داروی گیاهی اشتها اور و چاق کننده سینا

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

گیاهان دارویی برای چاق شدن

 

در دنیای امروز، بسیاری از افراد به دنبال شیوه های مختلف لاغری و کاهش وزن هستند. این در حالی است که تعدادی همواره تلاش در افزایش وزن دارند که این موضوع، کمتر مورد توجه است.در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای افزایش وزن را آورده ایم اما باید در همین ابتدا عرض نماییم که هیچ گیاه دارویی را به مدت طولانی و خودسرانه مصرف نکنید و حتماً این کار تحت نظر متخصص طب سنتی یا گیاه شناس باشد. این مورد مخصوصاً در مورد کسانی که مشکلات کبدی و کلیوی دارند و یا داروهای خاصی مصرف می کنند دارای اهمیت بیشتری است.

ریشه گل قاصدک مناسب برای مبارزه با لاغریریشه گل قاصدک مغذی است و باعث افزایش اشتها و درمان لاغری می شود. برای استفاده از خواص آن جوشانده آن را در یک فنجان و نیم تهیه کنید. طعم این نوشیدنی تلخ است که آن را بعد از کمی ولرم شدن با عسل شیرین کنید.ریشه‌ی گیاه قاصدک همچنین یکی از درمان‌های فوق العاده در یبوست است و یبوست از علل اصلی در کاهش اشتها و مشکلات گوارشی است. ریشه گیاه قاصدک سرشار از فیبر است و باعث دفع سموم بدن می شود و در رفع لاغری مؤثر است. از دیگر خواص آن درمان سوءهاضمه و سنگ کیسه صفرا است.روش استفاده از ریشه گل قاصدک در درمان یبوست در جهت درمان لاغری2 گرم ریشه خشک گیاه قاصدک را در یک لیتر آب و به مدت 1 دقیقه بجوشانید و سپس آن را صاف کنید. یک فنجان روزی سه بار به مدت یک ماه میل کنید.

جنتیان یا جنتیانا (کوشاد) کمک به درمان لاغریکوشاد دارای ماده ای شیمیایی ب آماروجنتین می باشد که بسیار تلخ است.

برای آماده کردن این گیاه در درمان لاغری، ریشه این گیاه را باید به خوبی شستشو دهید و به مدت بیست دقیقه آن را جوشاند تا آماده شود.برای نتیجه بهتر آن در درمان لاغری، روزی یک فنجان میل کنید تا اثر آن را مشاهده فرمایید. توصیه به مصرف این گیاه در دوران بارداری و شیردهی و کودکان زیر دو سال نشده است و برای افراد با سنین بالاتر از 65 سال با احتیاط مصرف شود.

شیرین بیان و کمک به درمان لاغری شمابرای تأثیر شیرین بیان در رفع لاغری، یک پنجم گرم ریشه شیرین بیان خشک را در آب بجوشانید. این دم‌نوش را تا سه بار در روز می توانید استفاده فرمایید. 

شیرین بیان به  درمان لاغری کمک می کند

 چای بابونه، چای مخصوص لاغریچای بابونه به‌طور مؤثری در رفع لاغری و افزایش اشتها مؤثر است. روزی یک فنجان از این چای میل کنید.

مارچوبه و درمان لاغری2-5 گرم پودر مارچوبه را به شیر جوشیده اضافه فرمایید، یک قاشق مرباخوری کره به آن بیفزایید. از این نوشیدنی دو بار در هفته به مدت دو ماه برای رسیدن به نتایج خوبی در جهت رفع لاغری استفاده کنید.

جینسینگ و خواص فوق العاده آن در رفع لاغریاین گیاه دارای خواص فوق العاده بسیاری است و در علم آیورودا از آن استفاده های فراوانی می شود.یک لیوان شیر را ولرم کنید و به آن دو قاشق مرباخوری کره و دو قاشق غذاخوری پودر گیاه جینسینگ اضافه فرمایید. آن را به خوبی هم بزنید و یک‌بار در روز استفاده فرمایید. نوشیدن این نوشیدنی تا سی روز توصیه می شود تا نتیجه آن را بر روی لاغری مشاهده کنید.

زنجبیل و خواص فوق العاده آن در همه درمان ها و رفع لاغریزنجبیل می تواند در رفع اختلالات گوارشی بسیار مؤثر باشد و بر روی افزایش اشتها به صورت مناسبی مؤثر است. تحقیقات نشان داده است که این ادویه در افزایش وزن شما و رفع لاغری مؤثر است.از زنجبیل رنده شده بر روی غذاها در هنگام پخت و پز یا دم‌نوش آن استفاده فرمایید.   

زنجبیل برای افزایش اشتها مفید است و باعث چاقی می شود

  نسخه‌های گیاهی اشتها آوربی اشتهایی عمدتاً علل عصبی دارد ولی علل دیگر آن نیز عبارتند از: کم خونی، یبوست، ریزه خواری و اعتیادنسخه شماره ۱ اشتها آور:این نسخه برای بی اشتهایی های با منشأ عصبی مناسب است و برای کودکان.مواد لازم:بابونهبه لیموزنجفیلپونه

طرز تهیه:۴ گیاه فوق را به نسبت مساوی مخلوط کرده و به صورت دم کرده یک قاشق مرباخوری از این مخلوط در یک لیوان آب جوش مصرف کنیدنسخه قوی تر برای افزایش اشتها:مواد لازم:افسنتینسماقجوزبویاگلپرپونهطرز تهیه:از گیاهان افسنطین و سماق و جوزبویا و گلپر از هر کدام یک قسمت و از گیاه پونه ۲ قسمت را با هم مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری در یک لیوان آبجوش دم کرده مصرف کنید. 

دمنوش مفید برای چاق شدن

  نسخه خیلی قوی تر برای افزایش اشتها:مواد لازم:جنتیانا ۴ قسمتبهارنارنج یا پوست نارنج ۴ قسمتاسطوخودوس ۴ قسمتگل گندم ۲ قسمتزنجفیل ۱ قسمتطرز تهیه:همه موارد فوق را مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری از این مخلوط را در یک لیوان آب جوش دم کرده و مصرف نمایید. اگر جنتیانا پیدا نکردید به جای آن از افسنتین یا درمنه ها استفاده کنید. البته بهترین اشتهاآور همان گیاه جنتیانا است.

دم کرده اسطوخودوسنسخه افزایش اشتها برای کسانی که زخم معده دارند:اگر کسی زخم معده دارد و علاوه بر آن بی اشتها نیز می‌باشد نمی‌توان برای این شخص از گیاهان دارویی مواد تلخ و تند استفاده کرد برای این افراد از نسخه زیر استفاده کنید.مواد لازم:به لیموبهارنارنجبادرنجبویهزرشکطرز تهیه:گیاهان فوق را به نسب مساوی مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری از آن را در یک لیوان آب جوش دم کرده و مصرف نمایید.نکته مهم: نسخه های اشتها آور باید یک ساعت قبل از غذا مصرف شوند.

 

منبع:tebyan.net

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

.container1 div {

width: 124px
height: 4px

float: right
text-align: right
direction:rtl
}

 کالاهای هم گروه
 نظرات کاربران امتياز به کالا

پودر چاقي دکتر سينا قابل استفاده براي ايجاد اضافه وزن در بدن

38,
 ريال

5 درصد تخفيف براي مشتريان داراي کارت تخفيف


چاق کنندهپودر چاقي مسمن دکتر سينا

چاق کنندههمانطور که اضافه وزن و چاقي بيش از حد فرد را دچار
مشکلاتي مي کند براي لاغري هم همين مسئله صادق است که فرد در اغلب اوقات دچار ضعف و
بي حالي، احساس خستگي و گاهي باعث کم حوصلگي و عصبي شدن فرد مي شود که بايد با مصرف
مواد غذايي طبيعي، مکمل ها و با داشتن يک بره مناسب غذايي اين مسئله را پشت سر گذاشت.

مورد مصرف پودر چاقي:افزايش وزن بدن.ترکيبات پودر چاقي مسمن:

کتيرا، مغز بادام، نشاسته، شکر سرخ

مکانيسم اثر و آثار فارماکولوژي پودر چاقي:پودر چاقي مسمن مجموعه مناسبي از ترکيبات موثري را دارا
مي باشد که به علت وجود کتيرا و مخلوط آن با پودر مغز بادام کوبيده و شکر سرخ و نشاسته
مي توان به عنوان بهترين ماده مقوي و چاق کننده استفاده نمود. اين ترکيب اختصاصي باعث
تقويت عمومي بدن و افزايش نيرو شده بدون آنکه زيان هاي مصرف مکمل هاي سنتتيک را داشته
باشد. مصرف کننده گرامي:پودر چاقي مسمن با برند دکتر سينا يک فرآورده طب سنتي
بوده که در پژوهشکده گياهان دارويي جهاد دانشگاهي توليد شده است، اين پودر خوراکي داراي
مجوز توليد از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي کشور مي باشد.

چاق کنندهمقدار مصرف پودر چاقي:روزي يک قاشق غذاخوري به همراه مقدار زياد مايعات (حدود
25 الي 3 ميلي ليتر) ميل شود .شرايط نگهداري پودر چاقي:در جاي خشک و خنک، دور از نور مستقيم آفتاب نگهداري
شود.  هشدار مصرف چاق کننده:هر دارو به موازات اثرات مطلوب درماني ممکن است باعث
بروز بعضي عوارض ناخواسته نيز بشود. اگرچه همه اين عوارض در يک فرد ديده نمي شود، ليکن
در صورت بروز هر عارضه اي با پزشک مشورت کنيد. بعضي از عوارض احتمالي چاق کننده عبارتند از:در صورت وجود هر نوع حساسيت به عصاره و مواد ديگر موجود
در فرمولاسيون مصرف نشود.در دوران بارداري و شيردهي با مشورت پزشک مصرف شود.افراد مبتلا به ديابت با مشورت پزشک مصرف نمايند.

وزن بسته بندي : 32 گرمابعاد به ميلي متر : 9*13*9شماره پروانه بهداشتي ساخت از وزارت بهداشت : س-94-391

داراي گواهيه حلال


1234567891

check_form{
Name .theform.Name.value
comments .theform.comments.value
verifyCode .theform.verifyCode.value
frm .forms.theform
regExDomains /[^a-zA-Z-9-s]+/

if (Name””){
alert(“Your Name ?”)
.theform.Name.focus
false
}

if (comments””){
alert(“Your Message ?”)
.theform.comments.focus
false
}

if (verifyCode “”){
alert(“Please Type CAPTCHA Code”)
.theform.verifyCode .focus
false
}

if (verifyCode.indexOf(‘pfctlj’, ) -1
.theform.verifyCode.focus
false
}

else
{
true
}

}


 نظر و تجربه :

*


www.akolpakol.ir

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت براي فروشگاه اينترنتي اکول پکول محفوظ است

فروشگاه ساز

CopyRight : 24 – 218

کپسول چاق کننده اکسير بهترين داروي چاقي و ايده ال براي افزايش وزن به‌صورت طبيعي هستند.شما حتما تاکنون دیده‌اید بعضي از افراد استعداد زيادي براي چاقي دارند و برعکس بعضي ديگر باوجوداینکه غذا بيشتري مي خورند همچنان لاغر هستند . دليلش اين است که مقدار ترشح غددي که مربوط به چاقي می‌باشد در افراد مختلف متفاوت می‌باشد. کپسول‌های چاق‌کننده اکسير با تحريک اين غدد باعث می‌شوند که اين غدد به‌طور طبيعي ترشح بيشتري داشته باشند و اين امر باعث چاقي به‌صورت طبيعي و يکنواخت می‌شود . با مصرف کپسول چاق کننده اکسير اشتهاي شما به‌شدت افزايش پیداکرده و کمتر از دو هفته چاق شدن خود را کاملاً حس می‌کنید. با این مقاله از مجله دلگرم در رابطه با فوائد مصرف کپسول چاقی اکسیر با ما همراه باشید .

نيم ساعت قبل از ناهار و نیم ساعت قبل از شام ، يک عدد کپسول چاق کننده اکسير همراه با آب‌میوه میل شود.


هیچ‌یک از کپسول‌های چاق‌کننده صورت کاملاً گياهي نيستند و تمام تبليغاتي که در سايتهاي مختلف شده است دروغ محض است. تمام اين کپسول‌ها ترکيبات شيميايي هم دارند. در کپسول چاق کننده اکسير نيز قرص اشتهاآور سيپروهپتادين استفاده شده است . به همين خاطر نمي شود گفت کاملا گياهي است.

در صورت مصرف صحیح هیچ عارضه ای مشاهده نمی شود.


داروهای گياهي ممکن است که براي بدن مضر نباشند ولي مصرف بیش‌ازاندازه آن‌ها امکان دارد در فعاليت اعضاي بدن اختلال به وجود آورد پس توصيه می‌شود روزانه بيشتر از ميزان مشخص‌شده مصرف نکنيد.

1- کپسول چاق کننده اکسير فقط در صورتی اثر می کند که شما هیچ‌گونه بيماري اعم از وجود انگل ، کم‌کاری يا پرکاري غده تيروئيد و نداشته و کامل سالم باشيد.
2- با توجه به اينکه هیچ‌یک از داروي هاي چاقي و لاغري (چه ايراني چه خارجي) علي رغم تبليغات فراوان داراي ماندگاري کامل نيست لذا براي ماندگاري ، بعد از اتمام يک يا دو قوطي از اين محصول، هميشه يک قوطي داشته باشيد و مصرف را به نصف برسانيد يعني نصف مصرف قبلي تا در این صورت اضافه‌وزن ایجادشده ماندگار باشد.
3- استفاده زياد از هر دارويي اعم از گياهي و يا شيميايي خواص و اثر خود را در بدن از دست می‌دهد لذا توصيه اکيد ما اين است که پس از مصرف دو يا سه قوطي از اين محصول سه هفته تا يک ماه به بدن استراحت داده و در صورت نياز دوباره مصرف شود.


** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *