راههای درمان عفونت ادرار در زنان



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://moshavere.niniban.com/

لیست مطالب :

عفونت دستگاه ادراری (UTI) یک مشکل بسیاررایج است. این بیماری در زنان دیده می‌شود. برای درمان عفونت ادراری با دکترنیم همراه باشید.

 عفونت دستگاه ادراری (UTI) زمانی اتفاقی می‌افتد که مثانه و لوله‌های خروج آن توسط باکتری‌ها آلوده شوند.

بیش از نیمی از زنان در طور عمر خود حداقل به یک عفونت دچار می‌شوند.
بروز مجدد بیماری عفونت ادراری بسیار شایع است. برخی از این بیماری مقاربت جنسی،
نگه‌داشتن طولانی‌مدت ادرار، یائسگی و یا دیابت می‌باشد.

علائم آن معمولاً عبارت‌اند از التهاب مکرر برای ادرار کردن، ادرار
کم، سوزش هنگام ادرار، تغییر رنگ ادرار، درد شکم، تب، تهوع و استفراغ می‌باشد.راههای درمان عفونت ادرار در زنان

این بیماری باید سریعاً درمان شود تا عفونت به کلیه‌ها آسیب نرساند.در برای درمان گیاهی عفونت ادراری همراه دکتر نیم باشید.

سرکه سیب منبع غنی از آنزیم‌ها، پتاسیم و دیگر مواد معدنی مفید است که می‌تواند باکتری‌هایی که سبب عفونت ادراری شده‌اند را از بین ببرد و یا جلوی رشدآن‌ها را بگیرد. کسانی که به عفونت ادراری مبتلا هستند می‌توانند از سرکه سیب به‌عنوانیک آنتی‌بیوتیک طبیعی برای درمان عفونت ادراری استفاده کنند.

آمله غنی از ویتامین C است که می‌تواندمانع رشد باکتری‌ها می‌شود.

ترکیبات معینی مانند پروانتوسایانیدین موجود در زغال اخته باعث جلوگیری از برخورد باکتری‌ها از دیواره مجرای ادرار و ایجاد عفونت دستگاه اداری می‌شود. آب زغال اخته همچنین دارای اثرات آنتی‌بیوتیک بسیار ملایم است که می‌توانید برای درمان گیاهی عفونت ادراری استفاده شود.

توجه: کسانی که درگذشته سنگ کلیه مبتلا بوده‌اند از خوردن آب زغال اخته خودداری کنند.

جوش شیرین، سبب تعادل پایه اسیدی می‌شود و سبب خلاص شدن شما از درد می‌شود.همچنین با خنثی کردن ادرار اسیدی سبب کمک به درمان عفونت ادراری می‌شود.

از روغن درخت چای می‌توان برای درمان گیاهی عفونت ادراری استفاده کرد،زیرا روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتریایی است که برای کمک به مبارزه با باکتری‌هایی که سبب عفونت ادراری می‌شوند مفید است.

بلوبری دارای خواص مهارکننده باکتری است که می‌تواند در درمان عفونت ادراری کمک کند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زغال‌اخته آبی برای سیستم ایمنی مناسب هستند و از رشد باکتری‌هایی که سبب عفونت دستگاه ادراری می‌شوند جلوگیری می‌کنند.

آناناس حاوی آنزیم‌هایی به برو ملین است که به علت خواص ضدالتهابی می‌تواند به درمان گیاهی عفونت ادراری کمک کند. همراه با آناناس نیز آنتی‌بیوتیک نیزمصرف کنید تا از شر عفونت ادراری خلاص شوید.

استفاده منظم از فشرده‌های آب گرم سبب کاهش فشار مثانه می‌شود و درد
ناشی از عفونت را تسکین می‌دهد. کمپرس داغ با می‌توان با کاهش التهاب و جلوگیری از
رشد باکتری برای درمان عفونت اداری استفاده شود.

هنگامی‌که از عفونت ادراری رنج می‌برید، مقدار زیادی آب بنوشید. سعی کنید حداقل روزانه 8 تا 1 لیوان آب بنوشید. با نوشیدن آب ادرار می‌کنید وممکن است به درمان عفونت ادراری کمک کند.

همچنین ادرار شما رقیق‌تر می‌شود و باکتری‌هایی که باعث عفونت می‌شوندسریع‌تر از بدن شما خارج می‌شوند. همراه با آب، می‌توانید آب‌میوه و سبزی‌ها بخوریدتا برای بدن خود ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز برای مبارزه با عفونت فراهم کنید.

نظر

عفونت باکتریایی و قارچی با عصاره رنیفیکس خوب میشه. یکم تلخه ولی عالیه

موقتا خوب میشه؟ یا دائمه؟

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

عفونت ادراری در زنان بسیار شایع‌تر از مردان است. از هر دو زن تقریبا یک نفرشان در طول زندگی حداقل یک‌بار به عفونت ادراری مبتلا می‌شود. عده‌ی زیادی از زنان نیز به‌طور مداوم با این بیماری دست‌به‌گریبان‌اند. بد نیست بدانید یکی از فواید نوشیدن آبلیمو و عسل قبل از صبحانه، کاهش احتمال ابتلا به عفونت ادراری است. در ادامه با ما همراه باشید تا با علل، علائم و راهکارهای درمان عفونت ادراری آشنا شوید.راههای درمان عفونت ادرار در زنان

همیشه گفته می‌شود که خودتان را بعد از توالت از سمت جلو به عقب پاک کنید تا به عفونت ادراری مبتلا نشوید، زیرا پیشاب‌راه (مجرایی که ادرار را از مثانه به خارج از بدن هدایت می‌کند) در نزدیکی مقعد قرار دارد و مقعد نیز جایگاه باکتری‌های منتقله از روده‌ی بزرگ مانند ای‌کولای است که درصورت پاک‌کردن بدن از سمت عقب به‌ جلو موجب آلوده‌سازی پیشاب‌راه خواهند شد. چنانچه باکتری‌های نواحی مقعد به‌سمت پیشاب‌راه رانده شوند، به مثانه ورود خواهند کرد و درصورت درمان‌نشدن به عفونت کلیه منجر خواهند شد. زنان از مردان در معرض عفونت ادراری قرار دارند، زیرا پیشاب‌راه یا مجرای خروج ادرار در زنان کوتاه‌تر است و همین کوتاهی موجب می‌شود که باکتر‌ی‌ها سریع‌تر به مثانه راه پیدا کنند. رابطه‌ی جنسی نیز می‌تواند موجب عفونت مجاری ادراری شود.

چنانچه مشکوک به عفونت ادراری هستید، در اسرع‌وقت به پزشک مراجعه کنید. احتمالا باید آزمایش ادرار بدهید تا معلوم شود که آیا در ادرارتان باکتری‌های مولد عفونت ادراری وجود دارند یا خیر. درصورت تشخیص عفونت ادراری برای‌تان آنتی بیوتیک تجویز خواهد شد. یادتان باشد که آب خیلی زیادی بنوشید و حتی اگر احساس بهبودی کردید، دوره‌ی مصرف دارو را قطع نکنید. پزشک معالج شاید داروی مسکّن نیز برای کاهش درد تجویز کند، اما از کیسه‌ی آب‌گرم هم می‌توانید استفاده کنید.

از هر پنج زن تقریبا یک نفرشان در طول زندگی بیش از یک‌بار به عفونت ادراری مبتلا می‌شود و عده‌ای نیز دائما با این بیماری دست‌به‌گریبان‌اند. در بسیاری موارد، باکتری‌ها از انواع و نژادهای مختلفی موجب ایجاد عفونت می‌شوند. برخی انواع باکتری‌ها نیز می‌توانند با حمله به سلول‌های بدن و تشکیل اجتماعات باکتریایی در برابر حملات سیستم ایمنی و آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم شوند. این عوامل دردسرساز همچنین قادرند با خروج از سلول دوباره به سلول‌های بدن حمله کنند و درنهایت به مجموعه‌ای از باکتری‌های مقاوم در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها با توانایی حملات چندباره تبدیل شوند.

برخی از زنان بنابه دلایل ژنتیکی مستعد ابتلا به عفونت ادراری هستند و برخی دیگر به‌علت ناهنجاری‌های ساختاری مجاری ادراری نسبت به ابتلا به این بیماری مستعدترند. زنان مبتلا به دیابت نیز از سایرین در معرض ابتلا به عفونت ادراری قرار دارند،‌ زیرا سیستم ایمنی این افراد در مقابله با عفونت‌هایی مانند عفونت ادراری ضعیف‌تر است. عوامل دیگری که احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند، عبارت‌اند از بارداری، اِم اِس و هر عامل دیگری که روی جریان ادرار تأثیر بگذارد، مانند سنگ کلیه، سکته و آسیب نخاعی.

چنانچه سه یا بیش از سه‌بار در سال به عفونت ادراری مبتلا می‌شوید، حتما باید در پی درمان جدی باشید. برخی از راهکارهای درمانی رایج در این مورد عبارت‌اند از:

دقت داشته باشید که مصرف خودسرانه‌ی آنتی‌بیوتیک به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود و هرگونه مصرف آنتی‌بیوتیک حتما باید تحت نظر پزشک باشد.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

9تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

مترجم گروه دانش و سلامت روزه‌ی جام جم. دانش آموخته‌ی ادبیات انگلیسی. علاقه‌مند به نقد روانکاوانه. بی‌نهایت عاشق نقاشی.

خواص خوراکی ها

خواص حنا؛ ۱۲ خاصیت درمانی گیاه هزار و یک خاصیت

قهوه گانودرما؛ با خواص و عوارض جانبی آن آشنا شوید

۵ چربی سوز طبیعی برای افزایش متابولیسم و ‌

جاهای دیدنی اهواز؛ سفر به سرزمین پل‌های ایران

اصلاح طرح لبخند؛ فواید و عوارض طرح لبخند هالیوودی

رهبران واقعی چطور اطلاعات موردنیازشان را گردآوری می‌کنند؟

پارگی مینیسک زانو؛ طول درمان، راه های پیشگیری و درمان آن

مکمل های عضله سازی؛ ۱۰ مکمل پروتئین برتر دنیا برای عضله سازی

راههای درمان عفونت ادرار در زنان

خنده دارترین جوایز نوبل در سال ۲۰۱۸ برای دستاوردهای علمی مضحک

قهرمانان شطرنج جهان؛ با ۱۰ نابغه شطرنج دنیا آشنا شوید


ایمن ترین خودروها در دنیا را بشناسید

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

بهترین فیلم های ۲۰۱۸‌ تا الان که شما را پای تلویزیون میخکوب می‌کنند

خاص ترین سواحل دنیا که زیبایی آن‌ها شما را خیره می‌کند

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *