راه های درمان فتق کشاله ران

مرکز پزشکی مدیکوم با مدیریت دکتر بهروز صالحی، بهترین تیم پزشکی، درمانی ومجهزترین امکانات و تجهیزات با متخصصین باتجربه و دقیق وآگاه به علوم روز و نیز پرسنل کار آشنا و با اخلاق وبا زبانهای مختلف، از جمله فارسی، آلمانی، روسی، مجارستانی، ترکی و همواره رضایت و سلامت بیماران خود را سرلوحه امور قرارداده و افتخار دارد از بدو تاسیس تا کنون تمام بیماران با رضایت کامل از مرکز ترخیص گردیده اند.

دکتر بهروز صالحی

 پزشک “جراح عمومی” در بیمارستان خیریه برادران و ریاست مدیکوم 

تیم مجرب مرکز پزشکی مدیکوم همواره در خدمت شماست

مدیکوم، با پزشکان و متخصصین مجرب، وکادر درمانی همواره سعي در ارائه خدمات درماني با كيفيت مطلوب به شما را داردراه های درمان فتق کشاله ران

مدیکوم، یک مرکز پزشکی مدرن با پزشکان و متخصصین مجرب، به زبان های مختلف بخصوص زبان فارسی، در منطقه 2 وین در خدمت هموطنان عزیز و حتی هموطنان ساکن ایران می باشد

بخوانید

Telefon: +43 (1) 212 3 5 E-Mail: office(at)medicum.at

دوشنبه تا پنج شنبه ۱۴:۳۰ – ۱۹:۳۰ و با قرار قبلی

دکتر بهروز صالحی

معاینه و معالجه در اتریش با تیم متخصص پزشکی فارسی زبان تحت مدیریت دکتر بهروز صالحی، جراح اینترنیست، حتی برای بیمارانی که در خارج از اتریش زندگی می کنند با فراهم کردن  تسهیلات برای سفر درمانی به اتریش

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضو ها را نماند قرار

تو که از مهنت دیگران بی غمی  نشاید که ت نهند آدمی

سعدی

در مرکز پزشکی مدیکوم، متـرجمان حرفه‌ای در صورت نیاز شما را در تمامی مراحل در بیمارسـتان ها، آزمایشگاه و غیره، همراهی میکند.

مترجمان آموزش دیده و مجرب، در همه ی مراحل معاینه و درمان شما را همراهی می کنند تا شما در برقراری ارتباط با پزشک و سایر بخش ها مشکلی نداشته  باشد.

در مركز پزشكى مديكوم، مجرب ترين پزشكان متخصص گرد هم آمده اند،تا خدماتى متمايز را در كوتاهترين زمان به آنچه ايده آل شماست، ارايه دهد.

(مركز پزشكى مديكوم،با تلاش متخصصين گروه هاي مختلف پزشكى، جهت ارايه خدماتي متفاوت در عرصه سلامت و پزشكى در كوتاهترين زمان تشكيل گرديده، تا خدمات پزشكى، درمانى مطلوبى را در محيطى حرفه اى و پيشرفته به شما ارايه نمايد.)

با تشکرمرکز پزشکی مدیکوم

در مركز پزشكى مديكوم، مجرب ترين پزشكان متخصص گرد هم آمده اند،تا خدماتى متمايز را در كوتاهترين زمان به آنچه ايده آل شماست، ارايه دهد و متـرجمان حرفه‌ای در صورت نیاز شما را در تمامی مراحل در بیمارسـتان ها، آزمایشگاه و غیره،همراهی میکند.

بیشتر

روش جدید درمان گره های تیروئید  با استفاده از جراحی کم تهاجمی و بکارگیری از امواج ماکروویو  و  بدون جراحی در مرکز پزشکی مدیکوم در وین / اتریش با بهترین مراقبت های پزشکی

بیشتر

دراین روش جراحی به گردن آسیبی نمیرسد و تیروئید از ناحیه زیر بغل جراحی میشود.   در متد جدید جراحی حفره‌ای زیر بغل ایجاد میشود و عمل جراحی تیروئید از طریق زیر بغل انجام میشود.

بیشتر

رفلاکس در واقع بازگشت اسید معده به مری می‌باشد که امروزه بیماری بسیار رایجی است. اما هر درد شکمی و یا سوزش معده نمی‌تواند از علائم رفلاکس باشد. ما میتونیم تا قبل از اینکه این بیماری به شما آسیب جدی برساند، شما را در حل این مشکل به روش‌های مختلف راهنمای کنیم. 

بیشتر

گاستروسکوپی معده در چند دقیقه انجام شده و بیمار در بیهوشی بسیار سطحی به سر میبرد و پس از معاینه نیز به راحتی‌ به هوشیاری اولیه‌ باز میگردد.

مرکز پزشکی‌ مدیکوم خدمات جدید و متنوع تشخیصی و درمانی گاستروسکوپی را به شما ارائه  می دهد.

بیشتر

داشتن یک سبک زندگی سالم شامل  مسائل بسیاری می‌شود. از جمله داشتن یک رژیم غذایی  ساده، سالم و متعادل است.

این شیوه زندگی حاوی یک رژیم متعادل است! 

بیشتر

دکتر بهروز صالحی

 پزشک “جراح عمومی” در بیمارستان خیریه برادران و ریاست مدیکوم  

بیشتر

متخصص جراحی

بیشتر

جراحی

راه های درمان فتق کشاله ران

بیشتر

متخصص پوست و بیماریهای مقاربتی

بیشتر

Diabetes, Schwangerschaftsdiabetes, Herzultraschall, CVD, Blutdruckeinstellung, Gesundenuntersuchung

بیشتر

جراح عمومی

 

بیشتر

مشاوره و درمان تغذیه به زبان آلمانی

 

بیشتر

Das Reizdarmsyndrom (RDS) zählt zu den funktionellen gastrointestinalen Störungen. Zu Beginn steht eine sorgfältige Abklärung durch Ihre Ärztin/Ihren


Read more

مرکز پزشکی مدیکوم تور پزشکی اروپا ادغام با سفر توریستی و معاینات و معالجه با مجرب ترین تیم پزشکی برای هموطنان و همزبانان خصوص علاقه مندان به سفر و معالجه در اتریش به ارائه می کند.

بیشتر

© 21 – 219 Medical Center MEDICUM 12 Vienna, Fanny-Mintz-Gasse 3, T: +43 (1) 21235 F: +43 (1) 21235-77

آیا می دانید نشانه ها و علائم شکستگی فک یا دررفتگی فک چیست؟ آیا دررفتگی فک درد دارد یا بدون احساس درد، فک از جای خود خارج می شود؟ راه های درمان شکستگی فک و دررفتگی فک چیست؟ آیا تنها دلیل دررفتگی فک، خمیازه کشیدن و زیاد باز کردن دهان است؟ در این مقاله از بخش دندانپزشکی و ارتوپدی دکتر سلام، در مورد علل، علائم و نشانه ‌ها و درمان شکستگی فک و دررفتگی فک بحث خواهد کرد. من دچار شکستگی فک شده ام یا

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این راه های درمان فتق کشاله ران

مفیدترین تمرینات برای از بین بردن چربی سینه در مردان یکی از پر تکرارترین کاربران سایت های پزشکی است که به جینوماستیا (بزرگی پستان در مردان) اختصاص دارد.

در مورد ارتوگناتیک و جراحی آن چه اطلاعاتی دارید؟ چه کسانی به ارتوسرجری نیاز دارند؟ چه علائمی در فرد وجود دارد که می توانید تشخیص دهید فک فرد،

آیا می دانید نشانه ها و علائم شکستگی فک یا دررفتگی فک چیست؟ آیا دررفتگی فک درد دارد یا بدون احساس درد، فک از جای خود خارج می

محققان قرص جدیدی را تولید کرده اند که می تواند انسولین را مستقیما به دیواره معده بیاورد. سوال اینجاست که آیا تزریق انسولین به زودی تنها بخشی از

چه اصول و قوانینی برای فنگ شویی خانه و محل کار وجود دارد؟ چگونه میتوان انرژی مثبت بیشتری را به سوی خانه و یا محل کار خود فرستاد؟

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *