داروی ضد ریزش مو ماینوکسیدیل

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

   

برایتان مکانی آرام را برگزیده‌ایم و پلی میان خود و شما شده‌ایـم تا در کلینیـک تخصـصی ما زیبایی و جوانی را تجربه کنید. کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی بیمارستان گاندی با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری دنیا و متخصصین مجرب آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی شامل پیوند موی طبیعی، کاشت مو، کاشت ابرو و مژه، تزریق ژل، لیپوماتیک، لیزر موهای زائد، مزوتراپی، تزریق فیلر و تزریق بوتاکس به شما عزیزان می‌باشد. 

داروی ضد ریزش مو ماینوکسیدیل

دکتر محسن پیروزهاشمی موسس کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی بیمارستان گاندی از سال ١٣٨٢ در زمینه زیبایی و کاشت مو و. فعالیت می‌کنند. ایشان عضو انجمن جهانی (ISHRS)، انجمن اروپایی (ESHRS) و انجمن آسیایی (AAHRS) پیوند موی طبیعی می‌باشند. همچنین ایشان دارای بورد پیوند موی طبیعی از کشور امریکا (ABHRS) به‌عنوان مدرک معتبر در زمینه پیوند موی طبیعی می‌باشند.

مردان و زنان می‌توانند از ماینوکسیدیل برای درمان آلوپسی آندروژنیک استفاده کنند. انواع مایندوکسیدیل بدون نسخه‌ی مخصوص زنان و مردان فقط در میزان غلظت با هم تفاوت دارند.

ماینوکسیدیل برای استفاده از مردان و زنان مبتلا به آلوپسی آندروژنیک طراحی شده است. همه‌ی افراد به ماینوکسیدیل پاسخ نمی‌دهد. کسانی که مایندوکسیدیل در بدن‌شان واکنش خوبی دارد، کسانی هستند که بعد از گذشته چند ماه استفاده‌ی دو بار در روز از دارو، شاهد تغییر در حجم موهای‌شان باشند.

بسته به ناحیه‌ی مورد نظر، مقدار کافی از ماینوکسیدیل را روی انگشتان خود بریزید. در بخش کم‌پشت شده‌ی سر، فرق موها را باز کنید و فوم مایندوکسیدیل را مستقیما روی پوست سر قرار دهید. فوم را روی پوست سر پخش کنید و به آرامی ماساژ دهید تا مطمئن شوید کل منطقه را پوشش داده‌اید. پس از اتمام این کار، دست‌ها را بشویید و اجازه دهید پوست‌ سرتان خشک شود. یک بار صبح‌ها و یک بار شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب، همین روند را تکرار کنید.

اگر شما یک روز مصرف ماینوکسیدیل را فراموش کنید، نیازی به دو برابر کردن دوز آن در مصرف بعدی نیست. دو برابر شدن دوز روزانه، تاثیرگذاری آن را نخواهد کرد. با این حال، عوارض جانبی دیگری مانند خارش، سوزش و تحریک را تجربه خواهید کرد.

در سال 1996، FDA فروش بدون نسخه‌ی ماینوکسیدیل موضعی (Rogaine) برای درمان الگوی طاسی مردانه در مردان و زنان را تأیید کرد.

ماینوکسیدیل به طور معمول برای بیمارانی مفید است که کمتری از 5 سال به ریزش مو مبتلا بوده‌اند و هنوز حجم قابل توجهی از موهای‌شان در ناحیه‌ی درگیر طاسی باقی مانده است. اگر ریزش مو کامل شده و تنها چند تار موی کوچک در یک ناحیه باقی مانده باشد، ماینوکسیدیل تاثیری نخواهد داشت. برچسب دارویی مایندوکسیدیل می‌گوید بر اساس تحقیقاتی که پیش از ورود دارو به بازار انجام شده این محصول می‌تواند روی ناحیه‌ی تاج سر به ریزش مو کمک کند. پس از بررسی الگوی ریزش مو، متخصص مو می‌تواند ماینوکسیدیل را برای کاهش ریزش مو در دیگر نواحی سر تجویز کند.

ماینوکسیدیل به عنوان یک داروی موضعی که برای درمان آلوپسی آندروژنیک مصرف می‌شود به طور کلی عوارض قابل تحملی دارد. عوارض جانبی شایعی که مصرف کنندگان اعلام کرده‌اند شامل خارش، سوزش، تحریک و قرمزی است. افرادی که واکنش آلرژیک و یا سوزش و حساسیت بعد از استفاده از ماینوکسیدیل دارند، باید مصرف آن را قطع کنند یا محصولات مشابهی مثل لوسیون و فوم آن را جایگزین کنند. واکنش‌های پوستی ممکن است نسبت به عنصر دیگری در محصول باشد لزوماً بیماران به خود این دارو حساسیت نداشته باشند.

برخی از بیماران شاهد ریزش موی موقت در طی چند هفته یا چند ماه، ابتدایی مصرف دارو بوده‌اند. علت این اتفاق می‌تواند مربوط به افزایش تقسیم سلول‌های فولیکولی مو باشد که معمولاً موقت است.

افت فشار خون در حالت ایستاده ممکن است در برخی از بیماران دیده شود، به ویژه هنگامی که دارو در ناحیه‌ی وسیعی از پوست سر استفاده می‌شود. اگر با مصرف ماینوکسیدیل دچار افت فشار خون ناگهانی شدید، باید مصرف دارو را قطع و با پزشک خود مشورت کنید.

وقتی استفاده از ماینوکسیدیل را آغاز می‌کنید باید بدانید که این درمان یک فرآیند مادام العمر است. ماینوکسیدیل برای اکثر افرادی که از آن استفاده می‌کنند، بعضی افراد ممکن است بهبودی کامل را تجربه کنند و بعضی دیگر فقط ممکن است متوجه کاهش ریزش مو شوند. باید تا 6 ماه کامل از مصرف روزانه دارو بگذرد، تا متوجه تاثیر آن شوید. ماینوکسیدیل تنها تا وقتی که از آن استفاده می کنید، تاثیرگذار است به محض قطع دارو، متوجه ریزش دوباره موها خواهید شد.

برخی از افرادی که مصرف ماینوکسیدیل را قطع می‌کنند، ممکن است دچار “ریزش موی جبرانی” شوند یعنی موهای‌شان را با سرعت شدیدی از دست می‌دهند تا میزان ریزشی که در دوران مصرف ماینوکسیدیل قطع شده، جبران شود؛ تا جایی که انگار بیمار اصلا دارو را مصرف نکرده است.

ماینوکسیدیل موضعی برای استفاده طولانی مدت برای درمان آلوپسی آندروژنیک بی‌خطر است. اگر بیمار عوارض جانبی مانند خارش، سوزش، حساسیت یا قرمزی داشته باشد، باید در ماه‌های اول به پزشک اطلاع دهد و اگر این عوارض آزاردهنده شد، باید مصرف دارو را قطع کند. اکثر بیماران ماینوکسیدیل موضعی را به صورت مداوم مصرف می‌کنند یا تا زمانی که فیناستراید را شروع کنند یا جراحی کاشت مو را انجام دهند. اگر موهای باقی مانده هنوز هم در خطر باشند، ماینوکسیدیل می‌تواند همزمان با فیناستراید یا بعد از پیوند مو هم مصرف شود.

ماینوکسیدیل موضعی می‌تواند همزمان با اکثر داروهای خوراکی مصرف شود. اگر داروهای فشار خون خوراکی مصرف می‌کنید، با پزشک عمومی مشورت کنید و به او اطلاع دهید که از ماینوکسیدیل موضعی استفاده می‌کنید.

ماینوکسیدیل خوراکی در ابتدا به عنوان داروی ضد فشار خون قوی به بازار آمد. ماینوکسیدیل موضعی خاصیت جذب سیستماتیک دارد، بنابراین اگر فشار خون پایین دارید، نباید ماینوکسیدیل مصرف کنید مگر آنکه پزشک اجازه‌ی مصرف را بدهد.

تحقیقات نشان داده اند که فیناستراید در مقایسه با مینوکسیدیل برای درمان الگوی طاسی مردانه در مردان موثرتر است. مصرف همزمان این دو ممکن است اثر فیناستراید را تقویت کند، اما به دلیل میزان اندک تفاوت در افزایش تاثیرگذاری معمولا توصیه نمی‌شود.

بیماران می‌توانند تا روز قبل از انجام جراحی پیوند مو هم از روگین استفاده کنند. اما پس از پیوند مو، باید به مدت یک هفته مصرف را قطع کنند و بعد از این مدت زمانی دوباره می‌توانند روند درمان با روگین را ادامه دهند.

اگر به استفاده‌ی روزانه دو بار از محلول/فوم روگین پایبند باشید و فرصت بدهید که روی پوست سر خشک شود، می‌توانید از محصولات دیگر مراقبت از مو هم استفاده کنید.

روگین بسیار قوی (5٪) برای استفاده‌ی مردان در فرمولاسیون فوم برای دوز مصرف دو بار در روز تجویز می‌شود. روی برچسب این دارو نوشته شده “فقط برای مردان” که علت آن هم مطالعات اولیه‌ی انجام شده بر میزان اثربخشی و ایمنی آن در مردان است. اما به این معنا نیست که دارو روی زنان تاثیری ندارد، پزشک ممکن است تشخیص دهد شما می‌توانید از غلظت بالاتر دارو استفاده کنید. مصرف روگین فقط برای زنان باردار ممنوع است.

این که می‌خواهید از فوم یا محلول ماینوکسیدیل استفاده کنید، انتخاب شماست زیرا در هر دو نوع، عناصر فعال به یک اندازه وجود دارند و به همان اندازه هم موثر هستند. بعضی از بیماران گفته‌اند که فوم کمی چسبناک است و محلول هم ناخواسته روی سر در نواحی که نیازی به دارو ندارد، سرازیر می‌شود.

اگر ماینوکسیدیل موضعی به صورت مداوم در تماس با دیگر نقاط پوست باشد، می‌تواند سبب رشد مو در این قسمت‌ها شود. پس از استفاده از ماینوکسیدیل و ماساژ آن روی سر با نوک انگشتان، حتما دست‌هایتان را بشویید.

برای استفاده از فوم ماینوکسیدیل یا محلول آن، محدوده سنی خاصی وجود ندارد. بهتر است که بیماران قبل از شروع به مصرف، توسط پزشک متخصص مو چکاپ شوند. ارزیابی میکروسکوپی پوست سر و یا نقشه برداری از الگوی ریزش مو، کمک می‌کند که پزشک درک درستی از نوع ریزش موی شما پیدا کند و بهتر بتواند میزان تاثیرگذاری دارو را مشاهده و ثبت کند.

ماینوکسیدیل اساساً برای رشد ابرو به کار نمی‌رود اما اثبات شده است اگر هنوز ابروها فولیکول زنده داشته باشند، می‌تواند بر کیفیت و کمیت آن تاثیرگذار باشد. بنابراین، به احتمال زیاد ماینوکسیدیل برای کسانی که بیش از اندازه ابروهای‌شان را اصلاح کرده‌اند تاثیرگذار نیست چون فولیکول فعالی ندارند. در حال حاضر FDA استفاده‌ی ماینوکسیدیل برای رشد ابرو را تایید نکرده است.

ماینوکسیدیل موضعی توسط FDA در دوران بارداری در رده‌ی C قرار داده شده است. رده C یعنی با آزمایش بر روی حیوانات نشان داده شده که خطراتی برای رشد جنین ایجاد می‌شود. اما مطالعاتی در این زمینه روی زنان انجام نشده است. ماینوکسیدیل موضعی نباید برای زنان باردار یا پرستار تجویز شود.

مطالعات فعلی نشان می‌دهد نیازی نیست که مردان مصرف ماینوکسیدیل را در دوران بارداری شریک‌شان قطع کنند. مقدار ماینوکسیدیلی که در اسپرم مردانه دفع می‌شود، احتمالا ناچیز است. با این حال، زن باردار به علت احتمال خطر برای جنین نباید به محلول یا فوم ماینوکسیدیل دست بزند.

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

آدرس سایت

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل می‌شود و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند.

پیوند ابرو و مژه روشی بی‌خطر است و می‌تواند نتایج طبیعی را برای کسانی که موی ابرو و مژه خود را از دست داده‌اند یا اثر زخمی در ناحیه ابرو دارند بوجود آورد. این ترمیم, درمانی موثر برای ریزش جزئی و کلی موی ابرو و مژه می‌باشد.

در روش کاشت موی بلند که بطور اختصاصی در کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی کلینیک گاندی و توسط دکتر محسن پیروزهاشمی انجام می‌پذیرد موهای بلند برداشت شده از ناحیه پشت سر در ابعاد ٢ تا ٨ سانتی متربه صورت بلند در ناحیه مورد نیاز پیوند می‌گردد.

در این روش کاشت مو واحدهای مو به صورت تك تك برداشته شده و در ناحيه طاسی پيوند مي‌گردد. در این روش کاشت مو برش جراحی در ناحیه پشت سر ايجاد نميگردد. بنابراین احتمال ایجاد جوشگاه به‌صورت خطی وجود ندارد. همچنین این روش کاشت مو در کسانی که پوست سر سفت و غیر قابل انعطاف دارند قابل استفاده می‌باشد.

داروی ضد ریزش مو ماینوکسیدیل

دراین روش کاشت مو یک باریکه نوار پوستی از ناحیه بانک مو برداشته شده و به قسمت جلو یا عقب سر کاشته می‌شود. در این روش نیاز به کوتاه کردن موهای پشت سر قبل از عمل نمی‌باشد و حتی امکان کاشت موهای بلند نیز وجود دارد. همچنین بالغ بر ٩۵ % موهای برداشت شده در این روش به صورت سالم پیوند زده می‌شود.

در این روش کاشت مو با ترکیب دو روش FIT و FUT به طور همزمان در يك جلسه تعداد زیادی گرافت حدود ۶۰۰۰ گرافت (بالغ بر ١۵۰۰۰ تار مو) پیوند می‌گردد. کاشت موی ترکیبی در افرادی که میخواهند در يك جلسه پیوند کامل انجام دهند و طاسی وسیع دارند قابل انجام می‌باشد.

تمامی حقوق وب سایت متعلق است به کلینیک پوست و پیوند موی طبیعی هتل بیمارستان گاندی.دکتر پیروز هاشمی

مشاوره آنلاین از طریق تلگرام

طراحی  سایت   توسط  
رایان 



بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی

تمایل سر کودک تان به یک سمت، می تواند هشدار دهنده باشد. تورتیکلی یا کجی گردن نوزاد می ‌تواند در پسران و یا دختران از بدو تولد شروع شود و تا ۳ ماهگی ادامه یابد و این می ‌تواند برای والدین ترسناک باشد. اما اغلب کودکان خیلی زود خوب می شوند، به خصوص وقتی که کجی گردن نوزاد ، زود تشخیص داده ‌شود و به سرعت درمان شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر سلام به بررسی کجی گردن نوزاد می پردازیم. با

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده و موثر را به شما ارائه می کنیم. بله، درست حدس زدید! این راه حل ساده، ورزش است. با انجام این 1 حرکت عالی، شما می توانید سینه های خود را به شکل و فرم اولیه خود تبدیل کنید و هر بار که سینه بند می پوشید، سینه ها کاملا عالی و بزرگ به نظر برسند. در این مقاله از بخش

ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد قادر به انجام و حفظ حالت نعوظ erection برای برقراری یک رابطه جنسی موفق نیست. اگر گاه و بیگاه این مشکل بطور موقتی پیش بیاید، لزوما سبب نگرانی نمی شود ولی اگر ناتوانی جنسی یک مسئله مستمر و ادامه دار باشد، منجر به استرس شده و اعتماد به نفس شخص را تحت تاثیر قرار می دهد و به بروز اختلال در روابط اجتماعی می انجامد. متاسفانه در بسیاری موارد فرد مبتلا بیماری خود را پنهان کرده و

داروی ضد ریزش مو ماینوکسیدیل

بسیاری از افراد دیابتی تمایل دارند که مصرف میوه خود را قطع یا محدود کنند، زیرا احساس می کنند که به وسیله میوه قند خونشان افزایش می یابد.

در مورد ضد عفونی کننده های پوست چه می دانید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دچار زخم یا بریدگی شده باشید و خواسته باشید از ضد

در مورد داروهای رقیق کننده خون چه می دانید؟ آیا دچار انعقاد خون می شوید و نیاز به مصرف داروی رقیق کننده خون دارید؟ شاید اولین دارویی که

ادامه حضور برندهای فرانسوی در ایران پس از تحریم صنعت آرایشی و بهداشتی روزهای جدیدی را پیش رو خواهد داشت. اکثر برندهای بزرگ در حال مذاکره برای ادامه

در مورد لگد زدن جنین چه می دانید؟ چرا بعضی جنین ها در شکم مادرشان، کمتر لگد می زند؟ آیا می دانید علت لگد زدن جنین چیست؟ چقدر

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی

تمایل سر کودک تان به یک سمت، می تواند هشدار دهنده باشد. تورتیکلی یا کجی گردن نوزاد می ‌تواند در پسران و یا دختران از بدو تولد شروع شود و تا ۳ ماهگی ادامه یابد و این می ‌تواند برای والدین ترسناک باشد. اما اغلب کودکان خیلی زود خوب می شوند، به خصوص وقتی که کجی گردن نوزاد ، زود تشخیص داده ‌شود و به سرعت درمان شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر سلام به بررسی کجی گردن نوزاد می پردازیم. با

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده و موثر را به شما ارائه می کنیم. بله، درست حدس زدید! این راه حل ساده، ورزش است. با انجام این 1 حرکت عالی، شما می توانید سینه های خود را به شکل و فرم اولیه خود تبدیل کنید و هر بار که سینه بند می پوشید، سینه ها کاملا عالی و بزرگ به نظر برسند. در این مقاله از بخش

ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد قادر به انجام و حفظ حالت نعوظ erection برای برقراری یک رابطه جنسی موفق نیست. اگر گاه و بیگاه این مشکل بطور موقتی پیش بیاید، لزوما سبب نگرانی نمی شود ولی اگر ناتوانی جنسی یک مسئله مستمر و ادامه دار باشد، منجر به استرس شده و اعتماد به نفس شخص را تحت تاثیر قرار می دهد و به بروز اختلال در روابط اجتماعی می انجامد. متاسفانه در بسیاری موارد فرد مبتلا بیماری خود را پنهان کرده و

داروی ضد ریزش مو ماینوکسیدیل

بسیاری از افراد دیابتی تمایل دارند که مصرف میوه خود را قطع یا محدود کنند، زیرا احساس می کنند که به وسیله میوه قند خونشان افزایش می یابد.

در مورد ضد عفونی کننده های پوست چه می دانید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دچار زخم یا بریدگی شده باشید و خواسته باشید از ضد

در مورد داروهای رقیق کننده خون چه می دانید؟ آیا دچار انعقاد خون می شوید و نیاز به مصرف داروی رقیق کننده خون دارید؟ شاید اولین دارویی که

ادامه حضور برندهای فرانسوی در ایران پس از تحریم صنعت آرایشی و بهداشتی روزهای جدیدی را پیش رو خواهد داشت. اکثر برندهای بزرگ در حال مذاکره برای ادامه

در مورد لگد زدن جنین چه می دانید؟ چرا بعضی جنین ها در شکم مادرشان، کمتر لگد می زند؟ آیا می دانید علت لگد زدن جنین چیست؟ چقدر

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *