دارو برای گرفتگی عضلات قلب

خواص دارویی و گیاهی

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما – درد قلبی اغلب حین فعالیت فیزیکی ایجاد می شود و با استراحت کاهش می یابد. این درد ممکن است به فک تحتانی یا بالای شکم نیز انتشار پیدا کند. درد قلبی ممکن است بعد از غذاخوردن، در هوای سرد یا حین استرس های جسمی و روحی ایجاد یا تشدید شود. توجه داشته باشید اغب دردهای قلبی پس از استراحت بهتر و یا برطرف می شود و این نکته گاهی باعث نادیده گرفتن درد قلبی و عدم پیگیری به موقع می شود.

درد قلبی تیرکشنده، سوزشی یا انقباضی ممکن است منشا غیر قلبی داشته باشد اما توجه داشته باشید هر درد در ناحیه بین فک تحتانی تا بالای شکم که با فعالیت ایجاد یا بدتر شود، در یک فرد بالای ۴۰ سال حتما نیاز به بررسی دارد.

درد قلبی که معمولا یکی دو ثانیه طول کشیده و قلب یک لحظه تیر می کشد و بلافاصله تمام می ‌شود، معمولا حمله قلبی نیستند. حملات بیمار به طور مکرر بروز کرده و باعث می شود که بیمار برای بررسی نیمه‌های شب به اورژانس مراجعه کند.

اگر چنین دردی ناشی از تیر کشیدن یا سوزش قلب یک حد و مرز قابل پیش ‌بینی داشته باشد، به آن آنژین پایدار می‌ گویند و به بیان دیگر، آنژین پایدار به این معنا است که شما خودتان بدانید که وقتی میزان فعالیت روزانه‌ تان از یک حد مشخصی شود، به درد قفسه سینه مبتلا می ‌شوید و این درد ممکن است چند بار تکرار شود.

شخصی که به آنژین ناپایدار دچار می ‌شود، باید فورا در بخش اورژانس، مورد بررسی پزشکی قرار گیرد به خصوص اگر در خواب یا درحال استراحت به درد یا حمله قلبی دچار شود.

یکی از مواردی که باعث سردرگمی در تشخیص و تعیین تکلیف بیمارانی می شود که دچار تیر کشیدن قلب هستند، هم‌خوان نبودن مابین علائم و نشانه‌های بیمار با آنچه در نوار قلب یا آنژیوگرافی یا دیگر آزمایشات است.

درد قفسه سینه و تیر کشیدن قلب همراه با تنگی نفس، تعریق سرد و سرگیجه از نشانه‌های کمبود خون‌رسانی به قلب است.

مشکل زمانی است که بیمار برای بررسی به متخصص قلب برای تست ورزش یا آنژیوگرافی ارجاع می‌شود و نتیجه تست‌های وی منفی است.

بسیاری از بیماران قلبی دچار تنگی گذرا در عروق قلب می‌شود که می‌تواند ناشی از استرس و هیجان، فعالیت و علل دیگر باشد، اما به محض رفع عامل مولد، رگ قلبی به حال طبیعی برگشته و تمامی علایم بیمار رفع می‌شود. این بیماران گاهی دارای نوار قلبی کاملا طبیعی هستند.

درد قلبی در هنگام فعالیت، پس از غذا خوردن، در هنگام استرس های فیزیکی مثل گرما و سرمای شدید و استرس های روحی می شود. توصیه می شود از فعالیت های فیزیکی و ورزش های سنگین اجتناب کرده و یک فعالیت فیزیکی سبک ( مثل پیاده روی) و مرتب داشته باشید. پس از غذا خوردن استراحت کنید و از مصرف غذاهای سنگین و چرب پرهیز کرده و سعی کنید دفعات غذا خوردن خود را زیاد و حجم آن را کم کنید.

از فعالیت های فیزیکی سنگین مثل هل دادن و بلند کردن اشیا سنگین، بالا رفتن از سراشیبی و پله و ورزش های سنگین اجتناب کنید.

کشف و کنترل عوامل خطر، تشخیص زودهنگام، درمان به موقع، مصرف منظم و مرتب داروها و مراجعات دوره ای مرتب به پزشک معالج شش کلید موثر برای کاهش عوارض ناشی از ابتلا به بیماری های قلبی می باشد.

تقریبا بیش از ۹۰ درصد دردهای سینه در افراد کمتر از ۳۵ سال، دردی غیرقلبی است و ۱۰ درصد ناشی از مشکلات قلبی است. در این حالت بیشترین مورد غیرکرونری (عروق قلبی) است که ممکن است بیماری دریچه‌ای یا درد عضلات بین دنده ای مطرح باشد.

اکثر دردهای قلبی در افراد کمتر از ۳۵ سال، ارتباطی با گرفتگی رگ‌های قلبی ندارد، درد قفسه سینه و درد قلبی در این سنین ممکن است به علت بیماری مادرزادی قلبی یا پرولاپس (افتادگی) ساده دریچه قلب باشد.

قوی شدن عضلات سینه در پسرها و انجام ورزش‌هایی مانند وزنه برداری، بسکتبال و یا سایر ورزش‌های دستی و بدنسازی به شکل حرفه‌ای می‌تواند عامل ایجاد درد قفسه سینه باشد.

اغلب دردهای قفسه سینه در سنین ۱۰ تا ۱۵ سالگی، ناشی از رشد عضلانی مربوط به این سنین است که مسئله مهمی نیست.

درد در زنان جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله، اغلب یه علت افتادگی ساده دریچه میترال قلب است، درد ایجاد شده ناشی از کشش این دریچه است، در بعضی موارد نیز درد به دوران بلوغ مربوط می شود و اهمیت چندانی ندارد. در صورتی که افراد کمتر از ۳۵ سال هر روز( به صورت متناوب) و یا مداوم و پیوسته احساس درد کنند، باید حتما به پزشک مراجعه کنند.

در سنین کمتر از ۳۵ سال پزشک متخصص با انجام یک معاینه ساده و نهایتا گرفتن یک نوار قلبی توضیحات کافی را به بیمار ارایه می دهد و نیازی به انجام سایر اقدامات تشخیصی وجود ندارد، ولی در سنین بالای ۳۵ سال باید موضوع جدی گرفته شود و پیگیری‌های لازم با صلاحید پزشک در اسرع وقت انجام شود.

برخی افراد به محض اینکه دست چپشان درد می‌گیرد، گمان می‌کنند که درد دست چپ و بیماری قلبی در ارتباط هستند.

هر چند که این هم یکی از دلایل درد دست چپ است، اما این درد، چه به صورت درد یک طرفه (که تنها یک دست را درگیر می‌کند) و چه به شکل درد دو طرفه (که هر دو دست را درگیر می‌کند) می‌تواند ناشی از عوامل دیگری نیز باشد.

همچنین در دست چپ می‌تواند یک عارضه حاد یا مزمن باشد. در برخی افراد، درد مقطعی است، و در برخی دیگر این درد پیشرونده و ناتوان کننده است. هر کسی ممکن است دچار درد دست چپ شود، با این حال این مشکل در بین زنانِ حدوداً چهل ساله شایع‌تر است.

این درد در برخی افراد ملایم و مبهم است، در حالیکه برخی دیگر از افراد نوع برق‌آسا و شدید آن را تجربه می‌کنند. درد می‌تواند هر بخشی از دست و یا کل آن را، از نوک انگشتان گرفته تا شانه، درگیر کند.

درمان خانگی واریس پا و تخمدان

آیا تاکی کاردی خطرناک است؟

مراحل برداشتن رگ های واریسی در اتاق عمل

مزایای استفاده از جوراب های فشاری برای رگ های واریسی

ممکن است شما چندین انتخاب برای درمان آنژین شما داشته باشید: آنژیوپلاستی و گذاشتن stent، داروها یا تغییرات سبک زندگی، مزایا و معایب هر درمانی را پیدا کنید. پزشک شما میگوید در قفسه سینه شما (آنژین) بر اثر انسداد در شریانهای قلبتان ایجاد شده و لازم است که مراقب این انسدادها باشید انتخاب های شما چیست؟

در طی آنژیوپلاستی پزشک شما از طریق یک لوله تو خالی که در شریان ران و یا مچ شما قرار داده شده است، یک بالن کوچک را وارد شریان باریک شده میکند. پزشک بالن را پر کرده تا شریان باز شود و ممکن است یک داربست (stent) کوچک فلزی را برای باز نگه داشتن شریان وارد کنند بعضی stentها آغشته به دارو نیستند و اصطلاحا عریان یده میشوند و برخی در سطح خود دارو دارند که بتدریج آزاد میشود (stentها آزاد کننده دارو).

آنژیوپلاستی و گذاشتن stent خطراتی دارد. این (خطرات) شامل خطر تنگی مجدد پس از کاشتن (گذاشتن) یک stent، خطر شکل گیری لخته خون در stent، همچنین خطراندک حمله قلبی، سکته یا خونریزی تهدید کننده زندگی در ضمن یا پس از آنژیوپلاستی است.

باید در نظر داشته باشید که حتی اگر یک stent گذاشته شده داشته باشید، احتمالاً برای بقیه زندگیتان نیازمند مصرف آسپرین خواهید بود. همچنین ممکن است نیازمند داروهای اضافی برای جلوگیری از تشکیل لخته خون باشید.

احتمالاً حداقل برای بک روز جهت کنترول علایم حیای در بیمارستان بستری خواهید بود ومعمولاً بعد از آنژیوپلاستی میتوانید به کار یا روال عادی خود برگردید.

بسیاری از پزشکان آنژیوپلاستی با گذاشتن stent را به عنوان انتخاب اول درمان آنژین برای شریانهای مسدود و آنژین پایدار مزمن توصیه میکنند. بعضی دلایلی که ممکن است (روش) یک انتخاب خوب درمانی در نظر گرفته شود این است که از جراحی قلب باز کم تهاجمتر است و معمولاً نتایج خوبی دارد.

اگر آنژین پایدار دارید، ممکن است فقط با داروها و تغییرات سبک زندگی آن را درمان کنید و ممکن است نیاز به آنژیوپلاستی با گذاشتن stent نداشته باشید. چندین دارو میتواند علائم آنژین را بهبود بخشد.

آسپرین شانس لخته شدن خون را کاهش میدهد و جریان خون در شریانهای باریک شده قلب را تسهیل میکند. جلوگیری از ایجاد لخته شدن خون ممکن است خطر حمله قلبی را کاهش دهد.

نیتراتها در درمان آنژین مزمن و ناپایدار استفاده میشوند. نیتراتها عروق خونیتان را شل و متسع میکند تا اجازه دهد خون بیشتری به سمت عضلاتتان جریان یابد.

از این داروها برای پیشگیری از درد قلبی پیش از فعالیت فیزیکی نیز استفاده میشود. رایجترین شکل مورد استفاده نیترات برای درمان آنژین، قرصهای زیر زبانی نیتروگلیسیرین است که استفاده میشود.

بخشی از همه درمان ها علیرغم اینکه شما چه درمان آنژینی را انتخاب میکنید، پزشکتان به شما توصیه خواهد کرد که تغییرات سبک زندگی سالم را ایجاد کنید.

چون بیماری قلبی اغلب دلیل اساسی اکثر شکلهای آنژین است، شما میتوانید با کار کردن بر کاهش فاکتورهای خطر بیماری قلب و ایجاد تغییرات سبک زندگی سالم آنژین را کاهش داده یا از آن جلوگیری کنید.

این فاکتورهای خطر ممکن است شامل: سیگار کشیدن باشد به شما توصیه میشود اگر سیگار میکشید آن را متوقف کنید (ترک کنید).

غذای سالم با مقدار محدود چربی اشباع، چربی ترانس و نمک بخورید. شامل انواعی از میوه ها و سبزیجات، همه حبوبات، گوشتهای بدون چربی و محصولات لبنی کم چرب در رژیم غذایی توصیه می شود.

اعداد کلسترولتان را بدانید و از پزشک بپرسید که آیا آنها را به حد توصیه شده بهینه کرده اید؟

درباره شروع یک بره ورزشی ایمن با پزشکتان صحبت کنید چون اغلب آنژین با فعالیت ادامه می یابد، پیاده روی آهسته و وقفه های استراحت میتواند برایتان مفید باشد.

اگر اضافه وزن دارید، درباره انتخابهای کاهش وزن با پزشکتان صحبت کنید.

گردآوری-نبض ما

درد قفسه سینه چه زمانی علامت حمله قلبی است

بیماران قلبی به این دلایل رانندگی نکنند

اکوی قلب فوتبالیست ها در ایفمارک +ویدئو

دست های همسرتان را در خواستگاری ببینید؟!

بررسی تازه‌های قلب با حضور متخصصین قلب ایران و جهان

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

دکتر سلام

۸ مکمل برای افزایش سطح تستوسترون

دلیل آب آوردن ریه

درمان اسپاسم عضلانی به کمک اوزون تراپی

اکوی قلب فوتبالیست ها در ایفمارک +ویدئو

روز جهانی فیبریلاسیون دهلیزی

ویدیو های سلامت

کاشت مو به روش sut + فیلم کاشت مو

چگونه خاطرات بد را از ذهنمان پاک کنیم؟/ویدئو

پس از مرگ، برای بدن چه اتفاقی می افتد؟ + ویدیو

پزشکی را با چی عوض می کنی+ فیلم

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

کاشت مو به روش sut + فیلم کاشت مو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

دانش &gt پزشکی – پژوهشگران پارک علم و فناوری پردیس مطالعات تولید 3 داروی جدید را آغاز کرده‌اند. یکی از آنها دارویی با منشا گیاهی برای درمان گرفتگی رگ‌های قلبی و بدون نیاز به جراحی است.

خبرگزاری مهر نوشت:

پژوهشگران پارک علم و فناوری پردیس اخیرا مطالعاتی را برای تولید 3 داروی جدید در دستور کار دارند ضمن آنکه در تلاش هستند تا دارویی با منشا گیاهی برای درمان گرفتگی رگ‌های قلبی تولید کنند تا جایگزینی برای عمل جراحی باشد.

دکتر رامین رادمنش- مجری طرح، تولید دارو برای درمان بیماری‌های صعب العلاج را از محورهای تحقیقاتی شرکت دانش بنیان رزفارمد ذکر کرد و گفت: در این راستا تاکنون موفق به تولید 6 دارو شده ایم که 5 مورد آن با منشا گیاهی و یک مورد داروی شیمیایی است و همه این داروها وارد بازار شده اند.

وی “آنژی پارس”، “آیمود”، “نوروتک”، “سپتی مب” و “پماد سوختگی نانوبرن” را از جمله داروهای وارد شده به بازار دانست و افزود: در سال‌های 91 و 92 کپسول “نوروتک” برای درمان دردهای نورپاتی خصوصا در بیماران دیابتی، پماد سوختگی نانوبرن برای درمان زخم‌های سوختگی با استفاده از فناوری نانو و داروی تزریقی سپتی مب برای درمان بیماران مبتلا به عفونت‌های خونی وارد بازار شده است و در همین مدت کوتاه با اقبال زیاد پزشکان و بیماران روبرو هستیم.

رادمنش با اشاره به منابع غنی کشور به لحاظ گیاهان دارویی، خاطر نشان کرد: این در حالی است که طب سنتی کشور همواره سنتی باقی مانده لذا در این راستا با مطالعاتی که بر روی گیاهان دارویی انجام دادیم، توانستیم تغییراتی در روند عصاره گیری و استخراج مواد از گیاهان و شیوه جدیدی در تولید داروهای گیاهی ارائه کنیم.

وی از تلاش برای تولید داروهایی با منشا گیاهی برای درمان پاپیلوماتوز حنجره (تومورخوش خیم حنجره)، هپاتیت، آلزایمر و انواع سرطان‌ها خبرداد و یادآور شد: مطالعات اولیه تولید این داروها در دستور کار شرکت رزفارمد قرار دارد ولی تا رسیدن به محصول نهایی فاصله داریم.

این محقق با اشاره به مطالعات این شرکت دانش بنیان در زمینه بیماریهای قلبی، افزود: یکی از مهمترین مشکلات بیماران قلبی اختلال و گرفتگی رگ است که منجر به سکته قلبی می‌شود از این رو در تلاش هستیم تا دارویی گیاهی برای این بیماران و جلوگیری از اعمال جراحی ارائه دهیم.

5353

خوب اسم گیاهان چیه؟

مرد حسابی می خوان ازش پول در بیارن .نمی گن که چیه

این ها همون کسانی نبودن که داروی برای زخم پای دیابتی شون دروغ از آب در اومد. چقدر این خبرگزاری ها تو ترویج توهمات علمی یدطولا دارید

اسمش پاپیلوناتیسموس ، پراسینکولوس اپیدرموس و تریتیکالوس مورفیه.
راضی شدی؟

یکی از اقواممون عطاری قدیمی داره و از اجددش یک کتاب بهش به ارث رسیده که حتی من گفتم بهم قرض بده کپی بگیرم نمیده و تو این کتاب در مورد خیلی از مریضی های صعب العلاج نوشته شده.تا الان چند نفر رو خودم شاهد بودم گرفتگی عروق داشتن و دکتر گفته بود باید عمل کنید و یا استنت بذارید این با داروهاش خوبشون کرد.تو اخبار استانی هم یه بار نشونش داد بعد دیگه اصلا از این موضوع خبری نشد تا یه بار دیدمشون ازشون پرسیدم.طفره رفت و ترسیده بود.دلیلشو نمیدونم ولی حدس می زنم دکترهای محترم جراح از این کارش خوششون نیومده بود.ایشونم مثل خود من آدم فوقالعاده محافظ کاری هست.

گل گاو زبون، علف گربه، دم اسب، اشک مورچه، شاخ مرغ، پر گرگ، سم فیل، گوش پشه. البته گیاهیه گیاهی هم نیستند، 5% حیوانی اند.

عزیزم همش دروغه
چون بارها اعلام کردند داروی ام اس کشف شد
و برادر من از این بییماری همیشه رنج میبره

مریم خانم.دارو همیشه به این معنا نیست که بیماری رو 1 درصد خوب کنه.وقتا وضیفش اینه که از گسترش و شدت بیماری جلوگیری کنه.داروی ام اس تولید شده وظیفش همینه.اتفاقا من دیدم خیلی ها استفاده کردن و بیماریشون پشرفت نکرده .

انشااله که موفق باشین

همه اونهایی که مشکل گرفتگی رگهای قلب دارند , تو گوگل این سه کلمه رو بزنید , نتیجه جستجو را تهیه و مصرف کنید و مشکل قلبتان را برطرف کنید :
لیمو – سیر – قلب

لیمو – سیر – قلب !!!!!

دقیقا . . .

اون یک منفی به نظرت رو من دادم! چون اگه به همین راحتی بود که هیچ کی سکته نمیکرد

بريد از كساني كه دواهاي قبلي اين محققين واسه سرطان، ام اس، زخم ديابت و. حال و احوالشان را بپرسيد بعد اين ها را چاپ كنيد ضمنان شما سايت هاي خبري نيز قبل از نشر اين اخبار از اين اقايان بپرسيد نتايج كارهايشان را در چند ژورنال بين المللي چاپ و دارو هايشان را درروي چند بيمار با روش هاي علمي ازمايش كرده اند.

احسنت. گمونم ما تنها کشوری هستیم که بدون کارازمایی بالینی/تایید عملی اثربخشی/ انواع داروها رو تو رسانه ها میاریم. اگر این ادعا درست باشه شک نکنید نوبل پزشکی 1 درصده. اما افسوس که فقط ادعای پوچه و بس. مثل هزاران مقاله ای که 1 درصدش هم تو مجلات معتبر چاپ نمیشه. اخه برادر من یه دارو سالها مطالعه اینده نگر میشه و 7 خوان رو رد میکنه تا وارد بازار جهانی بشه نه با ادعای سازندگانش. خود بیمه های وطنی هزینه کدوم یک از این 6 دارو رو قبول میکنند؟ فقط ادعای پیشرفت در عمل صفر.

آقای جراح ،نترسید .شغل شما به خطر نمی افته.جان یک انسان هم ارزشش از کسب پول شما هست.این واقعیت وجود داره که انسان بدون عمل جراحی و حتی استنت میتونه گرفتگی عروقش رو درمان کنه و تو کشورهای خارجی هم برای بیمارانی که هنوز گرفتگی عروقشون پیشرفته و هاد نشده با دارو مشکل رو به کلی رفع می کنن.

شما ها باید دست از انحصار طلبی و دزدیدن علم به خود برای کسب و کار و جیبتان ابا داشته باشید. برای انسان قرن بیست و یکم خیلی زشت است که بر روی معلومات خودش به عنوان وحی منزل تاکید داشته باشد. قوانین هم قابل تغییر اند. حالا علمی که یک طرفه به سمت داروهای ترکیبی شیمیایی بر اساس علوم بیوشیمی رفته و از آزمایش تاثیرات علوم کهن غافل شده فقط و فقط به خاطر انحصار طلبی های زشتی است که به راه افتاده. دریغ کردن درمان و شفا از انسانهای نیازمند تنها بخش کوچکی از گناهان شما است اگر وجدانتان را بیدار نگه دارید.

یا این پزوهشگران خیلی ساده اندیش هستند و یا اینکه ما رو ساده فرض کرده اند!!!!

اقا پیداش کردین یا دنبالش می گردین این حرفا خیلی طرفدار داره به قو ل فردوسی پور رای گیری می کنیم اگر رای اورد راست می گن !!!!!!

مثل داروي گياهي ايدز و كشف معدن و درصد ان با چشم

تيتر خبر اينگونه القا مي كند كه اين دارو ساخته شده است. در صورتيكه هنوز هيچ پيشرفتي در اين زمينه حاصل نشده است

من مشکل گرفتگی عروق داشتم بنابه توصیه یه عطار هرشب وصبح زنجبیل میخوردم بعضی وقتاباچای میخوردم خداراشکر الان رگ قلبم باز شده

یا اصلا مشکل نداشتید یا الان فقط فکر میکنید این حرف وقتی ارزش علمی داره که قبل و بعدش انزیوگرافی شده باشید. اینقدر ساده فکر نکنید

من هم وقتى سرم درد ميگيره دستمال ميبندم خوب ميشه !!! مطابق يه ضرب المثل .

ایا تشخیص گرفتگی رگ و بازشدنش بر اساس انژیوگرافی بوده؟

واقعن راسته چند وقت استفاده کردی

احتمالا فروشش هم در داروخانه های هلال احمر؟

سير ليموترش ابغوره و انار
هركس اين چهار ميؤه را در تغذيه روز انه مصرف كند به مرگ قلب و عروق نخواهد مرد .
انشاالله
تندرست وسلامت باشيد

حاجی جون این تخصصت رو از کجا گرفتی؟ تست ورزش که دیگه متخصص نداره خالی گنده بستن باعث عوارضی تا حد ترکیدن لوزالمعده میشه

دکتر پرفسورزاده خیلی خوب جوتب دادی کلی خندیدم . مرسی

هروقت داردیی ساخته میشه گزارشش رو میدن عزیز !

آخرین درمان : لیمو ترش و سیر را به ترکیب غذایی خود اضافه کنید

آقا تغذیه درست و صحیح داشته باشید . روزی 15 – 2 دقیقه نرمش و ورزش کنید – روابط عاطفی و جنسی خوبی داشته باشید و حرص دنیا رو نخورید و دنبال چشم و هم چشمی نباشید مطمئن باشید 25 سال عمر میکنید .

آره دیگه روی مردم امتحان میکنن .اگه واسه مردم درمان نمیشه برای یکسری که نون میشه

یاد داروی گیاهی آیمود ضد ایدز افتادم که جناب هلو رو نمایی کردند

یادمه یه زمانی هم متخصصین داخلی داروی ایدز رو کشف کردن! اینم احتمالا” میره پیش اون!

گياهان دارويي شركت ” گل دارو ” فقط هم در اصفهان هست. مامان خودم بايد بالن ميزد ولي با مصرف اين دارو خوبه خوب شدند

دوستان عزیز خبر ان لاین ؛ این تیتر شما اصلا حرفه ای نیست و از ارزش کار شما خواهد کاست . تیتر شما «درمان گرفتگی عروق قلب با داروی گیاهی ایرانی و بدون جراحی» در حالی که خبر صراحتا از اغاز طرح تحقیق بر ساخت دارو برای درمان گرفتگی عروق قلب خبر می دهد نه از انجام و اتمام و ساخت دارو و این مغایر با تیتر شماست .

این داروی گیاهی جوشانده برگ به است.
اول برگ درخت به را خشک کرده سپس همانند دم کردن چای در قوری دم مکنید به مدت 1 الی 15 دقیقه
مایع صورتی رنگ درست می شود به به دفعات همانند چای استفاده می شود.
این کار رو انجام دادیم و جواب هم گرفتیم.

. . . اين كار رو انجام داديم و جواب هم گرفتيم . . . !!!
بزن زنگو مرشد . . . !!!!!

سوسیس کالباس نخورین حله

چرا ما ایرانی ها انقدر به توانایی پزشکان ایرانی بدیبنیم ؟؟!!!! اونوقت انتظار پیشرفت داریم !

دو نکته مهم :
1- در خبر امده که “پژوهشگران پارک علم و فناوری پردیس مطالعات(دقت کنید مطالعات) تولید 3 داروی جدید را آغاز کرده‌اند.” . خوب خدا را شکر بالاخره سرشان خلوت شد و مطالعات را شروع کردند.
2-خبر مربوط به داروهاي قبلي که محققين داخلی واسه ایدز و سرطان و ام اس کشف کرده بودند (شاید هم ساخته بودند) ، که در مقاطع زمانی مختلف از بخشهای اصلی خبری رسانه ها با دبدبه و کبکبه پخش شد هنوز یادمون نرفته. مراجع معتبر جهانی تایید نکردند و حتی بخاطر بی پایه بودن موضوع ؛ در این مورد حرفی هم نزدند. امار اختصاص بودجه به تحقیقات هم مشخصه حالا چه جور می شه که یهو اینجور می شه هی راه به راه کشف می کنیم؟ ..

آقای محمد اتفاقا هیچ کدومش بی اساس نبود.همین الان داروی ام اس داره استفاده میشه و اثر خودشو هم نشون داده.کارش هم چیز پیچیده ای نیست.
داروی ایدز هم واقعا موثر بوده .کارش هم کشتن ویروس ایدز نیست چون تا الان هیچ داروی ایدزی کشف نشده که بخواد ویروس ایدز رو بکشه.کار این دارو بالا بردن سیستم ایمنی بدن هست که باعث میشه انسان ضعیف نشه .چون می دونید که ایدز ویروسش به تنهایی نمیتونه کشنده باشه و زمانی که انسان ضعیف شده و یا بیماری دیگه گرفته خودشو نشون میده.حتی سرما خوردگی هم باعث میشه ایدز کار خودشو بکنه و باعث مرگ میشه.تو کشور های خارجی کسانی بودن که چندین دهه ایدز دارن ولی به دلیل اینکه تونستن به وسیله ی همین دارو ها سیستم ایمنی بدنشو قوی کنن و مریض نشن ،مثل ی انسان سالم زنده بمونن

این طوری که از کامنت ها بر میاد: ماشاالله چقدر ملت ایران عطاری بلدن و گیاهان دارویی میشناسن، فکر نکنم هیچ جای دنیا اینطور باشه. واقعا این خودش یه سرمایه ی بزرگه.

چرا تیتر خبر را به دروغ موضوعی عنوان می‌کنید تا مردم مشروح خبر شما را بخوانند و بفهمند تیتر خبر با مشروح خبر متناقض است نگهداری نقشه به همین راحتی چنین داروهایی تولید کرد اگه این شرکت داروسازی می‌خواد خودش تبلیغ کنه از روش دیگری استفاده بکنه

مردم گول اين حرفهاي دروغ و سراسر كذب را نمي خورند. اگه راست مي گوييد اسم اين دارو را بگوييد و بگوييد كه روي چند نفر تست شده و جواب داده است.

سیر و لیمو و عرق چایر معرکه است همچنین پوشانده برگ به

پدر من دارویی به قطره قلب استراس گرفته دو ماهه استفاده می کنه دردی که در قفسه سینه اش بود کاملاً برطرف شده و انرژیش زیاد شده به طوری که مدت زمان ورزشش شده خود شرکتش ادعا می کنه که می تونه اون پلاک ها و رسوبات پاکسازی کنه ماهم فعلاً دوره درمانش داریم ادامه می دیم فعلاً که راضی بودیم. اونم ماده ی اصلیش سیره

سلام مشکل پدر شماچه بود وچندوقته ازاینقطره استفاده میکنه .اخه من هم گرفتگی عروق دارم وازمردادازاینفطره دارم استفاده میکنم ممنون

تو حوزه داروهای گیاهی هیچ چیز جدیدی ساخته نمیشه فقط همون دستورات قدیمیه که به شکل دارو در میاد و خواص دستور اصلی رو هم نداره پس بهتره کلا جزو افرادی باشیم که از انواع گیاهان دارویی به شکل درست و حساب شده استفاده کنیم تا به انواع بیماریها دچار نشیم همانا خداوند درمان را در گیاهان قرار داده.

جناب بیگلری من در مورد گرفتگی عروق و رسوب کلسیم که باعث تنگی دریچه شده است میخواستم بدونم چه داروی گیاهی موثر میباشد اگر دارید شماره خود را برای من بفرستید باشما تماس بگیرم
ممنون

این دارو هم مثل قطره استراس کا نا دایی فقط برای اینه که چون بیمار قلبی برای در مان خودش از هر راحی به غیر از جراحی می خواد استفاده کنه. من ازقطره استراس استفاذه کردم نتیجه ای نگرفتم مثلا کانادایی بود و تضمینی انشا الله که هر چه زود تر این دارو هم به بازار بیاد ونتیجه خوبی بده

راحی نه راهی داداش یکم دقت کن

خیلی خوب و مفید بود مرسیییییییی

خوب بگید اسم دورهاشو واقعا که

با سلام جناب بیگلری من در مورد گرفتگی عروق و رسوب کلسیم که باعث تنگی دریچه شده است میخواستم بدونم چه داروی گیاهی موثر میباشد . لطفا راهنمایی فرمایید

سلام من سی سالمه پانزده سال پیش جراحی بازقلب انجام دادم دکترگفته بایددوباره عمل بازبشم وریسکش بالاست آیاداروی گیاهی خاصی برای مشکلم که رسوبات وکلسیم باعث گرفتگی دریچه قلبم شده وجودداره لطفاراهنمایی کنیدخداونداجرخیرتون روبده


ایران من

اسم گیاه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام.اسم این گیاه چایر یا پنجه مرغیه.برگ به و افسنتین هم در بازکردن عروق موثره.داییم سه ماه با این جوشونده ها درمان کرد و نتیجه داد.البته تو این مدت خیلی مراقبت میکرد از خودش

گیاه بومادران رابه مدت 2دقیقه جوشانده صاف کرده روزی 3لیوان بخور صظشهر4گل با یک لیوان آب مخلوط شود.جهت دم کردن حتما مصرف شود .امتحانش ضرر ندارد

من خودم از عرق چایر استفاده کردم خیلی مفید بود اما نمیدونم بیش از حد استفاده کردن ضرر داره یا نه؟

با سلام من مهدی یزدانی هستم پدر بزرگ من رگ های قلبش گرفته وقلبش 35 درسد کار میکند باید چه دارو هایی به او بدهیم

د م کرد ه سیرولیموخوبه

لطفا هركس دارويي در مورد كرفتكي عروق امتحان كرده براي مردم
بكه .خدا خيرتون بده .

عرق بید گیاه ومخلوط لیمو وسیر

الله اعلم هیچ دردی بی درمان نیست فقط توکل بر خدا کنید

لیمو و سیر غوغای می‌کنه

من میگم سیر مفید

من سیر ولیمو مصرف کردم بوی گند ومزخرفی دارد همه اطرافیان میفهمند

کسی که ازاصفهان دارو مصرف کردی اسم دارو چیه برای گرفتگی قلب

سلام ببخشید چه نوع گیاهانی برای رفع گرفتگی ریه مفید میباشد. ممنون

سلام دوستان.من در خصوص زالو درمانی زیاد شنیدمه که میگن حتی بدون احتیاج به عمل جراحی باز قلب میشه رگهای قلب شخصی رو که احتیاج به عمل جراحی قلب داره باز کرد.تو سایتها هم زیاد اومده .میخواستم ببینم کسی خودش یا از آشناهاش این کارو کرده یا نه؟من مادرم دوتا از رگهای اصلی قلبش گرفته ولی حاضر به عمل جراحی قلب نیست واقعا نمیدونم باید چکار کنم؟چندین تا دکتر هم بعد از جواب آنژیوش هم این حرفو زدن.محلول سیر ولیمو رو چند ماهه استفاد میکنه باعث شده چربی وقندش کنترل بشه اما تاثیری رو باز شدن رگهای قلبش نداشته.یکی به من بگه چکار کنم؟آخه عمل کردن هم ریسکهای خودش رو داره.

شبها کار من اینه که بشینم بالا سرش ونگاش کنم .همش میترسم تو خواب واسش اتفاقی بیفته .حتی به خاطرش قید دکترامو توی یک دانشگاه معتبر هم زدم.تو رو خدا دعاش کنید وقدر مادراتون رو بدونید .من یکی که هر چی دارم از مادرم دارم.

باعرض سلام من میخواهم در خصوص درمان گرفتگی قلبی توسط گیاه چایر تحقیق کنم شواهد وقراین بصورت شفایی دارم که خیلی موثر است ولی میخواهم بصورت علمی این مطلب را ثابت کنم لطفا مرا راهنمایی کنید که از کجا شروع کنم

سلام کدوم قسمت از گیاه چایر استفاده میشه ؟ ریشه یا خود گیاه . افسنتین چطور ؟

اين دارو اگر تا الان كارايي داشت به لطف و عنايت خداوند بود اما با كيسه ايي كه اين بابا براي خودش دوخته قول ميدم با قهر خدا روبرو بشه و كارايش رو از دست بده خدا خيرت نده كه ميتونستي بعد از فهميدن اثر اين دارو و معرفيش به انسانها جون خيلي ها رو نجات بدي كه الان ديگه در كنار خانواده هايشان نيستن گيريم ثابت كردي اين دارو اثر بخشه گيريم پول كلاني هم به جيب زدي ويلاي و زيلا رو هم تجربه كردي جواب وجدانت رو چطور ميخواي بدي آقا

تو بازار خیلی روی کیالک تاکید میکنن چرا کسی نظری روش نداره؟

گیاه کیالک داروی قلب است. و ضد آنژین صدری است.

در کل بیدگیاه یا همون جوداش یا چایر و کیالک یا زالزالک یا سرخ ولیک و کاسنی زیاد تعریف شده .عرق هر سه تاشون هم موجود هست به امید خدا همه شفا بگیرن .حجامت هم باید مفید باشه البته برای سن بالا نمیشه استفاده کرد .سه مرتبه پشت سر هم در سه ماه پیاپی یا بعضا میگن 15 روز با فاصله زیر نظر پزشک سنتی

عرق بابا ادم هم اضافه کنید.بابا ادم ،کیالک و بید گیاه یا چایر هر سه برای باز کردن عروق مفید هستند .
چربی بد خونldl رو پائین بیارید و چربی خوب خون رو بالا ببرید hdl .از پزشکتون بخواید در صورت آزمایش خون و وجود چربی خون اتروواستاتین بهتون بده که چربی بدو کم و چربی خوبو زیاد میکنه .اگه کبدتون مشکل نداشته باشه راهکار خوبیه .موقع خوردن اترواستاتین شب هست چون کلسترول موقع خواب در بدن ایجاد میشه . رژیم غذائی مناسب داشته باشید ، گوشت گاو و گوساله رو که سرد هست کم کنید گوشت گوسفند استفاده کنید . کمبود ویتامین d رو آزمایش بدین که توی بیماریهای قلبی موثر هست .برای افزایش چربی خوب کپسول امگا سه مناسب هست . استرس رو از خودتون دور کنید و روشهای زندگی رو تغییر بدین که استرس کم بشه . ورزش کنید

دقیقا درسته ممنون از مطلب خوبتون

دوستان عزیز متوجه باشید کسانیکه بیماری واریس یا بواسیر و یا واریکوسل دارند نباید ازسیر استفاده کنند و کسانیکه یکی از هر نوع بیماری عصبی را دارند نباید از لیمو ترش استفاده کنند چون بیماریشان عود می کند.

پست الکترونیک

آدرس وب سایت و یا وبلاگ

نظر شما
/7

درمان تنگی عروق کرونر قلب بدون نیاز به جراحی باز قلب و آنژیپلاستی

تونیک قلب و عروق استرانگ ( Strong Arterial and Heart Tonic  )

تونیک قلب و عروق استرانگ اکیداً به کسانی که هرگونه جراحی قلبی به ویژه عمل بای پس انجام داده اند توصیه می شود که دلیل آن این است که بافت زخمی در عروق بر اثر جراحی ایجاد می شود و این بافت زخم باعث تسهیل و سرعت بخشیدن چربی و پلاک در دیواره عروق می شود تونیک قلبی استراونگ قادر است در یک دوره درمان این بافت زخم را از بین ببرد.

عصاره های گیاهی به کار رفته خیلی سریع اثر گذار هستند به گونه ای که آن ها فوراً وارد جریان خون می شوند بدون اینکه ابتدا هضم شوند این خیلی مهم است به ویژه اگر سیستم گوارش به خوبی کار نکند این ترکیب گیاهی   مایع ، عبور مواد مغذی هضم شده از دستگاه گوارش به داخل سیستم گردش خون را تقویت می کند .

و چندین گیاه که در آمریکای شمالی روییده می شود .

  عصاره سیر سالخورده : Aged Garlic Oil 

  فشار خون را کاهش می دهد سیستم گردش خون را بهبود می بخشد ، در درمان بیماری های قلبی و مشکلات توزيع خون وسيستم بازيابي در يک اندام یاری می کند ، از بدن سم زدایی می کند و دستگاه ایمنی بدن را در مقابل عفونت ها تقویت می کند.

 ،درخت کويچ یا کیالک Hawthorn : 

کار اصلی این گیاه ارزشمند  گشاد کردن رگ های کرونر است. سطح چربی خون را کاهش می دهد و باعث تقویت ماهیچه قلب می شود و برای بیماری های کم خونی ، قلب و عروق و سیستم گردش خون ، کلسترول بالا و ایمنی پایین بدن بسیار مفید است.

Cayenne  گرد فلفل قرمز

سیستم گردش خون را بهبود می بخشد ، گوارش و هضم غذا را یاری می کند ، دهنه معده را بازسازی می کند ، به عنوان یک کاتالیزور برای دیگر گیاهان فعالیت می کند . فلفل قرمز بسیار برای سلامتی قلب ، کلیه ، ریه ، لوزالمعده ، طهال و معده مفید می باشد ، یک محرک عالی است و به کاهش سطح کلسترول بد کمک می کند .

 

 

Mistletoe  دارواش اروپایی

کج خلقی را کاهش می دهد و برای اعصاب بسیار مفید است ، باعث تقویت ضربان قلب می شود و تعادل ضربان آهسته را تنظیم می کند به عنوان کاهنده فشار خون عمل می کند و از این گیاه به عنوان رگ گشا استفاده می شود

تقویت عضلات قلب ، پیشگیری از آترواسکلروز ( گرفتگی عروق قلب ) ، کاهش فشار خون ، کاهش کلسترول بد ، بالا بردن کلسترول خوب  ، باز سازی کننده دیواره عروق ، جلوگیری از خشک شدن رگ و بازگرداندن نرمی و رطوبت به عروق

   

موارد مصرف :

نارسایی احتقانی قلب ، آنژین صدری ، پرفشاری خون ( هیپر تانسیون ) ، گرفتگی عروق قلب ( آرتریواسکلروز ) ، چربی خون بالا ( هیپرکلسترولمی )

فواید مصرف تونیک استرانگ :

بهبود سیستم گردش خون

کاهش کلسترول بد  و نگه داشتن چربی های طبیعی در سطح نرمال

جداسازی پلاک ها و رسوبات دیواره عروق و جلوگیری از تشکیل مجدد آن ها

تقویت عضلات قلب برای خون رسانی بهتر

تنظیم فشار خون

تقویت دیواره مویرگها

از بین بردن سردی و خواب رفتگی دست و پا

 

نحوه مصرف : 

قبل از هر بار استفاده بطری را به خوبی تکان دهید . ابتدا با نصف قاشق مربا خوری سه بار در روز شروع کنید (نصف قاشق مربا خوری قبل از هر وعده غذایی زیر زبان ریخته به مدت یک تا دو دقیقه نگه داشته و سپس قورت دهید ) و در صورت نیاز ( بیماران تصلب شرایین )  ۲ – ۱ ماه ، مقدار مصرف را به یک قاشق غذا خوری  سه بار در روز برسانید. مصرف دارو را حداقل ۱۸ – ۱۲ ماه ادامه دهید .

رژیم مورد توصیه :

به طور کلی توصیه می شود ، همراه با مصرف دارو بهتر است از رژیم غذایی نیز استفاده نمایید :

روزی ۲-۱ قاشق سرکه سیب در آب یا آبمیوه حل کرده بنوشید .

از مصرف گوشت قرمز بکاهید.

از روغن زیتون ، نان سبوس غله ، سبزیجات و میوه جات فراوان مصرف کنید.

از مصرف غذاهای آماده و کنسرو فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس و شیرینی تا حد ممکن بکاهید.

بطری 1 میلی لیتری : 33 هزار تومان برای مصرف دو ماه

 در صورت خرید بالای ۶  عدد تونیک قلب از تخفیف ویژه ی ما برخوردار شوید .

  

در زنان نیز این بیماری بعد از یائسگی متداول می گردد.* نژاد: فشار خون بالا در سیاه پوستان رایج تر است و در آن ها در سنین پایین تری از سفید پوستان گسترش می یابد. عوارض جدی فشار خون بالا نیز مانند سکته و حمله قلبی در سیاه پوستان معمول تر است.* سابقه خانوادگی: فشار خون بالا در اعضاء یک خانواده و به صورت خانوادگی نمایان می شود.دیگر عوامل خطر فشار خون بالا که قابل کنترل هستند، عبارتند از:* چاقی یا اضافه وزن: هرچه شما دچار اضافه وزن باشید، به خون بیشتری برای رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت های بدن تان نیاز دارید و هنگامی که حجم خون گردشی در رگ های شما افزایش می یابد فشار وارده بر دیواره های عروقی نیز افزایش می یابد.* عدم تحرک: افرادی که تحرک ندارند ضربان قلب بیشتری دارند. هرچه ضربان قلب باشد یعنی در هر انقباض، قلب سخت تر کار می کند و فشار قوی تر بر شریان ها اعمال می شود. کمبود فعالیت بدنی خطر چاقی و اضافه وزن را نیز افزایش می دهد.* استعمال دخانیات: نه تنها استعمال دخانیات بلافاصله پس از مصرف به صورت موقتی فشار خون را بالا می برد بلکه مواد شیمیایی موجود در دخانیات به  سطوح دیواره شریانی آسیب وارد می کنند و منجر به باریک شدن شریان ها و افزایش فشار خون می شوند.فشار خون و نمک* نمک(سدیم) فراوان در غذاها: مصرف زیاد سدیم باعث نگه داری مایعات در بدن می شود که منجر به افزایش فشار خون می گردد.* پتاسیم کم در غذاها: پتاسیم به حفظ تعادل سدیم در سلول های بدن کمک می کند. چنان چه پتاسیم کافی دریافت نکنید، سدیم بالایی در خون انباشته می شود.* مصرف بسیار پایین ویتامین D: مصرف کم ویتامین D در رژیم غذایی می تواند منتهی به فشار خون بالا شود. ویتامین D در تولید آنزیمی توسط کلیه که فشار خون را تحت تاثیر قرار می دهد نقش دارد.* مصرف الکل: نوشیدن الکل به صورت مداوم به قلب آسیب می رساند. مصرف گاه به گاه الکل نیز به صورت موقتی فشار خون را افزایش می دهد چرا که منجر به ترشح هورمن هایی می شود که جریان خون و ضربان قلب را افزایش می دهد.* استرس: سطح بالای استرس می تواند به صورت ناگهانی و موقتی فشار خون را افزایش دهد. چنان چه سعی دارید با پُرخوری، مصرف الکل و یا استعمال دخانیات بر استرس خود غلبه کنید، تنها مشکلات خود را با فشار خون بالا افزایش خواهید داد.* بیماری ها و شرایط خاص: برخی شرایط مزمن نیز خطر فشار خون بالا را افزایش می دهد مانند کلسترول بالا، دیابت، بیماری کلیه و تنگی نفس هنگام خواب. گاهی اوقات بارداری نیز می تواند منجر به فشار خون بالا شود.

در یک  مطالعه جدید مشاهده شده است که در مبتلایان به روماتیسم مفصلی احتمال سکته مغزی و قلبی و دیگر بیماری‌های قلبی افزایش میابد.

این مطالعه در هلند و بر روی 353 فرد مبتلا به روماتیسم مفصلی در مدت 15 سال انجام‌شده است.

مطالعه نشان داد که در مبتلایان به روماتیسم   احتمال بیماری‌ های قلبی عروقی دو برابر سایر افراد جامعه است. این شبیه تأثیری است که دیابت بر بروز بیماری‌ های قلبی دارد.

علائم عمده روماتیسم مفصلی درد و تورم و محدودیت حرکتی در مفاصل بدن و بخصوص مفاصل دست می باشد  ولی این التهاب می‌تواند در نقاط دیگری از بدن هم ظاهر شود .

محققان  اذعان داشتند همانند دیابت در فرد مبتلا به روماتیسم مفصلی پزشک باید مرتباً وضعیت کارکرد قلب را تحت نظر داشته باشد و بیمار باید دیگر دلایلی که زمینه بروز بیماری‌ های قلبی را افزایش می‌دهد را تحت کنترل درآورد.

 

 

1- گرما و رطوبت هوا

زمانی  که هوا گرم باشد ، غدد عرق شروع به فعالیت خواهند کرد  و عرق ترشح می کنند ،  عرق کردن، روش طبیعی بدن برای خنک کردن خود می باشد .

وقتی عرق از سطح پوست تبخیر گردد ، گرمای بدن را خواهد گرفت . ولی هنگامی که هوا مرطوب است ، شما احساس گرمای بیشتری خواهید کرد ، زیرا در هوای مرطوب عرق از روی پوست تبخیر نمی گردد .

 

2- عصبانی شدن

هنگامی که عصبانی هستید، هورمون های استرس زا رها خواهند شد  که موجب افزایش ضربان قلب و فشار خون می گردند و دمای بدن را افزایش می برند  که موجب عرق کردن می گردد.

عصبانی شدن در برخی مواقع طبیعی است ، اما وقتی که همیشه و به طور منظم عصبانی گردید  می تواند نشانه ای از مشکل باشد.

3- ورزش کردن

عرق کردن در اثر ورزش بسیار عالی است.

هنگامی که عرق می کنید، مقدار مایعات بدن کم می گردد. پس در این مواقع و به خصوص در هوای گرم، بهتر است آب و مایعات فراوان نوش جان کنید .

به یاد داشته باشید که قبل ، در حین و بعد از ورزش کردن به مقدار نیاز آب و مایعات نوش کنید  تا دچار کم آبی در بدن  نشوید ، این روش باعث می شود که دمای بدن تغییر محسوسی نکند و ورزش را با انرژی خوب انجام دهید .

 

4- تحت استرس و فشار عصبی بودن

 اضطراب ، عصبانیت و خجالت می تواند دلیلی برای عرق کردن باشد. فشار روحی باعث فعالیت غدد عرق در کف دست ها و پاها می شود. به این دلیل است که هنگام عصبی بودن، دست ها خواهند لرزید .

 

5- تب کردن 

هنگام تب ، مغز درجه حرارت بدن را کمی بالا می برد. وقتی مغز درجه حرارت را افزایش می دهد، شما احساس سرما و لرز می کنید. این احساس تب و لرز برای این است که بدن برای ورود میکروب ها در حال دفاع می باشد.

هنگامیکه تب برطرف شد و دمای بدن به 37 درجه طبیعی رسید، شما احساس گرما می کنید و عرق می نمایید. عرق کردن باعث خنک شدن بدن می شود.

 

6- بیمار شدن دلیلی برای عرق کردن

عرق کردن فقط به دلیل تب نیست. تعریق می تواند نشانه وجود آنژین (درد قفسه سینه)، حمله قلبی ، عفونت، دیابت و پرکاری غده تیرویید  باشد. برخی امراض از قبیل: سرطان و ایدز، می تواند باعث تعریق شبانه گردد. اگر شما بدون هیچ دلیلی عرق می کنید، به پزشک مراجعه کنید.

 

7- قهوه

در صبح نوشیدن یک فنجان قهوه، می تواند شما را بیدار کند و باعث تعریق گردد. قهوه باعث افزایش تعریق به دو طریق می شود:

– کافیین  قهوه موجب تحریک سیستم عصبی مرکزی می گردد و این خود باعث فعال شدن غدد عرق می شود.

– گرمای بدست آمده از نوشیدنی گرم، باعث گرم شدن بدن و تعریق می شود.

 

 

8- غذاهای تند

غذاهای تند و ادویه دار، گیرنده های عصبی را تحریک می کنند و بدن فکر می کند که گرم است و عرق می کند.

 

9- یائسگی

در طی یائسگی ، ترشح کم هورمون استروژن بر هیپوتالاموس و دمای بدن اثر می گذارند و باعث گرگرفتگی خانم یائسه می گردد . این مهم نیست که چقدر هوا سرد است، گرگرفتگی باعث می شود که احساس کنید در درونتان یک کوره روشن است.

برای دفع گرمای اضافی، رگ های خونی در پوست گشاد می شوند و غدد عرق را  وادار به فعالیت می کنند. با این کار احساس برافروختگی در شما کم می شود.

 

1- مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل ، باعث گشاد شدن رگهای خونی در پوست و افزایش عرق کردن خواهد شد .

 

11- عوارض جانبی برخی داروها

تعریق یکی از عوارض جانبی داروها می باشد، از جمله: داروهای ضد افسردگی، داروهای غیراستروئیدی ضد التهاب ( NSAIDs)، داروهای فشار خون، داروهای سرطان و برخی داروهای دیابت.

 

 

12- سیگار کشیدن

نیکوتین موجود در سیگار باعث آزاد شدن ماده استیل کولین در بدن می شود. استیل کولین، غدد عرق را تحریک می کند و باعث افزایش ضربان قلب، فشار خون و دمای بدن می شود.

 

13- عاشق شدن

هنگامی که شما عاشق می شوید، مغز شما موادی همانند آدرنالین ترشح می کنند. این مواد به مواد شیمیایی عشق شناخته شده اند. این مواد باعث افزایش ضربان قلب، تعریق کف دست و دیگر علائم می شوند.

 

14- بارداری

هورمون های ترشح شده در طی بارداری و افزایش سوخت و ساز بدن می تواند باعث تحریک غدد عرق و افزایش تعریق می گردد.

در این دوران باید مایعات کافی بنوشید تا بدن شما و جنین در معرض کمبود آب نباشند.

 

دارواش (Mistletoe) گونه اروپایی( Viscum album) می باشد ، ولی این به کلیه گیاه ها نیمه انگل خشبی نسبت داده می شود.

 

دارواش ها گیاهان نیمه انگلی هستند که بر روی درختان ، بوته ها و سایر گیاهان رشد می کنند.

آب و نمک های معدنی را از میزبان جذب کرده ، با انجام عمل فتوسنتز ، کربوهیدراته ایی تولید می کنند که پر از انرژی می باشند چند صد گونه دارواش در دنیا هستند که غالباً در نواحی گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کنند.

در ایران نیز در جنگل های شمال ، گونه دارواش اروپایی و در غرب گونه موخور (Loranthus europaeus ) و بر روی گونه های سوزنی برگ دارواش کوتوله (Arceuthobium sp.) مشاهده می شود، که متأسفانه در ایران از آنها تنها به عنوان یک گیاه انگل و مزاحم برده و کمتر استفاده و مصرف دارویی می کنند 

دارواش ها را معمولا- در بهار جمع آوری ودر هوا یا در کوره الکتریکی در دمای ۱۰۶ درجه فارنهایت خشک می کنند.

در اروپا از روش تزریق و در ایالات متحده معمولااز جوشانده یا از تنتور(عصاره الکلی) مصرف می کنند.

دز و مقدار دارویی دارواش بسیار کم و مقادیر زیاد آن می تواند سمی و خطرناک باشد

.برای تهیه جوشانده دارواش، ۵/۲ گرم (نصف قاشق چایخوری) از پودر کاملا نرم شده را در یک فنجان آب سرد مخلوط نموده و به مدت ۱۲ ساعت در دمای اتاق قرار می دهند،

سپس از صافی عبور داده و میل می نمایند. بیشترین مصرف روزانه ۱۰ گرم (۲ قاشق چای خوری) دارواش می باشد.

از خواص درمانی این گیاه می توان به کم کردن فشار خون، بهبود گردش خون، شل نمودن سفتی عضلانی، بند آورنده خونریزی داخلی ،تشنج، نقرس، هیستری (نوعی بیماری روانی که با شبیه سازی اختلالات گوناگون همراه دارد)، سیاه سرفه، آسم، سرگیجه ، اسهال ، کاهش دوره قاعدگی ، کره(حرکات غیر ارادی سریع و پرشی)،  تپش قلب، صرع، رماتیسم، سردرد میگرنی، اضطراب و اخیرا- سرطان و ایدز برد.

از عصاره دارواش اروپایی در درمان سرطان سرویکس(دهانه رحم)، تخمدان، سینه، معده، کولون و ریه استفاده می کنند.

درمان سرطان با این عصاره ممکن است به چند ماه تا چند سال زمان لازم باشد .

از عصاره دارواش در درمان ایدز نیز استفاده می کنند.

در سال ۱۹۹۸ از تزریق این عصاره برای بهبود پاسخ ایمنی استفاده گردید

در بسیاری از نقاط غرب کشور نیز روستائیان جهت درمان دمل و زخم و حتی شکستگی و ضرب دیدگی دست و پا از این گیاه پر خاصیت استفاده می کنند .

 

ژل رویال ترشح زنبور عسل می باشد .عسل یکی از بهترین و مفید ترین مواد غذایی و مکملی است که به واسطه زنبور عسل بدست می آید ،  و این کار با جمع آوری گرده گل از طریق زنبور کارگر ایجاد می شود ولی  مسئولیت زنبور کارگر فقط تولید عسل نبوده بلکه ترکیبات  دیگر مانند : ژل سلطنتی و موم بوجود می آورد که همه اینها در جای خودشان شامل خاصیت درمانی زیادی می باشند .

قصد داریم تا شما را با غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک آشنا کنیم که از گذشته های دور مورد توجه پزشکان سنتی و همچنین امروزه مورد توجه کشور های توسعه یافته بوده و به عنوان یک ماده غذایی و دارویی مورد تحقیق و بررسی برای شناخت تمام مواد تشکیل دهنده این محصول استثنایی توسط دانشمندان قرار دارد. این ماده که توسط غددی که در طرفین سر زنبور کارگر قرار دارد ترشح و با ترکیب بزاق دهان تبدیل به ماده ای به رنگ شیری مانند شیرخشکی که با آب ترکیب شده باشد بوده با طعمی تقریباً شبیه به شیرخشک اما کمی زننده است.این ماده در زمان تخم گذاری ملکه مورد استفاده جهت تغذیه ملکه و همچنین لاروهای زنبور عسل(زنبورهای کوچک که تازه به دنیا آمده اند)قرار می گیرد.این ماده ملکه را قادر می سازد تا روزانه تعداد 25 تخم بگذارد که حتی از وزن خود ملکه هم است.ملکه به واسطه تغذیه از ژل رویال قادر خواهد بود تا 5 یا 6 سال به زندگی ادامه دهد در صورتی که عمر یک زنبور کارگر بیش از 24 روز نیست.

خواص درمانی

این ماده دارای ویتامین های : A ,B.C,D,E  بوده و همچنین در درمان بسیاری از ناتوانی ها و امراض از جمله در کاهش چربی خون، تنظیم هورمون ها، تنظیم فشارخون، کمک به باروری و درمان نازایی و تسریع در بهبودی ناتوانی جنسی،تقویت و افزایش اسپرم ، تقویت تخمدان(تخمکگذاری)، کمک به رشد استخوان، محرک رشد،درمان کم خونی، اشتهاآور، رفع سختی رگ ها ، بهبودی روماتیسم مفصلی،درمان افسردگی، افزایش دهنده مقاومت بدن در مقابله با عفونت ها و جلوگیری از پیری زودرس بسیار موثر است.

روش مصرف

1 قاشق چایخوری و یا کمتر با 1 لیوان شیر به همراه مقداری عسل مخلوط و میل نمایید

نکات مهم

ممکن است در افراد گرم مزاج باعث ایجاد واکنشهایی مانند کهیر شود

 

Loading

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Loading

معجزه طب اسلامی آیت الله تبریزیان

Loading

Loading

Loading

Loading

Loading

Working

Loading playlists

بررسی و راهنمای انتخاب پزشک شما

خارش پوست یک امر بسیار طبیعی است ولی بعضی اوقات این موضوع برای افراد تبدیل به یک موضوع بسیار آزاردهنده می‌شود.

شهریور ۱۷, ۱۳۹۷شهریور ۱۷, ۱۳۹۷

شهریور ۶, ۱۳۹۷شهریور ۵, ۱۳۹۷

شهریور ۴, ۱۳۹۷

شهریور ۱, ۱۳۹۷

جراحی قلب باز یک اصطلاح عمومی است که به روش‌هایی اشاره دارد که در آن قفسه سینه برای دسترسی به قلب باز می‌شود.

شهریور ۱۱, ۱۳۹۷شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

شهریور ۵, ۱۳۹۷

شهریور ۳, ۱۳۹۷

مرداد ۳۰, ۱۳۹۷

پیوند کبد به‌ عنوان تنها راه درمان بیماری‌های کبدی مزمن غیر قابل درمان شناخته می‌شود. علل انجام پیوند کبد به علت نارسایی کبدی است.

شهریور ۱۵, ۱۳۹۷شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

شهریور ۱۳, ۱۳۹۷شهریور ۱۳, ۱۳۹۷

شهریور ۱۲, ۱۳۹۷شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

شهریور ۷, ۱۳۹۷

شیوع دیابت با سرعت زیادی در حال گسترش بوده و مصرف انواع دخانیات و الکل نیز رو به افزایش است، این دو، ترکیبی خطرناکی هستند.

شهریور ۱۳, ۱۳۹۷شهریور ۱۳, ۱۳۹۷

شهریور ۵, ۱۳۹۷

شهریور ۱, ۱۳۹۷

مرداد ۳۰, ۱۳۹۷

ماموگرافی یا ماموگرام، یک  عکس اشعه ایکس از سینه است. ماموگرافی یک ابزار غربالگری برای کشف و تشخیص سرطان سینه است.

شهریور ۱۸, ۱۳۹۷شهریور ۱۸, ۱۳۹۷

شهریور ۱۵, ۱۳۹۷شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

شهریور ۱۴, ۱۳۹۷شهریور ۱۴, ۱۳۹۷

شهریور ۱۱, ۱۳۹۷شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

پولیپ بینی یک بیماری نسبتا شایع است که در صورت عدم درمان به موقع ممکن است عوارضی خطرناک را به دنبال داشته باشد.

مرداد ۶, ۱۳۹۷

مرداد ۳, ۱۳۹۷

مرداد ۱, ۱۳۹۷

تیر ۳۰, ۱۳۹۷

دریافت مطالب آموزشی پزشکی هر هفته در شما

عضویت شما با موفقیت ثبت گردید. ارزشمندترین مطالب برای شما ارسال خواهد شد.

بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷

اسفند ۱۶, ۱۳۹۶مرداد ۲۸, ۱۳۹۷

بهمن ۵, ۱۳۹۶

سلام و تشکر ازدوست عزیز سیاست کاری ما در سایت مبتنی بر

سلام با تشکر از شما، دوست عزیز سیاست کاری ما در سایت مبتنی بر آگاهی

تورو خدا به دادم برسید : من چندسال پیش توی تصادف قسمت انتهایی پشت قفسه

سلام با تشکر از شما، دوست عزیز سیاست کاری ما در سایت مبتنی بر آگاهی

سلام با تشکر از شما، دوست عزیز سیاست کاری ما در سایت مبتنی بر آگاهی

شهریور ۲۰, ۱۳۹۷شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

شهریور ۲۰, ۱۳۹۷شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

شهریور ۲۰, ۱۳۹۷شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

شهریور ۱۹, ۱۳۹۷شهریور ۱۹, ۱۳۹۷

شهریور ۱۹, ۱۳۹۷شهریور ۱۹, ۱۳۹۷


مرام ه دکتردکتر

مجله اینترنتی دکتردکتر زیر مجموعه شرکت سازگار سلامت نوین ایرانیان است که با هدف آموزش و راهنمایی مخاطبان حوزه سلامت دایر شده است.
بدیهی است که باید پیرو سیاست های شرکت و
حامی پزشکان دکتردکتر باشیم اما اینجا مکانی بی‌طرف برای آموزش و انتخاب است. امیدواریم بتوانیم قدمی هرچند کوچک، برای بهبود فرهنگ پزشکی کشور برداریم.

کلیه مطالب این سایت برای مجموعه دکتردکتر محفوظ است1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *