داروسازی دارو پژوهان پاسارگاد

خواص دارویی و گیاهی

استقبال در مشارکت و همکاری برای بهبود بخشیدن، قدرت دادن و رسیدن به جهانی سالم تر و شاداب تر .

تلاش ما در راستای ارتقاء سطح زندگی، تضمین سلامتی و دسترسی مراقبت های بهداشتی برای عموم است.

ما به دنبال تحقیقات گسترده و دست یابی به آخرین فناوری های روز دنیا هستیم. فناوری های جدید، چالش های جدید و تعهد به گسترش افق های بهداشتی همواره هدف والای ماست.

داروپژوهان پاسارگاد شرکت بین المللی داروسازی است که بر بهبود زندگی بیماران متمرکز شده است و با شناسایی، توسعه و تجاری کردن محصولات، نیازهای پزشکی را برآورده می کنند.

ما مجموعه ای متنوعی از محصولات را دارا هستیم که تمرکز آن در استئوآرتریت، انکولوژی، رسانه کنتراست و قلب و عروق است. ما همچنین از محصولات تجاری در سایر حوزه های درمانی حمایت می کنیم که در آن می توانیم به اهداف جدی پزشکی توجه کنیم.

به عنوان بخشی از تعهد بی قید و شرط ما برای بهبود زندگی بیماران، ما در حال گسترش مجموعه محصولات تجاری ما و تحقیق و توسعه ما در زمینه های درمانی است که می تواند تخصص منحصر به فرد ما را تحت تاثیر قرار دهد. ما این کار را از طریق یک استراتژی فروش رو به رشد داروهای موجود در پروژه و با دستیابی به محصولات تجاری و محصولات آینده که در دست بررسی هستند، انجام می دهیم.
داروسازی دارو پژوهان پاسارگاد

شركت دارو پژوهان پاسارگاد در تاريخ 1393/5/28 در تهران به ثبت رسيده و در زمينه فورمولاسيون و توليد انواع مواد اوليه و فرم نهايي داروها فعاليت ميكند. داروي پي-اسكلتون اولين محصول اين شركت ميباشد كه بعد از حدود دو سال فعاليت تقريبا آماده توليد شدن است. قرار است بصورت توليد قراردادي با همكاري كارخانه های دارو سازی فعال اين محصول توليد شود.

5

5

25

بیماری بسیار شایعی است که در تمام مناطق جغرافیایی دیده می‌شود. به این بیماری، ورم مفاصل و استخوان‌ها و آماس مفصلی‌استخوانی هم گفته می‌شود.

آرتروز یک بیماری تخریبی پیش‌رونده در غضروف مفاصل است ولی علی‌رغم ‌گذاری آن، یک بیماری التهابی نیست چون التهاب در این بیماری یک عارضه ثانویه می‌باشد.

این وب سایت در جهت اطلاع عموم در مورد فعالیت های شرکت٫ محصولات تجاری و گسترش فعالیت ها با بهره گیری از تجربیات همکاران و پژوهشگران راه اندازی شده.

امید است با استفاده از تجربیات متخصصین در امور تحقیق و توسعه شرکت دارو پژوهان پاسارگاد به هدف والای خود در تولید دارو های مورد نیاز کشور و ارتقاع کیفیت دارو های تولیدی و سلامت عمومی هموطنان دست یابد.

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum
exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam,
nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem
vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit
esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui
dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur.
” Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit
esse quam nihil molestiae consequatur.


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *