دارویی برای درمان پوکی استخوان

خواص دارویی و گیاهی

خانه &gt محصولات &gt درمان پوکی استخوان

– ترمیم و افزایش استحکام استخوان های ضعیف شده

– کمک به افزایش تراکم استخوانی به خصوص در نقاط آسیب پذیر

– بهبود فوق العاده میزان مقاومت استخوان ها در مقابل شکستگی

– بهبود فوق العاده هرگونه آسیب دیدگی های استخوانی از قبیل شکستگی و

دارویی برای درمان پوکی استخوان

– کمک به جذب کلسیم در استخوان ها

– کاهش هرگونه استخوان درد

– درمان استخوان درد

– جلوکیری از کاهش تراکم استخوان

– کاهش علائم پوکی استخوان

– افزایش استحکام استخوان

– کمک به فعال سازی و عملکرد بهتر مغز استخوان ها در استخوان سازی

– افزایش ناخودآگاه میل به تحرک و ورزش

– افزایش جذب ویتامین د و مواد معدنی مورد نیاز استخوان ها از قبیل منیزیم ، روی و

– کمک به بازگشت ریتم سالم استخوان سازی و سلامت و استحکام استخوان ها

خرید محصول توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز امکان پذیر است.

۳۶,۰۰۰ تومان

فایل پیام پنهان درمان پوکی استخوان منجر به بهبود عملکرد مغز استخوان ها و افزایش جذب کلسیم و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی و استحکام استخوان ها می شود و به شکلی ناخودآگاه وضعیت تراکم استخوان ها و مقاومت آن ها را در مقابل ضربات و صدمات افزایش داده و بهبود پوکی استخوان را بدون نیاز به داروها و با سرعت ادامه می دهد.

همچنین این آلبوم به شکلی کاملا ناخودآگاه و بدون نیاز به مسکن ها در کاهش استخوان درد نیز تاثیرات فوق العاده ای خواهد داشت.

درمان پوکی استخوان با اصلاح و نوسازی فرآیند های مغز استخوان به مراتب آسان تر است و تمرکز ما در این آلبوم نیز بر همین مسئله می باشد.

سابلیمینال درمان پوکی استخوان سابلیمیران ابزاری کاملا طبیعی و قدرتمند برای کمک به درمان پوکی استخوان و سلامتی و استحکام آنها.

می توانید هر زمان که مایل بودید و مشغول فعالیتهای روزانه بدون تمرکز بالا هستید فایل را پلی کنید و احتیاجی به تمرکز و دقت در هنگام گوش دادن نیست و شما باید تنها در محیطی قرار بگیرید که این فایل در حال پلی شدن می باشد.

فایلهای پیام های پنهان طوری طراحی شده اند که شنوایی عادی ما تنها زمزمه هایی از یک سری جملات را حس می کند ولی ضمیر ناخودآگاه ما تمام آنها را به خوبی درک می کند و به عنوان واقعیت جدید جسمی یا ذهنی می پذیرد و شروع به پیاده سازی آن می کند.

ما به قدرت این محصول ایمان داریم .

حتما فایل توضیحات همراه را که در کنار فایل اصلی در اختیارتان قرار می گیرد دانلود کنید تا با اطلاعات نتیجه بهتری بگیرید.

خرید محصول توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز امکان پذیر است.

۳۶,۰۰۰ تومان

لطفا در حالت ریلکس گوش کنید تا این دستورات که به طور پنهان در لابه لای صداهای طبیعت(آبشار) هستند و مستقیما وارد ضمیر ناخودآگاه شما می شوند تاثیرات قوی تری داشته باشند.

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال سلامتی و تعادل بدنی با استفاده از تلقینات قدرتمند

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال کمک به تعادل و درمان فشار خون بالا و پایین

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال کمک به تعادل و درمان چربی خون بالا

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال کمک به تعادل و درمان غلظت خون بالا

آلبوم های  سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید محصول بی نظیر ترک سیگار

وجه تمایز مهم پیام های پنهان سابلیمیران در کنار کیفیت بالا و استفاده از پیام های کاملا سازگار با ضمیر ناخودآگاه این است که با کمی دقت متوجه فارسی بودن نجواها و اصالت محصول خواهید شد.

علت این امر این است که سابلیمیران با تهیه نرم افزارها و سخت افزار های مورد نیاز برای تهیه این فایل ها به شکلی کاملا تخصصی مشغول به تولید پیام های پنهان در زمینه های مختلف و یا به سفارش مشتری می باشد.

فایل های پیام های پنهان چیست ؟

اگر بخواهیم خیلی ساده برایتان توضیح دهیم فایلهای پیام های پنهان نوعی تلقین کننده محسوب می شوند. یکی از کاربردهای هیپنوتیزم تلقین هست.

منتها تلقیناتی که توسط پیام های پنهان منتقل شوند میزان تاثیرگذاری آن ، قدرتش و سرعت انجام تغییرات القا شده ، خیلی از تلقیناتی هست که در حالت عادی توسط خودمان و یا دیگران به ما می شود.

درک و پیاده سازی تلقینات هم توسط ضمیر ناخودآگاه در جسم و روان ما راحت تر و قوی تر صورت می گیرد.

دارویی برای درمان پوکی استخوان

فرامین موجود در این فایل ها ضمیر خودآگاه را دور می زنند.آنها برای شنوایی خودآگاه و عادی ما چیزی شبیه به نجواهای آرام و کمی فهوم هستند اما ضمیر ناخودآگاه ما به راحتی آنها را درک می کند.

آنها مستقیما وارد مغز ناخودآگاه ما که مرکز مدیریتی جسم و روان ماست می شوند.کنش ها و واکنش ها در بدن ما تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است. از تنظیم ضربان قلب ما در حین ورزش و یا استراحت ، تا واکنش ما به ترسها و همگی تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است.

در تلقینات ساده اگر چند بار به خودتان بگویید که من سرم درد می کند با وجود اینکه ضمیر خودآگاه  نادرست بودن این جمله را می داند ولی با این حال ناخودآگاه که فاقد تجزیه و تحلیل یا منطق محیطی (Logic) هست شروع به کمی فعل و انفعالات در بدن می کند.

این فعل و انفعالات موجب احساس سنگینی و سردرد می شود  و در صورت تداوم کم کم شما احساس سنگینی در سر و کمی سردرد می کنید!

امیدواریم با این مثال ساده قدرت ضمیر ناخودآگاه را درک کرده باشید. هدف ما در سابلیمیران  استفاده  از این قدرت و تواناییست و کارکرد فایل های ما  در واقع بره ریزی مجدد این ضمیر به دلخواه و تحت کنترل ماست .

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت چشم

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال سیکل قاعدگی منظم و سالم سابلیمیران

آلبوم های  سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید محصول بی نظیر درمان لکنت زبان در هر سن

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت سلامتی و زیبایی صدای زنانه

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت سلامتی و زیبایی صدای مردانه

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال درمان ام اس

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال بارداری موفق و افزایش قدرت باروری زنان

لطفا تمامی سوالات و نظرات خود را در قسمت ها برای ما بنویسید در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهیم.

سوگل – 218-5-26

سلام من رماتیسم مفصلی با چند عضو تغییر شکل یافته دارم بنظرتان چه فایلی برای من دارای تاثیر است؟

سابلیمیران – 218-5-26

سلام از میان آلبوم های درمان پوکی استخوان و سلامتی و تعادل بدنی به نظر درمان پوکی استخوان برای شما با توجه به شرایطتتون مناسب تر هست.

سوگل – 218-5-27

اگه سفارش بدم بهتر نیست؟

سابلیمیران – 218-5-27

در خدمتتون هستیم

solmaz – 218-8-3

سلام . ببخشید من این فایلو خریدم چندتا سوال داشتم این آلبوم در جذب کلسیم تاثیر داره؟ و بعد چه مدت تاثیرشو نشون میده؟ میشه همراه این فایل از دارو و مکمل هم استفاده کرد یا باید مصرف مکمل قطع بشه؟

سابلیمیران – 218-8-3

سلام و وقت بخیر . بله تاثیرگذاره . از هفته های اول تا چند ماه بعد تاثیرات دریافت میشه . بله ارتباطی نداره و هیچ نیازی هم به تایید پزشک نداره چون استفاده از تلقین هست

seul.wink – 218-9-5

سلام من ۲۹ سالمه از ۲۵ سالگی نرمی غضروف گرفتم آیا این محصول بدردم میخوره؟؟؟؟

سابلیمیران – 218-9-6

سلام و وقت بخیر اگر مشکلتون به خاطر کارکرد بد مغز استخوان هست بله

M – 218-9-6

یجور شبیه نرمی استخوان هست(نرمی غضروف) یعنی می تونم استفاده کنم؟؟ بخاطر کمبود ویتامین د

سابلیمیران – 218-9-7

بله برای کمبود ویتامین د مفیده

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 *

 *

شما *

کانال تلگرام : sublimiran@

آیدی تلگرام :suplimir@

: sublimiraninfo@gmail.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، درمان پوکی استخوان ، بر حسب جنس استخوان راه های مختلفی وجود دارد. البته تغییر دادن روش زندگی نیز در بسیاری از موارد از نقش مهمی در درمان پوکی استخوان برخوردار است. اگر چه هنوز درمان خاطی برای برطرف نمودن آثار سوء پوکی استخوان در دست نیست ولی می توان با روش های مختلف، سرعت از دست رفتن استخوان را به حداقل رساند.

درمان پوکی استخوان ( Treatment of osteoporosis )، از تسکین درد، بهبود حرکت و فعالیت، کمک به انطباق بیمار با آثار روانی اجتماعی بیماری و پیشگیری از کاهش بافت استخوانی ( و در نتیجه، کاهش خطر شکستگی استخوان) تشکیل می شود. تمرینات ورزشی، تغییر در رژیم غذایی و جلوگیری از زمین خوردن و سقوط به بیماران کمک می کند تا بر درمان پوکی استخوان استخوان کنترل داشته باشند.

در مواردی که درد در اثر شکستگی گردن استخوان ران یا مچ دست ایجاد شده است جراحی و مصرف کوتاه مدت مسکن موجب بهبود درد می شود. در صورت بروز الگودیستروفی به دنبال شکستن مچ دست، فیزیوتراپی می تواند موجب تسکین درد و بهبود حرکت دست شود. در موارد شدید از سمپاتکتومی (قطع اعصاب سمپاتیک ناحیه ی مبتلای دست گرفتار با عمل جراحی یا با تزریق داروی بی حسی) استفاده می شود.

دارویی برای درمان پوکی استخوان

در شکستگی حاد ستون مهره ها، درد شدیدی ایجاد می شود و می توان به بیمار به مدت کوتاه در بستر استراحت داد و از مسکن های قوی مثل مورفین استفاده نمود. در مواردی که امکان کنترل درد با مسکن های قوی مثل مورفین استفاده نمود. در مواردی که امکان کنترل درد با مسکن های قوی وجود ندارد می توان به طور روزانه، هورمون کلسیتونین تزریق نمود. این هورمون از غده ی تیرویید ترشح می شود و از خاصیت تسکین دهنده ی درد برخوردار است. پس از کاهش شدت درد می توان از مسکن های ساده تر، مانند استامینوفن، استامینوفن کدئین، داروهای ضد درد و التهاب غیر استروییدی مانند ایبوپروفن، پیروکسیکام یا دیکلوفناک استفاده کرد.

استفاده از کمپرس سرد یا گرم موثر است. در بعضی موارد از طب سوزنی و یا تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست (Tens) استفاده می شود. برای این کار دستگاه کوچکی حاوی چند الکترود کوچک به کمربندی متصل می شود و بر روی محل درد قرار می گیرد و با ایجاد تحریک الکتریکی، درد را کاهش می دهد.

تاثیرات کلسیم در درمان پوکی استخوان

مطالعات بسیار، نشان می دهند که دریافت کلسیم به مقدار ایده آل، موجب کاهش اتلاف استخوان می شود. مقدار مصرف توصیه شده ی کلسیم در سنین مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

گروه سنی

مقدار مصرف لازم کلسیم

(میلی گرم در روز)

بچه های کوچک (1 تا 3 سال)

5

بچه های بزرگتر (4 تا 8 سال)

8

نوجوانان و بزرگسالان (9 تا 18 سال)

13

مردان و زنان (19 تا 5 سال)

1

مردان و زنان (51 سال به بالا)

12

منبع ارجح کلسیم، لبنیات و سایر مواد غذایی هستند ولی ممکن است بسیاری از بیماران به مکمل کلسیم نیاز داشته باشند. منابع غذایی کلسیم عبارتند از شیر، ماست، بستنی، پنیر، غذاهای غنی شده (مانند بعضی از غلات، شیرینی وافل)، سبزیجات دارای برگ سبز تیره، اسفناج، نان، آب پرتقال و بعضی از آب میوه های دیگر و بیسکویت. بعضی از این غذاهای غنی شده به اندازه ی شیر، حاوی کلسیم هستند.

چنانچه استفاده از مکمل کلسیم ضروری باشد باید در هر وعده با دوز 6 میلی گرم (یا کمتر) مصرف شود زیرا جذب کلسیم در دوزهای بالاتر کاهش پیدا می کند. مقدار مکمل های کلسیم را باید بر اساس محتوای المنتال کلسیم آنها و نه وزن نمک کلسیم آنها محاسبه نمود.

معمولاً کلسیم به تنهایی برای درمان پوکی استخوان به کار نمی رود و اغلب همراه با سایر درمان ها مصرف می شود.

در صورتی که هنوز به این سوال فکر میکنید چرا باید کلسیم مصرف کرد به اینجا ( کلسیم در بدن ) مراجعه کنید.

فلوراید چه فوایدی در درمان پوکی استخوان دارد؟

فلوراید در شرایط آزمایشگاهی به عنوان عامل محرک قوی سلول های استخوان ساز عمل می کند ولی استفاده از آن در مطالعات متعدد با نتایج متناقضی همراه بوده است. علی رغم افزایش توده ی استخوانی به میزان حداکثر 1% ، فلوراید بر شکستگی های مهره ای و غیر مهره ای بی تاثیر است. با وجود سابقه ی طولانی و مطالعات متعدد، فلوراید همچنان به عنوان یک داروی تجربی باقی مانده است. مقدار روزانه این دارو 15 تا 25 میلی گرم، یعنی خیلی از میزان لازم برای پیشگیری از پوسیدگی دندان های کودکان است.

فلوراید سدیم عوارضی مانند تهوع، اسهال و استفراغ و احساس طعم بد در دهان و گاهی درد شدید پاها ایجاد می کند.

ویتامین D یکی از نیاز های درمان پوکی استخوان

ویتامین D در پوست، تحت تاثیر گرما و نور فرابنفش ساخته می شود. در تعدا زیادی از افراد، مقدار ویتامین D دریافتی به حد کافی نمی رسد و در نتیجه، میزان زیادی از افراد، مقدار ویتامین D دریافتی به حد کافی (بیش از 75 میکرومول در لیتر یا بیش از 3 نانوگرم در میلی لیتر) نیست. دریافت روزانه 2 واحد بین المللی در بزرگسالان زیر 5 سال و 4 واحد بین المللی در افراد 5 تا 7 سال و 6 واحد بین المللی در افراد بالای 7 توصیه می شود. معمولاً قرص های مولتی ویتامین حاوی 4 واحد بین المللی ویتامین D هستند و بسیاری از مکمل های کلسیم، ویتامین D هم دارند. بعضی مکالمات نشان می دهند که افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های مزمن به مقدار 1 واحد بین المللی (یا بیشتر) ویتامین D نیاز داند.

مواد غذایی دیگر برای درمان پوکی استخوان

سایر مواد غذایی مانند نمک، مقدار زیاد پروتئین های حیوانی و کافئین، آثار متوسطی بر دفع یا جذب کلسیم دارند. کافی بودن مقدار ویتامین k برای کربوکسیلاسیون بهینه ی اوستئوکلسین ضروری است. در موارد همراه با اختلال تغذیه ای یا متابولیسمی ویتامین k، مانند مصرف دراز مدت وارفارین، کاهش توده ی استخوانی دیده می شود.

درمان پوکی استخوان راههای گوناگونی دارد. یکی از اصلی ترین راههای درمان پوکی استخوان مصرف مدام کلسیم و ویتامین d است.

کلسیم در اکثر لبنیات مثل شیر ، کشک ، ماست و وجود دارد.

قره قروت منبع کلسیم است.

همچنین شما میتوانید قرص های کلسیم ایرانی و خارجی را از دارو خانه تهیه کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *