داروی شپش برای سگ

خواص دارویی و گیاهی

حیوانات به اندازۀ انسان‌ها باهوش نیستند. اخلاق و معنویتی که ما برای گونۀ خود تعریف کرده‌ایم، در حیوانات دیگر تعریف نشده است پس چرا ما انسان‌ها باید برای حیوانات حقوق تعریف کنیم و به آن پایبند باشیم؟ در واقع، ما انسان‌ها نیستیم که باید برای حیوانات حقوق تعریف کنیم. تمام موجودات زنده با حقوق تعریف شده‌ای به دنیا می‌آیند، حقوقی که طبیعت برای آنها تعریف کرده است و ما انسان‌ها با خودخواهی تمام آنها را از موجودات دیگر گرفته‌ایم.  انسان، قدم کج اول را چند هزار سال پیش هنگامی که حیوانات وحشی را با حیوانات پرورشی و حیوانات کار به بردگی خود کشاند برداشت. در طول چند هزار سال گذشته ابعاد سوء استفاده از حیوانات آنچنان وسیع شده است که امروز به هر گوشه‌ای از زندگی انسان‌ها نگاه کنیم مستقیم یا غیر مستقیم به نمونه‌های بارزی از زیر پا گذاشتن حقوق طبیعی حیوانات می‌رسیم. اگر انسان پای خود را از گلیم خود درازتر نمی‌کرد و تیشه به ریشۀ طبیعت و موجودات دیگر نمی‌زد امروز لازم نبود نگران حقوق حیوانات باشیم ولی به هر تقدیر ما در این نقطه قرار داریم، در زمانی که در هر ثانیه ۱۶۸۰ حیوان بعد از یک زندگی نکبت‌بار در کشتارگاه‌های دنیا کشته می‌شوند یا در راه کشتارگاه جان می‌بازند یا بر اثر شرایط بسیار ناهنجار دامداری‌‌ها می‌میرند. در زمانی که در هر ثانیه ۴ حیوان پس از یک شکنجۀ طولانی روحی و جسمی در آزمایشگاه‌ها  می‌میرند، در زمانی که در هر ۳ تا ۴ ثانیه پوست یک حیوان در دنیا زنده زنده کنده می‌شود تا به مصرف کلاه و کت و پالتوی انسان‌های خودخواه و بی‌فکری برسد که فکر می‌کنند پولش را دارند پس چرا نخرند؟ در همین لحظه خدا می‌داند چند حیوان دیگر در سیرک‌ها و باغ وحش‌ها و مسابقات بوکس شامپانزه‌ها، گاوبازی اسپانیایی‌ها، جنگ سگ‌ها، جنگ خروس‌ها و غیره و غیره فدای «سرگرمی و تفریح» یا حفظ سنّت‌های (چه اصطلاح جالبی برای اعمال خشونت!) بربری دیگر می‌شوند.

در حقیقت، وقتی از حقوق حیوانات صحبت می‌کنیم، صحبت از «دادن» به معنای «اعطا کردن» نیست صحبت از «پس دادن» است و آن هم نه «پس دادن کامل».  ما حتی اگر بخواهیم نمی‌توانیم تمام حقوقی را که در طول چند هزار سال از حیوانات گرفته‌ایم به آنها پس دهیم، ما نمی‌توانیم رنج و شکنجه و وحشتی را که سالیانه بر میلیاردها حیوان تحمیل کرده‌ایم جبران کنیم، ما نمی‌توانیم زندگی و جان از دست رفتگان را برگردانیم، ما حتی نمی‌توانیم حیوانات به اصطلاح «پرورشی» یا «خانگی» که قابلیت خود را برای زندگی در طبیعت از دست داده‌اند به طبیعت برگردانیم ولی حداقل می‌توانیم سعی کنیم قسمتی از حقوق طبیعی حیواناتی را که هنوز نفس می‌کشند به آنها پس دهیم و از اعمال خشونت در برابر آنها خودداری کنیم. حیواناتی که در همین لحظه زجر می‌کشند، هنوز دم کشتارگاه‌ها یا قصابی‌ها از ترس می‌لرزند، هنوز در کامیون‌ها روی هم تل‌انبار می‌شوند، هنوز زنده-زنده پوستشان کنده می‌شود، هنوز فدای سرگرمی و تفریح انسان‌های وقیح می‌شوند، هنوز در آزمایشگاه‌ها لاک ناخن یا مواد شیمیایی ریمل به خوردشان داده می‌شود این لطفی است که می‌توانیم  در وهلۀ اول به خودمان بکنیم چون یا باید به مفهوم واقعی کلمه انسان متمدن باشیم یا یک موجود باهوش ولی مخرّب و لاابالی.

تشخیص و از بین بردن شپش در سگ : نگهداری و بهداشت سگ : وب سایت تخصصی سگ و نژاد های آن : انواع مختلف شپش وجود دارد ، که توسط تماس مستقیم از حیوانی به حیوان دیگر منتقل می شود . شپش های خون اشام ، همانطور که از انها مشخص است ، از خون تغذیه میکنند ، در حالیکه انواع دیگر پوست را می جوند . شپش ها کوچک ، تیره و شفاف هستند ، روی ساقه مو تخم ( : تشخیص و از بین بردن شپش در سگ

چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان جیب‌بری‌های سریالی از زنان در مترو و اتوبوس‌های شهری قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن پرونده تیمی از ماموران اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند. ماموران پی‌بردند کیف چند زن در درمانگاه و محل‌های شلوغ هدف سرقت قرار گرفته که در این مرحله تیم پلیسی دوربین مداربسته درمانگاه را مورد بررسی قرار دادند و تصویر زن جوانی که اقدام به سرقت کیف زنانه کرده بود به دست آمد. تیم‌های پلیسی در چند تیم عملیاتی در ایستگاه‌های مترو و بی.آر.تی شروع به گشت زنی کردند تا اینکه روز ۱۸ آذر ماه سال جاری به رفتارهای زن جوانی که در نزدیکی مسافران متروی ۱۵ خرداد ایستاده بود مشکوک شدند. ماموران با تحت نظر قرار دادن زن جوان متوجه شدند وی پس از نزدیک شدن به کیف زنان تغییر مسیر می‌دهد و با توجه شباهت زن جوان با عکس دوربین مداربسته، اطمینان پیدا کردن این زن همان جیب‌بر تحت تعقیب است. بدین ترتیب ماموران برای دستگیری زن جوان وارد عمل شدند و وقتی این زن قصد داشت وسایل داخل کیف زنانه را از طعمه‌اش به سرقت ببرد دستبند پلیس روی دستانش زده شد.

کارناوال / با ما همراه شوید تا به تماشای یک ویدیوی تایم لپس از اصفهان برویم و این بار نصف جهان را از زاویه ای متفاوت ببینیم. جاذبه های گردشگری اصفهان بسیار زیاد هستند و همین سبب شده تا گردشگران، توجه خاصی به این سرزمین تماشایی داشته باشند. این ویدیوی دیدنی اصفهان می تواند در مدت کوتاهی، شمار زیادی از جاذبه های این شهر همیشه زیبا را با ما به اشتراک بگذارد. پس همراه مان شوید و سفر مجازی به اصفهان را از دست ندهید. به شهری می رویم که جلوه باشکوهی از تاریخ و هنر را در برگرفته است. در کوچه و خیابان های این خطه، عشق و علاقه به هنر موج می زند؛ کافیست به نقش و نگار دیوارهای شهر، نگاهی بیندازید تا این موضوع را درک کنید. در ابتدای راه مان، به قلب تپنده اصفهان یعنی ‘میدان نقش جهان’ قدم می گذاریم. این محوطه عنوان دومین میدان بزرگ در جهان را از آن خود دارد و در هر گوشه اش، یکی باشکوه ترین سازه های ایران مان قد برافراشته است؛ از جمله این سازه ها می توان به مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، مسجد امام، سر در قیصریه و اشاره کرد. در حین گشت و گذارمان در میدان، نگاهی هم به این سازه های زیبا خواهیم داشت و پس از آن به نواحی شهر نیز می رویم و از جاذبه های دیگری همچون مسجد جامع اصفهان، سی و سه پل، پل خواجو و بازدید می کنیم. در آخر، دوباره به میدان نقش جهان باز می گردیم تا سفرمان را در همان جایی که آغاز کردیم به پایان برسانیم. اصفهان گردی همراه با ما، می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای تان رقم بزند. پس با ما همراه بمانید.

باشگاه خبرنگاران / شاهرخ ضرغام معروف به «حرّ انقلاب» یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق است که در شهر آبادان به شهادت رسید. او که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را نیز داشت، پیش از انقلاب به جاهل مآبی و لات گری معروف بود و در چند مسابقهٔ کشوری کشتی مقام آورد پیش از انقلاب ساواک از او و چند لات دیگر خواسته‌ بود در سرکوب مردم شرکت کنند اما پس از انقلاب تغییر رویه داد و در جنگ شهید شد. از وی به عنوان «حرّ انقلاب» برده می‌شود. آنچه از او به عنوان خاطره توسط مهدی توکلی بیان شده است را میتوانید در ادامه بخوانید و گوش دهید. «صبح یکی از روز‌ها با هم به’ کاباره پل کارون ‘رفتیم. به محض ورود، نگاهش به گارسون جدیدی افتاد که سر به زیر، پشت قسمت فروش قرار گرفته بود. با تعجب گفت: این کیه؟ تا حالا اینجا ندیده بودمش؟! در ظاهر، زن بسیار باحیائی بود. اما مجبور شده بود بدون حجاب به این کار مشغول شود. شاهرخ جلوی میز رفت و گفت::همشیره تا حالا ندیده بودمت، تازه اومدی اینجا؟! زن خیلی آهسته گفت: بله، من از امروز اومدم. شاهرخ دوباره با تعجب پرسید: تو اصلا قیافت به این جور کار‌ها و این جور جا‌ها نمی‌خوره، اسمت چیه؟ قبلا چیکاره بودی؟ زن در حالی که سرش رو بالا نمی‌گرفت گفت: مهین هستم، شوهرم چند وقته که مرده، مجبور شدم که برای اجاره خانه و خرجی خودم و پسرم بیام اینجا! شاهرخ، حسابی به رگ غیرتش برخورده بود، دندانهایش را به هم فشار می‌داد، رگ گردنش زده بود بیرون، بعد دستش رو مشت کرد و محگم کوبید روی میز و با عصبانیت گفت:‌ای لعنت بر این مملکت کوفتی؟!»

  حسینی، استاد دانشگاه تهران، با حضور در دانشگاه سیستان و بلوچستان و با دیدن مشکلات مدارس و فقر دانش آموزان، به نشانه اعتراض متن سخنرانی خود را پاره کرد!

فیلمی از لحظه درگیری چند ارازل و اوباش با صاحب مغازه ساندویچی در شهر آبادان را مشاهده می‌کنید. شب گذشته (شنبه) چند ارازل و اوباش به علت علوم در شهر آبادان استان خوزستان به یک مغازه ساندویچی حمله کردند و با صاحب مغازه درگیر شدند. این حادثه منجر به مجروح شدن عده‌‌ای شد. دوربین مداربسته مغازه فیلمی از این نزاع و درگیری را ضبط کرده است.

داروی شپش برای سگ

روز بخیر دوستان به میعاد موسیقی بی کلام رسیدیم. تکنوازی پیانوی آرامش بخش سرزمین شگفت انگیز از آلبوم ملودی های زمستان اثری از Midtro را تقدیم می کنیم.

ستاد اطلاع‌رسانی جنگ یمن ویدئویی از انهدام یک تانک متعلق به مزدوران سعودی با موشک هدایت‌شونده نیروهای یمنی در استان البیضا را منتشر کرد. نیروهای دفاعی ارتش یمن با آغاز عملیات جدید علیه مواضع نظامیان سعودی به مقابله با نیروهای مزدور تحت حمایت ائتلاف غربی، عربی و صهیونیستی برخواستند. در جریان حملات موشکی و توپخانه‌ای یمن، خسارت‌های سنگینی را به نیروهای مزدور سعوی وارد آمده که در ادامه آن، یگان‌های زمینی نیروهای مقاومت انصاراللّه وارد عمل شدند. ستاد اطلاع‌رسانی جنگ یمن ویدئویی از انهدام یک تانک متعلق به مزدوران سعودی با موشک هدایت شونده نیروهای یمنی در استان البیضا منتشر کرد که مشاهده می‌کنید.

باشگاه خبرنگاران / کاناتیپ ناتهیتسو تایلندی اکنون ۲۰ سال است که با یک تمساح وحشتناک هم‌خانه است. هر کسی که بدون اجازه وارد خانه این مرد ۵۳ ساله شود، با وحشت رو به رو خواهد شد. یک تمساح که آزادانه در اتاق‌ها رفت‌وآمد می‌کند و به طور غریزی خواب ندارد. او ۲۰ سال است که با این خزنده وحشتناک زندگی می‌کند، یعنی از زمانی که فرزندانش از او خواستند تا تمساح بخرد. «کاناتیپ» دو تمساح خرید یکی طلایی که علاقه‌ای به خانگی شدن نداشت و در طبیعت می‌گشت و دیگری نقره‌ای که دوست دارد در خانه بماند و به آدم‌ها عادت کرده است. در حال حاضر فرزندان مرد تایلندی بزرگ شده‌اند و خانه پدری را ترک کردند اما او باز هم تمساح را در خانه نگهداری می‌کند و این حیوان را فرزند سوم خود می‌داند. با داشتن این حیوان خانگی دیگر ترس از دزد وجود ندارد و نیازی نیست درب‌ها قفل شوند. این تمساح علاقه زیادی به زیر میز دارد، بنابراین ساعت‌ها آن زیر می‌ماند و همسایه‌ها هم با این حیوان خانگی کنار آمدند، چون می‌دانند که او تهاجمی نیست.

ساعد سهیلی این ویدئو را در اینستاگرامش منتشر کرد. در بخشی از این ویدئو وی عنوان می کند که با همسرش اختلاف سنی دارد. گلوریا هاردی متولد 11 بهمن 136 و ساعد سهیلی متولد 3 بهمن 1366 می باشد.

افرادی زحمتکش روزی حدود 2 تا 3 تن آشغال های ریخته شده در خیابان را از کانال های فاضلاب در عمق 13 متری با حداقل حقوق در می آورند.

آیا میتوان برای رفع مشکلات به دعانویس رجوع کرد؟

  تصنیف لُری درد دل آهنگ ساز: شهرام منظمی شاعر: غلامرضا سبزعلی خواننده: حشمت رجب زاده

باشگاه خبرنگاران / هر روزه دستگاه‌های هوشمند جدیدی وارد زندگی روزمره شهروندان در سراسر جهان می‌شوند و روند عادی زندگی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. دستگاه‌های هوشمند تمامی جنبه‌های زندگی امروز مردم جهان را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند و حتی با به بازار آمدن سیستم‌های آبرسانی و تهویه هوای هوشمند، رفع نیازهای اولیه زندگی نیز در دستور کار شرکت‌های فناوری قرار گرفته است. این سیستم‌های هوشمند در صورت به کارگیری صحیح می‌توانند باعث بهبود کیفیت زندگی و کاهش آسیب به محیط‌زیست شوند. در همین رابطه به تازگی یک شرکت فناوری‌های نو، آب‌سردکنی هوشمند با MITTE تولید کرده که مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد از طریق گوشی خود آب‌سردکن را کنترل کنند. به نظر می‌رسد با افزایش گرایش مردم و کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی به هوشمند‌سازی بخش‌های مختلف زندگی، شرکت‌های تولید لوازم خانگی نیز بیش از پیش تصمیم به تولید دستگاه‌هایی با قابلیت‌های ویژه گرفته‌اند. دستگاه MITTE آب آشامیدنی سالم و گوارا را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. این دستگاه با مجهز بودن به فیلتری خاص مواد معدنی مهم و مفید برای بدن را به آب اضافه می‌کند تا بهترین نوشیدنی را به ارمغان آورد. این مواد معدنی موارد چون سلسیوم، پتاسیوم و منیزیوم را در بر‌می‌گیرید. البته اگر آبی می‌نوشید که طعم مورد نظر شما را ندارد، به راحتی می‌توانید با تنظیم نمودن دستگاه، چگونگی فیلتر آب را تغییر دهید. سازندگان این آب‌سردکن هوشمند سه نوع فیلتر مختلف را برای سلایق گوناگون تولید کرده‌اند تا تمامی مصرف‌کنندگان را راضی نگه دارند. هر کدام از این فیلترها علاوه بر مواد معدنی ضروری برای بدن، افزودنی‌های مفید دیگری را در خود جای داده‌اند. مهم‌ترین ویژگی MITTE قابلیت کنترل همه تنظیمات و مشاهده میزان مصرف در هر روز با گوشی هوشمند است. مصرف‌کنندگان پس از نصب اپلیکیشن MITTE می‌توانند در هر لحظه کیفیت آب آشامیدنی دریافتی از دستگاه را برررسی کنند و میزان مصرف آب خود را در هر روز مشاهده نمایند. نمودار موجود در بره دمای آب را نشان می‌دهد و در صورت علاقه هر کاربر می‌تواند دما را تغییر دهد. این اپلیکیشن در ابتدا نصب با کسب اطلاعاتی اولیه از عادات رفتاری شما در رابطه با نوشیدن آب و مقایسه آن با نیاز ضروری بدن به مایعات، بره مفید را به شما ارائه می‌دهد. با فعال کردن هشدارهای ایمنی در اپلیکیشن MITTE، بره با بررسی وضعیت بدنی کاربر زمان نیاز به آب و پایین بودن سطح مایعات در بدن را اعلام می‌کند. هر کدام از فیلتر‌های این دستگاه عمر مفیدی برابر سه ماه دارند. یکی دیگر از اهداف ساخت MITTE کاهش تولید بطری‌های پلاستیکی اعلام شده است. با بهره‌گیری از تمام امکانات MITTE می‌توان با خیال راحت آب نوشید و آسیب کمتری به محیط زیست رساند.

سرلشکر قاسم سلیمانی به مناسبت سالگرد شهادت شهید خوش‌لفظ در منزل این شهید گرانقدر حضور پیدا کرد. سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت جانباز سرافراز حاج علی خوش‌لفظ در منزل وی حضور پیدا کرد و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد. سردار حاج علی خوش‌لفظ جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که شخصیت و کتاب خاطرات او با عنوان «وقتی مهتاب گم شد» مورد تقدیر رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفته بود، سال گذشته در 29 آذر ماه پس از تحمل سالها رنج، در بیمارستان بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از ۸ سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. شهید خوش‌لفظ در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر ۵، کربلای ۴ و کربلای ۵ حضور داشت و در نهایتا در عملیات کربلای ۵ تیر به نخاع وی اصابت کرد و به شدت مجروح شد که پس از این واقعه، از این مجروحیت رنج می‌بُرد و مکرراً در بیمارستان بستری می‌شد. جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان درباره این شهید گرانقدر گفت بود: شهید «علی خوش‌لفظ» از 15 سالگی تا لحظه شهادت در خدمت نظام و دلسوز به آن بود؛ این شهید چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های بعد از آن همواره در جبهه‌های مقدم دفاع از آرمان‌های والای جمهوری اسلامی نبرد می‌کرد.

چیدمان میوه و گل آرایی شب یلدا توسط خانم موسوی در بره مهربانو از شبکه استانی قم، کانال مهربانو

جا حوله ای نمدی توسط خانم دلیریان در بره مهربانو از شبکه استانی قم، کانال مهربانو

بافت لباس شب یلدا بچه گانه توسط خانم تفرشی در بره مهربانو از شبکه استانی قم، کانال مهربانو

آموزش گل آرایی درست کردن دسته گل خانم موسوی در بره مهربانو از شبکه استانی قم

آموزش ژله تزریقی توسط خانم وکیلی مربی آشپزی در بره مهربانو از شبکه استانی قم، کانال مهربانو .

 بره خانه مهر، شبکه جهانی جام جم، موضوع: پتینه دیواری-نما آجر کارشناس: آناهیتا حمزه ای (کارشناس هنری) ، تاریخ پخش: 97921

بره خانه مهر، شبکه جهانی جام جم، موضوع: دمنوش های گیاهی کارشناس: علی عابدیان (کارشناس آشپزی) ، تاریخ پخش: 9792

بره خانه مهر، شبکه جهانی جام جم، موضوع: مربای بادمجان-مخلوط شور کارشناس: معصومه اردستانی (کارشناس آشپزی) ، تاریخ پخش: 97921

بره خانه مهر، شبکه جهانی جام جم، موضوع: آموزش کیف کوچک چرمی کارشناس: مونا امین پور (کارشناس هنری) ، تاریخ پخش: 9792

بره خانه مهر، شبکه جهانی جام جم، موضوع: آموزش حکاکی روی خیار، سیب و پرتقال کارشناس: معصومه کمری (کارشناس هنری) ، تاریخ پخش: 97923

آموزش دوخت دامن بچه گانه توسط خانم سیما عمرانی کارشناس خیاطی در بره “خانه مهر” ؛ این بره در تاریخ 19 آذر 97 پخش شده است .

پینوکیو عروسکی چوبی است که آرزویی بزرگ در سر دارد؛ او دوست دارد یک پسر واقعی باشد و در این راه تلاش زیادی می‌کند. بینی او به شدت مورد توجه مخاطبین است و هنگامی که دروغ می‌گوید بینی‌اش شروع به رشد کردن می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود.

پینوکیو عروسکی چوبی است که آرزویی بزرگ در سر دارد؛ او دوست دارد یک پسر واقعی باشد و در این راه تلاش زیادی می‌کند. بینی او به شدت مورد توجه مخاطبین است و هنگامی که دروغ می‌گوید بینی‌اش شروع به رشد کردن می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود.

متن خوانی زهره هاشمی در مورد زمستان را در این ویدئو می بینید.

  لحظاتی دیدنی از شکار زیبای گورخر توسط شیر

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *