دارو پا درد قناری

خواص دارویی و گیاهی

مشاهده قوانین انجمن

کپی برداری از مطالب اختصاصی انجمن پارسی پت با ذکر منبع و لینک مستقیم بلا مانع است.

Powered by vBulletin® Version 4.2.4
© 217 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

خرداد ۲۰, ۱۳۹۷ بیماری ها و بهداشت, رعایت بهداشت, مشکلات کبد و گرمی دیدگاهها 6,73 بازدید

علت بلند کردن پای قناری و قرمز شدن آن: در واقع جمع کردن یا بلند کردن پای قناری به داخل شکم قناری استفاده بیش از حد دان های گرم است.در چنین شرایطی پای قناری ها قرمز شده و قناری پای خود را بلندکرده وبه داخل شکم خود جمع میکند.اگر تغذیه را رعایت نکنید و مشکل به وجود آمده را حل نکنید بیماری شدت گرفته و کبد قناری درگیر میشود و فشار زیادی به قناری وارد میشود.زمانی که کبد درگیر شود پرنده نمیتواند سوخت و ساز مناسبی را انجام داده و سم های مضر را دفع کند.بنابراین سعی کنید همیشه دان های پرچرب را کم و در مواقع نیاز مصرف نمایید. حال میخواهیم بدانیم چگونه این بیماری حاد میشود : در این مرحله از بیماری قناری با علائم : قرمزی پا چپ و متورم شدن آن – وجود رگه های قرمز و قابل دید در پای چپ شما را متوجه خواهد ساخت که بیماری حاد است.برای درمان باید از کبدشور کلسی کولینا یا عرق کاسنی استفاده نمایید.دان های چرب را قطع کرده و تغذیه مناسب را دنبال کرده تا قناری بهبود پیدا کند.

بلند کردن و جمع کردن پا قناری به داخل شکم قرمز شدن و متورم شدن پا قناری زمان حاد بیماری (وجود رگه های قرمز رنگ در پای چپ)

دارو پا درد قناری

 

قطع کردن دان های چرب مانند شاهدانه – تخم نیجر و سایر دان های چرب تغذیه معتدل و صحیح استفاده از کبدشور کلسی کولینا یا عرق کاسنی به مدت 3 روز

 

استفاده هفته ای یک بار کبدشور یا عرق کاسنی تغذیه مناسب و صحیح دان ها

 

کبدشور: 3 قطره در جا آبی عرق کاسنی: یک چهارم جا آبی

 

نویسنده مقاله: فرهاد روحی (ghanaribaz.ir)

برچسب هادرمان بیماری بلند کردن و قرمزی پا درمان قرمز شدن پای قناری رگه های قرمز رنگ در پای چپ قناری

آذر ۲۴, ۱۳۹۷

آبان ۴, ۱۳۹۷

مرداد ۸, ۱۳۹۷

سینه کاردی قناری چیست؟ درمان و پیشگیری سینه کاردی قناری ها سینه کاردی قناری :

سلام به قناری سالم عرق کاسنی بدی مشکلی نداره ؟

سلام مشکلی نداره عزیز.هفته ای یکبار بدین برای شستشوی کبد خوبه.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

سیکلید غول پیکر تانگانیا که با سیکلید امپراتور نیز شناخته می‌شود یکی از گونه های غول پیکر خانواده سیکلیدها است که بومی دریاچه تانگانیا در افریقا می‌باشد. این ماهی عظیم الجثه با حداکثر طول ۹۰ سانتیمتر جزو بزرگترین سیکلیدهای اب شیرین محسوب می شود.

به شکل ساده اصطلاح اب لب شور به این معنی است که اب نه شیرین مطلق باشد نه شور. به عبارت دیگر مابین شور و شیرین را لب شور میگویند. دقیقا همان ابی که به صورت طبیعی در تقابل اب شیرین رودخانه ها با اب شور دریاها به وجود می‌آید.

اکثر علاقه مندان به اکواریوم و ماهیان زینتی از بخاری مخصوص ضد آب برای گرم کردم اب اکواریوم و رساندن دما به اندازه مطلوب استفاده میکنند و کاملا با بخاری و گرم کننده های اکواریوم اشنایی کامل دارند. اما در روزهای گرم سال و افزایش دمای آب اکواریوم چه باید کرد؟ اگر با مشکل افزایش دمای اب مواجه هستید با ما در همراه باشید

با وجود اینکه همه ما می دانیم که تنگ کوچک بلورین برای نگهداری از ماهی قرمز مناسب نیست و انها نیاز به فضایی بسیار بزرگتر از تنگ های رایج بلورین دارند و شدیدا و اکیدا توصیه میکنیم کلا دور تنگ بلورین را برای ماهی قرمز خط بکشید با این حال با فرا رسیدن عید نوروز متاسفانه بسیاری از افراد این بی زبان ها را خواسته یا ناخواسته در این شرایط زجر اور قرار می دهند. پس حالا که ماهی قرمز محکوم به تحمل این شرایط است، حداقل سعی کنید با رعایت نکاتی ساده انها را در شرایط بهتری قرار دهید و از رنج انها بکاهید.

یک گربه ماهی کوچک با ظاهر و رفتار عجیب! کت فیش بانجو یک گونه اکواریومی نسبتا محبوب است که محبوبیت خود را از ظاهر نسبتا عجیب و غریب خود به دست اورده است و معمولا برای افرادی که به دنبال گربه ماهیان کوچک و خاص هستند، گربه ماهی ایده الی به شمار می رود.  

دارو پا درد قناری

اصطلاح یا ترکه ای(شاخه درخت) به گروهی از کت فیش های مکنده(پلیکوها) تعلق دارد که این را به خاطر شباهت زیادشان به شاخه درختان به دست آورده اند. تعداد محدودی از کت فیش های ترکه ای از بیش از ۳۷ گونه شناخته شده در تجارت اکواریومی برای فروش عرضه می شوند که در ادامه به معرفی رایجترین آنها خواهیم پرداخت.

حتما اکواریوم هایی را دیده اید که با گیاهان طبیعی، دکورهای سنگی، بسترهای ماسه ای و سنگ ریزه های رنگی تزئین شده اند و به اندازه ای چشم نوازند که ببیننده را تا ساعت ها مجذوب خود می کنند. آیا این اکواریوم ها بدون هیچ دانش و تجربه ای پیاده سازی و دکوربندی شده اند؟ تا به حال به این نکته توجه کرده اید که تزئین و دکوربندی اکواریوم ها نیز نیازمند تحقیق و کسب دانش است؟ آکوا اسکیپینگ یا صحیح تر آکوا سکیپینگ همان هنر و علمی است که به شما در پیاده سازی یک اکواریوم خیره کننده و جذاب کمک خواهد کرد.

لوچ های کولی که در ایران به لوچ نواری یا نیم نوار یا اسامی مشابه معروفند از گونه های صلح طلب و ارام اب شیرین محسوب میشوند. اکثر اکواریوم دارهایی که از گونه های کوچک و صلح جو نگهداری میکنند یک گروه از این لوچ ها را نیز در ترکیب خود قرار میدهند. پیشتر در مورد این گونه از لوچ ها و شناخت و نگهداری از انواع لوچ ها در مطالب اصلی سایت و تالار گفتگو بحث شده بود و هم اکنون نیز میتوانید روش تولید مثل و تکثیر این گونه از لوچ ها(لوچ کولی) را در ادامه مطالعه نمایید.

دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی خانگی



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *