال پیش تاکنون و در عرض کمتر از یک سده حدود ۱۸ سانتیمتر افزایش یافته است. پس شما تنها کسی نیستید که احساس می‌کند باید سایز کمرش را کم کند. خوشبختانه هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها راه‌هایی برای کم کردن سایز کمر وجود دارد. برای همین در این نوشته می‌خواهیم ببینیم که چگونه سایز کم کنیم.

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

برای سایز کم کردن، نیاز به رژیم لاغری شکم دارید. کاملا واضح است که برای کاهش سایز شکم تان باید کالری‌های ورودی‌تان را کم کنید. کاهش وزن یک معادله‌ی ساده است: کالری‌هایی که بدن می‌سوزاند باید بیشتر از مقداری باشد که دریافت می‌کند. و جالب است بدانید که ورزش کردن کمتر از چیزی که بیشتر افراد تصور می‌کنند کالری می‌سوزاند. اگر می‌خواهید ببینید که برای لاغری شکم چه بخوریم؛ سری به مقالات «چطور» بزنید.

کمبود ۳۵۰۰ کالری منجر به کاهش تنها کمتر از نیم کیلوگرم از وزن شما می‌شود. بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که اگر برنامه‌ی غذایی‌تان را نظارت کنید و فهرستی از چیزهایی که هر روز می‌خورید و کالری دریافتی‌تان تهیه کنید، احتمالا خوراک‌تان را کمتر خواهید کرد.

از ابزارهای کالری‌شمار آنلاین یا برنامه‌های تنظیم کالری استفاده کنید تا ببینید هر یک از چیزهایی که می‌خورید چند کالری دارد. چیزهای جانبی را فراموش نکنید، مثلا سس سالاد بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید کالری دارد. کاهش روزانه‌ی فقط ۱۰۰ کالری در درازمدت می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

دویدن راه بسیار خوبی برای سوزاندن کالری است. سعی کنید حداقل سه بار در هفته به مدت سی دقیقه بدوید. اوایل کار می‌توانید بین دویدن و راه رفتن تناوب داشته باشید تا زمانی که قوی‌تر شوید. اگر بتوانید هر هفته کمی بیشتر از سی کیلومتر آرام بدوید می‌توانید در مدت ۶ ماه مقدار زیادی از چربی‌های شکمی را آب کنید.

برای کاهش سایز کمر پروتئین و فیبر مصرف کنید. وقتی غذاهای دارای پروتئین بالا مصرف می‌کنید احساس سیری بیشتری می‌کنید و در نتیجه کمتر غذا می‌خورید. مخصوصا خوردن صبحانه‌ی غنی از پروتئین بسیار مؤثر است. هرگز از صبحانه‌تان نزنید. با شروع یک رژیم غنی از پروتئین می‌توانید سرعت کاهش وزن‌تان را تا ۲۵ درصد افزایش دهید.

به یاد داشته باشید که ۸۰ درصد کاهش وزن وابسته به برنامه‌ی غذایی است، نه ورزش و فعالیت بدنی.

تخم مرغ، تن ماهی، سبزیجات، انواع سالاد، بادام، سیب و گوشت کم‌چرب انتخاب‌های خوبی هستند. اگر احساس می‌کنید اصلاح برنامه‌ی غذایی‌تان کار خیلی سختی است به یاد بیاورید که اگر دور کمرتان بیشتر از ۸۸ سانتیمتر است به شدت در معرض خطراتی مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و فشارخون‌ بالا هستید؛ و سایز کمرتان هم به طرزی جادویی و بدون اصلاح برنامه‌ی غذایی کم نخواهد شد.

سعی کنید میزان مصرف لبنیات‌تان را کنترل کنید. مرغ بدون پوست، برنج قهوه‌ای و کلم بروکلی غذاهایی هستند که باید سعی کنید در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید. این مواد غذایی به باریک شدن کمرتان کمک می‌کنند.

اگر می‌توانید تحمل کنید، سعی کنید حداقل یک سوم از کل غذای مصرفی‌تان خام باشد.

یکی از مضرات شکر و نشاسته این است که تولید انسولین را افزایش می‌دهند. این هورمون با افزایش سایز کمر در ارتباط است، پس باید شکر و کربوهیدرات را از برنامه‌ی غذایی‌تان بیرون بیندازید. همچنین از کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده بپرهیزید (غذاهای حاوی آرد سفید، تأثیر خوبی بر سایز کمر شما نخواهند داشت).

غذاهای دارای قند بالا می‌توانند با نفخ شکم مرتبط باشند، و بعضی از آنها، خوراکی‌هایی مثل لوبیا، سیب‌زمینی و موز هستند که احتمالا آنها را به عنوان غذایی سالم می‌شناسید.

مشکل دیگر نشاسته و شکر کالری بالا و سیرکنندگی کم است. این‌ها کالری‌های خالی هستند و ارزش غذایی کمی دارند. به عنوان نمونه‌ می‌توان به پیراشکی، سیب‌زمینی سرخ‌شده و نان سفید اشاره کرد.

به برچسب اطلاعات تغذیه‌ای دقت کنید و فروکتوز را از برنامه‌ی غذایی‌تان حذف کنید. فروکتوز کاهش وزن را برای شما بسیار سخت می‌کند. فروکتوز در بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری‌شده وجود دارد‌. شما باید مصرف فروکتوز را به ۱۵ گرم در روز محدود کنید. ماست، آب گازدار و بعضی‌ از غذاهای رژیمی از جمله موادی هستند که به نظر سالم می‌آیند ولی فروکتوز بسیار زیادی را در خود جای داده‌اند.

حتی اگر نوشیدنی گازداری که معمولا مصرف می‌کنید رژیمی باشد، می‌تواند بر سایز کمرتان تأثیر منفی بگذارد.

نوشیدنی‌های گازدار میزان گاز سیستم گوارش شما را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، بعضی از نوشیدنی‌های گازدار دارای شیرین‌کننده‌هایی هستند که هضم آنها برای بدن دشوار است. هر دوی این موارد بر افزایش سایز کمر مؤثر هستند.

به جای این نوشیدنی‌ها آب بنوشید. نوشیدن آب در طول روز به افزایش متابولیسم بدن شما نیز کمک می‌کند. نوشیدن چای نعنا را هم امتحان کنید. یکی دیگر از دلایلی که ثابت می‌کند چرا باید آب بیشتری بنوشید، این است که افراد معمولا دهیدراته شدن را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند. پس اگر احساس گرسنگی کردید قبل از اقدام به خوردن غذا، یک بطری آب بنوشید.

دلایل زیادی برای خوردن روغن نارگیل وجود دارد، یکی از آنها این است که به سوزاندن چربی‌های شکم کمک می‌کند و متابولیسم بدن‌تان را افزایش می‌دهد.

روغن نارگیل حاوی اسیدی است که احساس سیری را افزایش می‌دهد. تحقیقات گوناگون نشان داده‌اند که با مصرف روزانه‌ی روغن نارگیل، اشتها و ریزه‌خواری تا حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

مطمئن شوید ورزشی که انتخاب کرده‌اید بر روی کمر تأثیر می‌گذارد. از درازونشست به روش قدیمی (نوعی از درازونشست که نیمه‌ی پایین کمر از زمین بلند نمی‌شود) پرهیز کنید. چرا که به ستون مهره‌های شما آسیب می‌زند.

یک میله را روی شانه‌هایتان قرار دهید و با دو دست‌ خود آن را نگه دارید. صاف بایستید و پاهایتان را به اندازه‌ی عرض شانه باز کنید. در حالی که روی‌ خود را به سمت جلو نگه داشته‌اید کمرتان را متناوبا به سمت چپ و راست بچرخانید. سعی کنید هربار ۵۰ چرخش انجام دهید.

می‌توانید این حرکت را جایگزین درازونشست کنید: به پشت بخوابید و کف دست‌هایتان را روی زمین قرار دهید. زانوهایتان را خم کنید و سر و گردن‌تان را کمی از زمین بلند کنید.

اگر ورزش‌های معمول برای‌تان خسته‌کننده‌اند، بهتر است از حلقه‌ی تناسب اندام استفاده کنید. حتی با روزانه چند دقیقه حلقه زدن می‌توانید کمرتان را باریک‌تر کنید.

با روزانه ۱۰ دقیقه حلقه زدن هم می‌توانید سایز کمرتان را کم کنید. فقط چند دقیقه حلقه زدن در روز می‌تواند ۱۰۰ کالری بسوزاند.

برای بهتر حلقه زدن، کمرتان را راست نگه دارید، موقع شروع حلقه زدن، حلقه را به پشت کمرتان تکیه دهید و سعی کنید باسن را زیاد حرکت ندهید. پای راست‌تان را کمی جلوتر از پای چپ‌تان قرار دهید، حلقه را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و باسن را از جلو به عقب حرکت دهید تا حلقه به چرخیدن ادامه دهد. باید مرکز بدن‌تان را درگیر کنید تا بتوانید حلقه را دور کمرتان نگه دارید.

تحقیقی نشان داده‌ است که سه بار حلقه زدن در هفته و هر بار به مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند در مدت تنها یک ماه ۷ تا ۱۵ سانتیمتر از سایز کمر شما را کم کند. بنابراین به جای صرف هزینه‌های هنگفت، با خرید یک حلقه‌‌ی تناسب اندام، به روشی ارزان و راحت می‌توانید در محیط خانه ورزش کرده و سایز خود را کاهش دهید.

تمرینات دوره‌ای روش خوبی برای کم کردن سایز هستند، چون ترکیبی از تمرینات قدرتی، مقاومتی و ورزش هوازی هستند که همگی برای کاهش سایز کمر مفیدند. پیلاتس هم حرکات زیادی دارد که بر مرکز بدن متمرکزند.

تمرینات دوره‌ای به طور معمول شامل چهار بخش هستند که هر کدام تمرینات مختلفی دارند و شما باید هر حرکت را سه بار انجام دهید و به صورت گردشی به سراغ حرکت بعدی بروید و این کار را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

تمرینات دوره‌ای معمولا شامل اسکوات، درازونشست، پرش بلند، کش ورزشی و دمبل سبک هستند.

از آنجا که تمرکز حرکات پیلاتس روی تقویت مرکز بدن است، پس این ورزش می‌تواند کمر شما را باریک کند.

اگر ورزش کردن به شما کمک نمی‌کند می‌توانید از مُد جدید این روزها کمک بگیرید. کمربندهای لاغری جدید این روزها مورد توجه بسیاری از افراد هستند.

استفاده از شکم‌بند لاغری در طول روز می‌تواند به کم شدن سایز شما کمک کند. شکم‌بندی بگیرید که دارای خاصیت انعطاف باشد تا بتوانید به راحتی نفس بکشید. انتظار نتیجه‌ی فوری نداشته باشید. ممکن است چند ماه طول بکشد تا اثر تلاش‌تان را ببینید.

همچنین می‌توانید گن ضدآبی بخرید که زیر لباس‌هایتان به کمر ببندید و هر بار که سایزتان کمتر می‌شود آن را تنگ‌تر کنید. با این روش هم پیشرفت‌تان را بررسی می‌کنید و هم اگر در حال چاق شدن باشید به سرعت متوجه می‌شوید‌.

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

شاید باورش سخت باشد اما استرس با افزایش سایز کمر در ارتباط است. چون استرس باعث افزایش هورمون کورتیزول می‌شود که در افزایش چربی نواحی شکمی تأثیرگذار است.‌

مشکل دیگر استرس این است که باعث می‌شود بعضی ا فراد بیشتر بخورند، یا به دنبال تنقلات بیشتری برای رفع استرس‌شان بگردند. مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند که از استرس خود بکاهید.

مردم معمولا می‌پرسند چرا کم کردن سایز کمر این قدر از کم کردن وزن سخت‌تر است؟ دلیل این است که سایز کمر علاوه بر برنامه‌ی غذایی، به هورمون‌های کورتیزول و انسولین هم وابسته است. با درک این موضوع متوجه می‌شوید که کاهش استرس می‌تواند کلید کاهش سایز کمرتان باشد.

متخصصان می‌گویند که بی‌خوابی باعث افزایش وزن، به‌خصوص در ناحیه‌ی شکم می‌شود. دلیل این امر به مسائل هورمونی برمی‌گردد.

باید سعی کنید هر شب ۷ تا ۸ ساعت بخوابید. به این ترتیب تولید این هورمون‌ها و در نتیجه اشتها کاهش پیدا می‌کند. خواب، هورمون رشد را در انسان افزایش می‌دهد که همین امر باعث چربی‌سوزی و ساخت عضله خواهد شد.

بی‌خوابی نیز یکی دیگر از عوامل افزایش استرس است که با افزایش تولید کورتیزول بر سایز کمر تأثیر می‌گذارد.

سیگار کشیدن علاوه بر تأثیر بدی که بر شش‌ها می‌گذراد، چربی‌های اطراف شکم را نیز افزایش می‌دهد. پس اگر قصد دارید لاغر شوید باید سیگار را کنار بگذارید.

تحقیقات نشان داده‌اند که سیگار کشیدن باعث افزایش سایز کمر می‌شود.

این ایده که با سیگار کشیدن می‌توان وزن کم کرد اصلا فکر خوبی نیست و مطمئن باشید که سیگار کشیدن اصلا کمکی به آب کردن چربی‌های اطراف شکم و کمر شما نخواهد کرد.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

با نکات ورزشی و تغذیه‌ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17000تومان

14000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

سلام
مطلب بسیار مفید و جالبی بود که نشاندهنده مطالعه زیاد یا احاطه شما بر علم تغذیه می باشد . فقط دلیل شما در مضر بودن نیم دراز و نشست برای ستون فقرات که برای تقویت عضلات انجام میشود و رایج است را نتونستم درک کنم ، لطفا اگه ممکنه نظرتو رو بفرمایید

ممنون که مطالب رو مطالعه می‌کنید و با نظر مثبت‌تون به ما انرژی می‌دید. تحقیقات اخیر در مورد دراز و نشست نیمه این طور نشون داده‌اند که به علت فشار زیادی که روی ستون مهره‌ها وارد می‌کنه می‌تونه به کمر آسیب بزنه که این طور می‌تونم توضیحش بدم:
دراز و نشست شامل فشرده شدن و باز شدن مداوم ستون مهره‌هاست و فشرده شدن دیسک‌های کمر میتونه باعث فشار به عصب‌ها بشه. همین‌طور این چرخه‌ی فشرده شدن و رها شدن غضروف‌ها به مرور زمان میتونه باعث تورم و سخت شدن دیسک‌ها بشه. علاوه بر اون با دراز و نشست برای بلندشدن، قسمت خمیده‌ی ستون مهره‌ها رو روی زمین فشار میدیم و عضلات جمع کننده‌ی لگن رو به کار میگیریم، اینها همون ماهیچه‌هایی هستند که از کشاله‌ی ران تا مهره‌های پایینی کمر کشیده شده‌اند. اگر این ماهیچه‌ها زیاد قوی و سخت شوند باعث کشیده شدن بخش پایینی ستون مهره‌ها میشوند که در نهایت باعث آسیب به ستون مهره‌ها و درد در ناحیه‌ی پایین کمر میشه.
امیدوارم تونسته باشم خوب توضیح بدم. اینجا هم به تعدادی منبع معتبر اشاره میکنم که مطالبی در این مورد دارند و در صورتی که تمایل داشته باشید میتونید اطلاعات کامل‌تر و بیشتری به دست بیارید:
http://www.health.harvard.edu/staying-healthy/want-a-stronger-core-skip-the-sit-ups
https://well.blogs.nytimes.com/2009/06/17/core-myths/comment-page-16/
http://www.livestrong.com/article/483473-are-situps-crunches-bad-for-the-spine/

در کل جایگزین‌های بهتری برای دراز و نشست و نیم دراز و نشست وجود دارند که بدون آسیب به کمر، ماهیچه‌ها رو تقویت می‌کنند. به غیر از موارد ذکر شده در مقاله، حرکت پلانک هم جایگزین خوبی برای دراز و نشست هست.
موفق باشید ?

سلام عالی بود مرسی بابت مقالتون

خوشحالم که براتون جالب بوده. ممنون که با ما هستید ?

دوسش داشتم … مطلب خوبی بود
فقط روغن نارگیل پیدا کردن یکم سخته

ممنون که مطالعه کردید.
بله متأسفانه ظاهرا روغن نارگیل واقعی به سختی پیدا میشه. ولی خود نارگیل به خوبی در دسترس هست و مصرف خود نارگیل هم خیلی لذت بخشه و هم خیلی مفید.

نه اصلا خیلی راحته هایپر استار ها دارن

تناسب اندام

بهترین مکمل های افزایش وزن و افزایش حجم عضلات

کش ورزشی؛ ۳۳ حرکت کششی و قدرتی برای تقویت عضلات


ورزش بادی ریتم و فواید آن برای بدن

لاغری شکم بعد از زایمان؛‌ ۹ حرکت ورزشی مؤثر در خانه

رژیم لاغری در دوران شیردهی و نکاتی که باید بدانید

آخرین مطالب

۱۲ مزیت یادگیری مهارت سخنرانی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند

درمان ورم لوزه؛‌ علائم، علت و راه‌های درمان آن

فواید روغن گل سرخ برای سلامتی؛ ۱۹ خاصیت مؤثر که باید بدانید

گیاهان تصفیه کننده هوا؛ ۲۰ گیاهی که سموم هوا را از بین می‌برند

یادگیری سخنرانی؛ چطور سخنران بهتری شویم؟

ترین های جهان

بهترین کشورها برای مهاجرت در سال ۲۰۱۹ کدام‌اند؟


گران ترین کشورهای جهان برای زندگی

۲۴ کشور جهان با بیشترین نرخ امید به زندگی را بشناسید


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

بهترین دانشگاه های جهان که تحصیل در آن‌ها آرزوی هرکسی است

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

khobsho – ارائه تخصصی انواع رژیم لاغری و رژِیم غذایی

یافتن یک رژیم و درعین حال موفق برای لاغر شدن ، تقریبا همیشه دغدغه ی بسیاری از افراد بوده و هست . اما سوال اینجاست ، در بین ده ها رژیم غذایی که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند ، کدام رژیم برای  لاغر شدن مناسب است ؟ در کدام یک از انواع رژیم ها احتمال بازگشت وزن کمتر است ؟  کدام برنامه لاغری ،  عوارض جانبی کمتری  نسبت به بقیه رژیم ها به همراه دارد؟

معمولا پاسخ به این سوال که کدام رژیم از همه بهتر است ، کمی سخت و دشوار است  و بسیاری از وب سایت ها از اینکه یک رژیم غذایی را به عنوان بهترین رژیم برای لاغری معرفی کنند ، شانه خالی میکنند چرا که هدف آنها صرفا جذب مخاطب است.  اما ما در این مقاله میخواهیم به صورت کامل این موضوع را بررسی کنیم و در پایان بهترین رژیم برای لاغری را به شما معرفی خواهیم کرد.

رژیم ،  از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد ، اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط مجموعه خوبشو و همچنین نظر سنجی در بین طرفداران رژیم های لاغری  ، رژیم ۲۱۶ به عنوان بهترین و سریع ترین رژیم برای لاغری انتخاب شده است . رژیمی که علاوه بر تاثیر بسیار مثبتی که بر روزی لاغری دارد ، فواید بیشماری نیز برای آن ذکر شده است . با خواندن این مقاله به شما قول میدهیم که در پایان ،  شما هم به این نتیجه برسید پس با ما همراه باشید.

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

تجربه۱: فرنوش حسینی – ۲۹ ساله “از معروف ترین رژیم ها استفاده کردم اما جواب نداد تا اینکه… “

 ۴ کیلو کاهش وزن در ۷ روز

افراد زیادی به تیم پشتیبانی وبسایت خوبشو پیام داده و نظرشان را در مورد تاثیر و موفقیت رژیم ۲۱۶ با ما در میان گذاشتند . تعداد افرادی که با خواندن این مقاله ، در نهایت به هدف خود رسیده اند و کاهش وزن و سایز قابل توجهی را تجربه کرده اند و همچنین پیام های تشکر از طرف کاربران خوبشو و کسانی که از این رژیم استفاده کرده اند بسیار زیاد است که متاسفانه قادر به انتشار همه آنها نمیباشیم. اما برای احترام به محبت و اعتماد این عزیزان چند پیام از طرف کاربران وب سایت را برای شما قرار داده ایم.

 

رژیم ۲۱۶ ، رژیمی است که با استفاده از سیستم خود بدن ، باعث میشود تا چربی های اضافه از بین رفته و در نهایت وزن و سایز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کنند. بدن شما قدرت های فراوانی دارد و یکی از توانایی های بدن انسان چربی سوزی خود کار است. بدن همه انسان ها این قدرت را دارد اما نکته قابل توجه این است که باید این قابلیت را در بدن خود فعال کنید .

یکی از دلایلی که این رژیم را به عنوان رژیم در جهان میشناسند این است که توانایی این را دارد که قدرت چربی سوزی بدن شما را فعال کرده و باعث میشود بدن شما به صورت خود کار از چربی های اضافه به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده کند.

تجربه۲: فرشاد فلاحان – ۲۹ ساله: “رژیم کتو بر خلاف چیزی که فکر میکردم خوب و آسون بود برای من…”

 ۱۱ کیلو کاهش وزن در ۳۰ روز

تجربه۳:مریم عزت پناه – ۳۴ ساله: “اصلا اذیت نشدم ، کتو یه روش نیست کتو عشقه… “

 ۲ کیلو کاهش وزن در ۷ روز

همانطور که گفتیم  رژیم ۲۱۶ ، موتور چربی سوزی بدن شما را فعال میکند . اما سوال اینجاست که چطور این اتفاق رخ میدهد؟ این رژیم براساس کاهش میزان مصرف کربوهیدرات کار میکند و جزو رژیم های ” لو کرب ” به حساب می آید. بدن با مصرف کربوهیدرات و قند ، انرژی مورد نیاز خود را برای فعالیت بدست می آورد و به طور کلی اگر طبق اصول میزان مصرف کربوهیدرات محدود شود ، بدن وارد حالتی میشود که برای تامین انرژی مورد نیازش مجبور به سوزاندن چربی های بدن است.

نکته جالب در مورد این رژیم ۲۱۶ این است که میزان قند خون را تنظیم کرده و اجازه نمیدهد که قند خون تبدیل به چربی های زائد در بدن شود. در این رژیم شما طبق درصد بندی زیر باید مواد غذایی را دسته بندی کرده و مصرف کنید اما سوال این است که دسته بندی مواد طبق آمار زیر در رژیم کتوژنیک ۲۱۶ نیاز به علم و تنظیم کالری دارد یا خیر ؟

در جواب به سوال بالا باید بگوییم بله ، درست است که شما میتوانید طبق درصد بندی کلی بالا این رژیم را پیاده سازی کنید اما این نکته را باید مد نظر داشته باشید که این رژیم علاوه بر درصد بندی بر اساس میزان مصرف پروتئین ، چربی و کربوهیدرات ، نیاز به درصد بندی بر اساس کالری نیز دارد. دربسیاری از مقالات به این نکته اشاره نمیشود اما بهتر است که موضوع کالری مصرفی را نیز مورد توجه قرار دهید تا نتیجه ی پایانی که از این رژیم میگیرید بیشتر باشد.

تجربه۴: نسیم کریمپور – ۲۰ ساله: “لازم دونستم چند نکته رو در مورد این رژیم بگم…”

 ۱۱ کیلو کاهش وزن در ۴۰ روز

تجربه۵: مهدی هامون – ۲۵ ساله: “اینقد از کاهش وزنم ذوق داشتم که یادم رفت خودم رو معرفی کنم…”

 ۸ کیلو کاهش وزن در ۲۸ روز

با توجه به تجربه استفاده افراد مختلف از این رژیم ، به طور متوسط انتظار  کاهش وزن بین ۵ تا ۸ کیلو گرم را تا پایان دوره رژیم خواهیم داشت . با این وجود میزان کاهش وزن و سایز با توجه به شرایط و ویژگی های مختلف بدن افراد ، متفاوت است.

برای دریافت رژیم ۲۱۶ ، ابتدا روی دکمه زیر یعنی « دریافت رژیم ویژه لاغری ۲۱۶ »  کلیک کنید. در صفحه جدید پس از وارد کردن نام ونام خانوادگی و شماره تماس ، روی دکمه  « ثبت و خرید » و از طریق درگاه بانکی امن زرین پال مبلغ رژیم را پرداخت کنید . پس از پرداخت به صورت خودکار رژیم دانلود خواهد شد . رژیم ۲۱۶ را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

دریافت رژیم ویژه لاغری ۲۱۶

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید. 

این رژیم با توجه به اصول رژیم کتوژنیک ، ۲۱ روزه است و پس از اتمام ۲۱ روز یک هفته استراحت خواهد داشت. اگر بعد از پایان دوره رژیم بدن شما به میزان کاهش وزن بیشتری نیاز داشت میتوانید بعد از یک هفته دوباره دوره ۲۱ روز جدید را آغاز کنید. در هفته استراحت بعد از دوره ی رژیم میزان مصرف کربوهیدرات را تا مقداری که وزن را افزایش ندهد و به صورت کنترل شده افزایش دهید.

بسیاری از افراد از رژیم های سخت و مشکل که مجبور هستند گرسنگی زیادی را در آنها تحمل کنند ، بیزارند. خبر خوش برای این افراد این است که در این رژیم شما قرار نیست گرسنگی بکشید و اتفاقا نکته جالب در مورد این رژیم همین است که شما با شکم سیر به فعالیت های روزمره میپردازید در حالی که بدن شما در حال چربی سوزی است و از چربی های بدن شما به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده میکند.

تجربه۶: نگار حمیدنیا – ۴۰ ساله: “برتری اصلی این رژیم کاهش وزن و سایز سریع برای من بود…”

 ۳٫۵ کیلو کاهش وزن در ۱۶ روز

تجربه۷: شهرزاد اکبری – ۲۴ ساله: “هر زمان که بخوایم به مشاور پیام میدیم و مشاور با حوصله وقت میزارن…”

 ۶ کیلو کاهش وزن در ۲۸ روز

بسیاری از سایت های فارسی زبان بعد از توضیحات زیاد در مورد نحوه عملکرد این رژیم معروف و پر کاربرد درنهایت یک نمونه از نسخه خارجی این رژیم را در اختیار کاربرها قرار میدهند که عملا هیچ کارایی ندارد. دلیلش هم این است که بسیاری از مواد غذایی که در نسخه خارجی این رژیم از آنها صحبت شده ، در کشور ما یعنی ایران وجود ندارند و درصورت وجود قیمت بالایی داشته و از نظر اقتصادی تهیه و مصرف آنها اقتصادی نیست.

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که تیم وبسایت خوبشو با سایر سایتها دارددقیقا همینجاست. متخصصین تغذیه خوب شو رژیم ۲۱۶  را براساس غذاهای معمول و رایج ایرانی تنظیم کرده و کاربران میتوانند با استفاده از این رژیم به راحتی از سیستم رژیم کتوژنیک استفاده کنند. این نکته را هم نباید فراموش کرد که رژیم ۲۱۶ کاملا توسط تیم متخصص خوب شو تنظیم شده است و نام رژیم  ۲۱۶ به صورت ویژه برای این رژیم انتخاب شده تا با سایر رژیم های کتوژنیک در وبسایتهای دیگر اشتباه گرفته نشود.

همه رژیم های لاغری و رژیم های غذایی به صورت موقت دارای عوارضی هستند که در بسیاری از موارد عوارض جدی به شمار نمیان. با این وجود ما اصل رو بر اساس صداقت با مخاطبینمون گذاشتیم و این عوارض رو به صورت کامل برای شما توضیح میدیم تا به صورت کامل از اونها اطلاع داشته باشید. این عوارض به صورت موقت هستند و معمولا بین یک تا دو هفته نشانه های اونها از بین میرن. این عوارض عبارتند از :

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

تجربه۸: آناهیتا صمیمی – ۲۴ ساله: “با اینکه خیلی خوب به رژیم عمل نکردم اما بازم ۵ کیلو کم کردم…”

 ۵ کیلو کاهش وزن در ۳۰ روز

بازگشت وزن در تمام رژیم ها طبیعی است چرا که بخشی از وزن بدن را آب تشکیل میدهد و این آب در دوره رژیم از بافت ها خارج میشود و باعث کاهش وزن میشود . بعد از هر رژیمی باید طبق یک رژیم غذایی مناسب ، خوراکی های مورد نیاز بدن را میل کنید تا علاوه بر وزن بدن ، سلامتی شما نیزکنترل شود.

رژیم غذایی همانند یک شوک برای کاهش وزن است که پس از آن شما باید با داشتن یک رژیم غذایی مناسب ، وزن بدن را به حالت تثبیت شده در بیاورید که البته کار به هیچ وجه کار سخت و مشکلی نیست . کافیست کمی در مصرف کربوهیدرات ها و چربی های مضر دقت کنید.

برای دریافت رژیم ۲۱۶، ابتدا روی دکمه زیر« دریافت رژیم ویژه لاغری ۲۱۶ » کلیک کنید. در صفحه جدید پس از وارد کردن نام ونام خانوادگی و شماره تماس ، روی دکمه  « ثبت و خرید » و از طریق درگاه بانکی امن زرین پال مبلغ رژیم را پرداخت کنید . پس از پرداخت به صورت خودکار رژیم دانلود خواهد شد . رژیم ۲۱۶ را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

دریافت رژیم ویژه لاغری ۲۱۶

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد رژیم ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید. 

همونطور که کمی بالاتر هم توضیح دادیم رژیم ۲۱۶ به این دلیل که میزان قند خون رو کنترل میکنه ، برای افراد مبتلا به دیابت گزینه مناسبی برای لاغر شدن است . با این وجود پیشنهاد میکنیم در این مورد با پزشک مشورت کنید.

این رژیم تقریبا برای همه افراد ، چه ورزشکاران و چه افراد معمولی و غیر ورزشکار مناسب است. اما برای احتیاط بهتر است افرادی که سن کمتر از ۱۸ سال و یا بالاتر از ۵۰ سال را دارند ، قبل از استفاده از رژیم ۲۱۶ ویا هر رژیم لاغری و تناسب اندام دیگری با پزشک مربوطه مشورت کنند.

شاید برای شما جالب باشد که نتیجه ی این رژیم را روی بدن افراد مختلف در ایران و سراسر دنیا ببینید. قطعا از تصاویری که میبینید  و تجربیاتی که می شنوید حیرت زده خواهید شد (حتما به همه وویس ها گوش کنید)

تجربه۹: کیمیا حسنی – ۲۷ ساله: “خواستم این تجربه خودم رو با همه به اشتراک بزارم…”

 ۱۰ کیلو کاهش وزن در ۵۲ روز

تجربه۱۰: اکرم ساربیگی – ۲۳ ساله: “وویس های موفقیت بقیه رو گوش کردم و تصمیم گرفتم این رژیم رو بگیرم…”

 ۵ کیلو کاهش وزن در ۱۴ روز

تجربه۱۱: نرگس پرورده – ۳۸ ساله: “یکی از خوبیای این رژیم اینه که خیلی کم باعث میشه احساس گرسنگی بکنیم…”

 ۴٫۵ کیلو کاهش وزن در ۱۷ روز

تجربه۱۲: کیمیا علیمددی – ۳۰ ساله: “بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم! به همه توصیه میکنم این رژیم رو…”

 ۷ کیلو کاهش وزن در ۳۳ روز

تا اینجا ۱۲ فایل صوتی از تجربیات و نتایج فوق العاده تعدادی از عزیزانی که این رژیم را تهیه کرده اند شنیدید. این فقط گوشه ای از پیام ها و ابراز محبت اعضای باشگاه کتو ۲۱۶ می باشد.

 

برای دریافت رژیم ۲۱۶ ، ابتدا روی دکمه زیر « دریافت رژیم ویژه لاغری ۲۱۶ » کلیک کنید. در صفحه جدید پس از وارد کردن نام ونام خانوادگی و شماره تماس ، روی دکمه  « ثبت و خرید » و از طریق درگاه بانکی امن زرین پال مبلغ رژیم را پرداخت کنید . پس از پرداخت به صورت خودکار رژیم دانلود خواهد شد . برنامه لاغری ۲۱۶ را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

دریافت رژیم ویژه لاغری ۲۱۶

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید. 

تیم تحریریه کلینیک خوبشو متشکل از کارشناسان و متخصصات تغذیه و تناسب اندام همواره در تلاش است تا بهترین و جدیدترین مطالب علمی روز دنیا در زمینه لاغری ، رژیم های غذایی و تناسب اندام را برای داشتن یک زندگی سالم و ایده آل برای شما عزیزان فراهم آورد.

مطلب قبلی

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟

بهترین موقع خوردن زیره برای لاغری

رژیم لاغری سه روزه + به همراه برنامه ویژه غذایی

ران پا

سلام
من داراي تومور در ناحيه كمر بودم و يكسال قبل عمل جراحي شدم وزنم ۶۵ كيلوئه و بايد حداقل ۱۰ كيلو كم كنم با قد ۱۵۶

و ورزش بجز راه رفتن در استخر مجاز نيستم. آيا اين رژيم با ورزش بايد همراه باشه يا نه؟

سلام دوست عزیز . وضعیت شما خیلی خاص هستش و پیشنهاد میکنم برای لاغر شدن و تناسب اندام به پزشک متخصص مراجعه کنید .

سلام
وقتتون بخیر
من برای دریافت رژیم میخواستم اقدام کنم اما درگاه پرداختش غیر فعال شده.
چطور باید اقدام کمک؟

سلام
وقت شما هم بخیر
درگاه در حال حاضر مشکلی نداره و میتونید اقدام کنید.

سلام وقتتون بخیر
یه سوال داشتم که این رژیم محدودیت سنی خاصی داره؟

سلام نه اصلا
از ۱۸ تا ۵۰ میتونند از این رژیم استفاده کنن.

سلام لطف میکنید شماره کارت بدین براتون وجه را ارسال کنم ؟؟

سلام پرداخت ها قالبا به صورت آنلاین صورت میگیرند.
پشتیبانی برای هماهنگی و راحتی شما باهاتون تماس میگیره.

نام

ایمیل

وبسایت

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پستهای اخیر

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و…

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟


زمان خوردن اسپند برای لاغری

پستهای اخیر

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟

زمان خوردن اسپند برای لاغری

بهترین موقع خوردن زیره برای لاغری

پستهای اخیر

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟


زمان خوردن اسپند برای لاغری


بهترین موقع خوردن زیره برای لاغری

خوش آمدید.

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

رژیم های لاغری یکی از روش های لاغر شدن و کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. در این مقاله به شما یک رژیم لاغری سه روزه برای کاهش وزن را معرفی می کنیم

قبلا برای شما عزیزان رژیم های غذایی کوتاه مدت معرفی کرده بودیم اما این رژیم یک رژیم پرطرفدار است .این نوع از رژیم غذایی بر می گردد به سال 1985 .این نوع رژیم به سرعت فراگیر شد. برای کاهش وزن سریع تر،ساده بودن،کاهش کلسترول و افزایش انرژی. به هر حال هیچ کتابی که با دلیل و مدرک علم و اسرار واکنش های متابولیکی را بازگو کند وجود ندارد. این رژیم اکثراً به اشتباه رژیم کلینیک کلوند نامیده می شد. رژیم سه روزه طرحی تنظیم شده است که باید سه روز دقیقاً از آن پیروی کرد. چهار تا پنج روز رژیم غذایی معمول خود را پیش بگیرید و مجدداً رژیم سه روزه را دنبال کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

هر روزه رژیم های غذایی و متدهای مختلف کاهش وزن مختلفی فریبکارانه ترویج می یابند.برای نمونه:

به افرادی که از رژیم 3 روزه تبعیت می کنند قول می دهیم که حدود 4.5 کیلوگرم (10 پوند) کاهش وزن طی این 3 روز داشته باشند. گرچه در واقع بیشتر این کاهش وزن بسبب از دست دادن مایعات است،نه سوختن چربی های نا مطلوب بدن. برای رسیدن به کاهش وزن پیشنهاد شده، ورزش در این متد ذکر نشده است.

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

رژیم 3 روزه، برنامه غذایی فوق العاده خاصی است که باید دقیقاً اجرا شود. قسمت هایی که باید خورده شوند دقیقاً تعیین شده اند و به افرادی که تحت این رژیم غذایی قرار دارند هشدار داده می شود که بیش از غذاهای تعیین شده چیزی نخورند، در غیر این صورت کاهش 10 پوندی در وزن خود نخواهند داشت. بعلاوه افرادی که تحت این رژیم غذایی اند نباید کمتر از آنچه در برنامه ی غذاییشان است مصرف کنند حتی اگر احساس گرسنگی نمی کنند. در جزئیات این رژیم هیچ گونه ورزشی ذکر و یا توصیه نشده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این رژیم لاغری وزن تان را نصف می کند!!

_ صبحانه : قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچکیک دوم گرپ فروت یا آب آن1 تکه نان تست (برشته) و 1 قاشق سوپ خوری کره ی بادام زمینی

_ ناهار :نیمی از یک تن ماهی1 تکه نان برشتهقهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک

_ شامحدوداً 90 گرم گوشت قرمز یا سفید1 فنجان لوبیا1 فنجان هویج1 عدد سیب1 فنجان بستنی وانیلی

_ صبحانه : قهوه  سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک1 عدد تخم مرغنیمی از یک موز1 تکه نان برشته

_ ناهار :1 قالب پنیر خانگی یا 1 عدد تن ماهی8 عدد کلوچه

_ شام :2 ورق کالباس گوشت1 فنجان بروکلی یا کلمنصف فنجان هویجنصف 1 عدد موزنصف فنجان بستنی وانیلی

_ صبحانه :قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک5 عدد کلوچهحدود 30 گرم پنیر خانگی1 عدد سیب

_ ناهار :قهوه سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک1 عدد تخم مرغ آب پز1 تکه نان برشته

_ شام :1 عدد تن ماهی1 فنجان هویج1 فنجان گل کلم1 فنجان خربزه یا هندوانهنصف فنجان بستنی وانیلیبعلاوه ی این رژیم سخت، فرد تحت این رژیم روزانه موظف به نوشیدن 4 فنجان آب یا نوشیدنی فاقد از کالری است.

در کنار نیروی معمول و جادویی گمان می شود ترکیب غذایی موجود در این برنامه واکنش های متابولیک را ایجاد کرده و سبب افزایش سوختن چربی ها می شود. همان طوری که از نام این رژیم پیداست تنها 3 روز به طول می انجامد. اگر چه می توان آن را به دفعات و با فواصل 4-5 روزه تکرار کرد. هدف از فواصل موجود در این رژیم بازگشت به برنامه ی غذایی عادی جهت پیش گیری از کاهش متابولیسم بدن،جمع شدن مجدد چربی ها و احساس گرسنگی است.

بیشتر بدانید : با این رژیم غذایی بدون گرسنگی لاغر شوید

رژیم غذایی 3 روزه ارتباطی به کلینیک معتبر کلولند (Cleveland Clinic) ندارد. چیزی به عنوان رژیم غذایی Cleveland Clinic وجود ندارد.

Cindy Moore(رئیس بخش تغذیه درمانی Cleveland Clinic) می گوید : تنها عامل مؤثر در کاهش وزن دریافت کالری کمتر است،نه ترکیب غذایی و واکنش های متابولیک. پیروی از این رژیم غذایی در حالی که انرژی دریافتی بدن در روز کمتر از 1000 کالری باشد موضوعی است که مور از آن ابراز نگرانی می کند. از آنجایی که این برنامه غذایی روزانه 1000 کالری به بدن می رساند باعث کاهش متابولیسم بدن شده و قطع رژیم،سبب افزایش وزن با سرعتی بیش از قبل می شود.مور هم چنین می افزاید: این رژیم سیکل معیوبی در بدن ایجاد می کند که باعث می شود به دنبال 3 روز گرسنگی کشیدن با اشتهای بیشتری در روز های آینده مواجه شوید. این رژیم بسیار یکنواخت بوده و باعث می شود فرد در پایان این 3 روز با خوشنودی به برنامه ی غذایی سابق خود بازگردد. بدون اینکه مشکل اضافه وزن او بر طرف شده باشد.به بیان دیگر این رژیم 3 روزه برای تغییر عادات غذایی و سبک زندگی سالم تر (که پایه و اساس کنترل وزن هستند) مفید نیست.دلیل کاهش وزن دراین رژیم، کمبود کربوهیدرات است که باعث از دست دادن آب بدن می شود.با بازگشت فرد به رژیم با مقدار عادی کربوهیدرات،آب بدن نیز بازگشته و مجدداً دچار افزایش وزن می شود.

متخصصان نگران این موضوع هستند که وقتی فرد نتواند طبق رژیم غذایی مورد نظر عمل کند خود را مقصر می داند و احساس شکست می کند.مور می گوید: رژیم های غذایی در هر دوره زمانی قابل تحمل نیستند و همین مسئله باعث می شود که بسیاری از مردم این رژیم ها را بی فایده دانسته و از آنها دست بکشند و یا به درستی به آن عمل نکنند.کاهش وزن با رژیم 3 روزه ممکن می باشد و تنها دلیل آن نیز کاهش دریافت کالری است. رژیم گرفتن و بازگشت مجدد به برنامه ی غذایی عادی روش مطلوبی برای کنترل وزن نمی باشد، بلکه بهتر است سبک زندگی خود را سالم تر کنیم.

اگر در جستجوی وزن متعادل هستید،کالری دریافتی روزانه ی خود را کنترل کنید، ورزش کنید و از یک برنامه ی غذایی متنوع و سالم پیروی کنید. برای کاهش وزن فقط پیروی از یک رژیم غذایی کوتاه مدت،بدون ایجاد تغییر در عادات غذایی کافی نیست.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری ای که ملیکا شریفی نیا 20 کیلو وزن اش را کم کرد!!

بیشتر بدانید : 3 ورزش اصلی که وزن تان را به شدت کاهش می دهد!!

بیشتر بدانید : کاهش وزن با یک برنامه غذایی سالم، صبحانه، ناهار و شام چی بخوریم؟

بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

بیشتر بدانید : با رژیم غذایی نظامی!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ seemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

اگر می خواهید ساده ترین روشهای آهار دار كردن پارچه های گوناگون را بدانید این مطلب را بخوانید!

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

تغذیه سالم تنها یک رژیم غذایی نیست، بلکه یک سبک زندگی ست

شوره سر پوسته های ریز و درشت پوست های مرده سر است که به شکلی آزاردهنده ایی روی شانه و لابه لای مو دیده می شود.

در سحری چه غذایی بخوریم که کمتر احساس گرسنگی و تشنگی کنیم؟ در ادامه با طومار همراه باشید.

استفاده از رژیم غذایی پر فیبر از قبیل میوه جات فراوان سبزیجات و مایعات بسیار مهم است

کیسه صفرا ( کله سیستیت) درمان آن و مراقبت های بعد از عمل را در طومار بخوانید.

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع

یکی از ابزارهای طبیعی و مفید برای زیبایی صورت استفاده از ماسک های طبیعی است

بیماری پروستات فقط از زمانی که منجر به بروز علائم شدید یا اینکه باعث بروز اختلال در عملکرد کلیه ها شود باید تحت درمان قرار گیرد

اگر آپاندیس پاره شده باشد بیمار باید مدت زمان زیادی را در بیمارستان بماند و البته خطر عوارض نیز زیاد خواهد بود

طراحی لوگو چگونه در تبلیغات شما نقش مؤثر دارد؟

ذکر ایام هفته و فواید خواندن آنها در هر روز هفته را در طومار بخوانید.

روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد

25 مدل فرش دستبافت ایرانی نفیس را در طومار ببینید.

پاکسازی پوست با استفاده از ماسک های خانگی را در طومار بیاموزید.

این آموزش برای پاک کردن اکانت اینستاگرام شما به طور دائمی است

ماسک آلوورا و خیار | ماسک قبل از مهمانی را در طومار بیاموزید.

چاق ها بدانند روش تغذیه گذشته آنها اشتباه بوده است و تنها آن برنامه غذایی مناسب خواهد بود که در وهله اول پرخوری های آنها را کاهش دهد یا حذف کند

طب سنتی راه های مفیدی برای درمان دردهای عصبی با استفاده با گیاهان دارویی ارائه می دهد

سخنان آموزنده و مفهومی فلسفی، جملات مفهومی سنگین بلند برای امید بخشی و ایجاد انگیزه مثبت را در طومار بخوانید.

والدین نقش بسیار مهمی در ایجاد عادت مناسب غذایی فرزندانشان دارند

19 علت ریزش مو چیست؟ راه های جلوگیری و درمان را در طومار بخوانید.

گل رز قرمز نماد عشق است برای دیدن عکس های این گل زیبا با طومار همراه باشید.

رژیم غذایی گیاهخواری برای جلوگیری از سرطان، بیماریهای قلبی، عدم افزایش فشار خون و عدم بازگشت دیابت کمک می کند

ریزش مو چیست و آیا امری طبیعی است؟ کی باید به پزشک برای درمان باید مراجعه کرد.

در افرادی که به طور منظم و سر وقت غذا نمی خورند، قند خون دائما در حال تغییر است و ثبات لازم را ندارد

رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع
رژیم غذایی برای کاهش وزن و سایز سریع
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *