داروی لاغر کننده صورت

خواص دارویی و گیاهی

کرم چربی سوز Balay کرمی چربی سوز برای سوزاندن چربی های شکمی ،کمر و می باشد .این ژل لاغری موضعی برای استخوانی کردن صورت بسیار مفید است .این کرم حاوی بهترین ترکیبات چربی سوز بوده و روش استفاده از این کرم لاغری به صورت زیر است :در 4 هفته اول دوبار در روز بوده و پس از آن باید یک بار در هر دورروز از آن استفاده کنید .یادتان باشد از این کرم بر روی پوست زخمی یا متورم استفاده نکنید . این کرم علاوه بر شکستن سلول های چربی و کاهش وزن در سفت کردن عضلات نیز موثر است.شما می توانید با تماس با کارشناسان ما این محصول را تهیه کنید و از آن برای لاغری کل اندام ها و علی الخصوص لاغری صورتتان استفاده کنید .در ادامه شما را با روش های خانگی لاغری صورت آشنا می کنیم :

کره کاکائو ماده ای آبرسان بوده و استفاده از آن در هیدراته کردن پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست سودمند است .کافیست چند قاشق کره کاکائو را در ظرفی بریزید و بر روی حرارت  قرار دهید و پس از اینکه کمی گرم شد آن را برداشته و صورت و گردن و چانه خود را با آن ماساژ دهید .این عمل را صبحها قبل از اینکه دوش روزانه خود را بگیرید انجام دهید .

سفیده تخم مرغ منبع غنی از ویتامین آ است و علاوه بر افزایش قابلیت ارتجاعی پوست مزایای بی شماری برای سلامت و زیبایی پوست دارد .کافیست دو عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چایخوری عسل ،شیر و آب لیمو ترش مخلوط کنید و چند قطره عرق نعناع به این مخلوط اضافه کنید سپس این ماسک را به کل صورت و گردنتان بمالید و پس از گذشت نیم ساعت پوستتان را با آب ولرم شسته و به نرمی آن را خشک نمایید .شما حتی می توانید دو عدد سفیده تخم مرغ را با کمی سرکه سیب وکمی نمک سولفات منیزیم مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را برای رفع چاقی صورت بر روی صورتتان بمالید .داروی لاغر کننده صورت

تحقیقات نشان داده است استفاده از گلیسیرین موجب هیدراته شدن پوست و افزایش خاصیت الاستیته پوست می شود .برای لاغری صورت در یک هفته شما باید یک قاشق غذاخوری  گلیسیرین را با نصف قاشق غذاخوری نمک سولفات منیزیم مخلوط کنید و کمی عرق نعناع به آن اضافه کنید .اکنون به وسیله پد این خمیر راب ه صورت و گردنتان بمالید .پس از اینکه این ماسک جذب پوستتان شد پوستتان را با آب سرد بشویید و برای لاغری صورت این عمل را سه تا پنج بار در هفته تکرار نمایید .

همه ما به خوبی می دانیم ویتامین ای یکی از ویتامین های مفید برای حفظ جوانی پوست بوده و اثرات بسیار مفیدی در حفظ رطوبت پوست و زیبایی آن دارد .شما می توانیدصورت خود را با روغن  این ویتامین به خوبی ماساژ دهید تا علاوه بر از دست دادن چربی صورت خود پوستتان را به نحو احسن آبرسانی نمایید .راه دیگری که می توانید ازآن استفاده کنید گنجاندن مواد غذایی حاوی ویتامین ای نظیر آجیل ها ،حبوبات ،سبزیجات برگ سبز ،سویا ،بادام زمینی ،برنج قهوه ای و جو به بره غذاییتان می باشد .

خربزه به علت داشتن سطح بالایی از ویتامین ث میوه ای مفید برای مبارزه با پیری پوست محسوب می شود و در سفت کردن پوست بسیار موثر است .کافیست آب این میوه را بگیرید و با استفاده از یک توپ پنبه ای آن را به روی صورتتان بمالید و پس از گذشت 5 دقیقه صورتتان را بشویید .ای روش علاوه بر لاغری صورت شما در یک هفته موجب پاکسازی پوستتان نیز می شود .

شیر مایعی بسیار مغذی است که در سفت شدن پوست ،جلوگیری از پیری زودرس پوست ، مبارزه با چین و چروک ها و افزایش خاصیت کشسانی پوست نقش موثری دارد .شیر حاوی ترکیبی به اسفنگومیلین می باشد که نوعی فسفولیپید ضروری برای پوست به شمار می آید .مصرف منظم شیر به صورت خوراکی و موضعی در افزایش میزان رطوبت پوست موثر بوده و راهی مفید برای خلاصی از غبغب است .

قرار دادن یک حوله گرم بر روی پوست صورت موجب کاهش چربی های انباشته شده در صورت می شود و یکی از تدابیر مهم در زیبایی صورت می باشد .بدین منظور کافیست مقداری آب را به جوش آورید و پس از اینکه کمی از گرمای آن کاسته شد حوله ای را درون این آب کرده و پس از گرفتن آب حوله آن را بر روی پوستتان قرار دهید این عمل را 5 بار تکرار کنید تا شاهد باز شدن منافذ پوستتان و تنفس بهتر پوستتان باشید .

سفارش بهترین کرم لاغری صورت

ارتباط با کارشناسان واحد فروش 9129358752

ماسک خاک رس از تضعیف شدن خاصیت الاستیته پوست جلوگیری کرده و راه درمانی مناسبی برای سفت کردن پوست به شمار می رود .این ماسک از طریق فرایند اسمز سبب آبرسانی به لایه های زیرین پوست شده و ماساژ صورت دو بار در هفته با این ماسک موجب لاغری صورت می شود .

آب لیمو حاوی مقادیر بالایی ویتامین ث می باشد و در سوزاندن چربی های صورت تاثیر بسزایی دارد .بدین منظور باید کمی آب لیمو را در یک لیوان آب گرم بریزید و سپس نصف قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید .نوشیدن این نوشیدنی عالی صبح ناشتا بهترین روش کاهش چربی های صورت و بدن می باشد .

بادام حاوی اسیدهای چرب امگا 3 ویتامین ای و ب6 است و مرطوب کننده عمقی پوست به شمار می رود .استفاده از روغن بادام یکی از روش های مفید برای افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و از دست دادن چربی های موضعی صورت محسوب می شود .

غلات سبوس دار جایگزین مناسبی برای قندها و کربوهیدرات های ساده می باشند و مصرف این گروه غذایی از تجمع چربی های در صورت و بدنتان جلوگیری کرده و شیوه خوبی برای لاغری صورت در کوتاهترین زمان می باشد .

روغن نارگیل یکی از موثرترین و بهترین پاک کننده ها و مرطوب کننده ها برای پوست می باشد .این روغن گیاهی سرشار از ویتامین ای می باشد و در افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست مفید می باشد .استفاده  از این روغن به صورت خوراکی و موضعی یکی از برترین ترفندهای خانگی برای افزایش خاصیت کشسانی پوست و از دست دادن چربی های صورت می باشد .

زردچوبه حاوی ترکیبی به کورکومین می باشد و با دارا بودن این ترکیب به عنوان ادویه ضد پیری شناخته شده است .شما برای لاغری صورت خود می توانید کمی زردچوبه و ماست را با آرد گرم مخلوط کنید و این ماسک را برای چند دقیقه بر روی پوستتان گذاشته و سپس پوستتان را بشویید .استفاده منظم از این ماسک در از بین بردن آثار پیری پوست و لاغر شدن صورت شما موثر است .

خیار و پوست آن مرطوب کننده ای عالی برای پوست می باشند و استفاده از ماسک خیار بر روی پوست صورت راز داشتن پوستی جوان و شاداب بوده و در به حداقل رساندن تورم پوست موثر است .

وازلین با هیدراتاسیون پوست صورت در کاهش چربی این منطق نقش پررنگی دارند .شما کافیست کمی پنبه را به این روغن  آغشته کنید و آن را به صورتتان بمالید و پس از گذشت 45 دقیقه پوستتان را بشویید .

جویدن آدامس بهترین تمرین برای از دست دادن چربی صورت است .اگر می خواهید راز اینکه چگونه صورت لاغری داشته باشیم را بدانید باید بگوییم آدامس جویدن با فعال کردن ماهیچه ها و کاهش کالری در لاغر کردن گونه های چاق شما اثر بسزایی دارد .

با دمیدن درون بادکنک ده مرتبه در روز به راحتی می توانید چربی های گسترش یافته در منطق صورتتان را کاهش دهید و لاغری صورت را در یک هفته تجربه نمایید .

چرخاندن زبان در دهان بسته یکی دیگر از ترفندهای مفید برای از دست دادن چربی های صورت می باشد .بدین جهت با دهان بسته زبانتان را در دهانتان در جهت عقربه های ساعت و خلاف آن به مدت 15 دقیقه بچرخانید به طوری که زبانتان دندان های بالا و پایین شما را به خوبی لمس نماید .

داروی لاغر کننده صورت

غرغره کردن آب خنک در دهان و بیرون ریختن آن قبل از خواب در کاهش کالری اضافی ضروری می باشد .شما می توانید این تمرین را 3 تا 4مرتبه انجام دهید .

شما می توانید این تمرین را در هر شرایطی به راحتی انجام دهید

کافیست دهانتان را ببندید

و با دمیدن هوا موجب پف کردن گونه هایتان شوید .

این تمرین با ورزش ماهیچه های صورت در جوان نشان  دادن شما اثر زیادی دارد .

این تمرین را می توانید 1 مرتبه انجام دهید .

این دسته از تمرینات نه تنها موجب تقویت عضلات صورت می شود بلکه در کاهش چربی های قسمت های پایین تر از گونه اثر دارد .کافیست چشمانتان را باز کنید و سعی کنید تا زبانتان چانه تان را لمس نماید .ده ثانیه در این حالت قرار گیرید و سپس به حالت اولیه خود بازگردید این حرکت را  بار تکرار نمایید .

برای تقویت عضلات صورتتان

و کاهش چربی در این مناطق لبخند زدن را فراموش نکنید .

سعی کنید هر لبخندتان ده ثانیه طول بکشد

و حداقل 5 بار در روز لبخند بزنید .

برای انجام این تمرین بر روی یک صندلی بنشینید دهانتان را باز کرده و با فشار لب پایین خود را به سمت جلو حرکت دهید به طوری که فکتان حرکت کرده و کششی را در نزدیکی گوش خود احساس نمایید .8 تا 1 ثانیه در این وضعیت بمانید و این حرکت را ده بار در روز برای کاهش چربی های صورت خود انجام دهید .

سفارش بهترین کرم لاغری صورت

ارتباط با کارشناسان واحد فروش 9129358752

لبان خود را محکم به هم بچسبانید و در این حالت لبخند بزنید .سپس چند ثانیه استراحت کنید و مجددا این تمرین را 8 تا 1 مرتبه تکرار نمایید .

برای انجام این تمرین یک نفس عمیق بکشید

و سپس دهان خود را از هوا پر کنید

و لبانتان را ببندید چند ثانیه مکث کنید

و لبانتان را به شکل O کوچکی باز کنید .

و سپس هوای انباشته در دهانتان را با شدت به بیرون برانید .

تکرار این تمرین 5 بار در روز در لاغری صورت شما اثر موثری دارد .

در حالیکه بر روی یک صندلی نشسته اید

صورت خود را با لبان بسته به سمت راست

و چپ ببرید

و تاب دهید

چند ثانیه در این حالت مکث کنید

و برای لاغری صورت این حرکت را 5 مرتبه تکرار کنید .

کشیدن لب پایین به سمت بالا و بینی یکی دیگر از تمرین های کاهش دهنده چربی های صورت می باشد .سعی کنید تا جاییکه می توانید لب پایین خود را به بینی تان نزدیک کنید و ده ثانیه در این وضعیت بمانید و با تکرار این حرکت 5 تا ده مرتبه چربی های صورتتان را از بین ببرید .

در حالیکه کف دستتان را بر روی صورت خود و گونه هایتان قرار داده اید با انگشت میانی خود گونه هایتان را به سمت چشمانتان بکشید دهانتان را درحالت بیضی باز نگهدارید و این حرکت را به مدت 1 ثانیه انجام دهید .انجام سه تا چهار بار از این حرکت در طی روز برای رها شدن از غبغب بسیار مفید است .

روغن جوانه گندم حاوی سطح بالایی از توکوفرول هاست .ویتامین ای یکی از مشتقات توکوفرول هاست و در جوانی پوست نقش موثری دارد .این ویتامین در کاهش چربی صورت و سفت شدن پوست مفید می باشد .بنابراین روغن جوانه گندم را قبل از خواب به پوست صورتتان بمالید و 15 الی 2 دقیقه پوستتان را ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوستتان شود .از این راه می توانید برای از بین بردن غبغب خود استفاده کنید .

جوشانده یاس هندی نیز می تواند در کاهش چربی های سطح پوست موثر باشد .

کافیست چند برگ یاس بنفش هندی را در آب بجوشانید

تا رنگ آب به سبز تغییر پیدا کند .

سپس آن را بر روی پوست خود به مدت 2 دقیقه گذاشته

و پس از آن صورتتان را بشویید .

همه ما می دانیم چای سبز برترین نوشیدنی چربی سوز در سراسر جهان می باشد .

چای سبز نیز دارای کافئین است

اما مزیت آن در اینست

که این ترکیب در بدن انسان ذخیره نمی شود

و ظرف 6 ساعت از طریق ادرار از بدن دفع می شود .

نوشیدن چای سبز علاوه بر اینکه با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی

از بدنتان در برابر ابتلا به انواع سرطان ها

و کبد چرب محافظت می نماید

روش خوبی برای افزایش سوخت و ساز بدن

و چربی سوزی می باشد .

بنابراین با نوشیدن 3 تا 4 فنجان چای سبز در روز سلامتی

و زیبایی خود را بیمه کنید .

شما حتی می توانید از قرص های چای سبز به عنوان قرص لاغری صورت استفاده کنید .

سفارش بهترین کرم لاغری صورت

ارتباط با کارشناسان واحد فروش 9129358752

 

من چطور کرم موضعی رو خریداری کنم ؟؟؟

با سلام محسنی هستم از شیراز بابت ارسال سریع و هدیه ای که به همراه محصول فرستادید کمال تشکر را دارم به امید پیشرفت روز افزون شما

با تشکر من متاسفانه فقط از ناحیه صورت چاق میشم و کل بدنن لاغره من باید چیکار کنم؟?

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  © 213 – 217 salamatweb.ir



در مورد بالون معده چه می دانید؟ آیا با عوارض و فواید این روش آشنایی دارید؟ تا به حال برای بدست آوردن تناسب اندام و یا کاهش وزن، به بالون معده فکر کرده اید؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی بالون معده، عوارض و فواید آن و هزینه های انجام آن می پردازیم. بالون معده در اصل باعث پر شدن فضای معده شما شده و اشتهایتان را تا اندازه نصف، کاهش می دهد. بالون معده چیست؟ بالون معده یک روش بسیار

چگونه میتوان با کمک کیبلا به از بین بردن غبغب پرداخت؟ آیا می دانید کیبلا چیست؟ کیبلا یک روش درمانی غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است. کیبلا برای استفاده در چانه در سال ۲۰۱۵ توسط FDA مورد تایید قرار گرفت. این درمان از یک شکل مصنوعی اسید دئوکسی کولیک برای کمک به جذب چربی استفاده می ‌کند. اسید دئوکسی کولیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی از بین بردن غبغب با

در مورد تلوژن افلوویوم چه می دانید؟ به دلیل هزاران موردی که بعدا در مورد آن بحث خواهیم کرد، یک حجم غیر عادی از موهای شما می‌تواند به یکباره وارد مرحله تلوژن شود. زمانی که آن موها می ریزند، کاهش قابل‌ توجهی از حجم موهای خود را تجربه می ‌کنید. به طور معمول، ریزش مو در کل پوست سر شما گسترش می ‌یابد، اما ممکن است در برخی از مناطق باشد. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی تلوژن افلوویوم و

بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی داروی لاغر کننده صورت

آدنوئید ها بخش های کوچکی از بافت در پشت گلو هستند که به بالای لوزه ها چسبیده اند و در نزدیک بینی قرار دارند. شما می توانید لوزه

در مورد بالون معده چه می دانید؟ آیا با عوارض و فواید این روش آشنایی دارید؟ تا به حال برای بدست آوردن تناسب اندام و یا کاهش وزن،

چگونه میتوان با کمک کیبلا به از بین بردن غبغب پرداخت؟ آیا می دانید کیبلا چیست؟ کیبلا یک روش درمانی غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است.

چگونه میتوان چربی های زیر پوست که سلولیت را به وجود می آودند را درمان کرد و از بین برد؟ می دانید سلولیز چیست و چه کمکی در

در مورد تلوژن افلوویوم چه می دانید؟ به دلیل هزاران موردی که بعدا در مورد آن بحث خواهیم کرد، یک حجم غیر عادی از موهای شما می‌تواند به

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

داروی لاغر کننده صورت

شاید شما هم جزو کسانی باشید که با نگاه به آینه حس کنید، صورت‌تان زیادی پُر و چاق است، شاید هم به تازگی چنین حسی به شما دست داده باشد. به‌ نظر می‌آید صورتت‌تان از همیشه پر تر است؟! شاید هم جزو کسانی هستید که علاقه دارند صورتی استخوانی داشته باشند. چیز عجیبی هم نیست، این روزها خیلی‌ها به این نوع صورت علاقه دارند. شاید صورت استخوانی مد است! نگران نباشید چیزی که می‌خواهید چندان هم دور از دسترس نیست. فقط کافی است بفهمیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم، چون مثل تمام چیزهای دیگر برای لاغر کردن صورت هم حتما راه‌های مختلفی وجود دارد.

می‌توانید صورت خود را با استفاده از رژیم ‌های غذایی و ورزش لاغر کنید، بدون اینکه وزن بدنتان از حالت نرمال خارج شود. می‌توانید روی عضلات صورت با انجام برخی تمرینات ورزشی کار کنید تا عضلاتش سفت‌تر شوند. البته راه‌کارهایی که بردیم برای تغییرات اساسی هستند و زمان می‌برند تا نتیجه‌ی آنها را ببینیم. اگر بخواهید می‌توانید صورت‌تان را گریم کنید و با سایه زدن صحیح لاغرتر نشانش دهید، همان کاری که برای متعادل‌سازی صورت بازیگران انجام می‌شود. البته بگویم در صورتی‌که چاقی صورت‌تان دلیلش اضافه وزن کل بدن شما باشد، شاید بهتر است تصمیمی قاطعانه بگیرید و کم کردن وزن‌تان (به صورت کلی و نه موضعی) را امتحان کنید. از طرفی ممکن است درشتی صورت‌مان ریشه‌ی ژنتیک داشته باشد، در این صورت یاد گرفتن اینکه چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم چندان به کارمان نمی‌آید و کار سختی به نظر می‌رسد.

چاقی صورت شما احتمالا جزو یکی از این دسته‌هاست. توصیه می‌کنم با ما و این مقاله همراه باشید، می‌خواهیم بدانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم و با تلاش آگاهانه و راه‌کارهای مطرح شده به این هدف برسیم.

اگر اخیرا اضافه وزن نداشته‌اید، اما صورت‌تان به نظر پرتر شده، تغییرات دقیق را بررسی کنید؟! تناسبات صورت‌تان را بررسی کنید و ببینید کجاهای صورت‌تان چاق‌تر به نظر می‌رسند.

وقتی در آینه نگاه می‌کنید به پوزیشن خود دقت کنید، معمولا اگر سرتان را به حالت افتاده نگه‌داشته باشید به نظر می‌رسد غبغب دارید و این چاق‌تر نشان‌تان می‌دهد. چربی‌ها در مناطق مختلف صورت‌تان ممکن است با تغییر حالت قرار گرفتن سر باعث ایجاد تغییر در ظاهرتان شود و چاق‌تر نشان‌تان دهد. پس حواس‌تان باشد خطای دید گولتان نزند.

حتی وضعیت ایستادن یا نشستن‌ هم می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان‌ دهد، سعی کنید صاف بایستید و بنشینید، ستون فقرات‌تان را کاملا صاف نگه دارید و قوز نکنید. اگر دقیقا نمی‌دانید چه حالتی برایتان بهترین است از یک فیزیوتراپ کمک بگیرید تا احیانا صدمه‌ای به بدن‌تان وارد نکنید. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که قوز کردن مانع تنفس عمیق می‌شود و ریه‌ها و شکم از هوایی پر می‌شود که برای بدن و پوست بسیار حیاتی است، پس حتما سعی کنید خودتان را عادت بدهید هنگام ایستادن و نشستن پشت‌تان را صاف نگه‌ دارید.

( تغییرات مثبت در این زمینه قطعا روی صورت‌تان هم اثر خواهد گذاشت)

همه می‌دانیم دانستن اینکه فردی با قد، وزن و سن شما چه مقدار در روز باید کالری دریافت کند برای حفظ تناسب اندام مهم است که روی چاقی و لاغری صورت هم تأثیر می‌گذارد. جدول مربوط به میزان کالری هر ماده‌ی غذایی را از یک دکتر تغذیه یا از وب‌ سایت‌های مرتبط با این موضوع دریافت کنید و مطابق آن و میزان کالری که باید دریافت کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید. با این تیر دو نشان می‌زنید! سلامتی و لاغر شدن صورت.

اگر چاقی صورت‌تان به خاطر این است که کلا اضافه وزن دارید یا جدیدا چاق‌تر شدید خوب پس دور خودتان نچرخید، تنها گزینه‌ی موجود کاهش وزن است. اگر چربی‌های بدن‌تان آب شوند، بالطبع چربی‌های صورت‌تان هم با شما خداحافظی می‌کنند. این مسئله ارتباطی به لاغری موضعی ندارد، باید وزن کل بدن‌تان کم شود و توده‌ی چربی عمومی را از دست بدهید تا صورت‌تان هم استخوانی شود. می‌دانم مدام در تمام سایت‌ها و مقاله‌های مختلف مطالب تکراری درباره‌ی وزن کم کردن خوانده‌اید، خوب چیز عجیبی نیست رژیم لاغری و چاقی جزو موضوعات جذاب روز است، اما اگر تمام راه‌ها را هم بروید، باز هم منطقی‌ترین و سالم‌ترین راهِ کم کردن چربی‌ها‌ی اضافی بدن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است، همین!

می‌دانم این را همه‌جا و همیشه می‌شنوید؛ زیاد آب بنوشید! اما باور کنید این موضوع بسیار مهم است، وگرنه اینهمه تکرار نمی‌شد! اما از تمام دلایل آب خوردنِ زیاد که بگذریم، مصرف آب بدن‌تان را هیدراته نگه می‌دارد. وقتی بدن‌تان هیدراته باشد، یعنی یون‌های موجود در بدن‌تان تنظیم درستی دارند. آب برای تنظیم یون‌ها و هیدراته نگه داشتن بدن سدیم اضافی را از بدن‌تان خارج می‌کند و باعث می‌شود صورت‌تان پف نکند. از طرفی آب کافی باعث دفع سموم بدن می‌شود و صورت‌تان را از رنگ‌پریدگی که نشانه‌ی عدم سلامت است نجات خواهد داد. بهتر است کمی با فواید نوشیدن آب آشنا شوید.

(صورت انسان از ۵۰ عضله دارد که متخصصان معتقدند ورزش صورت می‌تواند تمام آنها را فعال نگه دارد.)

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ورزش صورت طرفداران زیادی دارد، اما باید بدانید فقط با انجام این تمرینات نمی‌توان چربی‌های صورت را آب کرد، باز هم تکرار می‌کنم سالم‌ترین و البته تضمینی‌ترین راه هنوز هم کم کردن وزن کلی بدن از طریق ورزش است. با این حال گفته می‌شود ورزش صورت همراه با رژیم غذایی سالم جواب می‌دهد، چون کمک می‌کند از شر افتادگی صورت و چین و چروک احتمالی بعد از وزن کم کردن راحت شوید.

حالت قرار گرفتن صورت در یوگا طوری است که با پایین نگه داشتن سر و تنفس عمیق باعث می‌شود، عضلات صورت در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و دیگر اینکه، یوگای صورت یک جایزه‌ی نفیس هم برای شما در نظر گرفته؛ کمک می‌کند جوان‌تر به نظر برسید!

البته در اصل مقاله نوشته شده بگویید ایکس (X) و اُ (O) اما به نظرم آمد سیب و هلو هم جذاب‌تر هستند هم رنگ و روی تروتازه‌تری دارند، پس حس خوبی منتقل می‌کنند. این دو کلمه یا آن دو حرف لاتین (هر کدام‌ که شما دوست دارید) باعث می‌شوند گونه‌ها و دهان شما فعال باشند، فعالیت این دو منطقه از صورت سبب درگیر شدن تعداد زیادی از ماهیچه‌های صورت می‌شوند. این دو کلمه یا آن حروف را هر چندبار که دل‌تان می‌خواهد در فواصل زمانی مختلف تکرار کنید.

به قسمت جذاب مقاله می‌رسیم؛ پس می‌توانید سقز، آدامس بادکنکی یا هر نوع آدامس دیگری که دلتان می‌خواهد بجوید. عمل جویدن تعداد زیادی از عضلات صورت را درگیر و ورزیده می‌کند. اگر آدامس‌خور هستید و از آن لذت می‌برید، این مورد هم بخش مورد علاقه شماست و هم کار سختی برایتان نیست.

دهان‌تان را تا جایی که می‌توانید باز کنید تا عضلات صورت‌تان منقبض شوند. چند ثانیه مکث کنید و دوباره ببندیدش تا عضلات دوباره شل شوند. این تمرین را ۳بار در روز (صبح، ظهر، شب) و در هر مرتبه ۳۰ بار تکرار کنید.

(از طریق گریم و آرایش قسمت‌های بزرگ صورت‌تان را کوچکتر نشان دهید. گریم و آرایش صورت می‌تواند بسیاری از عیوب صورت را بپوشاند و می‌توان از آن برای چاق یا لاغر نشان دادن صورت یا متعادل‌سازی اجزای آن استفاده کرد)

رژگونه بزنید، استفاده از رنگ‌های گرم روی گونه‌های‌تان باعث می‌شود پوست‌تان رنگ‌ و رو و طراوت داشته باشد. رژگونه را از خارج صورت به سمت داخل بزنید. این کار صورت‌تان را مثل یک تندیس زیبا و تراش‌خورده نشان می‌دهد، به این ترتیب گونه‌ها و لب‌هایتان خوب به نظر می‌رسد.

صورت‌تان را با خطوط و سایه‌ طوری طراحی کنید تا لاغرتر به‌نظر برسد. سایه‌ زدن صورت می‌تواند یک چهره را لاغرتر از آنچه واقعا هست، نشان دهد. می‌توان استخوان‌های گونه‌ها را طوری سایه زد که برجسته‌تر به نظر بیایند و سایر قسمت‌های صورت را هر کجا که لازم است برجسته‌تر و متعادل‌تر نشان داد.

ابروهای کمانی و کمی نازک (مراقب باشید بیش از حد باریک نشوند) صورت را باریک‌تر نشان می‌دهند. این حالت را می‌توانید با سایه‌ زدن ابروها‌یتان برجسته‌تر کنید. نظرتان درباره‌ی یک رنگ سایه‌‌ی کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی ابرو چیست؟ دقیقا زدید به هدف!

تیره‌گی و پف دور چشم را با کانسیلر بپوشانید. تیرگی‌ها، گودرفتگی یا پف زیر چشم صورت‌تان را پف کرده و چاق‌تر نشان می‌دهد.

بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر و لایت که اصطلاحا حس سبکی می‌دهند، برای لب‌هایتان استفاده کنید، رژلب‌های تیره به بیننده حس سنگینی القا می‌کنند. از رژلب روشن‌تر استفاده کنید، لب‌هایتان از حالت گوشتی بودن در می‌آید و باریک‌تر به نظر می‌رسد. به همان نسبت روی لاغرتر دیده شدن صورت‌تان هم تأثیر خواهد گذاشت.داروی لاغر کننده صورت

حالا دیگر تا حدودی می‌دانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم. فکر می‌کنید کدام یک از این روش‌ها برای شما مناسب‌تر است و به شما کمک می‌کند صورتی لاغر‌تر داشته باشید؟

برگرفته از: wikihow

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

به کمک یافته‌های علمی، پوست خود را بهتر بشناسید و آن را جوان و جذاب نگه دارید.

195تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

کارشناسی ارشد، ادبیات نمایشی خوندم. نمایشه و فیلمه می نویسم و عاشق هنر و روانشناسی ام. خوش شانس بودم که با «چطور» آشنا شدم و حالا عضوی از تحریریه این مجموعه و در خدمت مخاطبین درجه یک این نشریه هستم.

سلام خسته نباشید.من۵۶کیلوام.رشته والیبالم حرفه ای کار میکنم.بدنم به وزن ایده آل رسیده ولی لپ هام لاغر نمیشه.البته خیلی چاق نیست.مشکلم اینه ک صورتم گرده و لپ به صورتم نمیاد.میخوام تو ی ماه لاغر شه.چیکار کنم?توروخدا کمکم کنین

سلام
خوشحالم که همراه ما هستید. توصیه می کنم راهکارهای ارایه شده در مقاله رو بررسی و دنبال کنید شاید بتونه کمک کننده باشه اما از اونجایی که صورت گردی دارید آناتومی چهره شما استخوان بندی لاغری نداره و در نهایت فکر می کنم به صورت لاغری که مد نظرتون هست دست پیدا نکنید. به هرحال هرکسی فرم صورت منحصر به فرد خودش رو داره و قطعا اجزای صورت شما هم با همین فرم کلی صورتتون زیبا هستند.

مثل همیشه عالی. ممنون.

سلام
ممنونم که همراه ما هستید

جالب بود.
خوشم اومد.
ولی این روزا چندان مد نیست.

سلام
خوشحالم که مطالعه کردید و دوست داشتید

مد و زیبایی


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن

۱۱ ماسک روغن زیتون برای مراقبت از پوست و تقویت مو

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر

خواص زنیان؛ ۴۵ خاصیت این گیاه همه فن حریف

معرفی کتاب ما همه باید فمینیست باشیم

آلرژی چیست؟ عوامل، علائم و راه‌های درمان

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کدام‌اند؟


عجیب ترین میوه های دنیا چه خواصی دارند؟


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

بلندترین برج های جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین فیلم های عاشقانه جهان که شما را در فضایی رمانتیک غرق می‌کنند

کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز آن‌ها را نشنیده‌اید

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *