دارو ترک سیگار وارنیکلین

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

خانه &gt سلامتی &gt داروی ترک سیگار

داروی وارنیکیلین به عنوان داروی ترک سیگار است که در داخل کشور تولید می شود. تولید داروی ترک سیگار وارنیکلین در ایران توسط شرکت داروسازی کوثر انجام می گیرد که مورد تأیید سازمان غذا و دارو بوده و از داروخانه‌ها قابل تهیه است.

مصرف داروی وارنیکلین تمایل فرد را به سیگار کشیدن کاهش می دهد البته برای رسیدن به این حالت و محقق شدن این موضوع، دارو باید به مدت 6 تا 1 هفته مصرف شود. بعد از هشت روز از آغاز درمان با این دارو، علائم و نشانه های ترک سیگار ظاهر می شود. باید توجه داشت که این دارو عوارض خاصی ندارد و تنها در برخی موارد باعث کاهش سردرد و بی خوابی می شود.

در سطح جهان از داروی وارنیکیلین افراد زیادی استفاده می کنند که باعث ترک سیگار در آنها شده است. برند اصلی این دارو مربوط به یک شرکت امریکایی است اما در ایران توسط شرکت داروسازی کوثر تولید می شود. بسته بندی داروی تولید شده در ایران، شبیه برند خارجی آن است و در دو پکیج از داروخانه ها قابل تهیه است. قیمت این دارو یک سوم قیمت برند امریکایی است. همچنین مصرف داروی وارنیکیلین باید تحت نظر پزشک و با مشورت پزشک باشد.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه کمک به ترک سیگار آسان و بازگشت فرآیندهای ارگانیک سالم و طبیعی مربوط به بدن فایل پیام های پنهان ترک سیگار “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر گرایش و حالات ذهنی و بدنی به سمت تنفر و دوری از سیگار به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:دارو ترک سیگار وارنیکلین

ترک سیگار آسان و دفع عوارض آن با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

طبق امارهای سازمان جهانی بهداشت، سالانه بیش از شش میلیون نفر با مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند که از این تعداد 6 هزار نفر، افراد غیر سیگاری هستند که در معرض دود سیگار اند و فقط به این دلیل جان خود را از دست می دهند.

ترک سیگار مهمترین قدمی است که افراد سیگاری می توانند در جهت بهبود کیفیت زندگی و افزایش طول عمر خود و دیگران بردارند. جدیدترین و موثرترین دارویی که پزشکان برای ترک سیگار توصیه می کنند، مصرف داروی وارنیکلین است که مکانیسمی متفاوت نسبت به سایر داروهای ترک سیگار دارد و دارای عوارض کمتری است.

سیگار حاوی ماده ای به نیکوتین است که سبب ترشح دوپامین در مغز می شود. دوپامین باعث ایجاد احساس لذت و خوشی در فرد می شود. عملکرد نیکوتین به این صورت است که ابتدا به مغز فرستاده شده و توسط گیرندهای نیکوتین جذب و منجربه  ترشح دوپامین می شود. با کاهش میزان دوپامین تمایل فرد برای سیگار کشیدن افزایش می بابد.

همچنین ملاحظه کنید :          تاثیرات ترک سیگار

داروی وارنیکلین گیرنده های نیکوتینی را مهار می کند و تمایل فرد را به سیگار کشیدن کاهش می دهد. این دارو در سطوح پایين تر نسبت به نيكوتين، باعث تحریک ترشح دوپامين و كاهش عوارض ناشي از ترک سيگار مي شود. بنابراین عملکرد وارنیکلین با سایر داروهای موثر ترک سیگار متفاوت است. دوره درمان با این دارو سه ماهه است که میتواند تا شش ماه ادامه داشته باشد یعنی در حدو 12 تا 24 هفته.

بر اساس بررسی های انجام شده، وارنیکلین اولین داروی ترک سیگار است که با مکانیسم نوروبیولوژی، وابستگی نیکوتین را کاهش می دهد. این دارو با کاهش تمایل فرد به سیگار اثر خود را اعمال میکند.

وارنیکلین داروی غیرنیکوتینی است که در کاهش تمایل فرد به سیگار کشیدن موثر بوده و به روشی متفاوت نسبت به دیگر درمانهای جایگزین نیکوتین، عمل میکند.

همچنین ملاحظه کنید :          تاثیر ترک سیگار بر پوست

عوارض جانبی وارنیکلین از هر صد نفری که این دارو را مصرف می کنند در یک نفر مشاهده می شود و احتمال موفقیت در ترک سیگار با استفاده از این دارو 2 تا 3 برابر زیاد است و نسبت به دیگر داروها موثرتر است.

استفاده از داروی وارنیکلین برای افرادی که می خواهند سیگار را ترک کنند پیشنهاد می شود. مطالعات و بررسی های انجام شده روی مصرف کنندگان این دارو خبر از ابتلای آنها به امراض قلبی و عروقی میدهد. محققان نسبت به بروز اختلالات و مشکلات قلبی ناشی از مصرف داروی وارنیکلین هشدار داده اند.

همچنین ملاحظه کنید :          برای ترک سیگار چه بخوریم

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

کانال تلگرام : sublimiran@

آیدی تلگرام :suplimir@

: sublimiraninfo@gmail.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *