درمان موخوره با سرکه

خواص دارویی و گیاهی

تغذیه مطلوب و مصرف پروتئین، ویتامین‌ها، املاح و نوشیدن آب کافی در پیشگیری و درمان موخوره بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر این موارد زیر هم می‌توانند تا حد زیادی از بروز این حالت در موها پیشگیری کنند:

اگرچه بهترین راه حل برای موخوره چیدن انتهای موهاست اما ممکن است این روش برای بسیاری از خانم‌ها خوشایند نباشد بنابراین برای درمان موخوره روش طبیعی زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

 

 

سرکه سیب برای خارش پوست سر و خشکی آن و همچنین در پاکسازی و صاف نمودن موخوره بسیار تاثیرگذار می‌باشد. برای اینکار بعد از هر بار استحمام  و شستن موها با شامپو ترکیب سرکه سیب و آب گرم را به موهایتان بزنید. اگر موهایتان ضخیم و بلند است، نسبت سرکه و آب گرم مصرفی‌تان یک به یک باشد. اگر موهایتان نازک و کوتاه است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به چهار باشد. همچنین اگر به طور مداوم موهایتان را با موادشیمیایی صاف می‌کنید، بهتر است از همین نسبت استفاده کنید و اگر موهایتان ضخیم، مجعد یا فر است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به سه باشد. همچنین می‌توانید رایحه محبوبتان را به این فرمول اضافه کنید تا بوی سرکه سیب اذیتتان نکند.فرمولاسیون سرکه سیب خودتان را درست بعد از شامپو کردن موها استفاده کنید، سپس موها را آب گرفته و وقتی می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، دقت کنید که آنها را در حوله نپیچید. موهایتان برای اینکه بوی سرکه سیب زیاد نماند، باید تنفس کنند.

توصیه می‌کنیم یک بار در ماه از این درمان عالی استفاده کنید.

توجه: پیشنهاد می‌شود موهایتان را کمی کوتاه کنید و از یک نرم کننده قوی دوبار در هفته استفاده کنید تا موخوره‌ها از بین بروند و سپس درمان موهایتان را آغاز کنید.




خانه

موبایل

 

 

اگر به دنبال راه‌هایی مناسب برای سلامت موهای‌تان می‌گردید، ماسک‌های خانگی زیر را حتما امتحان کنید.

 

ماسک روغن زیتون و سرکه سیب برای مو خوره

موخوره در موهای خشک یا شکننده دیده می‌شود و زیبایی و سلامت موها را هدف قرار می‌دهد. بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل این است که هر از گاهی نوک موهایتان را بزنید تا مو خوره‌ها از بین بروند. استفاده از ماسک‌های خانگی و طبیعی می‌تواند موثر باشد و شما را از شر این مزاحم‌ها خلاص کند. برای این کار به سه قاشق غذاخوری روغن زیتون، دو قاشق غذا خوری سرکه سیب، سه قاشق غذاخوری عسل و دو قطره افشره خوراکی رزماری نیاز دارید. ترکیبات ذکر شده را داخل ظرف کوچکی مخلوط کنید. ماسک تهیه شده را روی موهایتان بگذارید و کمی ماساژ دهید سپس موهای‌تان را با یک حوله یا دستمال ببندید. اجازه دهید ماسک به مدت 2 دقیقه روی سرتان بماند سپس موهای‌تان را شست‌وشو دهید.

 

سرکه سیب در خدمت تقویت موها

اگر به دنبال راهی برای تقویت موهای‌تان می‌گردید، این ماسک را تهیه کنید. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، دو عدد تخم‌مرغ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین نیاز دارید. تخم‌مرغ‌ها را بشکنید و داخل یک ظرف بریزید. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین به آن اضافه کنید. پنج دقیقه صبر کنید؛ سپس یک قاشق غذاخوری سرکه سیب به مواد قبلی اضافه کنید. مواد را با یک قاشق هم بزنید. موها را با شامپوی خود شست‌وشو دهید و ماسک را روی موهای‌تان بگذارید. اجازه دهید ماسک به مدت 2 تا 3 دقیقه روی موهای‌تان بماند؛ سپس آنها را شست‌وشو دهید.

 

سرکه سیب برای مقابله با شوره سر

سرکه سیب یک ضدشوره طبیعی و موثر است. دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با دو فنجان آب ولرم مخلوط کنید. محلولی را که درست کرده‌اید به موهایتان بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا محلول به خورد موها و پوست سرتان برود. این محلول باید یک شب کامل روی موهایتان بماند. صبح موهایتان را با شامپو شست‌وشو دهید. اسیدها و آنزیم‌های موجود در سرکه سیب باعث از بین رفتن عواملی می‌شود که باعث بروز مشکلاتی مانند شوره، خارش و ریزش مو می‌شوند.

نکته: نگران بوی سرکه سیب نباشید زیرا زمانی که موهای‌تان را سشوار می‌زنید بوی آن نیز از بین خواهد رفت.

منبع: همشهری تندرستی


رازهای زیبایی

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

سرکه سیب فواید و خواص زیادی دارد، از کمک به برداشتن زگیل گرفته تا راهی طبیعی برای درمان سوختگی و یک پاک‌کننده طبیعی عالی.اما آیا می‌دانستید سرکه سیب می‌تواند محصولی عالی برای مراقبت از موهایتان هم باشد؟سرکه سیب یک پاک‌کننده طبیعی و عالی برای موهاست، موهایتان را سالم نگه داشته، به آن درخششی سالم بخشیده، از ریزش مو جلوگیری کرده و حجم موهایتان را هم می‌کند.علاوه بر این، اگر شما یا کسی از خانواده‌تان از شوره مو رنج می‌برد، سرکه سیب می‌تواند جایگزینی عالی برای محصولات درمانی شیمیایی باشد که هم برای محیط زیست مضر است و هم می‌تواند عوارض‌جانبی در بر داشته باشد.اما چطور؟ سرکه سیب با از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها که سلامت پوست سرتان را به خطر می‌اندازد، به کنترل شوره سر کمک می‌کند.اما چرا سرکه سیب می‌تواند ماده‌ای عالی برای موها و پوست سرتان باشد؟چون سرکه سیب حاوی میزانی طبیعی و سالم از اسید آلفا هیدروکسی است. این ماده مهم برای کمک به پاک‌سازی طبیعی بقایای محصولات دیگری است که برای موهایتان استفاده می‌کنید.با جلوگیری از از ایجاد این بقایا، موهایتان درخشش زیبایی پیدا کرده و از این مهمتر توازن pH موهایتان به حد ایدآل رسیده که به ارتقای سلامت موهایتان کمک می‌کند.سرکه سیب خواص پیشگیری‌کننده مختلفی هم دارد زیرا گردش‌خون را در مویرگ‌هایی که درست زیر پوست سرتان هستند، افزایش می‌دهد.از اینها گذشته، سرکه سیب بخاطر خواص ضدقارچ و ضدباکتری که دارد می‌تواند به اندازه یک شامپوی ضدعفونی‌کننده موثر باشد. این آن را به محصولی بسیار عالی برای جلوگیری از عفونت پوست سر تبدیل می‌کند.همچنین با استفاده از سرکه سیب برای درمان فولیکول‌هایی که توسط باکتری بسته شده‌اند (که باعث ایجاد پوسته‌پوسته‌هایی در منافذ موها روی پوست سر می‌شود) می‌توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کنید.حالا که متوجه شدید سرکه سیب تا چه اندازه می‌تواند برای موهایتان مفید باشد، احتمالاً دوست دارید بدانید چطور باید از آن استفاده کنید.فرمول استفاده از سرکه سیب برای سلامت موهااکثر افراد توصیه می‌کنند که سرکه سیب را با آب گرم مخلوط کنید. اما بااینکه همه موها شبیه به هم نیستند، فرمول‌هایی برایتان آورده‌ایم که می‌توانید طبق نوع موهایتان از آن استفاده کنید.- اگر موهایتان ضخیم و بلند است، نسبت سرکه و آب گرم مصرفی‌تان یک به یک باشد.- اگر موهایتان نازک و کوتاه است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به چهار باشد. همچنین اگر به طور مداوم موهایتان را با موادشیمیایی صاف می‌کنید، بهتر است از همین نسبت استفاده کنید.- اگر موهایتان ضخیم، مجعد یا فر است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به سه باشد.همچنین می‌توانید رایحه محبوبتان را به این فرمول اضافه کنید تا بوی سرکه سیب اذیتتان نکند.فرمولاسیون سرکه سیب خودتان را درست بعد از شامپو کردن موها استفاده کنید، سپس موها را آب گرفته و وقتی می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، دقت کنید که آنها را در حوله نپیچید. موهایتان برای اینکه بوی سرکه سیب زیاد نماند، باید تنفس کنند.توصیه می‌کنیم یک بار در ماه از این درمان عالی استفاده کنید.منبع:مردمان

 


رازهای زیبایی

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

در روش کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم

کاشت ابرو با تكنيك جديد FUE روش در یک جلسه ، كاملاً بدون درد ، عوارض و بدون كوتاهي موهاي شخص در قسمت برداشت انجام ميشود و از مهمترین تفاوت هاي آن با روش های دیگر استفاده از تيم مجرب و انجام ان با خواب طبيعي ابرو ميباشد كه ديگر همانند روش هاي رايج و قديمي بصورت سيخ سيخ و نظم نخواهد بود

ترمیم مو به روش HRT تنها روش استاندارد ترمیم مو می باشد که تا به امروز معرفی شده است در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و مناسب ترین و بهترین روش برای افرادی است که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری خاصی می باشند موهای آن 1% طبیعی بوده و در یک جلسه انجام می شود

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود که پس از بررسی شرایط متقاضی کاشت مانند سن،میزان موهای ریخته شده و .. بهترین روش برای کاشت مو برای وی پیشنهاد می گردد.

یكی از افتخارات این مرکر انجام ترمیم موی بیش از 4 نفر اقایان وبانوان بوده که با رضایت كامل این عزیزان همراه بوده است .

کاشت ریش در این مرکز با استفاده از مدرترین ابزار و تجهیزات انجام می شود و تراکم ریش های کاشته کاملا طبیعی است.

کاشت ابرو در مرکز موی رنسانس با جدیدترین متدهای روز دنیا و در یک جلسه بدون احساس درد و ناراحتی انجام می شود.

“خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است”

مرکز فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 1 مورد کاشت مو و ترمیم مو توسط این مرکز انجام شده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روشهای نوین و ارائه آخرین متدهای کاشت مو كه با بنیان گذاری تكنیك های کاشت موی SUTو FUT و ترمیم (HRT)كه بطور انحصاری در ایران میباشد.

جلب رضایت مراجعین مهمترین هدف دستاورد صاحبان این مرکز است.ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین جدید ما از طرف مراجعین قبلی ما به ما معرفی میشوند که این امر نشان دهنده وجود رضایت و اعتماد مراجعین قبلی به خدمات کاشت مو و ترمیم موی انجام شده در این مرکز است.

آیا فکر می کنید روش صحیح شست و شوی مو را می دانید؟ موها را خیس کرده و پس از آن شامپو می کنیم و در مرحله آخر مو ها را آبکشی می کنیم؟ خیر این راه غلط است

همانطور که می دانید در کنار کاشت موی سر، در حال حاضر از روش هایی مانند مزوتراپی و یا روش PRP هم برای برخی از کسانی که مشکل ریزش مو دارند، استفاده می شود. البته هر یک از این روش ها عوارض و معایبی به همراه دارند که موجب می شوند

یک کلینیک کاشت مو، مرکزی است که در آن با استفاده از جدیدترین و بهترین روش های رایج در جهان، کاشت مو برای کسانی که دچار ریزش مو شده اند، صورت می گیرد. پیوند مو، ترمیم مو و کاشت مو عباراتی هستند که این روزها بسیار شنیده می شوند

موی برخی مردان در نواحی خاصی میریزد که این مدل را طاسی مدل مردانه می گویند و علت این نوع طاسی عوامل هورمونی و ژنتیکی است. برخی از زنان نیز ریزش موی ژنتیکی دارند که بتدریج شروع می شود و کم کم گسترده می شود. این نوع ریزش مو در زنان، بعد از یائسگی رایجتر است.

در روش جدید کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکارو برش نبوده و هیچ گونه عوارضی در آن وجود ندارد، ما می توانیم، به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر از روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست.

دیگر مانند روش های سنتی و قدیمی کاشت مو FIT و FUT نیازی به جلسات مكرر و زمان طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله مزایای این تكنیك کاشت مو ، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد جدید کاشت مو می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های FIT و FUT را انجام دهیم. كه کاشت14تار مو را در یك جلسه با استفاده از این روش شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك کاشت مو به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك کاشت مو، طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه به اندازه یك سانتیمتر است.

در این بخش نظراتی که مراجعین قبلی در پیج اینستاگرام مرکز تخصصی موی رنسانس به اشتراک گذاشته اند را جمع آوری کرده ایم.

شما عزیزان جهت اطلاعات و ارتباط با مراجعین محترم قبلی میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و در پست “نظرات مراجعین قبلی” مراجعه کنید.

سفید شدن مو در حالت عادی امری طبیعی و نشان دهنده ی بالا رفتن سن و گذر عمر است ولی گاهی اوقات می توان دلایلی دیگری داشته باشد و برخی جوانان دچار این عارضه شوند.

کاشت مو در واقع برداشتن مو از جایی و کاشتن آن در جای دیگری از سر است که دچار ریزش مو و یا نازک شدن مو شده است. کاشت مو اصولا بری افرادی که طاسی ارثی دارند و یا در سرشان به دلایلی مانند زخم، ضربه شدید و یا سوختگی دچار کچلی شده است، مناسب می باشد.

پیوند واحد فولیکولی (FUG) یک روش جراحی برای درمان ریزش مو است که جهت روش مکمل برای انجام کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این روش به نوع ، اصول و قوانین کاشت مو بیش از پیش توجه شده است

خوره یا جزام یک نوع عفونت باکتریایی پیش رونده است که در ابتدا به عصبها و سیستم تنفسی فرد آسیب می رساند. خوره باعث جراحت های پوستی ، تخریب عصب ها و ضعف عضلانی نیز می شود. از سوی دیگر خوره انواع مختلفی دارد که وقتی سیستم ایمنی بدن قوی است اثرات کمی بر فرد می گذارد

آیا موهای شما میریزد؟ آیا نگران هستید که کل سرتان طاس شود؟ نگرانی شما طبیعی است چون ظاهر زیبا باعث اعتماد بنفس میشود. اما جای نگرانی نیست چون با کاشت مو این مشکل برطرف می شود.وقتی سخن از کاشت مو به میان می آید گزینه های زیادی مطرح می شود یکی از این گزینه ها کاشت

برای هر فردی که با مشکل ریز مو درگیر است، کاشت مو می تواند موجب اعتماد بنفس وی شود. اغلب اوقات مردم مشتاق هستند بدون اینکه در مورد اثرات جانبی احتمالی عمل چیزی بدانند تن به عمل کاشت بدهند. در حالی که کاشت مو عملی آسان است یکسری اثرات جانبی به همراه دارد. توصیه م

این روزها به دلایل زیادی بسیاری از افراد دچار ریزش مو شده و برای کاشت موی سر، کاشت ابرو و یا استفاده از جدیدترین روش های ترمیم مو، به کلینیک های کاشت مو مراجعه می کنند. اما پیشگیری از ریزش مو هم مسئله مهم دیگری است که در این میان، نظر بسیاری را به خود جلب کرده

شاید بسیاری از افرادی که در مورد عمل پیوند و کاشت مو تحقیق می کنند اصطلاح فولیکول مو را از زبان پزشکان و متخصصین این حرفه شنیده باشند.

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

تحلیل فیلم Annihilation نابودی ساخته ی الکس گارلند

۱۱ ترفند اینستاگرام ؛ قابلیت‌هایی که کسی از آنها خبر ندارد!

تحلیل رمان طریق بسمل شدن نوشته‌ی محمود دولت آبادی، نگاهی نو به جنگ ایران و عراق

عکاسی HDR با موبایل چگونه است؟

با رعایت این ۶ نکته اینستاگرام را قورت دهید و یک حرفه ای شوید!

ما چندان توجهی به پاهای مان نمی کنیم ولی تشخیص بیماری از پاها گاهی زودتر از علائم دیگر ممکن است. از آن جا که ناخن های پا می تواند پیش آگاهی

اگر از خیلی از مردم پرسیده شود که ناخن جویدن چه علتی دارد احتمالا همه آن ها این رفتار را ناشی از اضطراب تلقی می کنند. اما تحقیقات جدید نشان

عرق بدن با عفونتها مبارزه می کند. درست شنیدید! عرق کردن موجب کشته شدن باکتری های پوست می شود، با ما باشید تا جایگزین طبیعی مام را به شما معرفی

همه ما دوست داریم خوشبو باشیم. بوی بد ناشی از تعریق مخصوصا در نواحی زیر بغل و کشاله ران خوشایند نیست و همین موضوع جرقه ای برای شرکت های مواد

مدت شما زیادی است که استفاده از USB یکی از اجزاء لاینفک زندگی دانشجو ها، محصلین و حتی مشاغل مختلف شده است. حدود ۲۴ سال از ارائه اولین نسخه از

هر بیماری یا نشانه می تواند یک آلارم از طرف سیستم بدن در برابر کمبود یک ماده باشد. هنگامی که شما ناخن های دستتان مدام می شکند و رشد مناسب و

ریچارد گری براتیگان یا ریچارد براتیگان ، شخصی که در سال ۱۹۶۷ قزل آلای پر سودی را صید می کند، در ۱۹۶۸ قند هندوانه می نوشد و جنینش را سقط

حتما برای شما هم پیش آمده، ناگهان متوجه می شوید که “خدای من ” اطلاعاتی مانند تصویر، فایل صوتی و یا فایل ها ویدئویی را به اشتباه حذف کرده اید

الان دیگر کمتر کسی را می یابید که توانسته باشد در مقابل خرید وسوسه انگیز تلفن های همراه هوشمند مقاومت کرده باشد و هنوز از همان گوشی های معمولی قدیمی

در تحلیل فیلم Annihilation نابودی با منطقه ای ناشناخته به Shimmer مواجهیم که در آن حیوانات و گیاهان جهش یافته به واسطه تلفیق ژن ها و تغییر ژنتیکی، به

اینستاگرام تقریبا با ۸۰۰ میلیون کاربر فعال، یکی از مهره های اصلی رسانه های اجتماعی است. نسل جدید از این پلت فرم به عنوان یکی از منابع اصلی تعامل استفاده می

اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای به اشتراک‌گذاری تصاویر و فایلهای ویدیویی است. این بره به دلیل سادگی طراحی و محیط زیبایش شما را ترغیب میکند تا مدتها در بین دنیایی

چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟ برای موفقیت یا اصطلاحا معروف شدن در این شبکه راه های متنوعی را می توان ذکر کرد، در کنار شما به بررسی مواردی خواهیم

تحلیل رمان طریق بسمل شدن نوشته ی محمود دولت آبادی را با بیوگرافی مختصری از او آغاز می کنیم. محمود دولت آبادی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۱۹ در سبزوار است. او

© 218 – Netnevesht

کاربری

رمز عبور

مرا به خاطر داشته باش

ثبت | رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

کاربری

یک رمز عبور به شما فرستاده خواهد شد.

ورود | رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

کاربری یا :

ورود| ثبت



سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

با ثبت در آرایشگری دات کام می توانید از امکانات فوق العاده ای نظیر ایجاد فروشگاه، درج آگهی های زیبایی، معرفی کانال های تلگرام و دانلود اپلیکیشن های زیبایی استفاده کنید.

یکی از اکتشفات گذشتگان استفاده از سرکه سیب برای مو می باشد و به این نتیجه رسیدند باعث نرمی، صاف و براق شدن ‏موها می شود. شاید برایتان عجیب باشد اما سایت آرایشگری جزئیات و طریقه استفاده از سرکه سیب را برای شما مطرح ‏میکند.‏ آیا واقعا سرکه سیب برای

یکی از اکتشفات گذشتگان استفاده از سرکه سیب برای مو می باشد و به این نتیجه رسیدند باعث نرمی، صاف و براق شدن ‏موها می شود. شاید برایتان عجیب باشد اما سایت آرایشگری جزئیات و طریقه استفاده از سرکه سیب را برای شما مطرح ‏میکند.‏

آیا واقعا سرکه سیب برای مو مفید است؟سرکه سیب برای خارش پوست سر و خشکی آن همچنین در پاکسازی و صاف نمودن موخوره بسیار تاثیر گذار می باشد. ‏همچنین توصیه می شود از این ماده بعد از شستن مو با شامپو استفاده نمایید.‏

مزایای سرکه سیب برای مو :سرکه سیب مزایای درمان بسیاری داشته که در ذیل به 12 مورد آن می پردازیم.‏‏1. تهویه مطبوع : سرکه سیب عملکردی همانند جوش شیرین داشته و برای درمان طبیعی موها بسیار تاثیر گذار می باشد و ‏باعث تمیزی و براقی موهایتان می شود.‏‏2. پاک کننده فوق العاده طبیعی مو : ترکیب سرکه سیب با جوش شیرین یک پاک کننده فوق العاده برای مو می باشد.‏‏3. روشن کننده طبیعی مو : سرکه سیب بدون از بین بردن روغن طبیعی مو، تمام آلودگی از جمله کثیفی و چربی را از بین ‏می برد.‏‏4. از بین بردن گره مو : لطافتی به موهایتان می دهد که با استفاده از شانه یا برس براحتی بتوانید موهایتان را شانه بزنید.‏‏5. افزایش رطوبت مو : با بستن کوتیکول های مو در جذب رطوبت کمک می کند.‏‏6. درمان خشکی و خارش پوست سر : سرکه سیب دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ بوده که این خواص در از بین ‏بردن خشکی و خارش پوست شر بسیار موثر می باشد.‏‏7. جلوگیری از موخوره و شکنندگی مو : سرکه سیب با صاف کردن کوتیکول مو، از موخوره جلوگیری میکند.‏‏8. تنظیم ‏ph‏ مو : ‏ph‏ مو و سرکه سیب نزدیک هم میباشد در نتیجه استفاده از سرکه سیب بعد از شستن مو با شامپو بسیار ‏تاثیر گذار می باشد. (‏phمو مابین 4.5 الی 5.5 می باشد و ‏ph‏ سرکه سیب 2.9)‏‏9. احیای مو : با روش هایی که جهت مراقبت از مو وجود دارد کم کم مو لطافت و نرمی خود را از دست می دهد و شما با ‏استفاده از سرکه سیب می توانید آن را دوباره احیا نمایید.‏‏1. درمان شوره سر : خواص ضد قارچ موجود در سرکه سیب توانایی مو در مبارزه با شوره سر را افزایش داده و همچنین ‏به دلیل خاصیت اسیدی که دارد سطح ‏ph‏ پوست سر را متعادل نموده و با بازگرداندن لایه محافظ سر از رشد قارچ جلوگیری ‏می کند.‏‏11. از بین بردن حالت وز مو : ترکیب سرکه سیب با جوش شیرین در از بین بردن حالت وز مو بسیار موثر خواهند بود.‏‏12. ریزش مو : مناطقی از سر که دچار ریزش شده اند، سرکه سیب با تحریک آن مناطق سبب رویش مجدد مو می شود.‏

روش استفاده از سرکه سیب برای مو :‏

‏1. استفاده عادی از سرکه سیب ‏• این سرکه برای مو بسیار قوی بوده بنابراین توصیه می شود برای دفعه اول یک پیمانه سرکه سیب را با یک ‏پیمانه آب مخلوط نمایید.‏• در صورتی که موهای چربی یا خشک دارید یا سرتان شوره دارد توصیه می شود یک قاشق غذا خوری ‏سرکه سیب در آب مخلوط نمایید.‏• سرکه را همانند شامپو برروی موی خود استفاده نمایید فقط توجه داشته باشید از آب گرم استفاده نماید چرا که باعث ‏بدحالت شدن و فری مو می شود. از آب سرد هم استفاده نکنید چرا که توانایی از بین بردن چربی و مواد شیمیایی و ‏همچنین شوره سر را ندارد و توصیه می شود از آب ولرم یا آبی که به دمای اتاق رسیده است استفاده نمایید.‏• مو پس از شستشو نیاز به خنک کننده دارد و سرکه سیب این کار را برای شما انجام می دهد.‏• زمانی که موهایتان مرطوب می باشد، سرکه سیب را بروی سر خود ریخته و به آرامی با پوست سر را ماساژ دهید ‏و از ریشه تا انتهای موی خود را بوسیله انگشتانتان به این ماده آغشته نمایید.‏• اجازه دهید چند دقیقه سرکه سیب بروی موهایتان بماند سپس آن را بشویید.‏• موهای آغشته به سرکه سیب را اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود. با این کار موهای صاف و براق خواهید ‏داشت و مطمئن باشید بوی سرکه هم از بین رفته است.‏• توصیه می شود یک یا دوبار درهفته از سرکه سیب جهت تنظیم ‏ph‏ و درخشش مو استفاده نمایید.‏

‏2. مخلوط عسل و سرکه سیب برای موهای خشک : عسل خاصیت نرم کنندگی و روشن کنندگی مو می باشد. دستور العمل ‏استفاده از عسل و سرکه سیب به صورت ذیل می باشد :‏• سرکه سیب را با کمی آب مخلوط نموده در یک ظرف در بسته نگه دارید.‏• یک قاشق عسل را به مخلوط اضافه نمایید.‏• در ظرف را محکم بسته و خوب ظرف را تکان دهید.‏

‏3. سفیده تخم مرغ برای درخشش فوق العاده مو : سفیده تخم مرغ همانند سرکه سیب موهایتان را فوق العاده براق می کند. ‏طرز تهیه این ماسک فوق العاده به صورت زیر می باشد : ‏• سرکه سیب را با کمی آب مخلوط نموده در یک ظرف در بسته نگه دارید.‏• سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا نموده و به مخلوط اضافه نمایید.‏• در ظرف را محکم بسته و خوب ظرف را تکان دهید.‏

‏4. روغن طبیعی برای مرطوب کردن مو : اگر موهای بسیار خشکی دارید با مقدار کمی روغن موهایتان را بشویید. به ‏مخلوط سرکه انواع روغن های طبیعی را به شرح ذیل اضافه نمایید :‏• ‎1/2‎‏ تا ‏‎1‎‏ قاشق چایخوری روغن نارگیل یا• ‎1/2‎‏ تا ‏‎1‎‏ قاشق چایخوری روغن بادام یا• ‎1/2‎‏ تا ‏‎1‎‏ قاشق چایخوری روغن زیتون

‏5. استفاده از اسانس : اگر بوی سرکه در زمان شستشو شما را ناراحت میکند پس از 5 تا 1 قطره از هریک از روغن های ‏ذیل استفاده نمایید :‏• لانودر علاوه بر پوست برای مو هم خاصیت تسکین دهنده دارد یا• روغن درخت چای. دارای عطر و بوی قوی بوده و برای درمان شوره سر استفاده می شود یا• سنبل هندی. به خوبی با بوی سرکه مقابله می کند.‏

چه سرکه سیبی برای درخشان نمودن مو استفاده کنیم؟• سرکه ارگانیک. از سیب های ارگانیک بدون هیچ گونه مواد شیمیایی مضر، کود و آفت کش ساخته شده است.‏• سرکه سیب های غیر پاستوریزه دارای آنزیم های بسیار قوی نسبت به سرکه سیب های پاستوریزه می باشند.‏

نکات مهم در استفاده از سرکه سیب :‏• حتما سرکه را با آب رقیق نمایید.‏• در هنگام کار با سرکه ماظب باشید وارد چشمانتان نشود.‏• مقداری سرکه را درون بطری های اسپری دار در حمام نگه داری نموده و جهت براق نمودن مو و همچنین از بین ‏بردن صابون از کف و دیوارهای حمام.‏• شما میتوانید یک قاشق چایخوری سرکه سیب را به شامپو مورد علاقه خود اضافه نموده و مو و پوست خود را با ‏استفاده از آن ماساژ دهید.‏

 

منبع : http://naturalbeautytips.co/use-apple-cider-vinegar-for-hair

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

آموزش آرایش ابرو: احتمالا شما کاربران

چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ حالت های

مدل شینیون شیک و ساده: اگر شما عزیزان

شنيون جديد: اگر شما عزیزان برای مراسم

آموزش تصویری آرایش ملایم صورت: اگرشما

آموزش شینیون مو تصویری: اگر شما عزیزان

پرپشت شدن ابرو و مژه : امروزه در همه

آموزش آرایش صورت ایرانی: اکثر خانم ها

شینیون موی کوتاه دخترانه: داشتن موی

مدل شینیون ساده و باز: شینیون های مو

شینیون موی کوتاه: اگر شما عزیزان موی

طراحی ناخن ساده و شیک : برای داشتن

فیبروز ابرو: اصلا فیبروز ابرو چیست و

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای: به

آموزش شینیون موی کوتاه در منزل: همان

پرپشت شدن ابرو با سیر: اگر شما عزیزان

شینیون موی بلند نیمه باز: داشتن مدل

سایه و ریمل ابرو: شما کاربران عزیز

آرایش صورت دخترانه ساده: همیشه اغلب

مدل آرایش صورت عروس: روز عروسی تنها

طراحی ناخن دخترانه: طراحی و دیزاین

تکنیک های آرایشی برای پرتر به نظر

شینيون ساده: شینیون همیشه یکی از مهم

رنگ کردن ابرو و عوارض جانبی آن: ابروها

سایت آرایشگری این امکان را برای شما

مدل موی باز ساده: آرایش مو یکی از

مدل جلوی موی دخترانه: همه خانم ها و

شنیون جلوی مو: خانم ها جوان و

کاشت طبیعی ابرو: کاشت ابرو امروزه در

آموزش هاشور زدن ابرو با مداد: همیشه

فروشگاه آنلاین

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت و سئو سایت توسط پونه مدیا1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *