جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون

جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون
جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

قبل از بند انداختن و یا هر نوع روش اپیلاسیون پوست خود را با ضد عفونی کننده ها تمیز کنید.

بعد از انجام اپیلاسیون و یا بند از موادی مانند witch hazel or  tea tree and alovera استفاده کنید. این مواد خونهای به سطح پوست آمده را که باعث گرمی پوست میشوند و صورت جوش میزند را خنک میکند. و قرمزی پوست را کم میکند.

به محلی که اپیلاسیون شده دست نزنید و از کرمهای آرایشی و یا هر نوع مواد دیگر که دارای عطر میباشد برای ٢۴ ساعت استفاده نکنید. برای اینکه منافذ پوست باز هستند وسریع میکروب جذب میکنند ویا منافذ با مواد آرایشی گرفته میشوند.

بعد از ۴٨ ساعت از مواد پیلینگ پوست استفاده کنید تا یک لایه از پوستهای مرده را از پوست بردارد و این همان سطحی است که در مقابل رویش مو مقاومت میکند و تبدیل به جوش میشوند. این کار را هر دفعه که حمام میکنید انجام دهید. خوشبختانه این بار جوش نمیزنید. در اخر نخ بند شما باید تمیز باشد.

اگر با رعائت همه موارد باز جوش زدید بهتر است که به لیزر کردن موی خود فکر کنید که لیزر و الکترولیز یکی از مواردی است که برای اپیلاسون دائم استفاده میشوند و کار ساز هم هستند.

انجام اپیلاسیون با مومک یا هر روشی که باشد ممکن است باعث ایجاد قرمزی ، جوش ، سوختن و التهاب در پوست شود . البته با روش هایی میتوان از ایجاد اینگونه عوارض اپیلاسیون جلوگیری کرد که در انتهای مقاله به آنها مفصل اشاره شده است . با مواد طبیعی و خانگی زیر به راحتی میتوانید از شر اینگونه عوارض بعد از اپیلاسیون خلاص شوید .

روش های درمان عوارض بعد از اپیلاسیون :

از کمپرس سرد استفاده کنید . مخلوط مساوی از شیر سرد ، آب و یخ را داخل یک کاسه بریزید . یک دستمال تمیز را داخل مخلوط خیسانده و روی پوست به مدت ۵ دقیقه قرار دهید .

التهاب یا سوختگی بعد از اپیلاسیون شبیه آفتاب سوختگی میباشد که با کمپرس سرد و تنگ شدن رگ های خونی باعث کاهش قرمزی و تورم آن میشود .جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون

پروتئین موجود در شیر باعث ترمیم و محافظت از پوست میشود .

فندق افسونگر یا همان عنبر سائل مصرف کنید . ۳ قاشق غذاخوری از فندق افسون گر را داخل کاسه بریزید . یک گوله پنبه را داخل آن خیسانده و به آرامی روی پوست بزنید . تنین و روغن موجود در آن باعث کاهش التهاب ، قرمزی و ناراحتی میشود .

از ماسک خنک خیار کمک بگیرید . خیار از قدیم به عنوان مسکن ، دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی ، درمان قرمزی و التهاب پوست استفاده می شده است . خیار خنک را برش زده و روی پوست بگذارید و تا زمانی که گرم شود بگذارید بماند .

برای تاثیر خیار را له کرده و با مقداری آلوورا یا آرد ذرت مخلوط کرده و روی پوست قرار دهید .

ماسک جوپرک را تست کنید . مقداری جوپرک را با آب مخلوط کرده تا خمیری مانند شود سپس به مدت ۱۰ دقیقه روی محل اپیلاسیون قرار دهید . هفته ای ۴ بار میتوانید از این ماسک استفاده کنید .

از خواص سرکه سیب غافل نشوید . یک استکان سرکه سیب تصفیه نشده را داخل یک اسپری ریخته و بعد از دوش آب گرم روی پوست اسپری کنید و بگذارید روی پوست خشک شود . همچنین میتوانید با استفاده از یک گوله پنبه سرکه سیب را روی پوست بمالید .

چای سبز و نعناع روی پوست بزنید . نعناع خاصیت خنک کنندگی دارد . چای سبز حاوی تانیک اسید و تئوبرومین است که به کاهش درد و پوست آسیب دیده کمک میکند . داخل ۱ لیتر آب جوش ۵ چای سبز کیسه ای و ۳ استکان نعنای تازه بریزید سپس در آن را گذاشته و ۱ ساعت صبر کنید تا خنک شود . سپس بوسیله یک گوله پنیه آن را روی پوست بزنید البته میتوانید مخلوط را بعد از سرد شدن مستقیما روی پوست بریزید . از چای سیاه هم میتوانید استفاده کنید .

از عسل مانوکا استفاده کنید . این عسل از نیوزیلند و استرالیا وارد میشود که زنبورهای آن با درخت مانوکا تغذیه میشوند و تحقیقات نشان داده اند که خواص آنتی باکتریال و ضد تورمی بالایی دارد به طوریکه در بعضی از بیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرد . مقدار کمی از این عسل را روی پوست زده و بعد از چند دقیقه شستشو دهید .

۱ لایه کلفت از هیدروکورتیزون ۱% روی پوست بمالید . هیدروکورتیزون باعث تنگ شدن عروق و کاهش التهاب میشود . پوست را شسته و مقداری کمی از این پماد را روی پوست بزنید . روزی ۴ بار میتوانید از این پماد استفاده کنید .

عصاره گل شمعدانی استفاده کنید . تحقیقات نشان داده اند که این عصاره باعث کاهش التهاب میشود . از این عصاره روزی چند بار میتوانید مصرف کنید . ۶ الی ۱۵ قطره کافی میباشد .

عصاره بابونه ضد التهاب است . عصاره بابونه جذب لایه های عمیق پوست میشود و اثر ضد التهاب آن بسیار زیاد است . البته تاثیر آن به صورت علمی ثابت نشده است . با پنبه روی پوست زده شود .

عصاره اسطوخودوس را به کرم خود اضافه کنید . اسطوخودوس خواص ضد عفونی کنندگی و ضد قارچی دارد و میتواند باعث درمان سوختگی های کوچک و آفتاب سوختگی شود .

عصاره کالاندولا را امتحان کنید . کالاندولا خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث کاهش درد و تورم میشود . مقداری از عصاره آن را داخل کرم های دیگر خود بزنید و مصرف کنید .

از آلوئه ورا خالص هم میتوانید استفاده کنید . مقداری از ژل را روی پوست مالیده و صبر کنید تا جذب شود . آلوئه ورا تاثیرات خوب و ثابت شده ای در درمان التهابات پوستی دارد که از زمان قدیم استفاده می شده است .

روش های جلوگیری از عوارض اپیلاسیون :

در جای تمیز اپیلاسیون کنید . سعی کنید در سالن های تمیز اینکار را انجام دهید . حواستان به مواد مصرفی نیز باشد که از بهترین کیفیت و مارک های معتبر باشد تا آسیبی به پوست شما نزنند .

سعی کنید خودتان اپیلاسیون کنید . بسیاری از محصولات وجود دارند که میتوانید از بین آنها بهترین را انتخاب کرده و استفاده نمایید . در این صورت کمتر دچار التهاب پوستی و دیگر عوارض پوستی خواهید شد .

موم اپیلاسیون را خودتان درست کنید . اگر به سلامت خود اهمیت می دهید ، وقت ندارید یا پول زیادی نمی خواهید خرج کنید موم را خودتان درست کنید . بوسیله آب ، آبلیمو و شکر به راحتی میتوانید موم را خودتان بسازید . این موم طبیعی بوده و باعث ایجاد کمتر حساسیت های پوستی می شود .

از آب گرم برای باز کردن منافذ پوست استفاده کنید . اگر در خانه اپیلاسیون میکنید اول منافذ پوست را باز کنید تا راحت تر موهای زائد کنده شوند . یک حوله داغ را روی پوست بگذارید یا اینکه دوش آب گرم بگیرید .جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون

پوست را تمیز کنید . باکتری و کثیفی موجود روی پوست منجر به قرمزی آن بعد از اپیلاسیون میشود . قبل از شروع اپیلاسیون صورت خود را با شوینده ملایم شستشو دهید .

بعد از اپیلاسیون از فندق افسونگر استفاده کنید . فندق افسونگر دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی میباشد . مصرف آن بعد از اپیلاسیون کمک بزرگی به پوست میکند .

نکات مهم

از محصولات حاوی الکل ، عطر و مواد شیمیایی استفاده نکنید زیرا قرمزی را و اوضاع را بدتر میکند .

محل اپیلاسیون را گرم نکنید و حمام آب گرم نیز نکنید .

لباس های گشاد ، نرم و خنک بپوشید .

در دوره پریودی پوست حساس تر میشود بنابراین در این دوران اپیلاسیون نکنید .

اگر قرمزی گسترش پیدا کرد به پزشک مراجعه کنید شاید چرک کرده باشد .

در دوران بارداری قبل از استفاده از مواد طبیعی و شیمیایی حتما با پزشک مشورت کنید .

مصرف خوراکی روغن اسطوخودوس بسیار خطرناک میباشد . حواس خود را جمع کنید .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

برس ها و شانه‌ها مانند دیگر لوازم‌آرایشی و بهداشتی باگذشت زمان کثیف می‌شوند . اگر متوجه کث

استفاده از تردمیل برای دفعه اول نیاز به آموزش دارد ، البته بسیاری از

سینوس ها حفره هایی هستند در پیشانی و صورت که کارهایی مانند مرطوب کردن

وقتیکه میخواهید به سگ آموزش ایستادن  بدهید باید اول به سگ یاد بدهید که

شور شدن غذا برای همه پیش خواهد آمد . وقتیکه مهمان داشته باشید اوضاع 

آیا به لباس یا وسایلتان آدامس چسبیده است ؟ یا آدامس را کنده اید

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

کاربری یا نشانی

رمز

مرا به خاطر بسپار

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون
جلوگیری از جوش صورت بعد از اپیلاسیون
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *