داروی التهاب شدید معده

خواص دارویی و گیاهی

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

داروی التهاب شدید معده

هیچ‌کس دوست ندارد مریض شود اما عامل بیماری التهاب معده و روده یا همان عفونت معده برای وارد شدن به بدن، از کسی اجازه نمی‌گیرد. این بیماری می‌تواند به‌سرعت فرد را از پا بیندازد و به خاکِ سیاه بنشاند! لرز، تب و حالت تهوع، علائم اولیه‌ی عفونت معده هستند که به استفراغ، اسهال و دردهای شدید می‌انجامند. این بیماری دردناک است، درمانی ندارد و تنها راهِ چاره این است که دوره‌‌اش طی شود، ولی تجربه ثابت کرده است بعضی از راهکارها از شدت علائم این بیماری می‌کاهند و تحمل آن را آسان‌تر می‌کنند. برای پی بردن به راهکارهای تسکین علائم عفونت معده این مقاله را تا انتها بخوانید.

مایعات نقش بسیار مهمی در تسکین علائم عفونت معده دارند، زیرا آب بدن به‌طور مرتب در اثر عرق کردن، اسهال و استفراغ، از دست می‌رود. اگر نوشیدن مایعاتِ زیاد برای‌تان سخت است، می‌توانید در بازه‌های زمانی معین، چند جرعه آب بنوشید یا حتی تکه‌های یخ را بجوید.

بهترین مایعاتی که می‌توانید در طول بیماری‌تان بنوشید، موارد زیر هستند:

از مصرف نوشیدنی‌های زیر خودداری کنید:

اگر به بیماری عفونت معده مبتلا هستید، می‌دانید که غذا خوردن کار ساده‌ای نیست. اگر حتی فکر کردن به غذا هم باعث می‌شود دل‌پیچه بگیرید، نیازی نیست که خودتان را مجبور به خوردن کنید. ولی وقتی حس کردید می‌توانید چیزی بخورید، بهتر است با یک خوراکی ساده شروع کنید و آرام‌آرام غذا بخورید.

وقتی شکم‌درد دارید، رژیم BRAT می‌تواند به کمک‌تان بیاید. این رژیم از موادی تشکیل شده است که به‌راحتی هضم می‌شوند، کربوهیدرات‌های انرژی‌زا دارند و مواد مغذی لازم را به بدن‌تان می‌رسانند. رژیم BRAT از خوراکی‌های زیر تشکیل شده است:

چه چیزهایی نخوریم؟

تجربه ثابت کرده است «فشاردرمانی» در درمان برخی از انواع حالت تهوع مؤثر است. برای این‌ کار سه انگشت بالاتر از مچ دست‌تان (در قسمت داخلی ساعد) را با انگشت شست فشار بدهید تا نقطه‌ی حساسی را که بین دو تاندون قرار دارد، پیدا کنید. به‌مدت ۲ تا ۳ دقیقه این نقطه را ماساژ بدهید.

وقتی به عفونت معده مبتلا می‌شوید، بدن‌تان برای مبارزه با بیماری و عفونت به استراحت نیاز دارد. در این دوره، تا می‌توانید بخوابید و فعالیت‌تان را کم کنید. وقتی استراحت می‌کنید، بدن‌تان به‌سختی در تلاش است تا با عفونت مقابله و آسیب‌هایی را که در سطح سلولی به بدن وارد شده است، بازسازی کند.

عفونت معده با دارو درمان نمی‌شود و آنتی‌بیوتیک روی بیماری‌هایی که عامل آنها ویروس است، تأثیری ندارد. اما می‌توانید برای تسکین برخی از علائم بیماری‌تان، به میزان بسیار کم از داروهای بدون نسخه استفاده کنید. برای کاهش تب و درد می‌توانید از ایبوپروفن استفاده کنید. برای اینکه کلیه‌هایتان دچار مشکل نشوند، این دارو را همان‌طور که گفتیم به میزان کم و با غذا مصرف کنید.

معمولا برای تسکین عفونت معده، استامینوفن توصیه می‌شود، البته اگر بیماری کبدی نداشته باشید. استامینوفن تب و درد را کاهش می‌دهد، اثرات جانبی آن از ایبوپروفن کمتر است و احتمال اینکه معده درد ایجاد کند هم کم است.

برای خلاصی از اسهال و استفراغ هم می‌توانید با تجویز پزشک پرومتازین، پروکلرپرازین، متوکلوپرامید یا اندانسترون مصرف کنید.

همچنین می‌توانید بعد از مشورت با پزشک از داروهای ضدعفونی مانند لوپرامید یا بیسموت ساب‌ سیترات هم استفاده کنید. حواس‌تان باشد بیسموت ساب‌ سیترات برای بچه‌ها استفاده نکنید.

درست است که ابتلا به التهاب معده و روده ناخوشایند است،‌ ولی از آن سخت‌تر این‌ است که ببینید کودک‌تان به آن مبتلا شده است. اگر دیدید علائم نوزادتان طی ۱ یا ۲ روز بهبود پیدا نکرد، حتما او را نزد پزشک ببرید. پزشک می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که کودک‌تان بدون هیچ عارضه‌ای در مسیر بهبودی قرار دارد.

تشویق کودکان برای نوشیدن مقدار زیادی آب (یا نوشیدن شیر مادر برای نوزادان) برای جبران آب ازدست‌رفته، اهمیت زیادی دارد. همه‌ی نوزادان و کودکان نوپا می‌توانند محلول حاوی الکترولیت مانند پدیالیت هم بنوشند. این محلول برای آنها مشکلی ایجاد نمی‌کند.

علتعفونت معده معمولا حمله‌ی تعداد زیادی ویروس به دستگاه گوارشی است. در موارد محدودی هم با مصرف آب یا غذای آلوده و غیربهداشتی، باکتری‌ها می‌توانند علت بروزعفونت معده باشند.

اگر احتمال می‌دهید که ممکن است به التهاب معده و روده مبتلا شوید، باید کمی احتیاط کنید. در صورت امکان از تماس با بیماران اجتناب کنید و به‌طور مرتب دست‌هایتان را بشویید. در کل برای اجتناب از همه‌ی بیماری‌ها از جمله التهاب معده و روده باید دست‌هایتان را زیاد بشویید و استراحت کافی داشته باشید.

برای پیشگیری از التهاب معده و روده موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

بله! معمولا عامل این بیماری، یک ویروس است. ۱ تا ۳ روز بعد از ورود ویروس به بدن علائم التهاب معده و روده آشکار می‌شود. افراد قبل از آشکار شدنِ علائم و حتی تا ۲ هفته بعد از بهبود علائم ناقل این بیماری هستند. کودکان به‌مدت بیشتری ناقل این بیماری هستند. برای اینکه خطر انتقال ویروس به بقیه را کاهش بدهید، سعی کنید در این مدت به مدرسه یا سرِکار نروید. اگر تب دارید، قبل از آنکه به روال عادی زندگی خود برگردید، ۲۴ ساعت استراحت کنید.

عفونت معده تجربه‌ی خوشایندی نیست، ولی مردم بدون داشتن هیچ‌گونه عارضه‌ای کاملا بهبود می‌یابند. رساندن آب کافی به بدن، در تسریع روند درمان و تحمل آسان‌تر این بیماری مؤثر است.

در کل برای این بیماری نمی‌توان کار زیادی انجام داد و فقط باید منتظر بمانید تا دوره‌ی آن طی شود و از داروهایی که در بالا گفته شد هم استفاده کنید. درضمن اگر دچار کم‌آبی، اسهال یا استفراغ خونی شدید یا تب بالای ۳۸٫۹ درجه داشتید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

15تومان

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

داروی التهاب شدید معده

صرفا توصیه های بهداشتی بود
کاش درمانهای دارویی باکتریائی و ویروسی را هم معرفی میکردید که با کدام دسته و خانواده دارویی قابل درمان هستند

کاش داروهای عفونت ویروسی را معرفی میکردید،
عواقب مصرف بدون تجویز برعهده خودمان است

مقاله جالب و دوست داشتنی بود.

سلام
سلامت باشید

خواص خوراکی ها

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

خواص بادرنجبویه؛ ۹ دلیل قانع‌کننده برای مصرف دمنوش بادرنجبویه

ژل رویال چیست؛ خواص آن برای لاغری، جوان ماندن و سلامتی

مراحل بره ریزی موفق؛ چطور به همه کارهایمان برسیم؟

سام و حیوان خانگی‌اش؛ کتابی برای مهار خشم کودکان

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند

درمان خانگی آبسه دندان با ۱۰ روش آسان و موثر

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

خاص ترین سواحل دنیا که زیبایی آن‌ها شما را خیره می‌کند

عجیب ترین قوانین دنیا که با شنیدن آن‌ها بهت‌زده خواهید شد

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

خنده دارترین جوایز نوبل در سال ۲۰۱۸ برای دستاوردهای علمی مضحک

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کدام‌اند؟

ورم معده به عنوان التهاب ، تحریک و یا فرسایش پوشش معده ، معروف به مخاط معده تعریف می شود پس با درمان ورم معده با ما همراه باشید .

علائم ورم معده ( گاستریت ) از فرد به فرد متفاوت است و بسیاری از افراد علائم بالایی ندارند ، با این حال شایع ترین علائم عبارت اند از تهوع ، استفراغ ، احساس پریشانی در معده ، احساس سوزش یا خارش معده ، سوزش سر دل ، از دست دادن اشتها ، مدفوع تیره می باشد .

چهار علت اصلی برای اینکه افراد از ورم معده رنج می برند وجود دارند ، عفونت ، کمبود ویتامین B12 ، مصرف بیش از حد داروهای ضد درد و التهابی و غذاهای اسید ، تند و نوشیدنی ها

 

 

داروی التهاب شدید معده

لیست مطالب :

توت فرنگی به دلیل املاح آنتی اکسیدانی و حتوای بالا ترکیبات فنلی به درمان ورم معده شما بسیار کمک می کند و همچنین از شروع التهاب معده شما کمک می کند .

در یک مطالعه در سال 211 ، محقاقا اروپایی به این نتیجه رسیدند که مصرف منظم توت فرنگی می تواند به کاهش آسیب های ناشی از الکل در غشای مخاطی معده کمک کند .

زنجبیل به دلیل خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی می تواند برای درمان ورم معده موثر باشد و همچنین التهاب را کاهش دهد و عفونت را نیز از بین ببرد .

ماست برای افراد مبتلا به ورم معده مفید است زیرا دارای پروبیوتیک است که سبب محافظت معده شما می شود از باکتری هایی که سبب ورم معده می شودند .

همچنین ماست سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند تا عفونت شما سریع تر بهبود پیدا کند و از گسترش آن جلوگیری شود .

چای بابونه همچنین برای درمان ورم معده مفید است زیرا غنی از روغن های ضروری خاص برای سیستم گوارش می باشد و حتی می تواند دیواره روده را تسکین دهد .

بابونه همچنین درد ناگهانی را تکسین می دهد و گاز معده را از بین می برد و التهاب معده را کاهش می دهد و بنابراین خطر ابتلا به زخم معده را نیز کاهش می دهد .

 

 

ریحان برای درمان ورم معده حاد بسیار مفید است زیرا دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است که به کاهش التهاب و عفونت ناشی از باکتری ها کمک می کند و می تواند علائم درد معده ، سوء هاضمه ، استفراغ و حالت تهوع را کاهش دهد .

نعنا یکی دیگر از گیاهان شناخته شده برای درمان ورم معده به علت خواص ضد التهابی ، ضد باکتری و ضد اسپاسم است .

خاوص آرام بخش آن می تواند التهاب معده را کاهش دهد و همچنین می تواند به کاهش تهوع و سوزش سر دل کمک کند .

دانه رازیانه سیستم گوارش را تکسین می دهد و ماهیچه های دستگاه گوارش را آرام می کند و برای درمان ورم معده توصیه می شود و با توجه به خواص ، ضد اسپاسم ، ضد التهابی و ضد باکتری می تواند علائم سوء هاضمه ، نفخ ، گاز معده ، سوزش سر دل و اسفراغ مفید است .

خواص ضد التهابی و آرام بخش شیرین بیان می تواند التهاب را کاهش دهد و علائم مانند سوزش سر دل ، احساس سوزش در معده و غیره را از بین ببرد .

یکی دیگر از دارو های موثر برای درمان ورم معده ( گاستریت ) آب سیب زمینی خام است که می تواند علائم ورم معده را از بین ببرد .

اگر می توانید هر روز 2 عدد آب نارگیل بنوشید

به طور منظم مصرف چای سبز می تواند ورم معده مزمن را از بین ببرد

غذا ها را به آرامی جوید و بخورید تا به معده شما فشار وارد نشود

از غذاهایی که آب زیادی مصرف می کنند تا هضم شوند خودداری کنید

در طول روز آب زیاد بنوشید

همچنین می توانید از مکمل های ویتامین E ،  B12 و C استفاده کنید

سیگار را ترک کنید و همچنین مصرف الکل را کاهش دهید

همچنین استرس خود را کاهش دهید و اگر می توانید یوگا کار کنید

 

نظر



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

گاستریت ، التهاب معده یا همان ورم معده به دلیل التهاب پوشش معده بوجود می آید که دلایل زیادی هم دارد . یکی از دلایل اصلی آن آلوده شدن به میکروب معده میباشد . نشانه های ورم معده از دست دادن اشتها ، کاهش وزن ، حالت تهوع ، استفراق ، درد در بالای شکم ، باد معده زیاد ، آروغ زدن و احساس سیری بعد از خوردن مقدار کمی غذا . در موردهای معمولی میتوان با داروهای بدون نسخه ، عوض کردن رژیم غذایی و کاهش استرس ورم معده را درمان کرد اما در صورت مقاوم بودن باید به پزشک مراجعه شود .

در صوت داشتن علائم زیر اقدام به درمان در خانه نکنید :

درد شدید

کاهش وزن

بروز علائم التهاب معده در هنگام مصرف داروهای بدون نسخه مانند آسپرین

داروی التهاب شدید معده

بودن خون در مدفوع یا داشتن استفراق خونی

مثبت بودن تست میکروب معده

بودن علائم بیماری در صورت داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش

در صورت داشتن علائم زیر میتوانید در خانه درمان را انجام دهید :

داشتن علائم خفیف مانند : از دست دادن اشتها ، تهوع ، سکسکه ، سوزش سر دل ، یا سوء هاضمه که بعد از غذا اتفاق می افتند و به سرعت از بین میروند .

علائم نظم و نادر است .

ضد اسید ها یا مسکن ها موقتا درد را کنترل مینمایند .

شما تمایل دارید در رژیم غذایی و سبک زندگی خود تغییر دهید و نتایج آن را ببینید .

ضد اسید معده مصرف کنید . ضد اسیدها گاستریت را درمان نمیکنند اما باعث کاهش اسید معده و درد خواهند شد . بعد از خوردن و نوشیدن مواد غذایی مانند : چای ، قهوه ، غذای چرب و آماده ضد اسید معده میتواند به شما کمک کند .

ضد اسیدهای رایج مانند : هیدروکسید آلومینیوم ، هیدروکسید منیزیم ، کربنات کلسیم و بی کربنات سدیم میباشد .

در صورتی که قرص دیگری نیز مصرف میکنید ۱ ساعت بین مصرف ضد اسید با آن فاصله بگذارید .

آب بنوشید . روزی ۸ لیوان آب بنوشید . بعضی از افراد آب تصفیه شده را ترجیح میدهند اما تا زمانیکه منبع آب مناسب باشد میتوان آن را مصرف کرد .

مکمل مصرف کنید . مصرف درست ویتامین ها و روغن ها میتواند به کاهش التهاب پوشش معده کمک کند و همچنین با میکروب معده مبارزه کند . مکمل های پیشنهادی :

ویتامین E : کاهش ورم

ویتامین C : مصرف روزانه ۵ گرم ویتامین C به مدت ۴ هفته نشان داده است که باعث از بین بردن میکروب معده و گاستریت در بعضی از بیماران شده است .

امگا ۳ : روزانه ۱ تا ۲ کپسول میتواند به کاهش ورم معده کمک کند .

پروبیوتیک : باکتری های خوب موجود در پروبیوتیک میتواند به مهار میکروب معده که باعث التهاب معده میشود کمک کند .

درمان های گیاهی را امتحان کنید . گیاهان به مدت قرن ها برای مبارزه با علائم گاستریت استفاده میشده است بنابراین امتحان خود را پس داده اند . میتوانید قرص آنها را نیز استفاده کنید . از گیاه تازه آنها به عنوان چای استفاده میکنید که باید آن را به مدت ۱۰ دقیقه دم کنید . برای برگ ها و گل ها آنها را ۱۰ تا ۲۰ دقیقه دم کنید و روزی ۲ تا ۴ بار بنوشید .

کرنبری : ۴۰۰ میگیرم ۲ بار در روز . کرنبری به مبارزه با میکروب معده کمک میکند زیرا میتواند از تماس باکتری ها با بافت ها جلوگیری کند . آب کرنبری و قرص آن هر دو موثر هستند .

عصاره مصطکی ( کندر رومی ) : ۱ تا ۲ گرم روزانه در ۲ تا ۳ وعده مصرف شود . میتواند از رشد میکروب معده جلوگیری کند .

عصاره شیرین بیان : ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم ۳ بار در روز مصرف کنید . شیرین بیان باعث کاهش ورم معده و مبارزه با میکروب معده میشود .

نعناع فلفلی : نعناع باعث آرام کردن معده و مبارزه با میکروب معده میشود .

زنجبیل : زنجبیل به جلوگیری از زخم معده و کاهش مقدار میکروب معده در روده کمک میکند . از هر نوع زنجبیل مانند : دم کردنی ، جویدنی یا زنجبیل تازه میتوانید استفاده کنید .

مسکن خود را عوض کنید . مسکن هایی مانند آسپرین و ایبوپروفن از دلایل عمده التهاب معده هستند . از دیگر مسکن ها مانند استامینوفن که باعث تحریک کمتر میشود استفاده کنید .

از مواد غذایی که باعث تحریک کردن معده میشوند خودداری کنید . ورم معده میتواند با مصرف بعضی از مواد غذایی مانند : سرخ کردنی ها و غذاهای خیلی تند تشدید شود .

نوشیدنی های اسیدی مانند قهوه ، نوشابه یا مرکبات .

غذاهای تصفیه شده مانند ماکارونی ، نان سفید و شکر .

اسید های چرب ترانس که اصولا در کلوچه و کیک یافت میشود .

غذاهای فرآوری شده مثل : غلات صبحانه ، چیپس ، گوشت یخ زده ، سوسیس .

داروی التهاب شدید معده

غذای سرخ شده

غذای خیلی تند

سیگار و الکل مصرف نکنید . هر دوی آنها باعث وخیم تر کردن اوضاع خواهند شد . اگر سیگاری هستید ترک کنید .

غذا باحجم کمتر میل کنید . اگر دارای درد معده هستید که جزء علائم التهاب معده است به جای خوردن ۳ وعده غذای حجیم از وعده های غذایی با حجم کمتر استفاده کنید . هر ۲ الی ۳ ساعت غذای کم حجم بخورید .

میوه جات و سبزیجات بیشتری میل کنید . باید بدانید که کدام میوه ها و سبزیجات برای شما مفید هستند و کدامیک مضر . به صورت کلی میتوان گفت میوه و سبزی حاوی آنتی اکسیدان ، فلاونوئیدها ، ویتامین B و کلسیم برای ورم معده مفید میباشند .

آنتی اکسیدان : بلوبری ، آلبالو ، گوجه ، فلفل دلمه و کدو

ویتامین B و کلسیم : بادام ، لوبیا ، غلات کامل ، اسفناج و کلم برگ

فلاونوئیدها : سیب ، کرنبری و کرفس

پروتئین سالم میل کنید . گوشت کم چرب ، ماهی و توفو منابع خوب از پروتئین هستند که به حفظ سلامت سیستم گوارش کمک میکنند .

استرس خود را کاهش دهید . نشان داده شده است که استرس باعث افزایش التهاب معده و اسید معده میشود که هر دوی آنها باعث بدتر شدن علائم گاستریت خواهد شد .

کاری را که از آن لذت میبرید انجام دهید . اگر ورم معده بدتر شد سعی کنید کارهایی که دوست دارید مانند : کتاب خواندن ، گوش دادن به موسیقی یا شام خوردن با دیگران را انجام دهید .

تمایلات مثبت اجتماعی : به خصوص کسانیکه تماس فیزیکی مانند بغل کردن را دارند باعث تولد اکسیتوسین در بدن آنها میشود که استرس آنها را کاهش میدهد .

استرس موقعیتی خود را کاهش دهید . مثلا اگر از ترافیک متنفر هستید زودتر حرکت کنید یا به موسیقی و کتاب صوتی گوش دهید تا حواستان پرت شود .

به اندازه کافی بخوابید . نداشتن خواب کافی عوارض زیادی بر روی سلامتی شما خواهد داشت ، از کاهش سیستم ایمنی بدن تا ریسک ابتلا به چاقی . خوابیدن به مقدار کافی باعث کاهش استرس و کمک به التهاب معده نیز میشود .

بزرگسالان : ۷ تا ۹ ساعت خواب

نوجوانان : ۹ تا ۱۰ ساعت خواب

کودکان کوچکتر : حداقل ۱۰ ساعت خواب

همیشه سر ساعت مشخص بخوابید و بیدار شوید .

استفاده از کامپیوتر و تلفن همراه را در نزدیکی زمان خواب محدود کنید .

۱ ساعت قبل از خواب چیزی نخورید .

ورزش کنید . ایروبیک به صورت ویژه باعث کاهش افسردگی و اضطراب میشود . همیشه یادتان باشد که به صورت سبک شروع کنید و کم کم زمان آن را زیاد کنید . ورزش هایی که باعث افزایش آندروفین میشوند عبارتند از :

راه رفتن یا سریع راه رفتن به مدت حداقل ۱۰ دقیقه

یوگا

رقصیدن

دوچرخه سواری

تکنیک های ریلکسیشن را تمرین کنید . نشان داده شده است که مدیتیشن باعث بهبود سلامتی و کاهش استرس میشود . از روشهایی زیر میتوانید استفاده کنید :

مایند فولنس ( mindfulness )

تای چی

مدیتیشن مانترا

با متخصص سلامت ذهن صحبت کنید . این پزشکان میتوانند راهکارهایی برای کاهش استرس برای شما پیشنهاد دهند که بسیار موثر میباشد . در صورتیکه راههای قبلی چاره ساز نبود باید این روش را نیز انجام دهید .

برای تشخیص بیماری کمک بگیرید . پزشک شما را معاینه کرده و آزمایشاتی برای تشخیص قطعی برای شما تجویز میکند . تمام ناراحتی هایی که دارید را قبل از مراجعه روی کاغذ بنویسید تا چیزی را از قلم نندازید . آزمایش خون ، مدفوع ، تنفس ، آندسکوپی و عکس برداری ممکن است مورد نیاز باشد .

داروهای تجویز شده را مصرف کنید . با توجه به بیماری شما پزشک داروهایی برای شما تجویز میکند که اصولا آنتی اسیدها ، مهار کننده پروتون و هیستامین های نوع دوم هستند .

هیستامین ها نوع دوم : رانیتیدین ، سایمتیدین ، فاموتیدین ، این داروها باعث کاهش اسید معده میشوند .

مهار کننده پروتون : امپرازول و دیگر هم خانواده های آن .

این داروها را زیر نظر پزشک و با دز مشخص شده مصرف کنید .

در صورت مبتلا بودن به میکروب معده داروهای آن را نیز باید مصرف کنید . درمان میکروب معده مقداری سخت میباشد و باید رژیم غذایی خود را حفظ کنید . ممکن است پزشک شما برایتان آنتی بیوتیک نیز تجویز کند . داروها را تا تمام شدن دوره درمان مصرف کنید . برای درمان میکروب معده یا همان هلیکوباکتر پیلوری خواندن مقاله زیر حتما پیشنها میشود .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر احساس تنبلی می‌کنید یا در کاهش وزن مشکل‌دارید ، اقدام به پاکسازی بدن از سموم کنید . پا

چگونه سیگار را ترک کنیم ؟ ترک کردن سیگار کار بسیار سختی میباشد .

جرم و رسوب یا همان کربنات کلسیم ماده سفتی است که به دلیل تماس

چشم های شما پنجره ای برای دیدن دنیا میباشند و یکی از اعضای مهم

مردم به دلایل مختلفی تصمیم به کاهش یا قطع مصرف کربوهیدرات می‌گیرند که مهمترین

اگر در ظهر یا بعد از ظهر دچار کاهش انرژی بدن میشوید و به

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

کاربری یا نشانی

رمز

مرا به خاطر بسپار

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *