راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح

راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح
راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح

سلامت ثبت دیدگاه

یکی از مواردی که بیشتر خانم‌ها با آن مشکل دارند، جوش زدن صورت بعد از اصلاح و بند انداختن می‌باشد. برای جوش نزدن بعد از اصلاح چیکار می‌توانیم بکنیم!؟

در پاسخ به این سوال ۳ راهکار ساده برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت که من به شخصه آن ها را امتحان کردم و تأثیرات مثبت آن ها را دیدم، براتون می نویسم

قبل از هرچیز به این نکته توجه داشته باشید که: جوش هایی که بعد از بند انداختن صورت ایجاد می‌شوند؛ بعد از معمولاً یک هفته از بین می‌روند و روی پوست ماندگار نیستند. مگر اینکه پوست حساس داشته باشید و جای این جوش ها به مرور روی صورتتان بماند.

نکاتی که در ادامه بیان می شود شاید ساده باشند اما خیلی مهم هستند و برای جوش نزدن بعد از بند انداختن رعایت نکات زیر می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح

قبل از اصلاح، صورتتان را با آب و صابون خوب بشویید. چرا که علت اصلی ایجاد جوش روی بدن و صورت وجود باکتری‌ها و آلودگی‌ها روی پوست است؛ که به محض ایجاد شکاف روی پوست وارد پوست شما شده، ایجاد عفونت و جوش می‌کنند. بعد از بند انداختن منافذ پوست شما باز است. پس اگر پوستتان آلوده باشد، امکان جوش زدن صورت زیاد است.

پس شستن صورت خود را قبل از بندانداختن، جدی بگیرید. و همچنین بعد از آن تا چند ساعت سعی کنید روی صورت خود دست نکشید. احتمال اینکه دست‌های شما آلوده باشد، و این آلودگی به پوست صورتتان سرایت کند؛ زیاد است.

همیشه از آرایشگر خود بخواهید برای بند انداختن صورتتان از نخ تمیز استفاده کند. و تا امکانش هست آن را با الکل ضدعفونی کند؛ تا آلودگی از طریق نخ اصلاح به پوست شما منتقل نشود. 

بعد از اصلاح به صورتتان عسل بزنید. چرا که عسل دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی عالی است و پوست را بعد از اصلاح ضدعفونی می‌کند و باعث جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح می‌شود. بگذارید عسل روی پوست شما حدود بیست تا سی دقیقه بماند. بعد با آب سرد یا ولرم صورتتان را بشویید.

در کنار عسل می توانید از خیار هم استفاده کنید تا قدری از قرمزی و درد ناشی از بند انداختن صورتتان کاسته شود.

تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت، ترجیحاً ۴۸ ساعت بعد از اصلاح صورت خود، انواع کرم و مواد آرایشی به پوستتان نزنید. چرا که همانطور که گفته شد، منافذ پوست باز است و باعث ورود این مواد آرایشی به داخل پوست و بدن شما شده و برای سلامتی شما ضرر دارد و البته باعث ایجاد حساسیت و جوش هم می‌شود.

با رعایت ۳ نکته ساده بالا، امکان اینکه صورتتان جوش بزند و به درمان جوش صورت بعد از اصلاح نیاز داشته باشید خیلی کم می شود. اما اگر باز صورتتان جوش می زند بهتر است راه دیگری به جز بند انداختن برای از بین بردن موهای صورت خود استفاده کنید.

شما چه نکاتی برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح می دانید و تجربه کردید، که به نظرتان مؤثر هستند لطفاً تجربه های خود را برای ماهم بنویسید.

احتمالاً این مطالب را هم دوست داری بخونی:

 

برچسب هاپوست عسل ماسک

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وقتی دیدگاهم تایید شد من را از طریق باخبر کن

میتونی ت رو وارد کنی تا تازه‌ترین مطالب چاره‌دان رو از دست ندی و هر وقت خواستی از ت بخونی

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

غیر از مواردی که فرد دارای پوست حساس هست و به هر صورت جوش میزند با رعائت موارد زیر مانع جوش زدن صورت خود بشوید.

 

قبل از بند انداختن و یا هر نوع روش اپیلاسیون پوست خود را با ضد عفونی کننده ها تمیز کنید.

بعد از انجام اپیلاسیون و یا بند از موادی مانند witch hazel or  tea tree and alovera استفاده کنید. این مواد خونهای به سطح پوست آمده را که باعث گرمی پوست میشوند و صورت جوش میزند را خنک میکند. و قرمزی پوست را کم میکند.

راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح

به محلی که اپیلاسیون شده دست نزنید و از کرمهای آرایشی و یا هر نوع مواد دیگر که دارای عطر میباشد برای ٢۴ ساعت استفاده نکنید. برای اینکه منافذ پوست باز هستند وسریع میکروب جذب میکنند ویا منافذ با مواد آرایشی گرفته میشوند.

بعد از ۴٨ ساعت از مواد پیلینگ پوست استفاده کنید تا یک لایه از پوستهای مرده را از پوست بردارد و این همان سطحی است که در مقابل رویش مو مقاومت میکند و تبدیل به جوش میشوند. این کار را هر دفعه که حمام میکنید انجام دهید. خوشبختانه این بار جوش نمیزنید. در اخر نخ بند شما باید تمیز باشد.

اگر با رعائت همه موارد باز جوش زدید بهتر است که به لیزر کردن موی خود فکر کنید که لیزر و الکترولیز یکی از مواردی است که برای اپیلاسون دائم استفاده میشوند و کار ساز هم هستند.

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

بوتاکس یکی از رایج ‌ترین روش ‌های درمان چین و چروک صورت است، اما این بدان معنی نیست که این روش لزوما گزینه مناسبی برای شما است. هزینه، آلرژی‌های بالقوه، اثرات جانبی، ترس از سوزن، و این واقعیت که در هنگام بارداری یا شیردهی نمی تواند تجویز شود، تنها دلایلی هستند که چرا بوتاکس ممکن است برای برخی از بیماران خاص، توصیه نشود. خوشبختانه، تعدادی جایگزین برای بوتاکس وجود دارد که به کاهش ظاهر چین و چروک و مقابله با علائم پیری کمک می کنند.

ژل رادیس (Radiesse) یک ماده پرکننده پوستی آرایشی است که می تواند چین و چروک پوست را  با جایگزین کردن حجم از دست رفته و صاف کردن لایه‌های پوست، اصلاح کند. ماده فعال در ژل رادیس، کلسیم هیدروکسی لاپاتایت (CaHA) می باشد که یک ترکیب بیولوژیک است و باعث تحریک بدن برای تولید کلاژن طبیعی می شود. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA  )، ژل رادیس را برای درمان چین و چروک ‌های خفیف تا شدید صورت، در سال ۲۰۰۶ ، مورد تایید قرار داد.

آیا می دانید فواید امگا 3 برای سگ ها چیست؟ چقدر لازم است که به سگ های خانگی، امگا 3 داده شود؟ شاید تاکنون درباره فوایدی که امگا 3 برای بدن دارد، شنیده باشید. جالب است بدانید که این دسته از اسید های چرب برای دوستان پشمالو 4 پای ما نیز مزایای فراوانی دارند. در این مقاله از بخش حیوانات خانگی دکتر سلام می خواهیم در مورد فواید امگا 3 برای سگ ها صحبت کنیم و در انتها نگاهی به انواع مکمل های امگا 3

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح

در این لحظه از زمان، همه ما میدانیم که شکر و شربت که دارای مقدار زیادی فروکتوز هستند، برای ما بد و مضر است، اما وقتی این محصولات

آیا رژیم غذایی بیمار‌ان کلیوی مفید است؟ بنا به گفته انجمن تغذیه آمریکا، رژیم غذایی بیماران کلیوی، برای افرادی که در مراحل ابتدایی بیماری مزمن کلیه قرار دارند

زعفران گران ترین ادویه جهان می باشد که یک پوند (45گرم) آن بین 5 تا 5 دلار آمریکا می ارزد. علت گران بها بودن آن سخت بودن روش

آیا اخیرا دچار آسیب دیدگی صورت، به خصوص فک خود، شده ‌اید؟ آیا به سختی می توانید دهان خود را ببندید و به طور عادی صحبت کنید؟ آیا

ماسک های کلاژن لب ، معمولا لب های شما را تا ۵ الی ۶ ساعت مرطوب و برجسته نگه می دارند. این ماسک ها از موادی ژل مانند

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح
راه جلوگیری از جوش زدن بعد اصلاح
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *