درمان عفونت واژن با عسل و دارچین

خواص دارویی و گیاهی

result

ثبت نکرده اید؟ ثبت

result

اگر قبلا در مرجع تخصصی پزشکی و سلامت دکتر سوشا عضو شده اید، وارد شوید. ورود

مجله پزشکی و سلامت | اخبار پزشکی | جستجوی پزشک | جستجوی بیمارستان | اطلاعات بیماریها | اطلاعات دارو ها | فروشگاه تجهیزات پزشکی | مشاغل سلامت

درمان عفونت واژن با عسل و دارچین

 ♥ وب سایت اطلاعات پزشکی دکتر سوشا مرجع بزرگ پزشکی در ایران ♥

بخوانید

نشانی : تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه شمس، پلاک 18، طبقه چهارم
کد پستی سایت دکتر سوشا- 1416883834

دکتر سوشا در شبکه های اجتماعی

1396 – 1395 – تمامی حقوق این سایت برای دکتر سوشا محفوظ است. طراحی وب سایت توسط زفره مدیا

مطالب منتشر شده در وب سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا فقط در راستای ارتقاء اطلاعات عمومی و بالا بردن سطح علمی و ارائه جدیدترین مطالب در حوزه پزشکی و سلامت می باشد

تشخیص و درمان هرنوع بیماری تنها با نظر پزشک معالج شما خواهد بود

دکتر سوشا | مرجع تخصصی پزشکی و سلامت در ایران



 ماینوکسیدیل چیست ؟ عوارض ماینوکسیدیل که یک داروی برای درمان ریزش مو میباشد امروزه دغدغه

درمان عفونت واژن با عسل و دارچین

کک و مک چیست ؟ برای درمان کک و مک ابتدا باید به خوبی این

شب زفاف یا شب اول عروسی اگر هنوز ازدواج نکرده اید و یا هنوز در

بهترین خواص روغن اسطوخودوس چیست ؟ جدا از خواص روغن اسطوخودوس ، رایحه این گیاه

مدل پیراهن مردانه یقه دیپلمات چگونه است ؟ پیراهن یقه دیپلمات در صورتی که به

کلید زیبایی وبگاهی عمومی برای کسب دانش واطلاعات مورد نیاز برای زندگی راحت می باشد.

تیم کلید زیبایی امیدوار است خوانندگان از مطالب وب سایت نهایت بهره را ببرند.

کپی برداری از مطالب وب سایت تنها با ذکر منبع جایز می باشد.

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

درمان عفونت واژن با عسل و دارچین

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

.     بیماری مجید خراطها   این مطلب مفید بود؟ 2

.     متن های انرژی بخش زندگی   این مطلب مفید بود؟ 7

.     استاد رحیم پور ازغدی کیست   این مطلب مفید بود؟ 8 1

.     کریم بنزما و مادرش   این مطلب مفید بود؟ 5

.     خواص حجامت برای بدن چیست   این مطلب مفید بود؟ 2 1

درمان عفونت واژن با عسل و دارچین

.     مدل پالتو جدید 219   این مطلب مفید بود؟ 4 1

 .     امروز   این مطلب مفید بود؟ 9 13

.     خواب دیدن سگ چه تعبیری دارد   این مطلب مفید بود؟

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی فعالیت خود را از آبان 1392 شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی برداری صرفا با درج لینک مستقیم سایت مجاز می باشد این مطلب مفید بود؟

شلغم برای سلامتی ما بی نظیر است. شاید همه شلغم را به خاصیت ضد سرماخوردگی و کشتن میکروبهای بدن بشناسیم. اما به گزارش آسان طب شلغم خواص بی نظیر دیگری هم دارد که بهتر است انها را بشناسیم.  در این بخش از مجله پزشکی آسان طب برخی از مهمترین خواص شلغم را در اختیارتان می گذاریم.

شلغم برای سلامتی ما فواید زیادی دارد. برخی از خواص شلغم و فواید شلغم عبارتند از :

یکی از مهمترین خواص شلغم اینست که شلغم دارای آنتی اکسیدان و مس است که در سلامتی ما تاثیر زیادی دارد. مصرف شلغم باعث شفافی توست ، صافی پوست ، درخشان شدن ان و همچنین جوان شدن پوست شما می گردد.

برای درمان کوبیدگی پا روی پاهای ترک خورده از ضماد شلغم استفاده کنید. برای اینکار کافیست  ۱۲ شلغم را به همراه برگ هایش در آب بجوشانید و قبل از خواب، پاها را حدود ۱۰ دقیقه در این آب بمالید. این کار را حداقل سه بار در سه روز انجام دهید تا متوجه نتایج ان شوید.

شلغم چین و چروک پوست را بر طرف میکند. یکی دیگر از خواص شلغم , مبارزه با رادیکال های آزاد است. این رادیکال های آزاد باعث پیری پوست خواهند شد. شلغم با این ها مبارزه می کند.

درمان عفونت واژن با عسل و دارچین

شلغم دارای ویتامین های زیادی است و مصرف ان موجب حفظ سلامت مو و تقویت مو خواهد شد و همچنین از موهای سالم شما نگهداری میکند.

به گزارش آسان طب برای درمان بیماری های شایعی مثل بواسیر از شلغم استفاده کنید. مصرف منظم این میوه حتی می تواند سنگ های ریز کلیه را هم دفع کند.

این میوه یکی از مواد بسیار مفید و موثر در درمان چاقی محسوب می شود چرا که علاوه بر اینکه کم کالری می باشد، فیبر بالای موجود در آن سوخت و ساز بدن را افزایش داده و موجب افزایش سوخت کالری بدن می شود. به گونه ای که نمی توان از خواص شلغم برای لاغری چشم پوشی کرد.

زبق بررسی های بدست امده خواص ضد التهابی بالای شلغم به دلیل وجود سطح بالای ویتامین C باعث شده تا این میوه یک آنتی اکسیدان قوی محسوب شود. این خاصیت شلغم باعث شده تا درمان آسم و کاهش علائم آن بسیار موثر باشد. مطالعات زیادی نشان داده است که مصرف این میوه می تواند خس خس سینه را کاهش دهد.

شغلم سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و مواد شیمیایی گیاهی مفید برای سلامتی بدن می باشد که خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد.  گنجاندن این میوه در رژیم غذایی روزانه خود می تواند خطر ابتلا به سرطان پستان در زنان و خطر ابتلا به تومورهای روده بزرگ و مقعد را کاهش دهد.

حضور مقادیر زیادی ویتامین K در شلغم باعث شده است که این میوه دارای خواص ضد التهابی بی شماری باشد که حملات قلبی، سکته قلبی و مغزی پیشگیری می کند. همچنین این میوه به هضم غذا کمک می کند و کلسترول خون را کاهش داده و از این رو برای سلامتی قلب و عروق موثر است.

بدانید : خواص رزماری برای موی سر و پوست و سلامتی

شلغم یکی از منابع مهم پتاسیم و کلسیم به شمار می رود که به منظور رشد استخوان ها و ترمیم آن ها حیاتی است. مصرف منظم این میوه می تواند از آسیب مفاصل، پوکی استخوان و بیماری آرتریت روماتوئید جلوگیری کند. 

مواد سرطان زا در دود سیگار سبب کاهش ویتامین A می شود که کمبود این ویتامین منجر به التهاب ریه، نفخ و سایر مشکلات ریوی می شود. ویتامین A موجود در شلغم می تواند با این مسئله مقابله کرده و بخشی از ویتامین A مورد نیاز بدن را تامین کند.

فیبر بالای شلغم از سیستم گوارشی بدن حمایت می کند و در نتیجه می تواند در هضم غذا بسیار موثر باشد.

بسیاری از رادیکال های آزاد ناشی از اکسیداسیون در بدن به علت وجود سطح بالایی از کلسترول بد در خون و تجمع پلاکت ها در بدن ایجاد می شوند و در نتیجه بیماری تصلب شرایین که به عروق خونی صدمه وارد می کند، شکل می گیرد. ویتامین های C و E و بتاکاروتن موجود در شلغم آنتی اکسیدان های قوی برای مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن می باشند. بنابراین مصرف منظم شلغم مانع از توسعه و پیشرفت این بیماری می کند.

بوی بد دهان یکی از مشکلات شایع ایی می باشد که به خصوص در تابستان شدت می گیرد. مصرف آب شلغم در رهایی از شر بوی بد دهان بسیار موثر است و به طور کلی نوشیدن آب شلغم برای سلامتی بسیار مفید است.

شلغم نقش مهمی در عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن بازی می کند. محتوای بتاکاروتن موجود در خواص شلغم در تولید غشاهای سالم کمک بسیاری می کند.

یکی دیگر از خواص شلغم, ترویج سلامتی چشم و جلوگیری از ابتلا به بیماری های چشمی نظیر آب مروارید است که ناشی از وجود لوتئین در شلغم می باشد که یک نوع کارتنوئید می باشد که برای سلامتی چشم بسیار موثر است.

شغلم دارای انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین های C, A, E و منگنز و بتاکروتن می باشد. علاوه بر این این میوه سرشار از مواد مغذی است که از آسیب به DNA جلوگیری می کنند.

امیدواریم از اطلاعاتی که درباره خواص شلغم و فواید شلغم در مجله پزشکی آسان طب asanteb.com در اختیارتان گذاشتیم بهره کافی را برده باشید. سلامت باشید.

سلام و درود بر شما.مرسی از مطالب مفید که در اختیار ما میزارید

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


سایت آسان طب یک مجله پزشکی آنلاین است که همه روزه مقالات مرتبط با سلامت و تندرستی، بررسی علل و راه های درمان انواع بیماری ها، معرفی انواع داروهای گیاهی و شیمیایی و همچنین مقالات مربوط به سبک زندگی و مراقبت از حیوانات خانگی را برای بهتر زیستن ایرانیان سراسر دنیا ارائه می کند.

اگر چنانچه پیرامون بخش های مختف سایت پزشکی آسان طب نقطه نظرات یا مقالاتی دارید، آسان طب با کمال میل آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. از طریق بخش تماس با ما می توانید مشخصات، درخواست و تجارب خود را به همراه اطلاعات تماس برای ما ارسال فرمائید.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *