روش درمان موخوره با سرکه

خواص دارویی و گیاهی

تغذیه مطلوب و مصرف پروتئین، ویتامین‌ها، املاح و نوشیدن آب کافی در پیشگیری و درمان موخوره بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر این موارد زیر هم می‌توانند تا حد زیادی از بروز این حالت در موها پیشگیری کنند:

اگرچه بهترین راه حل برای موخوره چیدن انتهای موهاست اما ممکن است این روش برای بسیاری از خانم‌ها خوشایند نباشد بنابراین برای درمان موخوره روش طبیعی زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

 

 

سرکه سیب برای خارش پوست سر و خشکی آن و همچنین در پاکسازی و صاف نمودن موخوره بسیار تاثیرگذار می‌باشد. برای اینکار بعد از هر بار استحمام  و شستن موها با شامپو ترکیب سرکه سیب و آب گرم را به موهایتان بزنید. اگر موهایتان ضخیم و بلند است، نسبت سرکه و آب گرم مصرفی‌تان یک به یک باشد. اگر موهایتان نازک و کوتاه است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به چهار باشد. همچنین اگر به طور مداوم موهایتان را با موادشیمیایی صاف می‌کنید، بهتر است از همین نسبت استفاده کنید و اگر موهایتان ضخیم، مجعد یا فر است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به سه باشد. همچنین می‌توانید رایحه محبوبتان را به این فرمول اضافه کنید تا بوی سرکه سیب اذیتتان نکند.فرمولاسیون سرکه سیب خودتان را درست بعد از شامپو کردن موها استفاده کنید، سپس موها را آب گرفته و وقتی می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، دقت کنید که آنها را در حوله نپیچید. موهایتان برای اینکه بوی سرکه سیب زیاد نماند، باید تنفس کنند.

توصیه می‌کنیم یک بار در ماه از این درمان عالی استفاده کنید.

توجه: پیشنهاد می‌شود موهایتان را کمی کوتاه کنید و از یک نرم کننده قوی دوبار در هفته استفاده کنید تا موخوره‌ها از بین بروند و سپس درمان موهایتان را آغاز کنید.




خانه

موبایل

 

 

اگر به دنبال راه‌هایی مناسب برای سلامت موهای‌تان می‌گردید، ماسک‌های خانگی زیر را حتما امتحان کنید.

 

ماسک روغن زیتون و سرکه سیب برای مو خوره

موخوره در موهای خشک یا شکننده دیده می‌شود و زیبایی و سلامت موها را هدف قرار می‌دهد. بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل این است که هر از گاهی نوک موهایتان را بزنید تا مو خوره‌ها از بین بروند. استفاده از ماسک‌های خانگی و طبیعی می‌تواند موثر باشد و شما را از شر این مزاحم‌ها خلاص کند. برای این کار به سه قاشق غذاخوری روغن زیتون، دو قاشق غذا خوری سرکه سیب، سه قاشق غذاخوری عسل و دو قطره افشره خوراکی رزماری نیاز دارید. ترکیبات ذکر شده را داخل ظرف کوچکی مخلوط کنید. ماسک تهیه شده را روی موهایتان بگذارید و کمی ماساژ دهید سپس موهای‌تان را با یک حوله یا دستمال ببندید. اجازه دهید ماسک به مدت 2 دقیقه روی سرتان بماند سپس موهای‌تان را شست‌وشو دهید.

 

سرکه سیب در خدمت تقویت موها

اگر به دنبال راهی برای تقویت موهای‌تان می‌گردید، این ماسک را تهیه کنید. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، دو عدد تخم‌مرغ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین نیاز دارید. تخم‌مرغ‌ها را بشکنید و داخل یک ظرف بریزید. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین به آن اضافه کنید. پنج دقیقه صبر کنید؛ سپس یک قاشق غذاخوری سرکه سیب به مواد قبلی اضافه کنید. مواد را با یک قاشق هم بزنید. موها را با شامپوی خود شست‌وشو دهید و ماسک را روی موهای‌تان بگذارید. اجازه دهید ماسک به مدت 2 تا 3 دقیقه روی موهای‌تان بماند؛ سپس آنها را شست‌وشو دهید.

 

سرکه سیب برای مقابله با شوره سر

سرکه سیب یک ضدشوره طبیعی و موثر است. دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با دو فنجان آب ولرم مخلوط کنید. محلولی را که درست کرده‌اید به موهایتان بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا محلول به خورد موها و پوست سرتان برود. این محلول باید یک شب کامل روی موهایتان بماند. صبح موهایتان را با شامپو شست‌وشو دهید. اسیدها و آنزیم‌های موجود در سرکه سیب باعث از بین رفتن عواملی می‌شود که باعث بروز مشکلاتی مانند شوره، خارش و ریزش مو می‌شوند.

نکته: نگران بوی سرکه سیب نباشید زیرا زمانی که موهای‌تان را سشوار می‌زنید بوی آن نیز از بین خواهد رفت.

منبع: همشهری تندرستی


رازهای زیبایی

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

سرکه سیب فواید و خواص زیادی دارد، از کمک به برداشتن زگیل گرفته تا راهی طبیعی برای درمان سوختگی و یک پاک‌کننده طبیعی عالی.اما آیا می‌دانستید سرکه سیب می‌تواند محصولی عالی برای مراقبت از موهایتان هم باشد؟سرکه سیب یک پاک‌کننده طبیعی و عالی برای موهاست، موهایتان را سالم نگه داشته، به آن درخششی سالم بخشیده، از ریزش مو جلوگیری کرده و حجم موهایتان را هم می‌کند.علاوه بر این، اگر شما یا کسی از خانواده‌تان از شوره مو رنج می‌برد، سرکه سیب می‌تواند جایگزینی عالی برای محصولات درمانی شیمیایی باشد که هم برای محیط زیست مضر است و هم می‌تواند عوارض‌جانبی در بر داشته باشد.اما چطور؟ سرکه سیب با از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها که سلامت پوست سرتان را به خطر می‌اندازد، به کنترل شوره سر کمک می‌کند.اما چرا سرکه سیب می‌تواند ماده‌ای عالی برای موها و پوست سرتان باشد؟چون سرکه سیب حاوی میزانی طبیعی و سالم از اسید آلفا هیدروکسی است. این ماده مهم برای کمک به پاک‌سازی طبیعی بقایای محصولات دیگری است که برای موهایتان استفاده می‌کنید.با جلوگیری از از ایجاد این بقایا، موهایتان درخشش زیبایی پیدا کرده و از این مهمتر توازن pH موهایتان به حد ایدآل رسیده که به ارتقای سلامت موهایتان کمک می‌کند.سرکه سیب خواص پیشگیری‌کننده مختلفی هم دارد زیرا گردش‌خون را در مویرگ‌هایی که درست زیر پوست سرتان هستند، افزایش می‌دهد.از اینها گذشته، سرکه سیب بخاطر خواص ضدقارچ و ضدباکتری که دارد می‌تواند به اندازه یک شامپوی ضدعفونی‌کننده موثر باشد. این آن را به محصولی بسیار عالی برای جلوگیری از عفونت پوست سر تبدیل می‌کند.همچنین با استفاده از سرکه سیب برای درمان فولیکول‌هایی که توسط باکتری بسته شده‌اند (که باعث ایجاد پوسته‌پوسته‌هایی در منافذ موها روی پوست سر می‌شود) می‌توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کنید.حالا که متوجه شدید سرکه سیب تا چه اندازه می‌تواند برای موهایتان مفید باشد، احتمالاً دوست دارید بدانید چطور باید از آن استفاده کنید.فرمول استفاده از سرکه سیب برای سلامت موهااکثر افراد توصیه می‌کنند که سرکه سیب را با آب گرم مخلوط کنید. اما بااینکه همه موها شبیه به هم نیستند، فرمول‌هایی برایتان آورده‌ایم که می‌توانید طبق نوع موهایتان از آن استفاده کنید.- اگر موهایتان ضخیم و بلند است، نسبت سرکه و آب گرم مصرفی‌تان یک به یک باشد.- اگر موهایتان نازک و کوتاه است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به چهار باشد. همچنین اگر به طور مداوم موهایتان را با موادشیمیایی صاف می‌کنید، بهتر است از همین نسبت استفاده کنید.- اگر موهایتان ضخیم، مجعد یا فر است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به سه باشد.همچنین می‌توانید رایحه محبوبتان را به این فرمول اضافه کنید تا بوی سرکه سیب اذیتتان نکند.فرمولاسیون سرکه سیب خودتان را درست بعد از شامپو کردن موها استفاده کنید، سپس موها را آب گرفته و وقتی می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، دقت کنید که آنها را در حوله نپیچید. موهایتان برای اینکه بوی سرکه سیب زیاد نماند، باید تنفس کنند.توصیه می‌کنیم یک بار در ماه از این درمان عالی استفاده کنید.منبع:مردمان

 


رازهای زیبایی

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

در روش کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم

کاشت ابرو با تكنيك جديد FUE روش در یک جلسه ، كاملاً بدون درد ، عوارض و بدون كوتاهي موهاي شخص در قسمت برداشت انجام ميشود و از مهمترین تفاوت هاي آن با روش های دیگر استفاده از تيم مجرب و انجام ان با خواب طبيعي ابرو ميباشد كه ديگر همانند روش هاي رايج و قديمي بصورت سيخ سيخ و نظم نخواهد بود

ترمیم مو به روش HRT تنها روش استاندارد ترمیم مو می باشد که تا به امروز معرفی شده است در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و مناسب ترین و بهترین روش برای افرادی است که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری خاصی می باشند موهای آن 1% طبیعی بوده و در یک جلسه انجام می شود

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود که پس از بررسی شرایط متقاضی کاشت مانند سن،میزان موهای ریخته شده و .. بهترین روش برای کاشت مو برای وی پیشنهاد می گردد.

یكی از افتخارات این مرکر انجام ترمیم موی بیش از 4 نفر اقایان وبانوان بوده که با رضایت كامل این عزیزان همراه بوده است .

کاشت ریش در این مرکز با استفاده از مدرترین ابزار و تجهیزات انجام می شود و تراکم ریش های کاشته کاملا طبیعی است.

کاشت ابرو در مرکز موی رنسانس با جدیدترین متدهای روز دنیا و در یک جلسه بدون احساس درد و ناراحتی انجام می شود.

“خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است”

مرکز فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 1 مورد کاشت مو و ترمیم مو توسط این مرکز انجام شده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روشهای نوین و ارائه آخرین متدهای کاشت مو كه با بنیان گذاری تكنیك های کاشت موی SUTو FUT و ترمیم (HRT)كه بطور انحصاری در ایران میباشد.

جلب رضایت مراجعین مهمترین هدف دستاورد صاحبان این مرکز است.ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین جدید ما از طرف مراجعین قبلی ما به ما معرفی میشوند که این امر نشان دهنده وجود رضایت و اعتماد مراجعین قبلی به خدمات کاشت مو و ترمیم موی انجام شده در این مرکز است.

کاشت ریش، یک روش پیوند مو است که جراح، موی ریش را با استفاده از تکنیک استخراج واحد فولیکولی (FUE) و ابزارهای خاص، می کارد. کاشت ریش را می توان به هر روشی که موجب می شود یک ریش جدید شکل بگیرد و باعث تقویت ریش های موجود شود نسبت داد. برای این عمل ساخت مجدد ریش، جراح موهای فرق سر را در نواحی از صورت یک به یک می کارد.

شاید بسیاری از افرادی که در مورد عمل پیوند و کاشت مو تحقیق می کنند اصطلاح فولیکول مو را از زبان پزشکان و متخصصین این حرفه شنیده باشند.

اگر شما ابرو نداشته باشید در حقیقت شما چهره ندارید»، اگرچه این حرف ممکن است اغراق آمیز باشد اما نشان میدهد که ابرو چه عنصر مهمی در صورت است. در حقیقت دیدن یک فرد طاس چیز عجیبی نیست اما یک فرد بدون ابرو بسیار نگاه ها را بخود جلب میکند. فرد ممکن است به دلایل مختلفی ابروهایش را از دست بدهد که بر برخی از این علتها فرد هیچ کنترلی ندارد.

تصمیم به کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است که فرد خود را آماده کند چرا که عمل کاشت مو و یا عمل های مشابه در این زمینه بسیار حساس هستند.

در روش جدید کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکارو برش نبوده و هیچ گونه عوارضی در آن وجود ندارد، ما می توانیم، به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر از روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست.

دیگر مانند روش های سنتی و قدیمی کاشت مو FIT و FUT نیازی به جلسات مكرر و زمان طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله مزایای این تكنیك کاشت مو ، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد جدید کاشت مو می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های FIT و FUT را انجام دهیم. كه کاشت14تار مو را در یك جلسه با استفاده از این روش شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك کاشت مو به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك کاشت مو، طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه به اندازه یك سانتیمتر است.

در این بخش نظراتی که مراجعین قبلی در پیج اینستاگرام مرکز تخصصی موی رنسانس به اشتراک گذاشته اند را جمع آوری کرده ایم.

شما عزیزان جهت اطلاعات و ارتباط با مراجعین محترم قبلی میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و در پست “نظرات مراجعین قبلی” مراجعه کنید.

کاشت مو تنها مختص مردان نیست بلکه بسیاری از زنان نیز با ریزش مو مواجه اند و خواهان کاشت مو هستند که با تکنیک های مدرن ، موفقیت های بسیاری برای در مان ریزش موی زنان حاصل شده است. به طور کلی کاشت مو زمانی برای زنان امکانپذیر است که به اندازه کافی موی دهنده برای کا

ابروی شما می تواند مهمترین عنصر صورت شما باشد و نه تنها برای برقراری ارتباطات نقشی حیاتی دارد بلکه کابردهای عملی در نازیبای نشان دادن چشمان شما نیز دارد. ابروها معمولا چشم ها را قاب بندی می کنند و به چهره جلوه می دهند.

کاشت ریش یکی از روش های پیوند و کاشت مو است که جهت درمان کسانی که دچار ریزش ریش شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. همانند کاشت موی سر، در این روش نیز پزشک متخصص و تیم همکاران وی فولیکول های مو را از ناحیه اهدا کننده سر جدا سازی کرده و به دقت در ناحیه ای از ریش و

تاثیر هورمون ها بر رشد مو، ریزش مو و یا طاسی یکی از مباحث مهم و مسائلی است که در طول دهه های گذشته بسیاری از دانشمندان و متخصصین بر روی آن تحقیقات و مطالعات فراوانی انجام داده اند. آگاهی از دلایل ریزش مو می تواند کمک بزرگی به پیشگیری از ریزش و از دست دادن موهای س

مشکلات پوست سر شامل هر نوع بیماری در پوست سر، صورت و گردن است که دلایل گسترده ای پشت آن قرار دارد. در اغلب موارد بعلت استفاده از محصولات بهداشتی مو مثل شامپوها و رنگ کردن موها است. که در این موارد اغلب درمانها شامل توصیه به استفاده از محصولات بهداشتی استاندارد و

یک کلینیک کاشت مو، مرکزی است که در آن با استفاده از جدیدترین و بهترین روش های رایج در جهان، کاشت مو برای کسانی که دچار ریزش مو شده اند، صورت می گیرد. پیوند مو، ترمیم مو و کاشت مو عباراتی هستند که این روزها بسیار شنیده می شوند

از زمان ابوعلی سینا تا کنون درمانهای گیاهی و داروهای گیاهی از ارزش بالایی برخوردار بوده اند به طوریکه در گذشته زمانی که داروهای شیمیایی کشف نشده و رواج پیدا نکرده بودند افرادی که بیمار می شدند به طبیب یا حکیم مراجعه کرده و با داروهای گیاهی درمان می شدند. امروزه د

ریزش مو می تواند منجر به ایجاد طیف گوناگونی از مسائل و مشکلات روانی و احساسی در افراد گردد.از این رو آثار مثبت روانی کاشت مو یا ترمیم مو نیز می تواند مورد بررسی قرار گیرد. فردی که دچار ریزش موی شدید شده است ممکن است درگیر افکار مختلفی شود نظیر اینکه از نظر دیگران

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

مروری بر رمان مردی به اوه نوشته‌ی فردریک بکمن

تحلیل فیلم Annihilation نابودی ساخته ی الکس گارلند

۱۱ ترفند اینستاگرام ؛ قابلیت‌هایی که کسی از آنها خبر ندارد!

تحلیل رمان طریق بسمل شدن نوشته‌ی محمود دولت آبادی، نگاهی نو به جنگ ایران و عراق

عکاسی HDR با موبایل چگونه است؟

دوست داشتن یه نفر مثه این می‌مونه که آدم به یه خونه اسباب کشی کنه. اولش آدم عاشق همه چیزهای جدید میشه، هر روز صبح از چیزهای جدیدی شگفت زده

سیستم عامل شما برخی عملیات را پشت صحنه سیستم انجام می دهد که به این عملیات سرویس می گویند. شما اغلب آنها را مشاهده نمی کنید مگر اینکه مشکلی پیش

از خواص چای پونه کوهی در درمان سرماخوردگی و سرفه، استرپتوکوکوس گلو و درمان سریع گلودرد ، گرفتگی بینی، سر درد، تورم غدد، آنفولانزا، عفونت گوش، سینوس، سوء هاضمه، سوزش

می خواهید کامپیوتر جدید خود را از طریق Wifi به اینترنت متصل کنید اما رمز عبور Wi-Fi خود را به خاطر نمی آورید؟ می خواهید کامپیوتر خود را به یک مودم

اگر شما قصد فروش کامپیوتر قدیمی خود با ویندوز ۱۰ را دارید و می خواهید مطمئن شوید که هیچ گونه اطلاعاتی در آن جا نگذاشته باشید باید چندین مرحله قبل

روش‌های متعددی برای کاهش وزن و درمان چاقی معرفی شده که از میان آن‌ها مصرف چای سبز یکی از پرطرف‌دارین‌ها محسوب می‌شود. اما به تازگی برخی پژوهش‌گران به نتایج جدیدی

وجود استروژن از ضروری ترین نکات در بدن زنان است اما میزان اضافه این هورمون مشکل ساز است . علائم افزایش هورمون استروژن را بشناسید و راههای درمانش را به

تشخیص بیماری از روی چشم یک روش مرسوم و سنتی برای تشخیص بیماری هاست. در این مطلب نت نوشت راجع به این روش تشخیص بدانید.

ویندوز ۱۰ ابزار قدرتمندی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید میزان تاثیر این بره ها را روی عملکرد سیستم ببینید و همچنین غیر فعال کردن بره ها را

 نت نوشت قصد ندارد شما را بترساند ولی اگر حتی با استفاده از مرطوب کننده سریع پوست شما خشک می شود و کرم تاثیر چندانی ندارد برای تشخیص بیماری از

نرم‌ افزار Lastpass با هدف حل همین مشکل طراحی شده است و ایده این نرم افزار برای حل این مشکل ساده است: Lastpass می‌تواند کادرهای مربوط به کاربری و

کامبوچا نوشیدنی معجزه‌گری که سپر بلایتان در برابر بیماری‌ها می‌شود را بشناسید! این نوشیدنی که دو سه سال اخیر در ایران هم اقبال حضور پیداکرده است خواص خوبی برای بدن

در بسیاری از موارد دلیل کندی شبکه وایرلس ازدیاد افراد استفاده کننده و یا دانلود کردن آنها با گوشی یا تبلت آنهاست، در این مطلب در خدمت شما هستیم با

در مباحث قبلی مقدمه ای راجع به مباحث عکاسی را بررسی کردیم. از طرز کار دوربین گفتیم و در ادامه مفاهیم فاصله کانونی ، فوکوس ، دیافراگم و سرعت شاتر شرح دادیم،

© 218 – Netnevesht

کاربری

رمز عبور

مرا به خاطر داشته باش

ثبت | رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

کاربری

یک رمز عبور به شما فرستاده خواهد شد.

ورود | رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

کاربری یا :

ورود| ثبت



سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

Loading

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Loading

معجزه سرکه سیب برای موی سر

Loading

Loading

Loading

Loading

Loading

Working

Loading playlists

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *