روش مصرف قرص ارکتو 100

خواص دارویی و گیاهی

روش مصرف قرص ارکتو 100
روش مصرف قرص ارکتو 100

قرص ارکتو 100 (Erecto100) از داروهایی است که به منظور درمان اختلال در نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرص ارکتو 100 سبب افزایش جریان خون در اندام جنسی شده و از این طریق به عمل نعوظ كمک می‌كند. این دارو می‌تواند مشکلات جنسی مربوط به نعوظ را حل کند. البته باید توجه داشته باشید که مصرف آن باید تحت نظر پزشک باشد. چرا که در صورت استفاده نادرست یا مصرف بیش از اندازه فرد به نعوظ پایدار (priapism) مبتلا می‌شود.

مشکلات جنسی مثل انزال زودرس و اختلال نعوظ از شایع‌ترین مشکلاتی است که مردان دچار آن هستند. خوشبختانه برای رفع این مشکلات هم داروهایی ساخته شده است. قرص ارکتو 100 با نام‌های دیگر سیلدنافیل و ویاگرا در این زمینه‌ و به منظور رفع مشکلات ذکر شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماده تاثیر گذار اصلی قرص ارکتو 100 , تادالافیل می باشد که موجب نعوظ (سفت و راست شدن )آلت تناسلی مردها می شود .


قرص ارکتو را هر زمان از روز می‌توان مصرف كرد. به طور معمول می توان یک عدد قرص 25 یا 50 میلی گرمی را یک ساعت قبل از فعالیت جنسی به صورت خوراكی مصرف کرد. دوز مصرف معمولا بر اساس توصیه پزشک تنظیم می‌شود اما نباید از 100 میلی‌گرم در دوز تجاوز کند. قرص ارکتو فقط یک‌بار در روز باید مصرف ‌شود. بعد از استفاده از آن و به دنبال تحریک جنسی مداوم، ممكن است نعوظ سه تا چهار ساعت طول بكشد.روش مصرف قرص ارکتو 100

توجه داشته باشید که قرص ارکتو تاثیری روی افزایش اندازه آلت تناسلی ندارد و تنها به نعوظ دوباره کمک می‌کند. از آنجایی که این دارو جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می‌دهد، برخی تصور می‌کنند به افزایش اندازه آن هم کمک می‌کند؛ شاید از این طریق تنها چند میلی‌متر افزایش طول داشته باشد، اما اینكه تصور كنیم این قرص، قرصی است كه به‌طور كلی برای افزایش طول آلت تناسلی به كار می‌آید، تصوری نادرست است. هر بسته قرص ارکتو كه به رنگ آبی یا با پوشش قرمز وجود دارد شامل 4 قرص است و در دوزهای 25، 50 و 100 میلی گرمی عرضه می‌شود.


توجه : قرص ارکتو 100 باید زیر نظر پزشک معالج مصرف شود و توصیه می شود از مصرف خودسرانه قرص ارکتو و سایر قرص های تاخیری اجتناب کنید اگر می خواهید انزال خود را به تاخیر بیندازید قرص ارکتو 100 را با تجویز پزشک مصرف کنید.


بیشتر بخوانید:


فواید بی نظیر دارچین در درمان زود انزالی


تمرینی برای رهایی از زود انزالی

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال که نمیدانستید(قسمت اول)



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

روش مصرف قرص ارکتو 100

قرص ارکتو 100 یکی از معروف ترین داروهای تاخیری برای مردان است که عوارض مصرف قرص ارکتو 100 را در ادامه توضیح خواهیم داد. اگر شما آقایان با نحوه استفاده قرص ارکتو 100 آشنایی ندارید در اینجا با طریقه مصرف قرص تاخیری ارکتو بیشتر آشنا خواهید شد. 12 اسم قرص تاخیری برای مردان قرص ارکتو (erecto) از داروهایی است که به منظور درمان اختلال در نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرص ارکتو 100 سبب افزایش جریان خون در اندام جنسی شده و از این طریق به عمل نعوظ كمک می‌كند. این دارو می‌تواند مشکلات جنسی مربوط به نعوظ را حل کند. البته باید توجه داشته باشید که مصرف آن باید تحت نظر پزشک باشد. چرا که در صورت استفاده نادرست یا مصرف بیش از اندازه فرد به نعوظ پایدار (priapism) مبتلا می‌شود.

ارکتو را هر زمان از روز می‌توان مصرف كرد. به طور معمول می توان یک عدد قرص 25 یا 50 میلی گرمی را یک ساعت قبل از فعالیت جنسی به صورت خوراكی مصرف کرد. دوز مصرف معمولا بر اساس توصیه پزشک تنظیم می‌شود اما نباید از 100 میلی‌گرم در دوز تجاوز کند. قرص ارکتو فقط یک‌بار در روز می‌تواند مصرف ‌شود. بعد از استفاده از آن و به دنبال تحریک جنسی مداوم، ممكن است نعوظ سه تا چهار ساعت طول بكشد.

 

توجه داشته باشید که قرص ارکتو تاثیری روی افزایش اندازه آلت تناسلی ندارد و تنها به نعوظ دوباره کمک می‌کند. از آنجایی که این دارو جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می‌دهد، برخی تصور می‌کنند به افزایش اندازه آن هم کمک می‌کند؛ شاید از این طریق تنها چند میلی‌متر افزایش طول داشته باشد، اما اینكه تصور كنیم این قرص، قرصی است كه به‌طور كلی برای افزایش طول آلت تناسلی به كار می‌آید، تصوری نادرست است. هر بسته قرص ارکتو كه به رنگ آبی یا با پوشش قرمز وجود دارد شامل 4 قرص است و در دوزهای 25، 50 و 100 میلی گرمی عرضه می‌شود.

 

رابطه جنسی برای برخی‌ها در درجه دوم اهمیت قرار دارد. اما اگر افراد بدانند کیفیت این روابط چه تاثیر مثبتی بر روابط دیگر آن‌ها در زندگی مشترک می‌گذارد بدون شک اهمیت بیشتری به آن می‌دادند. به طور قطع رابطه جنسی یک همکاری دوسویه است. اینکه فردی نتواند یک رابطه با کیفیت برقرار کند، می‌تواند دلایل مختلفی داشه باشد. مشکلات جنسی مثل انزال زودرس و اختلال نعوظ از شایع‌ترین مشکلاتی است که مردان دچار آن هستند. خوشبختانه برای رفع این مشکلات هم داروهایی ساخته شده است. قرص ارکتو 100 با نام‌های دیگر سیلدنافیل و ویاگرا در این زمینه‌ و به منظور رفع مشکلات ذکر شده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

نام های دیگر sildenafil , viagra

 

درمان اختلال در نعوظ

 

سردرد، گرگرفتگی، سوء هاضمه، گرفتگی بینی و اختلالات بینایی مثل تاری دید و اختلالات شنوایی

عوارض قرص های تاخیری سیلدنافیل یا ویاگرا در مردان

 

داروهای گشادكننده عروق حاوی تركیبات نیترات (ایزوسورباید مونونیترات، ایزوسورباید دی نیترات، قرص‌ها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین، نوارها و برچسب‌های ترابوستی نیتروگلیسیرین)، برخی داروهای ضد ایدز، سایمتیدین، فنوباربیتال، كاربامازپین، ریفامپین، داروهایی از خانواده آلفا بلاكر

به منظور اثر گذاری بهتر توصیه می‌شود همزمان با مصرف این قرص غذاهای چرب نخورید.
اگر فردی هنگام استفاده از این دارو دچار درد قفسه سینه شود، باید فورا به پزشک مراجعه كند چون این احتمال وجود دارد كه بیماری قلبی پنهانی داشته و متوجه نشده است.
مصرف این دارو با معده خالی، باعث تاثیر سریع‌تر قرص ارکتو 100 می‌شود.
اگر بیماری خاصی دارید باید به پزشک بگویید. چرا که برخی بیماری‌های کلیوی باعث می‌شوند این دارو دیر اثر کند.
افرادی كه ناراحتی‌های قلبی، زخم معده و مشكلات تنفسی دارند یا آنهایی كه سكته كرد‌ه‌اند و دچار حمله قلبی شده‌اند نباید از این دارو استفاده کنند.
افراد با فشار خون بالا نباید از این دارو استفاده کنند.
اگر از این دارو استفاده كردید و نعوظ شما بیش از پنج ساعت طول كشید باید به پزشک مراجعه كنید.

 

مصرف قرص های تاخیری برای درمان زود انزالی

قرص ارکتو 100 باید زیر نظر پزشک معالج مصرف شود و توصیه می شود از مصرف خودسرانه قرص ارکتو و سایر قرص های تاخیری اجتناب بعمل آورید اگر می خواهید انزال خود را به تاخیر بیندازید قرص ارکتو 100 را با تجویز پزشک مصرف کنید.

روش مصرف قرص ارکتو 100

آرایش

مدل مو

مدل لباس

قرص ارکتو موثر در درمان اختلالات نعوظ

حتما بخوانید: قرص های تاخیری موجود در داروخانه ها

منبع : setare.com

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

فهرست موضوعات

سیلدنافیل ممکن است در داروخانه ها به اسامی تجاری دیگری نیز بفروش برسد مثل ویاگرا، ارکتو، اس دی اف، ویزارسین. همه ی این اسامی یکی هستند و براساس کارخانه ی سازنده آن نام متفاوتی بر روی آن نهاده شده است. البته امکان دارد برای یک نفر یک برند خاص تاثیر بیشتر و یا عوارض کمتری داشته باشد. برخی قرص ها بصورت ترکیبی از سیلدنافیل و ترامادول (که ضد دردی از دسته داروهای مخدر محسوب شده و به منظور کنترل زود انزالی است) به فروش می رسند و تحت نام هایی مثل وگادول یا اسامی مشابه آن بفروش می رسند.

قرص سیلدنافیل به اشکال ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرمی در بازار موجود است. متاسفانه از آنجایی که این دارو بدون نسخه هم بفروش می رسد اکثر افراد بدون آنکه بدانند در ابتدا از دوز ۱۰۰ میلی گرمی آن استفاده می کنند که اگرچه می تواند اثر بخش باشد ولی به همان نسبت عوارض بیشتری هم خواهد داشت در صورتی که برای خیلی از افراد حتی نصف قرص ۵۰ میلی گرمی (یعنی ۲۵ میلی گرم) هم موثر بوده و به همان نسبت عوارض کمتری به همراه دارد.روش مصرف قرص ارکتو 100

بجز سیلدنافیل داروهای دیگری هم با اثرات مشابه وجود دارند مثل:

✅ تادالافیل (با نام تجاری سیالیس)

✅ واردنافیل (با نام تجاری لویترا)

✅ آوانافیل (با نام تجاری استندرا)

خیلی مهم هست که افراد بدانند که این داروها باعث ایجاد نعوظ و سفتی آلت تناسلی نمی شوند بلکه باعث افزایش قدرت نعوظ (یعنی افزایش سفتی و نیز افزایش مدت زمان سفتی) می شوند. بعبارتی برای اثربخشی این داروها بایستی شهوت، هوس جنسی و میل جنسی وجود داشته باشد و رابطه ی جنسی با میل و اشتیاق واقعی شروع شود تا این داروها بتوانند تاثیر خود را نشان دهند. در افرادی که میل و شهوت و هوس جنسی ندارند و اصولا علاقه ای به انجام فعالیت جنسی ندارند این داروها هیچ تاثیری در ایجاد و تقویت نعوظ ندارند.

بهترین زمان برای مصرف سیلدنافیل حدودا ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از شروع رابطه ی جنسی می باشد اگرچه یکساعت زمان مناسب تری است.

– مصرف دارو با غذا به ویژه غذاهای چرب جذب آن را کاهش و تاثیر دارو را کمتر می کند.

– برای اثر بخشی بیشتر دارو بهتر است همرا با تحریک جنسی باشد و در صورت رخ ندادن نعوظ مناسب بندریج دوز دارو را بالا برد.

– بهتر است با یک لیوان پر آب مصرف شود.

– کنترل بیماری های زمینه ای مثل کنترل قند خون در بیماران دیابتی، کنترل چربی در افراد با چربی خون بالا، جایگزینی هورمون های جنسی در افرادی که با کمبود آن همراه هستند، کاهش وزن و ورزش در افراد چاق

در خیلی از افرادی که این دارو پاسخ نمی دهد معمولا عوامل روانی عامل مهم آن بوده است.

این دارو بر روی قلب و عروق بی خطر می باشد اگرچه باید توجه داشت که خود فعالیت جنسی می تواند با خطرات قلبی عروقی همراه باشد و از طرفی با توجه به تداخل این دارو با برخی داروهای دیگر توصیه می شود تا مردان قبل از شروع به مصرف این دارو از نظر ریسک قلب و عروق ارزیابی شوند. این دارو باعث افزایش سکته ی قلبی یا مرگ نمی شود. همچنین در افراد با بیماری عروق کرونری قلب یا نارسایی قلب، این دارو باعث بدتر شدت ایسکمی (کاهش خون رسانی به قلب)، انقباض عروق کرونری یا بدتر شدت وضعیت همودینامیک در تست ورزش یا کاتتریازسیون قلبی نمی شود.

⚠ تنگی آئورت

⚠ انسداد خروجی بطن چپ

⚠ فشار خون پایین (کمتر از ۹۰ روی ۵۰) (<90/50 mm Hg) یا کم بودن حجم مایعات بدن

⚠ بیماران با فشارخون بالای کنترل نشده – فشار خون بالای ۱۷۰ روی ۱۰۰ (>170/100 mm Hg)

⚠ بیمارانی که در طی ۶ ماه گذشته دچار سکته ی قلبی، سکته مغزی، یا آریتیمی قلبی تهدید کننده ی زندگی شده اند.

⚠ افرادی که به بیماری عروق کرونری قلبی یا نارسایی قلبی کنترل نشده مبتلا هستند.

⚠ بیماری های ارثی شناخته شده ی شبکیه چشم مثل رتینیت پیگمنتوزا

⚠ اختلال شدید کبدی و نارسایی شدید کلیوی که نیازمند دیالیز هست.

? در صورت مصرف کتوکونازول، ایتراکونازول و داروهای مهار کننده پروتئاز مثل ریتوناویر بایستی دوز مصرف سیلدنافیل را کم کرد.

? در صورت مصرف ریفامپین بایستی دوز سیلدنافیل را بالا برد.

? مصرف سیلدنافیل با داروهای قلبی نیترت دار مثل نیتروکانتین، نیتروگلیسرین زیر زبانی و ایزوسورباید دی نیترات ممنوع می باشد.

? در برخی بیماران که داروهای آنتی آریتمیک قلبی مصرف می کنند بایستی با احتیاط استفاده شوند.

? مصرف این دارو با داروهایی مثل پرازوسین، ترازوسین، دوکسازوسینن ( و دیگر داروهای بلوک کننده گیرنده های آلفا ) بایستی با احتیاط مصرف شوند چون هم این داروها و هم سیلدنافیل باعث پایین آمدن فشار خون می شوند.

? اگر درد قلبی در حین فعالیت جنسی رخ داد و سیلدنافیل نیز استفاده کرده باشید بایستی سریعا به اورژانس مراجعه کنید و حتما به پزشک اورژانس در مورد مصرف سیلدنافیل اطلاع رسانی کنید تا از دادن داروهای حاوی نیتریت به شما اجتناب کند.

برخلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند سیلدنافیل باعث افزایش فشار خون می شود بایستی گفت از آنجایی که سیلدنافیل باعث اتساع عروقی می شود لذا منجر به افت فشار خون می شود نه افزایش فشار خون. اگر فردی بدنبال مصرف سیلدنافیل دچار افت فشار خون شد توصیه می شود دراز کشیده و پای خود را بالا بگیرد و اگر افت فشار خون شدید بود با مراجعه به پزشک سرم وریدی و داروهای بالا برنده فشار خون دریافت نماید.

این علائم معمولا خفیف بوده و با گذشت زمان کمتر می شوند.

سوال پزشکی دارید ؟!؟

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

سلام

روش مصرف قرص ارکتو 100

با جراحی فقط 1 تا 2 سانت بطول افزوده می شود. برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید https://www.drjabbari.com/1954

35,000 تومان–45,000 تومان

قرص تاخیری وگادول قرمز و واکادول زرد قویترین داروها برای درمان زود انزالی مردان ، محصولی فوق العاده قدرتمند که میتوانند انزال در مردان را به مدت طولانی به تاخیر بیندازند.

قیمت قرص وگادول vegadol در داروخانه : 35,000 تومان

قیمت قرص vakadol واکادول  : 45,000 تومان

هر دو محصول در دو ورقه 5 تایی موجود میباشند.

روش مصرف قرص ارکتو 100

زود انزالی یا انزال زودرس از شایع ترین اختلالات جنسی در مردان میباشد . بین ۳۰ در صد تا ۴۰ درصد از مردان از زود انزالی رنج میبرند. وقتی که مرد در رابطه جنسی زودتر از شریک جنسی خود ارضا میشود و منی از او خارج میگردد و باعث نارضایتی شریک جنسی خود میشود. اگر هر دو طرف همزمان به اورگاسم و ارضاء جنسی برسند هر چند مدت زمان نزدیکی کوتاه باشد میشود گفت که رابطه جنسی موفقی داشته اند.

قرص های تاخیری بسیاری در داروخانه ها برای درمان زود انزالی مردان وجود دارند که میتوانند از انزال زود رس جلوگیری بعمل آورند. یکی از معروفترین این داروها قرص تاخیری وگادول میباشد . در ادامه توضیحات ، شرح کاملی از این محصول را ارائه میدهیم.

قرص وگادول قرمز

قرص تاخیری وگادول قرمز که به تاخیری ۵۰ دقیقه ای نیز مشهور است میتواند مدت زمان نزدیکی را تا حد زیادی طولانی کند. حتی مردانی که دچار انزال زودرس دائمی هستند و خیلی زود و قبل از آنکه لذت کافی را از رابطه جنسی ببرند به انزال میرسند ، میتوانند با مصرف قرص های وگادول و جلوگیری از زود انزالی شریک جنسی خود را تا حد قابل قبولی راضی نگه دارند.

♣ درمان قطعی زود انزالی مردان

♣ افزایش میل جنسی و افزایش اعتماد به نفس در مردان

♣ رضایت شریک جنسی و به اورگاسم رسیدن زن در هر بار نزدیکی

♣ کاهش استرس و افزایش شور نشاط و جوانی در مردان

♣ بدون عوارض جانبی

قرص تاخیری وگادول اصل ترکیبی از دو ماده سیلدنافیل و ترامادول میباشد . سیلدنافیل بکار رفته در این محصول ۱۰۰ میلی گرم و ترامادول نیز ۵۰ میلی گرم در ترکیبات این دارو وجود دارند. قرص های حاوی سیلدنافیل که مشهور ترین آنها قرص تاخیری ویاگرا میباشد، برای درمان زود انزالی ، افزایش میل جنسی و تقویت نعوظ مردان طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

قرص وگادول اصل

زود انزالی در مردان دلایل بسیاری دارد گاهی اوقات کاملا طبیعی بوده و به علت دوری از مسائل جنسی میتواند در مردان بوجود آید. و جای نگرانی نیست ولی موارد دیگری هم وجود دارند که میتواند ریشه روانی داشته باشد. شما با کمک قرص تاخیری وگادول میتوانید به مدت زیادی در مقاربت زناشویی باقی بمانید و این خیلی مهم است و میتواند ذهن شما را برای داشتن نزدیکی طولانی بدون مصرف دارو آماده سازد. با اینکه درمان زود انزالی در افراد مختلف متفاوت است ، شاید یک ورق قرص وگادول برای شما کافی باشد تا بتوانید برای همیشه از انزال زودرس خلاص شوید.

انزال زودرس و نارضایتی جنسی

انزال زودرس (PE) برای مردان میتواند خسته کننده و حتی شرم آور باشد و به رابطه زناشویی صدمه بزند. زن ها به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان برای رسیدن به اورگاسم و اوج لذت جنسی نیاز دارند ولی مردان معولا زودتر تحریک میشوند ۳ تا ۵ دقیقه زمان متوسط و معقولی برای داشتن رابطه جنسی است. مردانی که در یک دقیقه و حتی کمتر به انزال میرسند و قبل از اینکه لذت کافی را از نزدیکی ببرند مجبور میشوند از اینکار دست بکشند دچار انزال زودرس هستند و باید برای درمان زود انزالی اقدام کنند. راههایی وجود دارند که به شما کمک میکند بیشتر بتوانید در اتاق خواب باقی بمانید. در ادامه با ما همراه باشید.

چه چیزی باعث زود انزالی در مردان میشود؟

واقعا علت زود انزالی مشخص نیست اما میتواند ارتباطی با شیمی مغز داشته باشد. مردانی که مغز آنها دارای سطوح پایین سروتونین شیمیایی است تمایل دارند زمان کوتاهتری برای انزال داشته باشند.

عوامل احساسی که باعث زود انزالی در مردان میشوند:

♠ استرس (stress)

♠ افسردگی و به اصطلاح دپرس بودن (Depression)

♠ اضطراب

♠ احساس گناه داشتن

♠ مشکلات ارتباطی

گاهی اوقات داشتن انزال طبیعی برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ (ED) مشکل است. زمانی که آلت تناسلی به اندازه کافی برای نزدیکی سفت و سخت نمیشود. مردانی که نگران این هستند که ممکن است نعوظ خود را از دست بدهند احتمال دارد یک الگوی عجله برای انزال داشته باشند. این می تواند یک عادت سخت برای شکستن باشد.

درمان اختلال نعوظ میتواند زود انزالی را از بین ببرد. گزینه های بسیاری وجود دارند از جمله داروهایی مانند سیلدنافیل سیترات (ویاگرا) ، تادالافیل (سیالیس) و یا دستگاه وکیوم ، همه اینها به مردان کمک میکنند تا نعوظ خود را حفظ کنند.

اگر زود انزالی (PE) به شما یا شریک زندگی تان آسیب برساند، یک قرار ملاقات قرار دهید. احتمالا دکتر از شما سوال خواهد کرد که آیا شما همیشه این مشکل را دارید یا اینکه این چیز جدیدی است. او ممکن است درباره زندگی جنسی شما یا روابط شما سوال کند. احتمالا یک معاینه فیزیکی نیز دریافت خواهید کرد. اگر هر دو مشکل انزال زودرس و مشکل ایجاد یا حفظ نعوظ دارید، پزشک ممکن است دستورالعمل های خود را برای بررسی سطح هورمون مردانه (تستوسترون) یا سایر آزمایشات خون ارائه دهد.

در برخی موارد، پزشک ممکن است به شما توصیه کند که به یک متخصص ارولوژی یا متخصص بهداشت روانی مراجعه کنید که متخصص اختلالات جنسی باشد.

گزینه های درمان مشترک برای انزال زودرس شامل تکنیک های رفتاری، بی حسی موضعی، داروها و مشاوره می باشد. به خاطر داشته باشید که پیدا کردن یک درمان یا ترکیبی از درمان هایی که برای شما کار می کنند، ممکن است طول بکشد. رفتار درمانی بعلاوه قرص تاخیری ممکن است موثر ترین دوره باشد.

تکنیک های رفتاری

در بعضی موارد، درمان برای انزال زودرس ممکن است شامل اقداماتی ساده مانند تمرین کردن یک یا دو ساعت قبل از مقاربت باشد تا بتوانید انزال را در طول رابطه جنسی به تاخیر بیندازید. پزشک شما همچنین ممکن است در یک مقطع زمانی اجتناب از مقاربت و تمرکز بر انواع دیگر بازی جنسی یا ورزش هایی مانند تمرینات شکم را توصیه کند، به طوری که فشار از برخورد جنسی شما از بین می رود. یا ممکن است استفاده از کاندوم را برای شما توصیه کند، کاندوم ها حساسیت آلت تناسلی را کاهش میدهند. کاندوم لارگو در داروخانه تینا در دسترس است این کاندوم از نوع خاردار بوده و میتواند تا ۲۵ دقیقه از انزال زودرس جلوگیری کند.

قرص تاخیری وگادول اصل با قیمت ارزان

بهتر است هر زمان که قصد برقراری رابطه جنسی داشتید از قرص وگادول استفاده نمایید. معمولا یک ساعت قبل از نزدیکی بهترین زمان برای مصرف این دارو است . قرص های وگادول را همیشه میتوانید یکساعت یا بیشتر قبل از ایجاد رابطه مصرف کنید. این دارو نیمه گیاهی بوده و عوارض جانبی ندارد و در دراز مدت نیز مشکلی بوحود نمی آورد. اگر چنانچه سابقه مشکل قلبی داشته باشید قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. همچنین میتوانید قرص تاخیری وگادول را به دو قسمت شکسته و هر بار از یک نصف قرص با یک لیوان آب میل نمایید.

قرص تاخیری واکادول ۱۰۰

تفاوت واکادول با وگادول چیست ؟ از نظر ظاهر قرص های وگادول به رنگ قرمز میباشند در حالی که واکادول زرد رنگ است. هر دو این قرص های تاخیری ساخت شرکت وگادول هستند و عملکردی شبیه به هم دارند. به همین دلیل گاهی از واکادول به عنوان وگادول زرد نیز نام میبرند.

طریقه و زمان مصرف واکادول هیچ فرقی با وگادول ندارد و همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این داروها میتوانند ۱ تا ۳ ساعت قبل از برقراری نزدیکی مصرف شود. از عوارض و مضرات قرص تاخیری واکادول در صورت مصرف با معده خالی سرگیجه خفیف میباشد. بنابر این سعی کنید بعد از غذا و با یک لیوان آب میل نمایید.

ترکیبات قرص واکادول

روش مصرف قرص ارکتو 100

ترکیبات این دارو (۱۰۰ میلی گرم سیلدنافیل + ۱۰۰ میلی گرم ترامادول) اندک تفاوتی با قرص وگادول دارد. واکادول نیز دارویی نیمه گیاهی میباشد که میتواند مدت زمان نزدیکی را طولانی کند و عوارض جانبی و مضراتی تاکنون از طرف مصرف کنندگان گزارش نشده است

قرص تاخیری وگادول, قرص تاخیری واکادول

احمد – فروردین ۹, ۱۳۹۸

تاریخ انقضا این محصول تا چه تاریخی است؟

تینا طب – فروردین ۱۰, ۱۳۹۸

درود حداقل تا یکسال

amir – خرداد ۶, ۱۳۹۸

سلام وقتی پست میکنین بسته محرمانه ارسال میکنین یا روش مینویسین تاخیری و …

تینا طب – خرداد ۷, ۱۳۹۸

سلام ، درود کاملا محرمانه و روی بسته فقط اسم سایت نوشته میشود.

سینا – خرداد ۱۵, ۱۳۹۸

این بهتره یا کینگ‌دول؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات زناشویی اصل و مجاز ،مکمل های بدنسازی، چاقی و لاغری ، افزایش قد ، آرایش و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، امکان خرید آنلاین راحت و مطمئن را در هر ساعت شبانه روزی فراهم کرده است.

ارسال سریع به سراسر ایران پرداخت در محل ویژه تهران ارسال با پیک در تهران ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

رييس انجمن علمي ‌سلامت خانواده ايران با بیان اینکه« قرص‌های ویاگرا انقلابی در درمان اختلالات نعوظ مردان ایجاد کرده است»، گفت:«مصرف خودسرانه این دارو در افراد جوان منجر به نعوظ طول کشیده شده که ظرف مدت چند ساعت موجب از دست دادن آلت تناسلی در این افراد می‌شود.»

سلامت‌نیوز: رييس انجمن علمي ‌سلامت خانواده ايران با بیان اینکه« قرص‌های ویاگرا انقلابی در درمان اختلالات نعوظ مردان ایجاد کرده است»، گفت:«مصرف خودسرانه این دارو در افراد جوان منجر به نعوظ طول کشیده شده که ظرف مدت چند ساعت موجب از دست دادن آلت تناسلی در این افراد می‌شود.»

دکتر محمدرضا صفري نژاد در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«اختلالات جنسی مردان شامل سه دسته اختلال در میل جنسی، اختلال در انزال که شایع ترین نوع آن انزال زودرس است و اختلال در نعوظ می‌شود.»

وی افزود:« قرص های ویاگرا انقلابی در درمان اختلالات نعوظ مردان ایجاد کرد و باید گفت که این دارو مختص درمان اختلالات نعوظ مردان است و ضمن اینکه داروی بسیار مفیدی برای درمان این نوع اختلالات جنسی مردان است، داروی بسیار خطرناکی نیز بوده و مصرف آن نیاز به تجویز پزشک دارد و افراد نباید اقدام به مصرف خودسرانه این دارو بکنند.»

این استاد دانشگاه علوم پزشکی ارتش تصریح کرد:« متاسفانه این دارو در اکثر داروخانه ها در اختیار افراد قرار داده می شود در حالی که مصرف آن نیاز به تجویز پزشک دارد و مصرف خودسرانه آن عوارض بسیاری را برای فرد به دنبال دارد و مردانی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند و یا فشارخون کنترل نشده دارند نباید از این دارو استفاده کنند.با توجه به اینکه اختلال در نعوظ بیشتر مشکل مردانی با سن بالا است و اغلب این افراد هم دچار بیماری‌های نام برده هستند و یا خود متوجه ابتلا به بیماری قلبی و عروقی نیستند با مصرف اولین دوز این دارو دچار مشکلات جدی می‌شوند.»روش مصرف قرص ارکتو 100

رييس انجمن علمي ‌سلامت خانواده ايران ادامه داد:«این دارو اسامی مختلفی دارد که یکی از نام های آن ویاگرا است و در واقع ویاگرا نام تجارتی داروی سیلدنافیل است که در دوزهای 50 تا 100 میلی گرم تجویز می شود و بیش از یک بار در روز نباید این قرص را مصرف کرد.نوعی قرص به نام قرص هندی در بازار موجود است که وقتی افراد مصرف کننده ویاگرا از این دارو نتیجه ای نمی‌گیرند به مصرف این دارو روی می‌آورند در حالی که تمام قرص ها یک نوع است و تنها کارخانه تولید کننده آن متفاوت است.»

وی یادآور شد:« این قرص بایستی بسته های 4 تایی داشته باشد و به دلیل اینکه مصرف خاص دارد بایستی در یک ساعت قبل از نزدیکی از دوز 50 تا 100 میلی گرم آن استفاده شود و زمانی که افراد آن را به صورت خودسرانه تهیه می‌کنند به علت ناآگاهی زمانی که از مصرف قرص نتیجه‌ای نمی‌گیرند دوز مصرفی دارو را بالا برده که در نهایت دچار مسمومیت و یا سکته های قلبی می شوند.»

دکتر صفری نژاد گفت:«در جامعه ما افرادی که مشکل جنسی از نوع اختلال نعوظ ندارند تصور می کنند که با مصرف داروی ویاگرا بهبود جنسی پیدا می‌کنند که این موضوع صحت ندارد و مصرف خودسرانه این دارو در افراد جوان منجر به پریاپیسم یا نعوظ طول کشیده می‌شوند که نعوظ تا 4 ساعت بعد از نزدیکی در این افراد باقی می‌ماند و بایستی حتما به پزشک مراجعه کنند تا تحت جراحی قرار گیرند و عدم مراجعه به پزشک در نهایت منجر به از دست دادن آلت تناسلی در این افراد می‌شود.»

رييس انجمن علمي ‌سلامت خانواده ايران یادآور شد:«بنابراین مشکل اصلی جامعه ما 2 موضوع است اول اینکه گاها این دارو توسط همکاران پزشک ما بدون تشخیص درست تجویز می شود و دوم اینکه این دارو به راحتی در داروخانه ها در اختیار افراد قرار داده می شود.»

وی تاکید کرد:«گاهی برخی از افراد سودجو داروهایی را برای درمان اختلالات نعوظ تبلیغ می کنند و ادعا می کنند این داروها گیاهی بوده و هیچ عوارضی ندارد در صورتی که ادعای آنها کاملا کذب است و زمانی که این داروها مورد آزمایش قرار می‌گیرند مشخص می شود که حاوی مقادیر زیادی سیلدنافیل است.بنابراین افراد نبایستی هر دارویی را که به عنوان مکمل گیاهی معرفی و تبلیغ می‌شود را تهیه و مصرف کنند و تصور کنند که هیچ عوارضی ندارد.»


${Body}

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

روش مصرف قرص ارکتو 100

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

روش مصرف قرص ارکتو 100
روش مصرف قرص ارکتو 100
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *