داروی جدید رشد موی سر

خواص دارویی و گیاهی

داروی جدید رشد موی سر
داروی جدید رشد موی سر

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

داروی جدید رشد موی سر

Messenger

توییتر

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

ریزش مو یک رویداد روزانه است و به طور عموم جای نگرانی ندارد. به طور میانگین روزانه ممکن است از ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی هر فرد بریزد. اما برخی انواع ریزش مو موقتی و برخی دائمی است. یکی از نگرانی‌های عمده بسیاری از مردان اما ریزش مداوم و دائمی مو است که منجر به طاسی می‌شود.

پس از منتشر شدن خبری درباره کشف یک درمان بالقوه طاسی شمار زیادی از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی از طریق فرم #ازمابپرس سوال‌هایی درباره ریزش مو و طاسی برای ما فرستادند که در این مطلب به شماری از این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم.

نام علمی داروی جدید آزمایش‌شده برای درمان طاسی WAY- ۳۱۶۶۰۶ است. این دارو بیشتر برای درمان پوکی استخوان تجویز می‌شود. اما پژوهشگران دانشگاه منچستر بریتانیا دریافتند که ترکیبات این دارو پروتئینی را هدف قرار می‌دهد که مانع رشد مو می‌شود و در طاسی نقش دارد.

با آن که محققان گفته‌اند عوارض جانبی این دارو به مراتب کمتر از داروهای موجود برای ریزش مو و طاسی است، اما برای مطمئن شدن از بی‌خطر بودن این درمان نیاز به یک کارآزمایی بالینی است. بنابراین آزمایش انفرادی آن در حال حاضر توصیه نمی‌شود.

این کشف نویدی است برای کسانی که از ریزش مو رنج می‌برند اما زمان بیشتری نیاز است تا این دارو از آزمایش‌های مختلف بگذرد و مجوز تولید انبوه را برای درمان طاسی و یا پیشگیری از ریزش مو استفاده شود.

برخی شواهد نشاندهنده آن است که برخی خوراکی‌ها می‌تواند برای جلوگیری از ریزش مو و حتی برای طاسی مفید باشند. یک مطالعه نشان داد که رژیم غذایی با ترکیب امگا۳ بالا، به مرور زمان ریزش مو را کاهش می‌دهد. امگا ۳ نوعی اسید چرب اشباع نشده است که در بدن ساخته نمی شود اما برای سوخت و ساز ضروری است. ماهی‌های روغنی شامل ماهی آزاد، اِسقُمری اطلس (نوعی ماهی تن)، قزل‌آلا و شاه ماهی از منابع سرشار امگا ۳ هستند.

طاسی همچنین با کمبود آهن بدن مرتبط دانسته شده است. بنابراین خوردن سبزیجاتی مثل اسفناج می‌تواند کمک‌کننده باشد. محققات همچنین توصیه می‌کنند که ورزش کردن و کاهش استرس از سرعت ریزش مو می‌کاهد.

داروهایی مثل مینوکسیدیل و فیناستراید هم از سوی برخی پزشکان تجویز می‌شود که البته دارای عوارض جانبی مثل تغییرات در هورمون‌های جنسی است.

کاشت مو هم می‌تواند بسیار موثر باشد اما کاشتی که درست و حرفه‌ای انجام شود و نتیجه خوبی داشته باشید معمولا گران است و از ۱۴ هزار تا ۴۰ هزار دلار در بریتانیا هزینه دارد.

برخی افراد هم از کلاه گیس یا موی مصنوعی استفاده می‌کنند.

اگر بنا به یکی از دلایل زیر، ریزش مو داشته‌اید، به احتمال زیاد موقتی خواهد بود:

– بیماری

– استرس

– درمان سرطان

– کاهش وزن

– کمبود آهن

از دست دادن دایمی مو بیشتر، ژنتیکی است.

در صورت مشاهده موارد زیر باید به پزشک مراجعه شود:

– ریزش ناگهانی مو

– پیدا کردن لکه‌های طاسی

– از دست دادن دسته‌هایی از مو

– خارش و سوزش سر

– نگرانی از ریزش مو

منبع: خدمات ملی بهداشت بریتانیا

این یک افسانه است. با آن که طاسی مردان به تستوسترون مرتبط است اما طاسی به میزان تستوسترون نه بلکه به میزان حساسیت یک فرد به این هورمون مرتبط است. یک آنزیم، تستوسترون را به ترکیبی به نام دی هیدروتسترون تبدیل می‌کند که این ترکیب باعث مسدود شدن فولیکول‌های مو می‌شود. برخی مردان به این ترکیب بیشتر حساس هستند.

خیر. پوشیدن کلاه باعث طاسی نمی‌شود. اما شکل مو ممکن است باعث ریزش بیشتر مو شود. پدیدهآلوپسی کششی زمانی اتفاق می‌افتد که فشاری بی‌مورد به مو وارد شود. بنا براین بهتر است از بافتن زیاد، اکستنشن و دم اسبی کردن صرف نظر کنیم.

درست نیست. با آن که ریزش مو و طاسی به ژنتیک مرتبط است اما می‌تواند هم از طرف پدر و هم از طرف مادر و یا از هر دو طرف باشد.

این هم افسانه است. مو یک فیبر مرده است و هیچ نوع انتهای عصبی و عروق خونی ندارد که قطع کردن آن تاثیری ایجاد کند.

بله شوکه شدن می‌تواند باعث ریزش مو شود. وقتی دچار شوکه می‌شویم، هورمون‌های استرس در بدن آزاد می‌شود. این به نوبه خود مو را از مرحله رشد به مرحله ریزش می‌برد و باعث می‌شود، تندتر بریزد. این از عوارض جانبی فوران هورمون‌ها است که معمولا در اثر شوکه شدید اتفاق می‌افتد.

داروی جدید رشد موی سر

رژیم غذایی می‌تواند باعث ریزش مو شود. در هنگام رژیم غذایی وقتی بدن احساس گرسنگی شدید کند، شروع به استفاده مواد مغذی از بخش‌های غیرضروری بدن می‌کند و مو در بدن غیر ضروری پنداشته می‌شود. رژیم غذایی شدید به مو فشار می‌آورد و باعث ریزش می‌شود.

این مطلب برای پاسخ به سوال‌های شماری از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی که از طریق صفحه #ازمابپرس فرستاده‌اند، تهیه شده است.

شما هم می‌توانید سوال‌های خود را از طریق این صفحه یا فرم‌هایی در مطالب دیگر وبسایت برای ما بفرستید، تا به مطالب و گزارش‌های بی‌بی‌سی فارسی تبدیل شوند.

اینجا درباره #ازمابپرس بیشتر بخوانید.

رکنا: محققان در انگلیس به این نتیجه رسیدند که عوارض جانبی یک داروی قدیمی باعث رشد مجدد مو می شود.

پژوهشگران انگلیسی در نظر دارند با استفاده از عوارض جانبی یک داروی قدیمی، رشد دوباره موی سر را ممکن سازند.

به گزارش  گیزمگ، به رغم پژوهش‌های بسیار در مورد مو، هنوز علم موفق نشده راهی برای تحریک رشد دوباره آن پیدا کند.

پژوهشی که در “دانشگاه منچستر” (University of Manchester) انگلستان انجام شده، روش کاملا جدیدی برای رشد موی انسان ارائه داده است. پژوهشگران در این روش، از عوارض جانبی دارویی الهام گرفته‌اند که قدمت آن، تقریبا به 50 سال می‌رسد.

داروی جدید رشد موی سر

در سال 1970، دارویی موسوم به “سیکلوسپورین آ”(Cyclosporine A)، از گونه‌ای قارچ به دست آمد. پژوهش مربوط به کشف این دارو، در پی یافتن یک آنتی‌بیوتیک ضدقارچ جدید بود اما این ترکیب، به ویژه از لحاظ بالینی، برای این استفاده تاثیری نداشت. چند سال بعد، پژوهشگران دریافتند که “سیکلوسپورین آ”، فعالیت سرکوب‌کننده ایمنی قابل توجهی دارد.

استفاده پزشکی این دارو، تا سال 1980 ثابت شد و کاربرد بالینی آن، اتفاق غیرمنتظره‌ای در زمینه پیوند عضو بود. این دارو به عنوان یک عامل سرکوب‌کننده جدید اثبات شد تا به بیماران کمک کند اعضای جدید را نگه دارند زیرا در غیر این صورت، بدن آنها، اعضای جدید را رد می‌کرد.

اگرچه “سیکلوسپورین آ”، داروی مضری نیست اما می‌تواند به عوارض جانبی بسیاری منجر شود. یکی از بی‌ضررترین اثرات جانبی این دارو که در نتیجه دهه‌ها استفاده از آن مشخص شد، افزایش رشد مو است. پژوهش جدیدی که مکانیزم ورای این اثر جانبی خاص را بررسی کرده، درمان احتمالی جدیدی را نشان داده است که شاید رشد موی انسان را تحریک کند.

پژوهشگران پس از انجام یک تحلیل کامل بیان ژن روی فولیکول موی انسان که با “سیکلوسپورین آ” درمان شده بود، مکانیزم خاصی را در این دارو کشف کردند که به نظر می‌رسید بر رشد مو تاثیر داشته باشد. این پژوهش نشان داد که “سیکلوسپورین آ”، بیان پروتئین “SFRP1” را کاهش می‌دهد. “SFRP1″، پروتئینی است که مسیر ضروری برای رشد فولیکول‌های مو را به صورت منفی تنظیم می‌کند؛ درنتیجه، به نظر می‌رسد سرکوب این پروتئین، چگونگی تاثیر “سیکلوسپورین آ” را در رشد مو توضیح دهد.

مرحله بعد، یافتن راهی برای مقابله با پروتئین SFRP1 بود و این پژوهش، ترکیبی موسوم به “WAY-316606” را کشف کرد. در نتیجه بررسی‌ها مشخص شد این ترکیب که در اصل برای درمان پوکی استخوان ابداع شده است، مکانیزم‌های مشابه “سیکلوسپورین آ” را هدف قرار می‌دهد اما نسبت به آن، واکنش‌های سرکوب‌کننده ایمنی وسیع‌تری ندارد. آزمایش‌های برون جانداری با استفاده از نمونه‌های پوست سر انسان نشان داد که “WAY-316606″، رشد مو را افزایش می‌دهد و شاید کاربرد خارجی این ترکیب یا یک ترکیب مشابه، درمان موثری برای از دست دادن مو باشد.

“ناتان هاوکشاو” (Nathan Hawkshaw)، یکی از پژوهشگران این پروژه گفت: رشد موی انسان با استفاده از این عامل جدید که هرگز در زمینه ریزش مو در نظر گرفته نشده، به خاطر قابلیت انتقالی آن، هیجان‌انگیز است. شاید روزی این دارو، در درمان افرادی که از نداشتن مو رنج می‌برند، تحولی حقیقی ایجاد کند.

این پژوهش، هنوز در مراحل ابتدایی به سر می‌برد و هاوکشاو، درباره مسیر طولانی رسیدن این درمان به بازار، واقع‌بین است.

وی افزود: کاملا مشخص است که این بررسی، به یک آزمایش بالینی نیاز دارد تا نشان دهد این دارو یا ترکیبات مشابه، در درمان بیماران مبتلا به ریزش مو، هم موثر و هم ایمن است.

این پژوهش، در مجله “PLOS Biology” به چاپ رسید.

 


حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رکنا: گیاه آویشن برای درمان ریزش مو و تقویت موی سر مفید است.

رکنا: کمبود ویتامین دی در بدن عامل افسردگی و ریزش مو است.

رکنا: یک متخصص تغذیه رژیم غذایی معرفی کرده که علاوه بر لاغری و تناسب اندام مانع ریزش مو…

رکنا: ترفندهای زیادی برای پیشگیری از ریزش مو و تقویت موی سر وجود دارد.


رشد مجدد مو یک افسانه است

رشدمجددموافسانه نیست.. من خودم دیدم که موهایه ریخته شده دوستم دوباره درآمدند.. البته پیش متخصص پوست ومورفته بود

موضوعات داغ

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

سایت اینترنتی رکنا

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی رکنا

است

ایرنا به نقل از تلگراف نوشت: محققان انگلیسی دریافتند که یک داروی درمان پوکی استخوان، رشد مو را سه برابر سریع‌تر از سایر داروها می‌کند.

از هر 10 مرد حدود چهار نفر تا 45 سالگی و دوسوم
آن‌ها تا 60 سالگی به طاسی الگوی مردانه مبتلا می‌شوند.در حال حاضر تنها دو داروی
مینوکسیدیل و فیناستراید برای درمان طاسی الگوی مردانه موجود است.

اما هر دو این داروها عوارض جانبی داشته و اغلب
نتایج ناامیدکننده‌ای به دنبال دارند. تنها گزینه دیگری که برای درمان طاسی سر
وجود دارد جراحی کاشت مو است.

محققان دانشگاه منچستر در جستجوی درمان جدیدی
برای طاسی سر ابتدا یک داروی درمان سرطان به نام CsA
را موردبررسی قراردادند که از عوارض جانبی آن رشد ناخواسته مو است.

آن‌ها متوجه شدند که رشد مو به این دلیل اتفاق می‌افتد
که این دارو میزان فعالیت پروتئینی به نام SFRP1
را که از رشد فولیکول‌های مو پیشگیری می‌کند، کاهش می‌دهد.

داروی جدید رشد موی سر

باوجوداینکه داروی CsA
به‌خودی‌خود درمان مناسبی برای طاسی سر نیست محققان متوجه شدند ،
دارویی به نام WAY-316606
که پیش‌ازاین برای درمان پوکی استخوان طراحی شده است بهتر پروتئین سرکوب‌کننده رشد
مو را هدف قرار می‌دهد.

در آزمایش‌های انجام‌شده، فولیکول‌های مو بیش
از 40 بیمار که تحت عمل جراحی پیوند مو قرار گرفته بودند با این دارو درمان شدند و
به‌سرعت وارد فاز فعال رشد مو شدند بطوریکه فقط طی 6 روز داری دو میلی‌متر مو
شدند.

محققان خاطر نشان کردند، این دارو نه‌تنها فولیکول‌های
موی بیشتری را در فاز رشد چرخه مو نگاه می‌دارد بلکه این دارو به‌طور مؤثری تولید
کراتین ساقه مو را نیز تقویت می‌کند.

5656

در فاصله ۱۶۵ کیلومتری شمال شرقی تهران در میان رشته‌کوه‌های البرز، شما یکی از مرتفع‌ترین قله‌های این رشته کوه را خواهید دید. پشت این قله‌ی بلند، معجزه‌ای در انتظار شما است که دیدن آن از ارتفاع ۳۹۸۰ متری، حسی سراسر از لذت را به شما تزریق می‌کند.

گروه صنعتی پاک چوب به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرآورده‌های چوبی مشتمل بر چهار شرکت؛ پاک‌چوب خوزستان، پاک ملامینه خوزستان، پاک‌چوب خراسان و شرکت کشت و صنعت تخت فشرده پاک چوب (در حال راه‌اندازی) است. 

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

02166900487

دکتر نوروزیان

دکتر نوروزیان ابداع کننده بهترین روش رشد مو در دنیا بدون عوارش در مدت زمانی کوتاه و سریع.

دکتر نوروزیان با کشف فرمول پکیج رشد مو با برند لاناریا گام بلندی در درمان تاسی ارثی و رشد مجدد موها برداشت.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان بهترین و موفق ترین روش درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته میباشد.

داروی جدید رشد موی سر

دکتر نوروزیان با فرمولی منحصر به فرد توانست تاسی را درمان و رشد مو را برای افرادی که سالهاست موهای خود را از دست داده اند به ارمغان بیاورد.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان یک پکیج گیاهی شیمیایی با قیمت مناسب در هر دوره دوماهه تجویز میشود و در طی 5سال که از تولید این محصول میگذرد از هر 10 نفر 7 نفر از رشد موهای خود راضی بوده و شگفت زده شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی ، با صاحب آگهی در ارتباط باشید

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

02166900487

بهترین داروی رشد مو و درمان ریزش مو در جهان در سریع ترین زمان ممکن+باورنکردنی

امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره

اگر تمامی روشهای رشد مو و درمان ریزش مو را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفتید و یا از کاشت مو هراسانید، شاید با مشاهده این مطلب به خود بگویید این هم یکی دیگر از عناوین تبلیغاتیست که بارها امتحان کرده ام و حتما قابل اعتماد نیست ولی واقعیت این است که دوست داریم آخرین راهی که برای رشد موها در سریع زمان ممکن و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره خود امتحان میکنید پکیج رشد سریع موی مو تب باشد.

این را ما نمیگوییم افرادی که حتی به دلایل ارثی تاسی و ریزش موی شدید داشته اند و متاسفانه موهای خود را از دست داده اند پس از استفاده یک الی دو دوره از این محصول به این نکته مهم اعتراف کرده اند که از رشد موهای خود با این سرعت و تفاوت این محصول با روشهایی که قبلا امتحان کرده و نتیجه نگرفته اند شکه شده اند.

داروی جدید رشد موی سر

بهترین گارانتی ما نتایج شگرفیست که مصرف کنندگان پکیج رشد سریع مو به دست آورده و تصاویر ایشان در سایت و شبکه های اجتماعی رسمی ما قابل مشاهده است.

جالب است بدانید بسیاری از افرادی که به طور کامل موهایشان ریختهبود پس از مصرف 3 الی 4 دوره از این محصول حالا با اعتماد به نفس تمام در آرایشگاه موهای خود را مدل خامه ای میزنند. میدانیم این صحبتها شاید شبیه تبلیغات و تعریف از خود باشد ولی واقعیت است و این واقعیت را باید از زبان افرادی که پکیج رشد سریع مو را استفاده کرده اند بشنوید و خودتان با دیدن موهای پرپشت ایشان شک کنید که این افراد روزی ریزش شدید مو داشتند و یا کلا مو نداشتند.

البته نباید از قیمت فوق العاده ارزان این محصول قافل شد چرا که تنها با پرداخت 230 تا 290 (بسته به شرایط بدن و موی شخص درخواست کننده) شما پکیج رشد سریع موی دو دوره را خریداری خواهید کرد.

به طور میانگین در طی 4 سال فعالیت مستمر موتب با پکیج معزه گر رشد سریع مو از هر 10 نفر 8 نفر کاملا از این محصول راضی بوده و برای دوره های 1 ساله این پکیج را خریداری نموده اند تا علاوه بر رشد سریعی که موهایشان داشته با تداوم بخشیدم به مصرف دوره ای موهای رشد یافته را تقویت و دوام ببخشند.

امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره

تونیک ها در دو پکیج ویژه خانم و آقا شامل: ۲ عدد محلول گیاهی، قرص مکمل و تقویتی رشد مو ویتامین، زینک پلاس آلمانی، صابون گیاهی جهت تقویت و ضخامت ساقه مو، شامپو رشد مو، این پکیج جهت مصرف دوره دو ماه است

طول درمان برای از بین رفتن ریزش مو و رشد مجدد مو بین ۴ الی ۸ دوره میباشد.

توجه: درصورت داشتن بیماری ( دیابت، بیماری قلبی، تیروئید ) داروها متغیر میباشد.

تلگرام دکتر نوروزیان tebmoo@

کانال تلگرام دکتر نوروزیان hairteb@

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی ، با صاحب آگهی در ارتباط باشید

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

اگر ریزش مو داشته باشید، احتمالا تا به امروز به روش‌های مختلفی برای بازگشت موهای‌تان روی آورده‌اید: جراحی کرده، کرم‌های مختلف زده یا از کلاه‌گیس استفاده کرده‌اید. اصولا برای اینکه سر بدون موی خود را بپوشانید، راهکارهای زیادی در مقابل‌تان قرار ندارد. با این حال، تحقیقات جدیدی درباره‌ی این موضوع انجام شده است.

پژوهش‌گران توانسته‌اند تا با جلوگیری از ترشح برخی آنزیم‌ها، جلوی ریزش مو را بگیرند. آن‌ها راهکار جدید خود را روی موش‌ها امتحان کرده و این موش‌ها در کمتر از ده روز، شاهد رشد موهای‌شان بوده‌اند.

سال گذشته، محققان دانشگاه پزشکی کلمبیا به دنبال درمان بیماری Alopecia areata یا همان کچلی موضعی بودند. تیم تحقیقاتی این دانشگاه توانسته بود داروی خوراکی را کشف کند که استفاده آن می‌توانست باعث بازگشت رشد مو شود.

در جدیدترین تحقیقات همین گروه از پژوهشگران، آن‌ها توانسته‌اند مشکلات داروی خود را تا حد زیادی برطرف و آن را کامل کنند. محققان داروی جدیدی که ساخته‌اند را برای مدت پنج روز روی پوست بدون موی بدن موش‌ها امتحان کردند. پس از گذشت ده روز، محققان شاهد رشد مو روی بدن موش‌ها بودند. آن‌ها هم‌چنین می‌گویند که پس از سه هفته، موش‌ها موی بدن خود را کاملا دوباره بازیافته بودند.

داروی جدید رشد موی سر

داروهای استفاده شده در این تحقیقات، توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده مورد تایید قرار گرفته شده‌اند. یکی از این دو داروی استفاده شده برای درمان بیماری‌های خونی کاربرد دارد و از دیگری برای درمان روماتیسم مفصلی استفاده می‌شود. محققان معتقدند که داروها احتمالا تاثیر کامل خود را روی انسان هم خواهند گذاشت.

آزمایش‌های محققان دانشگاه کلمبیا روی داروهای ساخته شده هنوز هم ادامه دارد.

منبع: Gizmag

 + 
شش
 = 
11

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

لطفا قیمت دقیق دارو رو بگین از کجا بگیریم ؟

سلام دوستان من یه مدت داروی اکوفن مصرف کردم به نظر خودم که عالی بود البته تاثیری در افزایش حجم موهام ندیدم اما رشد موهامو خیلی سریع کرده بود به طوری که موهام از شونه هام بود ولی چند ماه که خوردم حدودا سه ماه از وسط کمرم کمی پایینتر رشد کرده بود

سلام به همگی
راجع به این دارو زیاد خوندم…. در واقع داروی دیگه ای هم در دانشگاه یل انگلیس _اگر درست یادم مونده باشه _ در رابطه با آلوپسی آرآتا کشف شده، این دارو که داروی آرتروز هست رو برای یک بیمار که از پسوریازیس رنج میبرد و اتفاقا آلوپسی آراتا هم داشت به کار بردن و بعد از مدت حدود یک یا دوماه و در نهایت در ماه چهارم دیدن که کل موهاش دراومده ….این کاملا واقعیه وحتی با خود یارو و خود دکترش هم مصاحبه کردن که توی یوتیوب موجوده ….با این حال دکترا اصلا مصرف این دارو رو توصیه نمیکنن چون داروش میتونه عوارض خیلی خطرناکی در پی داشته باشه؛ حتی مرگ . چون سیستم ایمنی رو به شدت سرکوب میکنه؛ چون سیستم ایمنی بدن عامل آلوپسی آراتا هست. مثلا درصورت تضعیف سیستم ایمنیتون میتونید به هزار تا درد و بلا و بیماری خیلی راحت مبتلا بشید ..علیرغم این خود بیماری که منجر به این کشف شده تو مصاحبش میگفت که هیچ عارضه جانبی مشاهده نکرده و به بیماری دیگه ای مبتلا نشده و واقعا تو پوست خودش نمیگنجید ………… اما این همه ماجرا نبود…..نکته اینجاس که این دارو و داروی مشابهی که در دانشگاه کلمبیای آمریکا کشف شدن هردو برای آلوپسی آراتا هستن و برای ریزش موی آندروژنتیک یا همون ژنتیکی خودمون کاربرد ندارن…..با این حال مدتیه که یه شرکت آمریکایی که خدا خیرشون بده؛ به نام آکلاریس داره به شدت روی این دو دارو کار میکنه و امیدواره که داروی مناسب برای طاسی ژنتیک رو پیدا کنه و خودشون میگن که به نضر ما توی طاسی ژنتیک هم دستگاه ایمنی بدن نقش بازی میکنه و ما مطمئنیم که میتونیم در آینده به درمان کامل طاسی ژنتیکی برسیم …… در کل این خبر خیلی خوش و نوید بخشیه که همچین شرکتی این همه صرف تحقیق و توسعه این دارو میکنه، البته جای تعجب هم نیس چون بازار طاسی ژنتیک که طاسی غالب هست، خیلی داغتر از طاسی آراتا هست …………. امید به خدا ….واقعا طاسی برای من به سبب شکل خاص جمجمه سرم خیلی سخته…امیدوارم شرکت آکلاریس هر چه زودتر به نتیجه برسه و به خیلیا که تو دنیا مثل من هستن کمک بشه …. من حتی حاضرم این داروی آرتروزو بگیرم بخورم و ریسک مرگ رو به جون بخرم …یا مرگ با این کلس یا هم همه موها برمیگرده و عالی میشه……. زنده باد آکلاریس

اسم دارو چی هست ؟

داداش تو آخر موافق این دارویی یا مخالفش؟!!!

البته ببخشید هااااا …..امتیاز تحقیق و توسعه در مورد این دارو هم توسط دکتر کریستیانو به همین شرکت آکلاریس فروخته شده؛ و دانشگاه کلمبیا تا اونجا که من میدونم دیگه تو این پروژوه نیست؛ . فقط آکلاریس در حال تحقیقه ….مژده اینکه خود دکتر کریستیانو کاشف دارو هم معتقده که این دارو میتونه منجر به کشف داروی طاسی ژنتیک بشه

اقا این دارو رو از کجا بفهمیم کی میاد و کلا اطلاعات بیشتر از کجا کسب کنیم؟

ممنون که این خبر رو دادین.من که یه خورده به زندگی امیدوار شدم فقط گوش به زنگ باشید که اگه درمانش اومد مارو هم خوشحال کنید

سلام دوستان اگه در مورد اومدن داروی جدید ﺽد ریزش ورویش مجدد ایرانی خبری دستتونو گرفت منو هم در جریان بزارید ممنونتون میشم

خواهشا در مورد قیمتش و اینکه کی میاد بازار هم بگید . ممنون

سلام من داروی بی کی گرفتم تاثیری نداشت بدترهم کرد اگر این واقعیت داره قیمتش واز کجا تهیه کنم بگید ممنون میشم

سلام لطفا منو هم از قیمت و این که کی وارد بازار میشه در جریان بزارید

دروغه دروغه نخرید من زدم خوب که نشد هیچی بدترم شد یعنی کلا مو تموم شد اعتیاد داره بعدش که نمیزنی شروع میشه زمانی که میزنی هم باز ریزش داری ولی کمتر چون بدن عادت نداره اولش تاثیر خوب میزاره و شاید یه مقدار احساس کنی خوب شده وقتی میگذره دیگه تاثیرشو از دست میده و دباره مثل قبل میشه ی چیزم بگم فکر کردن به موهات نگاه کردن به موهات ریزو زیاد میکنه بی خیال بشو

یه کلام و ختم کلام :علم در این زمان به معنای واقعی عاجزه

بابااینا همش روغهههههه من از وقی یادمه همیشه هی میگن دانشمندان فلان دانشگاه موفق به کشف داروی طاسی شدن اما الان فق دران روی موشها ازمایش میکنن وتحقیقات در این باره ادامه داره و…..همش سرکاریه بقول دوستمون هنوز علم ازیافتن درمان طاسی عاجزه وگول این داروهای به اصلاح درمان طاسیو نخورید که همش کلک پوله

خوب چرا نصفش رد اومده دادش با ماشین موهاشو زدن چراالکی شایعه میسازید

سلام دوستان .
من زیاد روی این داروی جدید و اینکه واقآ راسته یا شایعه اعتقادی ندارم به نظر من تنها دارو هایی که تآثیر گذار هستن روی ریزش مو همون قرص فیناستراید و محلول ماینوکسیدیل هستش البته باید زیر نظر پزشک مصرف بشه تا عوارض نداشته باشه در کنارشم از محلول های تقویتی استفاده بشه نتیجه بهتری میشه دید مثل محلول تقویتی ریزش موی t 2 .

یه بار میگن سلول بنیادی یه بار میگن دارو یه بار میگن کاشت اه هر غلطی میکنن زود دیگه ۲۸ سالمه افسرده شدم از خونه بیرون نمیرم ازدواجم نمیکنم فک کن شب عروسیت کچل باشی لعنت به این شانس۷ساله فیناسترایدو ماینوکسیدیل خارجی و … اما موهام خیلی کم شده تازه اگه بکاری هم مثل قبل نمیشه آدم میفرتسن فضا اما یه ریزش و مو رو نمیتونن درمان کنن بهتره بمیریم راحت شیم

سلام پس چی شد ( داروی درمان ریزش مو کشف شد ) یه مطلب جدیدی. بروزرسانی چیزی از این دانشگاه ها. دانشمندان . کشفیات. کلمبیا برای این ریزش موهای بدبخت بزارید.
لطفا این مطلبو بروز کنید تا کچل نشدیم

آقا اینا همش حرفه درمون نداره

خب الان مو داریم در درصورتی که ریزش مو هم داریم. چیکار کنیم پس؟ تا کچل نشدیم به هر حال یه راهی برا جلوگیری باس باشه

فقط قرص فیناستراید ۱ درمان میکنه اون هم زیر نظر پزشک.. معجزه میکنه..اما اگر پیاز مو با افزایش سن از بین بره فایده نداره.. من تو نوجوانی ۶ ماه مصرف کردم و نتیجه عالی گرفتم ولی به حرف دوستان که میگفتن ضرر داره گوش کردم و قطع کردم.. بعد از ده سال ۳ سال استفاده میکنم و عارضه ای نداشته.. اما موهای ریخته برنمیگرده

سلام دوستان من چند سال سایتهای خارجی رو دنبال میکنم انشالله امسال یعنی ۲۰۱۸ خبرهای در مورد درمان طاسی خواهیم داشت انشالله که همشون خبرهای امیدوار کننده خواهد بود چندتا شرکت بزرگ و دانشگاه دارن در این زمیه کار میکنندکه نتایج فاز انسانی خود را امسال تا سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند کرد که دوتا از این شرکتهای مهم یکی هیستوژن و دیگری ریپسل و یه شرکت ژاپنی زیر نظر دانشگاه و دولت ژاپن اگه اشتباه نکنم اسمش سیشدو هست و اینم در نظر داشته باشین که مافیای بزرگ شرکتهای لوازم بهداشتی و شامپو خیلی دارن در برابر این شرکتها سنگ اندازی میکنند تا کارشونو دنبال نکنن چون یه تجارت چند میلیارد دلاری در جهان در دست داره و با کشف درمان طاسی در اکثر این شرکتها تخته میشه

سلام دوستان .ممنون از اقا صمد برای اطلاع رسانی لطفا خبری دیگه هم دست پیدا کردین پست کنید همینجا همه استفاده کنن بازم تشکر از اقا صمد برای اطلاع رسانیشون

سلام ببینین عزیزان اصلی ترین علت ریزش موی سر خودمون هستیم اگه به این نکات توجه کنیم ریزش مو خیلی کاهش پیدا میکنه یکی اینه که باید رو اعصابمون کنترل داشته باشیم بحثش زیاده فقط یکیش رو میگم باید به موقع خوابید و بیدار شد نه زیاد و نه کم .دومیش خوردن غذا به طور منظم در ساعت منظم وهمچنین غذا های گیاهی و خوردن گوشت و ماهی هفته ای یه بار حداقل.سومیش کم خونی هست که از همه مهمتر هست از عواملی که در ریزش موها خیلی موثر هست خود ارضایی میباشد که بدن رو به شدت کم خون میکنه.چهارم نظافت هست دو روز یه بار سرمون رو بشوریم .بنده این کارا رو کردم ریزش موی سرم به طور کامل بهبود پیدا کرد هفته ای ۵۰عدد مو میریزه اونم میگن طبیعی هست.

واقعا کچلی انقدر بده؟

یکی از دوستان نوشته مگه میشه شب عروسی داماد کچل باشه؟

بله میشه

داروی جدید رشد موی سر

یا یکی دیگه نوشته تغذیه و خواب مناسب و اجتناب از خودارزایی و…

یعنی با این تفاسیر تمام ادم هایی که مو دارن هم گوشت میخورن هم به موقع میخوابن و هم خود ارزایی نکردن تو عمرشون دیگه…

مثلا کارگر ساختمانی که غذای هر شبش نون و پنیر و گوجه هست الان باید موهاش کاملا ریخته باشه.

اگر به این چیزا بود که خوب باید موی بانک پشت سر هم میریخت دیگه.

وقتی میگیم ریزش موی ارثی یعنی چیزی که به ما ارث رسیده و ما در انتخابش دخیل نبودیم .

مثل رنگ چشم.حالت مو.رنگ پوست و قد و زیبایی ووو

پس کچلی هم یک امر ارثی هست و هیچ نقطه ضعفی محسوب نمیشه.

بنظرم به جای وقت گذاشتن روی این موضوع و خریدن داروهای بی اثر سعی کنید ورزش کنید و یک بدن خوب و ورزش کاری برای خودتون بسازید تا کچلیتون بشه نشان مانکنی .

روی چهرتون وقت بذارید.روی چیزی که قابل درمانه سرمایه گذاری کنید

روی بدن.روی صورت.

و در پایان اگر مو براتون خیلی مهمه بعد از ۳۰ سالگی کاشت مو انجام بدید .

موفق باشید

درمان قطعی طاسی سر و جلوگیری از ریزش موها از دغدغه های متخصصین و پزشکان پوست و مو بوده است. از این رو پیدا کردن جدیدترین روش درمان طاسی سر و مطالعه و تحقیقات در این زمینه در طول دهه های گذشته در برنامه دانشمندان و متخصصین این زمینه قرار داشته. 

اکنون خبر خوش اینکه ظاهرا دانشمندان توانسته اند به بهترین و جدیدترین درمان طاسی سر دست پیدا کنند. تا قبل از کشف این درمان، متخصصین به کسانی که دچار ریزش مو شدید و طاسی شده بودند، توصیه می کردند که در صورت امکان از کاشت مو جهت برطرف کردن این مشکل برای آنها استفاده شود و یا در مواردی که فردی به هر دلیلی شرایط مناسبی جهت کاشت و پیوند مو را نداشت (مواردی از قبیل نداشتن بانک مو مناسب، سن بالا، کسانی که هنوز ریزش موهایشان ادامه دارد، افراد زیر 21 سال، کسانی که دچار برخی بیماری های خاص هستند و…) از بهترین روش ترمیم مو پزشکان اقدام به ترمیم موهای افراد می کردند. البته در مواردی هم استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناستراید تجویز می شد.

 اما اکنون دیگر کسانی که دچار طاسی شده اند، نیازی به نگرانی و استرس ندارند. مطالعات نشان می دهد نوعی دارو که تا پیش از این صرفا جهت درمان پوکی استخوان بکار می رفت، می تواند جهت درمان طاسی سر نیز بکار رود.

پژوهشگران با آزمایش های خود متوجه شدند که این دارو موجب تحریک فولیکول مو می شود و موجب رشد مجدد پیاز مو می شود. این تحقیقات و کشف جدید بسیاری از دانشمندان و محققین را به وجد آورده و بسیاری از آنها امیدوارند که با ورود این دارو به بازارهای جهان و استفاده از آن برای کسانی که دچار مشکل طاسی و ریزش موی شدید شده اند، این مسئله بطور کامل برطرف شود.

داروی جدید رشد موی سر

نکته جالب اینجاست که این دارو بر روی یکی از پروتئین های بدن تاثیر می گذارد که که مانع رشد مو می‌شود و در طاسی مردان نقش دارد. این تحقیقات در آزمایشگاه با استفاده از فولیکول های موی بیش از 40 مردی که دچار ریزش موی شدید و در نتیجه طاسی شده بودند، صورت گرفته است. نتایج این تحقیقات در چندین نشریه و وب سایت های خبری اینترنت منتشر شده و موجب امیدواری بسیاری از افرادی که دچار این مشکل هستند، شده است.

دکتر “ناتان هاکشاو” مدیر این پروژه از دانشگاه منچستر انگلستان، می‌گوید: “این که این دارو که تا پیش از این به عنوان درمان ریزش مو، استفاده نمی شد، به رویش مجدد موهای انسان کمک می کند، بسیار هیجان انگیز است و می‌تواند تغییری واقعی در افرادی ایجاد کند که از ریزش مو ناراضی‌اند. روزی این دارو تغییر جدی در موهای افرادی که دچار ریزش مو هستند، ایجاد خواهد کرد.” 

وی در ادامه اعلام کرد: “من نسبت به عملکرد این دارو بسیار خوش بین هستم، این دارو موجب رشد فولیکول های مو در مدت دو روز شده است. ما اکنون به دنبال راهی جهت عرضه آن بصورت شامپو و همچنین ژل سر هستیم بطوری که به فولیکول های مو برسد” 

نکته جالب اینجاست که به گفته وی خوشبختانه تاکنون هیچ عوارض جدی از این دارو دیده نشده. ناگفته نماند که این دارو بصورت شامپو تهیه و تهیه شده و استفاده از آن برای کسانی که می خواهند آنرا مصرف کنند، بسیار ساده خواهد بود. این دارو فعلا با کد WAY-316606 شناخته می شود و امید می رود که به درمان قطعی طاسی سر منجر شود. طاسی و ریزش مو اکنون دامنگیر بسیاری از مردان در جهان شده به خصوص با بالاتر رفتن سن و به هر یک از دلایل ریزش مو بسیاری از افراد دچار این معضل شده اند. 

داروی فیناستراید اولین بار در گذشته برای کاهش دادن DHT (دی هیدرو تستوسترون) در غدد پروستات استفاده می شد که نام تجاری آن PROSCAR بود و میزان تجویز آن در روز 5 میلی گرم بود. در سال 1990 این دارو برای درمان و از بین بردن بزرگ شدگی پروستات به میزان 5 میلی کرم در روز استفاده می شد.با گذشت زمان و استفاده

اگر شما ابرو نداشته باشید در حقیقت شما چهره ندارید»، اگرچه این حرف ممکن است اغراق آمیز باشد اما نشان میدهد که ابرو چه عنصر مهمی در صورت است. در حقیقت دیدن یک فرد طاس چیز عجیبی نیست اما یک فرد بدون ابرو بسیار نگاه ها را بخود جلب میکند. فرد ممکن است به دلایل مختلفی ابروهایش را از دست بدهد که بر برخی ا

کاشت مو روشی برای رهایی از طاسی و ریزش مو در سر، ریش و سبیل است. که در کاشت مو، تیم مجربی از پزشکان مو را از ناحیه های مستعد بر میدارد و در ناحیه های مورد نظر می کارد. کاشت مو در واقع یک روش درمانی زیبایی است که هم در مردان و هم در زنان استفاده می شود. البته در مردان به علت یکسری عوامل ژنتیکی و سن و

اگر تصمیم دارید برای کاشت مو به کلینیک رفته و برای همیشه از موهای کم پشت و یا طاس خودتان راحت شوید قطعا سوالاتی برای شما درباره ی عمل و وراقبت های لازم آن برایتان پیش خواهد آمد. ما در این مقاله قصد داریم اصلی ترین نکاتی که برای نحوه مراقبت از کاشت مو قبل از عمل لازم است را برای شما شرح دهیم.

امروزه ریزش مو و یا طاسی سر یکی از جدی ترین موضل های افراد در جامعه می باشد در مرحله اول کسانی که دچار طاسی سر هستند با تقویت مو و درمان ریزش مو سعی در پیشگیری از این ریزش می کنند اگر به نتیجه نرسید به سراغ کاشت موی طبیعی می روند

اغلب تصور می شود ریزش مو فقط در افراد مسن رخ می دهد اما باید گفت در جوانان نیز اتفاق می افتد حتی افرادی که هنوز زیر 21 سال شان است. چون به طور کلی ریزش مو تا قبل از 21 سالگی غیرمنتظره است برای افراد 15 تا 20 ساله شوکه کننده است. اولین علامت ریزش مو میتواند نازک شدن مو در خط موی جلوی پیشانی باشد که

سفید شدن مو یک امر طبیعی برای هرکس می تواند باشد که با بالا رفتن سن به صورت تدریجی مو ها سفید می شود.همچنین این اتفاق می تواند منشا وراثتی داشته باشد.اما اگر در جوانی در موهایتان در حال سفید شدن است این نکات را رعایت کنید:

در تمام سالهایی که تجربه کاشت مو و ابرو را داریم با سوالات محتلفی از سوی مراجعین مواجه می شویم که یکی از اصلی ترین انها در خصوص هزینه های کاشت است. تیم پزشکی مجرب مرکز تخصصی موی رنسانس به صورت انحصاری از روش FUT و SUT برای کاشت مو، ابرو و ریش استفاده میکند و هزینه های استفاده از این روشها به عوامل

داروی جدید رشد موی سر
داروی جدید رشد موی سر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *