راه و روش برای پسر دار شدن

راه و روش برای پسر دار شدن
راه و روش برای پسر دار شدن

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما-این روش ها بسیار کم هزینه اند و فقط با تغییرات خاص در بدن خانم ها به پسردار شدن کمک می کند:

شغل پدر بچه  به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد.  آمار ها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا  کار می کنند و در معرض آلودگی های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است.

مثلا شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان ها که دائما در استرس اند بیشتر دختردار می شوند.

همه می دانند که باید در روز های تخمک گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزند آوری را بیشتر کنند اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می کند.

راه و روش برای پسر دار شدن

بدن هر انسانی PHخاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می کنند این میوه بدن را اسیدی می کند اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. پس اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه عکس می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.

یکی از روش های پسردار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است.

مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسید های زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می کنند.

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.

اگر شما هم به دنبال چند روش قطعی برای دختر دار شدن هستید، راههای تضمینی دختردار شدن در این مقاله بخوانید

بهتر است رابطه جنسی  را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند.

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی  نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و  منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.(۱)

در کتاب قانون حکیم بوعلی سینا ذکر شده است که سبب پسر شدن منی مرد آن است که گرم و غلیظ باشد،رابطه بدون فاصله پس از پاک شدن زن از عادت ماهانه باشد و ریختن منی از  بیضه ی راست مرد باشد تا ترجیحاً به طرف راست رحم ریخته شود.

روش تشخیص بارداری از روی نبض را در این مقاله بخوانید

پس از تمام شدن رابطه جنسی ، مرد تا مدتی حدود هفت دقیقه از زن جدا نشود و زن هم پس از آن تا نیم ساعت به سمت راست خود بخوابد.

حالت روانی زن هم در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد. تصورات و تخیلات زن و مرد در حین رابطه هم تأثیر دارد.

اگر هر دو به نوزادی پسر فکر کنند احتمال پسر شدن آن بیشتر است، حتی ممکن است که شکل کودک در آینده به شکل آن چه که در آن لحظه می دیدند یا فکر می کردند در آید.

نگاه کردن پیش از اقدام به بارداری و هنگام رابطه به تصویر پسر در این امر موثر است. می توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی  می تواند موجب پسر شدن جنین گردد.

مکان آمیزش هم مهم است. جای خواب بهتر است پاکیزه و خوشبو باشد و برای خوشبو کردن آن از گل های طبیعی استفاده شده باشد. مواد خوش بو با طبع گرم، مانند عودها و عطرهای گرم مانند عطر مسک، زعفران، عود در محل خوابیدن بگذارند.

مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی ،زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

فصل هم در تعیین جنسیت  نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.(۲)

با توجه به طول دوره ی ساخت اسپرم، که ۸۵ روز است، بهتر است رژیم های غذایی به همین اندازه ۸۵ روزه، یا اگر امکان ندارد حداقل برای ۴۰ روز رعایت شوند.(۳)

خوردن از ادویه ها و مواد غذایی که طبع آنها مایل به گرمی است نیز می تواند باعث پسر شدن جنین شود، مانند:

علائم بارداری پسر

 

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

پی نوشت:
۱) قانون ج۳ ص ۴۲۰، فردوس الحکمه ص ۶۰٫
۲) خلاصه الحکمه ج۱ ص ۳۹۹٫
۳)اغراض الطبیه ج۲ ص ۷۷۱، معالجات ج۲ ص۷۶۹، اکسیر ج۳ ص ۷۶۹، تدابیر حبالی ص ۸۶، قانون ج۳ ص ۴۲۰-۴۲۱، ذخیره خوارزمشاهی ص ۵۵۶،الحاوی ج۳ص۱۷۴

نبض ما -ترجمه و گردآوری

آنچه باید درباره جراحی پروتز سینه بدانیم

علت مرگ جنین در ماههای مختلف بارداری

۱۱ علت طولانی شدن پریود بیش از ۱۰ روز

آیا تنبلی تخمدان درمان دارد؟

چه چیز باعث لکه بینی در دوران بارداری می شود؟

مسمومیت در بارداری چه علائمی دارد؟

راه و روش برای پسر دار شدن

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

چند راهکار معجزه آسا هم برای دختر دار شدن بگین

خوش به حالتون دختر می خواین، شوهرم به خاطر پسردار نشدن داره منو طلاق می ده،امیدوارم راهکارهاتون موثر باشن؟؟

با سلام، همسر شما سواد دارد؟ در پسر یا دختر دار شدن ، نقش مهم مرد است.

اگه شوهرتون انقدر عقب موندست تقصیر خودتونه اگه چاربار میزدین تو دهنش الان اینجوری نمیشد بهش بگو اگه پسر میخواد خودش بزاد اگرم نمیتونه بشینه سرجاش حرف نزنه

اوکی

چرا اینقدر ضعیف، واقعا به همین راحتی اجازه میدید وقیح باشند، تو رو خدا قوی باشید و نزارید هر کسی هر کاری میخواد به سرتون بیاره. واقعا آدم متاسف میشه.

عزیزم برای شوهر شما واقعا متاسفم این مرده که در تعیین جنسیت نقش داره چون اسپرم مرد حاوی سلول های xوy اما تخمک خانم فقطx هستش پس تعیین جنسیت با مرده نه زن

برای شوهر عقب افتاده شما متاسفم.من مرد هستم ولی واقعا حالم از همچین مردایی بهم می خوره که به این شدت خودخواه و نفهم هستن.

من اگه جای شمابودم دیگه بچه دارنمیشدم که هیچ،ولشم میکردم میرفتم

سلام بر دوستان گلم
یه راه تضمینی پسردار شدن میخام اگه دوقلو باشه عالیییه
کسی جایی مشاوری دکتری چیزی می‌دونه
ممنون راهنمایی کنید ؟

چقدر ناراحت کننده اما نقش اصلى تعیین جنسیت بچه رو مرد داره. اما واقعا چقدر شنیدن اینطور چیزا ادمو ناراحت میکنه

خاک تو سر شوهرت.من خدا رو شکر یه دختر خوشگل دارم الان برای بارداری دوم خودم دوست دارم پسر بشه که جنسم جور باشه ولی اگرم نشد راضیم به رضای خدا تازه شوهرمم عاشق دختره من بدون اطلاعش اومدم تو این سایت وگرنه اگه بدونه میگه کفره خدا بدش میاد بزار خدا هر چی بهمون داد فقط سالم باشه

من برای پسر دارشدن پیش دکتر مختاریان رفتم تخصصش تو انتخاب جنسیت هست خواهرم هم برای دختر دار شدن پیشش رفت و بعد از سه تا پسر دختر دار شد اتفاقا از بندر عباس هم بود به شکل مکاتبه ای راهنمایی شد کارش عالیه

من پسر میخواستم پیش دکتر مختاریان رفتم خیلی تو کارش وارد بود خواهرم هم از بندر عباس باهاش به شکل مکاتبه ای اقدام کرد و موفق شد دختر دار بشه و بعد از سه تا پسر به آرزوش برسه

دوستان کسی شماره تلفن دکتر مختاریان رو داره

بله عزیزم ۸۸۷۴۶۱۵۲ هست، توی گوگل سرچشون کنید شماره و آدرسشون هست

عزیزان من همه این کارارو انجام دادم ولی برای بار دوم بچم دختره گول این چیزها و نخورید

همسرمن مشکلی بادختربودن بچمون نداره اماخواهرش خیلی اذیتمون میکنه.من برای رژیم غذایی تایین جنسیت رفتم و بچم پسرشدولی توچهارماهگی سقط شد.اونم بخاطرکارزیادی که خواهرش ازم میکشیدخداخودش جوابشوبده.

سلام من الان چند روزه از کیت استفاده میکنم اما یا ی خط میشه یا خط دومی خیلی کمرنگه با توجه ب جدول هم زمان تخمک گذاری گذشته اما ن ترشحی دیدم ن خط تیره ای جیکار کنمما میخوایم اقدام کنیم ب بارداری و پسر میخوایم بچه اولمون تو رو خدا راهنماییم کنید?????

با سلام.
در یک قسمت از متن نوشته شده که تستوسترون باعث افزایش تولد پسر می شود. میخواستم بدونم که چگونه باعث می شود و آیا منبع علمی برای آن وجود دارد.
با تشکر

با سلام. من دوست دارم فرزند اولم پسر باشه. یه سوال داشتم خدمتتون:
اگه یک روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی انجام بشه و روز تخمک گذاری هم نزدیکی انجام بشه،یا حتی روز بعد از تخمک گداری هم نزدیکی باشه( کلا سه روز متوالی نزدیکی صورت بگیره) کدوم اسپرمها با تخمک لقاح پیدا میکنن؛ اسپرمهای قدیمی تر یا جدیدترها؟
با تشکر

به نظر من خواست خدا و سالم بودن بچه مهمه من چهار بار باردار شدم سه تا رو از دست دادم و اخری خدا بهم یوسف رو داد که هشت ماهه به دنیا امد همه بارداریهامم پسر بودن هیچ کدوم ازتوصیه ها ربط نداره

سلام من دو تا دختر دارم وباهمسرم تصمیم گرفتیم دوباربچه داربشیم ادرس ی خانم بهم دادن که بادارو گیاهی که میده بچه پسر میشه الان مرحله اولشو دا رم استفاده مکنم گفته مرحله دومش بداز پریود باید استفاده کنم❣

سلام مرحله اولش چی بهت توصیه کرده.؟

سلام من ۲۴سالمه دوتا دختر دارم خیلی نگرانم که بچه بعد ی دختر ه یا پسر ه لطفا بگید باید چیکار کنم؟

سلام خواستم ببینم دکتر مختاریان درکدام شهر .

سلام شماره دکتر مختاریان لطف میکنید

سلام محمد هستم ۳۷ سالمه اسپرمم ضعیف هست وبچه دار نمیشم چکار کنم وچه داروی مصرف کنم

سلام شماره دکتر مختاریان لطفا

سلام وقتتون بخیروخسته نباشین میخاستم راجب بچه دارشدن ازتون بپرسم من وشوهرم نزدیکی که باهم میکنیم بچه دارنمیشیم نمیدونم علتش چیه خاهش میکنم بهم کمک کنین خیلی بچه دوست داره ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام‌بنده‌دوتادختردارم‌برای‌بارداری‌دوم‌رفتم‌برای‌پسردکتراما‌نشد‌ولی‌شوهرخیلی‌‌دوست‌داره‌ولی‌دیگه‌نمیدونم‌بایدکجابرم‌راهش‌نمیدونم‌‌چیکارکنم‌میشه‌راهنمای‌کنی

سلام من سه تا دختر دارم میخوام برای فرزند چهارم پسر دار شوم باید چی کار کنم

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


تاثیر چاقی در فشار خون بالا


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

ویدیو های سلامت


فیستول مقعدی چگونه درمان می شود؟


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ


شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

مطالب پیشنهادی


بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن


عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!


مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟


هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟


گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید


هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟


چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

سلام

راه هایی وجود دارد که ادعا شده میتواند در تعیین جنسیت کمک کند ولی درصد این راه ها بالا نیست ولی در مجموع باید چند ماه قبل از بارداری تحت رژیم قرار گیرد و راهکارهای دیگر .‌‌‌‌‌….با یک متخصص زنان در ارتباط باشید ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که احتمالات است و قطعی نیست.

راه و روش برای پسر دار شدن
راه و روش برای پسر دار شدن
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *