داروي ترک شيشه

خواص دارویی و گیاهی

آدرس موردنظر یافت نشد


بازگشت به صفحه اصلی

31-32244115

پزشکان و متخصصان حاضر در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین با فراهم آوردن محیطی آرامش بخش، سلامتی را برای شما به ارمغان می آورند.

تلاش مجموعه نگین پاک زندگی فراهم آوردن محیطی با نشاط برای بیماران است. به منظور آشنا شدن با روند درمان بیماران در مجموعه نگین به مراجعه فرمایید.

در صورتی که درباره روند کار مجموعه و یا مطالبی که در سایت قرار میگیرد نظری دارید، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این صفحه با ما در میان بگذارید.داروي ترک شيشه

شما می توانید روند درمان بیمار خود ر از طریق سایت پیگیری نمایید. بدین منظور اطلاعات بیمار خود را در این صفحه وارد نمایید.

جهت انجام عملیات ثبت و وارد کردن اطلاعات اولیه فرم های موجود در این صفحه را با دقت تکمیل نمایید.ما پس از مطالعه اطلاعات ارسالی با شما تماس خواهیم گرفت.

درمان و نگهداری از بیماران دچار اختلالات روانی از جمله دشوارترین و نیز ضروری ترین بخش های خدمات پزشکی می باشد که  نیاز به کادر تخصصی مجرب و پرسنل دوره دیده دارد . همچنین به دلیل گسترش روز افزون مصرف مواد اعتیاد آور (مخدر و محرک ) درجامعه و پیچیده بودن روش های درمان اعتیاد، فراهم نمودن فضای درمانی با امکانات و تجهیزات لازم و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و بسیار حائز اهمیت می باشد.

قبل از هر چیزی بهتر است بگوییم که هیچ داروی ترک اعتیاد موثری برای ترک اعتیاد به شیشه وجود ندارد و داروهایی که برای این کار پیشنهاد می شود جنبه کمک درمانی داشته و به عنوان مکمل استفاده می شوند. مهم ترین اصول در ترک اعتیاد شیشه مراجعه به متخصص ترک اعتیاد و استفاده از بهترین روش ترک اعتیاد مواد مخدر است که در این مطلب از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین اصفهان این موضوع را به صورت کامل برای شما روشن می کنیم و بهترین قرص برای ترک شیشه را به شما معرفی می کنیم.

همانطور که شنیده اید شیشه دارای عوارض بسیار قدرتمند و وحشتناک است و به این صورت شیشه عوارض قطع مصرف شدیدی دارد. روال استاندارد و اصولی ترک اعتیاد شیشه به صورت زیر می باشد. شما می توانید مطلب زیر را برای اطلاع از عوارض شیشه مطالعه کنید. مصرف شیشه چه عوارضی دارد؟ مصرف‌كننده شيشه همواره توهم خیانت همسر را در ذهن دارد

قبل از همه چیز ابتدا یک روز پیش از شروع مراحل اصلی ترک اعتیاد شیشه، بیمار چند ساعت با مشاور تنها می ماند تا توجیه شود که چه تغییرات روحی و جسمی در راه دارد، چون که فردی که قصد ترک شیشه را دارد باید بداند که داروهای ترک شیشه صرفا جنبه کمک رسانی داشته و بدون روحیه مبارزه طلبی نمی توانند مفید باشند.

روند کلی ترک اعتیاد شیشه به چهار هفته تقسیم می شود:

خماری در اثر تریاک یا هروئین به صورت روحی و جسمی پدیدار می شود که این موضوع با استفاده از دارو های کمک درمانی به طور کامل برای مصرف کنند گان مواد مخدر افیونی کاملا پاسخگو است، ولی از آنجایی که ترک اعتیاد شیشه عوارض بسیار شدیدی بر روح و روان فرد بیمار می گذارد، قبل از هر چیزی باید بیمار را برای قطع مصرف آماده کنیم تا نتیجه بهتری حاصل شود از طرفی ترک اعتیاد شیشه باید توسط بیمار انجام شود تا وابستگی به این ماده مخدر به صورت جسمی و روحی از بین برود و بتواند زندگی پاک را با دستان خودش بسازد، نه این که چند عدد قرص این کار را برای او انجام دهند. از طرفی این 4 هفته به بیمار کمک می کند که با استفاده از مکمل های غذایی، ویتامین ها و دارو های ضد اضطراب و افسردگی برای قطع مصرف شیشه آماده شود.

مصرف کننده شیشه دارای کمبود ویتامین b3 است و این ویتامین جذب و کارکرد سلول ها را افزایش می دهد و معمولا پس از بررسی و آزمایش برای فرد تجویز می شود.

این سرم به صورت 5 و 1 درصد است و حاوی اسید آمینه های ضروری و غیر ضروری، نیتروژن و الکترولیتها بوده است و هدف تجویز آن :

یکی از عوامل ضروری در بارگیری بدن بیمار قبل از ترک اعتیاد شیشه قرص های مینرال است و هدف از تجویز آنها تامین ویتامین ها ضروری برای بدن تا حد اکثر مقدار ممکن است.

یکی از عوارض مصرف شیشه در بلند مدت فقر شدید آهن و از کار افتادن غدد فوق کلیوی است که در این زمان از منابع قوی آهن و دارو های تحریک کننده غدد فوق کلیوی استفاده می شود که ممکن است این دارو ها به صورت قرص شربت و یا سرم به بدن بیمار برسد.

از آنجایی که بدن فردی که به شیشه اعتیاد دارد ممکن است که به دلیل مشکلات گوارش در جذب بعضی مواد غذایی مشکل داشته باشد و شاید یک ماده خاص برایش مشکل گوارشی شدید ایجاد کند، متخصصان ابتدا فرد بیمار را معاینه و سپس دارو های مناسب را تجویز می کنند.

امیدواریم که این مطلب استفاده برده باشید و توانسته باشید تصمیم درستی بگیرید. قبل از پایان حتما در نظر داشته باشید که ترک اعتیاد شیشه یک مسیر سخت، ولی ممکن است و از طرفی هم درمان این بیماری را باید به متخصص این کار سپرد، برای همین تیم مشاوره ما به صورت رایگان در خدمت شماست، فقط کافیست با شماره 3132244115 تماس بگیرید.

به دلیل گسترش روز افزون مصرف مواد اعتیاد آور ( مخدر و محرک ) درجامعه و پیچیده بودن روش های درمان اعتیاد، فراهم نمودن فضای درمانی با امکانات و تجهیزات لازم و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و بسیار حائز اهمیت می باشد .

مشاهده کامل مقالات

مشاهده کامل اخبار

اصفهان خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست نواب ، مجتمع کیان ، طبقه 3

32244115-31

ساعت تماس: 9 الی 14 و 16 الی 2

ساعت کاری دفتر: شنبه تا چهار شنبه 15:3 الی 2:3

اصفهان ، خیابان آبشارسوم کیلومتر25جاده زیار، شهرزیار(میدان امام رضا ) به طرف جاده ورزنه کیلومتر1 جاده ورزنه ابتدای روستای تاریخی برسیان طبقه فوقانی درمانگاه سوم شعبان مرکزبستری ترک اعتیاد نگین

ساعت پذیرش مرکز بستری از ساعت 9 الی 14


 پونه مدیا

درمان اعتیاد بدون هیچ گونه داروهای مکمل و جایگزین

ارائه خدمات مشاوره به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان

جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد تماس بگیرید

 

اولین و تنها مرکز تخصصی روانپزشکی با مجوز بخش بستری درمان و ترک اعتیادداروي ترک شيشه

کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد دی ، اولین و تنها مرکز خصوصی تخصصی روانپزشکی با مجوز “بخش بستری درمان و ترک اعتیاد” می باشد. این مرکز به همراه سال ها تجربه موفق فعالیت در زمینه درمان بیماران سوء مصرف مواد و بیماران روانپزشکی توانسته است به عنوان مجهزترین و موفق ترین مرکز ترک اعتیاد و روانپزشکی در کشور شناخته شود و خدمات شایسته‌ای را به هموطنان عزیر ارائه دهد. کلینیک دی برای نخستین بار در ایران ، سم‌ زدایی فوق سریع ( UROD ) را برای بیماران مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر جهت ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد در سال 1378 توسط تیم پزشکی مجرب به سرپرستی دکتر شهرام حسام بختیاری آغاز کرد و تا به امروز با گسترش خدمات ، امکانات ، تجهیزات و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک ، متخصص بیهوشی ، پزشک عمومی ، روانشناس ، روان پرستار و با درمان های دارویی ، غیر دارویی ، سم زدایی و درمان‌های بلند مدت یا درمان نگهدارنده به فعالیت خود ادامه داده است.

پذیرش شبانه روزی و اورژانس بیماران روانپزشکی و اعتیاد

کلینیک ترک اعتیاد دی در تمامی ایام سال و همچنین در روزهای تعطیل ، آماده پذیرش و بستری بیماران و خدمت رسانی به آن ها می‌باشد. این مجموعه خدمات گسترده‌ای در خصوص ترک اعتیاد و اعصاب و روان به بیماران خود ارائه می‌دهد که به صورت کلی شامل خدمات ترک اعتیاد ، خدمات روانپزشکی ، خدمات مشاوره و روان شناسی ، خدمات بستری بیماران ، خدمات نوروفیدبک می باشد. این خدمات به صورت خدمات بستری ، سرپایی ، مشاوره و همینطور خدمات اورژانسی به بیماران عزیز ارائه می‌گردد. سیر درمان اعتیاد به صورت بستری در این مرکز به ترتیب شامل : مشاوره قبل از بستری ، پذیرش و تشکیل پرونده ، ویزیت روانشناس ، ویزیت روانپزشک و تشخیص نهایی ، بستری بیمار ، مراقبت های پرستاری و سیر درمان در زمان بستری ، کار درمانی و در نهایت سیر درمان پس از ترخیص می باشد.

کیفیت خدمات ، همدلی و همراهی

کلینیک ترک اعتیاد دی با کادری مجرب و متخصص همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را در سطح کیفی و کمی و با احترام بسیار در شأن و منزلت بیمار و در جهت بهبود بیماری وی ارائه دهد. ما همواره خود را مسئول سلامت بیمار دانسته و در همین راستا تلاش کرده‌ایم که به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان که اغلب خود و خانوادهایشان از مشکلات به وجود آمده در اثر این نوع بیماری‌ها رنج و عذاب می‌کشند با تمام توان کمک کرده و یار و همراه بیمار و خانواده های نگران آنان باشیم تا حس درماندگی و نا امیدیشان را به شادمانی و امید تبدیل کنیم.

ما خود را متعهد به درمان کامل بیماری اعتیاد می دانیم نه فقط جایگزین کردن و یا ترک ماده اعتیادآور

ما خود را موظف به درمان کامل بیماران می دانیم. در این مرکز از روش های جایگزین درمانی مانند متادون ، بوپرنورفین و که خود نوعی مخدر هستند برای درمان بیماران اعتیاد استفاده نمی‎‌شود. در کلینیک ترک اعتیاد از درمان های دارویی ضدمخدر زیر نظر روانپزشک و روش های غیردارویی زیر نظر روانشناس در کنار جلسات مشاوره ، کاردرمانی ، گروه درمانی و به صورت تخصصی استفاده می شود. ما در این مرکز افتخار درمان 1، بیمار در زمینه اعصاب و روان ( افسردگی ، دوقطبی ، وسواس ، اضطراب ، اسکیزوفرنی ، فوبیا ، اختلالات جنسی ، اختلالات خواب ، ) و در زمینه اعتیاد ( مخدر ، محرک ، الکل ، سیگار ، متادون و ) در طول سال های فعالیت خود را داریم. سابقه درخشان این مرکز ترک اعتیاد به همراه تجربه طولانی مدت و ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی موجب شده است که این مرکز در کشور شناخته شود.

بدون نظارت حرفه ای و تجویز پزشک متخصص ، احتمال بازگشت مجدد به سمت اعتیاد و یا افزایش عوارض ترک اعتیاد  بسیار زیاد است

اغلب بیماران در روزهای اولیه ترک اعتیاد دچار ترس و بیقراری میشوند که با پذیرش بیماری اعتیاد ، تحمل کردن عوارض خماری ، مبارزه با افکار معتادگونه و استفاده از داروهای ترک اعتیاد کمک به روند بهبود خود مینمایند .

و همچنین بیماران اعصاب و روان با پذیرش بیماری خود و تحمل کردن ، سازش کردن با نوسانات اخلاقی و اعتماد کردن به فرآیند بهبودی ، کمک به درمان بیماری خود میکنند .

اغلب بيماران مبتلا به اعتياد از پيشينه رواني ناسبي برخوردار هستند كه اغلب آنها شناخت كافي از شرايط خود را دارا نبوده و نيستند.بطوريكه اكثر آنها با ورود به دنياي اعتياد بصورت كاملأ نا آگاهانه اقدام به تشديد علائم و بيماري زمينه اي خود مي كنند،با توجه به اين موضوع كه در ابتداي مصرف،مواد مخدر يا محرك   به نظر يك ذهن نا آگاه،نشانه هاي بيماري كاهش يافته و گويي پادزهري جهت درمان علائم بيماري يافته اند كه اين تفكري كاملأ اشتباه مي باشد و معمولأ زمان زيادي طول نمي كشد تا علائم گذشته با شدت بيشتر بروز پيدا مي كند و البته نشانگان جديد و غير طبيعي ديگري نيز بر آنها افزوده مي شود.از اين دست علائم مي توان به مشكلات جنسي،افسردگي،اختلالات خواب،اعتماد به نفس پايين،اشتغالات ذهني و اشاره كرد.
 

روانپزشکان به تشخیص، ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی می پردازند.به عبارت دیگر روانپزشک،  (Psychiatrist) پزشکی است که متخصص تشخیص و درمان بیماری های روانی یا روان درمانی می باشد.

 روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها کسانی هستند که مرجعیت تجویز دارو برای درمان بیماری های روانی را دارند.

آمارها حاكي از آن است كه 1 تا 14 ميليون نفر از مردم ایران حداقل يك بار در عمر خود مسائل رواني را به نوعي تجربه كرده‌اند. از هر 4 نفر در خانواده حداقل يك نفر دچار اختلالات روانپزشكي هستند و اعضاي خانواده‌ها نيز معمولاً درگير مشكلات بيماران مي‌شوند.

 

وظایف و مسئولیت های روانپزشک

– ارزیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران برای تعیین ماهیت و حد اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی

– ارزیابی تاریخچه و سوابق پزشکی و روانپزشکی بیماران به منظور تشخیص بهتر بیماری و امکان تجویز بهترین درمان

– انجام تست های مختلف برای تشخیص بیماری و یافتن بهترین راه درمان

– تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار

– همکاری با سایر متخصصان از جمله پزشکان، روانشناسان و برای درمان همه جانبه بیمار تا رسیدن به بهبودی کامل او

کلینیک ترک اعتیاد دی آماده ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد به بیماران مبتلاء به سوء مصرف مواد ، به صورت تخصصی و شبانه روزی در مرکز کاملاً بیمارستانی ، زیر نظر روانپزشک ، روانشناس و روان پرستار می باشد. این مرکز ترک اعتیاد در دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها در اتاق های عمومی ، خصوصی و خصوصی ویژه با امکانات هتلی و بیمارستانی خدمت رسانی می کند.

آیا شما از اینکه اشیا مرتب نیستند دچار پریشانی می شوید؟ آیا بعد از اینکه هر بار کسی به دستگیره های در اتاقتان دست می زند، آنها را تمیز می کنید؟ آیا برای اینکه پایتان روی خطوط پیاده رو نرود قدم هایتان را کوتاه و بلند می کنید یا اینکه پس از دست دادن یا لمس اجسام باید دست هایتان را چندین بار بشویید؟ احساس اجبار به انجام اینگونه کارها

یک گروه، علائم و نشانه هایی هستند که به دنبال مصرف اخیر مواد محرک پدید می آیند. این گروه علائم را به طور کل علائم مسمومیت می گویند و مرحله ای است که ماده محرک به تازگی مصرف شده و علائم بالینی آن در فرد مصرف کننده بروز کرده است.

توجه داشته باشید که در روان پزشکی علائم مسمومیت به حضور فعال مواد مخدر در بدن اطلاق می شود و با معنی بیش

آیا اعتیاد یک بیماری است؟ نیاز به درمان دارد؟

بله مسلماً، اعتیاد یک نوع بیماری مغز است هر چند علاوه بر عوامل محیطی (مانند دسترسی به مواد، مقبولیت اجتماعی و فشار همسالان و) عوامل ساختاری و عملکردی متفاوت مغز افراد مستعد می تواند منجر به شروع مصرف مواد گردد، مصرف مکرر یک ماده شیمیای اعتیاد آور (ماده ی سمی برای مغز) موجب

 

instagram.com/day_ravan

 

telegram.me/day_ravan

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، پایین تر از حسینیه ارشاد، ابتدای کوی لاجوردی ، پلاک 22

تلفن کلینیک : 75354-21

موبایل ( مشاوره فوری ) : 91275354 – 9275354

تلفن اداری : 22894286 – 22895899

کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز اعصاب و روان و ترک اعتیاد دی می‌باشد.

روش دارویی  

ابتدا بایستی انرژی حرکتی و جسمی و فکری را که از مخدر شیشه (متامفتامین ) می گیرم با یک ماده دارویی  کم ضرر جایگزین بکنیم   

 جینکوبیلوبا (درخت معبد )

داروي ترک شيشه

صبح بلافاصله بعد بلند شدن از خواب ۲ عدد قرص جینکوبیلوبا به همراه یک قرص ویتامین ب ۱ بخورید  ظهر و شب هم دو عدد جینکوبیلوبا بخورید ممکن است کمی مدفوع شما شل شود  در این صورت می توانید مصرف قرص جینکوبیلوبا خود  را از روزی  6 عدد  به 4 عدد در روز  کاهش  بدهید   

صمغ کندر  

مقداری صمغ خوراکی کندر بخرید  و به اندازه یک بند انگشت انرا (1 تا 2 گرم ) هر 6 یا 8 ساعت بجوید  

تا شب می توانید کلا از  ۳ گرم  صمغ کندر خوراکی  استفاده کنید ابتدا مقدار یک گرم انرا در دهان بگذارید وصبر کنید تا نرم شود بعد انرا همانند ادامس بجوید و زمانی که خسته شده اید انرا قورت بدهید  

صمغ کندر دارای ماده روانگردان اینسنسول استات است و باعث کاهش اضطراب و عصبانیت شما در طول روز می شود   

اسطوخودوس 

روغن  اسطوخودوس دارای الکالوئید  روانگردانی به توژون است  البته باید روغن تازه باشد . 

 صبح بعد از بیدار شدن سه تا 4 قطره به اطراف بینی (بالای لب ) و زیر چانه (چاکرای گردن  ) بمالید و شب نیز 4 قطره از انرا بر روی یک دستمال کاغذی ریخته و زیر بالش  خود قرار بدهید  


متد های ترک و درمان اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) روش آناندا

دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا (قسمت اول )

opium.site: روش ها و متد های ترک اعتیاد به ماده مخدر شیشه (متامفتامین

opium.site: پروتکل ترک اعتیاد مخدر محرک متامفتامین (شیشه ) متد آنانداداروي ترک شيشه

نویسنده

داروهایی را که من امروز برای درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه می نویسم داروهایی است که اکثر انها در امریکا استفاده می شود و بدون اغراق می گویم انچه که امروز نوشته می شود تنها نسخه دارویی ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) در ایران است و تاکنون هیچکس مشابه انرا نه در جایی ذکر کرده است و نه پزشکان ایرانی تاکنون نسبت به ان اگاهی داشته اند

البته من بدنبال کسب مدال المپیک پزشکی نیستم و می دانم بابت نوشتن همین داروها هم عده ای پرچم مخالفت با من را برافراشته می کنند

در این پست یک نسخه بدون عوارض جانبی زیاد برای درمان اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) را برای ان دسته از افرادی که مقالات ما را درباره پروتکل ترک اعتیاد مواد مخدر محرک متامفتامین روش آناندا دنبال کرده اند به صورت علمی و عملی می نویسم

البته این نسخه طوری تنظیم شده است که در عین اینکه دارای اثرات موثری در ترک اعتیاد باشد کسانی که می خواهند اقدام به ترک کنند بتوانند با کمترین مخارج یک نتیجه خوب و موثر بگیرند

توجه

بیمار خودش هیچگاه به تنهایی قادر به ترک اعتیاد نیست و باید حتما اطرافیان او کمک حال او باشند .

لازم به ذکر است که این نسخه اصلی ما در مرکز ترک اعتیاد اناندا نمی باشد زیرا ما از داروهای تخصصی تری هم استفاده می کنیم که به علت اینکه در دسترس عوام نمی باشد و مصرف انها باید زیر نظر پزشک باشد از این نسخه حذف شده است

نسخه قبل از قطع کامل ماده مخدر شیشه

قبل از اینکه مصرف کننده ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) را بطور کامل قطع کند ما اقدام به بازسازی شیمیایی مغز معتاد می کنیم

در انجام باز سازی مغز معتاد به شیشه ما از دارو های ذیل استفاده می کنیم

سرم اسید امینه 5 در صد -قرص منیزیم -تزریق ویتامین سی -قرص اسید نیکوتینک -مکمل های ویتامین –

نسخه دارویی قبل از قطع کامل مخدر شیشه

دو هفته قبل از شروع ترک و قطع ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ما دارو های زیر را به معتاد می دهیم

هر سه روز یک سرم 5 سی سی اسید امینه 5 در صد که به صورت وریدی تزریق شود حداکثر دو لیتر (4 عدد 5 سی سی )

همراه سرم تزریق ویتامین سی و تزریق ویتامین ب انجام شود

هر شب اعدد قرص 25 میلی گرمی منیزیم (فرم جوشان با ویتامین ب 6 ان که ایرانی است ارزان تر است )

هر صبح یک عدد قرص ب 1 3 میلی گرمی

هر صبح 5 میلی گرم اسید نیکوتینیک (مواظب فلاشینگ خارش باشید )

دیازپام هر 8 ساعت 2 میلی گرم .

گاباپنتین ابتدا فقط 1 میلی گرم شب ها

برای دو هفته اول این داروها داده می شود بعد معتاد باید مصرف را قطع کند و از داروهای گروه دوم استفاده کند

در طول دو هفته اول ترک اعتیاد شیشه ما مصرف کننده را از استفاده منع نمی کنیم فقط او را تشویق به کاهش دفعات مصرف و تغییر ساعت مصرف از شب به صبح می کنیم در این زمان بیمار می تواند تا قبل از ساعت 4 بعد از ظهر دوز قبلی خود را مصرف کند

داروهای گروه دوم که بعد از قطع مخدر شیشه می دهیم

دیازپام

2 میلی گرم هر 6 تا 8 ساعت برای مصرف کننده متامفتامینی که می خواهد به سر کار برود

1 میلی گرم هر 6 ساعت تا حداکثر 1 تا 2 میلی گرم در 24 ساعت در معتادانی که در منزل بستری هستند و به بیرون از منزل نمی روند

علت مصرف و اثرات دیازپام

داروي ترک شيشه

در پروتکل اناندا و یا پروتکل ترک اعتیاد پرومتا استفاده از دیازپام فقط برای کاهش اثرات تخریبی ماده چهار فسفردی استراز در مغز است به این دلیل می توان از دوز بالای دیازپام برای ترک اعتیاد شیشه مصرف کننده هایی که مدت طولانی شیشه مصرف کرده اند استفاده کرد زیرا بازسازی شیمیایی مغز انها بهتر سریعتر انجام می گیرد

گاباپنتین

گاباپنین به صورت قرص و کپسول های 1 و 2 4 میلی و شربت موجود است

ابتدا بهتر است در شروع ترک اعتیاد شیشه با دوز 2 میلی صبح 2 میلی شب داده شود این در زمانی است که مصرف کننده مخدر متامفتامین را بطور کل قطع کند البته قبل از ان در دوهفته ای که باز سازی شیمیایی مغز معتاد انجام می شود 1 میلی گرم شب ها کافی است

اگر بیمار برای کار به خارج از منزل نمی رود می توان دوز انرا تا 8 میلی گرم افزایش داد

علت مصرف گاباپنتین

اثرات روی سیستم گلوتامینرژیک و کاهش اضطراب و خشم است گاباپنتین یک داروی ضد صرع نیز هست به این علت می تواند با کاهش متابولیسم سلولها ی مغزی مانع از اثرات تخریبی چهار فسفردی استراز شود

منیزیم

منیزیم یک انتاگونیست کلسیم است و بهترین دارو برای کاهش اثرات سیستم گلوتامینرژیک است منیزیم را حداقل تا چهار هفته ( دو هفته قبل از قطع تا دو هفته بعد از قطع مخدر شیشه ) می دهیم

بعد از قطع کامل می توان دوز منیزیم را به دو دوز منقسم 25 میلی گرم صبح 25 میلی گرم شب برای کسانی که در منزل بستری هستند و فقط 25 میلی گرم در شب برای مصرف کننده گانی که به سرکار می روند داده شود

توجه

در ابتدای ترک اعتیاد شیشه یک نوار قلب (الکتروکاردیوگراف ECG ) باید از بیمار گرفته شود و هر دوهفته یک نوار قلب می گیرم

مصرف کننده گان مخدر متامفتامین (شیشه ) بطور عادی دچار کمبود کلسیم هستند و با دادن منیزیم احتمال اریتمی در ان دسته که سن بالاتری دارند می رود   

کپسول تتراسیکلین به جای مینوسیکلین انتی بیوتیک باکتری استاتیک تتراسیکلین می تواند همان اثرات مینوسیکلین را در ترک اعتیاد شیشه داشته باشد مینوسیکلین گران است و دارای اثرات جانبی بیشتری از تتراسیکلین است و مصرف طولانی مدت ان باعث ایجاد عوارض جانبی بیشتری می شود البته در پروتکل درمانی ترک اعتیاد اناندا ما مینوسیکلین می دهیم کپسول تتراسیکلین دو عدد صبح دو عدد شب برای مدت 1 روز حداقل باید داده شود Glial cell modulators attenuate methamphetamine self Minocycline Shown to Have Protection for the Brain Against HIV علت مصرف تتراسیکلین تجربیات بر روی حیوانات نشان داده است که ماده مخدر متامفتامین باعث فعال شدن سلول های دفاعی مغز (گلیال ) می شود و این سلولهای دفاعی (استروسیت ها ) مغز معتادان به مخدر شیشه را از بین می برند ترکیبات تتراسیکلین (مینوسیکلین ) به خوبی توانسته است این اثرات تخریبی را در مغز معتادان در حیوانات کنترل و کاهش بدهد و در واقع گروه انتی بیوتیک های تتراسیکلین اثراتی مشابه با داروی ایبودیلاست نشان می دهند مسله دیگر در مورد استفاده از تتراسیکلین خاصیت محافظتی این گروه از انتی بیوتیک ها بر روی پلاستیسته نورن های مغزی است که از تخریب حافظه جلوگیری می کند مسله جالبتردیگر اثرات محافظتی ضد ایدز انتی بیوتیک گروه تتراسیکلین به خصوص مینوسیکلین است تحقیقات نشان داده است معتادان به مخدر متامفتامین به علت افزایش شهوت و عدم خویشتن داری جنسی ریسک بالای ابتدا به بیمارهای مقاربتی به خصوص ایدز را دارند تحقیقات نشان داده است که انتی بیوتیک مینوسیکلین مغز معتادان به شیشه را از ویروس ایدز محافظت می کند در هر صورت خواص گروه تتراسیکلین در درمان اعتیاد مخدر متامفتامین (شیشه ) بسیار از این ها است که من نوشتم ودر این جا مجال نوشتن همه ان نیست چقدر تتراسیکلین یا مینوسیکلین بدهیم ؟ به طور روتین ابتدا 1 روز روزی دو عدد تتراسیکلین صبح دو تا شب و یا روزی دو عدد مینوسیکلین یکی صبح یکی شب به معتاد به شیشه داده می شود لازم به ذکر است که انتی بیوتیک های دیگر گروه تتراسیکلین مثل داکسی سیکلین هم موثر است اما به علت اثرات جانبی داکسی سیکلین و بخصوص اوزفاژیت ان من هیچگاه استفاده از داکسی سیکلین را در ترک اعتیاد شیشه پیشنهاد نمی کنم در ضمن اینکه استفاده از مینوسیکلین را هم در ترک اعتیاد زنان معتاد به شیشه پیشنهاد نمی کنم هیدروکسی زین 1 یا 25 میلی گرم شب ها در چند روز اول قطع مصرف مخدر متامفتامین بهتر است شب ها دوز بالای از هیدروکسی زین داده شود هیدروکسی زین یک داروی انتی هیستامین است اما اثرات خوبی بر روی سیستم گلوتامینرژیک دارد بسته به وضعیت خواب و خشم بیمار می توانید از 1 میلی گرم تا 5 میلی گرم شب ها به بیمار هیدروکسیزین بدهید لازم به ذکر است که اگر بیمار به سر کار نمی رود و در منزل است دوز هیدروکسیزین را می توانید هر 6 ساعت بین 1 تا 25 میلی بدهید البته پیشنهاد من همان 1 میلی گرم صبح ظهرو 25 میلی گرم در شب ها است می خواهم صبح با انرژی سرکار بروم چکار کنم ؟قهوه بخورم ؟؟در واقع در متد ترک اعتیاد شیشه پروتکل اناندا ما یک زندگی طبیعی با کار را در سرلوحه بره درمانی قرار داده ایم در این متد حتی بیمارانی که در حال ترک شیشه هستند و بی کار هستند به نوعی به کار وادار و انها را از منزل بیرون می کشیم opium.site: رواج مصرف شیشه در افراد مسن/ قهوه در ترک شیشه مفید استopium.site: ترک اعتیاد شیشه با نسخه سرماخوردگیتوجه اخطار خطر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کافئین هرگز ؟متاسفانه به تازگی مطلبی در مطبوعات ایران منتشر شده بود که کسی ادعا کرده است که قهوه در ترک مخدر شیشه مفید است من این مطلب را به عنوان مدرک کپی پیست کردم و لینک ان در بالا موجود است در یک ماه اول ترک اعتیاد مخدر شیشه به هیچ عنوان از قهوه و نوشابه های انرژی زا استفاده نکنید خوردن قهوه در 4 هفته اول ترک اعتیاد شیشه (متامفتامین ) مطلقا ممنوع است ؟چرا قهوه نباید خورد متد های ترک و درمان اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) روش آنانداپایان قسمت اول

شیشه (متامفتامین ) خطری برای زندگی جنسی و عشقی زنان

داروی CH-mAb7F9، در جلوگیری و درمان اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین

opium.site: دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا  

ویروس Money depression عامل ابتلا به اعتیاد مخدر شیشه کشف شد 

مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹(شیشه  

 

برچسب‌ها: داروی ترک اعتیاد مخدر شیشه، داروی-ترک-اعتیاد-مخدر-شیشه، داروی ترک اعتیاد متامفتامین، داروی-ترک-اعتیاد-متامفتامین، پروتکل ترک اعتیاد، پروتکل-ترک-اعتیاد، درمان اعتیاد به شیشه، درمان-اعتیاد-به-شیشه، متد ترک اعتیاد آناندا، متد-ترک-اعتیاد-آناندا9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *