داروی گیاهی برای لاغری سریع

خواص دارویی و گیاهی

در این مطلب بهترین رژیم و بی دردسر در کمتر از سه چهار هفته، آنهم با کمک داروهای گیاهی سالم را به شما آموزش می دهیم.

این رژیم برای آقایان و بانوان یکسان هست فقط باید سعی کنید زمان بندی را رعایت کنید و پشت گوش نیندازید. این رژیم با کمک چندین منبع معتبر جمع آوری شده است و یکی از بهترین رژیم های لاغری با کمک گیاهان سالم است.

شما خیلی راحت می توانید بجای خریدن زیره، دم کردن آن و گرفتن عصاره اش، یک شیشه عرق زیره را تهیه کنید. عرقیات گیاهی یکی از بهترین راه های رژیم لاغری استاندارد و راحت هستند. گنجاندن عرق گیاهی زیره و عرق شوید به همراه آب در بره غذایی و میان وعده های غذایی، می تواند علاوه بر پاکسازی بدن از چربی ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز کالری ها در بدن نیز کمک کند. برای تهیه این نوشیدنی ها کافی است مقداری از این عرق های گیاهی را با همان مقدار آب ترکیب کرده و خنک میل کنید.

سرکه سیب: یکی از بهترین عرقیجاتی که می توانید برای لاغری مصرف کنید، سرکه سیب است. مخلوطی از یک لیوان آب و ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش سوخت وساز کالری ها می دانند. حتما به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد، از سرکه انگور یا سرکه سیب استفاده کنید.

عرق زیره: عرق زیره در کاهش وزن و لاغری مفید است، چربی سوز می باشد و باعث رفع اشتهای کاذب و از بین بردن چربی های زیر پوستی می شود.داروی گیاهی برای لاغری سریع

عرق کاسنی: بهترین زمان برای نوشیدن عرق کاسنی صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشیدن آنها به همراه آب می تواند سبب افزایش دریافت مواد مغذی از گیاه کاسنی شود.

حتما بخوانید: ۱۲ نکته مهم جهت کاهش وزن اصولی در کمتر از ۱۲ هفته! (جدیدترین تحقیقات)

احتمالا شما هم بعد از هر وعده غذایی یا بصورت روزانه چای می نوشید. سعی کنید بجای چای قرمز، چای هایی را جایگزین کنید که هم برای سلامتی و هم لاغری شما مفیدند. درمانگران طب طبیعی معتقدند افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند باید در کنار رعایت دستورهای متخصص شان از انواع چای های گیاهی مانند چای گزنه یا چای سبز استفاده کنند تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی سوزی آنها از خواص آرامش بخشی و تسکین دهندگی آنها نیز بهره مند شوند.

نوشیدن این چای ها ۲ تا ۳ فنجان در طول روز می تواند تاثیر موثر و مفیدی در کاهش وزن و برطرف کردن بدخلقی داشته باشد.

برخی دمنوش ها هم برای لاغری بسیار مفید هستند و می توانید حتی خودتان آنها را در خانه تهیه کنید. بهترین دمنوش هایی که به شما پیشنهاد می کنیم:

دمنوش دارچین: پودر دارچین و چوب آن را در یک لیوان بریزید، آب را بجوشانید و داخل لیوان روی دارچین‌ها بریزید. بهتر است از یک لیوان درب‌دار استفاده کنید یا روی هر لیوانی که استفاده می‌کنید، درپوش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. دمنوش لاغری شما آماده است. نوش جان! این دمنوش را می‌توانید ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

دمنوش گل محمدی: گلبرگ‌ها و آب را داخل قوری بریزید (طوری که آب روی گل‌ها را بپوشاند) و قوری را روی شعله‌ی گاز قرار بدهید. درب قوری را بگذارید و منتظر شوید تا جوش بیاید. پس از آنکه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جوشید، دمنوش را از صافی رد کنید. این دمنوش لاغری را نهایتا تا ۶ روز می‌توانید در یخچال نگه‌دارید. هر روز نصف تا یک فنجان از این دمنوش را می‌توانید با معده‌ی خالی میل کنید.

دمنوش جینسینگ:  برای هر یک لیوان آب، تقریبا ۱ قاشق چای‌خوری ریشه‌ی خردشده‌ی جنسینگ در لیوان یا فنجان‌تان بریزید. آب را بجوشانید و به آن اضافه کنید. بعد از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه، می‌توانید دمنوش‌تان را صاف کنید و در صورت تمایل با افزودن با عسل یا لیمو، ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

۴-ادویه- همیشه در غذا

ادویه مختلف یکی از راه های ساده برای لاغر کردن شما هستند. بجای ریختن ادویه کاری یا زردچوبه های تصنعی، از ادویه های زیر برای لاغری استفاده کنید:

دارچین: این ادویه به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و همچنین مزایای قابل توجهی برای تنظیم قند خون دارد، که آن را به چاشنی ایده‌آلی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دیابت یا پیش‌دیابت مبتلا هستند.

فلفل قرمز و سیاه: غذاهای خودرا کمی تندتر درست کنید و به غذای تند عادت کنید. مصرف فلفل قرمز و سیاه و بخصوص فلفل قرمز موجب سوختن مقداری کالری در بدن می‌شود که برابر با کالری سوزانده شده پس از ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است.

زنجبیل: زنجبیل دارای خواص گرمازایی است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و در صورت مصرف، اشتها را مهار می‌کند و این مسئله «نقش بالقوه‌ی زنجبیل در کنترل وزن» را نشان می‌دهد.

هل: هل، ادویه‌ای معطر با طعم تند و شیرین است و یکی دیگر از گیاهان دارویی گرمازا است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و توانایی بدن برای سوزاندن چربی را افزایش می‌دهد.

زیره: زیره برای هضم غذا و تولید انرژی مفید است و می‌تواند در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کنترل قند خون را بهبود ببخشد.

خام گیاه خواری معمولا رژیم سخت تری است ولی اگر بدنبال لاغری و وزن کم کردن زیاد هستید، این رژیم توصیه می شود:

باز هم هرگونه سوال یا پیشنهادی در باره رژیم های گیاهی لاغری دارید، در بخش نظرات با هنر فردی مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.




خانه

موبایل

گیاهان و در واقع دمنوش های تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن میشود

 

داروی گیاهی برای لاغری سریع

انواع دمنوش های لاغری

دمنوش برای لاغری و کاهش چربی دور شکم

آرزوی خیلی از افراد این است که چاق نشود و اگر قرار است چاق بشوند چربی به طور یکسان در بدنشان توزیع شود. اما همیشه این آرزو محقق نمی شود و چربی ها در ناحیه ی شکم و پهلوها تلنبار می شوند.تجمع چربی در ناحیه ی شکم علاوه بر نازیبایی به سلامتی نیز آسیب می زند. بنابراین لازم است که چاقی شکمی کنترل شود چون احتمال بروز بیماری ها و مشکلات قلبی و همچنین بیماری های دیگر را بالا می برد. چربی های این قسمت با کمک رژیم غذایی مناسب، ورزش های هوازی مانند ایروبیک و برخی مکمل های طبیعی مانند دمنوش لاغری که قرار است در این مطلب با آن ها آشنا شوید قابل کنترل است. با ما باشید تا ابتدا با دلایل اصلی تجمع چربی دور شکم و سپس طرز تهیه انواع دمنوش های لاغری و مصرف این نوع از دمنوش برای لاغری آشنا شوید.

چرا چربی های اضافه دور شکم جمع می شوند؟به عقیده ی متخصصان آمریکایی چربی های شکمی باعث کاهش تراکم مواد معدنی استخوان ها شده و خطر بروز پوکی استخوان را افزایش می دهند. همه ی ما زمانی که متوجه می شویم شکممان بزرگ تر از حد معمول شده است قبل از هر چیزی نگران تناسب و زیبایی انداممان می شویم و اینکه لباس هایمان تنگ شده اند. در حالی که این مسئله جدی تر از این حرف هاست. چربی انباشته شده در ناحیه ی شکم حتی باعث بروز میگرن و سردرد می شود. دلایل متعددی نیز برای چاقی شکم وجود دارد که در زیر به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:عدم تحرک بدنی مناسببی تحرکی، خانه نشینی و پشت میز نشینی بدترین دشمن سلامت و عامل اصلی تجمع چربی در شکم و سموم در بدن محسوب می شود. عادتی که شما را چاق و بیمار می کند.تغذیه ی ناسبمصرف فست فود، غذاهای چرب و ناسالم، آبنبات ها، کیک و شیرینیجات، نوشابه های گازدار و مصرف افراطی کربوهیدرات ها باعث تجمع چربی دور شکمی خواهد شد.هورمون هااختلال در هورمون ها باعث بروز مشکلات متابولیکی و چاقی به خصوص چاقی شکمی می شود.ژنتیکژنتیک عامل حدود 5 درصد بروز چاقی دور شکمی است. نتایج پژوهشی که در Institut Sanford Burnham آمریکا انجام شده است، نشان می دهد ویژگی های فیزیکی اعضای خانواده روی هم تأثیر دارد و تجمع چربی در نواحی خاص بدن را مشخص می کند. یعنی اگر مادر یا پدر و حتی عمه های شما دچار چاقی شکمی باشند احتمال اینکه شما نیز دچار چنین مشکلی شوید زیاد است. بنابراین باید تا حد امکان حواستان به عادت های غذایی تان باشد و از بی تحرکی و پرخوری دوری کنید.استرساسترس روی غدد فوق کلیوی تأثیر می گذارد و آن ها را وادار به ترشح هورمون های مختلفی مانند آدرنالین و کورتیزول می کند. وجود کورتیزول در خون نیز باعث تجمع چربی در بدن می شود. این روند را لیپوژنز (تولید چربی) می گویند.

تأثیر گیاهان دارویی و دمنوش برای لاغری شکمگیاهان و در واقع دمنوش لاغری تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن، تحریک متابولیسم یا سوخت ساز بدن، افزایش حجم ادرار و دفع آن و بهبود گوارش می شوند. این دمنوش های لاغری سرشار از اسید اسکوربیک است که یک آنتی اکسیدان قوی برای دفع چربی ها، سلول ها و بافت های مرده و آسیب دیده محسوب می شوند. زمانی که این سلول های مرده از بین می رود سلول های جدید جای آن ها را گرفته و به این ترتیب استحکام عضلانی بالا می رود. دمنوش های گیاهی میزان قند خون و حالت مقاومت سلول های بدن به انسولین را کاهش می دهند. اگر به دنبال روشی برای کنترل و کاهش استرس خود می گردید می توانید به این دمنوش های گیاهی لاغری اعتماد کنید. دمنوش لاغری تجمع چربی ها و التهاب در بافت های بدن و میزان اضطراب و استرس را کاهش می دهند.

بهترین چای ها و دمنوش های کاهنده ی چربی شکمیقبل از هر چیز بگوییم که مصرف این دمنوش لاغری به تنهایی قادر به لاغر کردن شما نخواهند شد. به طور کلی هیچ ماده ی غذایی و نوشیدنی معجزه گری برای رسیدن به تناسب اندام وجود ندارد. لاغر شدن به اراده ی شما و کسب عادت های روزانه ی مناسب بستگی دارد. بهتر است بره ی غذایی تان را اصلاح کنید، مواد متنوعی وارد بره ی غذایی خود کرده و از چربی های مفید استفاده کنید. یادتان باشد که برای داشتن شکمی صاف باید ورزش منظمی داشته باشید. علاوه بر این دستورات حتماً این نوشیدنی ها را به بره ی روزانه تان اضافه کنید تا مکملی برای رسیدن به هدف لاغری تان باشند.

گیاه چای ترش برای کاهش چربی شکمیگل های گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت محسوب می شوند. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها است و به دفع چربی ها و نو کردن بافت های بدن و تقویت عضلات کمک زیادی می کند. شما می توانید چای ترش را از عطاری ها تهیه کنید.

 چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت است

 مواد لازمگل چای ترش : 1 گرمآب : 1 لیوان معادل 2 میلی لیترروش تهیه دمنوش لاغری چای ترش:آب را بجوشانید و زمانی که به جوش آمد گل های چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید 1 دقیقه بماند. در نهایت چایتان را صاف کرده و دو بار در روز میل کنید. این روند را به مدت 1 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. می توانید چای ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کنید. رنگ قرمز و طعم مطلوب آن به دلتان می نشیند.دمنوش برگ بو و دارچینمواد لازمچوب دارچین :1 تکه 3 گرمیبرگ بو  : 2 برگآب : 1 لیوان (2 میلی لیتر)روش تهیه دمنوش لاغری برگ بو و دارچین:آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود 2 دقیقه بجوشد و سپس به مدت 1 دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا 1 روز ادامه دهید. سپس 1 هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.

 

دمنوش برگ بو و دارچین برای از بین بردن چربی شکم مفید است

 

دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترشمواد لازممریم گلی تازه یا خشک : 15 گرمآب : 1 لیترآب لیموترش: 1 عددعسل  :1 قاشق غذاخوریروش تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیمو ترش:مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و 2 دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و 15 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید. می توانید این درمان را تا 5 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. 

 دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش یک دمنوش مناسب لاغری می باشد

  

منبع:tebyan.net

 


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینیدداروی گیاهی برای لاغری سریع

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست دارند پوست زیبایی داشته باشند. با این حال، زمان می گذرد و ما نمی توانیم علائم پیری را تغییر دهیم. پیری بیش از حد، بر پوست ما تاثیر می گذارد. به عبارت دیگر، هنگامی که وارد روند سالخوردگی خود می شوید، پوست شما به دلیل کاهش تولید کلاژن، انعطاف پذیری خود را از دست خواهد داد.در نتیجه،

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر از

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم نوتروپنی چیست و چگونه باعث بروز مشکل می شود؟ آیا می دانید چگونه میتوان از این عارضه پیشگیری کرد و یا آن را تشخیص داد؟ در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام می خواهیم به بررسی نوتروپنی بپردازیم. نوتروپنی چیست؟ نوتروپنی زمانی رخ می ‌دهد که تعداد نوتروفیل بسیار کمی دارید. نوتروفیل نوعی سلول‌ خونی

آدرال معمولاً برای درمان ADHD  و نارکولپسی یا حمله خواب استفاده می گردد. در بعضی موارد، این دارو ممکن است برای زنان شیرده نیز تجویز شده باشد. اما آیا مصرف این دارو در این دوران ایمن است؟ در این بخش از داروهای دکتر سلام به بررسی این دارو پرداخته و پاسخ همه سوالات در مورد نحوه مصرف آدرال، مصرف آن در دوران شیردهی و اینکه آیا عوارض خاصی بر نوزاد دارد یا ایمن است، صحبت خواهیم کرد. آدرال چیست؟ آدرال یک ترکیبی از دو داروی داروی گیاهی برای لاغری سریع

زخم معده یک بیماری شایع در این زندگی مدرن است. با توجه به درمان مناسب، عوامل تغذیه نیز  نقش مهمی را در کاهش علائم بیماری و پیشگیری موثرتری

آیا به دنبال سفت شدن پوست خود هستید؟ آیا از افتادگی و شل شدن پوست صورت و گردن خود خسته شده اید؟ می دانید که سفت شدن پوست

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *