داروی گیاهی برای عفونت ناف

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

برخی عفونت‌ها سطحی هستند و می‌توان با کمک برخی گیاهان دارویی از بروز آنها جلوگیری کرد

 

داروی گیاهی برای عفونت ناف

 گاهی می‌توان با کمترین ضرر و آسیبی به بدن برخی بیماری‌ها را درمان کرد. وقتی گلوی‌تان چرک می‌کند چه‌کار می‌کنید؟ دست به دامان کدام‌ یک از داروهای شیمیایی مخصوص عفونت و سرماخوردگی می‌شوید؟ ‌برای درمان جوش‌های چرکی چه؟ از کدام داروهای موضعی یا خوراکی شیمیایی استفاده می‌کنید؟ آیا می‌دانید برخی عفونت‌های سطحی را می‌توان با گیاهان دارویی درمان کرد، البته فقط کافی است مشکل اصلی را ریشه‌یابی کنیم. دکتر سعید صانعی  مشاور گیاه‌درمانی 1 گیاه دارویی را معرفی می‌کند که هر کدام اگر درست و بجا استفاده شوند، قادرند عفونت را از بدن شما دور کنند. عفونت‌ها چطور سراغتان می‌آید؟عفونت‌ها به چند طریق وارد بدن می‌شوند، برخی آنها در بافت‌های بدنی وجود دارند اما منتظر فرصت هستند که با ضعف سیستم ایمنی بدن، این فرصت را به‌دست ‌آورند و به طرق مختلف خود را نمایان ‌کنند. اما برخی عفونت‌ها از طریق پوست وارد بدن می‌شوند. به‌عنوان مثال با یک ضربه یا یک خراش از محیط وارد بافت بدن فرد می‌شوند. عفونت را ضربه فنی کنیددسته دیگر عفونت‌ها فرصت‌طلب دارند که منتظر شرایط مناسبی هستند تا بتوانند خود را نمایان کنند، مثل بیماری ایدز و بیماری‌های دیگر. در اکثر اوقات درمان عفونت‌های فرصت‌طلب سخت‌تر از عفونت‌های دیگر است. با این حال برای ازبین بردن عفونت‌های قوی باید به پزشک مراجعه کرد، اما برخی عفونت‌ها سطحی هستند و می‌توان با کمک برخی گیاهان دارویی از بروز و رشد آنها جلوگیری کرد. با این حال اگر از نوع عفونت خود خبر ندارید بهتر است قبل از مصرف این گیاهان دارویی با پزشک مشورت داشته باشید. همچنین مصرف این داروها نباید از 1روز ادامه پیدا کند و اگر بهبودی بعد از این مدت حاصل نشد، باید به پزشک مراجعه کنید.آنتی بیوتیک‌های گیاهی که باید بشناسید

پنیرک برای درمان عفونت‌های ادراری، برونشیت و عفونت‌های سرخک و مخملک مفید است

1. پنیرکپنیرک گیاهی است که در طب سنتی خواص بی‌شماری دارد و از برگ و گل آن استفاده‌های بهینه می‌شود. اما خاصیت آنتی‌بیوتیکی آن زبانزد است، فقط کافی است 4‌گرم گیاه پنیرک را به‌همرا یک لیتر آب جوش به مدت 1‌دقیقه بگذاریم تا دم بکشد. یک فنجان از این دمکرده را روزی سه‌بار بنوشید تا عفونت‌های  ادراری، برونشیت و عفونت‌های سرخک و مخملک از‌بین بروند.   

اسهال‌های عفونی، برونشیت و بیماری ذات‌الریه، با دمکرده گل‌پامچال تا‌حدودی درمان میشود

2. گل‌پامچالاسهال‌های عفونی اکثرا ناشی از عفونت‌های معده و روده است. با این حال اسهال‌های عفونی، برونشیت و بیماری ذات‌الریه را می‌توان با دمکرده گل‌پامچال تا‌حدودی درمان کرد. برای دم کردن گل‌پامچال 2گرم از این گیاه را به‌همراه یک لیتر آب دم کنید. فقط دقت داشته باشید که از 1‌دقیقه دم نکشد و بعد از 1‌دقیقه دمنوش را صاف کرده و بنوشید. این دمکرده را روزی سه‌بار به اندازه یک فنجان بنوشید تا ترتیب اثر داشته باشد. 

ادرنجبویه گیاهی است که قادر است اکثر عفونت‌های بدنی را از‌بین ببرد

3. بادرنجبویهبادرنجبویه گیاهی است که می‌توان به‌عنوان یک دمکرده برای پاک‌سازی بدن از میکروب استفاده کرد. این گیاه قادر است اکثر عفونت‌های بدنی را از‌بین ببرد، حتی گاهی اوقات شما خبر ندارید که در بدن‌تان چه می‌گذرد، اما اگر در هوایی آلوده یا در محیطی قرار گرفته بودید که ممکن است میکروب یا ویروس به شما انتقال پیدا کند؛ در این مواقع توصیه می‌شود 4‌گرم بادرنجبویه را به مدت 15‌دقیقه به‌همراه آب جوش بگذارید تا دم بکشد و سپس آن را بنوشید تا عفونت‌های احتمالی از‌بین بروند. برای تاثیرگذاری بهتر این دمنوش توصیه می‌شود روزی سه‌بار در روز به اندازه یک فنجان نوشیده شود.  

دمکرده بابا آدم برای درمان جوش های چرکی مفید است

  4. بابا آدموقتی اسم جوش به میان می‌آید خیلی از افراد یاد دوران بلوغ می‌افتند، اما برخی جوش‌ها چرکی هستند و ممکن است هر جای بدن ظاهر شوند و حتی سن و سال هم برای‌شان اهمیت نداشته باشد. برای درمان جوش‌های چرکی و عفونی باید از آنتی‌بیوتیک‌های قوی استفاده کرد. در طب سنتی توصیه می‌شود از دمکرده بابادم استفاده شود. 8‌گرم ریشه بابادم را به‌همراه یک لیتر آب جوش دم کنید. مدت زمان دم کشیدن 2‌دقیقه است و بعد از آن روزی سه‌بار در روز ‌برای درمان جوش‌های چرکی دمکرده را بنوشید.   

از بخور برگ اکالیپتوس برای درمان عفونت‌های مجاری تنفسی استفاده کنید

 5. اکالیپتوسبرای عفونت‌های مجاری تنفسی اولین پیشنهاد یا گیاهی که اکثر افراد از آن یاد می‌کنند، برگ اکالیپتوس است که به‌صورت بخور از آن استفاده می‌شود. درصورتی که علاوه بر بخور این برگ‌، توصیه می‌شود هر وقت به مشکل عفونت‌های مجاری تنفسی دچار شدید 5گرم برگ این گیاه را با یک لیتر آب دم کنید و بعد از 1‌دقیقه دم کشیدن روزی سه تا چهار بار به مقدار یک فنجان از این گیاه را بنوشید. خیلی از افراد فکر می‌کنند بخور این گیاه در اولویت است در‌صورتی که اگر سینوزیت یا ریه‌های‌تان چرکی شده‌اند، بهتر است در کنار بخور دم کرده برگ اکالیپتوس را هم فراموش نکنید.    

جوشانده انجیر زرد برای گلودردهای چرکی، آن‍‍ژین‌ها و عفونت دهان بسیار مناسب است

 6. انجیر زرد شیرازی5‌گرم انجیر زرد شیرازی (‌انجیر خشک در آجیل‌‌ها) ‌را به‌همراه نیم کیلو شیر به مدت 15‌دقیقه می‌گذاریم تا بجوشد. این جوشانده برای گلودردهای چرکی، آن‍‍ژین‌ها، عفونت و زخم‌های داخل دهان بسیار مناسب است. برای تاثیرگذاری باید روزی سه فنجان از این جوشانده را میل کنید. همچنین اگر دندان‌تان دچار عفونت شد و درد بسیاری داشت، توصیه می‌شود در کنار مراجعه به دندانپزشک، در صورت نیاز  گیاه آنغوزه را روی دندان بگذارید. البته برای استفاده از این گیاه نیازی به دم کردن یا جوشاندن آن نیست، چرا‌که این گیاه حالت صمغ دارد و فقط کافی است روی دندان عفونی قرار بگیرد.حتی میخک هم برای درمان عفونت‌های دندانی نقش موثری دارد. این گیاه را به دو صورت می‌توان استفاده کرد، هم روی دندان قرار داد و هم آن را جوشاند و نوشید. برای دم کردن میخک، کافی است یک قاشق مربا‌خوری میخک را با یک لیوان آب بین 4 الی 5‌دقیقه بجوشانید. بعد از این مرحله جوشانده را در دهان بچرخانید و خالی کنید. کافی است این کار را بین سه تا چهار بار انجام دهید.     

ر طب سنتی توصیه می‌شود افرادی که گلو دردهای چرکی دارند چای سبز بنوشند

7. چای سبزگلو‌درد یکی از بدترین مراحل سرماخوردگی است که اکثر افراد دست به هرکاری می‌زنند تا از شر آن خلاص شوند. بعضی‌ها سراغ قرص‌های چرک‌ خشک‌کن می‌روند و برخی دیگر سعی می‌کنند با آب‌نمک و آب‌ جوش یا حتی آب‌نبات‌های گلودرد این مشکل را درمان کنند. اما در طب سنتی توصیه می‌شود افرادی که گلو دردهای چرکی دارند چای سبز بنوشند.به این نحو که یک قاشق غذاخوری چای سبز را در یک لیوان آب می‌ریزیم تا به مدت 1دقیقه خیس بخورد. نکته اینجاست که برای درمان گلودردهای چرکی نباید چای سبز را به‌صورت روتین دم کرد (‌یعنی روی کتری دم نمی‌کشد). حتی می‌توانید به‌جای آب‌نمک، چای سبز را غرغره کنید. از تفاله آن هم می‌توانید به شکل کمپرس برای درمان عفونت‌های چرکی پوستی مثل کورک‌ها استفاده کنید.      

برای درمان زخم‌هایی که زیاد عفونی و خطرناک نیستند از عصاره  تره در شیر استفاده کنید

 8. تره جوشانده شده در شیرزخم‌های چرکی درمان‌شان به مراقبت و دقت بیشتری ‌نیاز دارد. برای درمان این نوع زخم‌ها می‌توان از پمادهای موضعی یا داروهای خوراکی استفاده کرد. در طب سنتی اگر زخم‌ها زیاد عفونی و خطرناک نباشند، توصیه می‌شود از عصاره  تره در شیر استفاده شود. به این روش که تره را در شیر بپزید و سپس از شیر جدا کنید و تره پخته شده را روی زخم بگذارید. بعد از چند ساعت باید ضماد تره را از روی زخم بردارید و محل زخم را تمیز و پانسمان کنید، چراکه تره چرک را به خود می‌گیرد و باید تعویض شود. اگر این کار را روزی یک‌بار انجام دهید، در مدت کوتاهی چرک از زخم خارج می‌شود.       

 برای ضدعفونی کردن ریه از عفونت می‌توانید از دم کرده پونه استفاده کنید

9. پونهریه یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که بزرگ‌ترین وظیفه آن مبارزه با هوای آلوده است، اما ریه‌ها از عفونت‌ها در امان نیستند به‌همین دلیل برخی عفونت‌های سطحی را می‌توان با کمک آنتی‌بیوتیک‌ها درمان کرد. اگر قصد ندارید از آنتی‌بیوتیک‌های شیمیایی استفاده کنید، طب سنتی راه دیگری به شما پیشنهاد می‌کند. برای ضدعفونی کردن ریه از عفونت می‌توانید از دم کرده پونه استفاده کنید. یک قاشق  چای‌خوری پونه را به‌همراه یک لیوان آب جوش بگذارید بین‌1 تا 15‌دقیقه دم بکشد و سپس صاف کرده آن را همراه با عسل روزی سه بار میل کنید.        

پونه کوهی یکی از بهترین داروهای گیاهی است که به‌عنوان یک آنتی‌بیوتیک قوی از آن یاد میشود

1. پونه کوهییکی از بهترین داروهای گیاهی که می‌توان به‌عنوان یک آنتی‌بیوتیک قوی از آن یاد کرد، پونه کوهی است. این نوع پونه با پونه‌های معمولی فرق دارد و به‌عنوان ضدعفونت‌های میکروبی و قارچی شناخته شده است، برای اینکه خاصیت ضدعفونی‌کننده داشته باشد باید روزی سه‌بار‌ به اندازه یک فنجان از این گیاه بنوشید.افرادی که با مشکل عفونت‌های قارچی در گوش، عفونت‌های قارچی ناخن و برخی خانم‌ها در ناحیه تناسلی عفونت قارچی مواجه هستند، می‌توانند از پونه کوهی به‌عنوان یک آنتی‌بیوتیک استفاده کنند. البته پونه کوهی را می‌توان به شکل دمنوش یا ضماد هم استفاده کرد. همچنین اگر از عفونت ادراری رنج می‌برید دم کرده پونه کوهی یکی از درمان‌های مناسب و تاثیرگذار در این زمینه است. یک قاشق مرباخوری پونه کوهی را به‌همراه یک لیوان آب جوش به مدت 15‌دقیقه می‌گذارید تا دم بکشد.

 

 منبع: مجله سیب سبز


داروی گیاهی برای عفونت ناف

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

#عفونت_زنان بیش ۹۰%خانمها دچار عفونت وکیست تخمدان هستند برای ریشه کن کردن عفونتها شبه هنگام خواب مقد

? #نفخ_شکم (#نفخ_معده و #نفخ_روده): ? دلایل ایجاد نفخ شکم: ⚪️ مصرف برخی خوراکی‌ها (کلم، بادمجان، سیر

#شربت سرکه شیره مواد لازم • شیره؛ شیره انگور یا شیره خرما  ۵ واحد • سرکه طبیعی؛ سرکه انگور، سرکه خرم

? ⇦ فواید تَرک تدریجی وعده ناهار ?رفع فشار زیاد به معده ▫️پاکسازی معده ▫️پیشگیری از چاقی ▫️درمان  چر

✅فواید مصرف گردو در صبحانه ● ضد سنگ کلیه،سنگ صفرا ● درمان بیماریهای ریوی ● تقویت قوای جنسی ● تقویت ل

داروی گیاهی برای عفونت ناف

#روغن حیوانی خواص ?خواص ضد التهابی و کاهش ابتلا به بیماری های مزمن و بیماریهای قلبی محققان با استفاد

??⛔️?نبایدهای آرایشی در دوران بارداری? ?هاشور ابرو ?رژ لب ?تاتو ?لاک زدن ?رنگ مو ?رنگ ابرو ?کرم های

✍ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺧﺪﺍ (ص): ❤️ﺑﻪ ﺯﻥ، ﺩﺭ ﻣﺎﻫﻰ ﻛﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺑﻪﺩﻧﻴﺎ ﻣﻰﺁﻭﺭﺩ، ﺧﺮﻣﺎﻯ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ؛ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ، ﻛﻮﺩﻙ

#ارده ✅خواص و کاربردها: ?همان کنجد سابیده به همراه روغن آنست. ?گرم وتر است. ?دارای پروتیین و ویتامین

? #سردرد_سرد : ?۱- جوشانده ی زعفران ?۲- استشمام عطر گل محمدی و یا بوی مشک ??شتاب درمان: حجامت گرم کت

?مراجعه به #پزشک خانم? ?سوال:گرفتن نبض و یا دیدن چشم و گوش و دهان و دندان خانم‌ها توسط پزشک مرد اشکا

??????? برای سرماخوردگی درفضای خانه بخورات ترکیبی این گیاهان عالیست پرسیاوشان ختمی بنفشه زوفا اسطوخد

???? برای سرماخوردگی اش  با پایه برنج با سبزیهای جعفری و گشنیژ و خرفه و زوفا و هویج و شلغم و لوبیای

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ???? موضوع ::لقوه و یا لرزش و یا پارکینسون دست و پاها ۱- عرق میخک (

جوشانده آویشن برای درمان درد معده، سرطان، کلسترول، ورم روده، اختلال های مغزی و کلیوی، مسمومیت ، دندا

پنج اصل برای #آرامش‌روح ?اصل اول من اجازه ورود افکار منفی را به ذهن خودم نمیدهم من در هر حال و در بد

#آب کردن شکم? به طور کلی چاقی ناحیه شکمی مربوط به سردی این ناحیه است. درمان ۱٫خوراک گرمیها و ترک سرد

#درخواستی‌اعضاء #درمان‌ریزش‌مو #اصول‌درمان ?ریزش مو درمردان معمولا از شدت حرارت و گرمی است. اگر حرار

تقویت ضعف جسمانی درمان ۱٫حمام سیاهدانه، تمام بدن علی الخصوص از کمر به پایین را آغشته به روغن سیاهدان

? #شانه_قبل_از_خواب ! شانه زدن #مو قبل از خواب باعث افزایش سرعت رشد آن ها می شود و به افزایش گردش خو

❤❤❤❤❤❤ راهکارمقابله با قلب سوراخ بچه بالای دوسال + قلب سوراخ بزرگترها الف : قلب سوراخ کودکان ۱- مربا

راه های درمان?عفونت سینوسی ‎ عفونت سینوسی? ?مالیدن روغن سیاهدانه به ملاج سر و سینوس ها هر شب? قبل خو

?بسم الله الرحمان رحیم? ? تدریس مزاج شناسی (جلسه اول) ?مدرس:استاد خطیری ?علایم جسمانی مزاجها?? ♻️علا

?بسم الله الرحمان الرحیم? ?تدریس مزاج شناسی(جلسه سوم) ?مدرس:استاد خطیری ?ادامه بحث مزاج شناسی در خصو

???عوارض مصرف زیاد ترشیجات ♦️باعث آسیب به معده می شود ♦️باعث ضعف اعصاب ♦️ایجاد بیماریهای عصبی در درا

???? #جایگزین_اسید_فولیک_در_بارداری ✍️خوردن روزی ۱۴عـدد بادام درختی و بصورتیکه مانند آدامس جویده شود

⛔⛔⛔??جگر خام یا آبدار نخورید ⚠️کرم زبانی یکی از میکروبهای مشترک بین دام و انسان که در

???☠پوکی استخوان،دیابت و سرطان نسل آینده را نابود خواهد کرد ! ❌اگر فرزند شما هر روز شکلات ، چیپس ، پ

? #انارپخته معجزه فصل سرما (☝️) برای درمان سرماخوردگی انار پخته بخورید این آنتی بیوتیک قوی هرنوع عفو

????⭕️پنج گیاه قدرتمند برای تقویت استخوان: اسفناج: ضد پوکی کنجد: ضد درد و التهاب بادام: استحکام استخ

⛔⛔⛔??? ?? ذرت_مکزیکی بسیار ♨️پرکالری ♨️چرب ♨️شور و ♨️تندو ❌مصرف آن برای بیماران قلبی_عروقی و مبتلایا

????موارد چاقی و زیبایی صورت ?خوردن شیره خرما و شیره انجیر ?خوردن جوانه گندم ?خوردن سالاد کاهو ?ماسک

?????حضرت عیسی علیه السلام چون غذا می‌خوری از سیر شدن حذر کن زیرا اگر از اندازه افزون شود طراوت و شا

???⚁این گیاهان جایگزین خوبی به جای داروهای شیمیایی هستند: سماق نسابیده :ضد چربی خون شیرین بیان : ضد

?عوارض آمپول دگزامتازون❗️ پوکی استخوان فشار خون کاهش بینایی و مشکلاتی همچون آب مروارید و آب سیاه خون

#درمان‌یائسگی‌زودرس ♦توضیح بیماری ?یائسگی زودرس که امروزه بسیار شایع شده وخانم­‌هایی هستند که با سنی

#فواید_طلا_از_نظر_طب_اسلامی_برای_زنان ✅طلا برای زنان در حکم دارو است. ✍آنها را گرم کرده و آرام بخش و

#درمان‌واریس‌پا ?روش درمان ?۱ ـ اگر رگها ریز باشند شبی ۱ قاشق مربا خوری اسپند خوراکی با ۱ لیوان آب 

جای جوش? درمان ?رقیق کننده های خون مثل، سرکه انگبین، آب زرشک، آلبالو، آب لیمو و مصرف کنید. ?ج

? #نان‌سبوس‌دار ✅ ﺩﺭ ﻧﺎﻥ ﺳﺒﻮﺱﺩﺍﺭ ﻣﺎﺩﻩﺍﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺧﻄﺮ ﺍﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼﻫﺎﯼ #ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﻋﺮﻭﻗﯽ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯽ

داروی گیاهی برای عفونت ناف

? #دمنوش_ضد_مسمومیت ✅آویشن ۱ قاشق.م ✅زنیان ۱ قاشق.م ✅آب جوش ۱ لیوان ? مواد بالا را باهم ترکیب کرده و

? #درمان_عفونت_چشم : ?الف) شبی یک قطره عسل داخل چشم بچکانید. (۷ الی ۱۴ شب) ?ب ) بعد از دو هفته یک دو

? بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس: بیماری زنان از طب سنتی و اسلامی ?مدرس: استاد خطیری ✅

?بسم الله الرحمن الرحیم? ?موضوع تدریس:ضرورت بازنگری سلامت و بهداشت زنان ?مدرس: استاد خطیری ✅ توصیه ه

????کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ⭕️ درمان انواع #هپاتیت ها: ? طول درمان معمولا سه تا شش ماه است:

? #بادادن‌فست‌فود‌به‌کودکان‌عزیزتان‌هوش‌‌آن‌ها‌راقفل‌وزنجیرکنید‼ ????? ?موادموجوددر فست‌فودها باعث⇩

همانطور که در سایت گفته ام بنده هیچ مغازه و یا ملاقات در منازل ندارم  و هیچ نماینده ای ندارم صرفا از

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ??????? پرسش یه چیز یه مدتی است پام کبود میشه بنفش رنگ یه دایره بزرگ

✅ قبل از خواب چند قطره روغن اسطوخدوس روی لباس خواب خود بزنید ✍بوی این روغن، ضربان قلب شما را

? روغن حیوانی هیچگاه در رگ‌ها رسوب نمی‌کند آن چیز که رگ های قلب را می بندد روغن های صنعتی است که امر

مصرف انار طی بارداری سبب: ?زیبایی چهره نوزاد می‌شود. ?رب انار از ویار جلوگیری می‌کند ?ضداسهال است. ?

#لاغری‌ویبوست‌‌کودک ?با سلام دختر ۵ ساله ای دارم که شکمش سفت کار می‌کند اشتهایش خوب است ولی خیلی لاغ

جوان شدن پوست و چهره در زنان☺ درمان ۱٫ ماساژ سر و صورت . ۲٫استفاده از عرق رازیانه با عسل هر شب یک لی

نحوه رژیم انگور ???? ?هفته اول صبحانه فقط انگور. ? هفته دوم صبحانه و ناهار فقط انگور. ?هفته سوم و چه

#آداب‌خواب‌درطب‌اسلامی‌ایرانی #شماره۱۲ #شیوه‌خوابیدن ✅ بهتر است ابتدا برای مدتی به پهلوی راست و سپس

?#عطاری #درمان_آسان #بدانیم ☘️ چه گیاهانی واقعا برای سرماخوردگی مفید هستند؟! ? بسته‌های آماده سرماخو

? #درمان_آسم ?روزانه ۲استکان آب شلغم خام و ۲ استکان آب هویج و چند دانه انجیر بخورید ?نوشیدن نصف لیوا

??? #درمان_سنگ_کیسه_صفرا ?تخم تربچه ۳۰ گرم ?تخم کاهو ۱۰ گرم ?تخم کاسنی ۱۰ گرم ?تخم خرفه ۳۰ گرم ?زرشک

? #شنبلیله ??خواص بی نظیر گیاه شنبلیله ✨ کاهش لکه‌های پوستی ✨ تصفیه خون ✨ تقویت رشد مو ✨ کاهش ریزش م

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: #برنج_با_ماست_نخورید ✍مصرف برنج با ماست موجب ? افزایش سردی و تری مغز

کانال تجارب طب اسلامی و ایرانی: ???. رزماری گیاهی برای حافظه بوی گیاه تازه رزماری هوشیاری و حافظه را

?#درمان_اسهال ?سماق ?قهوه ?پنیر ?تمشک ?آبغوره ?آب انار ?آب سیب ?فالوده سیب ?آب زرشک ?شاه بلوط ?زالزا

??????? مزایای فوق العاده عرق #یونجه برای کودکان ? از دیرباز عرق یونجه برای کودکان جهت تامین انرژی و

⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ . ماهی خوردن و مضرات چاشنی ها بعد ماهی خوری تا ۲ساعت بعد از خوردن #ماهی از خوردن آب، دوغ،

????⬅️نارگیل تحریک کننده قوی اعصاب دستگاه تناسلی است! همچنین باعث: ?افزایش اسپرم ?افزایش میل_جنسى در

??????بامیه دشمن طبیعیه #دیابت ✅ مصرف بامیه موجب : بهبود آسیب‌های بافتی پانکراس و کبد در افراد دیابت

????? #رفع_لکنت_زبان برمبنای طب روایی اگر کسی زبانش گیر و گرفتگی داشته باشد بنویسید و بر سر بندد بسم

???????? ?تـوصیـه‌های قبل از حجامـت ✍ با شکم گرسنه  حجامت نکنید. ✍دوازده ساعت قبل از حجامت سیگار نکش

یک سوال طحال چیست طحال زیر قلب و متصدی جمع آوری خون سودا سرد و بسیارغلیظ و خنک کننده قلب و .

موضوع پاسخ به سرماخوردگی و سینه درد ۱- روعن اسانس نعنا روی پیشانی و بینی فقط سه تا پنج قطره روزی یکب

?????? #عسل و دارچین درمان درد معده مصرف عسل و پودر دارچین علاوه بر درمان درد و نفخ معده، زخم معده ر

⬅️ کوچکی آلت #تناسلی ⬅️ لاغری بدن و کم خوردن غذا که‌ علاجش تقویت بدن به‌غذاهای مقوی‌است ⬅️ کم‌بودن م

??????به جای تنقلات، عناب در اختیار کودکتان بگذارید: این میوه سیستم ایمنی را تقویت و از بدن در برابر

?✍اگر لاغر هستید و میخواهید کمی وزنتان را بالا ببرید بصورت زیر عمل کنید : ?بادام درختی با مویز میل ک

???? ️❇️ ✳️ #پاک_کردن_خالکوبی به روش طب سنتی: ✅برای برطرف کردن آثار خال کوبی های روی پوست باید اول ب

???درمان سنگ کلیه پرهیز جدی از خوردن چای سبز وسیاه ماست و سرخ کردنی ها و فست فودها و. که علت

?? #خواب در #پاییز ?یکی از بدترین رفتارها در #پاییز، خوابیدن هنگام #غروب آفتاب می‌باشد که در طب باست

?? ✍درمان#عفونت_لثه و کیست دهان ? یک استکان سرکه طبیعی، یک استکان گلاب، یک قاشق چایخوری نمک، یک قاشق

#جوش زدن  دور چشم و بین ابرو ها? مربوط به : کبد چربی، قرمزی، فلسی بودن و جوش های بین ابرو ها می توان

???#ورم_طحال درمان جعفری ۱۵ تا ۶۰ گرم آب یڪ لیتر طرز تهیہ و استفاده ↆ جعفری و یا ریشه جعفری را در یک

??درمان خارپاشنه ۱_نخوردن شیر و غذایی که استخوان ساز باشد ۲_قسمت مچ پا واطراف ان را تا ۱۴روز با روغن

???? ?درمان قطعی یبوست در کودکان ۵ تا ۱۲ سال ? ?۱٫مصرف کافی  مایعات وفیبرهایی مثل جعفری، کاهو، گشنیز

???#لاغری  و #چربی_سوزی با دانه #هل?? ✍اضافه کردن یک تا ۲ دانه هل به چای روزانه می توان ✅به کاهش تجم

????#کدو_تنبل ?? سرشار از ویتامین A, Kو C است و معدنی مثل مس، زینک، پتاسیوم و منیزیوم دارد. کدوتنبل

????‍ #ناراحتی_عصبی?? لرزش دست وپا ناشی از ضعف عصبی . (قوا تحلیل رفته ) در این موارد اول باید دید عل

????✅? #درمان_غلظت_خون بنفشه(۱۰ گرم)+ عناب (۱۰ گرم) + تخم کاسنی(۱۰ گرم)+تخم نیلوفر (۱۰ گرم) همه مواد

????#روغن_به?? ۲۰۰ گرم به رسیده را شسته،با چاقوی چوبی تکه تکه نموده و سپس آب آن را با فشردن خارج می

???مقابله با #چین_چروک_پوست?? مقداری آب انار را بگیرید و آن را بدون مخلوط کردن با چیز دیگری روی پوست

????اگر دست و پاى شما خواب میروند?? دم کرده #اسطوخودوس میل کنید.این گیاه براى درمان #تپش_قلب، بى خوا

????#سماق با باکتری سالمونلا مبارزه میکند?? ضدعفونی کننده است اسهال کودکان را ازبین میبرد باعث سم زد

????? #تقویت_ابروها?? ✍️اگر فندق را خوب بسوزانید و سوخته آن را نرم بسائید شب ها به ابرو بمالید ?در ر

???? #جلوگیری_از_ریزش_مو?? ✍سه بار در هفته با خمیر تخم شنبلیله موهای خود را ماساژ دهید ?شنبلیه بهتری

??????? #تقویت_جنسی_بانوان?? ‌میگو بخورید! چرا که یک ازموثرترین خوراکى درافزایش قدرت جنسی بانوان  ضد

?خواص #سنا ?دم کرده آب صاف شده سنا را بنوشید, مسهل قوی است, مسهل بلغم صفرا و مواد سوخته بدن می باشد.

#ارده #خواص‌وکاربردها: ?همان کنجد سابیده به همراه روغن آنست. ?گرم وتر است. ?دارای پروتیین و ویتامین

#اسهال #درمان‌اسهال‌معمولی ?یک‌قاشق‌مرباخوری بارهنگ،دریک لیوان عرق نعناع به مدت۱۰دقیقه،ملایم جوشانده

#بیوتروریسم ◀️قسمت‌دهم ?خزانه جهانی بذر اسوالبارد مجموعه منحصر به فردی از گونه‌های موادغذایی را ازقب

????? عوارض کمبود آهن در بدن: ‌⇦ بی حالی ‌⇦ پرخاشگری ‌⇦ ریزش مو ‌⇦ خشکی پوست و ناخن ‌⇦ کاهش تمرکز ‌⇦

???#آنتی_بیوتیک_خانگی_بسازید?? داخل #شلغم را خالی کنید و در فضای خالی شده عسل بریزید ! ③ساعت بعد، شل

????? طبابت های قلابی و کشنده ??? #مجموعه_حکایت_های_خواندنی_داروی_قلابی ? صاحب اختیارات می گوید: در

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم خفیف کودکان را بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آلرژی درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و بررسی راهکارها فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و روشهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای آسم و راهکارهای تدریجی درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کودکان و علل پوکی استخوان و دیابت و سرطان بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فست فود و مضراتش برای هوش کودکان بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق سازی بچه ها و تقویت استخوان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یونجه خوری و خاصیت گشترده اش برای بزرگسالان وکودکان درراستای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یبوست کودکان و راهکار مقابله بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پیران و سالمندان و کهنسالان و تغذیه آنها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیران و کهنسالان باید به وعده غذایی شان افزوده و لیکن حجم آن کاهش یابد بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیری زودرس با پرخوری و بی تحرکی و آب خوری زیاد و فست فودها و غذای چرب و دخانیات بسته هستند

۲۳ آبان ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیری زودرس عوامل آن پرخوری و دخانیات و فست فودها و عصبانیت و کافئین جات زیاد بسته هستند

۲۲ مهر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای طول عمر و روشهای تقویت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یائسگی زود رس و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طلا و خاصیت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یائسگی زودرس و راهکارهای پیشگیرانه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سلولیت یا همان برجسته شدن باسن و شکم و ران و کشاله زنان : بسته هستند

۱۷ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خونریزی واژینال را در ایام پریودی با سویق عدس بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای جوش ها و دمل بزرگ در دور اسفنج مقعد و یا دهانه واژینال و یا جوشهای چرکین سفیدرنگ درروی سینه بانوان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نوشابه گازدار و کاهندگی اسپرم و مشکلات نعوظ بسته هستند

۰۵ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بارداری و ایجاد شرایط باروری سالم بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۰۴ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای سکس دهانی با آلت جنسی مرد و زن از نظر طب های اسلامی و سنتی و نوین بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای درمان بیماریها نیاز به تدابیر نفسانی و معنوی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آمپول دگزامتازون عامل پوکی استخوان و فشار خون و رشد آب مروارید و آب سیاه و خونریزی گوارش بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مسمومیت درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای هپاتیت درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای غلظت خون و تصفیه کبد از سموم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آنتی بیوتیک گیاهی با شلغم و عسل در طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ترشی جات زیاد خوردن و مضرات آن بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای جگر خام و یا گوشت خام خواری زمینه انگل زبانی و نابینایی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ذرت مکزیکی و مضراتش بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لکنت زبان و راهکار درمانی بر مبنای طب روایی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لثه و عفونت لثه و کیست دهان بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دندان درد و راهکار درمانی با عصاره میخک یا عصاره مرزه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لثه و روش تقویت ان برمبنای طب سنتی بصورت عمومی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لکنت زبان و راهکار بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن میوه به داروی اسهال مزمن و زخم روده و زخم دهان و ضد ورم کبد بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن زیره کاربردی برای آشپزخانه و کاهنده وزن و خاصیت چربی سوزی بسته هستند

۰۳ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن بادام شیرین داروی زخم معده بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن شترمرغ و خاصیت آب برای پوست و مفاصل و زخم بستر بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لخته شدن خون و گرفتگی عضله و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قد و روش رشد قد فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ کلیه های سخت و دفع تدریجی آن به روش طب سنتی بسته هستند

۰۹ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج صفراوی و و تاثیرات آن بر بدن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای #آب اشامیدنی و اب میوه نوشیدن محاسن و معایب و روش استفاده بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل پاییز با دود اسفند سبب رفع زکام و ضد عفونت بسته هستند

۲۹ اسفند ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل بهار و تدابیر همه جانبه برای سالم زیستی بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل زمستان تغدیه و نوشیدنی سرد و تر یعنی بلغمی عامل تولید خلط بلغم بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل پاییز و روشهای پیشگیری بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای فصل پاییز و روشهای زیست بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قلب سوراخ کودکان و بزرگسالان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای واریس درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای روغن حیوانی و خاصیت آن بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای حجامت و بخشی از روشهای باید و نباید بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای غلظت خون و تصفیه کبد از سموم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج گرم و رطوبتی یعنی دموی و یا مزاج گرم و خشک یعنی صفراوی و مزاج سرد و تر یعنی بلغمی و یا مزاج سوداوی یعنی سرد و خشک و علایم جسمانی آنها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج دموی یعنی گرم و تر و یا مزاج صفراوی یعنی گرم و خشک و مزاج سوداوی یعنی سرد و خشک و علائم آنها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج شناسی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای فصل پاییز و راهکارهای مقابله بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مزاج بلغمی و راهکارهای مقابله بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آلت جنسی مردان و روش تقویت بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی بانوان با خوردن میگو و گل و یا شکوفه درخت سنجد تقویت شود بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسپرم و زیاد شدن آب منی با پیاز و عسل بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نیروی جنسی و راهکاردرمانی آن با تغذیه مستمر نخوداب بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسپرم و علل یابی ضعف آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آرامش روح و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خواب خوب با روغن و یا دمنوش اسطوخدوس بعنوان جاروی مغز بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خواب و آداب آن بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای استخوان سازی با کنجد و اسفناج و بادام شیرین و تخم کتان و سنجد و کلم بروکلی و باقلا و انجیر و قلم شتر جوان بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خارپاشنه و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لرزش دست و پاها و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دست و پاها و راهکار ضد خواب رفتگی بر مبنای طب سنتی با دمنوش چای اسطوخدوس بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کمر درد و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای نوشیدن آب بعد از فعالیت جنسی و مضرات گسترده آن بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای دمنوش مرزنجوش داروی شفابخش بیماریهای چشمی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گرفتگی کبدی، ضعف قوه جنسی و اعصاب از جمله مضرات نوشیدن “آب یخ بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قند و شکر عامل چاقی و پیری و گرفتگی تنفس و پیری پوست صورت بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای توت خشک جایگزین قند در طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای مو و ریزش مو در زنان و مردان و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رشد مو با شانه زدن مو قبل خواب بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاقی دهنده صورت بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای جوش صورت و راهکارهای رفع جای جوش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پوست کبود و یا سیاه و علل یابی آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای عفونت چشم و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و گل مژه چشم و مقابله با آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و ضعف و اشک ریزی چشم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و درمان گل مژه چشم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چشم و روش تقویت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ صفرا و درمان تدریجی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طحال و عوارض های آسیب پذیری آن فقط بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سنگ کلیه و درمانش با دمنوش هسته خرما بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طحال و ورم آن بر مبنای طب سنتی تدبیرش کنیم بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای خستگی و بیحالی از منظر طب سنتی بسته هستند

۲۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست تخمدان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۷ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پستان دارای فیبروکیستیک و پرهیزات بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۷ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست کلیه و راهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست رحم بلغمی و یا تنظیم پریود بلغمی و درمان آن با نگاهی بر طب سنتی بسته هستند

۰۲ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای کیست تخمدان و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغر سازی شکم بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی و بالابردن سیستم ایمنی با رژیم انگور بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای معده درد و یا عفونت مثانه با راهکار طب سنتی عسل و دارچین بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق شدن و روش اجرای آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای عفونت سینوسها و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آسم و راهکار درمانی تدریجی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای قلیان نعناع داروی رفع آسم و آرامبخش و پا کننده ریه و رفع حساسیت تنفسی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۹ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گوش درد درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای صدای گوش و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای آویشن داروی معده و سرطان و مغز و کلیه و کلسترول و مسمومیت و ورم روده و دندانها و کاهش چاقی و رفع سردی بدن بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای داروهای ضد چربی خون و ضد زخم معده و رقیق کننده خون و ضد ضعف اعصاب و ضد تهوع بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای شنبلیله داروی گیاهی برای لکه های پوستی و تصفیه خون و رشد مو و کاهش ریزش مو بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رزماری گیاهی برای تقویت حافظه و اعصاب و بیخوابی و ضد استرس بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اسهال و راهکاردرمانی با طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای یبوست درافرادبواسیری و راهکارش با گلاب و انجیر بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای بواسیر درمانی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۷ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای تغذیه سه وعده بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای عقیقه و اسرار آن برای کودکان از منظر طب اسلامی بسته هستند

۰۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای دست ها را قبل از عذا بشوریم بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ماهی خوری بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۴ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای دعاهای سردرد و کمردرد و زانو درد و درد گوش و تمام بیماریها بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۱۵ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ورزش پیاده روی عامل گردش خون به قلب بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیاده روی دفع غلبه خلط بلغم از بدن و رفع چاقی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۱ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ورزش آرام و معتدل بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۸ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای پیاده روی ورزشی برای تقویت قلب وریه وکاهنده کلسترول ومانع پوکی استخوان وضد چربی بسته هستند

۱۰ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ام اس و راهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ماهی و ماست و ترشی و دوغ با هم خوردن و مضراتش عامل ام اس و نفخ شکم بسته هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ام اس یا ms در طب سنتی راهکاردرمانی قطعی و لیکن بشرط همت و کوشش دارد بسته هستند

۱۷ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ام اس و علل رشدش در ایران به علل کمبود ویتامین دی و مصرف دخانیات و عفونتها بسته هستند

۱۶ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای ام اس و پارکینسون و لقوه و راهکارهای درمانی بر مبنای نطریات اساتید طب سنتی بسته هستند

۰۸ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای صدقه دادن برای دفع بیماری و بلاها و جذام و پیسی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۰۱ شهریور ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای چشم زخم شناسی و راهکار درمانی آن بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای چشم زخم و راهکارهای درمان های سخت بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای بیماری طولانی و تاکید بر درمانش بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای درمان و روشهای پیشگیری بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی نوجوانان یعنی بازی دست با موضع تناسلی‼️‼️‼️‼️ بسته هستند

۰۴ آذر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لقوه و ارزش و پارکینسون ناشی از تکرار خودارضایی و راهکار ترک آن بسته هستند

۱۹ مهر ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی یا ازدواج با کف دست و استفتائات پاسخ مقام معظم رهبری بسته هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای استمنا کردن بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۵ مرداد ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای خودارضایی و آثار زیانبار تدریجی و یا درازمدت آن در مجردها و متاهل ها بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ضعف بدن و راهکار درمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای گوشت شتر و خاصیت درمانی آن بر مبنای طب اسلامی و سنتی بسته هستند

۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای ویتامین ب و راهکارتقویت آن با تخم مرغ خوری بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رحم و خونریزی رحم و قاعدگی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای رحم و عفونت آن بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای پریودی و دردهای دیسمنوره و کیست تخمدان زنان و راهکاردرمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای تنبلی‌تخمدان،مشکلات‌هورمونی،فیبروم،کیست‌تخمدان،ناباروری‌به‌علت‌تخمک بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاقی و لاغرسازی در مزاج های چهارگانه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای چاق کننده با نوشیدنی ترکیبی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای جوانی و راز جوان ماندن با نخود و کرفس و سیاهدانه و ماش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی بدن و درمان چاقی و راهکارها بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۲ دی ۱۳۹۶

دیدگاه‌ها برای لاغرسازی و رژیم غذایی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی با انارپخته سیاه بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و درمانش بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۱۸ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای سرماخوردگی و سینه درد و راهکاردرمانی بر مبنای طب سنتی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کانال های حسین معارفی در سروش و ایتا و تلگرام طلایی صرفا برای مشورت طب سنتی بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای اعضای تناسلی دیدن برای دانشجویان طب به قصد آموزش طب بر مبنای فتاوی مقام معظم رهبری بسته هستند

۰۹ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب اسلامی و طب سنتی و تفاوت آنها برای درمان و اشتباهات طب امروز بسته هستند

۰۸ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای صدقه دادن برای دفع بیماری و بلاها و جذام و پیسی بر مبنای طب اسلامی بسته هستند

۲۳ آذر ۱۳۹۷

نظری بدهید

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای کانال های حسین معارفی در سروش و ایتا و تلگرام طلایی صرفا برای مشورت طب سنتی بسته هستند

۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طبابت های قلابی طب سنتی در قرن های گذشته بسته هستند

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب سنتی و موضوعات نوین بیماریها در قرن ۲۱ بسته هستند

۰۹ شهریور ۱۳۹۷

دیدگاه‌ها برای طب اسلامی و طب سنتی و تفاوت آنها برای درمان و اشتباهات طب امروز بسته هستند

گاهی مي‌توان با كمترين ضرر و آسیبی به بدن برخي بيماري‌ها را درمان كرد. وقتي گلوی‌تان چرک می‌کند چه‌كار مي‌كنيد؟ دست به دامان كدام‌ يك از داروهاي شيميايي مخصوص عفونت و سرماخوردگي مي‌شويد؟ ‌براي درمان جوش‌هاي چركي چه؟ از كدام داروهاي موضعي يا خوراكي شيميايي استفاده مي‌كنيد؟ آیا می‌دانید برخي عفونت‌هاي سطحي را مي‌توان با گياهان دارويي درمان كرد، البته فقط كافي است مشكل اصلي را ريشه‌يابي كنيم. دكتر سعید صانعي  مشاور گیاه‌درمانی 1 گياه دارويي را معرفي مي‌كند كه هر كدام اگر درست و بجا استفاده شوند، قادرند عفونت را از بدن شما دور كنند. 

عفونت‌ها چطور سراغتان می‌آید؟

عفونت‌ها به چند طريق وارد بدن مي‌شوند، برخي آنها در بافت‌هاي بدني وجود دارند اما منتظر فرصت هستند كه با ضعف سيستم ايمني بدن، اين فرصت را به‌دست ‌آورند و به طرق مختلف خود را نمايان ‌كنند. اما برخي عفونت‌ها از طريق پوست وارد بدن مي‌شوند. به‌عنوان مثال با يك ضربه يا يك خراش از محيط وارد بافت بدن فرد مي‌شوند. 

دسته ديگر عفونت‌ها فرصت‌طلب دارند كه منتظر شرايط مناسبي هستند تا بتوانند خود را نمايان كنند، مثل بيماري ايدز و بيماري‌هاي ديگر. در اكثر اوقات درمان عفونت‌هاي فرصت‌طلب سخت‌تر از عفونت‌هاي ديگر است. با اين حال براي ازبين بردن عفونت‌هاي قوي بايد به پزشك مراجعه كرد، اما برخي عفونت‌ها سطحي هستند و مي‌توان با كمك برخي گياهان دارويي از بروز و رشد آنها جلوگيري كرد. با اين حال اگر از نوع عفونت خود خبر نداريد بهتر است قبل از مصرف اين گياهان دارويي با پزشك مشورت داشته باشيد. همچنين مصرف اين داروها نبايد بيشتر از 1روز ادامه پيدا كند و اگر بهبودي بعد از اين مدت حاصل نشد، بايد به پزشك مراجعه كنيد.

آنتی بیوتیک‌های گیاهی که باید بشناسید

1. پنيرك

پنيرك گياهي است كه در طب سنتي خواص بي‌شماري دارد و از برگ و گل آن استفاده‌هاي بهينه مي‌شود. اما خاصيت آنتي‌بيوتيكي آن زبانزد است، فقط كافي است 4‌گرم گياه پنيرك را به‌همرا يك ليتر آب جوش به مدت 1‌دقيقه بگذاريم تا دم بكشد. يك فنجان از اين دمكرده را روزي سه‌بار بنوشيد تا عفونت‌هاي  ادراري، برونشيت و عفونت‌هاي سرخك و مخملك از‌بين بروند.  

2. گل‌پامچال

اسهال‌هاي عفوني اكثرا ناشي از عفونت‌هاي معده و روده است. با اين حال اسهال‌هاي عفوني، برونشيت و بيماري ذات‌الريه را مي‌توان با دمكرده گل‌پامچال تا‌حدودي درمان كرد. براي دم كردن گل‌پامچال 2گرم از اين گياه را به‌همراه يك ليتر آب دم کنید. فقط دقت داشته باشيد كه بيشتر از 1‌دقيقه دم نكشد و بعد از 1‌دقيقه دمنوش را صاف كرده و بنوشيد. اين دمكرده را روزي سه‌بار به اندازه يك فنجان بنوشيد تا ترتيب اثر داشته باشد. 

3. بادرنجبويه

بادرنجبويه گياهي است كه مي‌توان به‌عنوان يك دمكرده براي پاك‌سازي بدن از ميكروب استفاده كرد. اين گياه قادر است اكثر عفونت‌هاي بدني را از‌بين ببرد، حتي گاهي اوقات شما خبر نداريد كه در بدن‌تان چه مي‌گذرد، اما اگر در هوايي آلوده يا در محيطي قرار گرفته بوديد كه ممكن است ميكروب يا ويروس به شما انتقال پيدا كند؛ در اين مواقع توصيه مي‌شود 4‌گرم بادرنجبويه را به مدت 15‌دقيقه به‌همراه آب جوش بگذاريد تا دم بكشد و سپس آن را بنوشيد تا عفونت‌هاي احتمالي از‌بين بروند. براي تاثيرگذاري بهتر اين دمنوش توصيه مي‌شود روزي سه‌بار در روز به اندازه يك فنجان نوشيده شود. 

4. بابادم

وقتي اسم جوش به ميان مي‌آيد خيلي از افراد ياد دوران بلوغ مي‌افتند، اما برخي جوش‌ها چركي هستند و ممكن است هر جاي بدن ظاهر شوند و حتي سن و سال هم براي‌شان اهميت نداشته باشد. براي درمان جوش‌هاي چركي و عفوني بايد از آنتي‌بيوتيك‌هاي قوي استفاده كرد. در طب سنتي توصيه مي‌شود از دمكرده بابادم استفاده شود. 8‌گرم ريشه بابادم را به‌همراه يك ليتر آب جوش دم كنيد. مدت زمان دم كشيدن 2‌دقيقه است و بعد از آن روزي سه‌بار در روز ‌براي درمان جوش‌هاي چركي دمكرده را بنوشيد. 

5. اكاليپتوس

براي عفونت‌هاي مجاري تنفسي اولين پيشنهاد يا گياهي كه اكثر افراد از آن ياد مي‌كنند، برگ اكاليپتوس است كه بيشتر به‌صورت بخور از آن استفاده مي‌شود. درصورتي كه علاوه بر بخور اين برگ‌، توصيه مي‌شود هر وقت به مشكل عفونت‌هاي مجاري تنفسي دچار شديد 5گرم برگ اين گياه را با يك ليتر آب دم كنيد و بعد از 1‌دقيقه دم كشيدن روزي سه تا چهار بار به مقدار يك فنجان از اين گياه را بنوشيد. خيلي از افراد فكر مي‌كنند بخور اين گياه در اولويت است در‌صورتي كه اگر سينوزيت يا ريه‌هاي‌تان چركي شده‌اند، بهتر است در كنار بخور دم كرده برگ اكاليپتوس را هم فراموش نكنيد. 

6. انجير زرد شيرازي

5‌گرم انجير زرد شيرازي (‌انجير خشك در آجيل‌‌ها) ‌را به‌همراه نيم كيلو شير به مدت 15‌دقيقه مي‌گذاريم تا بجوشد. اين جوشانده براي گلودردهاي چركي، آن‍‍ژين‌ها، عفونت و زخم‌هاي داخل دهان بسيار مناسب است. براي تاثيرگذاري بايد روزي سه فنجان از اين جوشانده را ميل كنيد. همچنين اگر دندان‌تان دچار عفونت شد و درد بسياري داشت، توصيه مي‌شود در كنار مراجعه به دندانپزشك، در صورت نياز  گياه آنغوزه را روي دندان بگذاريد. البته براي استفاده از اين گياه نيازي به دم كردن يا جوشاندن آن نيست، چرا‌كه اين گياه حالت صمغ دارد و فقط كافي است روي دندان عفوني قرار بگيرد. 

حتي ميخك هم براي درمان عفونت‌هاي دنداني نقش موثري دارد. اين گياه را به دو صورت مي‌توان استفاده كرد، هم روي دندان قرار داد و هم آن را جوشاند و نوشيد. براي دم كردن ميخك، كافي است يك قاشق مربا‌خوري ميخك را با يك ليوان آب بين 4 الي 5‌دقيقه بجوشانيد. بعد از اين مرحله جوشانده را در دهان بچرخانيد و خالي كنيد. كافي است اين كار را بين سه تا چهار بار انجام دهيد. 

7. چای سبز

گلو‌درد يكي از بدترين مراحل سرماخوردگي است كه اكثر افراد دست به هرکاری مي‌زنند تا از شر آن خلاص شوند. بعضي‌ها سراغ قرص‌هاي چرك‌ خشك‌كن مي‌روند و برخي ديگر سعي مي‌كنند با آب‌نمك و آب‌ جوش يا حتي آب‌نبات‌هاي گلودرد اين مشكل را درمان كنند. اما در طب سنتي توصيه مي‌شود افرادي كه گلو دردهاي چركي دارند چاي سبز بنوشند. 

به اين نحو كه يك قاشق غذاخوري چاي سبز را در يك ليوان آب مي‌ريزيم تا به مدت 1دقيقه خيس بخورد. نكته اينجاست كه براي درمان گلودردهاي چركي نبايد چاي سبز را به‌صورت روتين دم كرد (‌يعني روي كتري دم نمي‌كشد). حتي مي‌توانيد به‌جاي آب‌نمك، چاي سبز را غرغره كنيد. از تفاله آن هم مي‌توانيد به شكل كمپرس براي درمان عفونت‌هاي چركي پوستي مثل كورك‌ها استفاده كنيد. 

داروی گیاهی برای عفونت ناف

8. تره جوشانده شده در شير

زخم‌هاي چركي درمان‌شان به مراقبت و دقت بيشتري ‌نیاز دارد. براي درمان اين نوع زخم‌ها مي‌توان از پمادهاي موضعي يا داروهاي خوراكي استفاده كرد. در طب سنتي اگر زخم‌ها زياد عفوني و خطرناك نباشند، توصيه مي‌شود از عصاره  تره در شير استفاده شود. به اين روش كه تره را در شير بپزید و سپس از شير جدا کنید و تره پخته شده را روي زخم بگذارید. بعد از چند ساعت بايد ضماد تره را از روي زخم برداريد و محل زخم را تميز و پانسمان كنيد، چراكه تره چرك را به خود مي‌گيرد و بايد تعويض شود. اگر اين كار را روزي يك‌بار انجام دهيد، در مدت كوتاهي چرك از زخم خارج مي‌شود. 

9. پونه

ريه يكي از مهم‌ترين اعضاي بدن است كه بزرگ‌ترين وظيفه آن مبارزه با هواي آلوده است، اما ريه‌ها از عفونت‌ها در امان نيستند به‌همين دليل برخي عفونت‌هاي سطحي را مي‌توان با كمك آنتي‌بيوتيك‌ها درمان كرد. اگر قصد نداريد از آنتي‌بيوتيك‌هاي شيميايي استفاده كنيد، طب سنتي راه ديگري به شما پيشنهاد مي‌كند. براي ضدعفوني كردن ريه از عفونت مي‌توانيد از دم كرده پونه استفاده كنيد. يك قاشق  چاي‌خوري پونه را به‌همراه يك ليوان آب جوش بگذاريد بين‌1 تا 15‌دقيقه دم بكشد و سپس صاف كرده آن را همراه با عسل روزي سه بار ميل كنید. 

1. پونه كوهي

يكي از بهترين داروهاي گياهي كه مي‌توان به‌عنوان يك آنتي‌بيوتيك قوي از آن ياد كرد، پونه كوهي است. اين نوع پونه با پونه‌هاي معمولي فرق دارد و به‌عنوان ضدعفونت‌هاي ميكروبي و قارچي شناخته شده است، براي اينكه خاصيت ضدعفوني‌كننده داشته باشد بايد روزي سه‌بار‌ به اندازه يك فنجان از اين گياه بنوشيد. 

افرادي كه با مشكل عفونت‌هاي قارچي در گوش، عفونت‌هاي قارچي ناخن و برخي خانم‌ها در ناحيه تناسلي عفونت قارچي مواجه هستند، مي‌توانند از پونه كوهي به‌عنوان يك آنتي‌بيوتيك استفاده كنند. البته پونه كوهي را مي‌توان به شكل دمنوش يا ضماد هم استفاده كرد. همچنين اگر از عفونت ادراري رنج مي‌بريد دم كرده پونه كوهي يكي از درمان‌هاي مناسب و تاثيرگذار در اين زمينه است. يك قاشق مرباخوري پونه كوهي را به‌همراه يك ليوان آب جوش به مدت 15‌دقيقه مي‌گذاريد تا دم بكشد.

 

منبع خبر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.

© 215 DIGIDAROO

TenthWindow.com

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

داروی گیاهی برای عفونت ناف

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *