درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

خواص دارویی و گیاهی

حالت تهوع و استفراغ در کودکان ممکن است در اثر عوامل مختلفی بوجود آید. در این مطلب علاوه بر دلایل و عوامل بوجود آورنده آن از درمان استفراغ کودکان هم صحبت می کنیم. در اکثر مواقع با روشهایی سنتی و در منزل می توانید این حالت را رفع کنید.

در اکثر موارد استفراغ در کودکان بی خطر بوده و زود رفع می شود و عمده دلیل آن مشکلات گوارشی از جمله پر خوری یا خوردن بعضی غذاهای نا هماهنگ با هم است. بروز استفراغ در کودکان با توجه به گروه سنی آنان متفاوت است. مثلا در گروه سنی شیر خوار ممکن است با بالا آوردن شیر مادر و گریه همراه باشد و در گروه سنی بالاتر با علائم بیشتری همراه است. در ادامه این مطلب بعضی از علائمی که همراه استفراغ رخ می دهد و همچنین درمان استفراغ کودکان با روشهای طبیعی در منزل آورده شده است.

یکی از مهمترین دلایل استفراغ در کودکان ممکن است ویروسهای شکم و معده آنها باشد که به آن آنفولانزای شکمی هم می گویند و باعث بروز استفراغ در کودکان میشوند. ممکن است شدت باکتری های داخل شکم به حدی باشد که باعث دل درد شدید, بی اشتهایی, اسهال و تب شود. اگر این علایم تا هشت ساعت رفع نشد حتما کودک را به یک مرکز اورژانس ببرید.

یکی دیگر از موارد خطرناک که ممکن است سبب حالت تهوع در کودکان شود, خوردن مواد سمی یا غذاهای مسموم و یا شی است. در این حالت ممکن است کودک حالت تهوع شدید داشته باشد ولی چیزی بالا نیاورد, همچنین ممکن است دچار اسهال شدید شود. اگر به خوردن مواد خوراکی سمی یا هر مورد خطرناک دیگری مشکوک هستید حتما کودک را به مرکز اورژانس انتقال داده تا سریعا تحت درمان قرار گیرد.

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

از دیگر دلایل استفراغ کودکان می توان به کمبود آب که با علایمی نظیر: خشک شدن لبها, خستگی و بی حوصلگی کودک, کم شدن تعداد دفعات ادرار همراه است اشاره کرد. برای درمان استفراغ کودکان در این حالت باید کم آبی بدن آنها جبران شود. اگر استفراغ شدید است مقدار کم مایعات خصوصا آب به او بخورانید تا کم کم حالت تهوع و استفراغ او کم شود و بعد آب بیشتری به او بنوشانید.

همانطور که در ابتدا گفته شد درمان استفراغ کودکان در منزل و به راحتی قابل انجام است. یکی از درمانهای موثر زنجبیل است, که برای مصارف کودکان بالای دو سال مناسب است. زنجبیل در طب سنتی به عنوان داروی ضد درد خصوصا برای دردهای شکمی توصیه می شود, همچنین برای درمان حالت تهوع بسیار مناسب است.

استفاده از بعضی دمنوشهای گیاهی می تواند به قطع شدن حالت تهوع و استفراغ کودکان کمک کند. از جمله دمنوش گیاه بابونه و نعناع که بسیار موثر هستند. می توانید چند برگ نعناع تازه را با مقداری آب جوش در یک قوری دم کرده و میل کنید.

یکی از بهترین خواص میخک ضد عفونی کننده بودن آن است و از این خاصیت می توان برای دردهای شکمی کودکان بهره برد. برای اینکار می توانید چند عدد میخک را به کودکتان بخورانید اگر مزه تند آن را دوست نداشت می توانید میخک را کوبیده و با چند قاشق عسل مخلوط کنید.

همچنین زیره سبز به عنوان روشی مفید برای درمان استفراغ کودکان به کار می رود. می توانید مقداری زیره سبز را آسیاب کرده و چند قاشق از آن را با یک فنجان آب مخلوط کرده و به کودک بخورانید.

از دیگر خوراکی های مفید برای درمان دل درد کودکان و از بین بردن حالت تهوع و استفراغ در آنان شیر است. بهتر است که در این مورد از شیر گرم استفاده کنید.

در صورت مشاهده هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شد, کودک را سریعا به مرکز اورژانس انتقال داده تا تحت درمان قرار گیرد.

منبع : آرگا



تفریحات آبی و جشنواره‌های خرید با تور دبی


آشنایی با چایامانگالارام مجسمه بودایی غول پیکر به خواب فرو رفته!





با انواع مدل مبلمان 219 آشنا شوید




نشانی شما منتشر نخواهد شد.





درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

بارداری تا بلوغ ۸ 27,878 بازدید

تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.

۱- پودر سماق در درمان اختلالات گوارشی و مشکلات روده بزرگ، برطرف کردن حالت تهوع و بی اشتهایی موثر است.

۲- گوجه فرنگی برای برطرف کردن تهوع صبحگاهی در زنان باردار مفید است.

۳- زنجبیل می‌تواند باعث جلوگیری از تهوع ناشی از عمل جراحی و شیمی درمانی و نیز  تهوع دوران بارداری شود. مطالعات نشان می دهد مصرف یک گرم پودر زنجبیل در جلوگیری از حالت تهوع بعد از عمل جراحی، به اندازه داروهای آرام‌بخش موثر است.

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

۴- هندوانه خواص بسیاری دارد، از جمله ضد استفراغ و ضد تهوع، مخصوصا برای افرادی که در تابستان دچار گرمازدگی می شوند، نوشیدن آب هندوانه با کمی گلاب می تواند مفید باشد.

۵- شاتوت یکی از انواع توت ها است. استفاده از جوشانده برگ های این میوه برای برطرف کردن حالت تهوع از قدیم معمول بوده است.

۶- نعناع، دارای خاصیت خنک کنندگی، رفع گرفتگی عضلات و مسکن درد می باشد. پیشگیری از درد معده و روده ، ضد اسهال ، ضد تهوع ، ضد درد عادت ماهیانه و ضد سرفه از اثرات عصاره این گیاه ذکر شده است.

۷- زرشک، منقبض کننده طحال بوده و اثر ضد تهوع دارد، اما استفاده مقدار زیاد آن باعث اسهال و حتی فلج مرکز تنفسی می شود. مصرف زرشک به مقدار ۲ گرم در طول روز و به مدت سه بار توصیه می شود و مصرف بیش از اندازه آن می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

۸- پونه برای مقابله با حالت تهوع و استفراغ، مشکلات و ناراحتی های گوارشی موثر است، به طوری که از ترش کردن معده جلوگیری می کند و برای هضم غذا و برطرف کردن سکسکه مفید است.

۹- آب لیمو خاصیت ضد تهوع دارد و در درمان اسهال و یبوست به کار می رود.

۱۰- آلبالو ، ضد عفونی کننده قوی روده ها است. به درمان کم خونی ، تصلب شرایین ، خستگی، دیابت، نارسایی کبد، آرتریت (درد و التهاب مفاصل) ، نقرس و حالت تهوع کمک می کند.

گوجه فرنگی برای برطرف کردن تهوع صبحگاهی در زنان باردار مفید است.

۱۱- تمبرهندی مثل یک ملین عمل می کند. این میوه، یک اشتها آور بوده و منبعی از آنتی اکسیدان ها نیز به حساب می آید. خوردنش به همراه غذا به هضم آن کمک می کند. به علاوه برای کاهش تهوع مفید است، بنابراین اضافه کردن آن به غذا به خصوص در وعده غذایی افرادی که مشکل گوارشی دارند، توصیه می شود.

۱۲- در طب سنتی چین از دارچین برای درمان سرماخوردگی، تهوع، اسهال و دردهای عادت ماهانه استفاده می شود.

۱۳- دم کرده پوست پرتقال اشتها را افزایش می دهد. باعث تقویت سیستم هاضمه شده و نفخ و حالت تهوع را از بین می برد. سیستم گردش خون را بهبود می بخشد. برای تهیه این دم کرده، حدود یک قاشق غذاخوری پوست خرد شده پرتقال را درون آب جوش بریزید و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آن را میل کنید.

۱۴- رب انار برای بهبود کم اشتهایی ، تهوع ، ضعف عمومی ، تصفیه خون و میگرن بسیار مفید است.

۱۵- میوه سنجد از نظر طب سنتی، طبیعت سرد و خشک دارد و ضد تهوع و صفرا بر است.

۱۶- ویتامین B6 از جمله ویتامین های محلول در آب است که در رفع تهوع موثر است. این ویتامین در مواد غذایی زیر وجود دارد: گردو، بادام زمینی، لوبیا سفید، نخودفرنگی، سویا، اسفناج، گوجه فرنگی، ذرت، گندم کامل، سبوس گندم، جگر، قلوه، گوشت گاو، میگو، بوقلمون، تخم مرغ ، شیر، انگور، طالبی، آناناس، سیب، پرتقال، گلابی و هلو.

۱- مصرف سه گرم زعفران در ماه برای هر فرد مناسب است و استفاده بیش از پنج گرم زعفران در یک وعده غذایی، عوارضی همچون سرگیجه، کاهش تعداد ضربان قلب و احساس تهوع در پی دارد. همچنین، این میزان زعفران در دوران بارداری احتمال سقط جنین را افزایش می دهد.

۲- پروتئین موجود در تخم مرغ می تواند در برخی افراد ایجاد حساسیت کرده و منجر به بروز علائم آلرژی غذایی شود. سردرد، کهیر، خارش پوست، حالت تهوع و استفراغ و درد معده از علائم شایع آلرژی به تخم مرغ است.

۳- اگر ظروف مسی با لایه ای از یک فلز دیگر مثل قلع یا فولاد ضدزنگ یا نیکل پوشانده شوند، از ورود مس به غذا جلوگیری می شود و از عوارض افزایش غلظت مس در خون مثل تهوع، استفراغ و اسهال کاسته خواهد شد.

۴- خاصیت چای سبز بسیار از عوارض جانبی آن است. از آن جایی که چای سبز نیز حاوی کافئین است، مصرف زیاد آن بدخلقی، بی خوابی، تپش قلب و سرگیجه، حالت تهوع، اسهال، سردرد و بی اشتهایی ایجاد می کند.

۵- رازیانه، نوعی گیاه دارویی است که مصارف مختلفی دارد. تمام بخش های مختلف این گیاه یعنی دانه، برگ و ریشه آن خوراکی است، ولی روغن حاصل از دانه های رازیانه، سمی بوده و حتی مصرف کم آن، می تواند منجر به ایجاد دانه های پوستی، مشکلات تنفسی و حالت تهوع گردد.

برچسباستفراغ بارداری تهوع تهوع بارداری ضد تهوع

2 هفته پیش

۱۳۹۷-۰۷-۰۵

۱۳۹۷-۰۵-۰۳

مرسی عالی بود

متشکرم از توضیحات خوب ضد تهوع بارداری

سلام، خسته نباشید. ضمن تشکر، فکر می کنم به صورت عمومی ، کوتاه، مختصر و مفیدپاسخگوی بسیاری از سوال ها می باشد.

سایتتون فوق العاده است.

ممنون از سایت عالیتون خیلی از اطلاعاتی رو که من تا به حالا ازش مطلع نبودمو یادم داد سایتتون عاااااااااااااااااالیهههههههه

از این بهتر هم میتونه باشه

سایت عالی و جامعی دارید. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

بسیار سایت عالی دارین با امید موفقیت در اطلاع رسانی شما دوستان خوب و خوش باشید

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

“پارسی طب” یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است. این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی اعتقاد داشته و از این موضوع حمایت میکنند. ما همواره در تلاشیم که اطلاعات مفیدی در اختیار بینندگان خود قرار داده و اسباب رضایت ایشان را جلب نماییم.




خانه

موبایل

گاهی حالت تهوع ممکن است منفرد باشد و بدون بروز هرگونه استفراغی رخ دهد

  

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

 تهوع و استفراغ کودک در مواقع با هم اتفاق می افتد؛ یعنی به دنبال تهوع معمولا شاهد استفراغ هستیم. اگرچه ممکن است این دو جداگانه هم رخ دهند ولی به هر حال تهوع و استفراغ علائمی هستند که باید پیگیری شوند، به خصوص اگر از نوع خاص یا ادامه دار باشد. تهوع و استفراغ بین کودکان شایع است و می تواند به عنوان یک علامت خفیف و خود بهبود یابنده و گاهی هم ناشی از بیماری شدید و کشنده باشد. تهوع بدون استفراغ، استفراغ بدون تهوع و تهوع توأم با استفراغ در کودکان علائمی هستند که پزشک را به سوی تشخیص بیماری سوق می دهند چون بیماری هایی که موجب این دو وضعیت می شوند علائم خاص خود را دارند.رنگ استفراغ کودک می تواند به پزشکان کمک کند تا دلیل بروز تهوع و استفراغ کودک را حدس بزنند. وقتی انقباض عضلات معده زیاد می شود، محتویات آن را با فشار به بیرون می راند و در نتیجه استفراغ اتفاق می افتد. رنگ استفراغ معمولی تا حدودی زرد و به علت برگشت صفرا به معده است. در صورتی که رنگ آن کاملا صفراوی یعنی زرد روشن یا سبز باشد می تواند علامت انسداد روده باشد.گاهی حالت تهوع ممکن است منفرد باشد و بدون بروز هرگونه استفراغی رخ دهد. این حالت برای کودک ناراحت کننده و معمولا با علائم دیگری مثل افزایش بزاق، افزایش ضربان قلب و تنفس و کاهش تون عضلات معده همراه است. استفراغ بدون تهوعگاهی هم استفراغ بدون تهوع است؛ یعنی کودک بدون علائم قبلی ناگهان دچار استفراغ می شود. در این مواقع باید به علائم افزایش فشار داخل جمجمه که گاهی به دلیل وجود تومور مغزی است، مشکوک شد ولی به طور کلی علت تهوع و استفراغ در کودکان بسیار متنوع است. علل ممکن است شامل بیماری های نورولوژیک، مسمومیت، گرمازدگی، مشکلات گوارشی، حساسیت و مشکلات کلیوی و روانی باشد. البته علل تهوع و استفراغ بر اساس سن کودک گروه بندی می شود.تهوع و استفراغ در نوزادان و شیرخواران1. در نوزادان و طی ماه های اول، استفراغ شایع است اما در صورتی که استفراغ به طور مکرر اتفاق بیفتد و با کاهش وزن، شیر نخوردن و تب مکرر همراه باشد نیاز به پیگیری دارد.2. گاهی مادرها از اینکه نوزادشان در روز اول تولد دچار استفراغ خونی می شوند، نگران هستند ولی جای نگرانی نیست و خون موجود در استفراغ همان خونی است که کودک هنگام تولد می بلعد. این مسئله با یک یا دو بار شستشوی معده برطرف می شود.3. مورد بعدی استفراغ بعد شیر خوردن است که علت آن بلعیدن هوا طی خوردن شیر است. مادران باید بعد از هر بار شیردهی کودک را وادار به آروغ زدن کنند. در غیر این صورت کودک بخشی از شیر را بالا خواهد آورد.4. تهوع و استفراغ در اثر غذا خوراندن بیش از حد به کودک نیز رخ می دهد. چنین کودکانی معمولا وزن بالایی هم دارند.5. انسدادهای موجود در دستگاه گوارش نیز باعث استفراغ می شود. در این کودکان دفع مدفوع وجود ندارد و شکم برجسته و متورم است.6. عفونت نیز می تواند موجب تهوع و استفراغ شود.7. بیماری های متابولیک ارثی از علل نادر تهوع و استفراغ در نوزادان و شیرخواران است.8. ریفلاکس به طور طبیعی در ماه های اول تولد وجود دارد و مشکلی هم ایجاد نمی کند و با توصیه هایی در مورد نحوه تغذیه و تغییر وضعیت کودک در شیردهی و بعد از آن تا حدود زیادی کنترل شونده است. ریفلاکس هایی که با علائمی مانند سرفه، عدم وزن گیری، شیر نخوردن و همراه هستند نیاز به درمان دارند.9. حساسیت به پروتئین شیر نیز در بعضی از کودکان، به خصوص آنهایی که از شیر گاو تغذیه می کنند ممکن است باعث تهوع و استفراغ شود.تهوع و استفراغ در کودکان بزرگ تر1. شایع ترین علت تهوع و استفراغ در کودکان ویروسی است. چنین کودکانی مشکلی ندارند ولی به طور ناگهانی دچار استفراغ می شوند. در این کودکان به تدریج عفونت و تب هم به استفراغ افزوده می شود.2. عفونت های چرکی گلو، مننژیت و عفونت ادراری هم از مواردی هستند که می توانند باعث ایجاد تهوع و استفراغ در کودک شوند.3. در این سن نیز کودکان ممکن است دچار ریفلاکس شوند که با حالت تهوع همراه است.4. تو رفتگی روده ها داخل هم که جزو موارد اورژانسی است باعث ایجاد درد، تهوع و استفراغ می شود.

رنگ استفراغ کودک می تواند به پزشکان کمک کند تا دلیل بروز تهوع و استفراغ کودک را حدس بزنند

 

تهوع و استفراغ در نوجوانان1. در نوجوانان شایع ترین علت تهوع و استفراغ ابتلا به بیماری گاستروآنتریت است. همچنین در این سن احتمال عفونت آپاندیس وجود دارد. آپاندیسیت باعث تهوع و استفراغ همراه با درد شدید شکم و دور ناف می شود.2. کودکانی که نزدیک سن بلوغ قرار دارند دچار تهوع و استفراغ از نوع سایکوژنیک می شوند.3. تهوع ناشی از بارداری را نباید در این سن از نظر دور داشت. احتمال بارداری دختران نوجوان نیز وجود دارد.چه زمانی باید کودک دچار تهوع و استفراغ را به پزشک ارجاع داد؟در صورتی که استفراغ مکرر باشد. به خصوص در نوزادان و کودکان کم سن لازم است کودک را به متخصص کودکان ارجاع داد. تهوع و استفراغ با رنگ زرد یا سبز، همراه با درد شکم و تب نیاز به بررسی دارد.کودکانی که علائم کم آبی دارند، از دیگران در معرض خطر هستند. برای تشخیص دقیق تر باید به مخاط دهان کودک نگاه کرد و دید که چقدر حالت خشکی دارد. همچنین چشم ها گود می شود و گونه ها بیرون می زند. کودک دچار کاهش حجم ادرار می شود و ممکن است پوست سرد و افزایش ضربان قلب هم داشته باشد.تهوع و استفراغی که با تغییر رفتار کودک همراه باشد هم نیاز به بررسی بیشتری دارد.درمانوالدین نباید خوددرمانی کنند. استفاده از هر نوع داروهای ضد تهوع ممکن است. هر چند ظاهرا داروی بی خطری باشد. داروهای ضد تهوع می توانند در کودکان علائم ایجاد کنند. اگر تهوع و استفراغ علت خاصی نداشته باشد، بدون درمان هم بهبود می یابد ولی در صورتی که دارو تجویز شود و بیماری هم خطرناک باشد، مصرف دارو باعث پنهان کردن علائم می شود و تاخیر درمانی رخ می دهد. تجویز دارو فقط باید با نظر پزشک معالج باشد.حتما باید دنبال جبران آب از دست رفته بدن کودکانی که سن شان پایین است و استفراغ مکرر دارند، باشیم.تهوع و استفراغ ناشی از گرمازدگی و مسمومیت غذایی در کودکان شایع است. این بیماری نیاز به درمان حمایتی دارد و به مرور و ظرف مدت چند ساعت برطرف خواهد شد. استفاده از نوشابه به عنوان جایگزین آب بدن ممنوع است ولی آب میوه هایی مانند آب سیب، دوغ، آب معمولی و محلول او آر اس مفید هستند. غذاهای چرب و شیرین باعث تشدید علائم می شوند چون این دو به مدت طولانی تری داخل معده می مانند.غذا باید با حجم کم، با قاشق های کوچک به کودک داده شود. محلول او آر اس نیز بهتر است خنک باشد. معده ناراحت، غذاهای سرد را بهتر از غذاهای گرم تحمل می کند.کودکانی که در سنین مدرسه هستند گاهی دچار تهوع صبحگاهی می شوند. این نوع تهوع معمولا ناشی از استرس است زیرا والدین کودک را با عجله بیدار می کنند و با عجله هم قصد دارند به او صبحانه بخورانند. این کار تهوع را تشدید می کند. برای جلوگیری از این عارضه باید کودک اوایل شب بخوابد و صبح زودتر بیدار شود تا وقت کافی برای حاضر شدن و صبحانه خوردن داشته باشد و استرس کمتری را تحمل کند. اگر تهوع طولانی باشد حتما باید علت اصلی یافت شود.منبع: هفته ه سلامت


برای داشتن بچه های سالم تر بخوانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

? پروفسور علی کرمی: ⭕️ ۱۰ دلیل مهم برای اینکه نیازی به غذاهای تراریخته (دستکاری شده ژنتیکی) نداریم ۱

? پرسش : ❓ آیا #پوشک کردن نوازدان مشکلی برای آنان ایجاد می‌کند؟ ❗️پاسخ : ? با توجه به اینکه نوزادان

? #لیست_مواد_غذایی_به_تفکیک_طبع ? با خوردن مواد غذایی، بدن انسان از دو منظر دچار تغییراتی میگردد. ❗️

❄️?❄️?❄️? ☘️ @ravazadeh ☘️ ? #توصیه_بهداشتی: اقدامات پیشگیرانه در فصل #سرما (فصول #پاییز و #زمستان)

? فهرست خوراکی های ممنوعه برای عرضه در بوفه مدارس ? معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

????پولیپ بینی و انحراف ناشی از آن: پولیپ بینی در واقع التهاب شدید مخاط بینی و سینوس‌هاست که در واقع

  ? #خارش_پوست ?⇦ازگیاه کنگر استفاده کننداین گیاه ?⇦چند منظوره است یعنی هم در?⇦درمان کبد چرب فا

??✨امام صادق علیه‌السلام : ?هر کس به ضعفی در قلب یا بدن ▫️خویش گرفتارآمد،گوشت گوسفند ▫️همراه با شیر

?بسم الله الرحمن الرحیم? ??????بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: ضرورت بازنگری سلامت و بهداشت زن

#شربت سرکه شیره برخی فواید ? کمک به هضم غذاهای دیرهضم ?  إشتهاآور ?خونساز ?صفرازدا ? آرامش دهنده اعص

گلاب درمانی !? گلاب ضد ویروس و ضد گلو درد است و تب را پایین می آورد، بخصوص اگر با گلاب بیمار را پاشو

پرسش یه چیز یه مدتی است پام کبود میشه بنفش رنگ یه دایره بزرگ من یادم نمیاد جایی زده باشمش  این کبودی

????? نمک خوب یا بد؟ هوالشافی امروزه مناقشه‌ی بزرگی بر سر نمک در محافل پزشکی در جریان است که بسیاری

??????????????? ? فصل زمستان آمد مهیا شویم مزاجش سرد و تر + برای بلغمی مزاجهای ۶۰ ساله به بالا سختی

?بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: آشنایی باگیاهان دارویی درطب اسلامی و سنتی مدرس:استاد خطیری ?ت

?بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: انواع رویا برحسب مزاج ? مدرس: استاد خطیری ⚜مزاج رویا:? ☢ صفرا

استاد معارفی دوباره پس ازداروهای گیاهی که مصرف کردم ،  از کمرم ام آر آی گرفتم دکتر گفت تو کمرت تومور

?????? یایسگی زود رس را در بانوان با نگاهی به طب سنتی مدیریت کنیم راهکارها و پیشگیری ها پرهیز از تغذ

پرسش سلام شبتون بخیر استاد مادرم ۶۳سال سن دارن و مرتب از اینکه سر و صدایی توی سرشون هست مثل سوت زود

????? گزنه گیاهی بسیارموثر ?درمان آسم ?تصفیه‌ خون ?درمان آلزایمر ?درمان بواسیر ?درمان کم‌خونی ?کاهش

????? هل گیاهی موثر ?ضد افسردگی ?مفرح اعصاب ?تصفیه ‌ی خون ?کاهش قند خون ?کنترل کلسترول ?کنترل فشار خ

بادرنجبویه گیاهی بسیار موثر ?درمان صرع ?درمان ام اس ?درمان آلزایمر ?پیشگیری از سکته ?رفع خستگیِ روحی

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ????? رازیانه داروی گیاهی بسیارتاثیر گذار درزنان و دختران ?تقویت حاف

?بسم الله الرحمان الرحیم? ?تدریس مزاج شناسی(جلسه سوم) ?مدرس:استاد خطیری ?ادامه بحث مزاج شناسی در خصو

?بسم الله الرحمن الرحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه چهارم) ?مدرس:استاد خطیری دوستان امادگی دارین جلسه

? بسم الله الرحمن الرحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه پنجم) ?مدرس:استاد خطیری ?جلسه دوم درخصوص مرحله پر

? بسم الله الرحمن الرحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه آخر) ? مدرس: استاد خطیری ⚜خوب دوستان امشب جلسه آخ

????????????? غفلت سیستم طب سنتی برای یافتن راهکارهای سخت بیماران درقرن ۲۱ ❗❗❗ واقعا همه ما فقط به ش

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ⛔️⛔️⛔️??? سلام استاد چرا کولر گازی مضره???? ??????? سلام درمایعات گا

? بسم الله الرحمن الرحیم? ? موضوع تدریس: بررسی کم خونی بر اساس مزاج ها ?مدرس: استاد خطیری ⚜انواع کم

? خواص عالی بنفشه و #روغن_بنفشه ?قال المعصوم علیه السلام: برتری روغن بنفشه بر دیگر روغن ها مانند برت

⭕️ تاثیر سحرخیزی بر کاهش ریسک ابتلا به #سرطان سینه در زنان احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنانی که سح

❓کدام #چاقی؟ کدام رژیم؟ ? افراد #چاق به علتهای یکسانی دچار چاقی نمی‌شوند و راه درمان همه آنها نیز مش

? #توصیه_بهداشتی: اقدامات پیشگیرانه در فصل #سرما (فصول #پاییز و #زمستان) ? ☃️? هر فصل از سال، دارای

? نکته های شنیدنی: #ضرر غذاهای نفاخ ? #غذاهای_باد_دار ? ضرر غذاهای باددار مثل آش های که از آرد خام و

???????? ده ضرر اساسی  به بدن با پوشیدن لباسهای تنگ و ایجادبیماریهای سخت اختلال در جریان خون برگشت ج

?اگر ناخن‌هایی شکننده یا ریزش مو دارید یا در روز کسل ‌هستید،کمبود آهن دارید !! ✍به جای مصرف خودسرانه

??? ☑️درمان تاخیرقاعدگی با بومادران ?بومادران برای درمان  تمام مشکلات قاعدگی ازجمله  تاخیرآن استفاده

✅انواع بیماری در طب اسلامی ✍امام صادق(ع) می فرماید بیماری انواعی دارد: ۱⃣مرض بلوی (بیماری آزمایش) ?پ

#سـم_کـبد ⚠️ به کـودکـان خـود سـس مـایونز و مواد حاوی سـس ندهید‼️ ? سُس مایونز حاوی مواد نگهدارنده (

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

#درمان_تب_خال ✴️•⇦علت تبخال از نگاه طب سنتی یا از سردی یا استرس است و یا از اختلال در سیستم ایمنی بد

?????? پرسش موضوع خون دماغ یه دختر  دارم ۴سال ونیمه,یه مدتی است وقتی زیاد تحرک داره خون دماغ میشه.ای

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ???? خفگی درحلق به دنبال تجمع چرک خیلی غلیظ حلق و گلو و خلط های بلغم

✅ مربای زردک، موثر برای افزایش نیروی جنسی مصرف این مربا (هویج) جهت تصفیه و بازکردن صدا، پاکسازی ریه،

?#درمان_آسان #عطاری ? دفع ترشحات پشت حلق هنگام سرماخوردگی ⁦✔️⁩ برای رقیق شدن و دفع ترشحات غلیظ پشت ح

? آیا می دانید که خوردن #هندوانه در شب #یلدا و #زمستان مضر می باشد ❗️ ⬅️ در گذشته که امکانات انباردا

بوییدن گل نرگس کلید درمان افسردگی است. مولفه های تشکیل دهنده گل نرگس میتوانند از سدخونی مغزی که مغز

#پولیپ‌رحم ⬅دختری هستم با سن ۲۹ سال.مدتیست که دچار پولیپ در رحم شده ام. و مرتب لکه بینی دارم. و از ا

?مزیت های مصرف برنج سبوس دار: ⬅️- جلوگیری از آلزایمر ⬅️- فاقد چربی مضر ⬅️- مهار فشار خون ⬅️- پیشگیری

#درمان‌کم‌کاری‌تیروئید: ❄کم کاری این غده از نظر طب سنتی اکثرا ناشی از سردی تن است.(بایدبررسی‌شود) ال

#درمان‌عفونت‌رحم : ?الف) اگر عفونت همراه با خارش باشد: درمانش نشستن در وانی از سرکه است. به این ترتی

✳️حمام رفتن در ایام قاعدگی چہ مضراتی دارد⁉️ ?تنبلی تخمدان ?درد قاعدگی در ایام پریودی و یا نزدیکی و ی

#درمان‌تیک‌عصبی ?کسانی ماهیچه های صوتشان پرش دارد و تیک پیدا کرده است چه گیاه دارویی مناسب است⁉ ✅ایش

#درمان‌بوی‌بددهان ?توضیح بیماری و روش درمان: ?بوی بد دهان به سه دلیل بوجود می آید که جهت از بین بردن

✅درمان سینوزیت و ریزش سینوسی @tebiranii * ?سینوزیت را به روشهای زیر میتوان درمان نمود: – روغن

✅ فواید مصرف #شیربادام ?در پیشگیری ودرمان برخی سرطان ها مفید است ? به تسریع روند کاهش وزن کمک می کند

گلاب درمانی !? گلاب ضد ویروس و ضد گلو درد است و تب را پایین می آورد، بخصوص اگر با گلاب بیمار را پاشو

??????مراجعه به پزشک خانم? ? در شهرهای کوچک که متخصص خانم کم است، آیا باید کل شهر را بگردیم تا #پزشک

?????تلقیح زن از طریق نطفه مرد اجنبی? ?سؤال: آیا تلقیح نطفه مردی اجنبی به همسر مردی که بچه دار نمی ش

#عفونت_زنان بیش ۹۰%خانمها دچار عفونت وکیست تخمدان هستند برای ریشه کن کردن عفونتها شبه هنگام خواب مقد

? #نفخ_شکم (#نفخ_معده و #نفخ_روده): ? دلایل ایجاد نفخ شکم: ⚪️ مصرف برخی خوراکی‌ها (کلم، بادمجان، سیر

#شربت سرکه شیره برخی فواید ? کمک به هضم غذاهای دیرهضم ?  إشتهاآور ?خونساز ?صفرازدا ? آرامش دهنده اعص

? ⇦ فواید تَرک تدریجی وعده ناهار ?رفع فشار زیاد به معده ▫️پاکسازی معده ▫️پیشگیری از چاقی ▫️درمان  چر

✅فواید مصرف گردو در صبحانه ● ضد سنگ کلیه،سنگ صفرا ● درمان بیماریهای ریوی ● تقویت قوای جنسی ● تقویت ل

#روغن حیوانی خواص ?خواص ضد التهابی و کاهش ابتلا به بیماری های مزمن و بیماریهای قلبی محققان با استفاد

??⛔️?نبایدهای آرایشی در دوران بارداری? ?هاشور ابرو ?رژ لب ?تاتو ?لاک زدن ?رنگ مو ?رنگ ابرو ?کرم های

✍ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺧﺪﺍ (ص): ❤️ﺑﻪ ﺯﻥ، ﺩﺭ ﻣﺎﻫﻰ ﻛﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﻪﺩﻧﻴﺎ ﻣﻰﺁﻭﺭﺩ، ﺧﺮﻣﺎﻯ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ؛ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ، ﻛﻮﺩﻙ

#ارده ✅خواص و کاربردها: ?همان کنجد سابیده به همراه روغن آنست. ?گرم وتر است. ?دارای پروتیین و ویتامین

? #سردرد_سرد : ?۱- جوشانده ی زعفران ?۲- استشمام عطر گل محمدی و یا بوی مشک ??شتاب درمان: حجامت گرم کت

?مراجعه به #پزشک خانم? ?سوال:گرفتن نبض و یا دیدن چشم و گوش و دهان و دندان خانم‌ها توسط پزشک مرد اشکا

??????? برای سرماخوردگی درفضای خانه بخورات ترکیبی این گیاهان عالیست پرسیاوشان ختمی بنفشه زوفا اسطوخد

???? برای سرماخوردگی اش  با پایه برنج با سبزیهای جعفری و گشنیژ و خرفه و زوفا و هویج و شلغم و لوبیای

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ???? موضوع ::لقوه و یا لرزش و یا پارکینسون دست و پاها ۱- عرق میخک (

جوشانده آویشن برای درمان درد معده، سرطان، کلسترول، ورم روده، اختلال های مغزی و کلیوی، مسمومیت ، دندا

پنج اصل برای #آرامش‌روح ?اصل اول من اجازه ورود افکار منفی را به ذهن خودم نمیدهم من در هر حال و در بد

#آب کردن شکم? به طور کلی چاقی ناحیه شکمی مربوط به سردی این ناحیه است. درمان ۱٫خوراک گرمیها و ترک سرد

#درخواستی‌اعضاء #درمان‌ریزش‌مو #اصول‌درمان ?ریزش مو درمردان معمولا از شدت حرارت و گرمی است. اگر حرار

تقویت ضعف جسمانی درمان ۱٫حمام سیاهدانه، تمام بدن علی الخصوص از کمر به پایین را آغشته به روغن سیاهدان

? #شانه_قبل_از_خواب ! شانه زدن #مو قبل از خواب باعث افزایش سرعت رشد آن ها می شود و به افزایش گردش خو

❤❤❤❤❤❤ راهکارمقابله با قلب سوراخ بچه بالای دوسال + قلب سوراخ بزرگترها الف : قلب سوراخ کودکان ۱- مربا

راه های درمان?عفونت سینوسی ‎ عفونت سینوسی? ?مالیدن روغن سیاهدانه به ملاج سر و سینوس ها هر شب? قبل خو

?بسم الله الرحمان رحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه اول) ?مدرس:استاد خطیری ?علایم جسمانی مزاجها?? ♻️علا

?بسم الله الرحمان الرحیم? ?تدریس مزاج شناسی(جلسه سوم) ?مدرس:استاد خطیری ?ادامه بحث مزاج شناسی در خصو

???عوارض مصرف زیاد ترشیجات ♦️باعث آسیب به معده می شود ♦️باعث ضعف اعصاب ♦️ایجاد بیماریهای عصبی در درا

???? #جایگزین_اسید_فولیک_در_بارداری ✍️خوردن روزی ۱۴عـدد بادام درختی و بصورتیکه مانند آدامس جویده شود

⛔⛔⛔??جگر خام یا آبدار نخورید ⚠️کرم زبانی یکی از میکروبهای مشترک بین دام و انسان که در

???☠پوکی استخوان،دیابت و سرطان نسل آینده را نابود خواهد کرد ! ❌اگر فرزند شما هر روز شکلات ، چیپس ، پ

? #انارپخته معجزه فصل سرما (☝️) برای درمان سرماخوردگی انار پخته بخورید این آنتی بیوتیک قوی هرنوع عفو

????⭕️پنج گیاه قدرتمند برای تقویت استخوان: اسفناج: ضد پوکی کنجد: ضد درد و التهاب بادام: استحکام استخ

⛔⛔⛔??? ?? ذرت_مکزیکی بسیار ♨️پرکالری ♨️چرب ♨️شور و ♨️تندو ❌مصرف آن برای بیماران قلبی_عروقی و مبتلایا

????موارد چاقی و زیبایی صورت ?خوردن شیره خرما و شیره انجیر ?خوردن جوانه گندم ?خوردن سالاد کاهو ?ماسک

?????حضرت عیسی علیه السلام چون غذا می‌خوری از سیر شدن حذر کن زیرا اگر از اندازه افزون شود طراوت و شا

???⚁این گیاهان جایگزین خوبی به جای داروهای شیمیایی هستند: سماق نسابیده :ضد چربی خون شیرین بیان : ضد

?عوارض آمپول دگزامتازون❗️ پوکی استخوان فشار خون کاهش بینایی و مشکلاتی همچون آب مروارید و آب سیاه خون

#درمان‌یائسگی‌زودرس ♦توضیح بیماری ?یائسگی زودرس که امروزه بسیار شایع شده وخانم­‌هایی هستند که با سنی

#فواید_طلا_از_نظر_طب_اسلامی_برای_زنان ✅طلا برای زنان در حکم دارو است. ✍آنها را گرم کرده و آرام بخش و

#درمان‌واریس‌پا ?روش درمان ?۱ ـ اگر رگها ریز باشند شبی ۱ قاشق مربا خوری اسپند خوراکی با ۱ لیوان آب 

جای جوش? درمان ?رقیق کننده های خون مثل، سرکه انگبین، آب زرشک، آلبالو، آب لیمو و مصرف کنید. ?ج

? #نان‌سبوس‌دار ✅ ﺩﺭ ﻧﺎﻥ ﺳﺒﻮﺱﺩﺍﺭ ﻣﺎﺩﻩﺍﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺧﻄﺮ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼﻫﺎﯼ #ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﻋﺮﻭﻗﯽ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯽ

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم خفیف کودکان را بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آلرژی درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و بررسی راهکارها فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و روشهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای آسم و راهکارهای تدریجی درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کودکان و علل پوکی استخوان و دیابت و سرطان بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فست فود و مضراتش برای هوش کودکان بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق سازی بچه ها و تقویت استخوان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یونجه خوری و خاصیت گشترده اش برای بزرگسالان وکودکان درراستای طب سنتی بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پیران و کهنسالان و مشکلات کبدی و حافظه و راهکار بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پیران و سالمندان و کهنسالان و تغذیه آنها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیران و کهنسالان باید به وعده غذایی شان افزوده و لیکن حجم آن کاهش یابد بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیری زودرس با پرخوری و بی تحرکی و آب خوری زیاد و فست فودها و غذای چرب و دخانیات بسته هستند

۲۳ آبان ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیری زودرس عوامل آن پرخوری و دخانیات و فست فودها و عصبانیت و کافئین جات زیاد بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یایسگی زود رس را در بانوان با نگاهی به طب سنتی مدیریت کنیم بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رازیانه داروی گیاهی بسیارتاثیر گذار درزنان و دختران بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یائسگی زود رس و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طلا و خاصیت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یائسگی زودرس و راهکارهای پیشگیرانه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای جوش ها و دمل بزرگ در دور اسفنج مقعد و یا دهانه واژینال و یا جوشهای چرکین سفیدرنگ درروی سینه بانوان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نوشابه گازدار و کاهندگی اسپرم و مشکلات نعوظ بسته هستند

۰۵ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بارداری و ایجاد شرایط باروری سالم بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۰۴ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای سکس دهانی با آلت جنسی مرد و زن از نظر طب های اسلامی و سنتی و نوین بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای درمان بیماریها نیاز به تدابیر نفسانی و معنوی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هوای کولرگازی و مضرات آن در ماشین و خانه و ادارات بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لباس تنگ و مضرات آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آمپول دگزامتازون عامل پوکی استخوان و فشار خون و رشد آب مروارید و آب سیاه و خونریزی گوارش بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مسمومیت درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هپاتیت درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نمک برای تغذیه از منظر طب سنتی خوب است یا نه بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دارو و غذا و تعاریف آن در طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سس های کارخانه ای یا مواد سمی برای کبد ؟ بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بوی دهان و اختلال گوارش و یا معده سرد مزاج و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لکنت زبان و راهکار درمانی بر مبنای طب روایی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لثه و عفونت لثه و کیست دهان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دندان درد و راهکار درمانی با عصاره میخک یا عصاره مرزه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لثه و روش تقویت ان برمبنای طب سنتی بصورت عمومی بسته هستند

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن بنفشه و خاصیت گسترده آن برای طبایع چهارگانه بر مبنای طب اسلامی و طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن حیوانی و خاصیت آن برای قلب و افزایش اشتها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن میوه به داروی اسهال مزمن و زخم روده و زخم دهان و ضد ورم کبد بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن زیره کاربردی برای آشپزخانه و کاهنده وزن و خاصیت چربی سوزی بسته هستند

۰۳ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن بادام شیرین داروی زخم معده بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل سرما و اقدامات پیشگیرانه درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای غذاهای باددار و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سینوس و سینوزیت و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لخته شدن خون و گرفتگی عضله و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل زمستان و راهکارهی مقابله با آسیبهای احتمالی ناشی از غلبه اخلاط در طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل پاییز با دود اسفند سبب رفع زکام و ضد عفونت بسته هستند

۲۹ اسفند ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل بهار و تدابیر همه جانبه برای سالم زیستی بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل زمستان تغدیه و نوشیدنی سرد و تر یعنی بلغمی عامل تولید خلط بلغم بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خون و کم خونی در مزاج های چهارگانه و تدابیر درمانی بر مبنای طب اسلامی و طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قلب سوراخ کودکان و بزرگسالان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای واریس درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن حیوانی و خاصیت آن بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج رویاها و خواب ها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی چهارگانه بر اساس شرح بالینی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی فعلی بدن و گرمی و یا سردی بدن و تمایل به خوردن و اشتها بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی بدن پیرامون نیروی جنسی و نبض و عادت و مزه ها و جبلی و سن و فصل ها و عضوها بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی و تقویت آن با زردک بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آلت جنسی مردان و روش تقویت بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی بانوان با خوردن میگو و گل و یا شکوفه درخت سنجد تقویت شود بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسپرم و زیاد شدن آب منی با پیاز و عسل بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی و راهکاردرمانی آن با تغذیه مستمر نخوداب بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای افسردگی را با بوئیدن گل نرگس بر مبنای طب سنتی مدیریت کنیم بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تیرویید کم کار و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تیک عصبی یا ویروس فلج بلر در صورت وراهکاردرمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سردرد عمومی و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لقوه و یا لرزش و یا پارکینسون دست و پاها و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کمر و یافتن راهکار برای رفع چسبندگی در ستون فقرات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای استخوان سازی با کنجد و اسفناج و بادام شیرین و تخم کتان و سنجد و کلم بروکلی و باقلا و انجیر و قلم شتر جوان بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خارپاشنه و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لرزش دست و پاها و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دست و پاها و راهکار ضد خواب رفتگی بر مبنای طب سنتی با دمنوش چای اسطوخدوس بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نوشیدن آب بعد از فعالیت جنسی و مضرات گسترده آن بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دمنوش مرزنجوش داروی شفابخش بیماریهای چشمی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گرفتگی کبدی، ضعف قوه جنسی و اعصاب از جمله مضرات نوشیدن “آب یخ بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قند و شکر عامل چاقی و پیری و گرفتگی تنفس و پیری پوست صورت بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای توت خشک جایگزین قند در طب سنتی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کبودی در پوست بدن و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ناخن شکننده و یا ریزش مو و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تبخال درمانی و راهکار بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تیک عصبی یا ویروس فلج بلر در صورت وراهکاردرمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مو و ریزش مو در زنان و مردان و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای عفونت چشم و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و گل مژه چشم و مقابله با آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و ضعف و اشک ریزی چشم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و درمان گل مژه چشم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و روش تقویت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ صفرا و درمان تدریجی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طحال و عوارض های آسیب پذیری آن فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ کلیه و درمانش با دمنوش هسته خرما بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طحال و ورم آن بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خستگی و بیحالی از منظر طب سنتی بسته هستند

۲۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست تخمدان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۷ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پستان دارای فیبروکیستیک و پرهیزات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۷ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست کلیه و راهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست رحم بلغمی و یا تنظیم پریود بلغمی و درمان آن با نگاهی بر طب سنتی بسته هستند

۰۲ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست تخمدان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و علل چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای شکم و نفخ شکم وراهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغر سازی شکم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی و بالابردن سیستم ایمنی با رژیم انگور بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معده درد و یا عفونت مثانه با راهکار طب سنتی عسل و دارچین بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خون دماغ کودک و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خفگی درحلق به دنبال تجمع چرک خیلی غلیظ و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دفع ترشحات پشت حلق هنگام سرماخوردگی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای عفونت سینوسها و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرکه شیره دارای خاصیت اشتها آوری و خونساز و ضد صفرا و ضد بیش فعالی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گلاب شویی پاها ضد تب و درد گلو بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گزنه داروی گیاهی بسیار مفید بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هل دارویی بسار موثر بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال و راهکاردرمانی با طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یبوست درافرادبواسیری و راهکارش با گلاب و انجیر بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بواسیر درمانی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۷ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای تغذیه سه وعده بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای عقیقه و اسرار آن برای کودکان از منظر طب اسلامی بسته هستند

۰۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای دست ها را قبل از عذا بشوریم بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ماهی خوری بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای دعاهای سردرد و کمردرد و زانو درد و درد گوش و تمام بیماریها بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ورزش پیاده روی عامل گردش خون به قلب بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیاده روی دفع غلبه خلط بلغم از بدن و رفع چاقی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ورزش آرام و معتدل بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۸ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیاده روی ورزشی برای تقویت قلب وریه وکاهنده کلسترول ومانع پوکی استخوان وضد چربی بسته هستند

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ام اس و راهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ماهی و ماست و ترشی و دوغ با هم خوردن و مضراتش عامل ام اس و نفخ شکم بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ام اس یا ms در طب سنتی راهکاردرمانی قطعی و لیکن بشرط همت و کوشش دارد بسته هستند

۱۷ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ام اس و علل رشدش در ایران به علل کمبود ویتامین دی و مصرف دخانیات و عفونتها بسته هستند

۱۶ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ام اس و پارکینسون و لقوه و راهکارهای درمانی بر مبنای نطریات اساتید طب سنتی بسته هستند

۰۸ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای صدقه دادن برای دفع بیماری و بلاها و جذام و پیسی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۱ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای چشم زخم شناسی و راهکار درمانی آن بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای چشم زخم و راهکارهای درمان های سخت بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بیماری طولانی و تاکید بر درمانش بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای درمان و روشهای پیشگیری بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی نوجوانان یعنی بازی دست با موضع تناسلی‼️‼️‼️‼️ بسته هستند

۰۴ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لقوه و ارزش و پارکینسون ناشی از تکرار خودارضایی و راهکار ترک آن بسته هستند

۱۹ مهر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی یا ازدواج با کف دست و استفتائات پاسخ مقام معظم رهبری بسته هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای استمنا کردن بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی و آثار زیانبار تدریجی و یا درازمدت آن در مجردها و متاهل ها بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای شربت سرکه شیره و روش تهیه آن بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ارده و خاصیت گسترده آن برای تقویت بدن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ضعف بدن و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گوشت شتر و خاصیت درمانی آن بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ویتامین ب و راهکارتقویت آن با تخم مرغ خوری بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یایسگی زود رس را در بانوان با نگاهی به طب سنتی مدیریت کنیم بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قاعدگی و روش درمان تاخیر قاعدگی بر مبنای طب سنتی با بومادران بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رحم و پولیپ رحم و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رحم و عفونت رحم و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و علل چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاقی و لاغرسازی در مزاج های چهارگانه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق کننده با نوشیدنی ترکیبی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای جوانی و راز جوان ماندن با نخود و کرفس و سیاهدانه و ماش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و درمان چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و نباید های مصرف بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و راهکارها با بخورات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی بدن و راهکاردرمانی با آش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی با انارپخته سیاه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و درمانش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بیماری ها در سه شکل طب اسلامی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پزشک آقا و خانم و رعایت حدود الهی در معاینه بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معاینه زنان توسط پزشک مرد بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کانال های حسین معارفی در سروش و ایتا و تلگرام طلایی صرفا برای مشورت طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اعضای تناسلی دیدن برای دانشجویان طب به قصد آموزش طب بر مبنای فتاوی مقام معظم رهبری بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب سنتی و غفلت های درمانی بر اساس مدل قرن سوم و چهارم بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معاینه زنان توسط پزشک مرد بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کانال های حسین معارفی در سروش و ایتا و تلگرام طلایی صرفا برای مشورت طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طبابت های قلابی طب سنتی در قرن های گذشته بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب سنتی و موضوعات نوین بیماریها در قرن ۲۱ بسته هستند

? پروفسور علی کرمی: ⭕️ ۱۰ دلیل مهم برای اینکه نیازی به غذاهای تراریخته (دستکاری شده ژنتیکی) نداریم ۱

? پرسش : ❓ آیا #پوشک کردن نوازدان مشکلی برای آنان ایجاد می‌کند؟ ❗️پاسخ : ? با توجه به اینکه نوزادان

? #لیست_مواد_غذایی_به_تفکیک_طبع ? با خوردن مواد غذایی، بدن انسان از دو منظر دچار تغییراتی میگردد. ❗️

❄️?❄️?❄️? ☘️ @ravazadeh ☘️ ? #توصیه_بهداشتی: اقدامات پیشگیرانه در فصل #سرما (فصول #پاییز و #زمستان)

? فهرست خوراکی های ممنوعه برای عرضه در بوفه مدارس ? معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

????پولیپ بینی و انحراف ناشی از آن: پولیپ بینی در واقع التهاب شدید مخاط بینی و سینوس‌هاست که در واقع

  ? #خارش_پوست ?⇦ازگیاه کنگر استفاده کننداین گیاه ?⇦چند منظوره است یعنی هم در?⇦درمان کبد چرب فا

??✨امام صادق علیه‌السلام : ?هر کس به ضعفی در قلب یا بدن ▫️خویش گرفتارآمد،گوشت گوسفند ▫️همراه با شیر

?بسم الله الرحمن الرحیم? ??????بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: ضرورت بازنگری سلامت و بهداشت زن

#شربت سرکه شیره برخی فواید ? کمک به هضم غذاهای دیرهضم ?  إشتهاآور ?خونساز ?صفرازدا ? آرامش دهنده اعص

گلاب درمانی !? گلاب ضد ویروس و ضد گلو درد است و تب را پایین می آورد، بخصوص اگر با گلاب بیمار را پاشو

پرسش یه چیز یه مدتی است پام کبود میشه بنفش رنگ یه دایره بزرگ من یادم نمیاد جایی زده باشمش  این کبودی

????? نمک خوب یا بد؟ هوالشافی امروزه مناقشه‌ی بزرگی بر سر نمک در محافل پزشکی در جریان است که بسیاری

??????????????? ? فصل زمستان آمد مهیا شویم مزاجش سرد و تر + برای بلغمی مزاجهای ۶۰ ساله به بالا سختی

?بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: آشنایی باگیاهان دارویی درطب اسلامی و سنتی مدرس:استاد خطیری ?ت

?بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: انواع رویا برحسب مزاج ? مدرس: استاد خطیری ⚜مزاج رویا:? ☢ صفرا

استاد معارفی دوباره پس ازداروهای گیاهی که مصرف کردم ،  از کمرم ام آر آی گرفتم دکتر گفت تو کمرت تومور

?????? یایسگی زود رس را در بانوان با نگاهی به طب سنتی مدیریت کنیم راهکارها و پیشگیری ها پرهیز از تغذ

پرسش سلام شبتون بخیر استاد مادرم ۶۳سال سن دارن و مرتب از اینکه سر و صدایی توی سرشون هست مثل سوت زود

????? گزنه گیاهی بسیارموثر ?درمان آسم ?تصفیه‌ خون ?درمان آلزایمر ?درمان بواسیر ?درمان کم‌خونی ?کاهش

????? هل گیاهی موثر ?ضد افسردگی ?مفرح اعصاب ?تصفیه ‌ی خون ?کاهش قند خون ?کنترل کلسترول ?کنترل فشار خ

بادرنجبویه گیاهی بسیار موثر ?درمان صرع ?درمان ام اس ?درمان آلزایمر ?پیشگیری از سکته ?رفع خستگیِ روحی

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ????? رازیانه داروی گیاهی بسیارتاثیر گذار درزنان و دختران ?تقویت حاف

?بسم الله الرحمان الرحیم? ?تدریس مزاج شناسی(جلسه سوم) ?مدرس:استاد خطیری ?ادامه بحث مزاج شناسی در خصو

?بسم الله الرحمن الرحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه چهارم) ?مدرس:استاد خطیری دوستان امادگی دارین جلسه

? بسم الله الرحمن الرحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه پنجم) ?مدرس:استاد خطیری ?جلسه دوم درخصوص مرحله پر

? بسم الله الرحمن الرحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه آخر) ? مدرس: استاد خطیری ⚜خوب دوستان امشب جلسه آخ

????????????? غفلت سیستم طب سنتی برای یافتن راهکارهای سخت بیماران درقرن ۲۱ ❗❗❗ واقعا همه ما فقط به ش

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ⛔️⛔️⛔️??? سلام استاد چرا کولر گازی مضره???? ??????? سلام درمایعات گا

? بسم الله الرحمن الرحیم? ? موضوع تدریس: بررسی کم خونی بر اساس مزاج ها ?مدرس: استاد خطیری ⚜انواع کم

? خواص عالی بنفشه و #روغن_بنفشه ?قال المعصوم علیه السلام: برتری روغن بنفشه بر دیگر روغن ها مانند برت

⭕️ تاثیر سحرخیزی بر کاهش ریسک ابتلا به #سرطان سینه در زنان احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنانی که سح

❓کدام #چاقی؟ کدام رژیم؟ ? افراد #چاق به علتهای یکسانی دچار چاقی نمی‌شوند و راه درمان همه آنها نیز مش

? #توصیه_بهداشتی: اقدامات پیشگیرانه در فصل #سرما (فصول #پاییز و #زمستان) ? ☃️? هر فصل از سال، دارای

? نکته های شنیدنی: #ضرر غذاهای نفاخ ? #غذاهای_باد_دار ? ضرر غذاهای باددار مثل آش های که از آرد خام و

???????? ده ضرر اساسی  به بدن با پوشیدن لباسهای تنگ و ایجادبیماریهای سخت اختلال در جریان خون برگشت ج

?اگر ناخن‌هایی شکننده یا ریزش مو دارید یا در روز کسل ‌هستید،کمبود آهن دارید !! ✍به جای مصرف خودسرانه

??? ☑️درمان تاخیرقاعدگی با بومادران ?بومادران برای درمان  تمام مشکلات قاعدگی ازجمله  تاخیرآن استفاده

✅انواع بیماری در طب اسلامی ✍امام صادق(ع) می فرماید بیماری انواعی دارد: ۱⃣مرض بلوی (بیماری آزمایش) ?پ

#سـم_کـبد ⚠️ به کـودکـان خـود سـس مـایونز و مواد حاوی سـس ندهید‼️ ? سُس مایونز حاوی مواد نگهدارنده (

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

#درمان_تب_خال ✴️•⇦علت تبخال از نگاه طب سنتی یا از سردی یا استرس است و یا از اختلال در سیستم ایمنی بد

?????? پرسش موضوع خون دماغ یه دختر  دارم ۴سال ونیمه,یه مدتی است وقتی زیاد تحرک داره خون دماغ میشه.ای

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ???? خفگی درحلق به دنبال تجمع چرک خیلی غلیظ حلق و گلو و خلط های بلغم

✅ مربای زردک، موثر برای افزایش نیروی جنسی مصرف این مربا (هویج) جهت تصفیه و بازکردن صدا، پاکسازی ریه،

?#درمان_آسان #عطاری ? دفع ترشحات پشت حلق هنگام سرماخوردگی ⁦✔️⁩ برای رقیق شدن و دفع ترشحات غلیظ پشت ح

? آیا می دانید که خوردن #هندوانه در شب #یلدا و #زمستان مضر می باشد ❗️ ⬅️ در گذشته که امکانات انباردا

بوییدن گل نرگس کلید درمان افسردگی است. مولفه های تشکیل دهنده گل نرگس میتوانند از سدخونی مغزی که مغز

#پولیپ‌رحم ⬅دختری هستم با سن ۲۹ سال.مدتیست که دچار پولیپ در رحم شده ام. و مرتب لکه بینی دارم. و از ا

?مزیت های مصرف برنج سبوس دار: ⬅️- جلوگیری از آلزایمر ⬅️- فاقد چربی مضر ⬅️- مهار فشار خون ⬅️- پیشگیری

#درمان‌کم‌کاری‌تیروئید: ❄کم کاری این غده از نظر طب سنتی اکثرا ناشی از سردی تن است.(بایدبررسی‌شود) ال

#درمان‌عفونت‌رحم : ?الف) اگر عفونت همراه با خارش باشد: درمانش نشستن در وانی از سرکه است. به این ترتی

✳️حمام رفتن در ایام قاعدگی چہ مضراتی دارد⁉️ ?تنبلی تخمدان ?درد قاعدگی در ایام پریودی و یا نزدیکی و ی

#درمان‌تیک‌عصبی ?کسانی ماهیچه های صوتشان پرش دارد و تیک پیدا کرده است چه گیاه دارویی مناسب است⁉ ✅ایش

#درمان‌بوی‌بددهان ?توضیح بیماری و روش درمان: ?بوی بد دهان به سه دلیل بوجود می آید که جهت از بین بردن

✅درمان سینوزیت و ریزش سینوسی @tebiranii * ?سینوزیت را به روشهای زیر میتوان درمان نمود: – روغن

✅ فواید مصرف #شیربادام ?در پیشگیری ودرمان برخی سرطان ها مفید است ? به تسریع روند کاهش وزن کمک می کند

گلاب درمانی !? گلاب ضد ویروس و ضد گلو درد است و تب را پایین می آورد، بخصوص اگر با گلاب بیمار را پاشو

??????مراجعه به پزشک خانم? ? در شهرهای کوچک که متخصص خانم کم است، آیا باید کل شهر را بگردیم تا #پزشک

?????تلقیح زن از طریق نطفه مرد اجنبی? ?سؤال: آیا تلقیح نطفه مردی اجنبی به همسر مردی که بچه دار نمی ش

#عفونت_زنان بیش ۹۰%خانمها دچار عفونت وکیست تخمدان هستند برای ریشه کن کردن عفونتها شبه هنگام خواب مقد

? #نفخ_شکم (#نفخ_معده و #نفخ_روده): ? دلایل ایجاد نفخ شکم: ⚪️ مصرف برخی خوراکی‌ها (کلم، بادمجان، سیر

#شربت سرکه شیره برخی فواید ? کمک به هضم غذاهای دیرهضم ?  إشتهاآور ?خونساز ?صفرازدا ? آرامش دهنده اعص

? ⇦ فواید تَرک تدریجی وعده ناهار ?رفع فشار زیاد به معده ▫️پاکسازی معده ▫️پیشگیری از چاقی ▫️درمان  چر

✅فواید مصرف گردو در صبحانه ● ضد سنگ کلیه،سنگ صفرا ● درمان بیماریهای ریوی ● تقویت قوای جنسی ● تقویت ل

#روغن حیوانی خواص ?خواص ضد التهابی و کاهش ابتلا به بیماری های مزمن و بیماریهای قلبی محققان با استفاد

??⛔️?نبایدهای آرایشی در دوران بارداری? ?هاشور ابرو ?رژ لب ?تاتو ?لاک زدن ?رنگ مو ?رنگ ابرو ?کرم های

✍ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺧﺪﺍ (ص): ❤️ﺑﻪ ﺯﻥ، ﺩﺭ ﻣﺎﻫﻰ ﻛﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﻪﺩﻧﻴﺎ ﻣﻰﺁﻭﺭﺩ، ﺧﺮﻣﺎﻯ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ؛ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ، ﻛﻮﺩﻙ

#ارده ✅خواص و کاربردها: ?همان کنجد سابیده به همراه روغن آنست. ?گرم وتر است. ?دارای پروتیین و ویتامین

? #سردرد_سرد : ?۱- جوشانده ی زعفران ?۲- استشمام عطر گل محمدی و یا بوی مشک ??شتاب درمان: حجامت گرم کت

?مراجعه به #پزشک خانم? ?سوال:گرفتن نبض و یا دیدن چشم و گوش و دهان و دندان خانم‌ها توسط پزشک مرد اشکا

??????? برای سرماخوردگی درفضای خانه بخورات ترکیبی این گیاهان عالیست پرسیاوشان ختمی بنفشه زوفا اسطوخد

???? برای سرماخوردگی اش  با پایه برنج با سبزیهای جعفری و گشنیژ و خرفه و زوفا و هویج و شلغم و لوبیای

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ???? موضوع ::لقوه و یا لرزش و یا پارکینسون دست و پاها ۱- عرق میخک (

جوشانده آویشن برای درمان درد معده، سرطان، کلسترول، ورم روده، اختلال های مغزی و کلیوی، مسمومیت ، دندا

پنج اصل برای #آرامش‌روح ?اصل اول من اجازه ورود افکار منفی را به ذهن خودم نمیدهم من در هر حال و در بد

#آب کردن شکم? به طور کلی چاقی ناحیه شکمی مربوط به سردی این ناحیه است. درمان ۱٫خوراک گرمیها و ترک سرد

#درخواستی‌اعضاء #درمان‌ریزش‌مو #اصول‌درمان ?ریزش مو درمردان معمولا از شدت حرارت و گرمی است. اگر حرار

تقویت ضعف جسمانی درمان ۱٫حمام سیاهدانه، تمام بدن علی الخصوص از کمر به پایین را آغشته به روغن سیاهدان

? #شانه_قبل_از_خواب ! شانه زدن #مو قبل از خواب باعث افزایش سرعت رشد آن ها می شود و به افزایش گردش خو

❤❤❤❤❤❤ راهکارمقابله با قلب سوراخ بچه بالای دوسال + قلب سوراخ بزرگترها الف : قلب سوراخ کودکان ۱- مربا

راه های درمان?عفونت سینوسی ‎ عفونت سینوسی? ?مالیدن روغن سیاهدانه به ملاج سر و سینوس ها هر شب? قبل خو

?بسم الله الرحمان رحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه اول) ?مدرس:استاد خطیری ?علایم جسمانی مزاجها?? ♻️علا

?بسم الله الرحمان الرحیم? ?تدریس مزاج شناسی(جلسه سوم) ?مدرس:استاد خطیری ?ادامه بحث مزاج شناسی در خصو

???عوارض مصرف زیاد ترشیجات ♦️باعث آسیب به معده می شود ♦️باعث ضعف اعصاب ♦️ایجاد بیماریهای عصبی در درا

???? #جایگزین_اسید_فولیک_در_بارداری ✍️خوردن روزی ۱۴عـدد بادام درختی و بصورتیکه مانند آدامس جویده شود

⛔⛔⛔??جگر خام یا آبدار نخورید ⚠️کرم زبانی یکی از میکروبهای مشترک بین دام و انسان که در

???☠پوکی استخوان،دیابت و سرطان نسل آینده را نابود خواهد کرد ! ❌اگر فرزند شما هر روز شکلات ، چیپس ، پ

? #انارپخته معجزه فصل سرما (☝️) برای درمان سرماخوردگی انار پخته بخورید این آنتی بیوتیک قوی هرنوع عفو

????⭕️پنج گیاه قدرتمند برای تقویت استخوان: اسفناج: ضد پوکی کنجد: ضد درد و التهاب بادام: استحکام استخ

⛔⛔⛔??? ?? ذرت_مکزیکی بسیار ♨️پرکالری ♨️چرب ♨️شور و ♨️تندو ❌مصرف آن برای بیماران قلبی_عروقی و مبتلایا

????موارد چاقی و زیبایی صورت ?خوردن شیره خرما و شیره انجیر ?خوردن جوانه گندم ?خوردن سالاد کاهو ?ماسک

?????حضرت عیسی علیه السلام چون غذا می‌خوری از سیر شدن حذر کن زیرا اگر از اندازه افزون شود طراوت و شا

???⚁این گیاهان جایگزین خوبی به جای داروهای شیمیایی هستند: سماق نسابیده :ضد چربی خون شیرین بیان : ضد

?عوارض آمپول دگزامتازون❗️ پوکی استخوان فشار خون کاهش بینایی و مشکلاتی همچون آب مروارید و آب سیاه خون

#درمان‌یائسگی‌زودرس ♦توضیح بیماری ?یائسگی زودرس که امروزه بسیار شایع شده وخانم­‌هایی هستند که با سنی

#فواید_طلا_از_نظر_طب_اسلامی_برای_زنان ✅طلا برای زنان در حکم دارو است. ✍آنها را گرم کرده و آرام بخش و

#درمان‌واریس‌پا ?روش درمان ?۱ ـ اگر رگها ریز باشند شبی ۱ قاشق مربا خوری اسپند خوراکی با ۱ لیوان آب 

جای جوش? درمان ?رقیق کننده های خون مثل، سرکه انگبین، آب زرشک، آلبالو، آب لیمو و مصرف کنید. ?ج

? #نان‌سبوس‌دار ✅ ﺩﺭ ﻧﺎﻥ ﺳﺒﻮﺱﺩﺍﺭ ﻣﺎﺩﻩﺍﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺧﻄﺮ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼﻫﺎﯼ #ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﻋﺮﻭﻗﯽ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯽ

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم خفیف کودکان را بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آلرژی درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و بررسی راهکارها فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و روشهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای آسم و راهکارهای تدریجی درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کودکان و علل پوکی استخوان و دیابت و سرطان بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فست فود و مضراتش برای هوش کودکان بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق سازی بچه ها و تقویت استخوان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یونجه خوری و خاصیت گشترده اش برای بزرگسالان وکودکان درراستای طب سنتی بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پیران و کهنسالان و مشکلات کبدی و حافظه و راهکار بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پیران و سالمندان و کهنسالان و تغذیه آنها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیران و کهنسالان باید به وعده غذایی شان افزوده و لیکن حجم آن کاهش یابد بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیری زودرس با پرخوری و بی تحرکی و آب خوری زیاد و فست فودها و غذای چرب و دخانیات بسته هستند

۲۳ آبان ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیری زودرس عوامل آن پرخوری و دخانیات و فست فودها و عصبانیت و کافئین جات زیاد بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یایسگی زود رس را در بانوان با نگاهی به طب سنتی مدیریت کنیم بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رازیانه داروی گیاهی بسیارتاثیر گذار درزنان و دختران بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یائسگی زود رس و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طلا و خاصیت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یائسگی زودرس و راهکارهای پیشگیرانه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای جوش ها و دمل بزرگ در دور اسفنج مقعد و یا دهانه واژینال و یا جوشهای چرکین سفیدرنگ درروی سینه بانوان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نوشابه گازدار و کاهندگی اسپرم و مشکلات نعوظ بسته هستند

۰۵ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بارداری و ایجاد شرایط باروری سالم بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۰۴ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای سکس دهانی با آلت جنسی مرد و زن از نظر طب های اسلامی و سنتی و نوین بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای درمان بیماریها نیاز به تدابیر نفسانی و معنوی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هوای کولرگازی و مضرات آن در ماشین و خانه و ادارات بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لباس تنگ و مضرات آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آمپول دگزامتازون عامل پوکی استخوان و فشار خون و رشد آب مروارید و آب سیاه و خونریزی گوارش بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مسمومیت درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هپاتیت درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نمک برای تغذیه از منظر طب سنتی خوب است یا نه بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دارو و غذا و تعاریف آن در طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سس های کارخانه ای یا مواد سمی برای کبد ؟ بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بوی دهان و اختلال گوارش و یا معده سرد مزاج و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لکنت زبان و راهکار درمانی بر مبنای طب روایی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لثه و عفونت لثه و کیست دهان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دندان درد و راهکار درمانی با عصاره میخک یا عصاره مرزه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لثه و روش تقویت ان برمبنای طب سنتی بصورت عمومی بسته هستند

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن بنفشه و خاصیت گسترده آن برای طبایع چهارگانه بر مبنای طب اسلامی و طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن حیوانی و خاصیت آن برای قلب و افزایش اشتها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن میوه به داروی اسهال مزمن و زخم روده و زخم دهان و ضد ورم کبد بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن زیره کاربردی برای آشپزخانه و کاهنده وزن و خاصیت چربی سوزی بسته هستند

۰۳ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن بادام شیرین داروی زخم معده بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل سرما و اقدامات پیشگیرانه درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای غذاهای باددار و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سینوس و سینوزیت و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لخته شدن خون و گرفتگی عضله و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل زمستان و راهکارهی مقابله با آسیبهای احتمالی ناشی از غلبه اخلاط در طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل پاییز با دود اسفند سبب رفع زکام و ضد عفونت بسته هستند

۲۹ اسفند ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل بهار و تدابیر همه جانبه برای سالم زیستی بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل زمستان تغدیه و نوشیدنی سرد و تر یعنی بلغمی عامل تولید خلط بلغم بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خون و کم خونی در مزاج های چهارگانه و تدابیر درمانی بر مبنای طب اسلامی و طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قلب سوراخ کودکان و بزرگسالان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای واریس درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن حیوانی و خاصیت آن بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج رویاها و خواب ها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی چهارگانه بر اساس شرح بالینی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی فعلی بدن و گرمی و یا سردی بدن و تمایل به خوردن و اشتها بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی بدن پیرامون نیروی جنسی و نبض و عادت و مزه ها و جبلی و سن و فصل ها و عضوها بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی و تقویت آن با زردک بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آلت جنسی مردان و روش تقویت بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی بانوان با خوردن میگو و گل و یا شکوفه درخت سنجد تقویت شود بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسپرم و زیاد شدن آب منی با پیاز و عسل بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی و راهکاردرمانی آن با تغذیه مستمر نخوداب بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای افسردگی را با بوئیدن گل نرگس بر مبنای طب سنتی مدیریت کنیم بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تیرویید کم کار و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تیک عصبی یا ویروس فلج بلر در صورت وراهکاردرمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سردرد عمومی و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لقوه و یا لرزش و یا پارکینسون دست و پاها و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کمر و یافتن راهکار برای رفع چسبندگی در ستون فقرات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای استخوان سازی با کنجد و اسفناج و بادام شیرین و تخم کتان و سنجد و کلم بروکلی و باقلا و انجیر و قلم شتر جوان بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خارپاشنه و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لرزش دست و پاها و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دست و پاها و راهکار ضد خواب رفتگی بر مبنای طب سنتی با دمنوش چای اسطوخدوس بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نوشیدن آب بعد از فعالیت جنسی و مضرات گسترده آن بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دمنوش مرزنجوش داروی شفابخش بیماریهای چشمی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گرفتگی کبدی، ضعف قوه جنسی و اعصاب از جمله مضرات نوشیدن “آب یخ بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قند و شکر عامل چاقی و پیری و گرفتگی تنفس و پیری پوست صورت بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای توت خشک جایگزین قند در طب سنتی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کبودی در پوست بدن و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ناخن شکننده و یا ریزش مو و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تبخال درمانی و راهکار بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تیک عصبی یا ویروس فلج بلر در صورت وراهکاردرمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مو و ریزش مو در زنان و مردان و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای عفونت چشم و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و گل مژه چشم و مقابله با آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و ضعف و اشک ریزی چشم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و درمان گل مژه چشم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و روش تقویت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ صفرا و درمان تدریجی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طحال و عوارض های آسیب پذیری آن فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ کلیه و درمانش با دمنوش هسته خرما بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طحال و ورم آن بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خستگی و بیحالی از منظر طب سنتی بسته هستند

۲۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست تخمدان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۷ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پستان دارای فیبروکیستیک و پرهیزات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۷ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست کلیه و راهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست رحم بلغمی و یا تنظیم پریود بلغمی و درمان آن با نگاهی بر طب سنتی بسته هستند

۰۲ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست تخمدان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و علل چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای شکم و نفخ شکم وراهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغر سازی شکم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی و بالابردن سیستم ایمنی با رژیم انگور بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معده درد و یا عفونت مثانه با راهکار طب سنتی عسل و دارچین بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خون دماغ کودک و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خفگی درحلق به دنبال تجمع چرک خیلی غلیظ و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دفع ترشحات پشت حلق هنگام سرماخوردگی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای عفونت سینوسها و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرکه شیره دارای خاصیت اشتها آوری و خونساز و ضد صفرا و ضد بیش فعالی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گلاب شویی پاها ضد تب و درد گلو بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گزنه داروی گیاهی بسیار مفید بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هل دارویی بسار موثر بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال و راهکاردرمانی با طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یبوست درافرادبواسیری و راهکارش با گلاب و انجیر بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بواسیر درمانی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۷ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای تغذیه سه وعده بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای عقیقه و اسرار آن برای کودکان از منظر طب اسلامی بسته هستند

۰۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای دست ها را قبل از عذا بشوریم بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ماهی خوری بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای دعاهای سردرد و کمردرد و زانو درد و درد گوش و تمام بیماریها بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ورزش پیاده روی عامل گردش خون به قلب بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیاده روی دفع غلبه خلط بلغم از بدن و رفع چاقی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ورزش آرام و معتدل بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۸ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیاده روی ورزشی برای تقویت قلب وریه وکاهنده کلسترول ومانع پوکی استخوان وضد چربی بسته هستند

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ام اس و راهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ماهی و ماست و ترشی و دوغ با هم خوردن و مضراتش عامل ام اس و نفخ شکم بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ام اس یا ms در طب سنتی راهکاردرمانی قطعی و لیکن بشرط همت و کوشش دارد بسته هستند

۱۷ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ام اس و علل رشدش در ایران به علل کمبود ویتامین دی و مصرف دخانیات و عفونتها بسته هستند

۱۶ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ام اس و پارکینسون و لقوه و راهکارهای درمانی بر مبنای نطریات اساتید طب سنتی بسته هستند

۰۸ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای صدقه دادن برای دفع بیماری و بلاها و جذام و پیسی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۱ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای چشم زخم شناسی و راهکار درمانی آن بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای چشم زخم و راهکارهای درمان های سخت بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بیماری طولانی و تاکید بر درمانش بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای درمان و روشهای پیشگیری بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی نوجوانان یعنی بازی دست با موضع تناسلی‼️‼️‼️‼️ بسته هستند

۰۴ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لقوه و ارزش و پارکینسون ناشی از تکرار خودارضایی و راهکار ترک آن بسته هستند

۱۹ مهر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی یا ازدواج با کف دست و استفتائات پاسخ مقام معظم رهبری بسته هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای استمنا کردن بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی و آثار زیانبار تدریجی و یا درازمدت آن در مجردها و متاهل ها بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای شربت سرکه شیره و روش تهیه آن بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ارده و خاصیت گسترده آن برای تقویت بدن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ضعف بدن و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گوشت شتر و خاصیت درمانی آن بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ویتامین ب و راهکارتقویت آن با تخم مرغ خوری بسته هستند

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظری بدهید

۰۲ دی ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یایسگی زود رس را در بانوان با نگاهی به طب سنتی مدیریت کنیم بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قاعدگی و روش درمان تاخیر قاعدگی بر مبنای طب سنتی با بومادران بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رحم و پولیپ رحم و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رحم و عفونت رحم و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و علل چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاقی و لاغرسازی در مزاج های چهارگانه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق کننده با نوشیدنی ترکیبی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای جوانی و راز جوان ماندن با نخود و کرفس و سیاهدانه و ماش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و درمان چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و نباید های مصرف بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و راهکارها با بخورات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی بدن و راهکاردرمانی با آش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی با انارپخته سیاه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و درمانش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بیماری ها در سه شکل طب اسلامی بسته هستند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پزشک آقا و خانم و رعایت حدود الهی در معاینه بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معاینه زنان توسط پزشک مرد بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کانال های حسین معارفی در سروش و ایتا و تلگرام طلایی صرفا برای مشورت طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اعضای تناسلی دیدن برای دانشجویان طب به قصد آموزش طب بر مبنای فتاوی مقام معظم رهبری بسته هستند

۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب سنتی و غفلت های درمانی بر اساس مدل قرن سوم و چهارم بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معاینه زنان توسط پزشک مرد بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کانال های حسین معارفی در سروش و ایتا و تلگرام طلایی صرفا برای مشورت طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طبابت های قلابی طب سنتی در قرن های گذشته بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب سنتی و موضوعات نوین بیماریها در قرن ۲۱ بسته هستند

همه انسان ها مرتبا دچار فراموشی می شوند خصوصا وقتی که در زندگی مشغله زیادی دارند. کم شدن حافظه ممکن است حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود. در مواجهه با چنین مشکلات جدی ای، بهترین راه مراجعه به یک متخصص یا پزشک برای تشخیص و درمان است. به علاوه تحقیقات انجام شده نشان می دهد تغییر در نحوه زندگی، رژیم غذایی و درمان های طبیعی تاثیر بسزایی در تقویت حافظه دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام به

در روزهای اول بارداری زمانی که شما به پزشک خود مراجعه می کنید، لیستی از آزمایشات به شما داده می شود که باید در مراحل مختلف و قبل از زایمان انجام دهید. این آزمایش ها اطلاعات ضروری در مورد سلامتی شما و نوزادتان که هنوز به دنیا نیامده به پزشکان می دهد. این آزمایشات به شناسایی هر گونه مسائلی مانند اختلالات ژنتیکی و نقص های مادر زادی کمک می کند و به شما در بره‌ریزی نیازهای بهداشت و درمانی کمک می کند. اغلب آزمایش خون،

کلمه وزوز گوش از یک کلمه لاتین به معنی “زنگ زدن گرفته شده است. اکثر افراد فکر می کنند که وزوز گوش، باعث زنگ زدن گوش می شود. با این حال، وزوز گوش شامل احساسات و دیگر صداهای غیر طبیعی نیز می شود. در این مقاله از بخش گوش، حلق و بینی دکتر سلام، 9 درمان طبیعی و به اثبات رسیده برای درمان وزوز گوش را به شما نشان می دهد و امیدواریم که با پیدا کردن مناسبترین روش، بهترین نتایج را کسب کنید. وزوز

چگونه میتوان با کمک گیاهان به افزایش سلامتی دست یافت؟ طب گیاهی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و طب سنتی چینی است. گفته شده است که امپراتور شن نانگ 1 گیاه را مورد بررسی قرار داده تا مردم چین بتوانند از آنها در رژیم غذایی و درمان بیماری هایشان استفاده کنند. این گیاهان چینی بسیار عالی به حفظ تعادل بدن کمک می کنند. همچنین چی به عنوان مقدار انرژی که برای سلامت کلی بدن ضروری است و جینگ، به عنوان جوهر و خمیر مایه ما

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های خانگی و طبیعی هم میتوان آن را درمان کرد؟ آکنه یک مشکل پوستی رایج است که هم بر روی مردان و هم زنان تاثیر می گذارد. آکنه ناشی از انسداد فولیکول های مو است. آکنه ای که  بر روی پوست شما ظاهر می شود گاهی قرمز، دردناک و متورم می شود. در این مقاله از بخش زیبایی،

درمان حالت تهوع کودکان در طب سنتی

همه انسان ها مرتبا دچار فراموشی می شوند خصوصا وقتی که در زندگی مشغله زیادی دارند. کم شدن حافظه ممکن است حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود.

در روزهای اول بارداری زمانی که شما به پزشک خود مراجعه می کنید، لیستی از آزمایشات به شما داده می شود که باید در مراحل مختلف و قبل

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله سوزاندن کالری، امّا آیا

کلمه وزوز گوش از یک کلمه لاتین به معنی “زنگ زدن گرفته شده است. اکثر افراد فکر می کنند که وزوز گوش، باعث زنگ زدن گوش می شود.

آیا تولد نوزاد شما نزدیک است؟ آیا دوست دارید بدانید نوزادتان روز آخر زندگی در رحم تان، چه کارهایی را انجام می دهد؟ آیا می دانید هنگام تولد

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *