درمان گیاهی برای پریود نشدن

خواص دارویی و گیاهی

در طول زندگی هر خانمی سوالاتی پیش می آید که ممکن است جواب دقیق آنها را به درستی نداند مانند: برای پریود شدن چه بخوریم؟ علائم بارداری قبل از موعد پریود چیست؟ علت لخته شدن خون پریود یا عقب افتادن پریود نشانه چیست؟ عقب افتادن پریود تا چند روز طبیعی است؟ و دلیل زود پریود شدن یا لکه بینی بعد از پریود نشانه چیست؟ علت دوبار پریود شدن در ماه یا چند روز بعد پریود باردار می شویم؟ چیکار کنم پریود شم؟ خوردن قرص اورژانسی یا قرص ال دی برای عقب انداختن پریود؟ علت پریود زودتر از موعد چیست؟ بهداشت فردی در دوران قاعدگی چگونه است؟ چگونه با بوی بد پریود مقابله کنیم؟ ما به در این مقاله به شما سه روش آموزش خواهیم داد که چه بخورید تا زودتر پریود شوید و به سوالات خود برسید. دلایل متفاوتی وجود دارند که ممکن است بخواهید زودتر پریود شوید. ممکن است از سندرم پیش از قاعدگی خسته شده اید و آماده هستید که هرچه زودتر پریود شوید. شاید می خواهید هفته ی دیگر به مسافرت بروید و می خواهید تا آن موقع پریودتان تمام شده باشد. یک دلیل جدی تر می تواند آن باشد که نگران هستید که حامله اید و فقط مدرکی می خواهید که ثابت کند، نیستید. متاسفانه، هیچ راه قطعی برای زودتر پریود شدن وجود ندارد. این یک روند طبیعی است و تحت کنترل شما نیست. هرچند، انتخاب های شیوه زندگی مانند کاهش استرس، خوردن ویتامین C و استفاده از گیاهان می تواند بدنتان را تحریک کند تا به صورت طبیعی قاعدگی تان را آغاز کند.

۱- در استفاده از درمان های گیاهی احتیاط کنید

بسیاری از گیاهان قرن ها به عنوان ادویه ای برای تحریک قاعدگی استفاده می شده اند. مردم اغلب باور دارند که گیاهان مضر نیستند، اما گیاهان می توانند عوارض جانبی داشته باشند که مانند عوارض جانبی هر داروی دیگری قابل توجه است. اگر می خواهید از گیاهان برای زودتر پریود شدن استفاده کنید، بهترین کار این است که ابتدا با پزشک صحبت کنید. تحقیق کنید و مطمئن شوید که از اندازه توصیه شده مصرف نمی کنید زیرا استفاده از بعضی گیاهان به مقدار زیاد می تواند سمی باشدو مضر باشد.

۲- ویتامین C بخورید

درمان گیاهی برای پریود نشدن

ویتامین C به عنوان یک داروی تحریک کننده قاعدگی در نظر گرفته می شود. تصور می شود ویتامین C به افزایش ریزش رحم کمک می کند و شانس پریود شدنتان را افزایش می دهد. بعضی متوجه شده اند که خوردن مکمل های ویتامین C یا غذاهای سرشار از ویتامین C باعث انقباض رحم و پریود شدن می شود.

۳- به رژیم غذایی تان جعفری اضافه کنید

با توجه به گفته های قدیمی، جعفری می تواند برای تحریک پریود استفاده شود. جعفری مسطح و دارای برگهای مجعد، حاوی apiol و myristicin است که موادی هستند که تصور می شود باعث انقباض آرام رحم می شوند. هیچ تحقیق علمی از این ادعا پشتیبانی نمی کند اما بعضی زنان متوجه شده اند که نوشیدن چای جعفری سودمند است. برای لذت بردن از چای جعفری:

۴- زردچوبه بخورید

تصور می شود که زردچوبه دردهای قاعدگی را کاهش می دهد و منظم بودن پریودتان را بهبود می بخشد. زردچوبه یک ریشه طعم دار است که معمولا به عنوان ادویه ی غذا استفاده می شود. همچنین می توان از آن یک نوشیدنی سالم نیز تهیه کرد. محققان تائید نکرده اند که می تواند باعث زودتر پریود شدن شود اما اگر پریودتان عقب افتاده است، ارزش دارد آن را امتحان کنید.

۵- از مکمل های گیاهی استفاده کنید

تصور می شود که مکمل های گیاهی متفاوتی پریود را تحریک می کنند. به این دلیل که مکمل ها توسط سازمان غذا و دارو کنترل نمی شوند، باید با احتیاط مصرف شوند. قبل از استفاده از مکمل ها، با پزشک مشورت کنید. راهنمای روی بسته بندی را بخوانید و از اندازه پیشنهاد شده مصرف نکنید. تصور می شود این مکمل ها برای تحریک پریودتان سودمند هستند:

۱- استراحت کنید و استرس نداشته باشید

استرس زیاد باعث می شود تا پریودتان عقب بیافتد. استرس عملکرد هیپوتالاموس تان، بخشی از مغز که هورمون هایتان را تنظیم می کند و باعث پریود می شود را تغییر می دهد. اگر فکر می کنید استرس باعث عقب افتادن پریود تان شده است، منابع استرس در زندگی تان را ارزیابی و آنها را کاهش دهید.

۲- حمام آب داغ بگیرید

هیچ توضیح علمی برای این که چرا حمام آب داغ باعث زودتر پریود شدن می شود وجود ندارد، اما بسیاری آن را سودمند می دانند. احتمالا به این دلیل سودمند است که آب گرم، بدن و همچنین استرس های فیزیکی و احساسی تان را آرام می کند. زمانی که می خواهید پریود شوید، به خودتان زمان دهید و به آرامی در وان آب گرم به مدت طولانی دراز بکشید.

۳- وزن مناسبی داشته باشید

اگر وزن بدن تان نسبت به قدتان ۱۰ درصد کمتر از حالت طبیعی است، ممکن است در چرخه قاعدگی تان اختلال ایجاد کند. بسیاری افراد متوجه شده اند که کمی اضافه کردن وزن باعث شده است که چرخه قاعدگی شان منظم تر شود.

۴- بررسی کنید که زیاد ورزش نکنید

بسیاری از ورزشکاران که روزانه تمرین می کنند، عقب افتادن پریود یا نظم بودن آن را تجربه می کنند. تمرین بیش از اندازه می تواند به کاهش استروژن در بدن و متوقف کردن پریود بیانجامد. پایین بودن استروژن می تواند عوارض جانبی منفی مانند شکننده شدن استخوان ها داشته باشد. اگر فکر می کنید مشکلتان، تمرین بیش از حد است، لازم است که سریعا این عادتان را تغییر دهید.

۵- استفاده از داروهای ضدبارداری هورمونی را در نظر بگیرید

استفاده از قرص های ضد بارداری هورمونی می تواند کنترل کامل چرخه قاعدگی تان را به شما بدهد و همچنین می توانید برای چند ماه از پریود شدن جلوگیری کنید. داروهای ضد بارداری هورمونی معمولا برای درمان نظمی های قاعدگی، پریود های دردناک یا طولانی استفاده می شوند. با پزشکتان راجع به این که آیا استفاده از این داروها برایتان مناسب است، صحبت کنید.

۱- ارزیابی کنید که حامله نباشید

دلایل زیادی برای پریود نشدن وجود دارند. اگر بارداری در صدر لیست نگرانی هایتان است، باید تست بارداری بگیرید و بعد تصمیم بگیرید. تست های بارداری تا ۵ روز یا از روزی که پریودتان باید شروع می شده است، جواب درستی نمی دهند.

۲- علل طبیعی دیگر برای عقب افتادن پریود را بدانید

برای بعضی ها داشتن چرخه قاعدگی نظم کاملا طبیعی است. بدن هر فردی متفاوت است و بعضی ها پریودشان هرچند وقت یکبار عقب می افتد یا چندماه پریود نمی شوند. شیردهی و یائسگی علل طبیعی دیگری برای اختلال در چرخه قاعدگی هستند. اگر مطمئن نیستید که علت عقب افتادن پریودتان با تغییرات هورمونی طبیعی در ارتباط است، با پزشک صحبت کنید.

۳- بررسی کنید اگر داروهایتان باعث عقب افتادن پریودتان شده اند

داروهای خاصی می توانند باعث اختلال در چرخه قاعدگی شوند. ممکن است از دارویی استفاده می کنید که بدون آن که متوجه شوید، یکی از عوارض جانبی آن عقب افتادن پریودتان باشد. اگر از یکی از موارد زیر استفاده می کنید، ممکن است دلیل عقب افتادن پریودتان این مورد باشد:

درمان گیاهی برای پریود نشدن

۴- اگر مشکل پزشکی دارید، آگاه شوید

طبیعی است که هرچند وقت یکبار پریودتان عقب بیافتد، اما اگر ماهها از آخرین پریودتان گذشته است، مهم است به پزشک مراجعه کنید تا از سلامتتان مطمئن شوید. مشکلات اساسی خاصی می توانند باعث اختلال در چرخه قاعدگی تان شوند. مشکلات زیر می توانند یکی از دلایل باشند:

مقاله های مرتبط:

رسانه دکتر سلامت

سلام اگه امکان داره دلیل اینکه در ماه دوبار پریود شدن را بگید من مجرد هستم و الان در ماه دوبار پریود شدم داروی خاصی هم مصرف نمیکنم و ۲۲سالمه ممنون

با سلام و احترام

علت متداول موردی که فرمودید، مشکلات تیروئید و نوسانات هورمونی است. که خطرناک نیست مگراینکه جدی و شدید باشند. عوامل دیگری مثل گر گرفتگی و نفخ هم می‌تواند با آن در ارتباط باشد در کل اگر خیلی حاد نیست لازم نیست نگران باشید.

موفق و پیروز باشید.

ممنون از توضیحتون

خواهش میکنم

منظورتون از دوماه پریود شدن چیه اگر یکی اول ماه ویکی اخر ماه مشکلی نداره درغیراین صورت باید سونو بشی عزیزم

سلام من از ماه پیش اقدام به بارداری کردم پریودهام همیشه ۳۰روزه بودولی بعد از اقدام ۲۸ روز شد، بعد از پریودیم هم اقدام کردم،باید اول ماه پریود بشم راهی هست که زودتر بشه فهمید که باردار هستم یا نه؟!

با سلام و احترام

تنها راه آزمایش دادن است اما برای محاسبه زمان زایمان می‌توان ۳ ماه از آخرین روز آخرین پریود، کم و ۷ روز به آن اضافه کنید. روز تخمینی به دنیا آمدن فرزندتان به دست می‌آید.

خیلی کامل بود واقعا ازتون تشکر میکنم که به فکر سلامت جامعه هستید.

نظر لطف شماست.

سلام ممنون ازکانال بسیارخوبتون بامطالب آمزنده.من چندوقتی هست که پریودیم بصورت لخته های بزرگ خارج میشن چندسال پیش هم که مجردبودم همینجورشدم دکترسونوگرافی تجویزکردکه کیست نداشته باشم که چیزی دیده نشدامادوباره اینطورشدم میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه.درضمن قصدبارداری هم دارم میخواستم بدونم مشکلی ایجادنمیکنه؟

حتما برای این موردی که فرمودید حضوری به دکتر مراجعه فرمایید.

واقعا ازتون ممنونم بابت این مقاله مخصوصا قسمت نقص عملکرد تیروئید که خیلی کمک کرد به من که بفهمم مشکلم چیه

خواهش میکنم خوشحال هستیم که این مقاله به درد شما خورد.

سلام خسته نباشید.بدلیل پلی کستینگ pcoدرسونوگرافی ۱ماه و نیم متفورمین مصرف میکنم.هنوزپریودنشدم نمیدونم تاکی طول میکشه چیکار کنم زودتر پریود شم.۲۰سالمه و مجردم.

با سلام ، سندروم pco مربوط به تنبلی تنخمدان است و احتمالا باید ۲ عدد آمپول پروژسترون با تجویز پزشک استفاده کنید، بدون نسخه پزشک نمیتوانید تهیه کنید

سلام خسته نباشید.بدلیل تشخیص پلی کستینگ pcoدرسونوگرافی ۱ماه و نیم متفورمین مصرف میکنم.هنوزپریودنشدم نمیدونم تاکی طول میکشه چیکار کنم زودتر پریود شم نگرانم.۲۰سالمه و مجردم.

سلام از شما خواهش میکنم کمکم کنید من ۱۰ روز از پرید شدنم گذشته دوست ندارم بار دار شم چکار کنم اگه بار دار باشم برای سقط چکار بآید کرد. با تشکر از شما دکتر کامرانی عزیز

با سلام، شما اول باید تست BhCG بدین، اگر تستتون مثبت شد ، باید جواب را نزد پزشک ببرید و بر اساس تعداد هفته و ماهی که هستید با تشخیص پزشک میتوانید این کار را انجام دهید

دارو شیمیایی نخور ضرر داره برو از طب سنتی استفاده کن

سلام از شما خواهش میکنم کمکم کنید من در حدود ۱۰ روز از پریودم گذشته من نمیتوانم بار داربشم یه راه کار برای سقط بهم بدید البته آگه می شه جواب بدید خواهش میکنم

دوست عزیز اول شما باید آزمایش خون بدید تا مطمئن بشید که آیا باردار هستید یا نه؟

سلام ببخشید من تقریبا ۱۵ سالمه یه خورده چاقم الان نزدیک هفت ماه یا هشت ماه هست که من پریود نشدم
اضافه وزن دارم احتمال دیابت رو هم میدم
میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟؟
ممنون

یک پیاز درشت رو رنده کنید با سه یا چهار مشت زرشک و یک قاشق مربا خوری زعفران و چند تکه نبات در ظرفی با دو لیتر آب حدود ۲۰ دقیقه بجوشانید بعد از خنک شدن در ظرفی در دار در جای خنک نگه دارید و هر چهار ساعت یکبار یک لیوان از آن بنوشید . این کار را تا زمانی که به درد و خونریزی بیفتید باید ادامه دهید.تذکر و هشدار شدید میدم موقع انجام اینکار حتما کسی باید مراقب و مواظب شما باشد چون ممکن است دچار افت شدید فشار خون شوید برای همین باید کسی باشد مواظب و مراقب شما باشد و یا احیانا سریعا شما را به بیمارستان برساند.ولی چون در محلول نبات هم هست احتمال آن کمتر است ولی در کل دچار افت فشار خواهید شد. میتوانید از آب نبات استفاده کنید ولی زیاد نخورید چون چیزی که باعث سقط جنین خواهید پایین آمدن فشار خون است پس با با خوردن زیاد آب نبات تاثیر آن را کم خواهید کرد. تاثیر این روش در تا ۸ هفتگی قطعی است.

عزیزم خوردن این جوشونده چن روزه جواب میده؟چقدباید بخورم منکه دولیوان دولیوان هر۱ساعت به ۱ساعت میخورم

سلام مصرف این جوشونده جواب داد؟ کسی میدونه؟؟؟

سلام من ۱۶ اسفند پریود شدم الان ۲۵ فروردین که هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم چی بخورم که سریعتر پریود شم ۲۶ سالمه مجرد هستم

سلام خسته نباشید پریدیم منظومه ازمایش قبل ابزارهای دادم خوبه ‘نمیدونم چراباردارنمیشم ۲سال ونیم اقدام ب بارداری کردم ایا دلقش میتونه تغذیه شوهرم باشه اخه فستیوال‌های بود میخوره

ببخشید کیبورد خرابه’ پریدیم منظم شوهرم فست بودی هستش ایا دلیلش اینه؟

سلام ببخشید کسی از این راه جواب گرفته جدیدا تاماه اول اگر کسی جوابشو میدونه بگه خواهشا ممنون

سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه مجرد هستم میخواستم ۳ روز پریودیم رو جلو بندازم اما چون محصل هستم و همیشه استرس امتحان همراهمه نمیتونم ریلکس باشم تا زود تر پریود بشم به نظرتون استفاده مناسب از زعفران و رازیانه میتونه راه حل مناسبی باشه ممنون میشم کمکم کنید

با عرض سلام بله خیلی مفید است

سلام من همیشه ۲۵هرماه پریودمیشدم امادفعه پیش۲۷اسفندپریود شدم تا۷روزبعدش اما دوباره بعداز۶روزپاک بودنم بمدت ۳روز لک قهوه ای تیره دیدم اما باید۲۵فروردین هم پریودمیشدم اماهنوز تاب امروز ک۲اردیبهشته پریودنشدم!متاهلم هستم اما کاری نکردیم ک احتمال بارداری باشه!ممنون میشم جواب بدین

سلام ، لکه های قهوه ای معمولا نشانه عفونت هستند ولی چون اولین بار مشاهده کردین زیاد جای نگرانی نیست

سلام من باید ۲۰فروردین پریود میشدم،تاالان عقب افتاده،دو دوره هم کاملا علایم قبل از پریودی داشتم ۱ و ۲۰فروردین ولی خونریزی نداشتم الان حتی علایمشم ندارم بنظرتون طبیعیه؟چیکار کنم ک پریود بشم،بنظرتون دکتر برم؟
۲۴سالمه مجردم

سلام زمان زیادی نگذشته است، اگر این ماه پریود نشدید به پزشک مراجعه کنید که اول باید سونوگرافی تخمدان و رحم انجام دهید که علت آن مشخص شود

سلام من اصلا پریود نشدم چکار کنم که پریود شم؟!

۱۲ سالمه ، مشکلی نیست که هنوز پریود نشدم؟

سلام . نه عزیزم اصلا مشکلی نیست. سن پریود شدن از حداقل ۹ سال تا حداکثر ۱۶ سالگی متفاوته. معمولیش ۱۴ سالگیه. پس هیچ جای نگرانی نیست

خیر طبیعی هستش

سلام من سه روز از قرص ال دی استفاده کردم برای جلوگیری از پریودی الان سه روز هم قطع کردم ولی خیلی اذیت میشم حالت تهوع وسرگیجه دارم به نظرتون باید جیکار کنم

، وقتی این عوارض دیده میشه یعنی به شما نمیسازه و باید به پزشک زنان مراجعه کنید تا قرص های دیگر را برای شما تجویز کنند

اگه می خوای از پریودی جلو گیری کنی باید لیمو زیاد بخوری

سلام خسته نباشیدمن تقریبا دوماهی میشه ک پریود نشدم قرص اورژانسی مصرف کردم امکان داره بخاطر قرص باشه یاامکان حاملگی هست؟تستم گرفتم منفی بود دلیلش چیه لطفاجواب بدید مرسی

سلام بستگی داره تست را در چه تایمی گرفته باشید، برای اطمینان آزمایش تست خون BhCG بدین

سلام.وقت بخیر.من ۲۸ ساله و مجردم.تابحال همیشه پریودم منظم بوده.زمانه پریود قبلیم رو واقعا یادم نیس. الان باید یه مسافرت کاری برم و ۸روز طول میکشه.دقیقا ۶روز دیگه حرکت میکنم.استدعا دارم کمکم کنین و بگین چیکارکنم زودتر پریودشم که تموم شه تا اون روز . خواهش میکنم راهنماییم کنید. پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگذارم

شما اگر نکته های همین مقاله را بررسی کنید به نتیجه خواهید رسید

واییی من میخواستم برم مسافرت، ولی نگران این بودم وسط سفر پریود بشم، ولی با اجرا کردن توصیه های شما ۴ روز زودتر پریود شدم و با خیال راحت رفتم سفر

فقط اومدم کامن بذارم و ازتون تشکر کنم

چی استفاده کردید؟؟

چی کار کردی ؟بما هم بگو

سلام خسته نباشید من بدنسازی کارمیکنم وپریودای نظمی دارم ازهفت فروردین که پاک شدم هنوزپریودنشدم بی بی چک استفاده کردم ولی منفی بود ایالازمه دوباره استفاده کنم یا بازم صبرکنم

با عرض سلام و خسته نباشید،
اولا اینکه بدنسازی هیچ مشکلی ندارد و حتی باعث تنظیم بهتر قاعدگی هم میشود،
و اینکه امکان بارداری وجود دارد برای اطمینان خاطر آزمایش BHCG بدهید

سلام و عرض خسته نباشین
من میخوام قبل ماه مبارک رمضان پریود شم هفت روز پریودم طول میکشه این مطالب این مقاله رو خوندم حداقل چندروز طول میکشه به نتیجه برسم؟؟؟

سلام و درود
اگر ۱۰ روز قبل انجام دهید ان شالله نتیجه میگیرید

سلام من ازاخرای اسفندتاالان پریود نشدم ودوبار بی بی چک گرفتم منفی بود و ازمایش خون بارداری هم دادم واونم منفی بود البته ازمایش معمولی بارداری بود یعنی تیترحاملگی نبود ولی هنوزم پریود نشدم ب نظورتون بارداری منتفی؟
و چیکارکنم پریود بشم والبته دارو گیاهی هم چندروزی مصرف میکنم.
لطفا جواب بدین

سلام،ازمایش خون معمولی با تیتراژ ان زیاد تفاوت خاصی ندارد، تیتراژ فقط رنج مثبت و تیتر ان را نشان میدهد، و ازمایش خون معمولی هم صحیح است، البته بستگی به این که چه زمانی ازمایش را گرفته باشید دارد، داروهای گیاهی مانند عرق رازیانه و زعفران موثر هستند.

سلام خسته نباشین من با دوستم رابطه داشتم ولی ابشو داخل نریخته ولی پریودم عقب افتاده و یکبار هف ت روز بعد بی بی چک استفاده کردم و یکبار ۱۴ روز بعد هردو بارم منفی بود ولی هنوز پریود نشدم البته استرسم دارم بنظرتون احتمال بارداری هست یا نه

سلام خسته نباشین من با دوستم نزدیکی داشتم ولی ابشو داخل نریخته قرصم مصرف نکردم ولی پریودم عقب افتاده یبار هفت روز بعد از نزدیکی و یبارم ۱۴ روز بعد بیبی چک استفاده کردم منفی بود ولی هنوز پریود نشدم لطفا جواب بدین توروخدا امکان بارداری هست یا نه؟

سلام در خیلی مواقع حتی ممکن است در پیشاب ، اسپرم داشته باشد و موجب بارداری شود، حتما آزمایش BHCG بدهید

سلام . خسته نباشید .دکتر جان .من یک ماهه که ازدواج با زدم رابطه داشتم و هنوز زدم باکره س .. از اخرین رابطمون الان ۱۰ روز میگذره و وقت پریودیشم الان ۷ روز گذشت کمر درد عجیب داره ولی پریود نمیشه .. ایا نشونه ی بارداری داره ؟با حالت باکرگی باردار میشه ؟ ممنون میشم کمکم کنید

لایکککککک

سلام با عرض خسته نباشید از صفحه ی عالیتون
من هرماه ازشدن پریودیم تا شدن بعدیش ٣٠ روز میکشه ولی ایندفعه ده روز عقب افتاده و عفونت دارم ازطرفی دردوحالت های پریودی را دارم ولی هرکاری میکنم هرچی مصرف میکنم نمیشم میشه راهنماییم کنید خیلی عذاب اوره ممنون
من متاهلم اما تست بارداریم دادم و حامله نیسم

با عرض سلام و تشکر از همراهی شما دوست عزیز

برای اطمینان خاطر از عدم بارداری حتما آزمایش BCHG را بدهید

سلام خسته نباشید من زمان پریودشدنم خیلی بهم ریختس هیچ وقت سرماه نمیشم چندین بار هم دکتر رفتم اما بازم همونطورم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟ الانم ۲۰روز عقب انداختم عقد هستم کاریم نکردم لطفا راهنمایییم کنید ؟؟؟؟هرچی چیز گرم میخورم بی فایدست))))))):

با عرض سلام، مقوله ی چرخه قاعدگی در عین سادگی بسیار پیچیده و دارای نکات ریزی می باشد
برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات دقیقتر پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را مظالعه فرمایید:

https://drsalamatx.com/how-to-be-prepared-during-menstruation/

سلام خانم دکتر خسته نباشید. من حدود ۱۶روز پیش اقدام برای بارداری کردم. دیروز ازمایش بتا دادم و هورمون بارداری ۲.۰بود و جواب منفی بود و هنوز پریود نشدم. من حدود ۵ماهه ک ب خاطر تنبلی تخمدان دوفاستون میخورم و الان یک ماهه ک قطع کردم .میخواستم بدونم که ایا پریود نشدنم ب خاطر نخوردن قرص هاست یا بارداری. در صورتی ک جواب سونوگرافی کاملا طبیعی و نرمال بود. ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام، بدلیل اینکه تنبلی تخمدان دارید، بابد قرص هاتون رو منظم مصرف کنید

با نظر پزشک قرص هارو قطع کردم. چون گفتن برای باردار شدن دوفاستون نخورم
حالا الان ۱۰روز گذشته و پریود نشدم ولی همه ی نشانه های پریود اعم از دل درد و کمر درد رو دارم. قبلا هم سابقه داشته و ۴تا پروژسترون زدم و پریود شدم آیا اینبار هم همین کار را انجام بدم؟؟
با تشکر از پاسخ دهیتون

با سلام مجدد ،بدون تجویز پزشک پروژسترون نزنید، اگه لزومی باشه باید با تجویز پزشک آمپول بزنید

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم ایا غیر گل زعفران چه داروهای گیاهیه دیگری برای زود تر پریود شدن وجوددارد؟؟؟اگه غیر گل زعفران خودش رومصرف کنیم‌چطور؟؟؟

سلام خود زعفران هم تاثیر زیادی دارد، برای اطلاعات این مقاله را هم مطالعه بفرمایید:

https://drsalamatx.com/how-your-menstrual-periods-start-earlier

با سلام ۲۷ماه قبل یه رابطه داشتم منی داخل مریخت ولی به خاطر ترس کمتر از ۲۴ ساعت قرص لونزیل خوردممن عادت ماهانم منظم نیس ولی بین ۴تا ۸هر ماه هستش۸ماه جدید لک قهوه ای دیدم و همینطور فرداشروز سوم خونریزی داشتم و کمر درد شدید تا ۴روز این خونریزی ادامه داشت ولی به نظرم رقیق تر بود.این خونریزی برای عادت بوده?الانم حالت و دردهای عادت ماهانه رو دارم و مقداری تهوعولی هنوز نشدم ممنون میشم جواب بدین

سلام من بیست فروردین پریود شدم و اردیبهشت پریود نشدم الانم خرداده.متاهلم میترسم بازدار باشم اما بی بی چک زدم باردار نبودم میگم شاید بی بی چک اشتباه گفته خیلی استرس دارم کمکم کنید.قبلن هم هر چند ماه پریودیم مرتب بود یه ماه نمیشدم دوباره میشدم.رفتم ازمایش گفتن کم خونی اما قرص اهن خوردن مرتب شده بود الان باز پریود نشدم چکار کنم بشم خواهشا سریع ج بدید ممکنه باردار باشم تنم خیلی گرم شده ولی قبلن تنم خیلی سرد بود

جوابو برام کنید منتظرم خواهشا بگید ک نکنه باردار باشم جز سونو از کجا مطمئن بشم نیستم

برای اطمینان از باردار بودن حتما آزمایش BCHG (آزمایش بتا) بدهید

باسلام خیلی ممنون از پیج عالیتون میخواستم بگم ک من ۸ماه پیش زایمان کردم و از بعده زایمانم هیچگونه رابطه زناشویی نداشتم بدلیل جداشدن از همسرم اوایل مرتب پریود میشدم ولی الان دوماهه ک نشدم کمردرد و سردرد و همینطور حالت تهوع شدید دارم خیلی گیجو بیحالم تورووووخدا راهنماییم کنین ممنون میشم❤

سلام منبیست بیست فروردین پریود شدم و اردیبهشت پریود نشدم الانم متاهلم میترسم بازدار باشم اما بی بی چک زدم باردار نبودم میگم شاید بی بی چک اشتباه گفته خیلی استرس دارم قبلن هم هر چند ماه نمیشدم دوباره رفتم ازمایش گفتن کم خونی اما قرص اهن خوردن مرتب شده بود الان باز پریود نشدم چکار کنم بشم خواهشا سریع ج بدید ممکنه باردار باشم تنم خیلی گرم شده ولی قبلن تنم خیلی سرد بود

سلام.من ۲اردیبهشت پریود شدم ولی الان پنج روزه که عقب انداختم با اینکه خیلی کاره سنگین کردم دوش اب داغ گرفتم پلهاری میدوام.از چهار پای پریدم ولی پریود نمیشم نمیدونم علتش چیه؟ ایا میتونه از عفونت باشه یا بارداری؟خارش یا سوزشم ندارم.من ۲۲سالمه متاهلم.خیلی نگرانم اخه میخواستم برای بارداری اقدام کنم ولی برهام بهم ریخته..

سلام ، پنج روز عقب افتادن یک چیزی طبیعی هستش ، اگر طول کشید آزمایش بتا بدن برای اطمینان

سلام دکتر من ۲۲اردیبهشت پریود شدم وتا۸روز لکه بینی داشتم و۳۰اردیبهشت با زدم فقط از پشت بدون اینکه ایشون لباس داشته باشه از روی لباس من التش رو بهم مالید ولی من اصلا احساس خیسی نکردم دو روز بعد از این رابطه یک قرصhdخوردم وشب بعدشم یکی خوردم ودوباره شب بعد یکی دیگه ولی چون استرس داشتم روز بعدش دوتا خوردم والان دوروزه قرص قطع کردم جمعا من ۵تا اچ دی خوردم امکان بارداری هست چون من با کره ام ،تورو خدا جواب بدین ،فردای رابطه من از مایش بتا دادم ولی معلوم میکنه

سلام اگر مایع منی و اسپرم وارد واژن نشده باشد احتمال بارداری وجود ندارد

دکتر من اصلا احساس خیسی نکردم ،ازمایش بتا دوروز بعد ارتباط جواب میده؟

سلام من دانش اموز هستم و یک ماه دیگر هم کنکور میدم خیلی استرس کنکور و امتحانات خرداد را دارم من هر سال دی و خرداد پریود نمیشم و الان هم دو ماه نشدم چیکار کنم

سلام استرس میتونه به تاخیر بندازه ولی نه انقدر ؟؟؟
حتما به پزشک مراجعه کنید

سلام من ۱۸ سالمه.مجردم و۶ ماهه پریود نشدم دکتر رفتم گفتن تنبلی تخمدان دارم. چیکار کنم پریود شم؟ ممکنه هیچوقت نتونم بچه دار شم؟

سلام حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرد

سلام خسته نباشید با تشکر از مطالب اموزندتون
من هیجده سالمه و مجردم الان تقریبا یک ماهه که پریود نشدم یعنی اخرین پریودیم ۱۳فروردین بوده !قبلشم پریودیم نظم شده بودو در ماه دوبار پریود میشدم ,به نظرتون مشکلم چی میتونه باشه ؟!چ کار کنم پریودبشم الانم شرایطی ک ب دکتر برم و ندارم با تشکر

سلام من ۲ماه پریودیم افتاده عقب قرص لاغریم استفاده میکنم .کارمم یجوریه که استرسم زیاده ایا اینا باعث عقب افتادن میشه

سلام بله استرس باعث عقب افتادن میشه

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من ۸ اردیبهشت پریود شدم ، ۱۹ اردیبهشت لونژیل خوردم و ۲۵ اردیبهشت ۴ روز خونریزی داشتم، مجددا ۴ خرداد، ۲۰ دقیقه بعد از نزدیکی، مجبور شدم لونژیل مصرف کنم و ۹ خرداد هم دو عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم. از اونجایی که دانشجوی دکترا هستم امکان بارداری در حال حاضر ندارم. میخواستم بپرسم تا کی باید منتظر پریود باشم. دو سه روزه که کمر درد و درد زیر شکم خفیف دارم ممنون از شما

سلام برای اطمینان آزمایش بتا بدهید

سلام خسته نباشین
من همیشه پریود منظمی دارم
۱۰خرداد نوبت پریودم بود
از ۳۱ اردیبهشت هرشب LD خوردم به مدت ۱۵ شببعد از اون رابطه داشتممنی رو داخل واژن ریختن همون موقع واژنم رو با اب پرفشار شستم و ۴ تا LD خوردمدوازده ساعت بعدش ۴تا دیگه خوردم..چند روز طول میکشه تا پریود بشم؟ ایا این روشی که امتحان کردم جز روش های پرخطره؟ یعنی احتمال بارداری چند درصده؟

سلام با این روش هایی که انجام دادید احتمالش خیلی کمه ولی اگر بعد از ۱۰ روز (بعد از زمان مقرر) پریود نشدید حتما ازمایش بتا بدهید

سلام خسته نباشید من چند روزی هست پریودیم عقب افتاده وتمام علائم پریود رو دارم ولی پریود نشدم دلیلش چی هست؟ البته استرسمم زیاد هست به خاطر امتحانا میتونه بخاطر استرس باشه؟

سلام استرس یکی از عوامل تاخیر در پریود هست و جای نگرانی نیست

سلام خسته نباشی من دختری هستم ۴۳ ساله مجرد پریود نشدم آخرین پریودم۱۵فروردین بوده واز از اون زمان پریود نشدم خیلی ناراحتم لطفأ راهنماییم کنید.

سلام و خسته نباشید لطفا چک کنید ببینید علایم یائسگی در بدنتون وجود دارد یا خیر (مانند گرگرفتی، رشد بیش از حد موهای زائد بدن، کلفت شدن صدا و )

سلام وقت بخیر من خانمی متاهل و ٣٠ساله هستم و دارای سیکل ماهانن مرتب. ۵روز از موعد پریودم گذشته و هنوز پریود نشدم ۴روز قبل از موعدم قرص لونژیل ١/۵ مصرف کردم و بعدازظهرش مقداری خونریزی داشتم و دیگه هیچ.ایا امکان بارداری وجود داره؟؟؟با توجه به اینکه کودک ١ساله دارم نمیخوام باردار بشم چه چیزی استفاده کنم تا سریع پریود بشم؟؟؟؟؟
باتشکر

با سلام بله احتمال بارداری وجود داره، برای اینکه خیالتون راحت بشه آزمایش بتا (btchg) بدهید و در روابطتون حتما از کاندوم استفاده کنید

باتشکر از اطلاعات جامعی که در اختیار مردم میذارید میخواستم بپرسم از آخرین پریودم ۵ ماه میگذره کلا یه ساله این مشکل برام به وجود اومده نزد پزشک رفتم و تمام آزمایشات و سونوگرافی ها رو انجام دادم و هیچ مشکلی مشاهده نشد و دکترم گفتن که از استرسه و دوماه خوردن قرص یاسمین و تجویز کردن اما چون سرطان سینه در خانواده مادریم وجاد داره خوردن قرص جلوگیری بیش از دوماه به صلاحم نیست و الان هم ۵ ماهه پریود نشدم خیلی نگرانم نمیدونم چی کار کنم درضمن سابقه زود یائسته شدن هم در خانواده م وجود نداره و زیر ۵۰ سال کسی از خانواده م یائسته نشده اگر راهنمایی م کنین ممنون میشم

لازم به ذکره که بگم ۳۳ سال هم سن دارم

سلام، وقتی مشکل کیست یا فیبروم ندارید احتمالا pco یا سندروم پلی کیستیک دارید، ( تنبلی تخمدان) ، اگه دچار اضافه وزن هستید باید لاغر کنید،

سلام من تازه عروس هستم تویه روزدوباررابطه جنسی داشتم باهمسرم قرص اورژانسی دوقلوروهم خوردم یکی بعدازرابطه یکی هم دوازده ساعت،بعدااز٧٢ ساعت بازم رابطه داشتیم یه بارکه اونم طبق الگوش خوردم ایااحتمال بارداری هست

سلام خسته نباشید ممنونم از راهنمایی های خوبنتون لطفااا جواب منم بدید من مهر ماه دو بار پریود شدم یک بار ١٣ هم و یک بار ٣٠ اخر ماه و الان ٢١م ابان هست پریود نشدم و ۵ روز پیش هم رابطه داشتم و منی داخل نریخت و کاملا مواظب بودیم و بعد از اونم ٢ تا ٣ تا LDخوردم و الان استرس دارم امکان بارداری هست؟؟؟؟

با سلام. امکان بارداری نیست

سلام من ۳ روز بعد شب عروسیمه و این ماه دیرتر پریود شدم ۲ روزه،اگ بخوام تا ۳ روز بعد پریودمو قطع کنم باید چیکار کنم؟ اگه روش خانگی هم بگین خوب میشه ؟

اگ جوابمو زود بدین خیلی خوب میشه ممنون

سلام .من ماه پیش مه باهمسرم رابطه داشتم کاملا محافظت نشده در ۴مین روز پریودم بود.بعد پریود هم رابطه داشتیم .من در بین این روزا ۴تا قرص اضطراری مصرف کردم.بعد دوباره ٢روز خون قهوه ای تیره ازم خارج شد.من ١٠هم ١١هم هر ماه پریود میشم الان ٢۶م شده هنوز نشدم.استرسم دارم ورزشم میکنم.حس پزیودی هم دارم اما هنوز نشدم.دربازم دمنوش زغفران خورددم

دکتر لطفا جواب بدین

با سلام استرس چند روز باعثه عقب افتادگیه پریود. میشه؟؟؟

سلام بالابودن هورمون ادرنال فوق کلیه ارتباطی با تاخیر پریودی داره من الان ۴روزه عقب انداختم وکم کاری تیروییدم دارم

باسلام
من برای جلوگیری از عادت ماهانه هر وقت قرص LD میخورم پریود میشه و جلوگیری نمیکنه از نشدن دلیلش چیه ممنون

سلام. من ۲۳ سالمه و مجردم. ۳ ماه هست که پریود نشدم. تا الان فرصت نکردم به دکتر مراجعه کنم. در حال حاضر هم در ایام امتحانات هستم و دوست دارم سریع تر پریود بشم به خاطر ماه رمضون . ۴ روزه که مرتب دمنوش زعفرون با رازیانه و آویشن خوردم ولی فقط درد و علایمش رو دارم و خبری نیست! یه قرص ال دی بخورم تاثیر میذاره؟

سلام
من تازه پریود شدم از ۲۲ تا پاک شدنم ۲۷ خرداد طول کشید و ۱۶ تیر میخام عروسی کنم استرس دارم که توی این مدت دوباره پریود بشم برای عقب افتادن تا اخر ماه چی بخورم بهتره ؟

این مقاله به شما کمک خواهد کرد
به لینک زیر مراجعه کنید
https://drsalamatx.com/delay-period/

سلام وقت تون بخیرببخشیدمن ۳۶سالمه مجردم تازه فهمیدم لخته خون ببینم خطرداره من بیشترپریودام لخته خون داشته بعدالان یه دوره پریودم عقب افتاده هرماه ۲۰یا۲۵میشدم الان یک ماه پریودنشدم لطف میکنیدراهنمایی کنید

به طور طبیعی خون فاکتورهای ضدانعقاد خونی تولید می کند که غلظت خون را حفظ می کند و اجازه نمی دهد که خون لخته شود، اما گاهی وقتی جریان خون سنگین است، این فاکتورهای ضدانعقاد خون، زمان کافی برای عمل کردن ندارند و در نتیجه لخته های خونی شکل می گیرند. هرچند این اتفاق در دوره عادت ماهانه پدیده ای طبیعی است.
اما لخته های خون زمانی باعث نگرانی می شود که بالاتر از مشت یک زن باشد در تمام دوره عادت ماهانه بیش از حد اتفاق بیفتد و پس از دوره عادت ماهانه هم رخ بدهد و همراه با درد نیز باشد.

سلام من۱۶سالمه و تا حالا دو بار پریود نشدم لاغرم هستم فاصله هر پریودیم حدودا۴یا۵ماهه ۲۴فروردین پریود شدم ولی هنوز پریود نشدم تو رو خدا بگید مشکلی دارم

سلام من۱۶سالمه تا حالا دو بار پریود نشدم پریود دومیم ۲۴فروردین بود و من حدودا سه و خورده ماه رو پریود نشدم لاغرم قدمم بلنده تو رو خدا کمکم کنین من مشکی دارم عایا؟

سلام من۱۶سالمه تا حالا دو بار پریود نشدم پریود دومیم ۲۴فروردین بود و من حدودا سه و خورده ماه رو پریود نشدم لاغرم قدمم بلنده تو رو خدا کمکم کنین من مشکی دارم عایا؟

آمنوره (فقدان قاعدگی) می تواند در طی بلوغ یا پس از آن اتفاق افتد. آمنوره اولیه وضعیتی است که در آن تا سن ۱۶ سالگی هیچ عادت ماهیانه ای نداشته باشید. آمنوره ثانویه زمانی اتفاق می افتد که شما سابقا عادت ماهیانه داشته اید اما اکنون متوقف شده است. با قطع عادت ماهیانه ممکن است اولین فکر شما وقوع حاملگی باشد. اما دلایل متعددی وجود دارد که شما عادات ماهیانه منظمی ندارید.
بسیاری از علل شایع آمنوره ثانویه شامل موارد زیر است:
وزن کم بدن: کمبود وزن شدید بدن می تواند عملکرد بسیاری هورمونها را در بدن دچار آشفتگی کند و به طور بالقوه تخمک گذاری را متوقف نماید. زنانی که دچار اختلال خوردن مانند بی اشتهایی عصبی یا پرخوری عصبی هستند، غالبا به دلیل این تغییرات غیر طبیعی هورمونی دچار قطع قاعدگی می شوند.
استرس: استرسهای روحی به طور موقت می توانند عملکرد هیپوتالاموس (ناحیه ای در مغز که هورمونها را کنترل می کند و چرخه قاعدگی را تنظیم می کند) را مختل می کنند. در نتیجه تخمک گذاری و قاعدگی ممکن است متوقف شوند. قاعدگی های منظم بعد از کاهش استرسها باز می گردد.

سلام. من پس فردا کنکور دارم و پریودیم یه هفتس عقب افتاده. البته کلا چرخه ی منظمی ندارم و علائم پریودی رو هم ندارم.(معمولا یه هفته قبل علائمش رو حس میکنم) چیزی باید بخورم که عقب بیفته یا که کاری نکنم؟ نگرانم سرجلسه و بخاطر استرسم مشکلی ایجاد نکنه

تورو خدا یه راهی بگین من پریودبشم اوتقداز رو اپن پریدم پاهام درد گرفتن

سلام من۱۶ سالمه و مجردم . از دو سال پیش پریود شدم اما هر دو ماه یک بار پریود می شدم ولی الان از ۵ فروردین که اخرین بار پریود شدم چهار ماه می گذره در این صورت نیازه به دکتر مراجعه کنم راهنماییم کنین ممنون

سلام خسته نباشید.ببخشیدمن۵/۲۰عروسیمه.پریودمم منظمه تقریبا مواقع.ولی خیلی استرس دارم.ومیترسم پریودبشم براعروسیم.چیکارکنم ی چندروز زودتر پریودبشم؟بهم گفتن قرصای جلوگیری روچندتا بخورم ول کنم تاپریودبشم آیابنظرتون این کار اثرداره؟ضرری نداره؟

خداوند شماره در پناهی خود داشته باشه دوکتور صاحب بسیار کمک بزرگ است

سلام من باید ۱۵مرداد پریود میشدم که نشدم تا حالا ، روز ۲۰مرداد رابطه داشتم با زدم که مطمعنم مایعش اصلا وارد نشده ، ولی از روش اورژانسیم استفاده کردم محض اطمینان ، ایا پریود میشم ؟

سلام من پریودیم خیلی نظم بود به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی دادم گفتن که کیست های ریز تو تخمدان سمت چپم دارم و همچنین تنبلی تخمدان دارم . خیلی میترسم که واسه باردار شدنم مشکلی پیش بیاد . قرص دیان بهم دادن و گفتن ۶ ماه استفاده کنم

خواستم بدونم به نظر شما ممکنه نتونم باردار شم ???

سلام خسته نباشین من همیشه پریودای نظمی داشتم الانم اخرای تیر پریود شدم و هنوز نشدم پریود کلا استرس هم دارم خیلی درد سینه و بعضی اوقات کمر درد شدید و دلدرد میگیرم و احساس میکنم الان پریود میشم ولی نشدم بنظرتون علتش چیه مجرد هستم تا کی پریود میشم ؟

سلام خواهش میکنم سریعا راهنمایی بکنین
من یک هفته بعد از پریودم شروع کردم قرص ضدبارداری خوردن . تو همون روزم با همسرم رابطه داشتم بعد اینکه اولین قرصو خوردم خیلی اذیت شدم تصمیم گرفتم که قرص اورژانسی بخورم روز بعد از اینکه اولین قرص ضدبارداری رو بخورم دوتا اورژانسی با هم خوردم . حالا سوالم اینه که قرص اورژانسی سریعا باعث پریود شدنم میشه یا اینکه باید سر موقع خودم پریود بشم؟ خیلی اضطراب دارم که حامله نشم .حالا هم یه هفته از مصرف قرص اورژانسی هم میگذره باید چیکار بکنم؟

سلام من چند روز پیش با دوستم دابطه داشتم الان سه روز از پریودم گذشنه اما نشدم ایا امکانش هست؟

سلام ممنون از سایتتون من یه سفر زیارتی درپیش دارم و دنبال این بودم که زودتر پریود شم از دور روز پیش شیر و عسل خوردم و میوه هایی رو انتخاب کردم که ویتامین سی بیشتری داشتن گوجه هم خوردم امروزم پریود شدم یعنی سه روز زود تر از موعد ممنونم فقط اومدم تشکر کنم.

سلام خسته نباشید اگه ممکنه جواب من رو بدید چون دکتر که تحت نظرشان هستم رفتن سفر .من بدلیل تنبلی شدید تخمدان باید آی. وی اف بشم با اهدای تخمک.دکتر بهم کپسولهای تقویتی انرژی کمپلکس، اوابوست و اپتی وومن دادن و حدود بیست روز دیگه باید آزمایش بدم واسه عمل.ولی پریودیم بیست روزه عقب افتاده فقط چند تا لکه قهوه ای دیدم علائم پریود رو دارم اما خبری نیس و مطمئنم باردار نیستم .من واقعا مشکلم اورژانسی هست خواهش میکنم به محض آنلاین شدن جواب بدید که چیکار کنم.ممنون میشم ازتون.

با سلام، یک دوره عقب افتادن پریود و لکه بینی کاملا طبیعی است و ممکن است برای هر خانمی اتفاق بیفتد، مطمئن باشید که مشکل جانبی با توجه به بیماریتان همچون مقاومت به انسولین
نداشته باشید و در اولین فرصت به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. سعی کنید رژیم غذایی متعادلی را رعایت کنید، مرتب ورزش کنید و از استرس تا حد ممکن دوری کنید.

سلام خوب هستین من ۴/۲۷پریودشدم باید۵/۲۶پریودمیشدم اماهنوزنشدم.علائمش رودارم ولی نمیشم توروخداراهنماییم کنین مجردهستم ورابطه ندارم.اولین بارمم هس ک پریودیم عقب افتاده

دکتررر تورو خدا ج بدین دیگه مردم
من ۱مهر با زدم رابطه داشتم که اصلااااا دخول نداشتیم یعنی ایشون اصلا وقتی ارگاسم شدن به من نخوردن
منم ۷مهر پریود شدم
بعد ۲۷مهر هم بازم رابطه داشتیم که دخول هم نشد که هیچ حتی ارگاسمم نشدن و اصلا حتی بهم نخوردن
ولیی من خیلی میترسم الان ۱۱روزه که پریود نشدم هرچقدرم فکر میکنم که آخه با لباس خودشم حتی مایع منی ازش خارج نشده با این حال ممکنه باردار باشم؟
تورو خدا جواب بدین دیگه مغزم نمیکشه ۲تا تست گرفتن که اگه تا جمعه پریود نشم تست کنم
ابنم بگم که پریودام منظم نیست و ماه پیش هم با تاخیر ۱۰روزه شدم ولی احساسش بود ولی الان نیست
۲هفتس هم درد کمر بسیاااااار شدید و حالت تهوع گرفتم
نمیدونم چیکار کنم خیلی تحقیق کردم که با اسن شرایط میشه باردار شد یا نه
و جواب همه منفی بود و همسرم هم دانشجوی پزشکی هستن و میگن که نمیشه بدون دخول امکانش هست ولی کمه ولی اون امکان هم در صورتیه که به قسمت مرطوب بخوره
کمک کنین و البته من قبل ۲۷ام سونوگرافی رفتم هیچی نگفت
کمک کنین ممکنه باردار شم؟

باسلام. با وجود اینکه شما در زمان رابطه دخول نداشتید پس احتمال بارداری هم صفر می باشد.

پس چرا نظر مارو نمیبینین

سـوال : باسلام من ۱۴ آبان ماه باید طبق روال همیشه پریود میشدم ولی فقط تا ۳ روز چند قطره لکه بینی داشتم در حد خون ابه.بعد از یک هفته بیبی چک زدم و منفی بود و بعد از ۸ روز تاخیر آزمایش خون دادم که باز هم جواب بارداری منفی بود و عدد ۳۰ رو نشون میداد حالا من باز هم ترس از بارداری دارم چون ۱۵ روز گذشته و پریود نشدم از طرفی ترشحاتم نسبت به ماهای قبل شده و عفونتی شبیه پنیرک دارم .آیا امکان داره دلیل پریود نشدنم عفونت باشه ؟آیا با وجود ازمایش خون منفی امکان بارداری وجود داره؟

با سلام. امکان بارداری با آزمایش خون منفی امکان پذیر نیست و برای اطمینان از داشتن عفونت باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید

سلام
وقت بخیر
من ی چند ماهی هست پریود نشدم
ازمایش هم دادم
مشگلی نبوده
الان چکار کنم که پریود بشم
من متاهل هم هست

با سلام. دوره درمان خود را کامل کنید و با پزشکتان در تماس باشید.

سلام روزتون بخیر من ۶ماهه که تایم پریودم ٢۵ هر ماه بوده اما یک ماهه که ورزش trx مى رم و ٢۵ این ماه تا الان که ۴ آذر هست عادت نشدم در صورتى که کمر درد و دل درد دارم اگر راهنمایی فرمایید ممنون مى شم

با سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید به پزشک مراجعه کنید

سلام.من متاهلم دو ماهه پریود نشدم .بی بی چک انجام دادم منفی بود .تخمدانم تنبله قرص اتیسترون میخوردم قطع کردم چون خیلی چاق شده بودم .حالا همش شکم درد میگیرم و خیلی سنگینم نمیدونم چیکار کنم دوباره پریود بشم

با سلام. قطع ناگهانی داروهایتان کار درستی نیست و می تواند به بدنتان آسیب زیادی وارد کند. پس برای تنظیم دوباره داروهایتان به پزشک مراجعه کنید

سلام.متشکرم پاسخ دادید ولی من پول ندارم برم دکتر .ببخشید وقتتونو گرفتم

سلام من با شوهرم‌رابطه داشتم و از کاندوم‌استفاده شده اما ترشحات قبل از منی هم باعث بارداری میشه؟ الان ۶ روزه از پریودیم گذشته ایا داشتن عفونت هم باعث ب عقب افتادن پریود میشه؟

با سلام. در مورد سوال اولتون که ترشحات قبل از منی هم باعث بارداری میشه؟ بله در ترشحات قبل از منی هم اسپرم وجود دارد. و در مورد سوال دوم شما که داشتن عفونت باعث عقب افتادن پریود میشه؟ خیر امکان اتفاق افتادن چنین چیزی بسیار پایین است

سلام .ببخشید من دوماهه ک پریود نشدم.قبلش پریودام منظم بود ولی چن ماه پیش ب خاطر معده دردم خیلی ضعیف شدم و قرصای زیادی مصرف کردم.الان دل درد های پریودی رو دارم ولی پریود نمیشم.میخاستم بپرسم میشه از عوارض قرصا باشه ک پریود نشدم؟

با سلام احتمال خیلی کمی وجود دارد که وجود این مشکل بخاطر مصرف قرص ها باشد، اما برای چکاپ دقیق تر به پزشک خود مراجعه کنید.

سلام ممنون از مطالب خوبتون
من پریودیم منظم هست ولی میخوام این ماه چن روز زودتر پریود شم ,آیا امکانش هست ؟اینایی که گفتین تاثیر داره ؟

سلام.من ۱۳ آبان پریود قبلیم بود.امروزم ۱۳ آذره ولی پریود نشدم.در صورتیکه زمانیکه پریودم تموم میشد ۲۰ روز بعد پریود میشدم.

با سلام به احتمال زیاد مشکل خاصی نیس.صبر کنید و از استرس و فشار عصبی دوری کنید

سلام مرسی ازتوضیحات خوبتون
ی مدت پریودم عقب افتاده حجم افسردگی داره منو میکش???حال روحی خوبی ندارم
از ی طرفم بخاطر پوستم قرص میخورم میدونم بخاطر قرصا عقب افتاده ولی حال روحیم داره داغونم میکن.

سلام.خسته نباشید
من با همسرم ۳۰ آبان رابطه داشتم اب منی ایشون روی واژن من ریخته شد من ۲۵ ساعت بهد ۲تا قرص اچ دی و ۱۲ ساعت بعدش ببازم ۲تا قرص اچ دی خوردم و هنوز پرید نشدم از بیبی چک استفاده کردم منفی بود
آیا با این وجود احتمال بارداری هست?

با سلام،احتمال بارداری بسیار بسیار کم است، و طبق گفته شما که منی ایشان روی واژنتان ریخته است بارداری امکان پذیر نیست. در صورتی که در طی چند روز آینده پریود نشدید یک آزمایش بتا بدهید.

سلام وقتتون بخیر من دوماه پریود نشدم سونو رفتم و نشون داد که تنبلی تخمدان دارم آمپول پروژسترون زدم نشدم قرص مدروکسی هم خوردم تافاقی نیفتاد و من در این دو ماه لکه بینی فقط دارم تیروئید هم نرماله چیکار کنم پریود شم من قصد بارداری دارم

با سلام. برای درمان این مشکل حتما به پزشک زنانتان مراجعه کنید.

سلام
من علائم pms رو داشتم ولی پریودم شروع نشده و از طرفی در همین ایام pms رابطه ولی بدون دخول داشتم و پریود شدنم به تاخیر افتاده
ایا طبیعی است و اینکه احتمال بارداری وجود داره؟
علاقه ای به بارداری هم ندارم
ممنون میشم توضیح بدین

سلام،احتمال بارداری بسیار بسیار کم است،نگران نباشید و اگر طی چند روز آینده پریود نشدید به پزشک زنان خود مراجعه کنید.

با سلام و خسته نباشید
من دختری۱۶سالم و چن روزی هست ک از پریودیم عقب افتاده
۱۳ ابان پریود شدم الان ۱۷ اذره ک هنوز نشدمیه رابطه هم با زدم داشتم ولی بدون دخول بود و باکره هستم
یه تستم زدم منفی بود
خواستم ببینم مشکلی نداره ک از پریودیم گذشته؟؟
امکان بارداری هست یا ن؟؟
لطفا جواب بدین

با سلام،نگران نباشید. به احتمال زیاد از استرس و یا فشار عصبی زیاد است که پریود شما عقب افتاده است،اگر یک ماه دیگر طول کشید و پریود نشدید،به پزشک زنان خود مراجعه کنید.

سلام.بنده مجرد هستم و ۲۷سالمه.کیست تخمدان ۶انتی متری دارم.دکتر قرص یاز دادن بهم کفتن از روز سوم پریودی بخورم.منتها ۱۰ روز از زمانی که باید پریود بشم گزشته ولی پریود نشدم.چه زمان قرص یاز و مصرف کنم؟
ممنون میشم سریع حواب بدین

با سلام. طریقه دقیق مصرف داروهایتان در زمان بروز هر مشکلی را باید فقط از پزشکتان بپرسید

ببخشید من از همون اول که پریود شدم همیشه عقب میزدم میشد دوماه هم نمیشدم دکترم رفتم اما. فقط بخاطر استرس زیادم بود . الانم علایمشو دارم اما پریود نشدم

با سلام. صبر کنید و تا حد ممکن استراحت کنید. از فعالیت های استرس زا بپرهیزید و از دمنوش های گیاهی استفاده کنید

سلام من۱۷ساله ۲ماه پریدنشدم چکاربایدکرد

سلام
پریودم عقب افتاده جوش های دردناک میزنم لطفا بگید چیکار کنم قبلا سابقه کیست داشتم

با سلام. برای آزمایشات مربوطه به پزشک زنانتان مراجعه کنید

سلام من دختری پانزده ساله هستم و دو ماه و خورده ای که از تاریخ پریودم گذشته و هنوز هم پریود نشدم و امکان اینکه دکتر هم برم نیست و مامانم میگه بخاطر زیاده روی در خوردن لواشک و ترشیجات بوده،راستی کم خونی هم میتونه تاثیر داشته باشه .
پیشاپیش از پاسخ شما متشکرم.

با سلام. اتفاق خاصی نیست و برای هر کسی ممکن است پیش بیاید. اما ربطی به خوردن ترشیجات و کم خونی ندارد.

با سلام
حدود سه هفته از زمان پریودیم میگذره جواب بی بی چک مثبت بود. متاسفانه شرایط باداری رو ندارم امکان سقط وجود داره؟ آیا پزشک متخصص میتونه کمکم کنه برای سقط؟ آیا بعد از سقط میتونم مجددا باردار بشم؟
ممنونم

با سلام. بله امکان سقط وجود دارد. لطفا با پزشکتان در این باره صحبت کنید. بله

با سلام
ببخشید من با زدم نزدیکی داشتم والان دو سه هفته ای میشه پریودیم عقب افتاده خیلی نگرانم باید چیکار کنم ؟؟؟

اول یک تست بیبی چک بدهید و در صورت مثبت بودن تست به پزشکتان مراجعه کنید.

سلام ادرس کانالتونو میخوام

سلام روزتون بخیر من حدود پنج روز هستش که از زمان پریودیم گذشته کمر درد و همه حالات پریودی رو دارم اما فقط ترشح سفید میاد و رنگ ادرارم خیلی زرد شده .
و توی آخرین رابطه با همسرم اصلا نزدیک به واژن نبوده
الان نگرانم با توجه به این که این علائم علائم بارداری هست امکان بارداری هست
یا قاعدگیم چرا عقب افتاده وقتی همه علائمش هست و نمیشم ؟
نیازی هست به دکتر مراجعه کنم
ممننون میشم راهنماییم کنید

سلام میشه لطفا جوابمو بدید من خیلی نگرانم من با زدم قبل قاعدگی رابطه داشتیم اما اصلا نزدیک به هم نبوده الان ۷روز از زمان قاعدگیم گذشته همه علائم قاعدگی رو دارم اما خون ازم نمیاد فقط ترشح سفید میادش و رنگ ادرارم خیلی خیلی زرد اما پریود نشدم و فقط ترشح دارم
همچنین کمر درد دارم
الان باید چی کار کنم؟
احتمال بارداری هستش؟
چرا عادتم عقب افتاده

سلام احتمال بارداری بسیار بسیار کم است اما برای احتیاط یک تست بیبی چک بدهید.و نگران نباشید.اما اگر بیش از یک ماه گذشت و پریود نشدید به پزشک زنانتان مراجعه کنید

سلام من ۱۸سالمه و مجرد هستم همیشه پریود میشدم آذر ماه اصلا نشدم الان ۱ماه و۹ روزه ک پریود نشدم دلیلش چی میتونه باشه میتونه دلیلش استرس باشه چون یکی دو روز بود خیلی استرس داشتم و خوب شدم لطفا راهنمای کنید

با سلام. استرس بدترین دشمن برای عقب افتادن پریودست، لطفا نگران نباشید

سلام خسته نباشید من ١٧سالمه و مجردم الان ٣ماهی میشه پریود نمیشم البته قبلا هم ١بار این اتفاق برام افتاده بود ب دکتر مراجعه کردم و گفتن که تا ١٨سالگی پریودهای نظم طبیعیه ولی الان خیلی نگرانم چیکار باید کنم

با سلام. استرس بدترین دشمن برای عقب افتادن پریودست، لطفا نگران نباشید و فعالیت روزانه تان را افزایش دهید.

دکتر ۳تا چک استفاده کردم اونم ناشتا هرسه تاش منفی بوده و الان ۱۵ روز پریود به تاخیر افتاده استرس هم دارم به نظر شما مشکلی نیستش احتمال باردار بودنم هست؟۱۶سالمه

با سلام. احتمال بارداری وجود ندارد. ولی برای اینکه نگرانی شما برطرف شه برای آزمایشات به پزشک زنان مراجعه فرمایید.

باسلام خسته نباشید..من حدود ۳ ماه پریودم مرتب بوده. قبل این ۳ سه ماه ۵ روز یا کمتر عقب انداختم این ماهم طبق همون ۵ هر ماه پریود میشدم ولی الان ۷ روزه علائم پریودی رو دارم ولی نشدم وفقط ترشح هم زیاده رابطه با همسرمم دارم و همیشه از جلو بوده ولی منی داخل نمیشده احتمال بارداری هست؟؟؟ واینم بگم بخاطر زلزله خیلی تو بدنم ترس و استرس هست.الانم عقد هستم احتمال بارداری هست؟

با سلام. احتمالا به این خاطر که اخیرا استرس داشته اید پریود شما نظم شده است. اما محض خاطر احتیاط حتما یک تست بارداری خانگی بدهید و نگران نباشید.

سلام مجددتست بارداری خانگی چطوریه میشه توضیح بدین ؟ممنونم

سلام خانم دکتر خسته نباشین،
بنده حدود ۶ ماهه که زد کردم، به دلیل شرایط تحصیلی و دانشگاه، قراره سال آینده ازدواج کنیم، من همیشه پنجم هر ماه به طور منظم پریود میشدم، و مشکلی نبود، این ماه با اینکه امروز ۱۵ امه اما هنوز پریود نشدم، و ۱۰ روزه که پریودم عقب افتاده، ۵ روز پیش یعنی تقریبا ۹ام این ماه، با زدم تا حدودی رابطه داشتیم اما بدون داخل شدن بود ولی آبشو روی شکمم ریخت، میخواستم ببینم با ریختن روی شکم احتمال حامله شدن هست؟ یا از استرس هست که عقب افتاده؟
تو روخدا راهنمایی کنید الان با توجه به شرایط دانشگاه و پایان ه اصلا فرصت بچه و نیست. احتمالش هست با ریختن روی شکم حاملگی اتفاق بیفته؟

آخه دوستمم تو دوران زدی بدون اینکه رابطه کامل داشته باشه میگفت حامله شده بوده،
دوباره شنیده بودم که میگن از طریق شکم و ناف میشه حامله شد درسته؟ میشه؟

تو رو خدا میشه جواب بدین اصلا نمیتونم تمرکز کنم روی کارا و درسام

چرا یه تست بارداری از داروخانه نمیخرین و خودتونو راحت کنید

البته اینم بگم به خاطر امتحان و پروپوزال و پایان ه خیلی استرس دارم، اما قبلنا هم استرس زیاد داشتم اما هیچوقت انقدر پریودیم عقب نیفتاده بود
باید چیکار کنم؟؟؟

چرا کسی چیزی نمیگه؟؟؟ کمکم کنید لطفا

سلام خسته نباشید من با همسرم تقریبا ۲سه روز قبل از زمان‌پریودیم رابطه داشتم ایشون میگن ب هیچ ‌وجه جای شک‌نیس اما من نگرانم الان پریودیم هقب افتاده و‌نفس‌تنگی دارم و فقط ترشح دارم‌و علایم پریودی ندارم میشه دلیلشو‌بگید؟ و البته من قبل پریودیم‌از پماد واسه عفونت رحم‌استفاده کردم قبلا هم سابقه عقب افتادن داشتم ولی خیلی استرس دارم ب حدی ک‌میترسم دیگه بیبی چک‌بدم
قبلا دوتا دادم منفی بوده ب فاصله ی دوسه روز بعد رابطه

با سلام.پس از هفت روز بیبی چک را امتحان کنید و یک آزمایش بتای خون بدهید

سلام ببخشید من ی ماه هست پریودیم عقب افتاده دیشب بی بی چک زدم جواب ی خط افتاد تو تی جواب منفی شد ولی صب ی هاله خیلی خیلی کمرنک داخلش افتاده بود نمیدونم بار دار هستم یا خیر مشکل دیر شدن پریودیمم نمیدونم چیه سابقه عقب انداختنم داشتم

با سلام.بیبی چک ده دقیقه پس از خواندن جواب دیگر معتبر نیست.از یک بیبی چک دیگر استفاده کنید،و بر آن جواب تکیه کنید.

سلام
ببخشید من مجرد هستم و عادت ماهیانه ام منظم نیست و حدودا یک هفته بعد از زمان اصلیش پریود میشم لطفا بهم بگید چیکار کنم که عادت ماهیانم منظم بشه

با سلام. به پزشک زنان مراجعه کنید

سلام
من,٨بهمن پریودمیشم میخوام پریودم راجلوتربندازم یاعقب ترمیتونم قرص ldروشروع کنم؟

با سلام. خیر

سلام ۱۹سالمه و مجردم . از اولین پریودم همیشه نظم میشدم و رفتم دکتر آزمایش تیروئید و کم خونی و هورمون شناسی دادم و سونو از رحم و تخمدان. هیچ مشکلی نبود . دکتر امپول پروژسترون داد زدم و شدم. ازون ب بعدم گفتن قرص دیان مصرف کنم. تا ۶ماه مصرف کردم و سر تایم شدم. اون قرصا تأثیر بدی روی پوست و اعصابم گذاشت. مصرفشو سر خود قطع کردم. پس از قطع مصرف اون قرصا تا سه ماه سر تایم پریود شدم ولی الان نزدیک ۶ماهه ک نا منظمه. و هر بار ک میشم تا دوره ی بعدی داره فاصلش میشه. الان نزدیک ۳ماهه پریپدخ نشدم. میترسم باردار نشم بعدا ک ازدواج کردم. همش استرس نازایی دارم. مادرم و خاله هام ارث دیر پریود شدن دارن و هنوزم خاله هام خیلی عقب میندازن. چکار کنم؟ مرسی

با سلام شما دچار عارضه قطع مصرف شده اید.لطفا برای حفظ سلامتیتان به پزشکتان مراجعه کنید

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟سلام چند روزه از وقت پریودم میگذره قبلا از قرص بارداری استفاده میکردم این یک ماهه طبیعی جلو گیری کردم ورعایت کردم حلت تهوع دارم دلیلش چیه

با سلام احتمالا به دلیل قطع قرص هاست و یکی از عوارض جانبی آن است

ببخشید سوالم این بود من تقریبا چهار روز پریودیم قبل افتاده خیلی نگرانم امکان داره حاملگی باشه؟

با سلام.اگر رابطه محافظت نشده داشته اید.بله.

دیر پریود شدن در دوران مجردی تاثیری روی نازایی ندارد؟؟

با سلام. خیر

سلام ممنون از مقاله خوبتون من ۱۴ سالمه و از اولین دوره پریودیم ۶ماه میگذره فاصله دوره اول تا دوم ۳۵ روز و دوم تا سوم ۷۳ روز بود اما الان نزدیک به یکماهه که عقب افتاده مشکلی نداره یا باید به پزشک مراجعه کنم و این که امکانش هست پزشک بخواد معاینه داخلی انجام بده یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

با سلام.حتما به یک پزشک مراجعه کنید

سلام من یه دختر ٢١ ساله هستم اخرین نزدیکم تقریبا ٣ سال پیش بود که از پشت بود و مایع منی رو تو پشت خالی کرد بعد از اون که پریود شدم رنگ پریودیم مثل همیشه نبود کلا بعد از اون نزدیکی روزای اول رنگش به قهوه ای تیره تبدیل شد خیلی میترسم چرا اینجور شدم هنوزم بعد از گذشت چند سال اینجورم لطفا کمکم کنید

اینو هم بگم فقط روزای اول رنگش تیرس بعدش قرمز میشه رنگ پریودیم

با سلام رنگ خون قهوه ای یعنی خونی که برای چند روز در رحم مانده و سپس توسط واژن دفع شده.حتما به یک پزشک مراجعه کنید

سلام, وقت بخیر
من متاهلم و فعلا قصدبارداری ندارم پنج ماهه قرص یاسمینا مصرف میکردم, ماه پیش قرصمو عوض کردم چون داروخونه نداشت یاز دادن بهم, حالا ۸بهمنه, من تاریخ پریودم ۲۵ دی بوده.. همسرم هم جلوگیری داشتن و اجازه ندادن منی داخل بره, بیبی چک انجام دادم پنج بار ولی منفی بود, رفتم ازمایش خون هنوز موفق نشدم برم جوابو بگیرم دل تو دلم نیس که باردارم یا نه, بنظرتون باردارم؟؟ یا ممکنه بخاطره قرص یاز باشه؟؟ البته فشار روحی داشتم فکروخیال..

با سلام با احتمال صفر درصد باردار هستید.نگران نباشید

سلام من دوساله پریود نشدم?

باسلام. با سلام چنین چیزی امکان پذیر نیست مگر اینکه شما یائسه شده باشید یا رحم نداشته باشید

با سلام من۳ روز از زمان پریود شدنم گذشته خیلی استرس دارم که نکنه باردار باشم وپیشگیری طبیعی میکنم ولی اصلا آبش نرفته چکار کنم ترخدا کمکم کنیداصلا موقعیت باردار شدنو نداری در ضمن ادرارم رنگش زرده عفونت دارم و شکمم بعضی اوقات درد میکنه

با سلام. صبر کنید استرس نداشته باشید و ورزش کنید.

ترخدا جوابمو بدید

هیچ وقت این طوری نبودم که از وقتش بگزره

سلام خسته نباشید من بافقط زدم یماه پیش نزدیکی داشتم ولی. مایع منی داخل ریخته نشده،ماه پیش ۴ام ماه پریود شده بودم و قبل اونم هم ۱۹ام،ولی الان ۵روز میگذره پریود نشدم بیبی چک هم استفاده کردم یدونه خط افتاد،احتمال بارداری هست؟؟؟

با سلام.خیر.احتمال بارداری شما صفر است

سلام و ممنون برای وقتی که می گذارید
من برای اولین بار لتروزول خوردم برای بارداری .دکتر گفت که از روز سوم شبی دو تا ۵ روز به اضافه اسید فولیک و یودوفین و ب کمپلکس بعد ۱۳ پری هم برم برای سونو اما دقیقا بعد از مصرف دو قرص آخر یعنی روز ۸ خونریزی داشتم .روشن تر از پری و کم بود به مدت دو روز .الان روز سیزدهم هست از روز ۱۰ تا حالا تست تخمک گداری هم گذاشتم تک خط بود .الان تو این ماه احتمال بارداری دارم ؟چطور علایم تخمک گذاری نداشتم ؟ و چرا خونریزی داشتم؟۳۴ سالمه .

با سلام.با شروع مصرف داروی جدید این اتفاقات طبیعی است و از ماه بعد منتظر تخمک گذاری باشید

سلام
من یه دختر مجرد نوزده ساله ام. ماه پیش با وجود داشتن علائم پریود نشدم و این ماه هم هنوز اتفاقی نیوفتاده با اینکه احساس میکنم علائمش رو دارم،باید چیکار کنم؟؟؟
البته من گاهی نظم پریود میشم و ماه آخر مدت زمانش کمی از همیشه بود.

با سلام.صبر کنید استرس نداشته باشید و ورزش کنید.

سلام من این ماه قرص فمارا خوردم و با سونو مشخص شد که هر دو تخمدان تخمک گذاری کرده و الان روز ٣٠ دوره هستم و چند روز است که لکه بینی قهوه ای دارم ولی پریود نشدم . امکان داره حاملگى خارج از رحم باشه؟

با سلام.خیر.اما به پزشک مراجعه کنید

سلام من مجرد هستم ۲۹سالمه ده روز از پریودم عقب افتاده نگران هستم آیا طبیعیه

با سلام.بله تا یک ماه طبیعی است اما اگر شد سریعا به پزشک مراجعه کنید

سلام پربودم ۳ ماهه عقب افتاده دکترم رفتم گفتن باید سومین روز پریود ازمایش پلاکتین بدم اما هنوز پریود نشدم که ازمایشو بدم .دکتر ازم سونو داخلی گرفت راجب رحم و تخمدا توضیح داد که گفت یکم تخمدانات تنبل شده .ایا اگه باردار بودم از سونو داخل واژینالی میگفتن .استرس دارم برای بارداری .اگه باردار شدم چه کار کنم سقط بشه من اصلا نبایدباردار بشم .چجور میشه همیشه مراقب باشم برای باردار نشدن من خیلی پریود عقب جلو میزنه ولی نه ۳ماه نشم .لطفا جواب رو به م بفرستید ممنونم

سلام با توجه به اینکه پریود شما برای سومین ماه است که عقب افتاده با احتمال خیلی زیادی باردار هستید.لطفا تمامی آزمایشات را انجام داده با پزشک خود مشورت کنید

سلام.با زدم رابطه سطحی داشتم و پیشاب ایشون احتمال میدم ب واژنم برخورد کرده باشه. فردای اون شب دوتا قرص اورژانسی خوردم. دخترم و باکره هستم. نگرانم آیا ممکنه حامله شده باشم
؟

دخول اصلا صورت نگرفته و منی هم ریخته نشده. فقط احتمال میدم پیشاب با بکارتم برخورد کرده باشه. قرص اورژانسی خوردم دوتا. نگرانم

سلام. من یه رابطه ی سطحی داشتم دخول صورت نگرفت ولی به واژن برخورد داشته. ۲ روز بعد پریود شدم ! امکان داره باردار بشم ؟

خیلی ممنون از این همه اطلاعاتی که در اختیارمون می ذاریات من هفته ی بعد مسابقه ورزشی دارم می خواستم بدونم چجوری با یک راه ساده زودتر پریود بشم

سلام من ۱۹سالمه و اخرین بار نزدیکیم از پشت بودومایعی داخل ریخته نشد و باکره هستم ومجرد دو روز ازوقته پریودم گذشته ولی باشکم درد وحس حالت تهوع مواجه هستم ایا ربطی به بارداربودن داره؟احتمالش هست؟

سلام من ۱۵ سالمه و در ۱۲ سالگی پریود شدم و از همون موقع تا حالا دوران قاعدگی من خیلی نظم هست یعنی یه بار که میشم دوبار بعد رو نمیشم
به نظر شما این خطرناکه؟

سلام من ۲۷مرداد رابطه داشتم فرداش پریود شدم الان ۹روز از زمان پریودیم گذشته تست بارداری هم دادم اما موابش منفی بود بنظرتون علتش چیه که هنوز پریود نشدم

سلام من ۳هر ماه پریود میشم الان ۱ماه نشدم اخرین رابطم ۲۳شهریور بود دردوعلائم درد زیر شکم درد سینه درد کمر دارم ولی حالت تهوع شدیدی دارم که هر ماه به این شدت نبود چی کار کنم به نظرتون دور نافم همش میپیچه درد دارم قرصی چیزی هست که من مصرف کنم

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.من دوره پریودم ۲۸ روزه بوده همیشه.دوماه پیش ۳۱روزه پریود شدم و ماه قبل ۲۷ روزه.این ماه ۵روز از دوره قاعدگیم گذشته اما نشدم هنوز.زعفرون و ویتامین سی هم خوردم.تاثیر نداشته.طی این ماه با زدم رابطه هم داشتم اما دخول انجام نشده و همسرم قبل از اومدن منی از بدن من جدا شد.باکره هم هستم.خواستم بدونم بااین ها احتمال بارداری وجود داره؟

سلام خسته نباشید من ۱۰ روزه پریودم عقب افتاده احتمال داره باردار باشم؟ هیچ علائم بارداری هم ندارم.

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

عمل بای پس معده یک جراحی برای کاهش وزن است که یک کیسه کوچک از معده ایجاد کرده و کیسه

کارآزمایی Women’s Health Initiative که به اختصار WHI خوانده می شود، به منظور درک ارتباط هورمون درمانی در یائسگی و

در دوران ریکاوری بعد از زایمان، بدن مستعد ابتلا به عفونت های مختلف می باشد. برخی عفونت های بعد از

منوراژی اصطلاح پزشکی خونریزی سنگین و طولانی دوران قاعدگی می باشد. اگر چه خونریزی سنگین قاعدگی مشکلی شایع می باشد،

راه های سفت کردن پوست گردن چیست؟ آیا شل شدن پوست گردنتان باعث نگرانی شما شده است؟ آیا ناراحت هستید که به سرعت در حال پیر شدن می باشید و این فکر شما را در میان گروه همسالان خجالت زده کرده است؟ شل شدن پوست گردن، مشکلی است که همه ما با آن مواجه خواهیم شد، ولی آیا راهی وجود ندارد که از مشکل شل شدن پوست گردن خلاص شویم بدون آنکه پول زیادی برای درمان های پرهزینه بپردازیم؟ در این مقاله از بخش زیبایی

ویتامین D را امروزه همه مردم با سلامت استخوان می شناسند و هرجا که صحبت راشی تیسم بچه ها و پوکی استخوان سالمندان باشد کمبود ویتامین D به ذهن ها می رسد. ولی واقعیت اینست که تحقیقات جدید خیلی فراتر از این رفته و نقش ویتامین D در خیلی از جنبه های مختلف سلامت زندگی انسان کشف شده است. اکنون تاثیر ویتامین D در خیلی از بیماری ها مانند بیماری های خودایمنی (مثل ام اس، روماتیسم مفصلی، لوپوس)، دیابت، بیماری های قلب و عروق، فشار

رژیم اتکینز (Atkins) یک رژیم کم کربوهیدرات است که معمولا برای کاهش وزن توصیه می شود. طرفداران این رژیم ادعا می کنند که اگر به همان اندازه که پروتئین و چربی می خورید، به همان اندازه از غذاهای پرکربوهیدرات نیز دوری کنید، می توانید وزن خود را کاهش دهید. در 12 سال گذشته، بیش از 2 مطالعات نشان داده اند که رژیم های کم کربوهیدرات بدون نیاز به احتساب کالری مصرفی، برای کاهش وزن موثر هستند و می توانند منجر به بهبود های مختلفی در

آیا از جای جوش بر روی پوست خود ناراحت هستید؟ آیا به دنبال روش های موثری برای خلاص شدن از آنها هستید؟ شما همیشه رویای یک  پوست صاف و بدون جوش را می بینید. به همین دلیل انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری می کنید. به جای استفاده از مواد شیمیایی مضر، از درمان های مختلفی که وجود دارد نیز می توانید استفاده کنید. این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام، 2 روش سریع  برای چگونگی از بین بردن جای جوش از صورت،

ممکن است هنگامی که می بینند که سگشان غذا نمی خورد، دچار ناراحتی شوید و برایتان سوال باشد چرا اشتهایی برای غذا خوردن ندارد؟ اولین چیزی که بعد از غذا نخوردن سگ به ذهنتان می رسد این است که احتمال دارد، مریض شده باشد یا از درد رنج ببرد، اما احتمال این موضوع بسیار کم است. در این مقاله از بخش حیوانات خانگی دکتر سلام به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. دلایل غذا نخوردن سگ معمولا، غذا نخوردن سگ به علت ریزه

درمان گیاهی برای پریود نشدن

راه های سفت کردن پوست گردن چیست؟ آیا شل شدن پوست گردنتان باعث نگرانی شما شده است؟ آیا ناراحت هستید که به سرعت در حال پیر شدن می

بیماری های مرتبط با سن، معمولا حیواناتی را که به سن پیری رسیده اند، تحت تاثیر قرار می دهند. همستر که معمولا عمر کوتاهی دارند پس از یک

شاید شما هم دوست داشته باشید که مراقبت از همستر را یاد بگیرید تا بتوانید چند همستر در خانه تان، پرورش دهید. حفظ بهداشت و احساس امنیت برای

وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت

آیا می دانید تغذیه همستر باید به چه نحوی انجام شود؟ قسمت غذاهای همستر خانگی را باید غذاهایی با کیفیت خوب و همچنین غذاهای آماده ای که

احتمالا وحشتناک ترین کلمه ای که ممکن است مادران باردار با آن روبرو شوند، سقط جنین می باشد. این وضعیت تاسف انگیز و وحشتناک

از جمله پرخطرترین و پرمسئله ترین دوران بارداری، سه ماهه سوم بارداری می باشد. اکثر زنان باردار در این دوران دچار درد و بی

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

لیمو به عنوان یک سفید کننده طبیعی عمل می کند و لکه و زخم جوش را از بین می برد و باعث روشن شدن پوست می شود. لیمو دارای خواص اسیدی است که می تواند باعث از بین بردن باکتری های پوست شده و از چرب شدن بیش از حد پوست نیز جلوگیری می کند.

خمیر دندان نه تنها باعث تمیزی دندان های شما می شود بلکه جای جوش را نیز به سرعت از بین می برد. به یاد داشته باشید از خمیر دندان سفید به جای ژل خمیر دندان استفاده کنید. به این منظور، مقداری خمیر دندان سفید را قبل از خواب بر روی پوست آسیب دیده بگذارید و صبح صورت خود را با آب بشویید.

ویتامین C به درست شدن بافت آسیب دیده کمک می کند و پوست را در برابر مضرات نورخورشید محافظت می کند. مواد غذایی مانند فلفل دلمه ای، بروکلی، سبزیجات دارای برگ سبز تیره، آویشن، جعفری، ریحان، گشنیز، کلم فندقی و مرکبات مانند لیمو ترش، پرتقال، توت فرنگی، کیوی و آناناس منابع غنی از ویتامین C هستند.

امگا 3 برای درمان آکنه یا جوش بسیار مفید است. آنها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که برای کاهش التهاب و حفظ انعطاف پذیری پوست مناسب می باشند. غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب هستند عبارتند از ماهی آزاد، شاه ماهی، ساردین، ماهی کولی، ماهی قزل آلا، ماهی تن و ماهی خال مخالی

ناخن های شما به مواد مغذی مناسبی برای بلند شدن و استحکام نیاز دارند. ویتامین C برای تولید کلاژن مورد نیاز است تا بدن  از آن برای رشد ناخن ها استفاده کند. از آنجا که بدن شما نمی تواند این ویتامین را تولید کند، از ویتامین ها یا مواد غذایی که حاوی این ویتامین هستند استفاده کنید تا با کمبود آن مواجه نشوید. برای جلوگیری از شکنندگی ناخن، از سبزیجات دارای برگ سبز، گوشت قرمز بدون چربی وآجیل ها مصرف کنید که شامل ویتامین های مهمی برای ناخن هستند.

همانطور که می دانیم، ناخن ها از پروتئینی به کراتین ساخته شده اند. برای رشد سریع تر ناخن می توانید پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی تان بگنجانید.کمبود پروتئین منجر به بروز لکه های سفیدی بر روی ناخن ها می شود و آنها را ضعیف می کند. با خوردن گوشت گاو، تخم مرغ، گوشت بره، ماهی و مرغ  مقدار پروتئین دریافتی خود را افزایش دهید. سبزیجات سبز، اسفناج، دانه، آجیل و حبوبات دارای پروتئین هستند و برای گیاهخواران انتخاب خوبی است.

ورزش کگل به عنوان تمرین کف لگن شناخته می شود و شامل انقباض و استراحت مکرر عضلات کف لگنی است و گاهی اوقات به طور

فعالیت جسمی و ورزش در سنین کودکی و نوجوانی باعث رشد بهتر و تناسب اندام ایده آل برای کودک و نوجوان می شود،یکی از

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *