داروی ترک سیگار

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

خانه &gt سلامتی &gt داروی ترک سیگار

داروی وارنیکیلین به عنوان داروی ترک سیگار است که در داخل کشور تولید می شود. تولید داروی ترک سیگار وارنیکلین در ایران توسط شرکت داروسازی کوثر انجام می گیرد که مورد تأیید سازمان غذا و دارو بوده و از داروخانه‌ها قابل تهیه است.

مصرف داروی وارنیکلین تمایل فرد را به سیگار کشیدن کاهش می دهد البته برای رسیدن به این حالت و محقق شدن این موضوع، دارو باید به مدت 6 تا 1 هفته مصرف شود. بعد از هشت روز از آغاز درمان با این دارو، علائم و نشانه های ترک سیگار ظاهر می شود. باید توجه داشت که این دارو عوارض خاصی ندارد و تنها در برخی موارد باعث کاهش سردرد و بی خوابی می شود.

در سطح جهان از داروی وارنیکیلین افراد زیادی استفاده می کنند که باعث ترک سیگار در آنها شده است. برند اصلی این دارو مربوط به یک شرکت امریکایی است اما در ایران توسط شرکت داروسازی کوثر تولید می شود. بسته بندی داروی تولید شده در ایران، شبیه برند خارجی آن است و در دو پکیج از داروخانه ها قابل تهیه است. قیمت این دارو یک سوم قیمت برند امریکایی است. همچنین مصرف داروی وارنیکیلین باید تحت نظر پزشک و با مشورت پزشک باشد.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه کمک به ترک سیگار آسان و بازگشت فرآیندهای ارگانیک سالم و طبیعی مربوط به بدن فایل پیام های پنهان ترک سیگار “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر گرایش و حالات ذهنی و بدنی به سمت تنفر و دوری از سیگار به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

داروی ترک سیگار

ترک سیگار آسان و دفع عوارض آن با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

طبق امارهای سازمان جهانی بهداشت، سالانه بیش از شش میلیون نفر با مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند که از این تعداد 6 هزار نفر، افراد غیر سیگاری هستند که در معرض دود سیگار اند و فقط به این دلیل جان خود را از دست می دهند.

ترک سیگار مهمترین قدمی است که افراد سیگاری می توانند در جهت بهبود کیفیت زندگی و افزایش طول عمر خود و دیگران بردارند. جدیدترین و موثرترین دارویی که پزشکان برای ترک سیگار توصیه می کنند، مصرف داروی وارنیکلین است که مکانیسمی متفاوت نسبت به سایر داروهای ترک سیگار دارد و دارای عوارض کمتری است.

سیگار حاوی ماده ای به نیکوتین است که سبب ترشح دوپامین در مغز می شود. دوپامین باعث ایجاد احساس لذت و خوشی در فرد می شود. عملکرد نیکوتین به این صورت است که ابتدا به مغز فرستاده شده و توسط گیرندهای نیکوتین جذب و منجربه  ترشح دوپامین می شود. با کاهش میزان دوپامین تمایل فرد برای سیگار کشیدن افزایش می بابد.

همچنین ملاحظه کنید :          تاثیرات ترک سیگار

داروی وارنیکلین گیرنده های نیکوتینی را مهار می کند و تمایل فرد را به سیگار کشیدن کاهش می دهد. این دارو در سطوح پایين تر نسبت به نيكوتين، باعث تحریک ترشح دوپامين و كاهش عوارض ناشي از ترک سيگار مي شود. بنابراین عملکرد وارنیکلین با سایر داروهای موثر ترک سیگار متفاوت است. دوره درمان با این دارو سه ماهه است که میتواند تا شش ماه ادامه داشته باشد یعنی در حدو 12 تا 24 هفته.

بر اساس بررسی های انجام شده، وارنیکلین اولین داروی ترک سیگار است که با مکانیسم نوروبیولوژی، وابستگی نیکوتین را کاهش می دهد. این دارو با کاهش تمایل فرد به سیگار اثر خود را اعمال میکند.

وارنیکلین داروی غیرنیکوتینی است که در کاهش تمایل فرد به سیگار کشیدن موثر بوده و به روشی متفاوت نسبت به دیگر درمانهای جایگزین نیکوتین، عمل میکند.

همچنین ملاحظه کنید :          تاثیر ترک سیگار بر پوست

عوارض جانبی وارنیکلین از هر صد نفری که این دارو را مصرف می کنند در یک نفر مشاهده می شود و احتمال موفقیت در ترک سیگار با استفاده از این دارو 2 تا 3 برابر زیاد است و نسبت به دیگر داروها موثرتر است.

استفاده از داروی وارنیکلین برای افرادی که می خواهند سیگار را ترک کنند پیشنهاد می شود. مطالعات و بررسی های انجام شده روی مصرف کنندگان این دارو خبر از ابتلای آنها به امراض قلبی و عروقی میدهد. محققان نسبت به بروز اختلالات و مشکلات قلبی ناشی از مصرف داروی وارنیکلین هشدار داده اند.

همچنین ملاحظه کنید :          برای ترک سیگار چه بخوریم

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

کانال تلگرام : sublimiran@

آیدی تلگرام :suplimir@

: sublimiraninfo@gmail.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

بسم الله الرحمان الرحیم

سلام بنده قاسم سعادت پور مشاور ترک سریع و آسان سیگار و مدیر عامل موسسه بانیان زندگانی عصر نوین، بیش از 3 سال سیگاری بودم  و برای ترک سیگار به تجویز دوستان و پزشکان هر روشی که فکرش را بکنید امتحان کردم  ، از چسب ترک سیگار تا آدامس و قرص هایی مثل: ولبان و زباین ، قطره های گیاهی و الکترو اسموک. در این راه از مشاورین  ترک سیگار حاضر در مراکز بهداشتی و کلینیک های خصوصی نیز بی نصیب نبودم که هر کدام روشی را برای ترک سیگار تجویز می کردند، روش هایی مانند: ترک تدریجی سیگار تا روش ترک یکباره و ارادی سیگار ولی با کمال تاسف هر بار بعد از چند روز تا چند هفته و حتی چند ماه با درماندگی و ناامیدی باز سیگار کشیدن را شروع  می کردم و این شکست در ترک سیگار در من احساس حقارت و ضعف عجیبی ایجاد می کرد. هر بار که در ترک سیگار شکست می خوردم ، مصرف سیگار من روز به روز افزایش پیدا  می کرد و کار تا آنجا پیشرفت که مصرف سیگار من از یک بسته در روز به 3 بسته رسید.دیگر کاملا در برابر سیگار تسلیم شده بودم  و خود را بی اراده و ترک سیگار را محال می دانستم .در نهایت به این نتیجه رسیدم: اگر در ترک سیگار موفق نیستم این به دلیل بی ارادگی و بی انگیزه بودن من است و هرگز در اشتباه بودن روش های رایج ترک سیگار شک نمی کردم. بنده مثل بیماری بودم که برای درمان به پزشکان مختلفی مراجعه کرده باشد و پزشکان نتوانسته باشند بیماری او را تشخیص و درمان کنند و آنها  این ناتوانی خود  در درمان بیماری را به بیمار نسبت داده و با کمال تاسف بیمار نیز آنرا پذیرفته باشد.  به همین دلیل سرنوشت حتمی خود را دفن شدن در گورستان سیگار می دانستم و برای توجیه این شکست و سرپوش گذاشتن بر روی احساس حقارت درونی و برای حفظ عزت نفس خود به دیگران می گفتم:

داروی ترک سیگار

ما مجبوریم سیگار بکشیم زیرا بهترین غذای دنیا بدون کشیدن یک نخ سیگار هیچ لذتی ندارد( با اینکه می دانستم من از خوردن یک لیوان شربت هم لذت می بردم ولی هیچوقت با نخوردن آن کلافه و عصبی نمی شدم )

ما مجبوریم سیگار بکشیم چون سیگار باعث می شود بهتر با غم ها ، دلهره ها ، مصیبت ها و ناراحتی های زندگی کنار بیاییم. سیگار بهترین دوست لحظات تنهایی ماست و وقتی که خسته و کلافه از کار روزانه یک نخ سیگار روشن می کنیم چقدر لذت بخش است.( با اینکه می دانستم سیگار توان زندگی را از من گرفته بود و من هر روز خسته و ناتوان تر از روز قبل بودم )

ما مجبوریم سیگار بکشیم چون هیچ تفریح و مسافرتی بدون کشیدن سیگار لذت واقعی خود را ندارد. سیگار تنها دوستی است که هر وقت بخواهیم نزدیکمان است و آراممان می کند.( با اینکه می دانستم سیگار مانند انگلی از درون در حال نابودی من بود )

ولی باید اعتراف کنم که در دل آرزو می کردم که ایکاش هیچوقت لب به سیگار نمی زدم و اگر زمان به عقب بر می گشت هرگز آن اولین سیگار را روشن نمی کردم. باور کنید واقعا از لحاظ توان جسمی تحلیل رفته بودم و هر روز که می گذشت شاهد نابودی خود بودم . و برای همین به کودکان خود نصیحت می کردم که هرگز راه پدرشان را نرفته و از سیگاری شدن آنها می ترسیدم.

حالا در ادامه این مطلب می خواهم روشی را که بعد از بارها تلاش وفق ،توسط آن سیگار را  توانستم  به آسانی ترک کنم به شما معرفی کوتاهی کنم. البته من این روش را در کتاب ” بهترین راه برای ترک سیگار” بطور کامل توضیح داده و با کمال اطمینان تضمین می کنم که این روش در همه افراد سیگاری در هر سن و با هر میزان مصرف موثر می باشد.

من این روش را ” ترک سریع سیگار ” و در عین حال آسانترین روش ترک سیگار می م ، مانند هزاران ایرانی که در این سالها در خدمتشان بوده ایم اگر شما هم این روش را امتحان کنید ، خواهید دید که این گفته  یک ادعا نبوده و با من هم عقیده خواهید شد.

اجازه بدهید ابتدا بگویم که ” ما فقط با نکشیدن سیگار نمی توانیم سیگار را ترک کنیم” شاید بپرسید چرا؟ بخاطر اینکه سیگار کشیدن یک ” عادت” نیست بلکه کشیدن سیگار واقعاً یک ” اعتیاد ” است. مثل هر ماده مخدری سیگار نیز دارای ” اعتیاد جسمی ” می باشد. با این وجود در کمال خوشبختی باید بگویم ” اعتیاد جسمی ” به سیگار بسیار ضعیف و ناچیز می باشد. بسته به میزان و  مدت زمان سیگار کشیدن بین 3 الی 5 روز این اعتیاد جسمی کاملا بر طرف می شود.اگر اعتیاد جسمی به سیگار ضعیف بوده پس مشکل اصلی در ترک سیگار در چیست؟ جواب این پرسش به “هوس” سیگار کشیدن که ما به آن ” اعتیاد ذهنی” به سیگار می گوییم بر می گردد. که این هوس یا اعتیاد ذهنی به سیگار با نکشیدن سیگار بر طرف نمی شود.

در توضیح این ” اعتیاد ذهنی ” باید گفت ، اگر در رفتار یک فرد سیگاری دقت کرده باشید تقریباً در تمام حالات روحی و عصبی مانند شادی ، غم ، خستگی ، کلافگی ، عصبانیت ، هیجان ، افسردگی ، بعد از صرف غذا ، در مسافرت   و غیره میل و هوس شدیدی به کشیدن یک نخ سیگار دارد. شاید بدانید هر ماده مخدری مانند هروئین و کراک، یک میزان مصرف (دوز مصرفی) داشته و فرد معتاد به این مواد با مصرف هر نوبت ماده مخدر بسته به میزان اعتیاد خود برای چند ساعت و گاهی یک روز کامل هیچ میل و هوسی به مصرف دوباره آن ندارد. در صورتی که در مورد سیگار این مسئله صادق نبوده و تعداد سیگار مصرفی فرد سیگاری بر اساس شرایط روحی و جسمی متغییر است. برای روشن تر شدن تفاوت بین ” اعتیاد جسمی ” و “اعتیاد ذهنی ” به سیگار به این مثال توجه نمایید: فرض کنید ما یک فرد سیگاری را مجبور به کشیدن یک کامیون سیگار کنیم ، شاید به نظر برسد فرد سیگاری که به تازگی یک کامیون سیگار را بلاجبار کشیده اگر نگوییم برای چند روز لااقل برای چند ساعت نباید هیچ میل و هوسی به کشیدن سیگار داشته باشد ولی متاسفانه اینگونه نیست ، کافیست به این فرد سیگاری که به تازگی یک کامیون سیگار را کشیده  یک خبر خوشحال کننده یا برعکس آن یک خبر ناراحت کننده بدهیم باور بفرمایید بلافاصله فرد سیگاری یاد اولین چیزی که می افتد کشیدن یک نخ سیگار است. شاید با این توضیح ، ترک سیگار کمی دشوار به نظر برسد ولی نگران نباشید من به شما اطمینان می دهم که شما نیز با هر میزان مصرف براحتی بتوانید سیگار را برای همیشه ترک کنید. برای ترک سیگار کافیست این ” اعتیاد ذهنی ” و یا همان ” هوس ” سیگار کشیدن را در فرد سیگاری از بین ببریم.

همینجا لازم است گفته شود ترک سیگار هیچ ارتباطی با اراده فرد سیگاری نداشته و اصولاً این باور غلط در بین آحاد مردم که ترک سیگار را مساوی با یک جو اراده می دانند باور غلط و اشتباهی است بخاطر اینکه بر طبق آمار  در ایران نزدیک به 12 میلیون سیگاری وجود داشته که تقریباً اکثر این افراد  مانند من در کار و زندگی افراد موفقی هستند و هر چه را که بخواهند با اراده و سعی و تلاش خود به آن رسیده و یا خواهند رسید، و این گفته ( یک جو اراده ) باور غلطی بوده و مثل این می ماند که بگویم ما 12 میلیون انسان بی اراده داریم . آیا شما افراد سیگاری موفقی که در شغل های مختلفی مثل طبابت، مهندسی ، سینما، صنعت،دانشگاه و غیره  که در این کشور مشغول به کار هستند را نمی شناسید؟ آیا تمام این افراد انسان های ضعیف و بی اراده ایی هستند؟نه دوستان فرد سیگاری یک انسان بی اراده نبوده و سیگار کشیدن واقعاً یک بیماری ذهنیست،و این گفته  که”برای ترک سیگار یک جو اراده لازم است” مانند این است که از یک فرد مبتلا به سرماخوردگی بخواهیم که اراده کند تا بیماریش خوب شده و بهبود یابد،  و از طرفی فرد سیگاری یک انسان خودخواه و بی توجه به خانه و خانواده نیست؟تا بخواهد بخاطر عزیزان خود سیگار را ترک کند فقط یک فرد بیمار است و از بیماری سیگار کشیدن رنج میبرد. و برای نجات و رهایی از این بیماری کافیست به او نسخه شفا بخشی بدهیم ، نه او را با تهمت بی توجهی و بی ارادگی متهم کنیم.  برای ترک سیگار ابتدا آنچه که لازم است در فرد سیگاری از بین برود  میل و هوس سیگار کشیدن (اعتیاد ذهنی) می باشد. و تا این میل و هوس  از بین نرود ، ترک سیگار اگر محال نباشد حداقل بسیار سخت و دشوار است و سیگاری مجبور است تا آخر عمر یک هوس و وسوسه عذاب آور و مهار نشدنی را تحمل کند.و چه بسیارند افراد سیگاری که به خاطر از بین نرفتن این اعتیاد ذهنی پس از ماهها و حتی سال ها تلاش برای ترک سیگار مجدداً به سیگار رجوع می کنند.

و حقیقت دوم اینکه ” انگیزه و هوس سیگار کشیدن که یک میل باطنی و اعتیاد ذهنی می باشد را نمی توان با قطره ، چسب ، آدامس یا الکترو اسموک از بین برد .برای ترک سیگار تنها چیزی که لازم است از فرد سیگاری گرفته شود ، انگیزه و هوس سیگار کشیدن می باشد.آنوقت بدون استفاده از  به اصطاح داروها و جایگزین های سیگار می توان به آسانی سیگار را ترک کرد. و اصولاً ما جایگزین موثری برای سیگار نداشته و سیگار مانند هیچ ماده مخدر دیگری (مانند تریاک ،کراک وغیره) نمی باشد. سیگار مثل سیگار است و هیچ چیزی جای سیگار را نگرفته و همچنین نمی توان برای ترک سیگار از روش هایی که در ترک سایر مواد مخدر به کار می بریم در مورد ترک سیگار هم استفاده کنیم.شما شاید افرا معتاد به سایر مواد مخدر را بشناید که توانسته اند از پس اعتیاد سنگین خود ( مانند کراک) بر آمده و برای همیشه از بند این اعتیاد رهایی یابند ولی در ترک سیگار وفق می باشند. آیا اعتیاد جسمی به سیگار سنگین تر از مواد مخدر دیگر است که بخواهیم با جایگزین درمانی آن را درمان کنیم؟

در شرح این روش باید گفت،  هدف ما از ترک سیگار دوچیز می باشد: 1- بتوانیم بدون سیگار زندگی کنیم ( بیداری ذهن) 2- از زندگی بدون سیگار لذت هم ببریم ( بیداری روحیه ).

چگونه می توان  ” اعتیاد ذهنی ” به سیگار را از بین برد؟

این روش بر پایه دواصل بنا نهاده شده:   1-مرحله بیداری ذهن 2- مرحله بیداری روحیه

در مرحله بیداری ذهن: شما با مطالعه کتاب ” بهترین راه برای ترک سیگار ” ترس از ترک سیگار شما از بین رفته و  براحتی و بدون ترس،برای همیشه سیگار را خاموش خواهید کرد. از آنجایی که این کتاب برای همه سنین نوشته شده لذا متن کتاب بسیار روان و قابل فهم برای همه گروهای سنی می باشد. با اینحال ما همیشه در کنار شما هستیم و چنانچه مطلبی از کتاب احتیاج به توضیح داشته باشد شما می توانید از طریق یکی از شماره تلفن های که در اول کتاب ذکر شده با کارشناسان آموزش دیده ما در تماس باشید. مطالعه کتاب بطور متوسط و بر اساس سرعت مطالعه شما از 3 روز زمان نیاز نداشته و پس از مطالعه کامل کتاب ( که این نکته در اول کتاب تذکر داده شده )  نوبت به مرحله “بیداری روحیه” میرسد. در این مرحله  با تماس تلفنی شما از طریق یکی از شماره تلفن های سایت “9192588951 یا 113337386” ، کارشناسان ما طی یک گفتگوی تقریبا 2 دقیقه ایی دستور العمل خاص شما را  ، جهت لذت بردن از زندگی بدون سیگار و همچنین بازگشت نشاط و روحیه ایی که در دوران قبل از سیگاری شدن و سیگار کشیدن از آن برخوردار بودید به شما داده می شود.

 بطور خلاصه درباره این روش باید گفت:

√از قدرت تمرکز بالاتری برخودارمی شوید √از اعتماد بنفس بیشتری برخودار شده و بهتر از هر زمانی آمادگی کنترل فشارهای روانی را خواهید داشت √بلافاصله از روابط اجتماعی لذت می برید√برای تمام عمر از وسوسه و هوس کشیدن سیگار آزاد و رها خواهید شد.

اگر سالها در آرزوی روشی : √سریع √آسان √مؤثر √مطمئن √ وتضمین شده برای ترک آسان  سیگار بودید:

اینک آنچه که می خواستید براحتی در دسترس شماست.

ما بر اساس سالها تجربه در امر ترک سیگار به شما این تضمین را می دهیم که با ” روش ترک سریع سیگار ” براحتی و برای همیشه از بند دخانیات نجات یابید و در صورت عدم موفقیت تعهد می کنیم بدون قید وشرط همه هزینه پرداختی شما را فقط با یک تلفن از جانب شما باز گردانیم.

حال شما  می توانید با کلیک بر روی تصویر کتاب یا با مراجعه به قسمت ” خرید کتاب “جهت تهیه کتاب از نمایندگی های سراسر کشور و یا خرید اینترنتی و یا تلفنی  اقدام کرده و از این فرصت  طلایی برای یک زندگی بهتر نهایت استفاده را ببرید. 

شما هموطن عزیز می توانید قبل و پس از خرید  کتاب بهترین راه برای ترک سیگار در صورت داشتن هرگونه سوال  با شماره تلفن های 113337386 و9192588951 صبح ها بین ساعات 8الی2  بعد از ظهر و عصرها از ساعت 5الی1نیمه شب در تمام ایام هفته تماس حاصل نمایید .

پیشاپیش بازگشت شما را به دنیای شاد و لذت بخش جوانی و شادابی گرامی می داریم.

در ادامه برخی از هزاران اظهار نظر افرادی که توسط این روش قادر به ترک سیگار شده اند آورده شده ، البته لطف و نظر هموطنان عزیز چه در سمینارها و از چه طریق تلفن و پیام بیش از این بوده و با عرض پوزش از این دوستان فقط بخاطر بالا نرفتن حجم مطلب از ذکر همه این نظرات معذوریم. شاد و پیروز و سربلند باشید

سلام بر همه من حدود یک هفته ست که کتابو تموم کردم و نیز ترک کردم(به گفته ی خود کتاب ” فرار کردم”)، 27 سالمه و حدود7 سال بود که سیگار میکشیدمبارها و بارها اقدام به ترک کرده بودم ولی هربار شکست می خوردم.بدتر از سیگار کشیدن احساس حقارتی بود که بعد از هربار شکست ،سراغم میومد،واقعا ناامیدکننده بود این همه ناتوانی.

تااینکه اتفاقی سایتتون رو دیدم و مثل خیلیا با خودم گفتم : یعنی چی!؟ آخه چطور میشه با خوندن کتاب ترک کرد!؟ و اینکه حس کردم اینم یه سایت برا تیغ زدنه(شرمندما)// / ولی سفارش دادمو کتاب رسید و در عرض 3 روز خوندمشکتاب فوق العاده ساده و بی نهایت پیچیده و عجیبی بود!!!.نمیخا م زیاد توضیح بدم،مطمئنا اوناییکه خوندن معنی این حرفمو فهمیدن،  فقط یه چیز: این یه کتاب روانشناسیه بسیار خوبیه و چون نویسندش هم سیگاری بوده یه حس همراهی و همدردی خاصی به آدم دست میده ، خداروشکر از وقتی آخرین سیگارو خاموش کردم،یک لحظه هم به سرم نزده که سیگار بکشم، “”واین عجیب ترین بخش داستانه”” و مطمئنم که هرگز سیگار نخواهم کشید”هرگز”

متشکرم از بانیان این سایت و کتاب، خداوند سلامت و پایدارشون کنه که زندگی هدیه می کنند..

باسپاس فراوان-احمد

سلام

من الان کتابو تموم کردم. میشه گفت آب در کوزه و ما تشنه لبان می گشتیم

پاولو کویلو تو کتاب کیمیاگرش میگه راز کیمیاگری اونقد ساده و کوتاه هست که میشه اونو رو یه زمرد کوچیک حک کرد اما چون آدما عادت ندارن چیزای ساده رو باور کنن اونقد کتابو جزوه در موردش نوشتن که راز اصلی لابلای اونا گم شد

واقعا ممنونم که این رازو از دل اونهمه کتاب بیرون کشیدین.

( آقا سهیل از کرمان )

من بطور اتفاقی با این سایت و این کتاب آشنا شدم. هیچ منطقی قبول نمی کند که با خواندن یک کتاب انسان سیگار را کنار بگذارد و واقعیت این است که برای اینکه اثبات کنم چنین چیزی غیر ممکن است کتاب را سفارش دادم و در روز جمعه و شنبه کتاب را مطالعه کردم. حدود صفحه 24 بودم که آخرین سیگارم را بعد از نهار کشیدم و مابقی کتاب را خواندم. اما اتفاقات عجیبی که افتاد:1- بنده همیشه از ترس 2 پاکت سیگار اضافی در خانه یا ماشین نگهداری می کردم اما آن روز اصلا به فکر خرید سیگار نیفتادم2-  از روز شنبه تا اکنون که این مطلب را مینویسم بگونه ای از سیگار متنفر شده ام که دوست دارم هر کس را درحال سیگار کشیدن میبینم یک ساعت او را نصیحت کنم و واقعا به حال او تاسف می خورم.3-بعد از 2 سال سیگار کشیدن هر روز یک بسته کامل به نظر من این یک معجزه است 3- کتاب حاضر در عین سادگی بسیار متفکرانه نوشته شده است و سادگی ترک سیگار به سادگی حل یک معمای بسیار پیچده اما ساده است و تا هر کسی نخواند نمی تواند به درستی قضاوت کند. در پایان بسیاربسیارممنونم اول از آقای سعادت پور  و دوم از آقای مرادی مشاور سایت( آقای بیات از تهران )

داروی ترک سیگار

سلام . وقتتون بخیر .

امیدوارم که حالتون خوب باشه

الان حدود 5 روزی هستش سیگارُ ترک کردم. همون لحظه که کتاب رو تموم کردم آخرین نخ سیکارمُ کشیدم و دیگه لب نزدم وقتی نگاه میکنم به گذشته میبینم واقعا دلایل احمقانه ای داشتم واسه سیگار کشیدن ولی الان دیگه نگرشم نسبت به مسئـله سیگار عوض شده و اصلا هم هوس کشیدن سیگارندارم . چند روزیه واقعا روحیه ام خیلی عالی شده خیلی سر حال تر شدم و راحت تر میتونم ورزش کنم و از هر نظری که بخواهیم نگاه کنیم همه چی عالی شده.من به هرچی که تا حالا خواستم تو زندگی با تلاش خودم بهش رسیدم و ترک کردن سیگار هم یکیشون بود که بعد کلی شکست خداروشکر تونستم با کمک شما موفق بشم

تشکر میکنم هم به خاطر سایت خوبتون و هم به خاطر ترجمه عالیه آقای سعادت پور،امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشین ( آقا حامد از مشهد )

من دوازده سال بود که روزی یک بسته سیگار می کشیدم . تا اینکه این اواخر بخاطر سیگار کشیدن مجبور به سقط جنین شدم . خیلی ازاین بابت ناراحت و احساس گناه می کردم. خودم و شوهرم خیلی بچه دوست داشتیم و به خاطر همین مسئله کم کم داشت رابطه ما به هم می خورد. خیلی سعی کردم سیگار را ترک کنم و همه راههای ترک سیگار را امتحان کردم ولی موفق نشدم . تا اینکه شوهر خواهرم سایت شما را به من معرفی کرد. حالا نزدیک به یک ماهه سیگار نمی کشم و هوس سیگار کشیدن هم ندارم . بهتره بگم دیگه سیگاری نیستم . ایکاش زودتر با این سایت آشنا شده بودم . از شما بخاطر اینکه باعث شدید زندگی ما گرمتر بشه و براحتی بتونم سیگار را ترک کنم خیلی متشکرم . تقاضای من از شما اینه که این روش را تبلیغ کنید تا همه از آن آگاه بشوند. بازم از شما خیلی خیلی متشکرم. ( خانم رستم پور از تهران )

من چهل سال داشته و از سن 18 سالگی سیگار کشیدن را شروع کردم. در اینجا می خواستم از صمیم قلب از شما تشکر کنم. من در حال حاضر از بند دخانیات آزاد هستم. واقعاً این کتاب یک شاهکاره از  آقای سعادت پور خیلی متشکرم . . ( آقای حسینی از قم )

سلام من 39 سالمه و هفده سال سیگار میکشیدم.این اواخر دیگه توی دود غوطه ور بودم و روزی 3-4 نخ رو حتما اگه پا میداد میکشیدم.به تعداد نخهای سیگاری که کشیدم ترک وفق داشتم.!!!قفسه سینه م در حال منفجر شدن بود. هر شب فکر میکردم دیگه صبح از خواب بیدار نمیشم.خلاصه جای همه ی سیگاریها سبز الان 12 روزه نمیکشم و دارم توی آسمونها با زلف ملائکه ها بازی میکنم!اصلا جای خالیش احساس نمیشه.من دیگه سیگاری نیستم.همین از صاحب این روش که این هدیه آسمانی رو به من دادن بینهایت سپاسگذارم.دم همه تون گرم.شما حامل پیامی از آسمون هستین.ممنون ( سید رضا )

سلام، می خواستم فقط از شما قدردانی کنم. من بمدت 2 سال روزانه یک پاکت سیگار می کشیدم. سه ماه پیش با سایت  شما را بطور اتفاقی دیدم، و از لحظه ایی که با این روش آشنا شدم من دیگر سیگاری نبودم. در طول مدت اعتیاد خود بارها اقدام به ترک سیگار کرده بودم. امّا همیشه خُلق و خُوی من عوض می شد. امّا حالا با استفاده ازاین روش به راحتی و خیلی لذت بخش سیگار را ترک کردم.بخاطر اینکه باعث شدید من براحتی سیگار را ترک کنم و از همه مهمتر ساعت ها افسردگی و انزوا را در زندگی من از بین بردید از شما متشکرم. با احترام فراوان! (خانم اکبرپور از کرج )

با سلام و ادب خواستم از حال فعلیه خودم بگویم.اگر شرح حال های قبلی مرا دیده باشید متوجه خواهید شد که چه زجری از سیگار میکشیدم.چگونه اسیر و برده سیگار بودم و راه فراری نمیدیدم. بودم؟ نمیدیدم؟ میکشیدم؟! مگر الان نمیکشم؟!جواب خیر است. آری من هم دیگر سیگاری نیستممممممممممم ممم. تمام شد. به همین راحتی. من دیگر یک سیگاری نیستم. این بار با بارهای قبل فرق میکند و از سیگار متنفر شده ام. چون روش آقای کار را عمیقاً فهمیدم و درک کردم. حالا طوری شده که حتی دیگر متنفر شده ام از سیگار. وقتی فردی را میبینم که سیگار میکشد به جای اینکه حسرت بخورم و یا تحریک شوم که من هم سیگار بکشم ، دلم به حالش میسوزد و به حالش تاسف میخورم . در پایان نمیدانم چگونه تشکر کنم از قاسم سعادت پور ،  همه کسانی که در این امر به گونه ای دخیل بودند. فقط میتوانم بگویم اجر اصلی شما نزد خدا محفوظ است. چون جان مردم را نجات میدهید. تشکر از صمیم قلب (مهندس مظاهری )

سلام

حمید هستم بعد از مطالعه کتاب 2 روز میشه که سیگار نمی کشم و تازه می فهمم زندگی بدون سیگار چه لذتی داره و به هیچ وجه هوس سیگار کشیدن رو ندارم و حاضر نیستم به هیچ قیمتی لب به سیگار بزنم.از جناب آقای سعادت پور و همه دوستان بزرگوار کمال تشکر و قدر دانی رو دارم.

با سلام و احترام .

من امروز 14 روز است سیگار را ترک کردم . قبل از خواندن این کتاب از فکر کردن به ترک سیگار می ترسیدم و کتاب دقیقا وصف حال و احساسات و تفکرات من در مورد فرار از سیگار بود با نثری بسیار روان و ساده و جذاب قبل از تهیه این کتاب حتی به ترک سیگار فکر هم نمی کردم ولی با خواندن کتاب بدون هیچ اغراقی بسیار ساده و راحت سیگار را 14 روز است که ترک کردم . با تشکر و آرزوی پایداری و سلامت برای شما (آقای کریم پور)

سلام

من 42 سال سن دارم ، که حدود 2سالشو با سیگار مسموم کرده بودم.حقیقتش رو بخواهید اوایل سیگار رو خیلی دوست داشتم حتی جزء شرایطم برای ازدواج بود!!! (که خیلی احمقانه بود)و بارها بخاطر سیگار با همسرم بحث و دعوا داشتم.حدود 5سال پیش بدلیل خیلی قابل قبولی سیگارو کنار گذاشتم ولی یک هفته بعد فقط به بهانه یک مشکل بزرگ کاری نه تنها دوباره سیگارکشیدنو شروع کردم بلکه با ولع زیاد مثل کسی که از قحطی فرار کرده با شدت بیشتری سیگار میکشیدم .ولی ته دلم همیشه آرزو میکردم که یه روزی برسه که دلم بخواد دیگه سیگار نکشم .من خیلی تو خودم ضعف میدیدم که بتونم به سیگار بگم نه و برخی مواقع که از نظر کاری سرم خیلی شلوغ بود و حدود 2 ساعت در روز کار میکردم کارم به باز کردن پاکت سوم هم میرسید،حتی دوست داشتم که یه مریضی بگیرم که دکتر از کشیدن سیگار منعم کنه و توی اون شرایط بتونم دیگه سیگار نکشم.

هروقت با خانواده ام مسافرت یا پارک میرفتیم بجای اینکه کنار خانواده ام باشم دنبال جیم شدن برای سیگار کشیدن بودم شاید باورتون نشه با اینکه همه میدونستن من سیگار میکشم ولی 2 سال مخفیانه (مثلا مخفیانه )سیگار میکشیدم.(احتیاج ی به گفتن بقیه ماجرا نیست چون اغلب مشکلات یک آدم سیگاری رو بخوبی تو کتاب شرح داده شده که بنظر من این یکی از نقاط قوت این کتابه و نقطه قوت دیگه اینکه خیلی کم از مضرات سیگار صحبت شده.) تا اینکه در تیرماه امسال خواستم که از شر سیگار خلاص بشم چند روزی گذشت اولش خوب بود بعد کم کم اوضاع سخت شد وخلاصه حالا همین یه پک و یه نخ و .. باخودم خیلی کلانجار میرفتم و بعضی وقتها از خودم خجالت میکشیدم ، هرچند که کار بزرگی بود ولی سخت بود ،خوشبختانه تو همون روزها با این سایت آشنا شدم و وقتی کتاب به دستم رسید شروع به خوندن اون کردم و زیر نکاتی که بنظرم مهم بود خط میکشیدم و به نسبت اهمیت جملات از خط مشکی نازک تا قرمز قطور . و بعد از اتمام کتاب نکات مهم رو دوباره خوندم و بعد حقیقتا” لحظه رهایی ” خوشحالم و خدا رو شکر میکنم الان بیش از دو ماه از اون دوران بد گذشته و تنها مشکلم اینه که مواقعی که کنار خیابان هستم از بوی بد بنزین نیمه سوز و خاک و بوی آشغالهای کنار خیابان کلافه میشم و توی فضای باز مثل پارک از فاصله بیش از 5 متری بوی بد سیگار رو تشخیص میدم. واز اینکه قبلا متوجه این بو ها نمیشدم تعجب میکنم.

در پایان از همه کسانی که در این راستا سهمی داشتن با تمام وجودم تشکر میکنم . وآرزوی بهترینها رو براشون دارم بخصوص آقای سعادت پور گرامی و آقای مرادی عزیز و به امید خوندن خاطرات همه سیگاریهای ایران در این سایت (کورش)

من از هفت هفته پیش تا حالا سیگار را ترک کرده ام. قبلاً چند بار با استفاده از چسب ترک سیگار، هیپنوتیزم، داروی ترک سیگار، سعی در ترک سیگار داشتم. حتی یکبار با استفاده از داروی ترک سیگار بمدت ده هفته آنرا ترک کردم، امّا خیلی زود داروها را مصرف نکرده و باز سیگار کشیدن را شروع کردم. یکبار هم با استفاده از چسب ترک سیگار اینکار را کردم امّا باز خیلی زود سیگار کشیدن را شروع کردم.من 63 سال سن دارم و عمر خود را سیگار کشیده ام. نمی توانستم باور کنم که این روش چقدر سریع و آسان است. هر روز که می گذرد تعجب من از این بابت می شود، که چگونه توانستم به این راحتی و با یک لگد سیگار را ترک کنم! متشکرم! متشکرم از اینکه زندگی مرا نجات دادید. ( محمد از تهران )

سلام، من بمدت 3 سال روزی یک پاکت سیگار می کشیدم. در آواخر ماه مِی یعنی درست در سن 44 سالگیم دکترها بیماری آمفیزم را در من تشخیص دادند. من تلاش زیادی کردم تا با استفاده از هر روشی به این نکبت و بدبختی خاتمه دهم. ولی شکست خوردم، تا اینکه یکی از دوستانم روش  شما را به من توصیه کرد. حالا 25 روز است که سیگاری نیستم. و هیچ هوس سیگار کشیدن نیز ندارم. هنوز نمی توانم باور کنم که چطور این بار ترک سیگار اینقدر برایم راحت و آسان شده است. بخاطر در دسترس بودن روش شما برای بچه ها و نوه ها و همه افراد جامعه از شما متشکرم. خدا به شما برکت بدهد و کار بسیار خوب شما همیشه برقرار باشد( المیرا از تهران)

سلام، من بهروز 36 ساله و مقیم رومانی هستم. نزدیک به 19 سال سیگار می کشیدم تا اینکه دو هفته پیش وقتی که با روش شما آشنا شدم، آنرا ترک کردم. واقعاً روش ترک سریع و آسان سیگار فوق العاده است. و به شما بخاطر این روش معجزه آسا تبریک می گویم. امیدوارم که سیگاری های قدیمی بتوانند این روش را بخوانند و سیگار را ترک کنند.

من 36 ساله و پدر چهار بچه زیبا هستم. اولین سیگار خود را درست دو ماه قبل از جشن تولد 15 سالگیم  کشیدم. و آخرین سیگار خود را در15 مهرماه 1391 کشیدم. قبلاً هم سعی می کردم تا سیگار را ترک کنم امّا ترک کردن آن برایم خیلی سخت و مشقت بار بود. ولی با درک صحیح و نگرش مثبتی که روش ترک سریع سیگار به من داد براحتی توانستم آنرا ترک کنم. شاید جالب باشد تا به شما بگویم که امروز بعد ازظهر همسرم به افراد فامیل گفته بود ” حمید بدون فکر و اندکی تأمل داره سعی می کنه تا سیگار را ترک کنه. ” من می خواهم این جمله او را تصحیح کرده و بگویم. ” من هیچ سعی و تلاشی برای ترک سیگار نمی کنم! بلکه درست تر آن است که بگویم من آنرا برای همیشه ترک کردم. ” سعادت پور از شما متشکرم!

از شما بخاطر نوشتن این روش سحر آمیز بسیار متشکرم! من باور نمی کردم که بتوانم سیگار را ترک کنم. امّا این اتفاق رخ داد. از شما خیلی متشکرم! واقعاً این روش جادویی و سحرآمیز است. ( مهسا از اهواز )

جهت مشاهده نظرات به صفحه ” سرگذشت های ترک سیگار ” سایت مراجعه نمایید.

بخش دوم مصاحبه تلویزیونی درباره ترک سیگار

جهت مشاهده مجوز بر روی تصویر زیر کلیک نمایید

روش مورد تایید وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی

سایت دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت

ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشندوفعالیت های این سایت تابع قوانین ومقررات جمهوری اسلامی ایران است.

در اینجا برخود لازم میدانیم از همه وزارتخانه ها ، نهادها ، خبرگزاری ها، مراکز علمی و آموزشی ، وب سایت ها ، وبلاگ ها ، انجمنها ، گروه ها و شخصیت های عالیقدری که در جهت معرفی این وب سایت ، با درج لینک و یا معرفی سایت متحمل زحمت شده قدردانی نماییم :

و درود بی پایان مدیریت و گروه کارکنان www.zendegany.com

انتشارات شوق 

راسخون

سلامت نیوز

پایگاه خبری سیستان پرس

نیک صالحی

پایگاه اطلاع رسانی دارو و غذا

مجله تابان

تی نیوز

تبیان

آفتاب

نور پرتال

خبرپرداز

این لیست در حال بروز رسانی می باشد.

حق چاپ و تکثير کتاب “بهترين راه براي ترک سيگار”براي ناشر و مترجم محفوظ و هرگونه کپی برداري يا ذکر مطالب کتاب پيگرد قانوني خواهد داشت 




خانه

موبایل

 

 

داروی ترک سیگار

 

ممکن است بارها این جمله به گوش شما نیز خورده باشد که” حتی قبل از شروع، به توقف فکر کنید!” البته این جمله برای افرادی مفید است که بخواهند انجام کاری مانند کشیدن سیگار، میگساری و یا شرط بندی را کنار بگذارند. البته در اینجا ما می خواهیم پیرامون افرادی صحبت کنیم که قصد ترک سیگار را دارند.قبلاً من نیز مانند سایر افراد سیگاری بودم. یک روز از خودم پرسیدم دلیل استعمال سیگار من چیست؟ به زودی دریافتم که من به وسیله افراد سیگاری دوره شده بودم. به محض اینکه من نیز در مقابل آنها قرار می گرفتم و دود سیگار آنها به من نیز می رسید، من هم سیگاری روشن می کردم. البته دلیل اصلی این امر وجود نیکوتینی بود که آثار آن در لثه و دهان من باقی می ماند.ایده اصلی ترک سیگار را یکی از دوستانم به من داد و گفت که با ترک سیگار میتوانم زندگی و دهانی سالم تر داشته باشم.

گام اول:شما باید شرایط را به نفع خود کنید! باید تصمیم قطعی خود را برای ترک بگیرید و اجازه ندهید که هیچ عذر و بهانه ای شما را از تصمیم خود منصرف کند. هزاران نفر تصمیم به ترک سیگار گرفته اند و به دلیل انگیزه بالایی که داشته اند نیز موفق شده اند.

گام دوم:به جای استفاده از خمیر دندان می توانید از آب لیمو و یا خود لیمو روی مسواک خود استفاده کنید. به خودتان اطمینان دهید که این بهترین راه است . چرا که با اطمینان دادن به خود می توانید به بهترین نتیجه برسید. اسید موجود در لیمو می تواند مواد مضری حاصل از نیکوتین سیگار را که دور لثه ،دندان و یا بافت دهان شما را فرا گرفته است را از بین ببرد. شستشوی دندان ها با لیمو را صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب و شب قبل از خواب انجام دهید. البته در طول روز نیز می توانید بنابه احتیاج و دلخواه خود این کار را انجام دهید. این امر کاملا سلیقه ای بوده و بستگی به نیاز بدن دارد. البته معمولاً بعد از یک هفته نیازی به شستشودر طول روز نیست.

گام سوم:در صورت نیاز بدن به استعمال سیگار و یا هنگامی که بدنتان به نیکوتین احتیاج پیدا می کنند، بلافاصله گام اول و دوم را اجرا کنید. عادت کنید که همیشه شاد زندگی کرده ، از زندگی خود نهایت لذت راببرید، عمر طولانی داشته باشید و از شر نفس تنگی خلاص شوید. اسید سیتریک داروی اعجاب آور طبیعت برای دندان های شماست.

توصیه ها و هشدارها:- در صورت به کار بستن توصیه بالا، صبح هنگام برخواستن از خواب ، بهترین تنفس خود را تجربه می کنید و ریه هایی سالم و قوی خواهید داشت.- دندانهای شما نیز سالمتر و سفید تر خواهد شد.- البته توصیه ما این است که از لیمو از چهار بار در روز برای مسواک زدن استفاده نکنید.

منبع:ashena.ir


در ادامه بخوانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *