درمان ريزش مو گربه

خواص دارویی و گیاهی

سبد خرید شما خالی است.

درمان قطعی ریزش موی دلبندان شما. این یک محصول ویژه است که از مواد با ارزش و خام، ویتامین ها و ماسکاپونه خوشمزه ساخته شده است. محتوای بیوتین بالای موجود در این قرص های خوراکی کمک می کند تا پوشش مویی درخشنده تر شده، شدت رنگ و نرمی مو شده و از ریزش موها جلوگیری کند. این محصول حاوی بیوتین، ماسکارپون و بدون نگهدارنده، بدون تقویت کننده طعم و بدون رنگ مصنوعی می باشد. این محصول در طعم های متفاوت و مانند اسنک می باشد و روزانه می بایست 6 عدد از آن را به دلبندانتان تغذیه کنید. اگر آنها باردار و یا پرستار می باشند روزانه تا 12 عدد تغذیه شود.
شیر و فرآورده های لبنی (ماسکاپونه 4٪ خشک)، روغن و چربی، شکر، مخمر، سبزیجات، مواد مغذی معدنی و از دیگر مواد تشکیل دهنده این محصول می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.درمان ريزش مو گربه

برس کشی حیوانات خانگی کاری بسیار مفید و ضروری می باشد زیرا باعث از بین رفتن موهای مرده و ماساژ پوست حیوان می شود که در نتیجه دلبندانتان همیشه موهایی سالم و براق و پوستی شاداب و سالم دارند.

جنس دانه های برس این محصول از فولاد ضد زنگ است که بدون آسیب زدن به پوست بدن حیوان به راحتی موهای مرده آن را جدا می کند و طرف مقابل آن باعث گردش خون بهتر و تحریک برای رشد موها می شود این برسها برای سگ ها و گربه ها یی با موهای متوسط و بلند مناسب می باشد.

سایز : 17 × 1.5 × 5 سانتی متر

گربه ها حیوانات گوشتخوار هستند و رژیم غذایی بر پایه گوشت برای سلامتی آنها مفید است. این رژیم غذایی عمدتا شامل آب، پروتئین و چربی است که محتوای آن کمتر از 1٪ کربوهیدرات باشد. محتوای بالای آبِ آنها باعث افزایش آب بدن گربه می شود و این امر در دراز مدت باعث سالم نگه داشتن کلیه و مثانه گربه خواهد شد . از آنجا که مواد تشکیل دهنده در کنسرو ها به راحتی توسط دستگاه گوارش گربه هضم می شوند فضولات جامد کمتری در سطل خاک باقی می گذارند.(مشاهده متن کامل مقاله)

 در پوچ بچه گربه بدلیل محتوای بالای آب، افزایش آب بدن گربه را در پیش و این امر در دراز مدت باعث سالم نگه داشتن کلیه و مثانه گربه خواهد شد. از آنجا که مواد تشکیل دهنده در پوچ ها به راحتی توسط دستگاه گوارش گربه هضم می شوند فضولات جامد کمتری در سطل خاک باقی می گذارند.

خواص کلی :

غذای گربه بالغ مینکاس حاوی گوشت مرغ، یک غذای اساسی و مغذی برای تمام گربه های بالغ است. پروتئین حیوانی مغذی، بدون سویا و دیگر عصاره های پروتئین گیاهی و دانه های با کیفیت بالا، از دیگر محتویات این محصول می باشد و به راحتی قابل هضم است.

ویژگی کلی :

محبوب ترین برندها

محبوب ترین برندها

محبوب ترین برندها

محبوب ترین برندها

اگر به تازگی پت به سرپرستی گرفتید و تجربه کمی در نگه داریش دارید، ما کمکتون میکنیمدرمان ريزش مو گربه


بدلینگتون تریر


داگو آرژانتینو


ایردیل تریر


بلاد هاند


ناپولیتن ماستیف

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

اگر هنوز عضو نشده اید کلیک کنید

This is a discussion on جلوگیری از ریزش موی گربه ها within the انجمن بهداشت و سلامت گربه ها forums, part of the تالار دوستداران گربه category بايد بگم که راستش نمی دونم آيا دارويی برای اين مسئله هست يا نه ولی با حمّام کردن و برس

کاربر نمونه

کاربر نمونه

درمان ريزش مو گربه

کاربر نمونه

کاربر تازه آشنا

کاربر بسیارموثر

کاربر فعال

نمایش برچسب‌ها

مشاهده قوانین انجمن

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *