داروی درمان تبخال لب

خواص دارویی و گیاهی

تبخال لب یک ببماری ویروسی است که افراد آن را تجربه کرده اند. تبخال اگر با داروی مناسبی درمان نشود، ممکن است تشدید شود. در این مطلب به انواع پماد تبخال که برای رفع سریع تبخال لب مناسب هستند، می پردازیم.

بسیاری از افراد تجربه تبخال لب را داشته اند. در واقع تبخال به صورت زخم سردی است که بر روی لب ها و یا در گوشه و کنار آن ها پدیدار می شود و بعد از مدتی تاول های قرمز رنگی هم ظاهر می شوند که برای فرد مبتلا آزار دهنده می باشد. چرا که هم دردناک بوده و هم ظاهر ناخوشایندی دارد. این بیماری ویروسی با پماد تبخال لب که در ادامه معرفی خواهیم کرد، قابل درمان می باشد.

اگر با شخصی که دچار تبخال لب شده باشد در تماس باشید، شما هم حتما به این ویروس مبتلا می شوید زیرا این بیماری کاملا مسری می باشد. بنابراین فقط از وسایل شخصی خود استفاده کنید مثل ظروف غذا، حوله، تیغ و تا دچار این عفونت نشوید. ویروس هرپس سیمپلکس عامل ایجاد تبخال می باشد که می تواند غیر از لب ها به سایر نقاط بدن شخص هم سرایت کند. تبخال لب یکی از شایع ترین بیماری های ویروسی است که افراد به آن گرفتار می شوند. قبل از اینکه تبخال ظاهر شود، ویروس آن تا ماه ها و یا حتی سال ها در بدن وجود دارد اما بدن با پادتن هایی ویروس را کنترل می کند مگر اینکه عواملی باعث شوند که خطر بروز این زخم دردناک را افزایش دهند.

داروی درمان تبخال لب

وقتی شخصی به تبخال لب مبتلا می شود، ویروس از بدن شخص بیرون نمی رود و در سلول هابی عصبی پوست پنهان می شود تا در صورت ایجاد شرایطی دوباره بروز کند. عواملی مثل دوران قاعدگی، استرس و فشارهای عصبی، تب، گرما، آسیب و ضربه به لب، کمبود آهن و ویتامین های گروه B، هوای بسیار سرد، استفاده از بعضی از داروها که باعث کاهش مقاومت بدن می شوند، قرار گرفتن به مدت طولانی در نور آفتاب، اگزما، بیماری هایی که بدن را ضعیف می کنند مثل سرماخوردگی، آنفولانزا و یا ناراحتی های گوارشی افزایش دهنده خطر ابتلا به تبخال هستند.

برای پیشگیری از انتقال ویروس تبخال به افراد دیگر و یا به سایر نقاط بدن خود، همچنین برای رهایی از علائمی مثل سوزش و خارش لب ها و دهان، درد در اطراف دهان، تاول هایی که در حال ترکیدن هستند، از پماد تبخال استفاده کنید تا دوره این بیماری نیز زودتر تمام و از گسترش عفونت هم جلوگیری شود. در صورت عدم درمان تبخال امکان سرایت عفونت در دهان و ایجاد التهاب در لثه ها هم وجود دارد. برای درمان تبخال لب دو نوع پماد به های آسیکلوویر و زیتونکس در بازار موجود هستند که در بهبود و درمان انواع تبخال ها کاملا موثر می باشند.

محققان دریافته اند که برگ درخت زیتون برای درمان سریع تبخال های نوع یک و نوع دو موثر است زیرا برگ زیتون دارای آنتی اکسیدان های قوی می باشد. این آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را دریافت کرده که در نتیجه موجب حفظ سلامتی در انسان می شوند. بدین منظور پماد تبخال زیتونکس تولید و وارد بازار شد. این پماد دارای خواص برگ درخت زیتون می باشد به همین خاطر خواص ضد ویروسی، بی حس کنندگی و ضد التهابی دارد. بهتر است از این پماد در مراحل اولیه بیماری تبخال استفاده کنید تا زودتر درمان شوید. این پماد تبخال برای رفع التهابات ناشی از نیش حشرات هم موثر و مفید است. همچنین برای درمان سایر تبخال های دیگر مثل تبخال بینی هم موثر است.

داروی آسیکلوویر ضد ویروس های واریسلازوستر و هرپس سیمپلکس عمل می کند. به عبارت دیگر درمان کننده انواع تبخال و زونا می باشد. داروی آسیکلوویر به صورت قرص، پماد و آمپول در بازار موجود است. پماد تبخال آسیکلوویر برای درمان انواع تبخال کاربرد دارد. دیگر زوویراکس همان آسیکلوویر می باشد. پماد آسیکلوویر جزء داروهای ضد ویروسی موضعی است. مکانیسم آسیکلوویر بدین صورت است که وقتی وارد سلول می شود به آسیکلوویر تری‌ فسفات تبدیل شده در نتیجه دی ان ای ویروس را مختل می کند تا دیگر تکثیر نشود.

منبع : آرگا




آشنایی با نوشهیر استانبول





با انواع مدل مبلمان 219 آشنا شوید




نشانی شما منتشر نخواهد شد.





درست کردن پنکیک یکی از چیزهایی است که اغلب خانمها و بخصوص مادران به دنبال آموزش تهیه آن هستند. البته طرز تهیه پنکیک بدون شیر با طرز تهیه پنکیک با شیر متفاوت است.
می توان پنکیک با آب را هم تهیه کرد. شاید یکی از مهمترین دلایل توجه به آموزش تهیه پنکیک در بین کاربران، مناسب بودن پنکیک برای صبحانه است. انواع پنکیک با طعم های مختلف وجود دارند. مثلا پنکیک با موز یا پنکیک شکلاتی و.. در این مقاله ما آموزش تهیه پنکیک فوری را برای شما در نظر گرفته ایم.

یکی از بازیگران زن ایرانی مینا وحید است که اولین بار در فیلم سینمایی دوران عاشقی به مخاطبان معرفی شد و در این فیلم هم به خوبی درخشید. به همین علت هم بسیاری از طرفداران او علاقه مند به دانستن بیوگرافی مینا وحید شدند.
این روزها هم نقش آفرینی مینا وحید در بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و به همین علت هم ما در این مقاله از پارسی نو برای شما ضمن این که عکس های جدید مینا وحید را گردآوری و منتشر کرده ایم، در مورد زندگی خصوصی می

روغن زیتون یکی از انواع روغن هایی است که برای هر فردی با هر میزان سواد و اطلاعات یک ماده غذایی مفید شناخته شده است و هر کسی تقریبا از خواص روغن زیتون مطلع است.
از جمله اکثر خانمها از خواص روغن زیتون برای پوست و مو اطلاعاتی دارند. و اغلب ماسک موی زیتون را هم مورد استفاده قرار داده اند. به طور معمول اگر حساسیتی در مورد مصرف روغن زیتون در فرد وجود نداشته باشد، این روغن عوارضی نداشته است و همه افراد حتی کسانی که مشکل قند خون دارند هم می

طب سنتی یکی از موارد مهم در دانش پزشکی است که در ایران و کشورهایی مانند چین دارای سابقه طولانی در استفاده هم هست. از آنجایی که طب سنتی و استفاده از داروهای این طب دارای کمترین عوارض جانبی هستن و بعضا دارای عوارض هم نیستند، بسیار مورد توجه قرار دارد.
از جمله در این شاخه از علم پزشکی، استفاده از روغن های گیاهی برای رفع مشکلات مختلف بدن از جمله برای تقویت پوست و مو بسیار توصیه می شود. روغن آرگان یکی از این روغن های مورد اشاره است که هر

فصل زمستانی یکی از زیباترین فصول سال است که به خاطر طبیعت خاص متاثر از برف و باران، فضایی کاملا رمانتیک دارد.
در این فصل متن ادبی در مورد زمستان و یا دلنوشته های زمستانی بسیار طرفدار دارند. برخی کاربران هم با به اصطلاح نشستن برف روی زمین متن عاشقانه زمستانی را برای مخاطبان خود ارسال می کنند.
ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا شعرهای زمستانی را برای شما گردآوری کنیم به علاوه این که انواع متن کوتاه و زیبای زمستانی را هم جمع آوری و منتشر

داروی درمان تبخال لب

شیر یکی از مواد خوراکی یا بهتر است بگوییم یکی از نوشیدنی هایی است که بسیار مفید است و برای رده های سنی مختلف مصرف شیر توصیه می شود. خوردن شیر بخصوص برای کودکان توصیه می شود چرا که خاصیت شیر برای استخوان سازی در کودکان دارای اهمیت اساسی است.
مصرف شیر قبل از خواب هم یکی از کارهایی است که مادران برای کودکان خود انجام می دهند تا رشد مناسبی داشته باشند. اما نباید از عوارض مصرف شیر غافل ماند چرا که حساسیت به خوردن شیر یکی از مشکلاتی است که

یکی از خوانندگان نوظهور پاپ کشورمان، حامد همایون است که جزو خوانندگان با اخلاق و پرطرفدار در بین جوانان ایرانی به شما می آید. این خواننده موسیقی پاپ اهل شیراز است و تا کنون هم ازدواج نکرده است.
اگر شما هم به دنبال بیوگرافی کامل حامد همایون هستید، حتما ما را در این مقاله از پارسی نو همراهی کنید. در مورد زندگی خصوصی او حتما شما هم خبر ازدواج حامد همایون و سحر دولتشاهی را شنیده اید اما باید بدانید که این خبر فقط یک شایعه بوده است.
خلاصه این ک

در چند ساله اخیر شاهد ورود بازیگران جوان و تازه کاری به عرصه بازیگری هستیم که کار و بازی برخی از آنها واقعا زیبا است و مخاطب را به خود جذب می کند.
یکی از این بازیگران، مهسا طهماسبی است که همه ما او را به عنوان بازیگر نقش کیان در سریال دیوار به دیوار می شناسیم. این بازیگر برادرزاده مائده طهماسبی است و بنابراین نسبت فامیلی با او و فرهاد آئیش دارد.
در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد زندگی خصوصی مهسا طهماسبی مطالبی را گردآوری و منتشر کر

سریال بانوی عمارت چند بازیگر جوان و جدید را به تلویزیون ایران معرفی کرده است. یکی از این بازیگران، مریم مومن که در نقش فخرالزمان در این سریال حضور دارد و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. در ادامه بیوگرافی و عکس های جدید مریم مومن را ملاحظه کنید.

در این مطلب از سری مطالب علمی سایت پارسی نو تصمیم بر آن گرفته ایم تا شما را با خواص یکی دیگر از نعمات الهی آشنا کنیم.
شما در ادامه این مطلب خواهید دید که میوه عناب چه خاصیت های فوق العاده ای درمانی دارد و اگر آن  را به رژیم غذایی خود اضافه کنید بطور طبیعی بعضی از بیماری ها و امراض را از خودتان دور خواهید کرد پس با ما همراه شوید تا به بررسی خواص میوه عناب بپردازیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد.

Parsino.com © 218 – Allrights Reserved

تبخال لب همان زخم ناخوشایند اطراف لب هست که گاهی اوقات این زخم مثل یک خزنده شروع به حرکت می کند و تبدیل به مجموعه ای از زخم ها می شود .

همانطور که ما به جهت حفظ سلامتی ، برای آرایش لب هایمان خرید رژ لب بدون سرب را انتخاب می کنیم .

باید با مراقبت از پوست لب در مقابل بیماری های لب و دهان ، ظاهر طبیعی لب هایمان را نیز حفظ کنیم .

حتما بخوانید : قبل از خرید رژ لب بدون سرب بخوانید !

در واقع تبخال یکی از بیماری های ویروسی می باشد که گاهی اوقات به دلایلی بر روی قسمت های مختلف بدن بخصوص اطراف لب و دهان ظاهر می شود .

داروی درمان تبخال لب

باید بدانید برای تبخال لب درمان قطعی وجود ندارد چرا که وقتی ویروس تبخال وارد بدنمان شود تا پایان عمر همراه ما می ماند و هر زمان که کمی ضعیف شویم سریعا خودش را نشانمان می دهد.

اصولا تبخال لب به دلایل زیر ایجاد می شود :

اگر بیش از حد زیر نور خورشید بمانی .

به اندازه کافی آرامش نداشته باشی و استرس مداوم را تجربه کنی .

باید بدانی در خانم ها گاهی با قائدگی تبخال اتفاق می افتد .

گاهی اوقات ضعف در سیستم ایمنی بدنت به دلایل مختلف مثل عبور از یک مرحله بیماری باعث ایجاد تبخال می شود .

مهمتر از همه اینکه ویروس تبخال بسیار مسری می باشد و به راحتی با تماس با شخص آلوده ، از او تبخال می گیری .

حتما بخوانید : 1 رژ لب مات مک پرطرفدار در دنیای میکاپ کدامند

در یک کلام بگویم خیر !!!

 روشی برای درمان سریع تبخال لب وجود ندارد اما می توانی در کنار استفاده از پماد تبخال با رژیم غذایی درست ، دوره بهبود تبخال را خیلی کوتاه تر کنی .

درواقع ساده تر بگویم با رژیم غذایی می توانی به فعالیت سیستم ایمنی بدنت کمک کنی تا سریع تر ویروس تبخال را از بین ببرد .

تمامی سبزیجات رنگ قرمز و نارنجی خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارند و با بازسازی سلول های پوست روند بهبود زخم های تبخال را سریع تر می کنند .

 پس این بار که تبخال زدی در رژیم غذایی خود انواع فلفل های دلمه ای رنگ و وارنگ ، هویج و را قرار بده .

انواع ماهی ها با داشتن اسید های چرب امگا 3  باعث غیر فعال شدن ویروس تبخال می شوند و به این صورت التهابات تبخال لب به شدت کاهش پیدا می کند .

بدن با داشتن پروتئین خالص و کافی می تواند خود را بازسازی کند پس در زمان تبخال لب تا می توانید گوشت قرمز ، مرغ ، بوقلمون و تخم مرغ بخورید .

حتما بخوانید : می خواهی لبت را به دست تقویت کننده های طبیعی بدهی؟

روی و یا همان زینک علاوه بر اینکه باعث بازسازی سلول های بدن می شود در جلوگیری از ابتلا به بیماری ها نقش مهمی دارد .

جگر ، تخمه کدو حلوایی ، اسفناج و آجیل برای تامین زینک مورد نیاز بدنتان کافی است .

حال که دانستی رژیم غذایی مناسب در زمان ایجاد تبخال لب چیست اگر خدایی ناکرده دچار تبخال لب و دهان شدی از مصرف این خوراکی ها غافل نشو .

شما:

آدرس شما:

اشتراک در خبره

اگر دوست داری ویدئو ها و آموزش های ایران رژ برات ارسال بشه تو وارد کن

شما:

آدرس شما:

اشتراک در خبره

ایران رژ با ارائه محصولات آرایشی سالم به تو کمک میکنه که علاوه بر زیبایی ظاهری ، سلامتی بدنت رو به خطر نندازی

آدرس : مازندران ، فریدون کنار ، میدان درنا ، جنب چاپ بردیا

۰۱۱-۳۵۶۶۹۲۳۸ : تلفن تماس

(تلگرام)۰۹۰۳-۳۴۵-۳۰۹۱

iranroj.com@gmail.com

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ایران رژ محفوظ است1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *