داروی گیاهی برای معده درد عصبی

خواص دارویی و گیاهی

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

داروی گیاهی برای معده درد عصبی

ما در دوران کودکی بارها این جمله را گفته‌ایم: «مامان، دلم درد می‌کنه». در واقع هیچ‌کس نیست که در دوران کودکی خود این عبارت مبهم را به‌کار نبرده‌ باشد. درست است که بزرگسالان، از همین عبارات فهوم استفاده نمی‌کنند، ولی همه‌ی ما گاهی دچار معده‌ درد عصبی، دلشوره یا اضطراب و نگرانی‌ای شده‌ایم که موجب حالت تهوع، تعریق و وضعیتی نزدیک به استفراغ باشد. در واقع، هیجان و استرس می‌تواند موجب حالت تهوع و استفراغ شود. در این مقاله، تأثیر احساساتی مانند اضطراب را در ایجاد معده درد عصبی و حالت تهوع و استفراغ بررسی می‌کنیم و به راه‌های جلوگیری و مقابله با این مشکلات می‌پردازیم.

موارد زیادی می‌تواند منجر به حالت‌تهوع یا معده‌ درد شود. ویروس‌ها و باکتری‌ها، عوامل فیزیکی اصلیِ حالت‌ تهوع و استفراغ هستند. ولی احساسات ما، به‌خصوص اضطراب، استرس(کاهش استرس) و هیجان نیز می‌توانند چنین تأثیری داشته باشند. برای نمونه:

همه‌ی ما در شرایطی خاص، اضطراب اجتماعی را تجربه کرده‌ایم، مثلا در مهمانی‌ای که در آن کسی را نمی‌شناختیم یا روز اول مدرسه یا اولین روز کاری در یک موقعیت شغلی جدید.

برای نمونه، این اضطراب در هنگام صحبت‌کردن درجلسه‌ای مهم یا آماده‌شدن برای بزرگ‌ترین مسابقه‌ی فصل ایجاد می‌شود.

استرس یا ترس به دلیل مسائلی مانند نگرانی در مورد پرداخت اقساط وام مسکن، رفتن از شهری به شهر دیگر برای شرکت در دانشگاه یا مواجهه با فردی قلدر در مدرسه ایجاد می‌شود.

گاهی هیجان بیش از حد، موجب بروز معده درد عصبی می‌شود. این نوع هیجان‌ها در مواردی مانند پیش از برگزاری مراسم جشن ازدواج، روز فارغ‌التحصیلی یا تعطیلاتی که مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیده‌ایم و برای آن بره‌ریزی کرده‌ایم، به وجود می‌آید.

چرا احساسات ما گاهی موجب بیماری ما می‌شوند؟ ترِیسی اِی دِنیس، دارای مدرک پی‌اچ‌دی و استادیار گروه روان‌شناسی کالج هانتر در دانشگاه شهری نیویورک می‌گوید: «زندگی ما مملو از احساسات است، احساساتی مانند خشم و شرم یا ترس و لذت». دنیس می‌گوید: «هر یک از این احساسات، واکنش‌های فیزیکی پیچیده‌ای را در ما برمی‌انگیزند. برای نمونه، وقتی عصبانی می‌شویم، ضربان قلب‌مان بالا می‌رود، آدرنالین در بدن ترشح می‌شود، فشار خون افزایش می‌یابد و ما عصبانی می‌شویم». به گفته‌ی دنیس: «این تغییرات فیزیولوژیکی و غددی عصبیِ مرتبط با احساسات، بر تمام قسمت‌های بدن ما، از جمله سیستم گوارشی، تأثیر می‌گذارد. گاهی این واکنش‌های فیزیکی به طور کاملا ناگهانی شروع و متوقف می‌شوند و بسیار شدید هستند».

دنیس عقیده دارد که شدت این احساسات هستند که موجب تحریک بدن ما می‌شود و بلافاصله دستگاه گوارش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و موجب ناراحتی‌هایی مانند معده‌ درد، حالت تهوع، استفراغ و اسهال می‌شود. (در بلندمدت، این واکنش‌های غددی عصبی می‌تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا یا بیماری‌های قلبی‌عروقی را افزایش دهد).

اگر شما یا فرزندتان، به معده درد عصبی یا حالت تهوع مکرر دچار می‌شوید، نخست به پزشک مراجعه کنید تا اطمینان یابید که هیچ‌گونه علت فیزیکی موجب بروز این مشکلات نشده است. علل فیزیکی‌ای مانند باکتری، ویروس، برگشت اسید معده یا ریفلاکس، عدم تحمل لاکتوز و یبوست، معمولا از دلایل معده‌درد و استفراغ در افراد در سنین پایین‌تر است.

کریس تولچِر (Chris Tolcher)، یکی از اعضای آکادمی اطفال آمریکا، متخصص اطفال و استادیار بالینی اطفال در دانشکده‌ی پزشکیِ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می‌گوید: «پس از دوران نوپایی، فرد دچار دردهای شکمیِ ناشی از استرس می‌شود».

وقتی از نبود علل فیزیکی اطمینان یافتید، توجه کنید که شما یا فرزندتان چگونه به موقعیت‌های استرس‌زا واکنش نشان می‌دهید.

دنیس می‌گوید: «همه‌ی ما می‌دانیم که ذهن ما بر بدن نیز تأثیر می‌گذارد و بالعکس. آگاهی از احساسات و استرس‌ها، باعث درک شهودی ما از این مسئله است».

انجام درمان‌های لازم می‌تواند به کودکان و بزرگسالان کمک کند، ولی در موارد، نیازی به مراجعه به پزشک نیست و یادگیری چگونگی تنظیم مؤثرتر احساسات، به فرد کمک بیشتری می‌کند. دنیس می‌گوید: «مهم این است که یاد بگیریم چگونه در هر موقعیت سخت احساسی، به دنبال روزنه‌ی امیدی باشیم، پیش از آنکه واکنشی احساسی نشان دهیم».

برای نمونه، شاید مصاحبه‌ شغلی یا امتحانات مدرسه، به‌طور طبیعی موجب شود که شما یا فرزندتان دچار نگرانی شوید و از شکست واهمه داشته باشید. این ترس، منجر به سرازیر شدنِ احساسات منفی، استرس و درد و رنج‌های جسمی در شما می‌شود. بهتر است سعی کنید که با دید مثبت‌تری به این شرایط نگاه کنید و آن را موقعیتی برای نشان‌دادن تخصص یا اشتیاق یا فرصتی برای یادگیری بدانید. دنیس می‌گوید: «این کار نیز مانند هر کار دیگری به تمرین نیاز دارد».

نکات زیر به شما کمک می‌کند تا کاری کنید که بدن‌تان بر ذهن‌تان تأثیر بگذارد و آن را آرام کند:

گاهی برای مدیریت حالت تهوع، معده درد عصبی یا سایر نشانه‌های فیزیکی استرس، اضطراب و هیجان، به کمک بیشتری نیاز دارید. در ادامه چند مورد از راهنمایی‌های متخصصان را ارا‌ئه می‌دهیم که می‌تواند به شما کمک کند:

در این مقاله، تنها تعداد اندکی از روش‌های متعادل‌کردن ذهن و جسم بیان شد. اگر اضطراب و استرس شما به اندازه‌ای شدید شده که هر روز، با دردهای جسمی ناشی از این فشارها روبه‌رو می‌شوید، حتما باید از متخصصان و پزشکان کمک بگیرید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

9تومان

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

داروی گیاهی برای معده درد عصبی

سلام.چن سالی میشه که دچارمعده درد شدم.معده من همیشه دردنداره.بلکه یک ماهی یادوماهی یکباردرد میگیره.دردشدید واستفراغ زیاد.دکترا میگن باید اندوسکوپی انجام بدم.اما میترسم.توراخدا راهنمایی کنین

سپاسگزاریم که تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک می‌گذارید. فکر می‌کنم در هر صورت باید به توصیه‌های پزشک خودتون عمل کنید و اقدامات درمانی لازم رو انجام بدید چون اگر مشکلی هم باشه، هر چه زودتر متوجه بشید بهتر هست. برای شما آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر مشکل شما برطرف بشه.

باید ترسو کنار بذاری تا درمان انجام شه.اگه از الان پیشگیری نکنی ممکنه پشیمون شیو دیگه دیر باشه

مطلب بسیار عالی و زیباست

سلام دوست گرامی. از اظهار لطفتون بسیار سپاسگزاریم.

من در دو ماه اخیر این مشکل معده درد به علت مسایل عصبی و استرس به شدت دارم. به طوری که نوبت متخصص هم گرفتم برای فردا. امروز این مطلب بسیار برام مفید واقع شد.
سپاس بیکران از زحمات نویسنده و سایت چطور ? &lt3

. خوشحالیم که این مطلب براتون مفید بوده.

خواص خوراکی ها

خواص شنبلیله؛ ۱۳ خاصیت درمانی، نحوه‌ مصرف و عوارض جانبی

خواص بادرنجبویه؛ ۹ دلیل قانع‌کننده برای مصرف دمنوش بادرنجبویه

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

معرفی کتاب دزیره؛ عاشقانه ای در دل تاریخ فرانسه

نظریه امید اسنایدر؛ آیا تفکر امیدوارانه در رسیدن به موفقیت نقش دارد؟

برگزاری جلسات به روش اساتید هاروارد؛ کتابی راهگشا برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار

روانشناسی ایجاد انگیزه؛ ۱۲ راهکار برای اینکه همین الان باانگیزه شوید

خودنظم‌دهی؛ چطور اهداف بلندمدت‌مان را فدای لذت‌های کوتاه‌مدت نکنیم؟

بهترین رمان های عاشقانه که حس عشق را در شما زنده می‌کنند


شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۸

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

عجیب ترین خانه های دنیا که شما را بهت‌زده می‌کنند


برترین فوتبالیست های جهان در طول تاریخ



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر است و به خودی خود برطرف می ‌شود. این به شما بستگی دارد که از تمیزی و سالم بودن چشمان کودک خود مطمئن باشید. با این حال، در برخی موارد، علائم مربوط به چشم ‌های پرآب ممکن است نشان دهنده عوارض جدی باشند که باید توسط پزشک متخصص اطفال مورد بررسی قرار بگیرد. این مقاله از بخش

ترک شکم پس از زایمان در میان زنان رایج است. شما ممکن است ترک های عمیقی که در مناطق مستعد تجمع چربی مثل پستان، باسن، بازوها، شکم و ران به وجود می آیند، داشته باشید. آن ‌ها ممکن است به خاطر تغییرات هورمونی یا از دست دادن ناگهانی چربی در این مناطق به وجود بیایند. در این مقاله از بخش پوست و مو و زنان و زایمان دکتر سلام، به شما می‌گوییم که چگونه می ‌توانید از طریق درمان ‌های خانگی و درمان‌ های

در مورد فتق ناف پس از بارداری و زایمان چه می دانید؟ آیا با این جمله موافقید که گفته می شود در حالی که بارداری زمانی برای تغییرات و پدیدار شدن عوارض سلامتی است، اما اگر به آغوش گرفتن فرزندتان فکر کنید، تمام مشکلات ناپدید می شوند. خوب، بله و نه! چون گاهی اوقات عوارض پس از زایمان مثل فتق ناف می ‌تواند زندگی شما را مشکل کند. فتق ناف پس از بارداری چیست؟ چگونه این مشکل بره روزمره شما را دچار مشکل می‌ کند؟

فهمیدن این که باردار هستید می ‌تواند یک لحظه فوق العاده برای زوج ‌هایی باشد که منتظر پدر و مادر شدن هستند. در حالی که گرفتن تست بارداری از داروخانه آسان ‌ترین راه برای فهمیدن این موضوع است، اما چند گزینه دیگر نیز وجود دارند که می ‌توانید برای تست بارداری خود  امتحان کنید. یکی از این گزینه ها، خمیردندان است. اگر نمی‌ توانید به فروشگاه بروید، از خمیردندان می توانید استفاده کنید و گذشته از این، دارای یک جنبه سرگرم کننده نیز برای این

عبارت “شما چیزی هستید که می خورید اندکی درست است. حقیقت نهایی آن چیزی است که شما هضم می کنید بنابراین، آیا آنزیم های گوارشی برای هضم بهتر و جذب مواد مغذی ضروری هستند؟ به نظر شگفت انگیز می رسد، البته تا زمانی که نحوه عملکرد دستگاه گوارش، کمتر شناخته شده بود. طبق یک مطالعه که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است، امروزه میزان بروز بیماری ها افزایش یافته که به دلیل کمبود آنزیم های گوارشی مرتبط با مواد مغذی هستند.  در این مقاله

داروی گیاهی برای معده درد عصبی

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر

ترک شکم پس از زایمان در میان زنان رایج است. شما ممکن است ترک های عمیقی که در مناطق مستعد تجمع چربی مثل پستان، باسن، بازوها، شکم

ساده ترین تعریف از لیپوماتیک همان کاهش ذخایر چربی است که در حین سادگی فواید بسیاری هم دارد. علاوه بر زیبایی باعث کاهش بیماری هایی همچون کبد چرب،

در مورد نقش مصرف روی بر باروری چه می دانید؟ برخلاف عقیده عمومی، افراد زیادی وجود دارند که از مزایای مصرف روی بر باروری آگاه هستند. توجه به

در مورد فتق ناف پس از بارداری و زایمان چه می دانید؟ آیا با این جمله موافقید که گفته می شود در حالی که بارداری زمانی برای تغییرات

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر است و به خودی خود برطرف می ‌شود. این به شما بستگی دارد که از تمیزی و سالم بودن چشمان کودک خود مطمئن باشید. با این حال، در برخی موارد، علائم مربوط به چشم ‌های پرآب ممکن است نشان دهنده عوارض جدی باشند که باید توسط پزشک متخصص اطفال مورد بررسی قرار بگیرد. این مقاله از بخش

ترک شکم پس از زایمان در میان زنان رایج است. شما ممکن است ترک های عمیقی که در مناطق مستعد تجمع چربی مثل پستان، باسن، بازوها، شکم و ران به وجود می آیند، داشته باشید. آن ‌ها ممکن است به خاطر تغییرات هورمونی یا از دست دادن ناگهانی چربی در این مناطق به وجود بیایند. در این مقاله از بخش پوست و مو و زنان و زایمان دکتر سلام، به شما می‌گوییم که چگونه می ‌توانید از طریق درمان ‌های خانگی و درمان‌ های

در مورد فتق ناف پس از بارداری و زایمان چه می دانید؟ آیا با این جمله موافقید که گفته می شود در حالی که بارداری زمانی برای تغییرات و پدیدار شدن عوارض سلامتی است، اما اگر به آغوش گرفتن فرزندتان فکر کنید، تمام مشکلات ناپدید می شوند. خوب، بله و نه! چون گاهی اوقات عوارض پس از زایمان مثل فتق ناف می ‌تواند زندگی شما را مشکل کند. فتق ناف پس از بارداری چیست؟ چگونه این مشکل بره روزمره شما را دچار مشکل می‌ کند؟

فهمیدن این که باردار هستید می ‌تواند یک لحظه فوق العاده برای زوج ‌هایی باشد که منتظر پدر و مادر شدن هستند. در حالی که گرفتن تست بارداری از داروخانه آسان ‌ترین راه برای فهمیدن این موضوع است، اما چند گزینه دیگر نیز وجود دارند که می ‌توانید برای تست بارداری خود  امتحان کنید. یکی از این گزینه ها، خمیردندان است. اگر نمی‌ توانید به فروشگاه بروید، از خمیردندان می توانید استفاده کنید و گذشته از این، دارای یک جنبه سرگرم کننده نیز برای این

عبارت “شما چیزی هستید که می خورید اندکی درست است. حقیقت نهایی آن چیزی است که شما هضم می کنید بنابراین، آیا آنزیم های گوارشی برای هضم بهتر و جذب مواد مغذی ضروری هستند؟ به نظر شگفت انگیز می رسد، البته تا زمانی که نحوه عملکرد دستگاه گوارش، کمتر شناخته شده بود. طبق یک مطالعه که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است، امروزه میزان بروز بیماری ها افزایش یافته که به دلیل کمبود آنزیم های گوارشی مرتبط با مواد مغذی هستند.  در این مقاله

داروی گیاهی برای معده درد عصبی

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر

ترک شکم پس از زایمان در میان زنان رایج است. شما ممکن است ترک های عمیقی که در مناطق مستعد تجمع چربی مثل پستان، باسن، بازوها، شکم

ساده ترین تعریف از لیپوماتیک همان کاهش ذخایر چربی است که در حین سادگی فواید بسیاری هم دارد. علاوه بر زیبایی باعث کاهش بیماری هایی همچون کبد چرب،

در مورد نقش مصرف روی بر باروری چه می دانید؟ برخلاف عقیده عمومی، افراد زیادی وجود دارند که از مزایای مصرف روی بر باروری آگاه هستند. توجه به

در مورد فتق ناف پس از بارداری و زایمان چه می دانید؟ آیا با این جمله موافقید که گفته می شود در حالی که بارداری زمانی برای تغییرات

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *