دارو گیاهی رفع بوی بد دهان

خواص دارویی و گیاهی



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

بوی بد دهان که دیگر آن هالیتوز می‌باشد، بسیار ناراحت‌کننده است و سبب کاهش اعتمادبه‌نفس شما می‌شود زیرا سایر افراد از شما دوری می‌کنند، پس برای رفع بوی بد دهان با دکتر نیم همراه باشید.

بوی بد دهان دلایل مختلفی مانند می‌تواند داشته باشد مانند خوردن غذاهای چرب، سیگار کشیدن، دهان خشک، شرایط پزشکی، بیماری لثه و شرایط سینوسی.

با این وجود، علت اصلی بوی بد دهان، باکتری‌هایی است که در پشت زبان شما یا بین دندان‌های شما وجود دارند.

حفظ سلامتی دهان و دندان ضروری است برای کنترل بوی بد هان باید به‌صورت مرتب مسواک زد و از نخ دندان استفاده کرد.

مصرف روزانه کافی آب در طول روز نیز برای رفع بوی بد دهان ضروری است. به‌علاوه، پس از خوردن غذا، آب را در اطراف دهان خود چند ثانیه تکان دهید. این باعث می‌شود که ذرات غذایی بین دندان‌های شما جدا شود و وارد آب شود و سپس آب را به بیرون از دهان خود بریزید. در اینجا ما چند روش خانگی برای درمان بوی بد دهان آماده کردیم.دارو گیاهی رفع بوی بد دهان

 

 

لیست مطالب :

رازیانه به‌عنوان خوش‌بوکننده دهان عمل می‌کند که به رفع بوی بد می‌انجامد. همچنین دارای خواص ضد میکروبی است که با باکتری‌های دهان مبارزه می‌کند.

دارچین حاوی آلدهید سییک است که یک روغن اسیدی می‌باشد که نه‌تنها باعث از بین رفتن بوی بد دهان می‌شود بلکه باعث کاهش میزان باکتری‌های دهان شما می‌شود.

چای شنبلیله بسیار برای رفع بوی بد دهان که توسط عفونت‌های پرخطر ایجادشده است مفید می‌باشد.

میخک به علت خواص ضد باکتری می‌تواند به درمان بوی بد دهان شما کمک کند و مفید باشد.

 

 

جعفری حاوی کلروفیل است که می‌تواند برای رفع بوی بد دهان مفید باشد.

شستن دهان با آب لیمو از قدیم برای رفع بوی بد دهان استفاده قرار می‌گیرد. اسید لیمو مانع از رشد باکتری‌ها در دهان شما می‌شود.

با توجه به اثرات متعادل‌کننده پی اچ، سرکه سیب یک روش شگفت‌انگیز برای درمان بوی بد دهان است. شما می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید.

جوش شیرین یک‌راه حل عالی برای رفع بوی بد دهان است. جوش شیرین کمک می‌کند تا سطوح اسید به حالت تعادل برگردد و علاوه بر این باکتری‌هایی که سبب بوی بد می‌شوند را از بین می‌برد.

روغن درخت چای دارای خواص ضدعفونی‌کننده‌ای است که مثل یک ماده ضدعفونی‌کننده قوی برای دهان شما عمل می‌کند. شما می‌توانید مزایای روغن درخت چای را به روش‌های مختلف دریافت کنید.

همچنین مصرف چای گیاهی می‌تواند به رفع بوی بد دهان شما کمک کند. پلی فنول های آنتی‌اکسیدانی موجود در چای سبز و سیاه می‌تواند از رشد باکتری‌هایی که سبب بوی بد دهان می‌شوند جلوگیری کند.

حتما از مسواک و نخ داندان به صورات روزانه مصرف کنید زیرا تمیزی دهان تاثیری زیادی در بوی بد دهان دارد.

 

نظر

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *