درمان عفونت گوش میانی در بارداری

آپارتمان مبله در شیراز این امکان را به شما می دهد که با هزینه ی بسیار مناسبی در هر جایی از این شهر که دوست داشته باشید اقامت کنید و امکاناتی کامل برای یک استراحت خوب را هم در اختیار داشته باشید. مسافران شیراز هر کدام به دلیل پا به این شهر می گذراند. برخی افراد به علت اطلاع از مناطق گردشگری و به قصد تفریح در اوقات فراغت خود به این شهر می آیند؛ اما برخی افراد نیز به دلایل کاری، تحصیلی و حتی تعداد زیادی هم به علت مقاصد درمانی در شهر شیراز اقامت می کنند. از این رو هر کسی بسته به نیازی که دارد و دسترسی هایی که باید داشته باشد در یک منطقه ی خاص از این شهر اقامت می کند. هتل های زیادی در شهر شیراز وجود دارند همچنین تعداد زیادی جاذبه های گردشگری شیراز نیز در اطراف این هتل ها قرار دارند اما اگر اطلاعاتی در این مورد داشته باشید، می دانید که هزینه های این مکان ها بالاست و اخیراً زیادتر هم شده است. همچنین یک سری محدودیت ها نیز در هتل وجود دارد که شما آن ها را در منزل مبله شیراز نخواهید داشت.

 

مزایای استفاده از آپارتمان مبله در شیراز نسبت به هتل

نه تنها هزینه های هتل بالا است بلکه به علت فضای خاصی که دارد ممکن است احساس آرامش در آن نداشته باشید. سالن هایی که در دو طرف دارای اتاق های متعددی هستند، انرژی لازم را به انسان نمی دهد و به همین علت است که اکثر افراد سریع از اقامت در هتل خسته می شوند؛ اما رزرو آپارتمان مبله در شیراز حس بودن در خانه و امنیت و آسایش را برای شما به دنبال دارد و به علت امکانات خوبی که برای مسافران در آن ها فراهم شده است خسته کننده نیست.

همانطور که گفتیم هتل یک سری محدودیت ها دارد که با رزرو و اجاره آپارتمان مبله در شیراز و شهرهای دیگر شما این محدودیت ها را نخواهید داشت. به عنوان مثال در هتل نمی توانید به شستشو و آشپزی بپردازید و مجبورید دائم از غذای بیرون استفاده کنید و لباس های خود را به خشکشویی بسپارید؛ اما با اقامت در یک آپارتمان مبله و شیک به راحتی این امکانات را در اختیار دارید.درمان عفونت گوش میانی در بارداری

شما حتی می توانید در آپارتمانی که اجاره کرده اید دوستان خود را مهمان کنید و از آن ها پذیرایی کنید در صورتی که مدیریت هتل این اجازه را به شما نمی دهد که کسی را به اتاق یا سوئیت خود دعوت کنید. از این رو در این آپارتمان ها شما راحت تر هستید.

 

رزرو آپارتمان مبله در شیراز در مناطق متعدد آن

بسته به این که بیشترین کاری که در شیراز دارید کجا است، می توانید در مناطق مختلف این شهر آپارتمان رزرو کنید. اگر دسترسی به مرکز شهر برای شما مهم است می توانید با اجاره آپارتمان مبله در فرهنگ شهر شیراز، یک منطقه ی خوب هم به مراکز اداری، درمانی و مرکز شهر دسترسی داشته باشید؛ هم بتوانید از مراکز تجاری زیادی که در این منطقه قرار دارند بهره ببرید. همچنین مناطق گردشگری مختلفی مانند باغ عفیف آباد، باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی و نیز به شما نزدیک هستند و با اجاره آپارتمان مبله در عفیف آباد شیراز به آن ها دسترسی دارید.

اگر می خواهید در منطقه ای آرام تر باشید و از سر و صدای مرکز شهر فاصله بگیرید، می توانید از گزینه اجاره آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز بهره ببرید. در منطقه ی معالی آباد کسانی که به گردشگری طبیعی علاقه دارند، می توانند از کوه دراک و جاذبه های گردشگری آن بهره ببرند. همچنین مجتمع های تجاری و تفریحی مانند آفتاب فارس، خلیج فارس و نیز قابل دسترسی راحت هستند که برخی از آن ها را پیاده هم می توانید پیدا کنید. همچنین در کنار بلوار زیبای چمران می توانید از هوای خوب شیراز بهره ببرید و با اجاره آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز اقامتی عالی داشته باشید.

همچنین در مناطق دیگر مانند زرهی نیز می توانید به اجاره منزل با قیمت های مناسب بپردازید.

از این رو موارد متعددی را برای اقامت پیش رو دارید که بسته به شرایط و هزینه های خود می توانید بهترین مورد را برای اجاره آپارتمان مبله در شیراز پیدا کنید.

 

بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز

حال ممکن است از خود بپرسید چگونه می توان یک آپارتمان مبله شیک و مرتب در شیراز اجاره کرد؟ سایت مبلیتو، بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز است که هر کسی در هر جایی از کشور که باشد و به اینترنت دسترسی داشته باشد از خدمات این سایت می تواند بهره ببرد. تعداد زیادی آپارتمان مبله در مناطق مختلف شیراز برای مسافران مهیا شده که می توانند با قدرت انتخاب بالایی از بین آن ها یکی را رزرو کرده و در زمان اقامت خود در شهر شیراز از آن استفاده کنند.

سایت مبلیتو سال ها است که در زمینه ی اجاره آپارتمان مبله در شیراز فعال است و تجربه و سابقه ی خوبی که در این زمینه دارد سبب شده تا نیاز مسافران را از این منازل به خوبی تشخیص دهد و بتواند با مشاوره به مسافران امکان رزرو و اجاره بهترین منزل مبله در شیراز را برای آن ها فراهم کند. به همین علت است که مسافرانی که قبلاً از خدمات سایت مبلیتو بهره برده اند، در مسافرت های بعدی نیز ترجیح می دهند از این سایت استفاده کنند.

هزینه های اجاره در بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز نسبت به هتل بسیار مناسب تر است. در این آپارتمان ها شما هزینه کل یک منزل را می پردازید ولی در هتل باید برای هر تخت هزینه پرداخت کنید. از این رو اگر با دوستان و خانواده ی خود به سفر می روید بدون شک اقامت در این آپارتمان های مبله هم برای شما راحت تر است و هم هزینه های مسافرت شما را به مراتب کمتر خواهد کرد.

حتی اگر جزو افراد مشکل پسند هستید، واحدهای VIP مختلفی نیز برای شما در این سایت قرار داده شده که آسایش و امکانات بیشتری را برای شما فراهم می آورد و آپارتمان و منازل لوکس با امکاناتی جدید را به شما ارائه می دهد. از این رو سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز برای هر کسی گزینه ای مناسب در آستین دارد.

 

 

 

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .


عفونت گوش زمانی ممکن است اتفاق افتد که دچار آنفولانزا همراه با زکام، سرفه، بدن درد شدید و تب شده باشید. هنگامی که مبتلا به یک سرماخوردگی وحشتناک شویم، با فشار و به زور نفس خواهیم کشید. در نتیجه مخاط به گوش داخلی منتقل شده و راکد می‌ماند، این امر موجب می‌شود گوش دچار گرفتگی شود. این انسداد موجب بروز عفونت در گوش می‌گردد. به هنگام داشتن عفونت گوش، تب همچنان ادامه خواهد یافت.

علت دیگر آن می‌تواند رفتن آب در گوش در حین دوش گرفتن و یا در طول جلسه‌ی شنا باشد. آبی که وارد گوش شده است راهی به خارج پیدا نمی‌کند. در آنجا باقی مانده و تولید قارچ می‌کند. قارچی که از توقف آب درون گوش ایجاد شده است، را گوش شناگران (the swimmers ear) گویند. نوعی بیماری در ارتباط با سیستم تنفسی مانند احتقان و انسداد سنگین مجرای بینی، نیز ممکن است علت بوجود آمدن عفونت گوش شود. هنگامی که به این نتیجه رسیدید که دچار عفونت شده‌اید، عاقلانه است که با یک پزشک یا کارور پزشکی در این زمینه مشورت کرده تا به شما کمک کرده با این درد مقابله کرده و آن را درمان سازید. مراجعه به پزشک و پیروی از داروهایی که تجویز نموده همراه با راه‌کارهای خانگی به شما در مقابله با این عارضه به طور مؤثر کمک می‌کند.

درمان عفونت گوش
این راه‌کارها موجب تسکین بیماری شده و به درمان این عارضه‌ی رنج‌آور کمک خواهند کرد.

• یک پارچه نرم (ترجیحاً یک پارچه کتانی) برداشته و در یک ظرف مقداری آب گرم بریزید. یک گلوله‌ی پنبه‌ای نیز می‌تواند برای این کار در نظر گرفته شود. پارچه را درون آب داغ فرو برده و به منظور اطمینان از خیلی داغ نبودن پارچه و نسوختن گوش‌تان، آن را با ضربه بر روی کف دست بزنید. به آرامی این تکه پارچه را در ناحیه‌ی بیرونی گوشی که دچار عفونت شده، بمالید. این کار موجب تسکین آن می‌شود. چنانچه این کار را به مدت چند روز به طور مرتب انجام دهید، تورم فروکش خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که گوش را بایستی خشک کنید. هدف ما این نیست که این مشکل را بیش از پیش پیچیده سازیم، این طور نیست؟!درمان عفونت گوش میانی در بارداری

• ویتامین Cرا خواه به شکل قرص و یا از طریق مواد غذایی سرشار از این ویتامین ویژه مصرف کنید. این کار موجب تقویت سیستم ایمنی شده و به مبارزه با عفونتها کمک می‌کند.

• به منظور تسکین درد عفونت گوش، از یک پد گرمایی استفاده کنید. اگر از یک بطری یا کیسه‌ی آب گرم استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که درون آن آب جوش نریزید. آب جوش ممکن است موجب پاره شدن یا ترکیدن بطری شود. استفاده‌ی مداوم از کیسه‌ی آب گرم به منظور آرام ساختن گوش مورد نیاز است.

• حتماً استراحت خوبی داشته باشید، کتاب مورد علاقه‌ی خود را بخوانید و یا کمی بافتنی کرده، به یک موسیقی آرام گوش نموده و یا صرفاً در رختخواب خود دراز بکشید.

• به منظور تسکین قطعی، روغن لوبلیا (توتون و تنباکو هندی) را با روغن زیتون مخلوط کرده و دو تا سه قطره از آن را درون گوش خود بچکانید. یک گلوله‌ پنبه را در گوش گذاشته تا روغن درون گوش مانده و به بیرون جاری نشود.

• با آب نمک، حداقل دو مرتبه در طول روز غرغره کرده تا گرفتگی شیپور استاش (پشت پرده‌ی گوش میانی) برطرف شود.

• اطمینان حاصل کنید که به طور صاف راه رفته، ایستاده و می‌نشینید. خمیده راه رفتن موجب می‌شود مایع به صورت راکد در آید، اما حفظ وضعیت راست قرار گیری بدن، موجب می‌شود مایع چرک مانند به بیرون تخلیه شود.

• سر خود را بر روی بالشهای رو به بالا قرار دهید. این کار به تخلیه‌ی مایع کمک خواهد کرد.

• جهت درمان عفونت گوش به طور طبیعی، مخلوطی را با افزودن 1 قاشق غذاخوری روغن بادام، 2 تا 3 قطره روغن اسطوخودوس و 2 تا 3 قطره اسانس درخت چای تهیه کنید. به منظور تسکین این معجون را گرم کرده و 2 تا 3 قطره از این روغن را درون گوش عفونی شده دو تا سه مرتبه در روز بریزید.

• راه دیگر استفاده از این روغن، فرو کردن یک پارچه یا گلوله‌ی پنبه‌ای درون ظرف روغن گرم و زدن آن به گوش عفونی شده است.

• یکی از راه‌های از بین بردن درد گوش، استفاده از این معجون روغنی در داخل و همچنین خارج گوشی که عفونی شده می‌باشد. گوش خود را با یک شال و یا روسری پشمی برای مدتی پوشانده تا به سرعت و به طور مؤثری از این عفونت تسکین یابید.

• از کشیدن سیگار خودداری کنید، به این دلیل که دود آن هوای اطراف را آلوده کرده و منجر به مسدود شدن شیپور یا مجرای استاش می‌شود.

• در فواصل منظم چند جرعه آب بنوشید. این عمل اجازه می‌دهد تا انسداد شیپور استاش برطرف شده و مایع به دام افتاده در گوش تخلیه شود.

• راه‌کاری که عنوان می‌کنیم ممکن است به نظر عجیب و غیر طبیعی باشد، با این حال از قضا بسیار مؤثر بوده و نتایج خوبی را رقم می‌زند. جویدن آدامس و یا غذا ماهیچه‌های گوش را به کار گرفته و عمل باز و بسته کردن دهان به شیپور استاش که در آن عفونت واقع شده است، اجازه می‌دهد مخاط و یا مایع درون گوش را سست کرده در نتیجه احتمال حرکت آنها را فراهم می‌سازد.

• می‌توانید به اجتناب از مصرف بیش از حد مواد غذایی چرب روی آورید. افراد همچنین ممکن است در معرض آلرژی نسبت به برخی محصولات لبنی مانند سویا و یا سفیده‌ی تخم مرغ قرار داشته باشند.

• مصرف مناسب مکمل‌های ویتامین و پروتئین به جلوگیری از عفونت گوش کمک خواهند کرد. مصرف این مکمل‌ها موجب تقویت سطوح سیستم ایمنی فرد شده و او را به قدر کافی مجهز کرده تا در برابر چنین عفونتهایی به مبارزه بپردازد.

• در صورتی که از مصرف آنتی بیوتیک صحبتی نشود، درمان عفونت گوش ممکن است ناتمام باقی بماند. یک نکته‌ی بسیار مهم این است که یک دوره آنتی بیوتیک سریع‌ترین راه جهت درمان این عفونت است. جهت درمان این عارضه بدون استفاده از آنتی بیوتیک، یک پروسه‌ی طولانی مدت را بایستی طی کنید. استفاده از یک دوره‌ی آنتی بیوتیک همراه با راه‌کارهای خانگی عفونت گوش که در بالا اشاره شد، هوشمندانه‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر جهت ریشه کن کردن این عفونت است.

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید


لطفاً روی بخش مورد نظر کلیک کنید

 دنیای زنانه، آشپزی، نوزاد و کودک، ناباروری، بارداری، زایمان، تغذیه و پرسش و پاسخ 

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

“),t.close},t.write(‘

درمان گوش درد برای یک خانم باردار چیست؟ ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

درمان عفونت گوش میانی در بارداری

6

! کاهش درد زایمان در دوران بارداری بدن خانم ها دچار تغییرات زیادی می شود. این تغییرات و نگرانی ناشی از آنها هم می تواند منجر به نگرانی بعضی از مادران شوند. جالب است بدانید نوعی از ماساژ دقیقا به ماساژ بارداری معروف است و برای این دسته از خانم ها طراحی شده است. در این روش ماساژتراپیست با استفاده از بالش های مخصوص، شما را در وضعیت مناسب ماساژ قرار می دهد که کاملا احساس

روی زگیل بمالید . برای پاک کردن مثانه، رفع عفونت مثانه و دفع سنگ از مثانه برگ گزنه همراه با ریشه شیرین بیان استفاده می شود. از فواید مصرف گزنه، کاهش درد نقرس است. برای برطرف کردن ناراحتی های زنانه قبل از عادت ماهیانه از چای گزنه استفاده کنید. همچنین این چای ناراحتی های کلیه را برطرف و کرم معده و روده را می کشد. ضماد برگ گزنه، دردهای عضلانی را تسکین و برای برطرف کردن درد رماتیسم مفید است.

کنارتان باشد، زیرا تعداد زیادی از خانم های باردار، عصبی و زودرنج هستند و این مسئله باعث ایجاد مشکلات و ناراحتی های زیادی طی مراحل زایمان می شود و زنان باردار فکر می کنند که از حمایت لازم برخوردار نیستند. وضعیت های مادر در زایمان برای کاهش درد می توان وضعیت های مادر را تغییر داد. مادر باردار می تواند به شکل های زیر قرار بگیرد: ایستاده در حالت ایستاده دست های

کارآزمایی : به منظور بررسی این رویداد، گروه تحقیقاتی اقدام به ارزیابی سوابق پزشکی 24745 خانم باردار نمودند که در بین سال های 1998 تا 27 در بیمارستان عمومی ماساچوست(MGH) زایمان کرده بودند. از میان این خانم ها، 2464 تَن فاقد سوابق بیماری های کلیوی (گروه کنترل) و 15 تَن دارای سابقه ابتلا به AKI بودند که بیماری کلیوی گروه دوم، پیش از بارداری به طور کامل بهبود یافته بود. • تخمین

سرماخوردگی در کودکان یا بزرگسالان درمان ندارد و درمان ها صرفا تسکینی هستند تغذیه و سایر مراقبت های لازم در زمان سرما خوردگی 1- مصرف مایعات مانند آب ,آّب میوه ,چای , سوپ , و مانند آن در طی سرما خوردگی توصیه میشود تا جایگزین مایعات از دست رفته از راه ترشحات و تب شوند . مصرف الکل و سیگار باعث تشدید علائم می شود. 2- مصرف سوپ مرغ: امروزه معلوم شده است که سوپ مرغ

. توصیه می شود این کار را به مدت 1 روز ادامه دهید، همچنین چون این روغن سمی است، مقدار مصرف خورکی آن بسیار ناچیز است. مضرات روغن ترخون این روغن به دلیل وجود استراگول سمّی بوده، استراگول دیگر میتل چاویکول است و از این رو نباید به کودکان کم سن (زیر 4 سال) و زنان باردار داده شود. همچنین افرادی که به سایر گیاهان خانواده Asteraceae حساسیت دارند نیز نباید از ترخون و روغن آن به میزان زیاد استفاده کنند. گردآوری: مجله اینترنتی ستاره

با تغذیه صحیح در دوران بارداری ،سلامت و زیبایی موها حفظ خواهد شد. در انتخاب محصولات مراقبتی مو ،دقیق و هوشیار باشید همانطورکه در بالا اشاره کردیم ،استفاده از هرگونه مواد شیمیایی در دوران بارداری ممنوع است ! قبل از انتخاب هرگونه محصول آرایشی حتما برچسب آن را به دقت مطالعه نمایید تا از بی خطر بودن آن برای خانم های باردار و البته طبیعی بودن اجزاء تشکیل دهنده

زخم های دهانه رحم شدید، اگر بدون درمان رها شوند، پیشرفت کرده و به سرطان دهانه رحم تبدیل می شوند. زخم دهانه رحم چیست و علائم و نشانه های ان کدام است؟ زخم دهانه رحم یا دیسپلازی دهانه رحم به رشد غیر طبیعی سلولهای پیش سرطانی در سطح دهانه رحم یا سرویکس گفته می شود. درجه شدت این بیماری بستگی به میزان رشد سلولهای غیر طبیعی دارد. دیسپلازی یا زخم دهانه رحم بسته به شدت به دو دسته

: سلام خسته نباشید. من مدت 2 سال هست که مشکل قارچ واژن دارم دارو مصرف کردم اما جواب نداد سوزش ادرار شدید دارم و همراه با قرمزی و احساس درد در قسمت واژنو الان حتی دارو مصرف میکنم برای عفونت ادراری چون پهلو ها و شکمم درد میکنن و حتی کمرمخواهش میکنم راهنماییم کنینممنون جواب: عفونت قارچی مقاوم به درمان یا عودکننده باید بررسی شود. یا درمان مناسب نگرفتید یا

خودداری کنید. در صورت استفاده از گوشت سفید مانند: مرغ و ماهی، پوست آن را قبل از پخت جدا نمائید. از مصرف غذاهای پر چرب و سرخ کردنی پرهیز نموده و سعی کنید غذاها را به صورت آب پز مصرف نمایید. از مصرف کره، خامه، و روغن حیوانی خودداری نموده و سعی کنید از روغن گیاهی مایع استفاده نمایید. سعی کنید روزانه از سبزیجات و میوه جات تازه به مقدار زیاد مصرف نمایید. گردآورنده: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی منبع: دکتر سلام لینک مرتبط: عوامل تاثیرگذار بر اختلالات فشار خون ارسال شده در 2 بهمن 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع پزشکی , تغذیه

افزایش وزن جنین نمی تواند مدت زیادی در حالت خوابیده به پشت روی صندلی دندانپزشکی قرار گیرد، بنابراین بهتر است فقط درمان های کوتاه مدت و اورژانسی در این دوره انجام شود. همچنین در ملاقات دندانپزشکی این دوره نکات لازم در مورد چگونگی رویش دندان های نوزاد، مراقبت های منزل و زمان مراجعه برای معاینه دندانپزشکی نوزاد توصیه خواهد شد. تسکین درد دندان خانم های باردار باید توجه داشته

چهارگل توصیه می شود (بابونه+ ختمی+ پنیرک+گل سرخ) مصرف دمنوش بابونه، دمنوش رازیانه تا سه ماه روزانه و روغن مالی ناحیه تخمدان ها و بادکش گرم تخمدان ها کمک کننده است. همچنین مصرف میگو. اگر باردار شدید دمنوش ها را قطع کنید. در زمانهای تخمک گذاری برای نزدیکی حتما اقدام کنید (وسط سیکل). از غذای ترش و سرد و قابض استفاده نکنید. بعد از دخول (دخول عمیق باشد) حتما یک ربع بخوابید و رانتان را جمع کنید تا منی کافی به دهانه رحم برسد.

، برداشت آن یا تعویض ایمپلنت های قدیمی با جدید را دارند باید درباره خطرات کوتاه مدت و بلند مدت این کار آگاه باشند. عوارض موضعی به مشکلاتی که در ناحیه پستان رخ می دهند، ارجاع می شوند که آشکارا با ایمپلنت ها یا عمل جراحی در ارتباط هستند. عوارض شایع شامل عفونت و دیگر خطرات جراحی، درد مزمن پستان، بی حسی پستان یا نوک آن، انقباض کپسولی، شکستگی و نشت، نکروز (مرگ پوست)، نیاز به جراحی اضافی، و مشکلات زیبایی از

میخچه و پوست پینه بسته بمالید. یا این که برشی به ضخامت حدود 5 میلی متر را روی میخچه قرار دهید و با باند ببندید. اگزما اگر از عفونت پوستی مانند اگزما رنج می برید، لیمو ترش می تواند تسکین دهنده باشد. 8 قطره روغن لیمو را با یک لیوان آب ولرم و یک قاشق غذاخوری عسل رقیق شده مخلوط کنید. سپس پارچه تمیز را به آن محلول آغشته کنید و روزی 2 تا 3 بار به مدت 15 دقیقه روی قسمت مورد نظر قرار

&gt ورزش در زمان بارداری نیز بسیار مفید است. درحالیکه بسیاری بر این باور هستند و تصور می کنند زنان باردار باید ورزش را کنار بگذارند، در المپیک سال 1956 ملبورن،3 تن از برندگان مدال طلا حامله بودند. ورزش متعادل مانند پیاده روی خطرسرماخوردگی را به نصف کاهش می دهد.ضمن اینکه انجام تمرینات منظم بدنی در طی حاملگی سبب بهبود خواب،بالا رفتن حس اعتماد به نفس،کاهش شدت و یا بروز درد کمر و وریدهای واریسی،جلوگیری از

دیگر لخته مشاهده می کنند. اگر خانم باردار خونریزی شدید به دلیل هماتوم مشاهده کند، احتمال سقط جنین زیاد می شود. علاوه بر خونریزی، علائم دیگر هماتوم جفتی شامل درد و گرفتگی عضلات شکم می باشد. در موارد علائمی مشاهده نمی شود و پزشک در هنگام سونوگرافی برای بررسی سلامتی و رشد جنین به وجود هماتوم پی می برد. درمان هماتوم جفتی متاسفانه هیچ گونه درمان مشخصی برای هماتوم در رحم در طول

طولانی با ادرار یا مدفوع داشته باشد. از طرفی ممکن است براثر ساییدگی مکرر پوشک باپوست، واکنشی مانند پوسته شدن ایجاد شود. راه حل ، عوض کردن پوشک به محض خیس شدن است. استفاده از کرم حاوی اکسید روی یا وازلین در این قسمت ، مانعی بین پوشک و پوست نوزاد ایجاد خواهد کرد. عفونت: جوش پوشک درمان نشده به عفونت مخمر از قارچ کاندیدا آلبیکنس منجر می شود. مخمر همچنین می تواند در قسمت های دیگر پوست چین

. سرطان غده پروستات باعث خستگی، خون در ادرار و اسپرم، درد استخوان و از دست رفتن اشتها و وزن می شود. درمان های رایج التهاب پروستات التهاب حاد پروستات معمولاً با استفاده از درمان آنتی بیوتیک به مدت 1 ماه درمان می شود. التهاب مزمن پروستات نیاز به درمان طولانی تر دارد. استفاده از داروهای ضدالتهاب نیز مؤثر است. در موارد هیپرپلازی خوش خیم پروستات از

B رایج تر است؟ در مبحث اپیدومولوژی نخستین مسئله و راه انتقال شایع، از مادر به نوزاد است. نوزاد مادری که باردار است و هپاتیت ندارد، واکسن می زند و مصون می شود. اما به نوزاد مادری که هپاتیت دارد، علاوه بر واکسن هپاتیت باید ایمونوگلوبین نیز تزریق کرد. چرا که واکسن هپاتیت به تنهایی، فقط 85 درصد جلوی ابتلای نوزاد را می تواند بگیرد. اما نکته مورد توجه این است که در حال حاضر تنها 5 درصد خانم های

، سرفه و عفونت سینه استفاده شده، به دلیل وجود منتول در آن به عنوان داروی خلط آور و احتقان آور محسوب میشود. گیاه دارویی پونه، تعریق بدن را افزایش داده و به همین دلیل برای کاهش تب بسیار مفید است. یکی از مهمترین خواص پونه، تاثیربی حس کنندگی اعصاب می باشد، از اینرو برای درد ماهیچه و بیماری هایی مانند رماتیسم و آرتروز بسیار مفید است. استفاده از دمنوش پونه باعث تسکین و آرامش میشود. گیاه پونه، مقدار

سر است. بد نیست بدانید عامل طاسی در مردان، هورمون تستسترون است و بعضی از خانم هایی که دچار افزایش هورمون های مردانه هستند به طاسی مبتلا می شوند. این بیماران بارها به از بین بردن موهای زائد اقدام می کنند، ولی به علت درمان نشدن عامل اصلی که همان افزایش میزان هورمون های مردانه است، مجدد موهای زائد رشد خواهند کرد. هورمون های مردانه در خانم ها توسط غدد فوق کلیه و تخمدان ها تولید

، ممکن است سبب ایجاد بسیاری از عفونت ها گردد. در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که رعایت آن برای سوراخ کردن گوش ضروری است. در مرحله ی اول باید محل دقیق سوراخ کردن گوش مشخص شود، چرا که قرار گرفتن سوراخ بر روی غضروف نه تنها باعث ایجاد درد می شود، بلکه زمینه برای ایجاد بسیاری از عفونت ها را نیز فراهم می کند، که برای درمان آن، آنتی بیوتیک های معمولی هم موثر نخواهد بود و در بعضی موارد

، نشان این است که اسلام را از عمق دل نپذیرفته است و این مسلمان به درد ما نمی خورد و اگر ما پناهندگان قریش را تحویل می دهیم، چون یقین داریم که خداوند وسیله نجاتشان را فراهم می کند. حال اگر پیامبر به جای صلح، با مشرکان می جنگید و پیروز می شد، همه آن ها فرا کرده و پیامبر یاوری پیدا نمی کرد. (34) (وَ لَوْ قَاتَلَکُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبَارَ ثُمَّ لاَ یَجِدُونَ وَلِیّاً وَ لاَ

، درد یا سوزش ادرار و خون در ادرار. اما برخی از بیماران مبتلا به عفونت ادرار، درد شکمی را نیز تجربه می کنند. به همین علت و برای جلوگیری از گسترش عفونت به کلیه ها و وقوع زایمان زودرس، در هر معاینه ادرار خانم باردار نیز تست می شود. عفونت مجاری ادراری در مراحل اولیه با آنتی بیوتیک درمان می شود. 11- التهاب آپاندیس التهاب آپاندیس به سختی در دوران بارداری تشخیص داده می شود زیرا همان طور

خطرات خطرات شدیدند. برای خانم باردار این خطرات عبارتند از گلوکز اندک (هیپوگلیسمی) یا گلوکز بسیار زیاد (کتواسیدوز)، که می تواند به ناکارایی اعضا و کُما می انجامد. به گفته ی دکتر سیبریتز، بانوان مبتلا به دیابت بارداری به احتمال بیشتری در دوران بارداری دچار عفونت و فشار خون بالا می شوند. همچنین چون بچه های دیابتی نسبتاً بزرگ ترند، این مادران با خطر بیشتری برای زایمان روبه

. حتی اگر خانم باردار در آغاز دوران بارداری به کم خونی مبتلا نباشد، پزشکان معمولا انجام آزمایش خون را برای تشخیص کم خونی در 3 ماهه دوم یا 3 ماهه سوم بارداری توصیه می کنند. درمان های کم خونی اگر خانم ها در دوران بارداری به کم خونی مبتلا شوند، ممکن است به مصرف مکمل آهن و اسیدفولیک در کنار ویتامین های ضروری در دوران بارداری نیاز پیدا کنند. علاوه بر این، پزشک می تواند اضافه کردن

بالایی دارد و نشانه هایی همچون درد در گوش، قرمزی چشم یا ترشح در آن دیده می شود یا اگر نمی تواند به طور طبیعی غذا بخورد یا ادرار کند، بهتر است بدانید که چیزی از یک سرماخوردگی ساده در او وجود دارد. در چنین شرایطی حتما با یک پزشک تماس بگیرید. مقاله مرتبط: بهترین روش های درمان سرماخوردگی آنفلونزا در کودکان: این نوع بیماری معمولا همانند یک سرماخوردگی بد به همراه تب

: سلام وقتتون بخیر به دکتر زنان برای تست قبل بارداری رفتم .برام آزمایش خون و ادرار و معاینه (پاپ اسمیر) نوشتن.میخاستم بدونم سونوگرافی نیاز نبود؟ من تخمدانم درد میکنه اما گفتن طبیعی و اینکه در جواب معاینه عفونت شدید دارم و در جواب آزمایش کم کاری تیروئید دارم میزانش 4.7 هست.خیلی نگرانم نمیتونم فعلا باردار شم؟ جواب: خیر لزومی ندارد. اگر اصرار دارید میتوانید انجام دهید ولی مرسوم نیست پیش از بارداری برای همه سونوگرافی بنویسند و این هزینه را به بیمار وارد کنند. عفونت درمان شود بعد باردار شوید. حدود دو هفته وقت لازم دارد. تی اس اچ 4 کم کار محسوب نمی شود.

خانم باردار ممکن است به دلیل بارداری حتی دچار افسردگی هم بشود. نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است که میزان سقط جنین در زنانی که طی اولین بارداری شان دچار افسردگی شدیدی هستند، است. استرس در یک خانم باردار، ممکن است بر زندگی کودک در آینده نیز تاثیر بگذارد. افسردگی خانم های باردار معمولا چه علایم و نشانه هایی دارد؟ افسردگی با علایمی مانند احساس غمگینی، شکست، ناراحتی، کلافگی

درد روماتیسم مشکلی رایج در دنیا است. دو نوع روماتیسم وجود دارد: روماتیسم rheumatoid و osteoarthritis. Osteoarthritis خیلی رایج تر است و به دلیل درد مفاصل و پارگی و شکستگی ایجاد می شود ولی روماتیسم rheumatoid نوعی بیماری خود ایمنی است. اگرچه روماتیسم قابل درمان نیست اما می توان با روش هایی درد ناشی از آن را کاهش داد. کاهش درد روماتیسم با استفاده از قرص و مکمل مصرف قرص های مسکن

“),t.close},t.write(‘

6 راه کار و درمان مفید خانگی برای درمان شایع گوش درد.  آیا می دانید شایع‌ترین دلیل عفونت گوش، عفونت گوش میانی است. این نوع عفونت موجب ورم و آلودگی بخش‌هایی از گوش میانی می‌شود. درد مربوط به عفونت گوش میانی از گیر افتادن ترشحات در پشت پرده گوش ناشی می‌شود.

 

درد گوش می‌تواند آزاردهنده باشد که گاهی کشف علت آن، راحت و سریع اما گاهی مخصوصا در کودکان دشوار است.

 

درد گوش از جمله دردهایی است که فرد را ناتوان و کلافه می‌کند اما در تمام موارد، استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ برای تسکین درد ضرورت ندارد و می‌توان از روش‌ها و داروهای جایگزین برای این منظور سود برد.درمان عفونت گوش میانی در بارداری

 

برای گوش درد دلایل متعددی وجود دارد که عفونت سینوس‌ها، جرم گوش و التهاب لوزه از جمله مهمترین عوامل آن به حساب می‌آیند. اما شایع‌ترین دلیل عفونت گوش، عفونت گوش میانی است. این نوع عفونت موجب ورم و آلودگی بخش‌هایی از گوش میانی می‌شود. درد مربوط به عفونت گوش میانی از گیر افتادن ترشحات در پشت پرده گوش ناشی می‌شود.

 

بهترین درمان خانگی برای درد گوش باید متناسب با نوع و دلیل بروز آن باشد. به طور مثال در صورتی که پوسیدگی دندان علت گوش درد باشد تنها راه حل آن مراجعه به دندانپزشکی است.

 

به طور کلی در موارد خفیف می‌توان عفونت گوش را بدون مصرف آنتی‌بیوتیک و با استفاده از روش‌های درمانی خانگی برطرف کرد. همچنین به والدین توصیه می‌شود گوش درد کودکان خود به خصوص فرزندان زیر دو سال و در مواقعی که با تب همراه باشد را جدی بگیرند و به پزشک مراجعه کنند.

 

در این مطلب به برخی از روش‌های مفید و کاربردی برای تسکین درد گوش اشاره کرده است:

۱- مصرف مسکن‌ها: آکادمی پزشکان اطفال آمریکا مصرف مسکن‌هایی همچون ایبوپروفن و استامینوفن را برای کنترل درد مرتبط با عفونت گوش میانی توصیه می‌کند. مصرف این داروها همراه آنتی بیوتیک‌ها یا بدون آنها باید طبق دستورالعمل باشد.

 

۲- کمپرس آب گرم یا سرد: افراد اغلب از کیسه آب یخ یا گرم برای تسکین درد در تمام نقاط بدن استفاده می‌کنند که این روش برای درد گوش هم موثر است.

 

۳- چکاندن قطره‌های روغن داخل گوش: باور عمومی وجود دارد که روغن موجب تسکین درد گوش می‌شود هرچند شواهد علمی تایید کننده آن نیست اما ریختن قطره‌های روغن گرم داخل گوش خطرزا نیست و تا حدودی می‌تواند موثر باشد.

 

۴- پرت کردن حواس کودک: در صورتی که کودک دچار درد گوش باشد می‌توان با مشغول ساختن او به کارهای دیگر از جمله تماشای فیلم مورد علاقه یا خواندن کتاب ذهن او را از درد گوش دور کرد تا دارو تاثیر درمانی خود را بگذارد.

 

۵- استفاده از قطره‌های درمانی طبیعی: این قطره‌ها حاوی عصاره‌های گیاهی زیتون است و به عنوان شیوه سنتی درمانی قابل استفاده است.

 

۶- روشن کایروپرکتیک: در این روش که طب فیزیکی به حساب می‌آید از دست‌ها برای تسکین درد کمک گرفته می‌شود و می‌توان از آن در درمان گوش درد و کمردرد بهره برد.

 

 

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *