دارویی برای لاغر شدن صورت

خواص دارویی و گیاهی



بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

دارویی برای لاغر شدن صورت

شاید شما هم جزو کسانی باشید که با نگاه به آینه حس کنید، صورت‌تان زیادی پُر و چاق است، شاید هم به تازگی چنین حسی به شما دست داده باشد. به‌ نظر می‌آید صورتت‌تان از همیشه پر تر است؟! شاید هم جزو کسانی هستید که علاقه دارند صورتی استخوانی داشته باشند. چیز عجیبی هم نیست، این روزها خیلی‌ها به این نوع صورت علاقه دارند. شاید صورت استخوانی مد است! نگران نباشید چیزی که می‌خواهید چندان هم دور از دسترس نیست. فقط کافی است بفهمیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم، چون مثل تمام چیزهای دیگر برای لاغر کردن صورت هم حتما راه‌های مختلفی وجود دارد.

می‌توانید صورت خود را با استفاده از رژیم ‌های غذایی و ورزش لاغر کنید، بدون اینکه وزن بدنتان از حالت نرمال خارج شود. می‌توانید روی عضلات صورت با انجام برخی تمرینات ورزشی کار کنید تا عضلاتش سفت‌تر شوند. البته راه‌کارهایی که بردیم برای تغییرات اساسی هستند و زمان می‌برند تا نتیجه‌ی آنها را ببینیم. اگر بخواهید می‌توانید صورت‌تان را گریم کنید و با سایه زدن صحیح لاغرتر نشانش دهید، همان کاری که برای متعادل‌سازی صورت بازیگران انجام می‌شود. البته بگویم در صورتی‌که چاقی صورت‌تان دلیلش اضافه وزن کل بدن شما باشد، شاید بهتر است تصمیمی قاطعانه بگیرید و کم کردن وزن‌تان (به صورت کلی و نه موضعی) را امتحان کنید. از طرفی ممکن است درشتی صورت‌مان ریشه‌ی ژنتیک داشته باشد، در این صورت یاد گرفتن اینکه چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم چندان به کارمان نمی‌آید و کار سختی به نظر می‌رسد.

چاقی صورت شما احتمالا جزو یکی از این دسته‌هاست. توصیه می‌کنم با ما و این مقاله همراه باشید، می‌خواهیم بدانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم و با تلاش آگاهانه و راه‌کارهای مطرح شده به این هدف برسیم.

اگر اخیرا اضافه وزن نداشته‌اید، اما صورت‌تان به نظر پرتر شده، تغییرات دقیق را بررسی کنید؟! تناسبات صورت‌تان را بررسی کنید و ببینید کجاهای صورت‌تان چاق‌تر به نظر می‌رسند.

وقتی در آینه نگاه می‌کنید به پوزیشن خود دقت کنید، معمولا اگر سرتان را به حالت افتاده نگه‌داشته باشید به نظر می‌رسد غبغب دارید و این چاق‌تر نشان‌تان می‌دهد. چربی‌ها در مناطق مختلف صورت‌تان ممکن است با تغییر حالت قرار گرفتن سر باعث ایجاد تغییر در ظاهرتان شود و چاق‌تر نشان‌تان دهد. پس حواس‌تان باشد خطای دید گولتان نزند.

حتی وضعیت ایستادن یا نشستن‌ هم می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان‌ دهد، سعی کنید صاف بایستید و بنشینید، ستون فقرات‌تان را کاملا صاف نگه دارید و قوز نکنید. اگر دقیقا نمی‌دانید چه حالتی برایتان بهترین است از یک فیزیوتراپ کمک بگیرید تا احیانا صدمه‌ای به بدن‌تان وارد نکنید. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که قوز کردن مانع تنفس عمیق می‌شود و ریه‌ها و شکم از هوایی پر می‌شود که برای بدن و پوست بسیار حیاتی است، پس حتما سعی کنید خودتان را عادت بدهید هنگام ایستادن و نشستن پشت‌تان را صاف نگه‌ دارید.

( تغییرات مثبت در این زمینه قطعا روی صورت‌تان هم اثر خواهد گذاشت)

همه می‌دانیم دانستن اینکه فردی با قد، وزن و سن شما چه مقدار در روز باید کالری دریافت کند برای حفظ تناسب اندام مهم است که روی چاقی و لاغری صورت هم تأثیر می‌گذارد. جدول مربوط به میزان کالری هر ماده‌ی غذایی را از یک دکتر تغذیه یا از وب‌ سایت‌های مرتبط با این موضوع دریافت کنید و مطابق آن و میزان کالری که باید دریافت کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید. با این تیر دو نشان می‌زنید! سلامتی و لاغر شدن صورت.

اگر چاقی صورت‌تان به خاطر این است که کلا اضافه وزن دارید یا جدیدا چاق‌تر شدید خوب پس دور خودتان نچرخید، تنها گزینه‌ی موجود کاهش وزن است. اگر چربی‌های بدن‌تان آب شوند، بالطبع چربی‌های صورت‌تان هم با شما خداحافظی می‌کنند. این مسئله ارتباطی به لاغری موضعی ندارد، باید وزن کل بدن‌تان کم شود و توده‌ی چربی عمومی را از دست بدهید تا صورت‌تان هم استخوانی شود. می‌دانم مدام در تمام سایت‌ها و مقاله‌های مختلف مطالب تکراری درباره‌ی وزن کم کردن خوانده‌اید، خوب چیز عجیبی نیست رژیم لاغری و چاقی جزو موضوعات جذاب روز است، اما اگر تمام راه‌ها را هم بروید، باز هم منطقی‌ترین و سالم‌ترین راهِ کم کردن چربی‌ها‌ی اضافی بدن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است، همین!

می‌دانم این را همه‌جا و همیشه می‌شنوید؛ زیاد آب بنوشید! اما باور کنید این موضوع بسیار مهم است، وگرنه اینهمه تکرار نمی‌شد! اما از تمام دلایل آب خوردنِ زیاد که بگذریم، مصرف آب بدن‌تان را هیدراته نگه می‌دارد. وقتی بدن‌تان هیدراته باشد، یعنی یون‌های موجود در بدن‌تان تنظیم درستی دارند. آب برای تنظیم یون‌ها و هیدراته نگه داشتن بدن سدیم اضافی را از بدن‌تان خارج می‌کند و باعث می‌شود صورت‌تان پف نکند. از طرفی آب کافی باعث دفع سموم بدن می‌شود و صورت‌تان را از رنگ‌پریدگی که نشانه‌ی عدم سلامت است نجات خواهد داد. بهتر است کمی با فواید نوشیدن آب آشنا شوید.

(صورت انسان از ۵۰ عضله دارد که متخصصان معتقدند ورزش صورت می‌تواند تمام آنها را فعال نگه دارد.)

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ورزش صورت طرفداران زیادی دارد، اما باید بدانید فقط با انجام این تمرینات نمی‌توان چربی‌های صورت را آب کرد، باز هم تکرار می‌کنم سالم‌ترین و البته تضمینی‌ترین راه هنوز هم کم کردن وزن کلی بدن از طریق ورزش است. با این حال گفته می‌شود ورزش صورت همراه با رژیم غذایی سالم جواب می‌دهد، چون کمک می‌کند از شر افتادگی صورت و چین و چروک احتمالی بعد از وزن کم کردن راحت شوید.

حالت قرار گرفتن صورت در یوگا طوری است که با پایین نگه داشتن سر و تنفس عمیق باعث می‌شود، عضلات صورت در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و دیگر اینکه، یوگای صورت یک جایزه‌ی نفیس هم برای شما در نظر گرفته؛ کمک می‌کند جوان‌تر به نظر برسید!

البته در اصل مقاله نوشته شده بگویید ایکس (X) و اُ (O) اما به نظرم آمد سیب و هلو هم جذاب‌تر هستند هم رنگ و روی تروتازه‌تری دارند، پس حس خوبی منتقل می‌کنند. این دو کلمه یا آن دو حرف لاتین (هر کدام‌ که شما دوست دارید) باعث می‌شوند گونه‌ها و دهان شما فعال باشند، فعالیت این دو منطقه از صورت سبب درگیر شدن تعداد زیادی از ماهیچه‌های صورت می‌شوند. این دو کلمه یا آن حروف را هر چندبار که دل‌تان می‌خواهد در فواصل زمانی مختلف تکرار کنید.

به قسمت جذاب مقاله می‌رسیم؛ پس می‌توانید سقز، آدامس بادکنکی یا هر نوع آدامس دیگری که دلتان می‌خواهد بجوید. عمل جویدن تعداد زیادی از عضلات صورت را درگیر و ورزیده می‌کند. اگر آدامس‌خور هستید و از آن لذت می‌برید، این مورد هم بخش مورد علاقه شماست و هم کار سختی برایتان نیست.

دهان‌تان را تا جایی که می‌توانید باز کنید تا عضلات صورت‌تان منقبض شوند. چند ثانیه مکث کنید و دوباره ببندیدش تا عضلات دوباره شل شوند. این تمرین را ۳بار در روز (صبح، ظهر، شب) و در هر مرتبه ۳۰ بار تکرار کنید.

(از طریق گریم و آرایش قسمت‌های بزرگ صورت‌تان را کوچکتر نشان دهید. گریم و آرایش صورت می‌تواند بسیاری از عیوب صورت را بپوشاند و می‌توان از آن برای چاق یا لاغر نشان دادن صورت یا متعادل‌سازی اجزای آن استفاده کرد)

رژگونه بزنید، استفاده از رنگ‌های گرم روی گونه‌های‌تان باعث می‌شود پوست‌تان رنگ‌ و رو و طراوت داشته باشد. رژگونه را از خارج صورت به سمت داخل بزنید. این کار صورت‌تان را مثل یک تندیس زیبا و تراش‌خورده نشان می‌دهد، به این ترتیب گونه‌ها و لب‌هایتان خوب به نظر می‌رسد.

صورت‌تان را با خطوط و سایه‌ طوری طراحی کنید تا لاغرتر به‌نظر برسد. سایه‌ زدن صورت می‌تواند یک چهره را لاغرتر از آنچه واقعا هست، نشان دهد. می‌توان استخوان‌های گونه‌ها را طوری سایه زد که برجسته‌تر به نظر بیایند و سایر قسمت‌های صورت را هر کجا که لازم است برجسته‌تر و متعادل‌تر نشان داد.

ابروهای کمانی و کمی نازک (مراقب باشید بیش از حد باریک نشوند) صورت را باریک‌تر نشان می‌دهند. این حالت را می‌توانید با سایه‌ زدن ابروها‌یتان برجسته‌تر کنید. نظرتان درباره‌ی یک رنگ سایه‌‌ی کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی ابرو چیست؟ دقیقا زدید به هدف!

تیره‌گی و پف دور چشم را با کانسیلر بپوشانید. تیرگی‌ها، گودرفتگی یا پف زیر چشم صورت‌تان را پف کرده و چاق‌تر نشان می‌دهد.

بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر و لایت که اصطلاحا حس سبکی می‌دهند، برای لب‌هایتان استفاده کنید، رژلب‌های تیره به بیننده حس سنگینی القا می‌کنند. از رژلب روشن‌تر استفاده کنید، لب‌هایتان از حالت گوشتی بودن در می‌آید و باریک‌تر به نظر می‌رسد. به همان نسبت روی لاغرتر دیده شدن صورت‌تان هم تأثیر خواهد گذاشت.

دارویی برای لاغر شدن صورت

حالا دیگر تا حدودی می‌دانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم. فکر می‌کنید کدام یک از این روش‌ها برای شما مناسب‌تر است و به شما کمک می‌کند صورتی لاغر‌تر داشته باشید؟

برگرفته از: wikihow

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

به کمک یافته‌های علمی، پوست خود را بهتر بشناسید و آن را جوان و جذاب نگه دارید.

195تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

کارشناسی ارشد، ادبیات نمایشی خوندم. نمایشه و فیلمه می نویسم و عاشق هنر و روانشناسی ام. خوش شانس بودم که با «چطور» آشنا شدم و حالا عضوی از تحریریه این مجموعه و در خدمت مخاطبین درجه یک این نشریه هستم.

سلام خسته نباشید.من۵۶کیلوام.رشته والیبالم حرفه ای کار میکنم.بدنم به وزن ایده آل رسیده ولی لپ هام لاغر نمیشه.البته خیلی چاق نیست.مشکلم اینه ک صورتم گرده و لپ به صورتم نمیاد.میخوام تو ی ماه لاغر شه.چیکار کنم?توروخدا کمکم کنین

سلام
خوشحالم که همراه ما هستید. توصیه می کنم راهکارهای ارایه شده در مقاله رو بررسی و دنبال کنید شاید بتونه کمک کننده باشه اما از اونجایی که صورت گردی دارید آناتومی چهره شما استخوان بندی لاغری نداره و در نهایت فکر می کنم به صورت لاغری که مد نظرتون هست دست پیدا نکنید. به هرحال هرکسی فرم صورت منحصر به فرد خودش رو داره و قطعا اجزای صورت شما هم با همین فرم کلی صورتتون زیبا هستند.

مثل همیشه عالی. ممنون.

سلام
ممنونم که همراه ما هستید

جالب بود.
خوشم اومد.
ولی این روزا چندان مد نیست.

سلام
خوشحالم که مطالعه کردید و دوست داشتید

مد و زیبایی


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

۱۱ ماسک روغن زیتون برای مراقبت از پوست و تقویت مو

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر

آلرژی چیست؟ عوامل، علائم و راه‌های درمان

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند

بهترین انیمه های جهان که تمام گروه‌های سنی را به خود علاقه‌مند می‌کنند

عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند

زیباترین حیوانات دنیا و خصوصیات منحصربه‌فرد آن‌ها


راحت ترین کشورها برای مهاجرت کدام‌اند؟


قدرتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۷

آب کردن چربی های موجود در صورت نیاز به صرف وقت زیادی دارد و شما می توانید با کمک ماساژ و ورزش های صورت و داشتن تغذیه ای سالم برای لاغر کردن صورت خود اقدام کنید, در ادامه این مطلب انواع روش های طبیعی برای آب کردن چربی های صورت را مشاهده خواهید کرد.

داشتن صورتی جذاب و زیبا آرزوی هر فردی است با بالا رفتن سن افزایش وزن یکی از بزرگترین معضل ها برای برخی از افراد است که افزایش وزن باعث نفوذ چربی ها در صورت می شود. داشتن صورت چاق و درشت بزرگترین دغدغه برای خانم ها و آقایان است. برخی از افراد برای لاغر کردن صورت خود جراحی پلاستیک را انتخاب می کنند که این روش ممکن است باعث رساندن آسیب های جدی به صورت شود بنابراین بهتر است با کمک روش های طبیعی صورت خود را لاغر کنید.

شما می توانید با کمک روش های طبیعی صورت خود را چاق و یا لاغر کنید. چاق شدن صورت و لاغر کردن صورت با روش های طبیعی ممکن است کمی زمانبر باشد ولی این روش ها هیچگونه آسیبی را به صورت شما وارد نمی کنند.

کاهش آب بدن و رژیم غذایی ناسب و مصرف بیش از حد مشروبات الکی و کمبود خواب و برخی از بیماری ها مانند کم کاری تیروئید و بیماری های کلیوی و عفونت های سینوسی و می توانند باعث افزایش چربی در صورت شوند که بهتر است این چربی ها را با کمک روش های طبیعی و ورزش از بین ببرید. در این مطلب برخی از روش های طبیعی برای لاغر کردن صورت را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.

دارویی برای لاغر شدن صورت

بر اساس نظر متخصصان چاق شدن صورت می تواند بر اثر حبس شدن آب در صورت باشد. استفاده بیش از حد از شکر و نمک باعث احتباس آب و در نتیجه چاق شدن صورت می شود بنابراین اگر صورت شما چاق است بهتر است برای لاغر کردن صورت خود نمک و شکر را از بره غذایی تان حذف کنید.
برای لاغر شدن صورت صورت می توانید از رژیم غذایی کم نمک و کم چربی و رژیم های غذایی که سرشار از سبزیجات و غلات سبوس دار و گوشت کم چرب هستند استفاده کنید.

اگر روزانه به میزان لازم آب ننوشید بدن شما شروع به ذخیره آب می کند که این آب های ذخیره شده در نواحی مختلف صورت نظیر گونه ها و اطراف چشم ها ذخیره می شوند و بنابراین صورت شما پف و تناسب به نظر می رسد بنابراین بهتر است برای لاغر کردن صورت خود روزانه حداقل به میزان 2 لیتر آب بنوشید تا از ذخیره شدن آب در نواحی مختلف جلوگیری کنید.

اگر شما نمی توانید این میزان آب را روزانه بنوشید بهتر است از میوه و سبزیجاتی که حاوی مقداری زیادی آب هستند استفاده کنید.

یکی از عوامل شایع در چاقی صورت استفاده از الکل است. مصرف الکل باعث کم شدن آب بدن می شود و همچنین الکل شامل مقداری زیادی کالری تهی می باشد که باعث چاق شدن بدن و صورت می شود. شما می توانید با ترک کردن مشروبات الکی به لاغر کردن صورت خود کمک کنید.

با کمک ورزش های مخصوص صورت می توانید چربی های موجود در صورت خود را برای همیشه از بین ببرید توجه داشته باشید که در کنار ورزش باید رژیم غذایی مناسبی نیز داشته باشید تا ورزش تاثیر زیادی روی لاغر کردن صورت شما داشته باشد.

ورزش های قسمت بالایی صورت باعث کشیده شدن پوست اطراف چشم و پیشانی می شود و با کمک این ورزش ها چربی ها در این نواحی به مرور از بین می روند.
قبل از شروع تمرینات بهتر است چند نفس عمیق بکشید سپس ابرو هایتان را تا جایی که می توانید بالا ببرید و به مدت 3 ثانیه ابرو های خود را در همین حالت نگه دارید.

بعد از مدت زمان ذکر شده ابرو ها را به سمت پایین بیاورید و به ابرو های خود فشار وارد کنید و حالت اخم به ابرو هایتان بدهید و این حالت را به مدت 3 ثانیه حفظ کنید این تمرینات را به مدت 1 بار تکرار کنید. بعد از اتمام این تمرینات پلک چشم های خود را به مدت 1 مرتبه باز و بسته کنید سپس تا جایی که برای شما امکان دارد به سمت چپ و راست خود نگاه کنید و برای نگاه کردن به هر طرف خود 1 ثانیه زمان بگذارید.

در ناحیه پایینی صورت چربی های زیادی تجمع می کنند که تمرین های زیادی برای آب کردن چربی ها در این ناحیه وجود دارد. قبل از شروع تمرینات برای قسمت های پایینی صورت خود ابتدا چند حرکت کششی خیلی ساده انجام دهید سپس اخم کنید و در حالت اخم کردن تا جایی که می توانید شروع به لبخند زدن کنید و به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید بعد از مدت زمان ذکر شده به صورتتان استراحت دهید و این حرکت را به مدت 5 بار دیگر نیز تکرار نمایید.
برای ورزش گونه لپ های خود را تا حد امکان به درون محوطه دهان بکشید و 1 ثانیه در این حالت بمانید سپس 5 ثانیه استراحت کنید و به مدت 1 بار این تمرین را انجام دهید.

برای تمرینات قسمت چانه سر خود را تا حد امکان به سمت عقب بکشید تا به خوبی گردن و چانه شما کشیده شود سپس به آرامی ماهیچه های این قسمت از صورت را ماساژ دهید.

با ورزش های مناسب برای همه بخش های صورت می توانید تمام ماهیچه های موجود در صورت خود را به خوبی درگیر کنید. ولی توجه داشته باشید که این تمرینات مانند ورزش های مخصوص به بخش های بالایی و پایینی صورت تاثیرگذار نیستند.
ابتدا صورت خود را مچاله و چروک کنید و به مدت 1 ثانیه در این حالت صورت خود را نگه دارید توجه داشته باشید که چشم ها و دهان باید در این تمرین به طور کامل بسته باشند سپس چشم ها و دهان خود را بعد از 1 ثانیه باز کنید و به مدت 1 ثانیه دیگر نیز در این حالت بمانید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده ماهیچه های صورت خود را آزاد کنید و به صورت خود استراحت دهید.
لب هایتان را غنچه کنید و در همین حالت لب ها را از سمت راست به سمت چپ و از سمت چپ به سمت راست حرکت دهید برای هر سمت این عمل را 5 بار تکرار کنید.

فک پایین را بگیرید و چانه تان را به سمت جلو هل دهید و به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید بعد از مدت زمان ذکر شده نیشخند ( لبخند یکطرفه ) بزنید توجه داشته باشید که نباید دهان شما باز شود و برای هر سمت 1 ثانیه مکث کنید و در پایان صورت خود استراحت دهید و ماهیچه های صورتتان را به آرامی ماساژ دهید.

کف دست هایتان را به مدت ده ثانیه روی پیشانی فشار دهید توجه داشته باشید که باید این فشار را در جهت عکس گردن خود به سر وارد نمایید در این حالت باید حس کنید که گردن و چانه شما به خوبی سفت شده است سئس دست هایتان را در پشت سر خود قرار دهید و همین حرک را دوباره انجام دهید. این حرکت را برای دو طرف سر خود تکرار نمایید.

             

با انجام مداوم ورزش های ذکر شده برای لاغر کردن صورت و داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید علاوه بر لاغر شدن صورت به شادابی پوست صورت و جلوگیری و رفع چین و چروک صورت خود کمک کنید و صورتی زیبا و متناسب داشته باشید.

منبع : آرگا



چه عواملی به زیبایی پوست شما صدمه می زنند


تجربه یک تور خوب، هم تفریح، هم خرید با تور استانبول آژانس مسافرتی زیما سفر پارس



جشنواره های پاییزی چین




دارویی برای لاغر شدن صورت


کرم نرم کننده دست و صورت جوجوبا مای


نشانی شما منتشر نخواهد شد.





بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی

تمایل سر کودک تان به یک سمت، می تواند هشدار دهنده باشد. تورتیکلی یا کجی گردن نوزاد می ‌تواند در پسران و یا دختران از بدو تولد شروع شود و تا ۳ ماهگی ادامه یابد و این می ‌تواند برای والدین ترسناک باشد. اما اغلب کودکان خیلی زود خوب می شوند، به خصوص وقتی که کجی گردن نوزاد ، زود تشخیص داده ‌شود و به سرعت درمان شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر سلام به بررسی کجی گردن نوزاد می پردازیم. با

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده و موثر را به شما ارائه می کنیم. بله، درست حدس زدید! این راه حل ساده، ورزش است. با انجام این 1 حرکت عالی، شما می توانید سینه های خود را به شکل و فرم اولیه خود تبدیل کنید و هر بار که سینه بند می پوشید، سینه ها کاملا عالی و بزرگ به نظر برسند. در این مقاله از بخش

ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد قادر به انجام و حفظ حالت نعوظ erection برای برقراری یک رابطه جنسی موفق نیست. اگر گاه و بیگاه این مشکل بطور موقتی پیش بیاید، لزوما سبب نگرانی نمی شود ولی اگر ناتوانی جنسی یک مسئله مستمر و ادامه دار باشد، منجر به استرس شده و اعتماد به نفس شخص را تحت تاثیر قرار می دهد و به بروز اختلال در روابط اجتماعی می انجامد. متاسفانه در بسیاری موارد فرد مبتلا بیماری خود را پنهان کرده و

دارویی برای لاغر شدن صورت

بسیاری از افراد دیابتی تمایل دارند که مصرف میوه خود را قطع یا محدود کنند، زیرا احساس می کنند که به وسیله میوه قند خونشان افزایش می یابد.

در مورد ضد عفونی کننده های پوست چه می دانید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دچار زخم یا بریدگی شده باشید و خواسته باشید از ضد

در مورد داروهای رقیق کننده خون چه می دانید؟ آیا دچار انعقاد خون می شوید و نیاز به مصرف داروی رقیق کننده خون دارید؟ شاید اولین دارویی که

ادامه حضور برندهای فرانسوی در ایران پس از تحریم صنعت آرایشی و بهداشتی روزهای جدیدی را پیش رو خواهد داشت. اکثر برندهای بزرگ در حال مذاکره برای ادامه

در مورد لگد زدن جنین چه می دانید؟ چرا بعضی جنین ها در شکم مادرشان، کمتر لگد می زند؟ آیا می دانید علت لگد زدن جنین چیست؟ چقدر

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

دارویی برای لاغر شدن صورت

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

khabareno.com

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

وکس با موم زغال هفته بیست و پنجم بارداری , وکس با موم ذغال هفته بیست و پنج بارداری , گروه پر از خانم های تپلیه که لاغر شدن , برای چاقی پشت دستها چه باید کرد؟ , تغییر چهره افراد چاق که لاغر شدن , چه کار کنیم صورتمان چروک نشود , چکار کتیم تا صورتمان عرق نکند , ایا سیگار صورت را لاغر میکند , برای لاغری صورت چه باید کرد , هشت چیز از هشت چیز سیر نشود , عکس لاغری صورت بعد از رژیم , دمنوش ماندن در گرمای زباد , صورت لاغر و استخوانی , لاغری صورت با ورزش , علت لاغر شدن صورت , لاغری صورت مردان , درمان لاغری صورت , دلایل لاغری صورت , ورزش لاغری صورت , صورت لاغری دارم , برای لاغری صورت , لاغری بدون دلیل , از بین بردن لپ , مشکل صورت کوچک , پوست رفتگی مقع , ژل لاغری صورت , لاغر استخوان , پژمردگي پوست , ریم جاب چیست , کوچکی صورت , صورت لاغر

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *