داروی گیاهی برای سوزش ادرار مردان

خواص دارویی و گیاهی



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

سوزش ادرار بیماری است که شما در هنگام ادرار درد بسیاری را تجربه خواهید کرد. پس با درمان سوزش ادرار با ما همراه باشید .

لیست مطالب :

برای کمک به درمان سوزش ادرار مصرف آب خود را بالا ببرید . آب کمک خواهد کرد تا باکتری عفونت زا و همچنین سموم از بدن شما دفع شود .

علاوه بر این مصرف آب از کم آبی بدن که می تواند شرایط را بدتر کند جلوگیری خواهد کرد. همچنین آب سطح گرمای بدن را پایین می آورد و موجب افزایش ادرار خواهد شد .

نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز. همچنینی استفاده از میوه و سبزیجات تازی به هیدراته ماندن بدن شما کمک خواهد کرد .داروی گیاهی برای سوزش ادرار مردان

 

 

شما همچنین می توانید درد را با کمپرس گرم تسکین دهید. گرما به شما کمک خواهد کرد تا فشار در مثانه به حداقل برسد و درد شما کاهش یابد .

سرکه سیب طبیعی خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارد که به درمان سوزش ادرار و مبارز با عفونتی که موجب آن شده است کمک می کند.

علاوه بر این، سرکه سیب منبع غنی از آنزیم ها , پتاسیم و دیگر مواد معدنی مفید و در بازگرداندن PH طبیعی بدن کمک می کند.

جوش شیرین نیز ممکن است به سهولت سوزش ادار و درمان سوزش ادرار کمک کند .

جوش شیرین یکی ترکیب قلیایی است که کمک می کند تا مقدار اسیدی بودن ادرار کاهش یابد. این کار به نوبه خود کمک می کند تا احساس سوزش در هنگام ادرار و حتی باعث میل مکرر به ادرار کردن کاهش یابد .

علاوه بر این به تعادل PH سطح بدن کمک می کند .

ماست برای درمان سوزش ادرار با ترویج رشد باکتری های سالم و از بین رفتن باکتری های بد کمک می کند .

همچنین ماست به حفظ تعادل PH واژن کمک می کند .

 

 

لیمو نیز به خوبی باعث کاهش علائم خاص در ادرار کردن می شود .

آب لیمو اگر چه خواصیت اسیدی دارد اما اسید سیتریک دارای خواص ضد باکتری و ضد ویروسی است که به درمان سوزش ادرار کمک خواهد کرد .

زنجبیل دارای خواص ضد باکتری وضد ویروسی است که به درمان سوزش ادراد و رفع دردناک ادرار کمک می کند .

خیار یک روش قدیمی برای درمان سوزش ادرار به دلیل ماهیت ادرار آور است .

خیار حاوی 95 درصد آب است که به هیدراته ماندن بدن شما کمک خواهد کرد و سموم را از بدن شما دفع خواهد کرد .

علاوه بر این خیار باعث می شود درجه حرارت بدن شما پایین بیاید .

دانه های گشنیز به کاهش سوز ادرار کمک می کند زیرا دارای خواص ضد باکتریایی است. همچنین دانه های گشنیز به حفاظت از دستگاه ادراری در عفونت کمک می کند .

گشنیز یک سیستم طبیعی برای پاک کردن سموم مضر و دفع ادرار طبیعی است , علاوه بر این به کنترل حرارت بدن کمک می کند .

هر کدام از راه حل های بالا را تا زمانی که سوزش ادرار شما برطرف شود ادامه دهید

 

نظر

روزه داری متناوب و رژیم غذایی کتوژنیک، دو الگوی پرطرفدار در میان علاقه مندان به سلامتی و افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند. با این حال، در حالی که تفاوت‌ های زیادی بین روزه گرفتن متناوب و کتو وجود دارد، در واقع آنها می توانند با هم ترکیب شوند تا به تقویت نتایج کمک کنند و حتی سریع‌ تر به حالت کتوز برسید. در حقیقت، با تمرین روزه داری متناوب در کتو، شما می توانید از مزیت ‌های منحصر به فردی که هر دو

پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق‌ العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است. در واقع، در برخی از مناطق، این پنیر را میتوان در هر چیزی پیدا کرد، از پیش غذا و دسر گرفته تا چیزهای دیگر. نه تنها دارای تنوع زیادی است بلکه با چند دستور ساده، می توانید آن را در آشپزخانه خود تهیه کنید. این پنیر، همچنین در لیست غذاهای پروبیوتیک قرار می گیرد که برای سلامتی روده مفید

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر از

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم نوتروپنی چیست و چگونه باعث بروز مشکل می شود؟ آیا می دانید چگونه میتوان از این عارضه پیشگیری کرد و یا آن را تشخیص داد؟ در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام می خواهیم به بررسی نوتروپنی بپردازیم. نوتروپنی چیست؟ نوتروپنی زمانی رخ می ‌دهد که تعداد نوتروفیل بسیار کمی دارید. نوتروفیل نوعی سلول‌ خونی داروی گیاهی برای سوزش ادرار مردان

در روز ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۸، اداره غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را برای درمان آنفولانزا تصویب کرد. زوفلوزا اولین داروی جدیدی است که در ۲۰ سال

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی مادر و همچنین حفظ

در رژیم کم کربو هیدرات، چه نوشیدنی می توانم بنوشم؟ می توانم نوشیدنی گازدار بخورم؟ در رژیم کتوژنیک، چه میزان آب باید مصرف کنم؟ این چیزهایی است که

روزه داری متناوب و رژیم غذایی کتوژنیک، دو الگوی پرطرفدار در میان علاقه مندان به سلامتی و افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند. با این حال، در

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

عفونت ادرار یک بیماری باکتریایی است که زنان دچار آن می شوند گرچه آقایان هم گاهی با این مساله مواجه می شوند. نشریه اینترنتی آرگا قصد دارد در این مطلب به درمان گیاهی عفونت ادراری بپردازد و راه حل های مفیدی را برای حل این مشکل معرفی نمایید.

سیستیت که با عمومی عفونت ادراری شناخته شده است یک بیماری ویروسی و باکتریایی است که در اغلب موارد خانمها را درگیر می کند. زنان به خاطر کوتاهی مجاری ادرارشان زودتر دچار عفونت می شوند و این اتفاق در سن 2 تا 5 سالگی روی می دهد. مردان نیز گاهی اوقات به دلیل رابطه با زنان آلوده دچار این مشکل می شوند. برای برطرف کردن این مسئله خواندن مقاله درمان گیاهی عفونت ادراری ما را از دست ندهید.

عفونت ادراری دلایلی متعدی دارد که از جمله آنها می توانیم به دیابت, ام اس, آسیبهای نخاعی, رابطه جنسی از معقد در آقایان, عدم بهداشت مناسب, استفاده از دوش واژینال, کاهش آب بدن, نگه داشتن ادرار, وراثت, افزایش پروستات و سنگ کلیه را برد. در این مطلب قصد داریم به درمان گیاهی عفونت ادراری بپردازیم اما قبل از آن به معرفی اجمالی علائم عفونت ادراری می پردازیم سپس نحوه درمان عفونت ادراری با گیاهان مختلف را مطرح می نماییم. تا پایان همراه ما باشید.

داروی گیاهی برای سوزش ادرار مردان

امیدوارم موارد فوق در پیشگیری و درمان گیاهی عفونت ادراری مثمر ثمر قرار بگیرد و با استفاده از این راهکارها مشکلات جسمی خود را در رابطه با عفونت ادراری حل نمایید. از تمامی شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی درمان خانگی مجله آرگا از دیگر اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه درمان های خانگی انواع بیماری ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا



معرفی پارک ساحلی میرمهنا در کیش



مشهور ترین معابد تایلند را بهتر بشناسید



چطور عسل درمانی کنیم؟


گیوه گلدوزی با زیره چرم یک انتخاب مد روز برای خانم ها و آقایان





با انواع عسل طبیعی پر خاصیت آشنا شوید

نشانی شما منتشر نخواهد شد.





مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مایعات و آب زیاد بنوشید. شدن ادرار مساوی است با کمتر شدن عفونت و درد.

ویتامین ث زیاد مصرف کنید. مدام آب پرتقال و آب لیمو و انواع نوشیدنی‌های سرشار از ویتامین ث بنوشید که ویتامین ث دشمن عفونت مجاری ادراری است.

ذغال اخته بخورید. در منابع طب سنتی خودن ذغال اخته را یکی از روش‌های کارساز برای درمان عفونت ادراری معرفی کرده‌اند. البته اگر داروهای رقیق کننده خون می‌خورید در مصرف ذغال اخته زیاده‌روی نکنید.

بعضی از خوراکی‌ها مدر است و با افزایش ادرار باعث بهبود بیماری می‌شود: اسفناج، چغندر، مارچوبه، خیار، کرفس، بامیه نارس، تره، خرفه، شنبلیله و داروی گیاهی برای سوزش ادرار مردان

استفاده از آنتی بیوتیک‌های طبیعی نیز می‌تواند کارساز باشد: سیر، زنجبیل، جعفری و می‌توانید از دمنوش بابونه یا پولک یا پنیرک نیز که آنتی بیوتیک‌های طبیعی هستند برای درمان عفونت استفاده کنید.

خوردن تخم شربتی خیس خورده و لعاب دار یا همان تخم ریحان هم برای ناراحتی‌های مجاری ادراری توصیه می‌شود.

و اما چند نسخه طب سنتی برای درمان عفونت ادراری:

کاسنی: برای درمان عفونت ادراری 2 تا 4 گرم ریشه کاسنی را دم کنید و در روز به نوبت و با فاصله‌های معین بنوشید.

سرکه سیب: طب سنتی به زنان و دخترانی که دچار عفونت‌های ادراری هستند توصیه می‌کند که ناحیه تناسلی را با سرکه سیب اصلی شستشو دهند. همین طور خوردن سرکه سیب اصل برای بهبود عملکرد سیستم ادراری بسیار مفید است.

گزنه: به طور کلی ادرار آور است و در صورت وجود خون در ادرار آن را برطرف می‌کند و برای کلیه ها مفید است. برای درمان عفونت مثانه و سنگ مثانه باید برگ گزنه را با ریشه شیرین بیان دم بکنید و نوش جان. اگر می‌خواهید دم نوش گزنه را تهیه کنید باید4 گرم برگ گزنه را در یک لیتر آب جوش ریخته بگذارید 1 دقیقه‌ای دم بکشد و روزی 3 فنجان نوش جان کنید.

عسل و دارچین: 2 قاشق غذا خوری عسل و یک قاشق غذاخوری دارچین را در یک لیوان آب گرم حل کنید و نوش جان. این روش باعث ضد عفونی کردن مثانه می‌شود.

پیاز و عسل: جوشانده 15 گرم پیاز یا موسیر در یک لیتر آب عسل مدر است و باعث افزایش ادرار و بهبود هر چه زودتر بیماری می‌شود.

توجه داشته باشید که در صورت بی‌توجهی به درمان هر چه زودتر عفونت ادراری، این بیماری ممکن است باعث آسیب‌دیدگی دائمی در کلیه‌ها مخصوصا در کودکان شود و از آنجایی که تشخیص عفونت ادراری در کودکان سخت‌تر است مادرها باید خیلی حواسشان جمع بچه‌ها باشد تا در صورت دیدن کوچکترین علامتی به پزشک مراجعه کنند یا از راهکارهای طبیعی استفاده کنند.

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *