درمان سکته قلبی در کودکان

The online version of the Iranian daily Hamshahri

ترجمه- آذین محبی‌نژاد:
سن شیوع بیماری‌های عروق کرونر در حال پائین آمدن است، اما آیا باور می‌کنید که سکته قلبی بچه‌های 1-12 ساله را هم گرفتار کند؟

بث متر، پرستار اورژانس قلب است. او بارها در عمرش بیمارانی را دیده که دچار حمله قلبی شده‌اند، بنابر این وقتی پسرش ناگهان گفت که در قفسه سینه اش دردی فشارنده حس می‌کند که به شانه چپش تیر می‌کشد، شک نکرد که او دچار حمله قلبی شده. با این وجود پزشکان در ابتدا حرف بث را باور نکردند، پسر تازه 13 ساله شده بود!

پزشکان بیمارستان کودکان آکرون در آکرون اوهایو گزارشی تهیه کرده‌اند که در آن 9 مورد حمله قلبی در میان بچه‌های حدودا 12 ساله، در عرض 11 سال گذشته به ثبت رسیده است. بر اساس این گزارش حمله قلبی در بچه‌ها ندرتا اتفاق می‌افتد ولی همین موارد اندک نیز غالبا تشخیص داده نمی‌شود.

 اکنون یک سال و نیم است که دن پسر بث داروی قلبی مصرف می‌کند و خوشبختانه وضعیت خوبی دارد. خانم متر می‌گوید: «متخصصان اطفال باید بدانند که حمله قلبی در کودکان حقیقتا اتفاق می‌افتد. نباید هیچ کودکی را که از درد قفسه سینه شکایت دارد به سادگی رها کنید.»درمان سکته قلبی در کودکان

 دن متر یکی از 9 کودکی است که حمله قلبی آن‌ها در گزارش پزشکان بیمارستان کودکان آکرون اوهایو به ثبت رسیده. همه این کودکان در فاصله سال‌های 1995 تا 26 دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان کودکان آکرون درمان شده‌اند. البته دکتر لین، یکی از پزشکانی که این گزارش را تهیه کرده، می‌گوید زمانی که در بیمارستان نوزادان و کودکان رنگین کمان در کلیولند کار می‌کرد نیز چند مورد مشابه را درمان کرده است.

 هیچ یک از این بیماران، عوامل شایع خطر ابتلا به بیماری قلبی یعنی چاقی، سابقه خانوادگی، فشار خون بالا، کلسترول بالا و اعتیاد را نداشتند.

دکتر لین می‌گوید: «علت حمله قلبی آن‌ها به احتمال زیاد، انقباض رگ‌های قلبی بوده که برای مدت کوتاهی منجر به قطع جریان خون و نرسیدن خون به قلب شده است. این اتفاق ندرتا در بزرگسالان نیز منجر به حمله قلبی می‌شود.» همه بیماران دکتر لین بجز یک نفر پسر بودند. البته پزشکان مطمئن نیستند این خطر برای دختران کمتر باشد چرا که در متون پزشکی، اطلاعات اندکی در مورد این نوع حمله قلبی وجود دارد.

دکتر لین معتقد است تا کنون این پدیده به درستی مورد درک و توضیح واقع نشده. گزارش وی در شماره اکتبر ژورنال پزشکی طب کودکان به چاپ رسیده است.

 یکی از متخصصان قلب در بیمارستان کودکان دنور به دکتر رجینالد واشنگتن می‌گوید: «درد قفسه سینه علامت شایعی در میان کودکان است اما در 95 درصد موارد، این درد ارتباطی به قلب ندارد و به ندرت ممکن است جان کودکان را تهدید کند.»

 وی همچنین می‌گوید: «در میان علل شایع درد قفسه سینه کودکان می‌توان به رگ به رگ شدن عضلات و استرس اشاره کرد. دردهای قفسه سینه کودکان که به قلب مربوطند، توسط عفونت، نواقص ساختاری قلب یا عللی غیراز حمله قلبی ایجاد می‌شوند.»

وی معتقد است گزارش بیمارستان آکرون، سند خوبی است که به پزشکان گوشزد می‌کند باید احتمال حمله قلبی را در مورد کودکان در ذهن داشته باشند.

 دن متر می‌گوید این درد وقتی سر کلاس بود شروع شد. معلمش نیز متوجه شده بود که او رنگ پریده به‌نظر می‌رسد. اما دن که فکر می‌کرد عضلاتش کشیده شده اند، ابتدا در مورد درد چیزی به مادرش نگفت. دن می‌گوید: «فکر نمی‌کردم چنین چیزی برای بچه‌ها هم اتفاق بیفتد.»

 فردای همان روز مادر دن او را به مطب پزشک و سپس به بیمارستان برد. دن در بیمارستان دوباره دچار درد قفسه سینه شد؛ دردی که شانه‌اش هم تیر می‌کشید. باز هم پرسنل بیمارستان به مادر دن گفتند که نگران حمله قلبی نباشد. دن مدت 2روز در بیمارستان بستری بود. با وجود غیرطبیعی بودن نتایج آزمایش خون و تصویرهای گرفته شده، به دن گفته شد که احتمالا دچار عفونت قلبی شده و او را مرخص کردند. سرانجام با اصرار یک متخصص اطفال، دن به دکتر لین مراجعه کرد.

 دکتر لین می‌گوید هر وقت کودکی به‌طور ناگهانی دچار درد قفسه سینه شد، والدین باید او را به نزد پزشک ببرند. وی می‌گوید مشابه بزرگسالان، حمله قلبی در کودکان، خود را با یک درد فشاردهنده نشان می‌دهد سپس شانه یا فک یا گردن تیر می‌کشد.

 رسوب چربی در شریان‌های انسان می‌تواند منجر به تنگ شدن آن‌ها شود. وقتی تکه‌ای از این پلاک‌های چربی از درون رگ کنده می‌شود، لخته‌ای را می‌سازد که جلوی جریان خون را در رگ می‌گیرد. در پی این اتفاق، حمله قلبی رخ می‌دهد. اما هنوز دقیقا مشخص نیست چه عاملی موجب نوع دیگر حملات قلبی، یعنی حملات قلبی ناشی از انقباض عروق می‌شود.

 دکتر دایانه اتکینز، سخنگوی انجمن قلب آمریکا و استاد طب اطفال در دانشگاه آیوا، می‌گوید: «بعضی از بچه‌ها که دارای اضافه وزن هستند، علایم اولیه بیماری شریانی را نشان می‌دهند، ولی برای اینکه چنین روندی منجر به حمله قلبی از نوع لخته‌ای شود، سال‌ها طول می‌کشد. »

 اما چطور می‌توان با اطمینان گفت که 9 کودک گزارش شده حتما دچار حمله قلبی شده بودند؟ این کار با استفاده از آزمایش خون انجام شده که در آن میزان نوعی آنزیم که در مواقع آسیب دیدگی یا مرگ بافت قلبی آزاد می‌شود، افزایش یافته بود. علاوه بر این، تصاویر گرفته شده از قلب تعدادی از این بیماران هم غیرطبیعی بوده است. این روش‌ها هر دو در بزرگسالان برای تأیید تشخیص حمله قلبی به کار می‌روند.

 دکتر لین می‌گوید: «در اغلب بیماران، هیچ گونه آسیب دراز مدت یا دایمی در عملکرد قلب دیده نشده و هیچ یک از بیماران مشکل طول کشنده‌ای نداشتند.»

با وجودی که دن هر روز داروی قلبی مصرف می‌کند و گه گاه در هنگام درد قفسه سینه قرص نیتروگلیسیرین می‌خورد، هنوز هم اسکی برد بازی می‌کند و از بازی‌های پر جنب و جوشی که قبل از حمله قلبی می‌کرد، لذت می‌برد.

 او می‌گوید: «سعی می‌کنم این موضوع را از ذهنم دور نگه دارم. نمی‌خواهم به‌عنوان بچه‌ای که دچار حمله قلبی شده شناخته بشوم.»

 با این وجود او توصیه‌ای به دیگر کودکانی که ممکن است درد قفسه سینه ناگهانی و تیر کشنده را تجربه کنند، دارد و آن اینکه: «از اینکه به کسی بگویید نترسید، خودداری کنید، چون ممکن است قضیه خیلی جدی باشد.»

 آسوشیتدپرساول اکتبر27

همشهری آنلاین:
یک مقام مسئول از ثبات نرخ زعفران از ابتدای فصل برداشت تا کنون در بازار خبر داد.

همشهری آنلاین:
اعضای اتحادیه اروپا با طرح گنجاندن عربستان سعودی و چهار قلمروی غیرضمیمه ایالات متحده آمریکا در فهرست حامیان مالی تروریسم و عاملان پولشویی مخالف کردند.

همشهری آنلاین:
جشنواره جهانی فیلم فجر در دوره سی‌وهفتم در بخش «سینمای سایر کشورها» به سینمای دو کشور آلمان و چین می‌پردازد.

همشهری آنلاین:
پاکستان چند ساعت دیرتر از آنچه پیشتر اعلام شده بود خلبان اسیر هندی را تحویل مقامات این کشور داد.

همشهری آنلاین:
برخی از رژیم‌های غذایی مصرف چربی را تشویق و برخی رژیم‌ها خوردن چربی را محدود می‌کنند. اما کدام شیوه سالم‌تر است؟

همشهری آنلاین:
زنان و کودکان آخرین پایگاه داعش در باغوز در شرق سوریه را ترک می‌کنند.

همشهری آنلاین
انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند: افرادی که نیاز به کاهش کلسترول بد دارند باید چربی اشباع شده بدن‌شان را به کمتر از ۶ درصد کل کالری روزانه‌شان کاهش دهند.

همشهری آنلاین:
موتورسیکلت‌های کاربراتوری از جمله منابع اصلی آلودگی هوا در مناطق شهری هستند که ۹۰ درصد از موتورهای انژکتوری آلودگی دارند حتی میزان آلودگی آن‌ها ۵ برابر یک خودرو با استاندارد یورو ۲ است.

همشهری آنلاین:
رقابت در صنایع خودروسازی چنان شدتی یافته که دو رقیب بزرگ خودروسازی آلمان ناگزیر به همکاری با هم شده‌اند. موضوع بر سر تولید خودروهای بدون راننده است. خودروهایی که هنوز نیاز به فرمان و پدال گاز و ترمز را بین نمی‌برند.

همشهری آنلاین:
دونالد ترامپ وکیل سابق خود مایکل کوهن را پس از سخنان او در برابر مجلس نمایندگان آمریکا به دروغگویی متهم کرد. کوهن در شهادت خود در مجلس نمایندگان، اتهامات سنگینی به ترامپ وارد کرده بود.

همشهری آنلاین:
خودروهای خودران چطور کار می‌کنند؟ خودروهای آینده همه چیز را در هر حالتی خواهند دید.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

© 218 HamshahriOnline, All rights reserved

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جایزه ویژه در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را به فیلم سینمایی«متری شش و نیم» اهدا کرد.

برای اولین بار درمان تومور کبدی به روش “کموامبولیزاسیون” در کلینیک رادیولوژی مداخله‌ای و درمان‌های کم تهاجمی بیمارستان امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گلدان گلی از طرف دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به کارکنان این دانشگاه اهدا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نقش تأثیرگذار و حیاتی بانوان در ارتقا سطح سلامت جامعه؛ توجه و تمرکز دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه را در گسترش ورزش بانوان، ارتقا مهارت ارتباطی و افزایش سطح مطالعه خواستار شد.

در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر کشور از غزاله اسلامیان دانشجوی مقطعPh.D تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور تقدیر شد.

درمان سکته قلبی در کودکان

یازدهمین محفل انس با قرآن و اهل‌بیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز جمعه 1 اسفندماه ١٣٩٧در مسجدالنبی (ص) ستاد دانشگاه برگزار می‌شود.

هفتم اسفندماه سال 97 با 2 جمادی‌الاول و سالروز میلاد خجسته دخت گرامی نبی مکرم اسلام، همسر ولایت و مادر امامت؛ حضرت زهرا(س) مصادف شده است روز میلاد فخر زنان عالم که اسوه و الگویی بی‌بدیل برای زنان و دختران جهان به شمار می‌آید.

[ ادامه ]

پنجم اسفندماه هرسال مصادف با زادروز حکیم و محاسب بزرگ ایران‌زمین «خواجه‌نصیرالدین طوسی» به‌عنوان «روز مهندس» ‌گذاری شده است که به همین مناسبت مراسم گرامیداشتی در بیمارستان شهدای گم برگزار شد.

[ ادامه ]

مراسم بزرگداشت روز زن و روز مادر با حضور دكتر آقاجانى و نمايندگان منتخب امور بانوان دانشگاه برگزار شد.
[ ادامه ]

طرح ویزیت رایگان خدمات دندانپزشکی، زنان، غربالگری، طب سنتی، اطفال و داخلی روز پنجشنبه 9 اسفندماه در شهرستان پاکدشت به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

[ ادامه ]

آخرین نسخه گایدلاین بیماری سلیاک که در سال 216 منتشرشده بود توسط دکتر محمد رستمی نژاد عضو هیئت‌علمی پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد دانشگاه برای اولین بار ترجمه و در سایت سازمان جهانی گوارش منتشر شد.

[ ادامه ]

دکتر سید رضا فاطمی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از درمان موفقیت‌آمیز درمان کانسر معده در مرحله اولیه با استفاده از روش نوین برش زیرمخاطی آندوسکوپی (ESD) در بیمارستان آیت ا طالقانی خبر داد.

[ ادامه ]

در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر کشور از غزاله اسلامیان دانشجوی مقطعPh.D تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور تقدیر شد
[ ادامه ]

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جایزه ویژه در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را به فیلم سینمایی«متری شش و نیم» اهدا کرد.
[ ادامه ]

در حاشیه چهاردهمین کنگره بین‌المللی سرطان پستان و چهارمین کنگره بین‌المللی سرطان‌های دستگاه گوارش از دکتر سید علی ملک حسینی پدر علم پیوند کبد ایران با حضور جمعی از مسئولان حوزه سلامت و دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
[ ادامه ]

سومین کنگره سلامت مردان با حضور دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ملک افضلی بنیان‌گذار شبکه‌های بهداشت و جمعی از مسئولان در تالار ابوریحان برگزار شد.
[ ادامه ]

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.

ورود به سایت

» رمز خود را فراموش کردم

» هنوز عضو نشده‌اید؟ ثبت کنید

ثبت در سایت

» عضو هستید؟ وارد شوید

درمان سکته قلبی در کودکان

» رمز خود را فراموش کردم

» عضو هستید؟ وارد شوید

» هنوز عضو نشده‌اید؟ ثبت کنید

بیماری قلبی در بزرگ‌سالان به‌اندازه کافی دشوار است، حالا فرض کنید وجودش در کودکان می‌تواند تا چه اندازه مأیوس‌کننده باشد. انواع مختلف بیماری‌های قلبی می‌توانند کودکان را دچار کنند، مانند نقص مادرزادی قلب، عفونت‌های ویروسی که بر قلب تأثیر می‌گزارند، و یا بیماری قلبی به دلیل سندروم‌های ژنتیکی و یا مریضی.

خوشبختانه به علت پیشرفت‌های اخیر در عرصه تکنولوژی بیماران قلبی می‌توانند زندگی کامل و فعالی داشته باشند.

بیماری قلبی مادرزادی (CHD) نوعی بیماری قلبی است که کودکان از بدو تولد به آن مبتلا هستند. در ایالات‌متحده حدود 1 درصد نوزادان تازه متولدشده به این بیماری دچار هستند.

بیماری قلبی مادرزادی شامل این موارد است:

بیماری قلبی در بلندمدت می‌تواند بر سلامت کودک تأثیر بگذارد. برای درمان این کودکان از جراحی، روش کانتر، دارو، و در شرایط حاد از پیوند قلب استفاده می‌شود. برخی از کودکان باید تا آخر عمر دارو استفاده کنند.

تصلب شریان به شرایطی گفته می‌شود که چربی و پلاک‌های پرچرب در شریان‌های درونی تجمع می‌کنند. هرچقدر مقدار این چربی افزایش یابد، شریان‌ها سفت‌تر شده و ریسک لخته شدن خون و سکته قلبی می‌شود. تصلب شریان در بلندمدت ایجاد می‌شود. این مشکل به‌ندرت در کودکان و نوجوانان دیده می‌شود.

بااین‌حال، چاقی، دیابت، فشارخون و بیماری‌های دیگر ریسک ابتلا به این بیماری در کودکان را افزایش می‌دهد. پزشکان توصیه می‌کنند کودکانی که سابقه ارثی بیماری قلبی و یا دیابت داشته و از چاقی و اضافه‌وزن رنج می‌برند، برای تشخیص فشارخون و چربی بالا، تست غربال‌گری انجام دهند. اغلب به آن‌ها توصیه می‌شود که ورزش کرده و رژیم غذایی خود را تغییر دهند.

به ریتم غیرطبیعی قلب آریتمی می‌گویند. این مشکل باعث می‌شود که قلب پمپاژ کمتری داشته باشد.

در کودکان انواع مختلف آریتمی دیده می‌شود، مانند:

علائم این بیماری عبارت‌اند از:

بر اساس نوع آریتمی و تأثیرش بر سلامت کودک، درمان‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

بیماری کاوازاکی یک بیماری نادر است که در کودکان دیده شده و باعث عفونت در رگ‌های خونی دست، پاها، لب، و گلو، می‌شود. بر اساس یافته‌های پزشکی این بیماری دلیل عمده بیماری‌های قلبی در هر یک از چهار کودک است. این کودکان زیر 5 سال هستند.

بر اساس شدت بیماری درمان انجام می‌پذیرد اما اغلب از گاماگلوبین یا آسپرین استفاده می‌کنند. کورتیکواستروئیدها هم ممکن است عوارض احتمالی را کاهش دهند. کودکانی که به این بیماری دچار هستند اغلب باید تا آخر عمر تحت نظارت پزشکی قرار بگیرند.

به صداهای عمول که در اثر گردش خون از دریچه یا رگ‌های خونی اطراف قلب شنیده می‌شود، سوفل قلب می‌گویند. این مشک اغلب بی‌ضرر است. اما گاهی اوقات ممکن است نشان‌دهنده بیماری‌های قلبی عروقی باشد. سوفل قلب ممکن است در اثر CHD، تب یا کم‌خونی ایجاد شود. اگر پزشک متوجه صداهای عمول قلب یک کودک شود، برای او آزمایشات مختلف تجویز می‌کند تا از سالم بودن قلب او مطمئن شود. صداهای بی‌دلیل بی‌ضرر هستند، اما اگر براثر مشکلات قلبی ایجاد شده باشند باید مداوا شوند.

این شرایط زمانی رخ می‌دهد که غشای اطراف قلب (پریکاردیوم) ملتهب یا عفونی شود. در این صورت میان این دو قشر مایعی جمع شده و مانع پمپاژ قلب می‌شود. پریکاردیت ممکن است در اثر جراحی درمان CHD، عفونت باکتریایی، مشکلات قفسه سینه، و یا اختلالات بافتی مانند لوپوس، رخ دهد. بر اساس شدت بیماری، سن کودک و وضعیت کلی بدن او، درمان انجام می‌پذیرد.

باکتری استرپتوکوک که باعث گلودرد و تب مخملک می‌شود، در صورت درمان نشدن باعث ایجاد رماتیسم قلب خواهد شد. این بیماری دریچه‌ها و ماهیچه‌های قلب را به‌شدت آسیب می‌زند (با التهاب ماهیچه قلب که ورم عضله قلب دارد). بر اساس گفته‌های بیمارستان کودکان سیاتل، تب رماتیسم در کودکان 5 تا 15 سال رخ می‌دهد، اما معمولاً علائم بیماری رماتیسم قلب تا 1 یا 2 بعد خودش را نشان نمی‌دهد.

تب رماتیسم و بیماری رماتیسم قلبی امروزه در ایالات‌متحده چندان رایج نیستند. با مصرف آنتی‌بیوتیک و رفع گلودرد، می‌توان از بروز این بیماری جلوگیری نمود.

عفونت‌های ویروسی علاوه بر ایجاد بیماری و سرماخوردگی، باعث ایجاد مشکلات قلبی هم می‌شوند. این ویروس‌ها می‌توانند باعث ورم عضله قلب شده و در پمپاژ خون توسط قلب تداخل ایجاد کنند. عفونت‌های ویروسی قلب نادر هستند و علائم کمی دارند. زمانی که این علائم پدیدار شوند، مشابه علائم سرماخوردگی خواهند بود، مانند خستگی، تنفس کوتاه و احساس ناراحتی در قفسه سینه. درمان این مشکل عبارات است از دارو و درمان علائم ورم عضله قلب.

امتیاز بدهید!

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

بستن فرم

پربازدیدهای اخیر

آخرین نظرات

دسته‌ها

فیلم

سریال

انیمه

شخصیت‌ها

کمیک

درمان سکته قلبی در کودکان

تریلر

اخبار سینما و تلویزیون

سایر

پَروشات در شبکه‌های اجتماعی

تلگرام

اینستاگرام

آپارات

اشتراک در خبره

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پروشات تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. جبران خسارات مادی و معنوی بر عهده رسانه متخلف خواهد بود.

There’s an old saying, “as serious as a heart attack. For many of us, the only experience we have with heart attack or myocardial infarction (as it is also called), is third hand. We have a family member, friend, or co-worker who has had a heart attack. For most of us, the only time we see one is on television or in movies. But for more than 3 million Americans every year, a heart attack is a very real medical emergency they will experience. As Dr. Robert Benton, Clinical Research Director of Capital Cardiology states, “a heart attack is the most serious thing that you can come across, next to a stroke.

I sat down with Dr. Benton during a recent episode of Capital Cardiology’s radio program, HeartTalk, to discuss the breakdown of a heart attack. As Chief of Cardiology at Samaritan Hospital, Dr. Benton has a unique, first hand account of a patient’s experience — from arrival to the Emergency Room to meeting their cardiologist for follow up checkups.

As the TED Talk video above demonstrated, each heart attack is as unique as its victim. “The first feeling might be quite mild like a back pain, chest pain, maybe you feel like you can’t catch your breath, started Dr. Benton. “That can build into nausea or a crescendo pattern to very severe heart pain, chest pain, some patients complain of an elephant sitting on their chest. Some women might feel shoulder pain that radiates to the left interior of the arm. You could collapse. Severe sweating. When you have those symptoms, you know you are in the midst of something potentially catastrophic.

The sudden onset of a heart attack is what makes having one a frightening experience. The American Heart Association reports that about every 4 seconds, someone in the United States has a heart attack. You could be driving to dinner when your wife complains of feeling a pain in her left shoulder. Your father may come inside after working in the yard complaining of pain in his chest. Or, you may feel nothing at all and suddenly collapse. It’s at that point you should dial 9-11 or have someone bring you to the hospital. “If possible take four baby aspirin, adds Dr. Benton.

When you arrive at the Emergency Room, the patient will immediately be wheeled into the care of a physician or cardiac response team. The doctors will quickly confirm the heart attack, relieve the symptoms, and treat the problem. For family members or a friend who comes along, you still have a critical role in getting the emergency medical care the patient needs. “If you are the spouse [family member or friend], you can add medical history information, Dr. Benton points out. “You can help the physician or nurse in the ER better understand what had been going on with the patient, what their condition or symptoms had been before arriving at the hospital. Information is vitally important! Listening very closely about what is going to happen is also key. You need to be the one to share everything with the patient when they are able to comprehend what has happened. And things will be happening fast!درمان سکته قلبی در کودکان

One reason that the emergency medical team moves so fast is because time is muscle. As Dr. Benton explained, “I can tell you, it’s a team of five people that looks like crazy activity but it’s controlled chaos. Everything is done for a reason. The team moves fast to restore blood flow to the heart. After a heart attack, the longer areas of your heart goes without blood flow, the more damage will be done to your heart muscle. “You have to understand that this team must get you treated in under fifteen minutes, that’s their goal. The focus on getting you in, getting you fixed, and dealing with all of the ‘niceties’ later, like risk factor modification and prevention. All of that is going to be discussed during your 3-5 day hospitalization, stated Dr. Benton.

From the ER the heart patient will eventually be moved to a hospital room for continued treatment, close observation, and care. It’s at this point that they might be able to receive brief visitors. Once your blood pressure, heart s, and cardiac health are normalized after the heart attack, the patient will be allowed to home. Dr. Benton points out that during these first few days or weeks, it’s critical to have a caretaker with the patient. “Family members need to be understanding of what this person is going through because some people have never been sick in their lives, they’ve never been to the doctor or hospital for treatment, and suddenly, it’s a big game changer. You’ve gone from taking no medicines to taking five different preions. Before hand you ate everything you wanted and now you are limited. You were smoking cigarettes, you’re not. You weren’t exercises, you are. You haven’t taken any time of from work to take care of yourself, we teach you have to put things into priority.

Cardiac rehab is one of several steps necessary to come to terms with life after a heart attack. After your hospital visit you will meet with your cardiologist to begin, “something called cardiac rehabilitation which is something that we recommend to ALL heart attack patients, said Dr. Benton. Heart patients accept that they will now have a working relationship with their cardiologist that starts as regular office visits. “It’s about two to three times a week for about six weeks. You’ll do exercises and learn about diet and stress management. Those are things that we, the medical profession, provide. Over a few years, patients will eventually work up to a yearly follow up appointment.

It’s not uncommon for patients to describe their heart attack as a “life changer. For a large portion of heart attack survivors, their heart attack prompted major lifestyle changes. “Sometimes patients will say they have a new relationship with their family. They had been working so hard and not paying attention to things and now, it’s changed. There’s always some silver lining in a cloudy event like this, commented Dr. Benton. Heart attack patients often find a new energy in making the necessary lifestyle changes in their diet and exercise, cigarette smoking, or work/life balance necessary to reduce their risk of a second heart attack.

“I’d say a good 9 to 95% of the patients that I see, take this all to heart they make lifestyle changes, take their medicines, we work together on their recovery, noted Dr. Benton. “There are a small percentage that I’m flabbergasted by actually, who have a heart attack, a major sentinel event, they still smoke, don’t take their medicines, don’t exercise, that’s a tough situation. People think that having a heart attack is an immediate death sentence – it’s not. People are alive 3 years later after a massive heart attack. We do amazingly well with medicines, there new innovations in technology every day (like the American Heart Association My Cardiac Coach app) it seems. Your life is not restricted. We encourage you to live and do things!

Written by: Michael Arce, Media Specialist Any medical information published on this website is not intended as a substitute for informed medical advice and you should not take any action before consulting with a healthcare professional.

Capital Cardiology Associates is committed to making our website accessible to everyone, including individuals with disabilities. To report a problem or to request an accommodation to access online materials, information, resources, and/or services, please contact web-accessibility@capitalcardiology.com. In your message, please include the website address or URL and the specific problems you have encountered. You will receive a reply as soon as possible.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *