درمان گیاهی ورم معده و روده

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

پرخوری، تند خوردن غذا، مصرف غذاهای چرب باعث شیوع مشکلاتی نظیر سوءهاضمه می شود

 

درمان گیاهی ورم معده و روده

راه های مختلفی برای درمان ورم معده وجود دارد؛ از تغییر در نحوه تغذیه و نوع غذاهای مصرفی گرفته تا انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که برای رفع این مشکل تجویز می شود. در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای درمان این بیماری آورده شده اندپرخوری، تند خوردن غذا، مصرف غذاهای چرب، مصرف زیاد کافئین و شکلات و همچنین استرس ها باعث شیوع مشکلاتی نظیر سوءهاضمه، سوزش و درد سر دل، نفخ و حالت تهوع می شود. گاز معده اغلب در اثر بلع هوا به خصوص در موقع غذا خوردن به وجود می آید و بهترین روش معالجه آن صرف غذا بدون عجله و با آرامش است. منشأ گاز موجود در روده ها نیز علاوه بر بلع هوا انجام تخمیر توسط میکروب های روده است.

در اغلب بیمارانی که از وجود گاز زیاد در معده و روده شکایت می کنند، حجم گاز افزایش پیدا نکرده است؛ بلکه در اثر اختلال در حرکات روده همان حجم طبیعی گاز، قادر به عبور معمولی از بالا به پائین در روده نیست و بیمار احساس نفخ می کند.

راه های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد؛ از تغییر در نحوه تغذیه و نوع غذاهای مصرفی گرفته تا انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که برای رفع این مشکل تجویز می شود.جامعه امروز به بیماری سرعت و استرس مبتلا است، برای مقابله با عوارض ناشی از این مسئله که اغلب مزمن، هزینه بر و طولانی است، می توان از گیاهانی که به طور روزمره در دسترس ما هستند، استفاده کرد.

گیاه درمانی روشی است که در آن، بعد از معاینه های پزشکی و تشخیص لازم، از عناصر گیاهی با توجه به مواد موثره و خواص آن ها، برای رفع علائم بیماری استفاده می شود. این روش همانند طب جدید به مبارزه با علائم بیماری پرداخته و برای رفع آن ها می کوشد.گیاهان موثر در درمان التهاب و ورم معدهبابونهیکی از بهترین گیاهان برای درمان زخم و ورم معده، بابونه است. این گیاه به آسانی این مرض را درمان می کند و آن هایی که سال هاست با این مرض دست به گریبان هستند می توانند با استفاده از بابونه سلامتی خود را بازیابند.

یکی از بهترین گیاهان برای درمان زخم و ورم معده، بابونه است

  برای درمان زخم معده یک لیوان چای غلیظ بابونه درست کنید (4 قاشق چایخوری بابونه در یک لیوان آب جوش و یا چهار تا چای کیسه ای بابونه در یک قاشق لیوان آب جوش) و در هنگام صبح ناشتا چای را بنوشید و سپس در رختخواب به پشت دراز بکشید و بعد از چهار دقیقه بخوابید و البته بعد از یک ربع ساعت می توانید صبحانه خود را میل کنید. این عمل را به مدت دو هفته ادامه دهید تا زخم و ورم معده به کلی شفا یابد.رازیانهاز تخم و برگ این گیاه می توان به عنوان دم کرده استفاده کرد. رازیانه حاوی ماده ای است که در تحریک ترشحات معده و دستگاه گوارش نقش دارد. 

رازیانه حاوی ماده ای است که در تحریک ترشحات معده و دستگاه گوارش نقش دارد

 نعنابرگ نعنا به عنوان درمانی موثر برای سوء هاضمه، سوزش سر دل، نفخ و درد معده و دستگاه گوارش استفاده می شود. این گیاه مفید همچنین اشتها را تحریک می کند و در درمان حالت تهوع و سردرد موثر است.  

برگ نعنا به عنوان درمانی موثر برای سوء هاضمه، سوزش سر دل و درد معده استفاده می شود

 زنجبیلاز 2 سال قبل تاکنون برای درمان تمامی اختلالات هضم استفاده می شده است. زنجبیل خواص تحریک کننده و درمانی دارد. این چاشنی با بهبود بخشیدن به عملکرد آنزیم های گوارشی به بهتر عمل کردن سیستم هاضمه بدن و کاهش نفخ کمک می کند.  

زنجبیل، به بهتر عمل کردن سیستم هاضمه بدن و کاهش نفخ کمک می کند

 شیرین بیانقسمت مورد استفاده شیرین بیان ساقه های زیرزمینی و ریشه های گیاه است که دارای ترکیبات مختلفی است. ترکیب موجود در ریشه های گیاه پنجاه برابر از شکر شیرین تر است و مقدار آن با توجه به شرایط محیطی و گونه گیاه بین 5 تا 2 درصد است. در طب سنتی از این گیاه برای درمان اسپاسم عضلات و تورم، برونشیت، روماتیسم و ورم مفاصل استفاده می شود. ریشه شیرین بیان محافظ بافت معده در برابر عوامل خطر (داروها و استرس) است و از بروز زخم معده و اثنی عشر جلوگیری می کنند.  

شه شیرین بیان محافظ بافت معده در برابر عوامل خطر (داروها و استرس) است

  ریحانریحان، که دارای خواص ضد اسپاسم است می تواند معده را قوی تر کند و از بسیاری از بیماری های معده، روده مثل اسهال و استفراغ جلوگیری کند.  

ریحان، که دارای خواص ضد اسپاسم است می تواند معده را قوی تر کند

  مخلوط مقدار مساوی از آب ریحان و آب ریشه زنجبیل 2 یا 3 بار در روز برای کاهش درد معده مفید است. همچنین می توانید 1 تا 15 برگ ریحان را در یک فنجان آب جوش بریزید و میل نمایید. چای ریحان را می توانید روزانه با عسل چند بار مخلوط کنید.  

  شنبلیلهبرای درمان زخم معده استفاده می شود. شنبلیله حاوی یک ترکیب لعاب دار است که زخم معده را بهبود می دهد. برای دل درد یک قاشق از دانه شنبلیله را در دو فنجان آب حل کنید. سپس دانه ها را فشار داده تا حل شوند، کمی عسل اضافه کنید. حدود یک هفته دو بار در روز استفاده کنید.

شنبلیله، برای درمان زخم معده استفاده می شود

  

 بومادرانیک چنگ از گیاه گل بومادران را در یک لیوان آب جوش دم کرده یک استکان قبل از ناهار و شام میل کنید. (برای زنان باردار مضر است).

بومادران برای درمان ناراحتی های معده مفید است

منبع:tebyan.net


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

دیسپورت یک محصول تزریقی است که عمدتا در درمان چین و چروک به کار می ‌رود؛ این محصول برای درمان بیماری ‌های خاص نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. زمانی که برای اهداف آرایشی به کار می ‌رود، با فلج کردن موقتی عضلات صورت که باعث ایجاد خطوط اخم می‌ شوند، کار می‌کند. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی دیسپورت می پردازیم. شاید برایتان جالب باشد به تفاوت ها و شباهت های بین دیسپورت و بوتاکس پی ببرید. دیسپورت چیست؟ دسپورت

عارضه جلو آمدگی فک بالا یا دندان گرازی، همتراز نبودن دندان های بالایی و پایینی است که سبب جلو آمدن دندان های فوقانی می شود. این مشکل می تواند با کوچکتر کردن چانه و گردتر کردن صورت، سبب تغییر شکل کل صورت شود. جراحی اورتوگناستیک (اصلاح صورت) سبب بهبود چشمگیر فرم فک و دندان ها، اما با هزینه های بالا می شود. در این مقاله از بخش دندان پزشکی دکتر سلام به بررسی جلوتر بودن فک بالا می پردازیم. راه های زیادی برای اصلاح جلو

در مورد بالون معده چه می دانید؟ آیا با عوارض و فواید این روش آشنایی دارید؟ تا به حال برای بدست آوردن تناسب اندام و یا کاهش وزن، به بالون معده فکر کرده اید؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی بالون معده، عوارض و فواید آن و هزینه های انجام آن می پردازیم. بالون معده در اصل باعث پر شدن فضای معده شما شده و اشتهایتان را تا اندازه نصف، کاهش می دهد. بالون معده چیست؟ بالون معده یک روش بسیار

چگونه میتوان با کمک کیبلا به از بین بردن غبغب پرداخت؟ آیا می دانید کیبلا چیست؟ کیبلا یک روش درمانی غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است. کیبلا برای استفاده در چانه در سال ۲۰۱۵ توسط FDA مورد تایید قرار گرفت. این درمان از یک شکل مصنوعی اسید دئوکسی کولیک برای کمک به جذب چربی استفاده می ‌کند. اسید دئوکسی کولیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی از بین بردن غبغب با

درمان گیاهی ورم معده و روده

اختلال نعوظ می ‌تواند نشانه بروز یک وضعیت جدی باشد. در نتیجه شما باید به پزشک مراجعه کنید تا تشخیصی درست برای شما بدهد و بهترین راه درمان

بریس های لینگوال در واقع بریس هایی تقریبا رئی هستند که بسیاری از افراد بزرگسال آن را نسبت به بریس های سنتی و معمولی و آلاینرهای اینویزیلاین ترجیح

یکی از گیاهان گلداری که 6 گونه متفاوت دارد، گیاه تاج خروس می باشد که دارای خواص و فواید زیادی است. این گیاه، گل هایی به رنگ بنفش،

در مورد فمتو لیزیک چقدر اطلاعات دارید؟ این روش برای رفع عیوب انکساری چشم مورد استفاده قرار می گیرد. ای ای لیزیک یا eelaisik تلفیقی از اندازه گیری

دیسپورت یک محصول تزریقی است که عمدتا در درمان چین و چروک به کار می ‌رود؛ این محصول برای درمان بیماری ‌های خاص نیز مورد استفاده قرار می‌

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنی

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سری

مونا غمخوار بازیگر سریال های خانه ما، خاله سارا، ویرانگر، دشمن، یادداشت های یک زن خانه دار و

ادعای جنجالی سهیلا محامد همسر اول و سابق امیرخسرو عباسی چندی است که بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ا

درمان گیاهی ورم معده و روده

نظرات

لهراسب باقری سرمایه گذار پتروشیمی بویراحمد گفت: احداث کارخانه پتروشیمی دنا بویراحمد بزرگترین

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، در شصت

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

زمان بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم در مهم‌ترین بازی امروز پرسپولیس

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

۶ نظر

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از

۷ نظر

درمان گیاهی ورم معده و روده

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

۳ نظر

۱ نظر

نظرات

خانم گلی پاپی که متولد روستای  «لبان سفلی» شهرستان دورود در استان

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

بیش از یک میلیون نفر از مردم آمریکا به اچ آی وی

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

قیمت دوچرخه شهری ، قیمت دوچرخه حرفه ای ، قیمت دوچرخه المپیا

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شرکت زرین معدن اسیا با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال از

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

وسوسه زن جوان در بالای کوه برای گرفتن یک سلفی به یاد

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

چشم انداز بسیار زیبا از سددز در اندیمشک خوزستان. سد دز یک

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ایده های تزیین در آشپزی. از درست کردن تخم‌مرغ قلبی‌شکل تا اردور

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نمایی از تمساح آره نا (Timsah Arena) ورزشگاه تیم بورسا اسپور با

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

لهراسب باقری سرمایه گذار پتروشیمی بویراحمد گفت: احداث کارخانه پتروشیمی دنا بویراحمد بزرگترین

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ مرداد ۱۳۹۷

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

۱۶ فروردین ۱۳۹۷

۲۶ اسفند ۱۳۹۶

۱۵ اسفند ۱۳۹۶

۱۵ اسفند ۱۳۹۶

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 218, All Rights Reserved. | Powered by saten

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

درمان گیاهی ورم معده و روده

هیچ‌کس دوست ندارد مریض شود اما عامل بیماری التهاب معده و روده یا همان عفونت معده برای وارد شدن به بدن، از کسی اجازه نمی‌گیرد. این بیماری می‌تواند به‌سرعت فرد را از پا بیندازد و به خاکِ سیاه بنشاند! لرز، تب و حالت تهوع، علائم اولیه‌ی عفونت معده هستند که به استفراغ، اسهال و دردهای شدید می‌انجامند. این بیماری دردناک است، درمانی ندارد و تنها راهِ چاره این است که دوره‌‌اش طی شود، ولی تجربه ثابت کرده است بعضی از راهکارها از شدت علائم این بیماری می‌کاهند و تحمل آن را آسان‌تر می‌کنند. برای پی بردن به راهکارهای تسکین علائم عفونت معده این مقاله را تا انتها بخوانید.

مایعات نقش بسیار مهمی در تسکین علائم عفونت معده دارند، زیرا آب بدن به‌طور مرتب در اثر عرق کردن، اسهال و استفراغ، از دست می‌رود. اگر نوشیدن مایعاتِ زیاد برای‌تان سخت است، می‌توانید در بازه‌های زمانی معین، چند جرعه آب بنوشید یا حتی تکه‌های یخ را بجوید.

بهترین مایعاتی که می‌توانید در طول بیماری‌تان بنوشید، موارد زیر هستند:

از مصرف نوشیدنی‌های زیر خودداری کنید:

اگر به بیماری عفونت معده مبتلا هستید، می‌دانید که غذا خوردن کار ساده‌ای نیست. اگر حتی فکر کردن به غذا هم باعث می‌شود دل‌پیچه بگیرید، نیازی نیست که خودتان را مجبور به خوردن کنید. ولی وقتی حس کردید می‌توانید چیزی بخورید، بهتر است با یک خوراکی ساده شروع کنید و آرام‌آرام غذا بخورید.

وقتی شکم‌درد دارید، رژیم BRAT می‌تواند به کمک‌تان بیاید. این رژیم از موادی تشکیل شده است که به‌راحتی هضم می‌شوند، کربوهیدرات‌های انرژی‌زا دارند و مواد مغذی لازم را به بدن‌تان می‌رسانند. رژیم BRAT از خوراکی‌های زیر تشکیل شده است:

چه چیزهایی نخوریم؟

تجربه ثابت کرده است «فشاردرمانی» در درمان برخی از انواع حالت تهوع مؤثر است. برای این‌ کار سه انگشت بالاتر از مچ دست‌تان (در قسمت داخلی ساعد) را با انگشت شست فشار بدهید تا نقطه‌ی حساسی را که بین دو تاندون قرار دارد، پیدا کنید. به‌مدت ۲ تا ۳ دقیقه این نقطه را ماساژ بدهید.

وقتی به عفونت معده مبتلا می‌شوید، بدن‌تان برای مبارزه با بیماری و عفونت به استراحت نیاز دارد. در این دوره، تا می‌توانید بخوابید و فعالیت‌تان را کم کنید. وقتی استراحت می‌کنید، بدن‌تان به‌سختی در تلاش است تا با عفونت مقابله و آسیب‌هایی را که در سطح سلولی به بدن وارد شده است، بازسازی کند.

عفونت معده با دارو درمان نمی‌شود و آنتی‌بیوتیک روی بیماری‌هایی که عامل آنها ویروس است، تأثیری ندارد. اما می‌توانید برای تسکین برخی از علائم بیماری‌تان، به میزان بسیار کم از داروهای بدون نسخه استفاده کنید. برای کاهش تب و درد می‌توانید از ایبوپروفن استفاده کنید. برای اینکه کلیه‌هایتان دچار مشکل نشوند، این دارو را همان‌طور که گفتیم به میزان کم و با غذا مصرف کنید.

معمولا برای تسکین عفونت معده، استامینوفن توصیه می‌شود، البته اگر بیماری کبدی نداشته باشید. استامینوفن تب و درد را کاهش می‌دهد، اثرات جانبی آن از ایبوپروفن کمتر است و احتمال اینکه معده درد ایجاد کند هم کم است.

برای خلاصی از اسهال و استفراغ هم می‌توانید با تجویز پزشک پرومتازین، پروکلرپرازین، متوکلوپرامید یا اندانسترون مصرف کنید.

همچنین می‌توانید بعد از مشورت با پزشک از داروهای ضدعفونی مانند لوپرامید یا بیسموت ساب‌ سیترات هم استفاده کنید. حواس‌تان باشد بیسموت ساب‌ سیترات برای بچه‌ها استفاده نکنید.

درست است که ابتلا به التهاب معده و روده ناخوشایند است،‌ ولی از آن سخت‌تر این‌ است که ببینید کودک‌تان به آن مبتلا شده است. اگر دیدید علائم نوزادتان طی ۱ یا ۲ روز بهبود پیدا نکرد، حتما او را نزد پزشک ببرید. پزشک می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که کودک‌تان بدون هیچ عارضه‌ای در مسیر بهبودی قرار دارد.

تشویق کودکان برای نوشیدن مقدار زیادی آب (یا نوشیدن شیر مادر برای نوزادان) برای جبران آب ازدست‌رفته، اهمیت زیادی دارد. همه‌ی نوزادان و کودکان نوپا می‌توانند محلول حاوی الکترولیت مانند پدیالیت هم بنوشند. این محلول برای آنها مشکلی ایجاد نمی‌کند.

علتعفونت معده معمولا حمله‌ی تعداد زیادی ویروس به دستگاه گوارشی است. در موارد محدودی هم با مصرف آب یا غذای آلوده و غیربهداشتی، باکتری‌ها می‌توانند علت بروزعفونت معده باشند.

اگر احتمال می‌دهید که ممکن است به التهاب معده و روده مبتلا شوید، باید کمی احتیاط کنید. در صورت امکان از تماس با بیماران اجتناب کنید و به‌طور مرتب دست‌هایتان را بشویید. در کل برای اجتناب از همه‌ی بیماری‌ها از جمله التهاب معده و روده باید دست‌هایتان را زیاد بشویید و استراحت کافی داشته باشید.

برای پیشگیری از التهاب معده و روده موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

بله! معمولا عامل این بیماری، یک ویروس است. ۱ تا ۳ روز بعد از ورود ویروس به بدن علائم التهاب معده و روده آشکار می‌شود. افراد قبل از آشکار شدنِ علائم و حتی تا ۲ هفته بعد از بهبود علائم ناقل این بیماری هستند. کودکان به‌مدت بیشتری ناقل این بیماری هستند. برای اینکه خطر انتقال ویروس به بقیه را کاهش بدهید، سعی کنید در این مدت به مدرسه یا سرِکار نروید. اگر تب دارید، قبل از آنکه به روال عادی زندگی خود برگردید، ۲۴ ساعت استراحت کنید.

عفونت معده تجربه‌ی خوشایندی نیست، ولی مردم بدون داشتن هیچ‌گونه عارضه‌ای کاملا بهبود می‌یابند. رساندن آب کافی به بدن، در تسریع روند درمان و تحمل آسان‌تر این بیماری مؤثر است.

در کل برای این بیماری نمی‌توان کار زیادی انجام داد و فقط باید منتظر بمانید تا دوره‌ی آن طی شود و از داروهایی که در بالا گفته شد هم استفاده کنید. درضمن اگر دچار کم‌آبی، اسهال یا استفراغ خونی شدید یا تب بالای ۳۸٫۹ درجه داشتید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

15تومان

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

درمان گیاهی ورم معده و روده

صرفا توصیه های بهداشتی بود
کاش درمانهای دارویی باکتریائی و ویروسی را هم معرفی میکردید که با کدام دسته و خانواده دارویی قابل درمان هستند

کاش داروهای عفونت ویروسی را معرفی میکردید،
عواقب مصرف بدون تجویز برعهده خودمان است

مقاله جالب و دوست داشتنی بود.

سلام
سلامت باشید

خواص خوراکی ها

خواص بادرنجبویه؛ ۹ دلیل قانع‌کننده برای مصرف دمنوش بادرنجبویه

ژل رویال چیست؛ خواص آن برای لاغری، جوان ماندن و سلامتی

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

با مدیریت مالی درست از شکست استارتاپ‌تان جلوگیری کنید

دیوار؛ چگونه دیوارهای خانه را مثل حرفه‌ای‌ها بیاراییم

مراحل بره ریزی موفق؛ چطور به همه کارهایمان برسیم؟

سام و حیوان خانگی‌اش؛ کتابی برای مهار خشم کودکان

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند

بهترین فیلم های ۲۰۱۸‌ تا الان که شما را پای تلویزیون میخکوب می‌کنند


عجیب ترین میوه های دنیا چه خواصی دارند؟

بیشترین فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به کدام سلبریتی‌ها اختصاص


سالم ترین میوه های جهان را بشناسید


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *