دانلود کتاب داروهای ژنریک ایران رامین خدام pd

خواص دارویی و گیاهی

تمام اطلاعاتی که در مورد دارو‌ها و نکات کاربردی و بالینی آن‌ها نیاز دارید، هم‌اکنون قابل استفاده بر روی آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی. همگی درون جیب و همراه شما

کتاب راهنمای جیبی کاربرد داروهای ژنریک ایران برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ تهیه و عرضه شد و از آن زمان با توجه به حمایت کاربران گرامی، بیش از چهل بار و با تیراژی بالغ بر دویست هزار جلد، چاپ شده است. کتاب حاوی اطلاعات کاربردی و بالینی داروهای موجود در نظام دارویی ایران است.

برای آشنایی با اطلاعات ارائه شده در این نرم​‌افزار، داروی مورد نظر خود (به زبان انگلیسی) را در مستطیل زیر تایپ و علامت جستجو را کلیک نمایید:

کتاب راهنمای جیبی کاربرد داروهای ژنریک ایران برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ تهیه و عرضه شد و از آن زمان تاکنون و با توجه به اقبال و حمایت کاربران گرامی، بیش از چهل بار و با تیراژی بالغ بر دویست هزار جلد، چاپ و منتشر شده است. این کتاب حاوی اطلاعات کاربردی و بالینی داروهای موجود در نظام دارویی ایران است و برای استفاده پزشکان و پیراپزشکان شاغل در بخش بهداشت و درمان تهیه و تدوین شده است. در حال حاضر و به مناسبت انتشار دویست هزارمین نسخه از این کتاب، ویرایش ششم آن همزمان با انتشار نسخه دوم نرم​‌افزار ایراندارو تقدیم علاقمندان و عزیزان شده است.

آیا برای استفاده از جستجوی آنلاین در سایت حتما باید در سایت ثبت کرد؟

دانلود کتاب داروهای ژنریک ایران رامین خدام pd

آیا اطلاعات مندرج در سایت و یا نرم‌افزار را می‌توان در سایت‌​ها و یا مقالات و کتاب‌​ها استفاده نمود؟

آیا با یکبار خرید این نرم‌افزار می‌توان آن را بر روی چند دستگاه نصب کرد؟

آیا در صورت آپدیت و یا آپگرید کردن دستگاه و یا پاک شدن و نصب مجدد ایراندارو، مجدداً باید اعتبار خریداری کرد؟

آیا اعتبار خریداری شده برای نصب ایراندارو، محدودیت حجمی و یا زمانی دارد؟

آیا برای استفاده از نرم​‌افزار ایراندارو لازم است به اینترنت وصل باشیم و آیا استفاده از نرم​‌افزار نیاز به مصرف اینترنت دارد؟

با وجود تایپ داروی مورد نظر در باکس جستجو، اطلاعات دارو نشان داده نشد. علت چیست؟

آیا برای جستجوی دارو در سایت و یا نرم​‌افزار فقط باید از ژنریک دارو استفاده کرد؟

آیا می‌توان بیماری‌ها و یا علایم آن‌ها را برای یافتن داروی مناسب در درمان آن‌​ها را هم جستجو کرد؟

در این نرم‌​افزار اصطلاحات پزشکی زیادی بکار رفته و معنای بسیاری از اصطلاحات برای من روشن نیست.

از سال ۱۳۸۷ و همزمان با انتشار ویرایش پنجم کتاب راهنمای جیبی کاربرد دارو‌های ژنریک ایران، برای نخستین
بار در ایران بانک الکترونیک اطلاعات دارویی برمبنای اطلاعات ارائه شده در این کتاب برای سیستم عامل
ویندوز در قالب یک مینی‌سی‌دی و به صورت رایگان همراه کتاب توزیع شد. با توجه به استقبال گسترده کاربران
و گسترش کاربرد گوشی‌های هوشمند، این نرم‌افزار برای استفاده در گوشی‌های هوشمند باز طراحی، تولید و تحت
عنوان نرم‌افزار ایراندارو عرضه شد. در حال حاضر نسخه دوم آن با کیفیتی جدید و به روز عرضه و از طریق
اپ‌استور و گوگل‌پلی‌استور قابل دریافت و نصب است.

کاربر گرامی پرداخت‌های موفق شما به شرح زیر می‌باشد:

%PDF-1.4
%
1 obj
1’GFE’

سایت دانلود بره بازی

بره ی تغییر صدا برای اندروید

دانلود کنید با لینک مستقیم
دانلود Continue reading “بره ی تغییر صدا برای اندروید

دانلود کتاب داروهای ژنریک ایران رامین خدام pd

بره های موبایل ویندوز

دانلود موبایل : نرم افزار ویندوز فون – سرزمین دانلودنرم افزار WhatsApp در کنار وایبر جزو با سابقه ترین نرم افزار های چت موبایل نسخه ویندوز فون نرم افزار واتس اپ را برای شما آماده کرده ایم که برای انواع موبایل بایگانی‌ها بهترین بره های ویندوز فون – وینفوناین روز ها جنگ برندهای موبایل به جنگ سیستم عامل ها تبدیل شده است و هر سیستم عامل که قوی تر باشد و اپلیکیشن های قوی تری برای آن وجود داشته باشد برند خود رو لیستی از تمام همراه بانک های عرضه شده برای ویندوز فون (ویندوز موبایل 17 مارس 217 کاربران ویندوز فون (موبایل) تا مدت ها از اپلیکیشن های بانکی محروم بودند . جالب هم اینه که بانک ملی ایران تقریبا اولین بره بانکی((آذرخش ملی)) ترفندی برای نصب بره های اندروید در ویندوز ۱۰ موبایل 8 مارس 218 نصب بره های اندروید بر روی ویندوز ۱۰ موبایل شاید یک جوک بزرگ در سال ۲۰۱۸ باشد.چند سال پیش کاربران می توانستند به لطف پروژه کنسل شده دانلود نرم افزاهای ویندوز فون – سخت افزارصوتی تصویری · قطعات کامپیوتر · لپ تاپ · گوشی موبایل · تبلت · محصولات اپل · تجهیزات شبکه · لوازم خانگی رونمایی پاناسونیک از هدفون های جدید در CES 219 5 اپلیکیشن برتر ویندوز فون به انتخاب نوکیا (بخش اول) – فارنت27 ا کتبر 214 یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن های موبایل، هواشناسی می‌باشد. و تخت خود یکی از بهترین بره‌های هواشناسی مخصوص ویندوز فون به شمار می‌آید.جدید ترین بره های ویندوز فون – ویندوزایران{tab توضیحات blue} ابزاری برای نمایش بلوتوث.وای فای.بلوتوث.و بر روی لاک اسکرین گوشی ویندوز فونی شما قیمت:رایگان حجم:1 مگابایت این بره بر روی آموزش :: نصب نرم افزارهای سیستم عامل ویندوز فون به صورت آفلاینجزیره موبایل و گجت های هوشمند همانطور که می دانید سیستم عامل ویندوز فون یکی از سیستم عامل های محبوب و پر طرفدار در میان تلفن های همراه است و در کنار 2 سیستم 1 قابلیت برتر ویندوزفون نسبت به اندروید ویندوز سنتربگذارید روراست باشیم، در حال حاضر نزدیک به 8 درصد بازار گوشی های موبایل در .. ال و بره های دسکتاپ بر روی ویندوز فون استفاده کنی و حتا اپلیکیشن تولید  اتانازی یا اعدام؛ وقتی مایکروسافت تیر خلاص را به پیکر ویندوز 9 ا کتبر 217 زمانی که استور مایکروسافت نتوانست بره های مورد نیاز کاربران را تأمین کند، این بنابراین وقتی ویندوز ۱۰ موبایل منتشر گردید، موبایل های زیادی هم در لباس در ابتدا مایکروسافت تلاش می نمود که هم سهم خود از بازار موبایل های 

دانلود کنید با لینک مستقیم
دانلود Continue reading “بره های موبایل ویندوز

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *