دارو برای درمان آلرژی فصلی

خواص دارویی و گیاهی

حساسیت فصلی یا آلرژی فصلی مانند دیگر حساسیت‌ها زمانی بروز می‌کند که سیستم ایمنی بدن در مقابل برخی عوامل موجود در محیط اطراف حساس شده و واکنش نشان می‌دهد. غالباً این حساسیت‌ها مشکل خاصی ایجاد نمی‌کنند.

اگر شما در زمان‌های خاصی از سال، عطسه و سرفه خشک می‌کنید یا دچار خارش بینی، خارش چشم و آبریزش بینی می‌شوید، بدین معناست که دچار حساسیت فصلی شده‌اید. گرده گل‌ها، درختان و علوفه شایع‌ترین عوامل حساسیت فصلی هستند.

در حالی که واژه “حساسیت فصلی به طور کلی به عوامل موجود در طبیعت مانند چمن، گرده گل و بذر گیاهان مرتبط است، گروهی از عوامل دیگر نیز وجود دارند که باعث حساسیت سیستم ایمنی می‌شوند مانند:

برای درمان آلرژی فصلی باید عوامل محرک سیستم ایمنی بدن خود را بشناسید. ممکن است تصور کنید که از گرده گل دچار حساسیت می‌شوید اما احتمال دارد بعضی عوامل دیگر، علت بروز حساسیت باشند. بیش از دو سوم افراد مبتلا به حساسیت‌های بهاری علائم خود را در طول سال نیز دارند. یک متخصص آلرژی نه تنها علائم حساسیت را درمان می‌کند بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا عامل اصلی حساسیت خود را شناسایی و برطرف کنید.

متخصصان درمان آلرژی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض عوامل تحریک کننده سیستم ایمنی، راهکارهایی را ارائه می‌کند که عبارتند از:

دارو برای درمان آلرژی فصلی

اگر از قبل سابقه ابتلا به حساسیت‌های فصلی را دارید، متخصص آلرژی دو هفته قبل از بروز علائم، مصرف دارو را برای شما شروع می‌کند.

راهکار داروسازی دکتر عبیدی برای درمان حساسیت فصلی

درباره ما

بیماری‌های مربوط به سیستم تنفسی نه‌تنها از شیوع بالایی در جوامع برخوردارند بلکه به علت ماهیت مزمن بودن در اغلب موارد، برای بیماران بسیار آزاردهنده می‌شوند. این بیماری‌ها می‌توانند شامل حساسیت یا آلرژی‌های تنفسی، آسم و یا حتی عفونت‌های سیستم تنفسی باشند. هدف از این اطلاع‌رسانی درباره این بیماری‌ها و نحوه برخورد و آشنایی با راهکارهای درمانی برای عموم است. همین‌طور به‌روزرسانی علمی و معرفی داروهای شرکت داروسازی دکتر عبیدی نیز جهت همکاران و پزشکان محترم صورت می‌گیرد.

تازه‌ها

44522451(9821+)    فکس:4454787(9821+)

آدرس: تهران، کیلومتر 8 بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج)، بلوار عبیدی، پلاک 72، کارخانه داروسازی عبیدی

داروسازی دکتر عبیدیwww.abidipharma.com

گروه کوبل داروwww.cobeldarou.com

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت داروسازی عبیدی می باشد.

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *