خواص قرص familact

خواص دارویی و گیاهی

خواص قرص familact
خواص قرص familact

 

فَمی لاکت

تولیدکننده: زیست تخمیر

قیمت: 384000 ريال

كپسول FamiLact براي همه اعضاي خانواده

خواص قرص familact

 

 

فمی لاکت چیست؟

فمی ­لاکت محصولی برای تمام اعضای خانواده به صورت کپسول خوراکی و حاوی مقادیر بالایی از باکتری های سودمند (لاکتوباسیل­ها، بیفیدوباکترها و استرپتوکوکوس) به همراه پری­ بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیک ) می باشد. کانت این محصولCFU 109 است و سویه ­ها و پر ی­بیوتیک به کار رفته شامل موارد زیر می­باشد:

Lactobacillus casei                     

Lactobacillus acidophilus 

Lactobacillus rhamnosus                     

Lactobacillus bulgaricus           

Bifidobacterium breve               

Bifidobacterium longum            

Streptococcus thermophilus

+Fructooligosaccharides (FOS)

. این محصول فاقد گلوتن می باشد

 

موارد مصرف فمی لاکت

 

روزانه ۱ تا ۲ کپسول توصیه می شود. بهترین زمان مصرف پس از غذا می باشد.

کپسول ۵۰۰ میلی گرمی

همه پروبیوتیک ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل *GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA ثبت شده و تاکنون عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک ها گزارش نشده است.

مصرف پروبیوتیک ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

* Generally Recognized As Safe

 هیچ مورد منع مصرفی برای این فرآورده وجود ندارد.

در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی های شکم، سندروم روده کوتاه و ریسک ایسکمی مزانتر تجویز پروبیوتیک ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد.

طبق مطالعات اخیر در تمام دوران بارداری و شیردهی ایمنی پروبیوتیک­ها کاملاً اثبات شده است.

آنتی بیوتیک ها: به دلیل اینکه مصرف همزمان با آنتی بیوتیک ها می تواند تا حدی باعث کاهش اثر پروبیوتیک ها گردد، بهتر است در حدود 2 الی 4 ساعت بین مصرف خوراکی آنتی بیوتیک و پروبیوتیک فاصله زمانی رعایت گردد.

با توجه به نتایج تست های پایداری، محصولات پروبیوتیکی زیست تخمیر را می توان به مدت 2 الی 3 هفته در دمای اتاق نگهداری نمود اما بهترین شرایط  نگهداری این فرآورده داخل یخچال و در دمای 8-2  درجه می باشد.

 

30عدد کپسول (3 بلیستر 10عددی) به همراه بروشور درون جعبه مقوایی 

location_on

local_printshop

phone_in_talk

sms

فمی لاکت مکملی برای تمام اعضای خانواده به صورت کپسول خوراکی و حاوی مقادیر بالایی از باکتری های سودمند (لاکتوباسیل ها، بیفیدوباکترها و استرپتوکوکوس) به همراه پری بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیک ) می باشد. کانت این محصول CFU 10 است و سویه ها و پری بیوتیک به کار رفته شامل موارد زیر می باشد:

روزانه ۱ تا ۲ کپسول فمی لاکت توصیه می شود. بهترین زمان مصرف پس از غذا می باشد.

همه پروبیوتیک ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل *GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA ثبت شده و تاکنون عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک ها گزارش نشده است.

مصرف پروبیوتیک ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.خواص قرص familact



طبق مطالعات اخیر در تمام دوران بارداری و شیردهی ایمنی پروبیوتیک ها کاملاً اثبات شده است.

آنتی بیوتیک ها : به دلیل اینکه مصرف همزمان کپسول فمی لاکت با آنتی بیوتیک ها می تواند تا حدی باعث کاهش اثر پروبیوتیک ها گردد، بهتر است در حدود 2 الی 4 ساعت بین مصرف خوراکی آنتی بیوتیک و پروبیوتیک فاصله زمانی رعایت گردد.

پروبیوتیک ها باکتری هایی است که به حفظ تعادل طبیعی ارگانیسمها در روده کمک می کند. دستگاه گوارش نرمال انسان شامل 400 نوع باکتری پروبیوتیک است که باعث کاهش رشد باکتری های مضر و ترویج یک سیستم گوارشی سالم است. بزرگترین گروه از باکتری های پروبیوتیک در روده باکتری های اسید لاکتیک است، مخمر نیز یک ماده پروبیوتیک است. پروبیوتیک ها نیز به عنوان مکمل های غذایی در دسترس هستند. اکثر ما تا امروز نام پروبیوتیک به گوش‌مان خورده اما ممکن است در مورد خواص این گروه از باکتری‌ها کاملا مطلع نباشیم. خوراکی‌های غنی شده با این باکتری‌های مفید از جمله ماست، پنیر، نان و… را می‌توان در بیشتر سوپرمارکت‌ها پیدا کرد اما جدا از این خوراکی‌ها مکمل‌هایی نیز وجود دارند که همه پروبیوتیک‌های مورد نیاز شما را یکجا در یک کپسول فراهم آورده‌اند.


این باکتری‌ها بی‌عارضه هستند

تاکنون هیچ عارضه جانبی خاص و مورد سمی برای پروبیوتیک‌ها گزارش نشده است.همه پروبیوتیک‌ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و هیچ منع مصرفی برای این فرآورده وجود ندارد. اگرچه توصیه می‌شود این محصولات در دوران بارداری، شیردهی و بیماران با ضعف سیستم ایمنی حتما با مشورت پزشک مصرف شوند. مصرف همزمان این فرآورده‌ها با هیچ دارویی تداخل ندارد.حتی همزمان با مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها برای افزایش اثر ضدمیکروبی و جلوگیری از عوارض ناشی از آنها توصیه می‌شود. همچنین برای رسیدن به حداکثر اثر درمانی بهتر است این مکمل‌ها در یخچال و در دمای 2تا8 درجه نگهداری شوند. این فرآورده‌ها در دمای اتاق تا 3،2 روز قابل نگهداری هستند.


همه فایده‌های میکروب‌های دوست بدن

پروبیوتیک‌ها در پیشگیری و درمان بیماری‌ها تاثیرات بسیاری دارند؛ از جمله بهبود انواع اسهال (ویروسی، مسافرتی، ناشی از مصرف آنتی‌بیوتیک، مزمن) و یبوست و نفخ؛ کاهش علائم سندرم روده تحریک‌پذیر(IBS)؛ کاهش علائم بیماری‌های التهابی روده (کولیت و کرون)؛ کاهش میزان کلونیزاسیون هلیکوباکترپیلوری در معده و در نتیجه کاهش احتمال زخم‌های گوارشی؛ کمک به هضم و جذب مواد غذایی؛ بهبود بیماری‌های کبدی؛ کاهش جذب کلسترول؛ تولید ویتامین‌های گروه B و ویتامین K؛ تقویت سیستم ایمنی در برابر باکتری‌های بیماری‌زا؛ کاهش دوره نقاهت بیماری‌های عفونی؛ کاهش عفونت‌های دستگاه تناسلی؛ کاهش احتمال عفونت مجدد؛ بهبود علائم آلرژی‌های تنفسی و پوستی به خصوص در کودکان و پیشگیری و مهار بیماری‌های سرطانی. بلافاصله پس از مصرف اثرات آن را خواهید دید!


اثرات باکتری‌های پروبیوتیک بر بدن

از اولین زمان مصرف و اولین دوز درمانی مشاهده می‌شود. مسلما برای رسیدن به حداکثر اثرگذاری باید در روده به یک تعداد مشخص و مناسبی برسند. بنابراین ممکن است از این بابت چند روز طول بکشد. درکل سرعت اثرگذاری این محصولات با توجه به هدفی که برای آن مصرف می شوند، می‌تواند متفاوت باشد؛ بعضی از اثرات پروبیوتیک‌ها قائم به مصرف خود سلول است. یعنی خود سلول پروبیوتیک بدون نیاز به واسطه شروع به اثرگذاری در بدن می‌کند. برای مثال در موارد پیشگیری از اسهال، نفخ و کولیت اطفال این اثر خیلی سریع مشاهده می‌شود، چون خود سلول پروبیوتیک موادی را داخل بدن ترشح می‌کند و سریع بر دیواره روده اثر می‌گذارد اما برخی موارد مثل تقویت سیستم ایمنی بدن یا مشکلات روده‌ای مزمن نیاز به زمان بیشتری دارند تا با کمک پروبیوتیک‌ها برطرف شوند. در این موارد سلول پروبیوتیک یکسری واسطه‌هایی را داخل بدن ایجاد می‌کند و از طریق آنها اثر می‌گذارد. سلول‌های پروبیوتیک فلور گذرا هستند یعنی بعد از ورود به بدن و تاثیرگذاری، به مرور زمان توسط مدفوع خارج می‌شوند. حال اگر فرد بخواهد در تمام طول حیاتش از اثرات مفید این باکتری‌ها استفاده کند بالطبع باید یک دوز نگهدارنده را همیشه مصرف کند. اگرچه مشکل بالینی که فرد به آن منظور پروبیوتیک‌ها را مصرف کرده است پس از یک مدت زمان مشخص درمان می‌شود

مصرف بیش از حد هم مشکلی ایجاد نمی‌کند!
پروبیوتیک‌ها جز داروهای گروه (GRAS (Generally Regarded as Safe به شمار می‌روند یعنی مشکلی با مصرف کردن یا حتی زیاد مصرف کردن آنها ایجاد نمی‌شود. خیلی‌ها سؤال می‌کنند آیا می‌توانیم مثلا به جای 2 کپسول 3 عدد از آن را استفاده کنیم؟ پاسخ مثبت است زیرا مشکلی در بدن ایجاد نمی‌کنند و اضافه باکتری‌ها از طریق مدفوع دفع می‌شوند. فقط ممکن است در برخی‌ها مدفوع‌شان به میزان کمی آبکی‌تر شود. خیلی از افراد نیز با مصرف زیاد، تغییری در مدفوع شان حس نمی‌کنند. حتی خانم‌های باردار، بیماران سرطانی، سالمندان و کسانی که ضعف سیستم ایمنی دارند نیز می‌توانند از این مکمل‌ها استفاده کنند. گرچه در افرادی که رژیم‌های دارویی خاص دارند توصیه می‌شود قبل از مصرف با پزشک یا داروسازشان مشورت کنند. اما در کل محدودیت خاصی برای مصرف آنها وجود ندارد و افراد در صورت آگاهی از نحوه مصرف آنها بدون نسخه پزشک می‌توانند محصولات را از داروخانه‌ها تهیه کنند. نکته مثبت دیگر در مورد این محصولات وجود همزمان پری بیوتیک FOS همراه با پروبیوتیک است. پری‌بیوتیک‌ها غذای مصرفی باکتری‌های پروبیوتیک هستند که به صورت فیبرهای غیرقابل هضم در روده مصرف‌کننده باقی می‌مانند و فقط این باکتری‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند که باعث سرعت بخشیدن به رشد و زنده ماندن پروبیوتیک‌ها در بدن میزبان می‌شوند. این محصولات را سین‌بیوتیک می‌نامند.

با توجه به نتایج تست های پایداری، محصولات پروبیوتیکی زیست تخمیر را می توان به مدت 2 الی 3 هفته در دمای اتاق نگهداری نمود اما بهترین شرایط نگهداری این فرآورده داخل یخچال و در دمای 2 تا 8 درجه می باشد.



بیشتر بخوانید:


خواص شگفت انگیز پروبیوتیک ها


غذاهای پروبیوتیک + معرفی


با پروبیوتیک و پروبیوتیک ها چقدر آشنا هستید؟



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

در سلامت ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱ نظر 44,387 بازدید

فمی لاکت و لاغری ، قیمت قرص پروبیوتیک فمی لاکت ، کپسول فمی لاکت برای چی خوبه

فمی ­لاکت محصولی برای تمام اعضای خانواده به صورت کپسول خوراکی و حاوی مقادیر بالایی از باکتری های سودمند (لاکتوباسیل­ها، بیفیدوباکترها و استرپتوکوکوس) به همراه پری­بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیک ) می باشد.

برطرف کردن علائم گاستروآنتریت شامل انواع اسهال از جمله اسهال­های ویروسی، مسافرتی، ناشی از مصرف آنتی بیوتیک (جهت بازگرداندن تعادل فلور طبیعی دستگاه گوارش)خواص قرص familact

بهبود علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) ” از جمله نفخ و دردهای شکمی و یبوست”

کاهش علائم بیماری های التهابی روده (IBD) مانند اسهال یا یبوست،کاهش دفعات عود بیماری و نگهداری دوره بهبود

کاهش مقاومت به انسولین و کنترل بهتر قند خون در بیماری های متابولیک مانند دیابت نوع ۲

بهبود هضم و جذب موادغذایی و تقویت قوای جسمانی در برابر استرس ها،مسافرت و تغییرات فصلی و تغذیه ای

کانت این محصول CFU 109 است و سویه ­ها و پری­بیوتیک به کار رفته شامل موارد زیر می­باشد:

Lactobacillus casei

Lactobacillus acidophilus

Lactobacillus rhamnosus

Lactobacillus bulgaricus

Bifidobacterium breve

Bifidobacterium longum

Streptococcus thermophilus

+Fructooligosaccharides (FOS)

عوارض جانبی

همه پروبیوتیک ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل *GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA ثبت شده و تاکنون عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک ها گزارش نشده است.

مصرف پروبیوتیک ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تداخل دارویی

آنتی بیوتیک ها: به دلیل اینکه مصرف همزمان با آنتی بیوتیک ها می تواند تا حدی باعث کاهش اثر پروبیوتیک ها گردد، بهتر است در حدود ۲ الی ۴ ساعت بین مصرف خوراکی آنتی بیوتیک و پروبیوتیک فاصله زمانی رعایت گردد.

قیمت فَمی لاکت :  ۲۳۰،۰۰۰ ریال است.

ساتین

۴ مرداد ۱۳۹۸

۳۱ تیر ۱۳۹۸

۳۰ تیر ۱۳۹۸

قرص عالی هست. افت قند شدید داشتم لرزش شدید میگرفتم عصبی میشدم واقعا تنظیم کننده عالی برای قند هست.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “2354232b56496a8233643d63cc37c6fd” );document.getElementById(“fdb3a4d2fe”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2019, All Rights Reserved. | Powered by saten

میدان رسالت، خیابان فرجام، چهارراه حیدرخانی، پلاک 597

کپسول فمی ­لاکت برای همه اعضای خانواده

شکل دارویی : کپسول ۵۰۰ میلی گرمی

بسته بندی : 30 عدد کپسول (3 بلیستر 10عددی) به همراه بروشور درون جعبه مقوایی

فمی ­لاکت محصولی برای تمام اعضای خانواده به صورت کپسول خوراکی و حاوی مقادیر بالایی از باکتری های سودمند (لاکتوباسیل­ها، بیفیدوباکترها و استرپتوکوکوس) به همراه پری­بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیک ) می باشد. کانت این محصولCFU 109 است و سویه ­ها و پری­بیوتیک به کار رفته شامل موارد زیر می­باشد:خواص قرص familact

این محصول فاقد گلوتن می باشد.

– برطرف کردن علائم گاستروآنتریت شامل انواع اسهال از جمله اسهال­های ویروسی، مسافرتی، ناشی از مصرف آنتی بیوتیک (جهت بازگرداندن تعادل فلور طبیعی دستگاه گوارش)

– بهبود علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) ” از جمله نفخ و دردهای شکمی و یبوست”

– کاهش علائم بیماری های التهابی روده (IBD) مانند اسهال یا یبوست،کاهش دفعات عود بیماری و نگهداری دوره بهبود

– کاهش مقاومت به انسولین و کنترل بهتر قند خون در بیماری های متابولیک مانند دیابت نوع 2

– بهبود هضم و جذب مواد غذایی و تقویت قوای جسمانی در برابر استرس ها، مسافرت و تغییرات فصلی و تغذیه ای 

روزانه ۱ تا ۲ کپسول توصیه می شود. بهترین زمان مصرف پس از غذا می باشد.

همه پروبیوتیک ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل *GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA ثبت شده و تاکنون عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک ها گزارش نشده است.

مصرف پروبیوتیک ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

* Generally Recognized As Safe

 هیچ مورد منع مصرفی برای این فرآورده وجود ندارد.

در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی های شکم، سندروم روده کوتاه و ریسک ایسکمی مزانتر تجویز پروبیوتیک ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد.

طبق مطالعات اخیر در تمام دوران بارداری و شیردهی ایمنی پروبیوتیک­ها کاملاً اثبات شده است.

آنتی بیوتیک ها : به دلیل اینکه مصرف همزمان کپسول فمی ­لاکت با آنتی بیوتیک ها می تواند تا حدی باعث کاهش اثر پروبیوتیک ها گردد، بهتر است در حدود 2 الی 4 ساعت بین مصرف خوراکی آنتی بیوتیک و پروبیوتیک فاصله زمانی رعایت گردد.

با توجه به نتایج تست های پایداری، محصولات پروبیوتیکی زیست تخمیر را می توان به مدت 2 الی 3 هفته در دمای اتاق نگهداری نمود اما بهترین شرایط  نگهداری این فرآورده داخل یخچال و در دمای 2 تا 8 درجه می باشد.

خریدار عزیز:
لطفا به فروشنده بگوئید محصول فروشی وی را در مراوده دیده اید.
اگر محصولی برای فروش دارید و میخواهید روزانه خریداران زیادی با شما تماس بگیرند محصولتان را در مراوده ثبت نمایید.

شرکت دانش بنیان زیست تخمیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز نمود. پیش از تولید محصولات پروبیوتیکی توسط این شرکت تمام محصــولات پروبیوتیک موجود در بازار ایران وارداتی بوده و ایده نوین تولید این فرآورده ها در داخل، پایه ­گذار تاسیس این شرکت بود. با توجه به اهمیت و نقش فلور میکروبی در سلامت و بهبود بیماری­ ها شرکت دانش بنیان زیست تخمیر به تولید انواع مکمل های پروبیوتیک برای موارد و سنین مختلف اهتمام ورزیده است. پروبیوتیک ها یکی از از دستاورد های مهم و بسیار مثبتی می باشد که دانشمندان در سالهای اخیر از آن استفاده می کنند.

برای تماس با پشتیبانی لطفا در وب سایت عضو شوید و از طریق پنل کاربری خود درخواست پشتیبانی ارسال کنید

info@moravede.com


درباره ما

مراوده مرجع خرید و فروش برای تمامی کسب و کارهای ایرانی است. هر محصولی که دنبالش هستید را به راحتی و با یک سرچ ساده در مراوده پیدا کنید.

رسالت ما جمع کردن تمامی محصولات کشور در یک مکان می باشد. تولید کننده گان ، شرکت های پخش ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، تولید کننده گان خانگی و تمامی فروشنده گان عزیز، به جمع هزاران عضو مراوده بپیوندید ، محصولاتان را ثبت کنید و غرفه خودتان را داشته باشید و منتظر تماس خریداران کشور بمانید.

Moravede.com © 2019




 

این فکر که مصرف برخی از باکتری‌ها می‌تواند به سلامت ما کمک کند در ابتدا با مخالفت‌های زیادی مواجه شد. آخر چگونه ممکن است این باکتری‌های مزاحم که ما برای خلاصی از آن‌ها انواع آنتی‌بیوتیک‌ها را ساخته‌ایم بتوانند به سلامت ما کمک کنند؟!خواص قرص familact

 

دستگاه گوارش همه ما دارای بیش از 500 نوع باکتری مقیم است که به هضم و جذب غذا کمک می‌کنند. البته غیر از گوارش نقش‌های دیگری از جمله تقویت سیستم ایمنی هم برای آن‌ها تعریف شده است.

محققان بر این باورند که برهم خوردن تعادل بین باکتری‌های موجود در روده می‌تواند شروع‌کننده مشکلات بسیاری در دستگاه گوارش باشد. این همان اتفاقی است که بعد از ابتلا به یک عفونت و یا بعد از مصرف یک آنتی‌بیوتیک رخ می‌دهد. در حقیقت این ارگانیسم‌ها با ورود به بدن و حضور فعال خود در سیستم گوارش منجر به بهبود سیستم گوارشی انسان و بروز اثرات مطلوب سلامتی‌بخش می‌شوند.

 

این ارگانیسم‌ها به واسطه تولید مواد پیشگیری‌کننده از جمله باکتریوسین و اسیدلاکتیک و همچنین با پیشگیری از اتصال و رشد سویه‌های باکتری بیماری‌زا در مخاط روده از بروز بسیاری از عفونت‌ها پیشگیری می‌کنند. پس نقش مهمی در تقویت ایمنی بدن خواهند داشت.

شایع‌ترین پروبیوتیک‌هایی که امروز در مواد غذایی و نیز مکمل‌ها یافت می‌شوند لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریا هستند که خیلی وقت‌ها در فرایند تولید مواد غذایی به آن‌ها اضافه می‌شود.

 

1. به صورت مکمل‌های غذایی به شکل پودر، شربت یا قرص

2. مواد غذایی غنی‌شده با پروبیوتیک‌ها مانند ماست، شیر و پنیر

3. و یا مواد غذایی که خود غنی از پروبیوتیک‌ها هستند مثل ماست ساده و طعم‌دار نشده، کفیر، سویا، توفو، حبوبات، لوبیا، کلم آب‌پز، سرکه و ترشی

یکی دیگر از دلایل تأثیرات پروبیوتیک‌ها بر کاهش وزن را می‌توان خود مواد غذایی

و ترکیبات موجود در آن دانست. دقت کنید، ماست، کفیر، حبوبات، لوبیاها، سویا، کلم همگی از منابع پروبیوتیک‌ها و از مواد غذایی پر طرفدار در کاهش وزن‌اند که محتوی بالای فیبر و کلسیم و همچنین حداقل چربی موجود در آن‌ها این مواد غذایی را به

مواد غذایی موثر در کاهش وزن تبدیل کرده است




با پیشرفت علم و در نتیجه تحقیقات گسترده پروبیوتیک‌ها از سال 1930 طرفداران زیادی پیدا کردند. در حال حاضر این ترکیبات نقش مهمی را در پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلف از جمله موارد زیر بر عهده دارند:

* اسهال ناشی از عفونت، مسمومیت غذایی و یا مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها

* عفونت‌های مجاری ادراری

* پیشگیری و یا درمان عفونت‌های قارچی

* سندرم روده تحریک‌پذیر

* اگزما و بیماری‌های پوستی

* کاهش خطر برگشت سرطان مثانه

* پیشگیری از ابتلا به سرطان کولون

* بهبود و تقویت سیستم ایمنی

این کاملا طبیعی است. وقتی دستگاه گوارش به عنوان یکی از مهم‌ترین محل مواجهه با باکتری‌ها، ویروس‌ها و به طور کلی عوامل بیماری‌زا در تعادل و سلامت کامل نباشد، خطر بسیاری از بیماری‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. کاری که پروبیوتیک‌ها می‌کنند برقراری تعادل و سلامت در جدار دستگاه گوارش است؛ یعنی همان خط حمله به عوامل بیماری‌زا. پس باعث تقویت سیستم ایمنی روده‌ای می‌شوند و این به معنای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.

پس به طور کلی تقویت سیستم ایمنی و خاصیت ضدمیکروبی، تعدیل پاسخ‌های ایمنی و کاهش آلرژی‌های غذایی، بهبود کارایی دستگاه گوارش، پیشگیری از یبوست، درمان اسهال حاد کودکان، بهبود هلیکوباکترپیلوری، کاهش اثرات جانبی آنتی‌بیوتیک‌ها، کاهش حساسیت‌های پوستی و عفونت‌های تنفسی، کاهش علائم سندرم روده تحریک‌پذیر، آرتریت روماتوئید، کاهش کلسترول خون از جمله مهم‌ترین تأثیرات مصرف پروبیوتیک‌ها بر بدن است.

مطالعات نشان داده‌اند که پروبیوتیک‌ها می‌توانند به کاهش عوارض عدم تحمل لاکتوز کمک کنند. همان طور که می‌دانید افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز بعد از مصرف شیر و فراورده‌های لبنی دچار درد شکم، تهوع، دل‌پیچه و اسهال می‌شوند؛ اما وجود پروبیوتیک‌ها ها با کاهش گاز، اسهال و سایر عوارض ناشی از عدم تحمل به لاکتوز را کاهش خواهد داد.


تحقیقات هنوز به این مسئله که مصرف چه مقدار از این پروبیوتیک‌ها مطلقاً ایمن است پی نبرده‌اند. برخی از افراد حتی از مصرف مقدار کمی از آن‌ها نیز دچار نفخ و دل‌پیچه می‌شوند. ورود مکمل‌های پروبیوتیکی امروزه این مشکلات را بیشتر کرده و عوارض گوارشی ناشی از مصرف زیادی پروبیوتیک‌ها بیش از گذشته شده است. برای کاهش این‌گونه عوارض مصرف پروبیوتیک‌ها بهتر است به جای استفاده از مکمل‌ها از منابع غذایی طبیعی مانند فراورده‌های شیری و لبنی مانند ماست، دوغ، شیر سویا، لوبیا سویا، توفو، کلم‌ها و ترشی‌ها در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

 

بررسی‌ها و مطالعات انجام‌شده اظهار دارد که وضعیت باکتری‌ها در دستگاه گوارش افراد چاق و دارای اضافه‌وزن دارای تفاوت‌های قابل‌توجهی در مقایسه با افرادی است که دارای وزن طبیعی هستند.

نظریات متعددی وجود دارد که می‌گوید پروبیوتیک‌ها با تأثیر بر سوخت و ساز و انرژی مصرفی توسط بدن می‌توانند میزان چربی ذخیره شدن در بدن را تحت تأثیر قرار دهند؛ اما نه اینکه فکر کنید پربیوتیک‌ها قرص‌های جادویی لاغری هستند و پایان هر چربی در بدن. در حقیقت بهبود هضم و جذب مواد غذایی و تسریع سوخت و ساز و متابولیسم است که مانع تجمع چربی در بدن و سوختن چربی‌های تجمع یافته شده می‌شود و به پروبیوتیک‌ها خاصیت کاهنده وزن را می‌دهد.

اما یکی دیگر از دلایل تأثیرات پروبیوتیک‌ها بر کاهش وزن را می‌توان خود مواد غذایی و ترکیبات موجود در آن دانست. دقت کنید، ماست، کفیر، حبوبات، لوبیاها، سویا، کلم همگی از منابع پروبیوتیک‌ها و از مواد غذایی پر طرفدار در کاهش وزن‌اند که محتوی بالای فیبر و کلسیم و همچنین حداقل چربی موجود در آن‌ها این مواد غذایی را به مواد غذایی موثر در کاهش وزن تبدیل کرده است.

الهه گودرزی

خواص قرص familact

بخش تغذیه وآشپزی تبیان


پروبیوتیک‌ها: این‌بار برای مقابله با سرماخوردگی

پروبیوتیک‌ها؛ ضروری برای کودکان

پنیر پروبیوتیک چه خاصیتی دارد؟

ماست معمولی یا پروبیوتیک!؟

همه چیز درباره پروبیوتیک‌ها (1)

همه چیز درباره پروبیوتیک‌ها (2)

همه چیز درباره پروبیوتیک‌ها (3)

تأثیر ماست بر سلامت روده


631

معرفی محصول:

فمی ­لاکت
محصولی برای تمام اعضای خانواده به صورت کپسول خوراکی و حاوی مقادیر
بالایی از باکتری های سودمند (لاکتوباسیل­ ها، بیفیدوباکترها و
استرپتوکوکوس) به همراه پری­بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و
فعالیت پروبیوتیک) می باشد.

ترکیبات:

خواص قرص familact


*

Lactobacillus casei

*

Lactobacillus
acidophilus

*

Lactobacillus rhamnosus

*

Lactobacillus
bulgaricus

*

Bifidobacterium breve

*

Bifidobacterium
longum

*

Streptococcus thermophilus

 

موارد مصرف:

روش و مقدار مصرف:

روزانه ۱ تا ۲ کپسول توصیه می شود. بهترین زمان مصرف پس از غذا می باشد.

هشدار مصرف:

همه پروبیوتیک ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل
*GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA ثبت شده و تاکنون
عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک ها گزارش نشده است. مصرف پروبیوتیک ها در برخی افراد
ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می گردد. در صورت
ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به
پزشک خود اطلاع دهید.

شرایط نگهداری:

با توجه به نتایج تست های پایداری، محصولات پروبیوتیکی
زیست تخمیر را می توان به مدت 2 الی 3 هفته در دمای اتاق نگهداری نمود اما
بهترین شرایط  نگهداری این فرآورده داخل یخچال و در دمای 8-2 درجه می باشد.

منبع: https://zisttakhmir.com

درباره ما

قوانین و مقررات

مجوز ها و تاییدیه ها

راهنمای خرید و سفارش


آدرس : خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فیاضی (فرشته)، جنب مسجد فرشته، داخل درمانگاه فرشته

ارتباط با مشتری: 09125702700 – 22011445-021

پست الکترونیکی: info@sabadaru.com 

خواص قرص familact
خواص قرص familact
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *