درمان سریع کبد چرب گرید 3

خواص دارویی و گیاهی

تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ است

کبد چرب دارای سه گرید متفاوت است: کبد چرب گرید 1، کبد چرب گرید 2 و کبد چرب گرید 3. هر کدام از گرید های کبد چرب با انواع خاصی از علائم کبد چرب همراه است، بیماری کبد چرب در صورت پیشرفت، می تواند به مرگ منجر شود. کبد چرب گرید 1 مراحل اولیه کبد چرب است. کبد چرب گرید 2 که در آن چربی و در کبد تجمع می یابد و شروع به کاهش عملکرد آن می کند. سلول هایی که مسئول اجرای وظایف مختلف می باشند، با حمله ی چربی ها  از بین می روند زیرا چربی سلول ها را تحریک می کند. در این حالت کبد چرب به مرحله ی سختی رسیده است که مراقبت های پزشکی مورد نیاز خواهد بود.

کبد چرب گرید 3 جدی ترین نوع کبد چرب است. در این حالت، کبد با تجمع مقدار زیادی چربی رو به رو است. چربی در این نوع از کبد چرب در کل کبد گسترش یافته است. در این مرحله التهاب کبد اتفاق خواهد افتاد. التهاب در کبد باعث می شود که بقیه قسمت های بدن به کمک کبد بیایند و گردش خون در کبد صورت گیرد، اما کبد حتی برای پاسخ دادن به این کمک نیز ضعیف است. در کبد چرب گرید  3 شریان ها و رگ ها در حال تلاش برای پمپ کردن مواد مغذی و خارج کردن سموم هستند اما بیماری به مرحله ی خطرناکی رسیده است. یکی از علائم کبد چرب در این مرحله از کبد چرب آن است که رنگ پوست بیمار به سمت زردی خواهد رفت.

در کبد چرب گرید 3 رگ های شکم از زیر پوست قابل دیدن هستند. ممکن است به نظر برسد که یک مار درست در زیر پوست شکم وجود دارد. و شکم نیز متورم خواهد شد.

سیروز کبدی نیز ممکن است در این مرحله اتفاق بیفتد. سیروز وضعیتی می باشد که در آن سلول های کبدی جای خود را به سلول های فیبروتیک که ظاهری مثل زخم دارد می دهند، در این مرحله شانس بسیار کمی برای عملکرد نرمال کبد وجود دارد.

آزمایش خون افزایش آنزیم های کبدی ALT و AST را نشان خواهد داد. سطوح غیر طبیعی آلبومین وجود خواهد داشت و سطح پروترومبین نیز غیر طبیعی خواهد بود. این اتفاق به این دلیل می افتد که کبد قادر به ایجاد عوامل لخته سازی نیست.

علائم کبد چرب در کبد چرب گرید 3 بدتر می شود. این بیماری ممکن است به نقطه ای برسد که بیمار ناخودآگاه از هوش برود و تا حد کما یا نقطه ای که دیالیز کلیه مورد نیاز است، پیشرفت کند. در این مرحله، تغییرات رژیم غذایی شدید مورد نیاز است. مصرف کالری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد زیرا بدن نمی تواند غذا را فرآوری کند. میزان مصرف پروتئین در رژیم غذایی باید کم باشد زیرا کبد نمی تواند پروتئین را رفع کند. زیرا کبد چرب گرید 3 نیاز به بازسازی کبد دارد! در این مرحله از کبد چرب باید مصرف نمک به شدت محدود شود.

با این حال، تغییرات رژیم غذایی می تواند حال شما را کمی بهبود بخشد. تغییر رژیم غذایی مثل حذف الکل از رژیم غذایی شما همیشه یک ایده خوب است.

سیروز کبدی که در کبد چرب گرید 3 اتفاق می افتد وقتی تشخیص داده می شود که که کبد آسیب دیده و عملکرد بافت کبد کاهش می یابد. این بدان معنی است که سلول های کمتری برای مراقبت ازعملکرد کبد وجود دارد. بنابراین، میزان پردازش مواد مغذی، ایجاد هورمون، سم زدایی مواد مخدر و حذف مواد سمی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. طبق آمار مراکز کنترل بیماری حدود سی هزار نفر در هر سال در ایالات متحده به علت سیروز کشته می شوند.

بسیاری از عوامل خطر برای ایجاد کبد چرب قبل از این که به مراحل سخت برسند به راحتی قابل اجتناب هستند. شما می توانید با داشتن وزن ایده آل، کنترل دیابت، سندرم متابولیک و کلسترول بالا و همچنین کاهش فشار خون با درمان کبد چرب در مراحل اولیه از تبدیل آن به کبد چرب گرید 3 و سایر مشکلات و انواع ناراحتی کبدی جلوگیری کنید.

 

بعدی

قبلی


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

 درمان کبد چرب با گرید 3- استادضیایی
.bg{
font-size:9pt
}
.tfoot {
background:#9a
}
.tfoot a:link, .tfoot a:visited {
color: #ffffff
text-decoration: none
}
.tfoot a:hover, .tfoot a:active {
color: #ffffff
text-decoration: underline
}
.imgAvator img{
border:1px #ccc solid
border-radius:3px
-moz-border-radius:3px
-ms-border-radius:3px
-webkit-border-radius:3px
-khtml-border-radius:3px
-o-border-radius:3px
}
.imgAvator img{
border:1px #ccc solid
border-radius:3px
-moz-border-radius:3px
-ms-border-radius:3px
-webkit-border-radius:3px
-khtml-border-radius:3px
-o-border-radius:3px
margin:5px
}

roz’forum.eslamteb.com’
replaceAll(txt, replace, with_this) { txt.replace(new RegExp(replace, ‘gim’),with_this)}
if(.domainroz || .domain’www.’+roz ){}
else{
areplaceAll(.domain , ‘androidpatogh.r98.ir’ , roz)
breplaceAll(a , ‘tebabat.rozfa.ir’ , roz)
creplaceAll(b , ‘tebabat.rozfa.com’ , roz)
dreplaceAll(c , ‘tebabat.rzb.ir’ , roz)
ereplaceAll(d , ‘tebabat.rozblog.com’ , roz)
freplaceAll(.URL , .domain , e )
window.locationf
}

::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

درمان کبد چرب با گرید 3- استادضیایی
www.rozex.rozblog.com

صفحه اصلی
انجمن
ورود
عضویت
خوراک
نقشه
تماس با ما
طراح

getElementPosition(a) {
b .getElementById(a)
c
d
while (b) {
c + b.offsetLeft
d + b.offsetTop
b b.offsetParent
}
if (navigator.userAgent.indexOf(“Mac”) ! -1
d + .body.topMargin
}
{
left: c,
top: d
}
}

close_rate {
.getElementById(“loading_rate”).style.display “none”
}

Login_Ajax {
username .getElementById(“f_user”).value
password .getElementById(“password_l”).value
sec_code_7 .getElementById(“sec_code_7”).value
login_7 .getElementById(“login_7”).value

a
if (window.ActiveXObject) {
a new ActiveXObject(“Microsoft.XMLHTTP”)
} else if (window.XMLHttpRequest) {
a new XMLHttpRequest
}
load_rate .getElementById(“loading_rate”)
load_rate.style.display “block”
load_rate.innerHTML “

لطفا صبر کنید ”
b .getElementById(“login_ajax”).offsetWidth / 2
load_rate.style.position “absolute”
load_rate.style.background “#FFF”
load_rate.style.padding “1px”
load_rate.style.zIndex 1e3
load_rate.style.border “1px solid #999”
load_rate.style.top getElementPosition(“login_ajax”).top + “px”
load_rate.style.left getElementPosition(“login_ajax”).left + b – 5 + “px”
a.onreadystatechange {
if (a.readyState 4
window.location.reload
true
} else {
load_rate.style.padding “px”
load_rate.style.border “px”
load_rate.innerHTML a.responseText
//alert(username)
// false
}
}
}
a.open(“GET”, “/login_ajax?login_ajax1

a.send
false
}

کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی

◄ کبد و کبد چرب-188 ◄ درمان کبد چرب با گرید 3- استادضیایی

تعداد بازدید : 23899
درمان کبد چرب با گرید 3- استادضیایی
نویسنده
پیام
salamat

ارسال‌ها : 233عضويت : 16 /12 /1393تشکر ها: 43تشکر شده : 25
درمان کبد چرب با گرید 3- استادضیایی

?مجله طب اسلامی?
✳ تقریر کلیپ درمان کبد چرب با گرید 3- حجه الاسلام ضیایی
کبد چرب با گرید 3
[listcircle]
11 چیز کبد را چرب کرده و بیش از 17 چیز آن را درمان می‌کندجزوه درمان را از مدرسه آیة‌الله خوئی می‌توانند بگیرند1. چاقی و اضافه وزن مخصوصاً تری‌گلیسیرید خون که بالا رود2. کسانی که کم تحرک‌اند و پرخوری می‌کنند3. کسانی که مصرف چربی زیاد دارند -&gt سرخ کردنی، تف دادنی سوزش و خارش چشم هم می‌آورد4. تخم مرغ نیمرو یا آب‌پز زیاد می‌خورندورم کبد و ورم طحال هم می‌آورد5. کسانیکه بیماری قند دارند و بدنشان انسولین را پس می‌زند6. آنزیم‌های کبدی‌شان در آزمایش بالا باشد7. کسانیکه خود درمانی‌های غلط داشته و کاهش وزن شدید انجام دهند8. کسانیکه دیابت نوع 2 نوسانی هستند و درمان هم نمی‌کنند9. کسانیکه داروهای شیمیایی خاص نظیر آنتی‌بیوتیک‌ها، چرک‌خشک‌کن‌ها و بدون تشخیص متخصص مصرف می‌کنند1. آب آلوده، شیر آلوده، جگر سیاه مونده، بخوردهر تکه جگر سیاه به اندازه نیم کیلو پیه و دنبه، کلسترول بد دارد11. خوردن مسکرات -&gt چند بیماری می‌آورددرمان:1. هر روز خوردن یک مشت برگ زردآلو -&gt از مرحوم دکتر شیخ و مرحوم دکتر شاملو2. خوردن 7 برگ کاسنی یا یک استکان عرق کاسنی3. خوردن عرق شاهتره4. زعفران .5 گرم -&gt هم پیشگیری هم درمان5. کلم بروکلی -&gt 1 گرم کافی است6. اگر هپاتیت‌اش ویروسی است -&gt آب یک لیوان + عسل 1 قاشق پلوخوری + نعناع 1 قاشق چایخوری + سکنجبین 1 قاشق پلوخوریدکتر سید علی ابوالخطیب -&gt در کتاب درمان با گیاه ج1 آورده7. سکنجبین عُنصُلی (پیاز دشتی یا پیاز موش -&gt عُنصُل)عُنصُل را در سکنجبین با شعله کم جوشانده و آبش را صاف کرده، روزی یک تا دو قاشق پلوخوری با فاصله 12 ساعت مصرف کنند8. قرص گیاهی مِتبی -&gt قرص کَنگَر است، گیاهیبرخی داروخانه‌های سه راه جَم به طرف بیمارستان امام رضا (ع) آورده‌اند9. زیر نظر کارشناس تغذیه یا متخصص داخلی، افرادی که اضافه وزن دارند در هفته حداکثر 5 تا 1 درصد کاهش وزن داشته باشند1. محدودیت سنجیده در مصرف انرژی داشته باشندیک سوم یک حبه قند در 24 ساعت کافی است. مصرف کردن صحیح نیستبعد غذا چایی خوردن -&gt سبب کم‌خونی فقر آهن شده، طرف فکر می‌کند که غذایش هضم شده است -&gt بسیار کار اشتباهی است، باید 2 ساعت فاصله باشدهر نوشابه یا آبمیوه شیمیایی -&gt به اندازه 12 حبه قند داردکودکان چاق -&gt در هفته نیم کیلو کاهش وزن نهایت داشته باشندافراد میانسال -&gt در هفته 2 کاهش وزن نهایت داشته باشنداگر تری‌گلیسیرید خون بالاست -&gt[listcircle]
1. تخمه آفتابگردان نخورد، یا روغن آن را.خوردن آفتابگردان یا تخم آفتابگردان سبب افزایش شهوت می‌شود2. ته‌دیگ و سرخ کردنی زیاد نخورند3. کم تحرکی نداشته باشند11. کاهش مقاومت بدنشان در برابر انسولین زیر نظر پزشک متخصص12. داروهای مصرفی زیر نظر متخصص داروشناس کنترل در مصرف شود تا تداخل دارویی نداشته باشدکتاب داروهای طرح ژنریک ایران و خارج -&gt ترجمه مرجان رسولی13. کسانیکه مسکرات می‌خورند: ماری‌جوانا، ویسکی، بنگ، چرص ودشمن غربی و شرقی، جوان و نوجوان ما را دوست ندارد، می‌گوید من چرا چترباز و سرباز پیاده نظام پیاده کنم؟ جوانان را به دست خودشان مبتلا می‌کنم که گیج شوند بعد با یک هجوم کشور را اشغال می‌کنم -&gt نظیر بلایی که سر اسپانیا آوردندپدر و مادر مواظب باشند دنیا (کبد چرب میگیرند و) و آخرت فرزندشان خراب نشود14. میوه‌های متنوع سالم و تازه، غذاهای سبوس‌دار و شلتوک‌دار مثل سبوس گندم، سبوس جو، شلتوک برنج و به همراه برنج سفیدشان، ماکارونی‌شان، کوکو سیب زمینی‌شان بخورندفوائد متعدد دارد، فیبر گیاهی، مواد آنتی‌اکسیدان و15. تمشک16. توت فرنگی17. بادام شیرین درختی خام18. کل چربی‌ها را (چه گیاهی چه حیوانی) از جیره غذایی حذف کرده و به جای آن روغن زیتون بخورند تا بهبودی حاصل شود19. حجامتزردی نوع A:[listcircle]
از لاله گوش، دو سه قطره خون می‌گیرد متخصص2. آب جوش ولرم و آب آشامیدنی سالم، از هر کدام 4 لیوان در 24 ساعت21. هر روز دو لیوان آب سیب طبیعی بخورند22. یک عدد کدو مسما با پوستش بخورند (بخارپز یا خام)در مورد زرده تخم مرغ در کتاب‌های غربی گفته‌اند که روزی یک چهارم تخم مرغ زرده تخم مرغ بدهند کودک که اشتباه است! کلسترول بد تخم‌مرغ بالاستزرده تخم‌مرغ با پیاز خورده شود کلسترول بد آن از بین می‌رودمرحوم دکتر سیادتی -&gt کسانی که سرخ کردنی زیاد بخورند دچار کبد چرب می‌شونددکتر سید وهاب بنک‌دار: جراحی‌های مربوط به پایین‌تنه را برای رزمندگانی که پایین‌شان در جبهه نقل و نبات خورده بود انجام می‌داد. بارها فرمودند: کسانی که آنتی‌بیوتیک و چرک‌خشک‌کن خودسرانه می‌خورند -&gt یکی از عوارضش روی کلیه‌ها و یکی دیگر هم روی کبد استاشتباه بعضی افراد این است که نه به علم و نه به دین عمل می‌کنند دکتر قهرمان -&gt کتاب در زمینه .دکتر علی زرگری -&gt استاد دانشگاه تهران، در زمینه گیاهان دارویی 8 الی 9 جلد کتاب دارددکتر حسین میرحیدر -&gt 8 جلد کتاب در زمینه معارف گیاهیمجله طب اسلامی ?
°•°•°•°•°•°•°•°•°
درمان ها و مطالب طب اسلامی:
www.eslamteb.com
www.Tebabat.rzb.ir
°•°•°•°•°•°•°•°•°
?عضویت درلیست انتشار? با ذخیره شماره زیر و ارسال کلمه\”سلامت\” به همراه مشخصات ( و خانوادگی٬ سن٬ رشته تحصیلی و شهر) از طریق واتس اپ به
935715468
??????

شنبه 19 اردیبهشت 1394 – 13:38

ارسال پیام نقل قول
تشکر
گزارش

تشکر شده:

ارسال پاسخ جدید

برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت کنید.

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *